Chodziło nam o Twój silnik i Twoje auto. Jeśli chodzi o olej to normalne, mało kto demontując wtryski dokręca szpilki trzymające pokrywę zaworów. Płyn może wyciekać albo z magistrali wodnej ( plastykowe węże) gdzie często się uszkadza w tym miejscu co pokazujesz a wymiana jest bardzo czasochłonna i kosztowna bo węże idą aż za silnik, lub tez z uszczelki...
To uruchom go rano na 5 sekund i wykręć obejrzyj świece, albo wykręć świece na noc, a rano przy uruchomieniu niech ktoś patrzy z ilu cylindrów będzie "walić". Mimo wszystko uszczelka pod głowicą to sporo pracy i pieniędzy. Uważam że sprawdzenie ciśnienia sprężania to konieczność. Żebyś nie zdjął głowicy, a tam nie będzie śladu, i dalej w d... 😎
uszkodzona uszczelka pod glowicą.
moze bc uszkodzona uszczelka pod glowica
Test na CO2. Możliwe uszkodzenie uszczelki głowicy.
Okazalo sie ze uszkodzona uszczelka pod glowica.
Halo, nie można wykluczyć pęknięcia kadłuba, ale jest to stosunkowo mało prawdopodobne. Najczęściej jest uszkodzona uszczelka, objawy są typowe
Może masz uszkodzona uszczelkę pod glowicą, sprawdź czy przewody od wody nie są twarde. Gdy wywala ci plyn to przy jakiej temperaturze, sprawdź czy działa ci ogrzewanie w samochodzie?
Jednym z powodow moze byc uszkodzona uszczelka pod glowica , lub w korku zamykajacym chlodnice uszkodzony , lub brak zaworu upuszczajacego plyn chlodniczy do zbiornika wyrownawczego .
Z twojego opisu wynika iż masz uszkodzoną uszczelkę głowicy, przed zamontowaniem nowej uszczelki z planuj głowicę będzie wyprężona co do pompy nie musi być uszkodzona.
była uszkodzona uszczelka pod glowica, były to poczatki usterki, bylo sprawdzane plynem na wykrywanie CO2 w ukladzie chlodzenia, dopiero po osiagnieciu ok 3 tys. obrotow, plyn zmienil barwe temat do zamkniecia
Zapowietrzony układ. Może być uszkodzona uszczelka głowicy, może sama głowica. Co robić? Skoro nie wiesz nawet co sprawdzić to oddać do mechanika.
Moga byc tez uszkodzone uszczelki pod glowica i tak pewnie jest ,prosze sprawdzac olej czy nie ma paliwa w nim bo moga byc tez uszkodzone pierscienie lub gumki pod zaworami ale raczej to pierwsze jesli kopci na niebiesko ja wlasnie to robie po zdjeciu glowicy i cylindra wlasnie to ujrzalem uszczelki trzymaly kompresje ale byly uszkodzone do wewnetrznej...
Przyczyną dużego ciśnienia w układzie chłodzenia może być uszkodzona uszczelka głowicy, lub uszkodzenie parownika gazu. Można to sprawdzić na węch. Powąchaj otwór przy odkręconym zbiorniczku wyrównawczym. Jeśli czuć spaliny - uszczelka pod głowicą; jeśli czuć gaz - uszkodzony parownik. W obu przypadkach mogą być wydobywające się bąbelki w zbiorniczku...
Witaj,jak zdejmiesz głowicę to będzie wiadomo-może to być wina zaworów,pierścieni na tłoku,a nawet czasami potrafi wypalić dziurę w tłoku. Równie dobrze może to być uszkodzona uszczelka głowicy.
Witam! Tak jak pisli wczesniej koledzy sprawdz plyn na obecnosc spalin ! Oszczedzisz sobie kosztow i bedziesz mial pewnosc co jest.Takie objawy moze dawac uszkodzona uszczelka pod glowica lub jej pekniecie. Pozdrawiam.Stefan.
nie powinno dochodzic do 110 najprawdopodobniej uszkodzona uszczelka glowicy
Mialem ten sam rpoblem z tym silnikiem . Dokladnie to palil na jeden cylinder a pozniej na dwa. Powodem byla uszkodzona uszczelka pod glowica. Ale wszytsko jest teraz w porzadku . Pozrawiam
troche duzo jak na dolewki co miesiac.faktycznie auto na LPG,plynu delikatnie moze ubywac bo jest inny obieg niz fabrycznie(ogrzewa parownik),krazy inaczej ale sprawdz czy nigdzie nie wycieka.moze po prostu uszkodzona uszczelka pod glowica.
