Z twojego opisu wynika iż masz uszkodzoną uszczelkę głowicy, przed zamontowaniem nowej uszczelki z planuj głowicę będzie wyprężona co do pompy nie musi być uszkodzona.
Tak, jeśli na w niewielkim stopniu uszkodzoną uszczelkę pod głowicą.
Witaj! Wszystko wskazuje na uszkodzoną uszczelki po głowicą. Pozdrawiam Miro.Nasz
To szukaj nie trupa z uszkodzona uszczelka pod głowicą.
Jeżeli termostat jest sprawny, nagrzewnica również, to zostaje tylko 1. klapa przestawiająca na przepływ przez nagrzewnicę. 2. brak obiegu płynu chłodniczego 3. zapowietrzanie się układu. ( np przez uszkodzoną uszczelkę pod głowicą.
Zakładaj, nie rób scen. A ten klucz to wiesz....
to może też być objaw niesprawnego zawory ciśnieniowego w korku, jesli ciśnienie w chłodnicy przekracza wartośc krytyczną nadmiar płynu jest odprowadzany do zbiorniczka wyrównawczego. Wypływ płynu przy gorącym silniku to normalna sprawa, układ chłodzenia jest ciśnieniowy, gorzej jak po otwarciu korka nic się nie dzieje - wtedy układ jest nieszczelny....
Bzdura, jeśli chodzi o uszkodzenie uszczelki przez tłumik, ale weź pod uwagę że uszczelka mogła zostać wydmuchana z całkiem innych powodów.
Objaw wskazuje na uszkodzoną uszczelkę głowicy. wykręć świece i jak któraś będzie wymyta to masz winowajce. Ale nieszczelny wtryskiwacz też może powodować takie objawy.
Chodziło nam o Twój silnik i Twoje auto. Jeśli chodzi o olej to normalne, mało kto demontując wtryski dokręca szpilki trzymające pokrywę zaworów. Płyn może wyciekać albo z magistrali wodnej ( plastykowe węże) gdzie często się uszkadza w tym miejscu co pokazujesz a wymiana jest bardzo czasochłonna i kosztowna bo węże idą aż za silnik, lub tez z uszczelki...
To uruchom go rano na 5 sekund i wykręć obejrzyj świece, albo wykręć świece na noc, a rano przy uruchomieniu niech ktoś patrzy z ilu cylindrów będzie "walić". Mimo wszystko uszczelka pod głowicą to sporo pracy i pieniędzy. Uważam że sprawdzenie ciśnienia sprężania to konieczność. Żebyś nie zdjął głowicy, a tam nie będzie śladu, i dalej w d... 😎
To co opisałeś wskazuje na uszkodzoną uszczelkę głowicy. Głowica do planowania.
Tylko że owe masełko pojawia się tylko na korku wlewu oleju gdy jest silnik niedogrzany a nie po wyjęciu bagnetu. Lepiej jak najszybciej zrób głowicę bo Ci się jeszcze zatrze motor. Możesz też sprawdzić chłodniczkę oleju zaraz nad filtrem oleju, mogła się rozszczelnić.
moge kupic Uno 1.0 ' 97 za 8,8tys. ma do wymiany przednie amortyzatory i uszczelke pod głowicą. amortyzatorami się nie przejmuje ale ta uszczelka troche mnie gryzie. samochód jest w komiesie przy salonie FIATA i oni mogą zrobić wszystko za 1tys. czy warto coś takiego brać, czy za ta uszczelka może iść coś jeszcze dzieki thx
Może masz uszkodzoną uszczelkę pod głowicą.
Witaj! Prawdopodobnie masz uszkodzoną uszczelkę pod głowicą. Pozdrawiam Miro.Nasz
Może masz uszkodzoną uszczelkę pod głowicą i ciśnienie wybija płyn.
Jeżeli się znowu zapowietrzy to masz uszkodzoną uszczelkę pod głowicą.
