Ze wzoru R=ro *l/s gdzie ro = 0.017 ohm *mm^2 / m l -długość drutu s - pole przekroju dla drutu dne 0,05mm s=0,019625 Przyjąłem R uzwojenia wysokiego napięcia 3000Ω (tak jak w cewce wsk) Wyszło mi 348 metrów drutu nawojowego Jak uporasz się z odwinięciem starego uzwojenia i zmierzysz wymiary karkasu (wiem, nie do końca karkasu, bo na nim jest jeszcze...
Sprawdź czy masz iskrę na świecach. Dla mnie wygląda jak uszkodzona cewka zapłonowa.
Raczej masz lewe powietrze, uszczelniacze,cylinder-kartery itp. Jak nie gaśnie to może być przełącznik,może też być uszkodzona cewka zapłonowa
Wlej paliwa na tłok i próbuj zapalić. Jak załapie gaźnik itp Jak nie załapie to przyczyną może być zerwany klin, uszkodzona cewka zapłonowa, brak odpowiedniej kompresji .
Może być również uszkodzona cewka zapłonowa...Jeżeli wezwiesz serwis do naprawy to pytaj o stan ogólny i koszt naprawy. Wydawanie większej kasy w urządzenie które ma grubo ponad 10 lat może być pozbawione sensu.
Cewka okazała się sprawna , sprawca był rozrząd
Zamień miejscami przewody WN i sprawdź czy coś się zmieni (poprawi) na tym drugim wyjściu. Jeśli tak to uszkodzony kabel WN a jeśli nie to najprawdopodobniej uszkodzona cewka zapłonowa. Sprawdź także kondensator przy aparacie zapłonowym (najlepiej podmienić na inny sprawny) i ustawienie przerwy na platynkach.
Pytam bo w tych cewkach można kabel wymienić gdyż się go wkręca. Chyba że tak jak wyzej piszesz zostało wyrwane z drucikiem to pozamiatane.
Znalazłem trafo od ładowarki 220 V /12 V Podłączyłem wszystko do mierzenia Przy kopaniu kopniakiem na wyjsciu było do 50 V Przy kręceniu silnikem wiertarka elektryczną okolo 180 V Ale za chiny nie mogłem zmierzyć natężenia żeby obliczyć moc . Miernik sprawny bo na akumulatorze natężenie mieży bez problemu . Miernik taki http://obrazki.elektroda.pl/2945440600_1...
Uszkodzona cewka zapłonowa.
A poszukałbyś kogoś z normalnym urządzeniem diagnostycznym? Pojawienie się usterki wraz z rozgrzewaniem się silnika, sugeruje wypadanie zapłonów - wypalony zawór, z przyczyn czysto mechanicznych, bądź uszkodzona cewka zapłonowa. A że jest duża i droga, więc przed wymianą wypadało by się upewnić. Chyba że masz oscyloskop, czas i ochotę, na przepatrzenie...
Mam Poloneza Caro Plus GLI z wtryskiem jednopunktowym i instalacją gazową Bedini (rok produkcji 2000). Mam problem z cewką zapłonową- sterowana jest przez moduł Boscha. Na tej cewce jest naklejka Bosch i sądzę ,że to jest producent. Czy ktoś z kolegów może mi pomóc jaki to model cewki -chodzi mi o numer tego modelu ( a także ewentualnie numer katalogowy)....
Hejka Jeśli brakuje iskry na cylindrach, to istnieje kilka możliwych przyczyn: Uszkodzona cewka zapłonowa - sprawdź czy cewka zapłonowa działa poprawnie. Możesz to zrobić przy użyciu multimetru, który pokaże Ci, czy cewka ma odpowiedni opór. Jeśli opór jest poza zakresem, to może to oznaczać uszkodzenie cewki. Uszkodzony moduł zapłonowy - moduł zapłonowy...