Najprosciej podjechac do fachowca ktory ma proste urzadzenie do badania uszczelki pod glowica. Polega to na wlaniu do tego urzadzenia plynu i zamontowaniu jego zamiast korka od zbiorniczka, jesli jest uszkodzona uszczelka pod glowica to dwutlenek wegla barwi ten plyn z niebieskiego na zielony (lub zolty).
czesc kolego,najprawdopodobniej jest uszkodzona uszczelka pod glowica,sprawdz czy przypadkiem plyn nie przedostaje sie do oleju,lub czy nie wylatuje tlumnikiem,o ile nie masz zadnych wyciekow na wezach gumowych,pozdrawiam
to czyli juz masz rozebrane wszystko? sprawdz stan gładzi cylindrowej i przyjrzyj sie calej powierzchni cylindra jesli jest dobra i nie ma duzych progów to mozna bylo by sie skusic na sprawdzenie i remont samej glowicy
Tak, jeśli na w niewielkim stopniu uszkodzoną uszczelkę pod głowicą.
Witaj! Wszystko wskazuje na uszkodzoną uszczelki po głowicą. Pozdrawiam Miro.Nasz
Objaw dość typowy - uszkodzona uszczelka pod głowicą. Kupa roboty albo do warsztatu i zapłacić. Ja wymieniałem sam... :D
Witam serdecznie prawdopodobnie uszkodzona uszczelka głowicy. Do sprawdzenia węże połączeniowe układu chłodzenia, nie cieknie ale zasysa powietrze.
To szukaj nie trupa z uszkodzona uszczelka pod głowicą.
2.0 rfn chyba nie ma kabli zaplonowych wiec trzeba dalej szukac przyczyny wypadania zaplonu. Ja na Twoim miejscu sprawdzilbym najpierw kompresje, pozniej wydech szczegolnie katalizator czy ktos go nie zapozyczyl, czy go nie wypalilo lub czy wklad sie nie obluzowal i nie blokuje przeplywu spalin. Przyczyna wypadania zaplonu moze byc wypalony zawor, uszkodzona...
Nagrałem całą operację: https://youtu.be/8c6CYfAcl3E Tak to wygląda.
uszczelka pod glowica uszkodzona
bialy kolor spalin swiadczy o obecnosci wody w komorze spalania, moze byc np uszkodzona uszczelka pod glowica, a ubywa ci płyn chlodniczy????jak nie odpala na cieplym silniku to moze byc równiez czujnik temperatury cieczy, ale najpierw to sprawdz kąt początku wtrysku powinien byc w granicy 48-51 wartośc liczbowa
Prawdopodobnie uszkodzona uszczelka pod głowicą , albo jeszcze gorzej - pęknięcie głowicy, możliwość sprawdzenia tylko po zdemontowaniu głowicy.
A gdzie te klapy są nagrzewnica czyszczona normalnie ma obiekt a co do klapek to jak przełączam na zimne to mocniej wieje a jak na ciepłe to słabiej dodam że chłodnica jest zimna. Może być Uszczelka uszkodzona pod glowica
Nie miałem uszczelki nowej pod cylinder a stara jest pouszkadzana. Przy tej czynności uszczelki wymienia się bez względu na stan starej a zwłaszcza uszkodzonej. Jeżeli uszkodzona uszczelka pod głowicą to może być powodem. Czy jest iskra oraz paliwo?
Witam, (trochę się rozpisałem ale chciałem podać dokładny opis) Mam pewien problem z głowicą silnika C18NE od Opla Ascony 1986r.i proszę o rady, a zaczęło się tak: przedwczoraj stałem w korku, i w pewnym momencie zauważyłem, że wskaźnik cieczy chłodzącej wszedł na czerwone pole. Oczywiście woda w silniku się zagotowała i dodatkowo przez nieszczelność...
A skąd w sprężarce Klimy olej silnikowy? w tych okolicach masz pompa vacum albo odpowietrzenie układu korbowodowego. A ciut wyżej jest kanał powrotny oleju z głowicy (to bardzo częsta usterka uszkodzona uszczelka pod głowicą z tym przebiegiem). I bardziej bym właśnie stawiał na ten kanał albo na odpowietrzenie dołu silnika. Oczywiscie mowa o silniku...