Witam. wygląda mi to na uszkodzoną uszczelkę głowicy (brak kompresji). lub masz zabrudzony gaźnik. pozdrawiam.
Tyle co niemy z sędziowaniem, ale nie do końca, bo ciągła praca sprężarki w połączeniu z uszkodzoną uszczelką głowicy kompresora, mogła doprowadzać do wtłaczania powietrza do ukł. chłodzenia. Czyli temat wróci, lub nie..
Po prostu dolej płynu g12 po nocy masz za mały poziom jak silnik się nagrzeje poziom wzrasta i jest ok. Ewentualnie masz uszkodzoną uszczelkę pod głowicą i olej dostaje się do układu chłodzenia zalega w zbiorniczku i zanieczyszcza elektrody Dodano po 5 Po prostu dolej płynu g12 po nocy masz za mały poziom jak silnik się nagrzeje poziom wzrasta i jest...
1. Głowice planuje się gdy jest krzywa lub ma nierówności. To się mierzy i po pomiarach decyduje czy planowanie jest koniecznie czy nie. 2. Zawory jak wystają to dobry zakład jest wstanie podciąć gniazda i zawory tak by mieścić się w specyfikacji. Zarówno wystające zawory są szkodliwe (ryzyko kolizji) tak samo utopione zawory są niekorzystne bo zwiększą...
Nie uszkodziłeś przypadkiem uszczelki głowicy przy montażu?
Być może właśnie uszkodziła się uszczelka głowicy.
Jak te cylindry są obok siebie to masz uszkodzoną uszczelkę pod głowicą.
Test na CO2. Możliwe uszkodzenie uszczelki głowicy.
Jak ubywa płynu może dymic fakt nie na czarno ale na biało jak zapali bo płyn przez uszkodzoną uszczelkę głowicy wpływa na tłok. A jak z mocą auta.
Halo, nie można wykluczyć pęknięcia kadłuba, ale jest to stosunkowo mało prawdopodobne. Najczęściej jest uszkodzona uszczelka, objawy są typowe
Witam Problem polega na tym iż po odpaleniu traktor wkręca sie na naprawdę duże obroty, jedynym sposobem na zatrzymanie silnika to odcięcie mu paliwa. Ursus stał około 2 lata, przez ten czas nie był odpalany. Stał z uszkodzonymi uszczelkami głowicy, po naprawie i próbie odpalenia dzieje sie tak jak opisane wyżej.
Z tego co wiem, regeneracja wtrysków nie zawsze przynosi efekty, bo w MK3 2.0 TDCI zwykle przyczyną uszkodzenia wtrysków są opiłki z pompy wtryskowej. Może nie wchodzenie na obroty jest związane z brakiem odpowiedniego ciśnienia na listwie wtryskowej tudzież pompą wtryskową, przez co też może kopcić na biało. Na biało może kopcić też przez wysoką wilgotność...
Cisnienie sprężania mierzy się na zimnym silniku.Zaniżone ciśnienie na jednym cylindrze może być spowodowane nieprawidłowo wyregulowanymi luzami zaworów ,podpalonymi zaworami,zapieczonymi pierscieniami.Najlepiej to sprawdzić przez próbę olejową.Przedostający się olej do układu chłodzenia może być spowodowany uszkodzoną uszczelką głowicy. Proponuję wymienić...
Masz uszkodzoną uszczelkę pod głowicą
Decha Będzie do zdjęcia Raczej Tak, na pewno, bo biorąc pod uwagę: przy wyższych obrotach jakaś ilość płynu przeleci przez nagrzewnice a na wolnych nie, co się objawia chwilowym nadmuchem ciepłego powietrza czy inny cytat: przy zdjętych przewodach z nagrzewnicy uruchomionym silniku na podwyższonych obrotach trochę chlapnie płyn , na wolnych prawie...