Informacja serwisowa: -Komfort jazdy -Regulacja silnika Dotyczy samochodów: Wszystkie modele z komputerem sterującym silnika z oznaczeniem typu SL96-1 lub SL96-9. Treść zgłoszenia: Ograniczony komfort jazdy. Przyczyna: -Uszkodzona cewka zapłonowa prowadzi do uszkodzenia komputera sterującego silnika. Sposób usunięcia: -Sprawdzić wzrokowo tabliczkę typu...
Sprawdź wiązkę przewodów od wtrysków do ECU , jeśli przewody sprawne to rozbierz ECU i posprawdzaj czy nie ma zimnych lutów. Idź gdzie indziej doradzać - każesz laikowi sprawdzać zimne luty w sterowniku, gdzie za PCB robi folia na aluminiowej płycie. Usterka jest najprawdopodobniej standardowa - uszkodzona cewka zapłonowa - nie będą palić obydwa cylindry...
Piszesz ,ze zegar zeruje sie tylko gdy wyłaczysz zapłon, idz tym tropem i poszukaj na schemacie skąd zegary biorą stały plus, złącze pod podszybiem tez mozesz sprawdzić. Powiem Ci ze mialem kiedys kilka przypadków ,ze wariowaly zegary -przyczyną była uszkodzona cewka zapłonowa. Wszystkie moduły ,ktore u Ciebie wariują pracuja na canie napedu,byc moze...
Uszkodzona była cewka zapłonowa.
Zobacz czy masz na altelnatorze kondesator jak masz to sprawdz go a najlepiej wstaw nowy to napewno pomoże mi pomogło!!!
Powodem awarii okazała się uszkodzona cewka zapłonowa. Niestety jej wymiana nie poskutkowała z uwagi na spalony bezpiecznik nr 17 (skrzynka przy akumulatorze). Po podmianie bezpiecznik ulegał przepaleniu po 15 sekundach pracy silnika. Wymiana cewki oraz bezpiecznika rozwiązała problem.
Skoro strzela z wydechu to może być też uszkodzona cewka zapłonowa.
udało się zlokalizować usterkę, koniec końców była to uszkodzona cewka zapłonowa, choć na komputerze nie widać było żadnych błędów, auto odebrane od mechanika, cewka nowa oryginalna, pracuje równo i nie gaśnie, info dla tych co mają podobne problemy, zeszło ze mnie powietrze bo 4 miesiące się z tym męczyłem
Trzeba sprawdzić czy cewki są kluczowane,w sterownikach w tych bumach padają drivery sterujące cewką. Tam jest rozwiązanie typu "cewka na świecy",sporadycznie dochodzi do przebicia. Na który nie pracuje jest łatwo wyczaić,bo wystarczy zapalic zimny na około 15 sekund i dotykac odgałęzien kolektora,tam gdzie zdecydowanie chłodniejsze od pozostałych-tam...
Uszkodzona cewka zapłonowa?
Świece są do wymiany po jakimś tam przebiegu, który określa producent silnika, po tym jak uszkodzą się elektrody lub izolatory, po tym jak elektrody wypalą się do cna i silnik przestanie pracować (metoda hardkorów uważających, że świec nie wymienia się co jakiś czas tylko jak się zużyją). Mokrą świecę należy osuszyć, sprawdzić czy działa i ewentualnie...
Podpiąłem dzisiaj pod komputer i wywaliło takie błędy jak sygnał wyjściowy zapłonu 1, czujnik lambda, wtryskiwacz cylindra 4. Z wróżb to np uszkodzona cewka zapłonowa, przerwa w instalacji albo uszkodzony wtryskiwacz sonda to też nie wiadomo co gazowniki tam porobili. Miałeś sprawdzić czy jest iskra ,nie umiesz czy masz to gdzies?
Cewka uszkodzona. Pierwotne powinno mieć 0,7 0,9Ω, wtórne 10-11kΩ.
To może być uszkodzona cewka zapłonowa. Można jeszcze sprawdzić czy sterownik podaje napięcie zasilające cewkę, podczas rozruchu.
