Lub uszkodzona klema pirotechniczna.
Wiązka pewnie uszkodzona w miejscu gdzie przechodzi pod autem w okolicach obudowy sprzęgła.
Jakie napięcie przy próbie rozruchu będzie oznaczać rozładowanie a jakim akumulator do wymiany(chyba że ciężko to określić po samym napięciu)? Jeśli chodzi o klemy, do + mam dostęp do - bardzo ograniczony, ale powalczę. Uszkodzona klema to znaczy że zerwana, niedokręcona czy zabrudzona, przyrdzewiała?
Czyli co lepiej nie mierzyć tej rezystancji miernikiem tylko na samochodzie próbować ? W czym masz problem? Zakładasz klemę, kasujesz błędy. Jak wraca odpinasz zapalnik klemy i zakładasz w jego miejsce rezystor 2,2 oma, kasujesz błędy. Jak dalej wraca, problem z wiązką, jak da się skasować, klema na szrot. Podgląd oporności w parametrach już pomijam....
Witam, mam problem z Audi A4 B9 (silnik Deta 2.0 TDI 190) po kolizji. Dostał górą, uszkodzona obudowa rozrządu, pasek niby na miejscu, ale nie idzie odpalić. Kręci, ale zero reakcji, nawet psikając starterem w dolot, chyba nawet wszystko cofa... Możliwe, że przeskoczył rozrząd? Czy są jakieś zabezpieczenia? Klema pirotechniczna, crash data?
Po odlaczdniu klemy ibs wywala mi bledy ze jest uszkodzona klema gdy jest polaczona nic takiego sie nie dzieje. Czy to wyklucza uszkodzenie klemy ?
Witam, serdecznie dziękuje za pomoc, faktycznie okazało się że była uszkodzona klema, a konkretnie wyjście grubego kabla zasilającego silnik (chyba rozrusznik). Po wymianie wszystko wróciło do normy zasilanie 13,8 V na akumulatorze, no i przede wszystkim klema przestała się grzać. Temat zamknięty, bardzo dziękuje.
Pierwsza opcja, sprawdź czy przy akumulatorze jest klema pirotechniczna a przy niej czujnik. Jeżeli masz coś takiego tam może być przyczyna. Druga opcja uszkodzona mata pasażera. W tym przypadku należy wymienić matę w fotelu ewentualnie zamontować emulator maty, ale wtedy poduszka wystrzeli nawet jak nie będzie nikogo na fotelu. Dopiero wtedy skasować...
Sprawa prosta uszkodzony alternator, podczas pracy po kilku minutach jest gorący , a jak nie łąduje jest zimny. I pomiary to potwierdzają , jakby klema była uszkodzona to byś nie odpalił.
Witam w4c0 masz uszkodzona klemę pirotechniczną przy akumulatorze ,sprawdź opór zapalnika :)
Witam wszystkich ponownie. Dzisiaj wróciłem z serwisu. Sprawa banalna. Są dwie przyczyny niższego napięcia na akumulatorze: 1. uszkodzona była klema (połączenie z przewodem). Przez co klema się grzała. Po zamontowaniu nowej, napięcie wzrosło o 1V i teraz wynosi przy pełnym obciążeniu 14,1V. 2. Uszkodzony czujnik ciśnienia oleju, z którego przez dłuższy...
Sprawdź, czy po odpaleniu klema plusowa nie robi się ciepła Obstawiam uszkodzoną właśnie tą klemę
Witam mam problem z tym autem, sprowadzone z włoch po uderzeniu w koło, poduszki otwarte, w sterowniku bład 49f2 i uszkodzony czujnik abs, wiecej zadnych usterek nie namierzyłem , rozrusznik nie zakreci,.czy ktos moze mi pomoc w tym temacie? Rozrusznik sprawny,usterek w sterowniku poza uszkodzona swieca nie ma, klema pirotechniczna wbita,nie wiem jak...
Sprawdzone przewody sie nie grzeją spadek napięcia jest dość duży ale to dZieje się nie kiedy masy sprawne po wyjęciu kostki sterownika swiec napięcie wraca do normy i po odpaleniu na kable z innego auta odpala normalnie tylko na zimnym sie to dZieje silniku Dodano po 4 Klema się nie grZeje może takie zwarcie robić czasami uszkodzona swieca bądź moduł...
Witam Witam widzę iż poruszyłem delikatny punkt odnośnie jakości elektroniki Renault, mówię to z własnego doświadczenia, w mojej firmie posiadam 6 Renault Traffic z roczników 2007-2014 w tym czasie wszystkie mają problemy nie wspominam tu o mechanicznych ( 2.0 dci silniki są bardzo dobre ) z ostatnich dni pojawił się problem z włączaniem kierunkowskazów,...