Sprwadź czy płyn w zbiorniczku wyrównawczym nie jest zbyt tłusty jeżeli tak to przykro mi barzdo ale na 90% masz uszkodzoną uszczelke pod głowicą uszczelka kosztje 55zł w Gdańsku w Partnerze ale liczą sobie za jej wymiane bo to dużo roboty, ale powinenś si zmieści w 250zł. Może si jednak okaza że głowica bdzie przegrzana i wtedy bedziesz musiał dac...
Jeśli podczas pracy silnika twardnieją przewody elastyczne układu chłodzenia (co również wskazuje na uszkodzoną uszczelkę głowicy), nie czekaj bo objawy usterki wymienione przez Ciebie będą się potęgować aż do wyrzucenia płynu chłodzącego przez korek lub zerwany przewód. I nie będzie to blisko domu...
Jeśli sam nie nalałeś za dużo oleju do silnika, to stawiam na uszkodzoną uszczelkę pod głowicą.
Spróbuj zalać cały układ płynem chłodzącym i obserwuj czy dzieje się to samo. Płyn ma wyższą temperaturę wrzenia niż woda i przede wszystkim nie zakamienia układu. Zaobserwuj również czy w zbiorniczku nie ma śladowych ilości oleju, wtedy może to wskazywać na uszkodzoną uszczelkę głowicy. Pozdrawiam
Daj mi dowolny samochód a ja w ciągu jednego dnia uszkodzę uszczelkę pod głowicą, a co dopiero w starym samochodzie. Wystarczy szmata w wylot tłumika, po co ci aż cały dzień ?
Może poza termicznym wył. masz uszkodzoną uszczelkę pod głowicą.
Witaj. Napisz coś więcej o twoim problemie.O ile wiem to odpowietrzanie w tym modelu nie jest szczególnie potrzebne tzn.układ sam się odpowietrza. Może masz uszkodzony termostat i woda się gotuje albo uszkodzoną uszczelkę pod głowicą bądź samą głowicę.
Spaliny w płynie,zazwyczaj uszkodzoną uszczelkę pod głowicą. Płyn może się też przedostawać do wydechu,jest jego mała ilość,więc nie dymi tak.
Witam czy posiada ktoś instrukcje ustawienia rozrządu do tego silnika i moment dokręcenia śrub głowicy silniki występują w Toyocie carinie i avensis .Stawiam na uszkodzoną uszczelkę pod głowicą bulgotanie i nadmiar płynu w zbiorniczku wyrównawczym brak ogrzewania ,dławienie się silnika.Toyota celica 2.0 16V 3S-FE
A kolega sprawdził czy w układzie chłodzenia po wystygnięciu samochodu odkręcając korek zbiorniczka jest ciśnienie?Jeżeli jest to może to wskazywac na uszkodzoną uszczelkę głowicy,ciśnienie sprężania dostaje się do układu chłodzenia,druga rzecz to czy układ nagrzewa się równomiernie ?Jeżeli nie to musisz sprawdzić czy przypadkiem układ się nie zapowietrza.Reszta...
Zapowietrzony układ. Może być uszkodzona uszczelka głowicy, może sama głowica. Co robić? Skoro nie wiesz nawet co sprawdzić to oddać do mechanika.
Po pierwsze wjedź na podnośnik, kanał i obejrzyj dokładnie silnik od spodu. Wykręć wszystkie świece i sprawdź w jaki kolor mają elektrody świec. Po kolorze świec możesz wstępnie ocenić czy olej nie przedostaje się do cylindrów. Można pokusić się o sprawdzenie ciśnienia sprężania. Sprawdź czystość płynu w układzie chłodzenia - czy olej nie przedostaje...
Masz uszkodzoną uszczelkę pod głowicą lub pękniętą głowicę. Poszukaj warsztatu i wszystko.
Na pewno tym elementem który zaznaczyłem na zbiorniczku nie powinno nic się wydostawać. Można go odpiąć i w jego miejsce dać wężyk na końcu wężyka butelkę i wtedy zobaczysz czy podczas jazdy nie wywala tamtędy płyn. Dużo kierowców jest zdziwionych jak się im pokaże palcem że tamtędy właśnie przez uszkodzoną uszczelkę pod głowicą znika im płyn. Zresztą...