Problem rozwiązany. Usterkę generowała uszkodzona cewka zapłonowa. Błąd na komputerze to P0301 cylinder 1 - wykryte wypadanie zapłonów. Pozdrawiam.
U mnie takie objawy dawała uszkodzona cewka zapłonowa. Miała przebicie na drugim cylindrze.
Przyczyną usterki była uszkodzona cewka zapłonowa na 3 cylindrze... Temat zamknięty
Ostatnio miałem Clio które totalnie świrowało (obroty, szarpanie itp.). Okazała się uszkodzona cewka zapłonowa (fajkocewka).
Jaki silnik ? Jaka pojemność ? Rocznik ? Uszkodzone mogą być przewody WN jeśli są bądź uszkodzona cewka zapłonowa.
Uszkodzona cewka zapłonowa.
Brak iskry, uszkodzona cewka zapłonowa bądź czujnik położenia wału.
Miałem podobne objawy w Peugeocie 307 1.6. Przyczyną była uszkodzona "cewka zapłonowa".
Jaka jest kompresja? To może być też uszkodzona cewka zapłonowa. Iskra skacze przynajmniej na 10mm?
uszkodzona cewka zapłonowa, rozwarta któraś sekcja wtórna
Miałem kiedyś podobny problem z inną kosą i okazało się że była uszkodzona cewka zapłonowa.
temat zamknięty uszkodzona cewka zapłonowa raz dawała iskrę a raz nie po wymianie cewki wszystko działa
Uszkodzona cewka zapłonowa. Co do dwójki to uszkodzone trybki masz w skrzyni. Lub za duże luzy.Bez rozpołowienia silnika to se można gdybać.
Skuter dotarł do odpowiedniego mechanika i już działa bezproblemowo. Okazała się uszkodzona cewka zapłonowa. Zamykam.
Przydała by się lampa stroboskopowa wtedy wszystko widać Takie objawy daje uszkodzona cewka zapłonowa
Czy uszkodzona cewka zapłonowa może mieć wpływ na autoalarm? Bo po wymianie cewki autoalarm przestał wariować.
Uszkodzona cewka zapłonowa. Dodam też że taki objaw tzn." po nagrzaniu" jest bardzo często spotykaną usterką. Cewka zaczyna szwankować dopiero gdy się nagrzeje.
Witam .Miałem kiedyś taką przypadłość w swoim oplu,podobnie jak u ciebie podejrzewałem zawory, ale jak się okazało,przyczyną była uszkodzona cewka zapłonowa,co równierz jest częstą usterką w tych samochodach.Najprościej można to zdiagnozować poprzez podstawienie całego zespołu cewek. Pozdrawiam
Wymiana uszkodzonej cewki zapłonowej na oryginalną cewkę. Zamienniki nie działają. Przy zamienniku kosa pracuje tylko na wolnych obrotach . Po dodaniu gazu Kosa gaśnie.
Auto już sprawne. Uszkodzona cewka zapłonowa. Przy pomiarze omomierzem (porównanie między cewkami) ewidentne uszkodzenie. Po wymianie nadal paliła lampka kontroli spalin, ale po przejechaniu około 10 km zgasła. Dzięki za pomoc. Temat zamknięty.
kolego kiedyś miałem coś podobnego, (podobna definicja kodu) tylko ze auto odpalało, ale chodziło tak jak by na 2 garach i paliło 100 na 100 awaria- uszkodzona cewka zapłonowa. wymieniłem i dobrze,
Uszkodzona świeca, zwarcie na wyłączniku, przetarty i zwierający do masy kabelek idący do wyłącznika, dźwignia gazu ustawiona na wyłącz, w ostateczności uszkodzona cewka zapłonowa. W bardzo starych silnikach jest jeszcze kondensator przy przerywaczu, który jest pod kołem zamachowym.
Prawdopodobnie w momencie kiedy samochód gaśnie (na lpg i pb) nie ma iskry, ale wcale nie musi być uszkodzona cewka zapłonowa, moze być walnięty czujnik położenia wału. To właśnie ten czujnik mówi cewce kiedy ma dać iskre, a jak nie powie to cewka jej nie daje i samochód nie chodzi. Spotkałem się już z trzema takimi przypadkami, były identyczne objawy...