Po demontażu i ponownym montażu poduszki kierowcy i pasażera po zapalaniu silnika nie gaśnie kontrolka airbag. Przed demontażem poduszek została odpięta minusowa klema na akumulatorze. Jedyną rzecz jaką spartolił mechanik to przy demontażu poduszki pasażera pomylił kostki do rozpięcia. Tzn. przy samej poduszce pasażera są dwie kostki po lewej i po prawej...
Podkładka sprężysta pod nakrętkę .
Sprawdź, czy przewód przy klemie nie jest uszkodzony, nadłamany bądź czy druty nie popękały.
Jeśli pyka to nie jest sprawny lub zdarza się uszkodzenie klemy plus. Odpal wszystkie odbiorniki elektryczne włącz i sprawdź czy się nie grzeje
Witam obstawiam brudne klemy lub uszkodzenie akumulatora.
Chyba stały problem w nowszych Iveco. U mnie to samo, czyli rano nie ładuje, potrafi zapalić się kontrolka ładowania. Ale jak odłączę klemę jest ok. Ktoś doszedł do tego co jest przyczyną? Uszkodzona klema?
Mosiężne są lepsze, przez co także i droższe. W samochodach można ładować bez odpinania instalacji samochodowej (często to nawet zalecane jest, by nie pokasować ustawień), więc podejrzewam, że tak samo można na łodzi. Powodem grzania jest zły styk klemy i / lub uszkodzony przewód / połączenie, ew. uszkodzenie akumulatora / zbyt mały przekrój przewódu...
Ja uważam że przez niechlujnie założone/uszkodzone klemy przy akumulatorze może być więcej problemów z elektyką/elektroniką niż przez ładowanie nawet niesprawnym prostownikiem, a częto tak właśnie jest że jak ktoś czesto odłącza aku to klemy puźniej nie "łączą" tak jak powinnny.
Czujnik dosuwa się na styk, czyli ta przerwa 0.5 do 1 mm jest dopuszczalna czy już za duża? Z tym modulatorem miałem już kiedyś doczynienia w modelu 2540 z 99r błąd BS 9380 ( jeśli dobrze pamiętam) było to uszkodzenie klemy b30 i konieczna była wymiana - nowy kosztuje 5300 PLN netto. Ten czujnik monitorujący zużycie paliwa gdzie jest umiejscowiony,...
U kolegi w Audi i podobnym objawie okazała się uszkodzona "klema pirotechniczna".. O ile w tym aucie w ogóle występuje? Bez chociaż miernika lub próbówki niskonapięciowej, ustalić cokolwiek może być ciężko/ lub niemożliwe.
Panowie, nie dawajcie człowiekowi głupich rad, przecież to silniczek krokowy (siedmiomilowy). A nie dziala bo widać po lewej stronie uszkodzoną "sądę" lambda. Tylko odłączenie klem na godzinę może pomóc.
Colt 2000 1.3 benzyna
Seat Leon 2 1.4 TSI, u mnie problem występuje ten sam, proszę o informację czy ktoś miał podobny i w czym tkwi problem, bo byłem już u dwóch mechaników i rozkładają ręce :( Bo nie chce im się szukać, robota czasowa i niepewna (za drogo dla ciebie by było). Szukaj uszkodzonych klem, luźnych, wygrzanych itp. Są też przekaźniki sterujące głównym zasilaniem...
witam, popierwsze nie prad tylko napiecie, a powinno byc 13,8-14,2V, mozliwe że któraś z diód wzbudzenie uszkodzona, są inne objawy np. iskrzenie na klemach przy podłączaniu aku? lub podświecanie kontrolki ładowania ?, powodzenia
Sprawdź czy nie uszkodziła się klema pirotechniczna na akumulatorze.
Bardzo ciekawe pytanie owik :) Ja jak spawałem to w sumie zawsze odłączałem klemy i jakoś nie udało mi sie niczego uszkodzić, natomiast kolega zakłada właśnie te "cuda" i też jeszcze nie uszkodził. Mam nadzieje że uzyskamy tutaj konkretne odpowiedzi na Twoje zagadnienie gdyż mnie również to interesuje :) Swoją drogą ciekawe jaką ma zasadę działania...
Poprawić masy i zasilanie idące na rozrusznik, Wyczyścić klemy, jeśli nie pomaga, możliwe uszkodzenie akumulatora wewnątrz.Sprawdzić na drugim akumulatorze.
czego to może być objaw? - usterka alternatora, - usterka instalacji elektrycznej alternatora, - uszkodzone klemy (zaciski) akumulatora, - korozja skrzynki "głównych" bezpieczników, - usterka punktów podłączenia masy silnika, akumulatora, ...
Zdecydowanie elektryk. Sprawdzi, ew powie co wymienić jeżeli chodzi o te krańcówki. Sprawdzi też ładowanie, ew poprawi styki, klemy, masy, lub też stwierdzi uszkodzenie alternatora.