A sprawdzałeś czy po tych 5min chłodnica była gorąca ? Bo jeżeli nie to na 98% pompa wody uszkodzona, jeżeli zaś była gorąca ( też około 90 stopni ) to na 95% uszkodzona uszczelka pod głowicą. Możesz przeprowadzić jeszcze jeden test na uszkodzoną uszczelkę pod głowicą - na zimnym silniku odkręć korek zbiorniczka wyrównawczego i uruchom silnik. Dodając...
masz najprawdopodobnie uszkodzoną uszczelkę pod głowicą i nie od tęperatury tylko od kompresji wyrzuca płyn
Czy na pewno sprzęgło w Twoim pojeździe pracuje w kąpieli olejowej - sprawdź poziom oleju, może uległo "spaleniu" po ewentualnej ostrej jeździe bez oleju. Zwróć uwagę na ewentualnie uszkodzoną uszczelkę głowicy (przedmuch i dziwny głos pracy silnika). To jest silnik stacjonarny
Podejrzewam uszkodzoną uszczelkę pod głowicą, sprawdź ciśnienie oleju na zimnym i ciepłym silniku
Opisane objawy wskazywałby na uszkodzoną uszczelkę lub pękniętą głowicę.
Przyczyną dużego ciśnienia w układzie chłodzenia może być uszkodzona uszczelka głowicy, lub uszkodzenie parownika gazu. Można to sprawdzić na węch. Powąchaj otwór przy odkręconym zbiorniczku wyrównawczym. Jeśli czuć spaliny - uszczelka pod głowicą; jeśli czuć gaz - uszkodzony parownik. W obu przypadkach mogą być wydobywające się bąbelki w zbiorniczku...
Bo przez uszkodzoną uszczelkę pod głowicą tworzy się poduszka powietrzna w układzie chłodzenia i nie przepycha płynu przez nagrzewnicę.
Zdejmij gumowy przewód idący od filtra powietrza do kolektora ssącego, jeżeli podczas uruchamiania ciągnika powietrze będzie zasysał i wydmuchiwał kolektorem to masz uszkodzoną uszczelkę pod głowicą pomiędzy pierwszym a drugim cylindrem, w tym miejscu blok ma najmniejszą powierzchnię przylegania z głowicą i jest szpilka pomiędzy cylindrami.
Miałem klientów którzy z "oszczędności" jeździli z uszkodzoną uszczelką pod głowicą nawet dwa miesiące i wody w oleju nie było.
Witaj,jak zdejmiesz głowicę to będzie wiadomo-może to być wina zaworów,pierścieni na tłoku,a nawet czasami potrafi wypalić dziurę w tłoku. Równie dobrze może to być uszkodzona uszczelka głowicy.
Jeżeli węże są twarde i ubywa płynu to prawdopodobnie masz uszkodzoną uszczelkę pod głowicą ewentualnie głowicę lub blok. Ale najpierw sprawdź czy dobrze jest odpowietrzony układ chłodzenia oraz czy niema wycieku z nagrzewnicy do wnętrza auta.
Z swojego drobnego doświadczenia w tym kierunku, biały dym z wydechu występuje gdy masz uszkodzoną uszczelkę pod głowicą. Poczytaj trochę o tym bo to nawet składa się w jedną całość. Sprawdź sobie napewno objawy, przyczyny i inne rzeczy z tym związane tak dla twojej pewności. Pozdrawiam Serdecznie, Bartosz. (Powodzenia w naprawie, albo że zaprowadzisz...
Nie widzę ani niesłyszę tych bulgotów ale objawy troche jak na uszkodzoną uszczelkę pod głowicą. Przewody nie puchną podczas dodawania gazu ??
Sądzę, że jest to zwykły przedmuch przez lekko uszkodzoną uszczelkę głowicy i tyle. Objaw typowy. Zanieczyszczony układ chłodzenia może być przyczyną, ponieważ osady zatykają niewielkie otwory przelotowe płynu chłodzącego w uszczelce głowicy, co skutkuje słabym odprowadzaniem ciepła z w/w obszaru i uszkadzanie owej uszczelki. Dołączając się do lekkiego...