WSK 175 miały zapłon bateryjny z akumulatora pamiętam że w razie kłopotów zapalało się na pych gdyż potrzeba większych obrotów żeby była iskra ,proponuje sprawdzić z akumulatorem bo może być uszkodzona cewka zapłonowa lub ta od ładowania ,może być zwarty do masy przewód od gaszenia .
Mam problem z iskra w simsonie ele. Gdy kope lekko to iskra jest ładna gdy kope szybciej to brak iskry. Podstawka jest nowa sprawna modol wydaje się ok cewka butelkowa sprawna instalacja zrobiona na krótko bez żadnej pomyłki świeca sprawna. Wydaje mi się że jest uszkodzona cewka zapłonowa w iskrowniku czy ktoś miał już taki problem?
Panowie oddałem wtryskiwacze do sprawdzenia i czekam na wyniki,mechanik który wymontowywał listwę z wtryskami,że takie objawy może dawać uszkodzona cewka zapłonowa,czujnik temperatury i wymieniona już wcześniej sonda.To jakaś masakra wyjdzie na to,że większa część auta będzie do wymiany a i tak nie da to gwarancji,że to wystarczy.Co proponujecie?
Silnik pracował na dwa cylindry, uszkodzona była cewka zapłonowa,więc ją wymieniłem. Silnik po wymianie pracuje prawidłowo, kontrolka wtrysku nie świeci.
A iskra jest jak nie chce zapalić? Przczyn może być kilka :np. uszkodzona cewka zapłonowa, zbyt maly luz na zaworach, przekaźnik wtrysku. PS. I zawsze pisz w temacie, że masz silnik 2,0 8V '90r :D
Napięcie na impulsatorze w granicach 125-130omów. Opór prawidłowy. A moduł mam z dodatkowym kablem na mase. To bez znaczenia w tym wypadku. Podczas kręcenia rozrusznikiem skuter podczas dłuższego kręcenia zaczyna łapać i odpali ale po około minuty gaśnie Podtrzymuję moje pierwsze podejrzenia. Uszkodzona cewka zapłonowa - moduł CDI.
Zmień cewkę zapłonową i świece .
super jakbys mogl to rozwinac, ja narazie wymislilem cos takiego: biore swiece, podlaczam do cewki i klade na masie, z drugiej strony cewki podlaczam + i - (ktroy jest ktory wydedukuje sobie za pomoca kontrolki podlaczajac ja do akumulatora i przewodow idacych do cewki), ta cewka gdzie na swiecy nie przeskoczy iskra jest uszkodzona, dobrze kombinuje?
Masz uszkodzony moduł zapłonowy.
Sprawdź zasilanie na. cewce probówka. podczas kręcenia rozrusznika. Styk +B. .Odstęp czystych styków przerywacza na 0,45mm. Jeśli nie będzie iskry to może być cewka zapłonowa uszkodzona. Ustawienia punktu zapłonu to krok drugi.
Ten silnik posiada bezimpulsatorowy układ CDI. Masz trzy możliwości: 1. Uszkodzona cewka zasilająca 2. Zwarcie na gaszeniu (stacyjka, wyłącznik awaryjny) 3. Uszkodzenie modułu zapłonowego
Bo moduł już pewnie uszkodzony.
miałem podobny problem...przerywał, szarpał, nieraz było dobrze kilka kilometrów aż w końcu stanął na środku drogi i klapa...u mnie była uszkodzona cewka zapłonowa. Wymieniłem na inną używaną i jest wszystko OK. radzę też ją sprawdzić, a przy okazji świece i przewody wysokiego napięcia. Pozdrawiam!!
Uszkodzony wtrysk, uszkodzony czujnik map,uszkodzona świeca zapłonowa, uszkodzona cewka.