Jak swieci to sprawdzone ładowanie?Ja w swojej miałem uszkodzoną klemę na odpalonym silniku sprawdzić czy sie nie grzeją klemy.Czesto tez mostki padaja
Witam, ja mam podobny problem, tyle że dziura jest niewielka (~2mm) i przy samym zacisku klemy (przy powdważaniu klemy uszkodził się aku :/). czy to może wpływać na wydajność akumulatora? (po zaklejeniu "czymś" oczywiście)
A co to było za spawanie? gazowe czy elektryczne? Objawy wskazują na uszkodzenie jednostki sterującej silnika, na czas takich działań stosuje się zapinanie na klemy ogranicznika przepięć. Przy spawaniu elektryczny możliwa usterka. Zakłądam, że bezpieczniki są sprawdzone i sprawne.... Pozdr. J.
Naładuj akumulator, sprawdź czy klemy na akumulatorze dobrze dokręcone i czy przewody przy nich nie uszkodzone.
Dwie możliwości, uszkodzony rozrusznik lub zły styk na przewodzie prądowym rozrusznika. Zobacz, czy w trakcie próby rozruchu nie grzeje się bezpośrednio przy klemie akumulatora i na oczku rozrusznika. Dodatkowa masa bezpośrednio z klemy na blok, czy z karoserii? W drugim przypadku też zobacz czy nie grzeje się przy klemie i przy mocowaniu do nadwozia.
Więc luźna klema, uszkodzony akumulator, zwarcie na rozruszniku. Do kompletu brak pomiaru prądu. Wysoki prąd to rozrusznik, niski prąd akumulator.
Nie wiem jaki rodzaj zacisku jes u Ciebie. Tradycyjny wygląda tak ,że klema jest ściskana śrubą z nakrętką. Należy popuścić nakrętkę i delikatnie rozciągnąć zacisk(śrubokrętem).,następnie ruchem okrężnym poruszać zaciskiem i musi puścić. Nie wolno podważać na siłę do góry bo można uszkodzić akumulator.
Pewnie spaliła się stacyjka, poruszaj kluczykiem może załapie. U mnie stacyjka była wymieniana wiele razy, to wynik kiepskiego rozwiązania gdzie przez stacyjkę płynie prąd podgrzewaczy (60 Amper). Obecnie mam przerobione zasilanie przełącznika świec żarowych (na stałe), a obwód rozrusznika jest zabezpieczony przekaźnikiem podłączonym do kontrolki ładowania....
jak się szybko naładowuje i szybko rozładowuje to znaczy, że jego pojemność zniknęła w pomroce dziejów i należałoby się zastanowić nad nowym akumulatorkiem.. a'propos - sprawdzałeś regulator napięcia? może jest uszkodzony? ..a w moim superturbo takie objawy są jak się klemy zapaskudzą - niezależnie która masowa czy plusowa - więc oczyść dokładnie obydwie...
zobacz czy jest napięcie na cewce elektromagnesu,jeżeli tak zewrzyj na krótko styki elektromagnesu,jeżeli rozrusznik ruszy,elektromagnes uszkodzony,jeżeli nie ,rozrusznik np.zawieszona szczotka itp.zakładam że klemy na akumulatorze w porządku
No właśnie jest plik kabli który nie był podpięty po tym remoncie przy klemie tylko nikt nie wie czy miał być do plusa czy do minusa klemy.
Na 99% uszkodziłeś alterator. Odłącz na próbę alternator i uruchom silnik. Kontrolka może się świecić, ale bezpiecznik powinien zostać cały. Swoją drogą, nauczka na przyszłość. Zawsze odłącz klemę minusową od akumulatora i zaizoluj ją. Unikniesz komplikacji.
Na początek po podłączeniu regulatora należy sprawdzić napięcie ładowania akumulatora (13,8 do 14,4V) oraz jaki prąd pobiera akumulator. Zbyt duży prąd sugeruje uszkodzenie akumulatora (zwarcie wewnętrzne). Nie zaszkodzi sprawdzenie, ewentualnie przylutowanie złącz regulatora i klem akumulatora oraz ciągłości masy ( złącza oczkowe połączenia ,ich czystość...
Co było uszkodzone w sterowniku silnika ?
Uszkodziłeś https://obrazki.elektroda.pl/1101859900_...
(at)januszkk (at)e8600 Wychodzi, że to stabilizator(przetwornica) 3,3V do zasilania mikrokontrolera z portu micro USB. W nowszej wersji testera KW650 kondensatory są już na 10V oraz dołożony jeden 47uF 35V na wejściu stabilizatora 7805. Postaram się później wrzucić zdjęcia obu płytek, może się komuś przydadzą. Swój tester uszkodziłem odpinając klemę...
uszkodzona klema renault klema pirotechniczny klema inteligentna
fałszywy płomień viessmann vitodens wymiennik siłownik hamulec pneumatyczny
makita migają diody pilot cosmo
Kolor przewodu świateł postojowych Iveco PNR-5000-D Lead Cutting Tool Datasheet Inquiry