Może być uszczelka trachnięta, po 15 km nie powinno być śladu lodu w układzie, nabiło ciśnienia w układ chłodzenia i pękło w najsłabszym miejscu. Załóż nowy wąż jak koledzy radzą, odpal auto i obserwuj czy węże twardnieją dość szybko w momencie pracy silnika. Jeśli będziesz miał uszkodzoną uszczelkę, może przedmuchiwać do układu chłodzenia.
Witam. Moje pytanie brzmi: Czy możliwe jest, aby uszkodzona była uszczelka pod głowicą w 126p gdy nie da się ustawić wolnych obrotów(sprawdzone na 4-ch gaźnikach więc ich złe funkcjonowanie jest wykluczone), gdy chociaż na chwile złapie wolne obroty to chodzi bardzo nierówno, przy gaszeniu silnik pod sam koniec ODBIJA w drugą strone obrotów. Wg mnie...
Kangoo 1 1.4 E7J 780, 1998 rok, wersja z dwoma cewkami zapłonowymi, wymiana silnika. Chciałbym wymienić silnik, gdyż mam uszkodzoną uszczelkę pod głowicą. I tu mam pytanie, czy silnik z Clio 2 1.4 K7M by pasował do tego Kangoo, wersja silnika wizualnie taka sama? Clio https://obrazki.elektroda.pl/4799019100_... Kangoo https://obrazki.elektroda.pl/1404177200_...
Moim skromnym zdaniem masz uszkodzoną uszczelkę pod głowicą co może być spowodowane przegrzaniem silnika i stąd woda w oleju.
Szymek, spalanie średnie 55l/100km to bardzo dziwny objaw, zgodziłbym się z chwilowym podczas ruszania na 1 biegu. Druga sprawa, sprawdzenie spalania lepiej zrobić tankując 2x samochód po sam korek, rejestrując stany licznika. Unikniesz w ten sposób zapowietrzenia układu zasilania. Sprawdzałeś stan (poziom/jakość) chłodziwa? Najczęściej dym jest spowodowany...
Prawdopodobnie miałeś zapowietrzony układ. Autor tematu twierdzi że w układzie chłodzenia nic nie robił -sam się chyba nie powinien zapowietrzyć .Skoro nie widać zadnych wycieków pod maską -stawiam na uszkodzoną uszczelkę pod głowicą .
A może masz uszkodzoną uszczelkę pod głowicą. Zrób test na obecność gazów spalinowych w ukł. chłodzenia.
Jeżeli masz uszkodzoną uszczelkę to odpal astre odkręć korek od płynu od chłodnicy i popatrz czy płyn nie zaczyna wylatywać po za korek jeżeli tak to masz uszkodzoną uszczelkę pod głowicą
Z kolanka może wyciekać przy C-360 lub podobnych. Możliwy jest przeciek przez uszkodzoną głowicę lub jej uszczelkę albo uszkodzony wtryskiwacz.
Może to oznaczać uszkodzoną uszczelkę pod głowicą. Podczas jazdy w cylindrach jest znacznie większe ciśnienie, niż na biegu jałowym, stąd te efekty.
Pół litra, 3 czy 4 cyfrowa kwota. Mercedesa widzę pominąłeś a czternastoletni mercedes z uszkodzoną uszczelką pod głowicą byłby odpowiednim ekwiwalentem za ten licznik :D
Zobacz czy przypadkiem po odkręceniu korka od zbiorniczka płynu chłodniczego objaw nie ustąpi na krótką chwilę, prawdopodobnie masz uszkodzoną uszczelkę pod głowicą.
Pytanie zasadnicze - co wywala ten płyn skoro układ jest szczelny? Musi być jakiś gaz i najprawdopodobniej bąbel ze spalin który przedostaje się poprzez uszkodzoną uszczelkę pod głowicą .