Problem rozwiązany - opiszę rozwiązanie bo było trochę zawiłe. Cały czas VCDS nie widział obrotów silnika ,dopiero jak podmieniłem cewkę zapłonową pojawiły mi się obroty oraz słaba iskra - silnik dalej nie zapalał. Okazało się że napięcie na linii 15 które zasila moduł jest zaniżone o 3V w stosunku do napięcia akumulatora - winną okazała się wkładka...
Miałem taki sam problem ,uszkodzona była cewka zapłonowa.
Zwróć uwagę że przekaźnik pompy paliwa ma zmieniony pinout względem standardowych przekaźników samochodowych, w dodatku ma on różowy kolor obudowy. W Corsie B przekaźnik pompy paliwa działał dopiero po obrocie wałem korbowym, nie pamiętam tylko jaki to był silnik i układ wtryskowy. Więc jeżeli nie odpala przy pompie włączonej "na krótko" to sprawdź...
Ktoś wyżej pisał o alarmie, u mnie nie ma alarmu, kabli wysokiego napięcia również nie ma(wersja bezkablowa) silnik krokowy też raczej nie ponieważ wszystkie wyżej wymienione usterki stanowiły by problem odrazu po odpaleniu a nie po przejechaniu paru km i rozgrzaniu. Z kolei uszkodzona cewka zapłonowa może mieć takie obiawy że po rozgrzaniu zaczyna...
Zobacz fajki z bmw https://allegro.pl/oferta/wtyczka-fajka-... gume .można skrócić
A z skąd pewność że uszkodzony jest moduł zapłonowy a nie cewka zapłonowa . Po zamianie połączeń na cewce można to łatwo zdiagnozować . Jeżeli iskra będzie tylko na tym samym cylindrze to obstawiam uszkodzenie cewki .
Uszkodzona cewka zapłonowa ta pod kołem magnesowym lub kondensator. Rozgrzewa się i po iskrze. Sprawdź czy zaraz po takim zgaszeniu na pewno jest iskra. Bywa że czas spędzony na czyszczeniu gaźnika wykręcaniu świecy jest wystarczający do ochłodzenia cewki i motorynka zapali. A naprawiającemu się wydaje że to na pewno gaźnik albo świeca.
Ja bym stawiał na takie możliwości: — Przełamanie przewodów i zwarcie (wiązka przy główce ramy, wyłącznik zapłonu na prawej manetce). — Uszkodzenie cewek zapłonowych (zwarcia w uzwojeniach, zwiększone natężenie prądu), jeśli będziesz wymieniał to wymieniaj na oryginalne, przeznaczone do zapłonu TCI, gdyż podróbki mogą spalić moduł zapłonowy. Poza tym,...
zawory były ustawiane bo wszystkie uszczelki wymieniałem pod cylindrami i na głowicy Jeszcze raz ustaw zawory,głowica opadła likwidując ich luz,normalne w maluszkach po wymianie uszczelki. Sprawdż bakelitową podstawkę pod gażnikiem. Czasem uszkodzona cewka zapłonowa zachowuje się dziwnie wraz ze zmianą temperatury w komorze silnika.
Cewka- przerywa, szarpie, strzela Lambda-duże zużycie paliwa, falujące obroty, spadek mocy Ogólne pytanie i ogólna odpowiedź. Powyższe efekty mogą też powodować inne uszkodzone elementy, także daj trochę więcej szczegółów. Pozdrawiam.
Świeca, kabel, cewka, moduł zapłonowy, uszkodzona wiązka. Do sprawdzenia wszystko ale zaczął bym od świecy.
Przede wszystkim silnik nie będzie równo pracował. Po drugie bardzo łatwo to sprawdzić testerem diagnostycznym, ale można to bez najmniejszych kłopotów sprawdzić domowymi sposobami... Nie trzeba do tego fachowca - sam dasz radę, jeśli się postarasz ;) .
W moim przypadku uszkodzona była cewka zapłonowa, która powodowała resetowanie ECU. Myślę, że kable zapłonowe, świece to masz oczywiście sprawdzone.
Witam! Kolego ja mam silnik X14XE i miałem takie same objawy,uszkodzona była cewka zapłonowa.
Posiadam Poloneza Caro Plus GLI 1.6 z wtryskiem jednopunktowym i instalacją gazową Bedini rok produkcji 2000. Niestety , od wczoraj nie mogę go uruchomić. Mimo obracania rozrusznikiem strzałka wskaźnika obrotów nawet nie drgnie. Sprawdziłem tyle,że paliwo dochodzi i jest wtryskiwane do gaźnika. Nie wiem jak sprawdzić czy jest iskra na świecach ( ponoć...
W czwartek rano gdy uruchomiłem samochód nagle pojawiła się kontrolka "check engine" migała. Silnik pracował jakby nie na wszystkich cylindrach. Dojechałem do mechanika, diagnoza to uszkodzona cewka zapłonowa i faktycznie po wymianie świecy i cewki samochód działa, kontrolka nie pali się. Ale zauważyłem dziwny objaw którego przed awarią cewki nie było,...
Uszkodzona okazała się cewka zapłonowa
Znalazłem przyczynę. Uszkodzona jest cewka zapłonowa tak że nie daje iskry na 1 cylinder. Tylko na kompie nie mam żadnego błędu a chyba powinien być?
bezpieczniki sprawdzone. słychać jak pompa paliwa pracuje oraz przy lekkim "pchaniu" samochodu bez wkręconych świec, na zapłonie słychać charakterystyczne cyknięcia wtrysków. dziś sprawdziłem pasek rozrządu i nie jest przeskoczony. wyczyściłem przepustnice wraz z silnikiem krokowym, zmniejszyłem szczeliny na świecach na ok 0.6mm i matiz zapalił, działał...
Mam problem z instalacją zapłonową w Audi 100 C4 92' silnik 2.3 AAR. Problem polega na tym że czasami w czsie jazdy silnik gaśnie na biegu.Potem przez pewien czas nie mogę uruchomić silnika.Czasem tak się dzieje przy ciepłym(rozgrzanym) silniku a czasem jeszcze przy zimnym silniku.Paliwo dochodzi napewno bo jest instalacja gazowa i na gazie robi się...
gorące uzwojenie zwiększa rezystancję, przecież to normalne. Pomiar miernikiem nie jest zadną podstawą do wniosku czy zewka jest uszkodzona.
P0300 oznacza to, że na cylindrach wykryto wypadanie zapłonu. W tym przypadku jest to losowe wypadanie zapłonu, więc dotyczy więcej niż jednego cylindra i może występować na wszystkich. Brudne, zatkane lub uszkodzone wtryskiwacze paliwa. - Brudne, zatkane lub uszkodzone wtryskiwacze paliwa. - Wiązka elektryczna, kostka podłączeniowa wtryskiwaczy paliwa...
Kolego miałem taki sam problem w Astrze 1416V Ekotek strzelała głównie na niskich obrotach uszkodzona była cewka zapłonowa.
Witam Mam uszkodzona cewkę zapłonową w motocyklu i nie mogę kupić takiej samej nowej. I tu pojawia się moje pytanie: Czy da sie zamontować jakaś inna cewkę ?. (Moduł zapłonowy BOSCH 1 217 280 034). Od modułu idą dwa kabelki na cewkę, napięcie na cewce 12V. Reszta niewiadoma z powodu braku oznaczeń. PS: Czy cewka takiego typu by sie nadała ? (http...),...
Wymiń świecę, sprawdź wyłącznik zapłonu, połączenie kabla w fajce świecy i ustaw odległość cewki od koła magnesowego, powinna wynosić 0.3 mm. To wszystko, co możesz zrobić. W ostateczności, uszkodzona jest cewka zapłonowa.
A skąd pomysł, że to impulsator jest uszkodzony??? Taki element tam siedzi: Sensor Halla B462G (SAS261S), w sieci idzie go kupić za 2,2PLN plus przesyłka, na Allegro chcą prawie 60zł.... https://www.tvsat.com.pl/pdf/B/b461-2g_r... https://www.tvsat.com.pl/pdf/S/sasxxx_si... Ale jeśli wymiana świecy przynosi poprawę na jakiś czas, to przyczyna...