Jeszcze nie wiem, ale dzisiaj wieczorem się zorientuję, bo mam podobny problem, ale nie w takim stopniu. Moim Renault Megane 1,4 8V jeszcze da się jeździć, ale to kwestia czasu. Węże już twardnieją i przestaje grzać, ale jeszcze nie dymi na biało. Tester wykazuje śladową obecność spalin w płynie. U ciebie to ewidentne jak dymi na biało i nie ma co sprawdzać....
Ok gazu już nie mam od przedwczoraj tylko tym panie kolego nie da sie jezdzić grzeje sie wywala płyn a nie chce uszkodzić uszczelki pod głowicą o ile to nie jej robota
Objaw dość typowy - uszkodzona uszczelka pod głowicą. Kupa roboty albo do warsztatu i zapłacić. Ja wymieniałem sam... :D
No i niektórzy z Was mieli rację obstawiając uszkodzoną uszczelkę pod głowicą . Byłem dziś u kolegi i sprawdzaliśmy , pięknie barwi na zielono odczynnik . Klient zapomniał dodać że np rano przy odpalaniu kopci jak z parowozu . Dodatkowo jeszcze jego syn autkiem jeździ więc resztę można dopowiedzieć . Dziękuję za podpowiedzi . Temat wyczerpany .
Gotuje się, czy wywala zimną wodę? Takie zachowanie wskazuje na uszkodzoną uszczelkę, lub pękniętą głowicę, ewentualnie cylinder. Zdejmij głowicę, będzie widać...
Kolegk objawy wskazują na uszkodzoną uszczelkę lub samą głowicę.
Witam mam problem z astrą 1 rok 95 silnik 1,4 benzyna polega on na tym że temperatura szybko wzrasta do 100 stopni i włącza sie wentylator i po chwili opada no i po chwili znów do 100 stopni i tak w kółko najgorzej jest w mieście gdzie 100 stopni trzyma długo. pojechałem z tym do serwisu diagnostycznego stwierdzono że mam uszkodzoną uszczelkę głowicy...
Koledzy może ktoś w wolnej chwili zobaczyć wsad. Samochód sprowadzony z DE z uszkodzoną uszczelką pod głowicą. Awaria usunięta i samochód ma się dobrze ale po zrobieniu logów dynamicznych ewidentnie coś jest dłubnięte w sterowniku i wydaje mi się że jest za grubo. Zastanawiam się nad wrzuceniem ori wsadu. Może ktoś poratuje ori wsadem AVF
Witam. Masz uszkodzoną uszczelkę pod głowicą. Płyn chłodzący przedostaje się do komór spalania i tam zamienia się w parę która wydobywa się z wydechu. Demontaż głowicy i wszystko będzie jasne.
Sprawdzałeś czy z pod korka cieczy chłodzącej nie wydostają się bąbelki, nie ma plam oleju lub węże nie są napompowane, nie ubywa ci cieczy chłodzącej, sprawdź poziom i barwę oleju. Jeżeli tak to możesz mieć uszkodzoną uszczelkę pod głowicą. Sprawdź termostat czy działa poprawnie
Witam serdecznie prawdopodobnie uszkodzona uszczelka głowicy. Do sprawdzenia węże połączeniowe układu chłodzenia, nie cieknie ale zasysa powietrze.
Biały dym może oznaczać że silnik spala płyn chłodzacy, a wtedy oznacza to uszkodzoną uszczelkę pod głowicą. Ile kilometrów przejechane jest z tym białym dymem??
Witam Mam problem zakupiłem dla syna audi A3 z silnikiem 1,6 benzyna z uszkodzoną uszczelką pod głowicą tak mówił sprzedający.Wymieniłem Uszczelkę głowica została sprawdzona i splanowana auto dalej kopci strasznie na biało i bierze płyn.Pomóżcie co można zrobić .
Zainteresowało mnie to ,że na testerach z płynem reakcyjnym można zbadać czy spaliny są w układzie chłodzenia. Dobry patent ,ale jak się ma to w praktyce. Przedmuch uszczelki pod głowicą jest ciężko do zdiagnozowania w początkowej fazie ,więc lepiej byłoby od razu to zdiagnozować niż uszkodzić silnik.
Jest możliwe że zamarzł parownik od gazu gdyż nie było obiegu płynu chłodniczego i dlatego silnik zgasł.Raczej wykluczam uszkodzoną uszczelkę pod głowicą bo w takim przypadku auto już by nie odpaliło.
Sprawdź poziom płynu chłodzącego w zbiorniku wyrównawczym. Jeśli go ubyło, to prawdopodobnie masz uszkodzoną uszczelkę pod głowicą. Płyn przedostaje się do cylindrów i wydostaje się w postaci białej pary z układu wydechowego. bs123
Jeżeli odbija silnik to świadczy o za wczesnym zapłonie. Przegrzewanie się silnika i duże ciśnienie w obwodzie chłodzenia wskazuje na uszkodzoną uszczelkę pod głowicą. Spradż jedno a potem drugie.
Możesz mieć uszkodzoną uszczelkę pod głowicą lub coś gorszego. Płyn z układu chłodniczego dostaje się do cylindra i stąd biała para z rury wydechowej a jednocześnie spaliny dostają się o układu chłodniczego i powstaje w nim nadciśnienie.
Ja mam taki sam problem tylko ze mam gaz i ubywa mi plyn chlodzacy. Mam takie pytanie zwiazku z tym mozliwe ze to daltego mi strzela z tlumika i ze to np para? Jeśli ubywa Ci płynu to najprawdopodobniej masz uszkodzoną uszczelkę pod głowicą.
Witam serdecznie. Z swojej strony mogę dodać, że pękające węże mogą też być spowodowane uszkodzoną uszczelką pod głowicą - spaliny przedostają się do układu chłodzenia. Warto zrobić test na obecność spalin w układzie. Wymień też na nowy korek zbiorniczka wyrównawczego.
A kopci na gęsto-biało? Bo jeśli tak woda z ukł. chłodz. dostaje się do komory spalania i wydziela się para wodna z wydechu. Ale to by kopcił naprawdę jak z parowozu, powód - uszczelka pod głowicą. Zrób próbę szczelności układu chłodzenia pod ciśnieniem. A test na CO2 mówi o tym czy spaliny nie dostają się do ukł. chłodzenia poprzez uszkodzoną uszczelkę...
Nagrałem całą operację: https://youtu.be/8c6CYfAcl3E Tak to wygląda.
Najprawdopodobniej uszkodziła się uszczelka pod głowicą. Wykonaj test ciśnieniowy układu chłodzenia (warsztat).
pitool dobrze gada klocek prosty w rękę i papier.Lub uszkodziłeś uszczelkę przy zakładaniu głowicy, miałem taki przypadek w uno
No właśnie ,że wycieków nie ma żadnych ,a węże można normalnie zgiąć. A co by mogła oznaczać obecność CO2 w płynie? Uszkodzoną uszczelkę pod głowicą - ale widać, że czeka Cię poważny remont silnika, trzeba głowicę ściągać, splanować i dać nową uszczelkę.
Jeśli po nagrzaniu do temperatury roboczej +/- 90st.C silnik w dalszym ciągu nadmiernie dymi na biało może to oznaczać uszkodzoną uszczelkę pod głowicą. Może Pan sprawdzić czy po odkręceniu korka wlewu oleju silnikowego nie ma biało/żółtego nalotu jak również czy podczas pracy silnika w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego nie następuje bąblowanie.
objaw uszkodzić uszczelka głowica uszkodzić uszczelka uszczelka głowica deutz
termostat danfoss parametry amica śmierdzi ustawienia modemu huawei e3131
Syczenie kabla zasilającego podczas wpinania - przyczyny Kod błędu FH w pralce Whirlpool - co oznacza?