Tylko zwarcie do masy albo uszkodzony ECM gazu/benzyny.
uszkodzona okazała się cewka zapłonowa:)Pozdrawiam:)
Cześć, Miałem i remontowałem kiedyś Simsonka, postaram się pomóc. Najpierw dobrze by było napisać czy dotychczas jeździł ok, czy problemy zaczęły się nagle, czy po jakiejś naprawie? Objawy te mogą świadczyć o wielu awariach. Najpierw upewnij się, że masz dobrze ustawiony zapłon, nie zatkany (zapchany, niedrożny) filtr powietrza lub dolot do niego, mocną...
Witam serdecznie. Ma iskrę, ma paliwo (i benzynę i gaz), a mimo to nie odpala. Rozrząd też jest na swoim miejscu. Ani w wodzie nie widać oleju, ani wody w oleju. Co polecacie sprawdzić? Generalnie to trochę zgłupiałem, mój mechanik też nie wie o co chodzi i chce się pozbyć tego mojego autka z placu. Czy jest szansa, że zapłon mógł się przestawić? Czujnik...
Sprawdż cy jest napięcie na zasilaniu cewki WN wczasie pracy rozrusznika ,bo może uszkodzona kostka stacyjki.Jeśli tu w porządku to wypada,ze uszkodzony czujnik halotronowy w aparacie zapłonowym.
Sprawdzić wpierw wyłącznik zapłonu i kabel prowadzący do niego.Kabel do fajki,fajka i świeca zapłonowa [generalnie zacznij od niej,może mieć przebicie]Jeśli w/w są ok. to masz pewnie uszkodzony moduł zapłonowy.
Posiadam strasznie stary opryskiwacz plecakowy typ Arimitsu. Jest on z silnikiem spalinowym 2 suwowym. Po wielu latach leżakowania próbowałem go uruchomić lecz okazało się iż jest uszkodzona cewka zapłonowa. A niestety nigdzie nie można takowej dostać nawet podobnego. Z tego co się wywiedziałem jest co cewka 6, rozstaw śrub 50mm grubość uzwojenia 20mm....
Oczyścić dokładnie wnętrze aparatu zapłonowego. Uszkodzona cewka lub moduł zapłonowy w aparacie zapłonowym. Miałem podobnie w Vectrze z silnikiem C16NZ. Skończyło się na wymianie cewki / rozsypała sie izoalcja i dwało impulsy jak popadło/. Podobne objawy daje też uszkodzony moduł zapłonowy w aparacie zapłonowym. Ignacy
Agregat chodzi jak nowy. Przyczyną awarii była uszkodzona cewka zapłonowa i nic więcej. W całym tym zamieszaniu najwięcej jest mojej winy bo po założeniu nowej cewki powinienem założyć szarpak i byłoby po sprawie ale ja obracałem magneto śrubokrętem uzyskując 100-120 obrotów na minutę. Za młodu miałem motocykl WSK w którym wystarczyło ręką pokręcić...
No to zostają tylko opcje: rozmagnesowane koło zamachowe, uszkodzona cewka zapł. wewnetrzna(najlepiej podmienić), uszkodzony przewód łączący cewki zapłonowe, ew. uszkodzona cewka zapł, zewnetrzna (ta co jest nowa) i zobacz czy na świecy nie wypaliła sie taka ścieżka (musisz sie dobrze przyjrzeć) po której iskra idzie do masy a nie na elektrode.Pozdrawiam!
cewka zapłonowa uszkodzona uszkodzona cewka zapłonowa renault cewka cewka zapłonowa schemat
turbo diesla benzyny lodówka bosch rozszczelnienie philips format
klimatyzacja split dream machines
Diody Schottky'ego w panelach JA Solar 380W Klapka mieszalnika powietrza do Opel Zafira A - gdzie kupić?