Nie wydaje mi się żeby była to uszczelka pod głowicą. Zazwyczaj jak jest uszkodzona uszczelka pod głowicą to nie ma szans na utrzymanie płynu chłodniczego w układzie. Kwestia rozgrzania silnika i cały płyn wylatuje. Oczywiście można to sprawdzić za pomocą testu na CO2 w układzie. Koszt okolo 15 zł. Majonez pod korkiem to niedogrzany silnik, krótkie...
Jeżeli termostat jest sprawny, nagrzewnica również, to zostaje tylko 1. klapa przestawiająca na przepływ przez nagrzewnicę. 2. brak obiegu płynu chłodniczego 3. zapowietrzanie się układu. ( np przez uszkodzoną uszczelkę pod głowicą.
Uszkodzona uszczelka albo głowica. Zdejmij, zawieź do sprawdzenia, jeśli głowica cała, nie pęknięta, planuj, zakładaj nową uszczelkę i do przodu.
Wygląda na to że nie masz kompresji na trzecim :(. Podejrzewam że podstawienie drugiego wtryskiwacza nie pomoże. Powodem może być; niedomykający się zawór, popękane lub zapieczone pierścienie, pęknięty lub wypalony tłok, uszkodzona uszczelka, pęknięta głowica.
Plyn chlodniczy moze znikac w nastepujacy sposob poprzez nagrzewnice, uszkodzona chlodnice, nieszczelne weze np. na zaciskach i wcale nie musisz miec plam bo wystrczy ze bedzie ci go ubywalo podczas jazdy i kapal bedzie na elementy rozgrzane w silniku i plam nie bedzie. Ostatnia mozliwoscia jest uszkodzona uszczelka pod glowica ale wystarczy wyciagna...
Auto z 2014r.przy przebiegu 260tyś. pojawiło się ciśnienie w naczyniu wyrównawczym ,mechanik stwierdził uszkodzenie uszczelki głowicy po wymianie której auto zaczęło dziwnie pracować , po demontażu miski olejowej okazało się że obróciło panewkę na wale korbowym.
Jeśli wymieniłaś uszczelki na pompo wtryskiwaczach,to może zwróć uwag że jeszcze za białe zabarwienie dymu odpowiedzialny jest płyn chłodniczy, który dostaje się do komory spalania, powinieneś zauważyć ubytki płynu w zbiorniku wyrównawczym, może to oznaczać pęknięcie głowicy, kadłuba silnika lub uszkodzenie uszczelki pod głowicą i to jest akurat najbardziej...
Zakładaj, nie rób scen. A ten klucz to wiesz....
Cześć, mam nietypową sytuację, mianowicie 6 miesięcy temu zagrzał mi się silnik od tamtej pory płyn chłodniczy skacze w górę i w dół, a ciśnienie wypycha płyn nawet po odkręceniu korka na zimnym silniku, poszedł test upg na zawartość Co2 w układzie i wyszedł pozytywny, ten fakt jest już bagatelizowany przeze mnie od 6 miesięcy może nawet dłużej, na...
mozesz miec wode w oleju- np uszkodzona uszczelka pod głowicą. biały kolor oleju to objaw zawartości w nim wody. sprawdz czy nie pluje olejem przez filtr
Przyczyną usterki może być uszczelka, uszkodzona głowica, uszkodzenie układu chłodzenia (wentylator na chłodnicy) co do uszczelki lub głowicy jest specjale urządzenia do sprawdzenia szczelności układu chłodzenia, co do wentylatorów na chłodnicy to chyba nie trzeba opisywać jak sprawdzić.
Jeżeli układ zapłonowy masz 100% sprawy, a układ zasilania odpada, bo to samo dzieje się na benzynie i gazie, pozostaje jeszcze sprawdzić ciśnienie w cylindrach. Może być też uszkodzona uszczelka pod głowicą, lub sama głowica.
Drogi kolego ta biala maz swiadczy o tym ze jest woda w oleju ! Teraz nasowa sie pytanie skad sie wziela ta woda : 1 moze byc uszkodzona uszczelka pod glowica 2 mikro pekniecia bloku lub glowicy 3 moze byc kiepska uszczelka jakiegos lacznika obudowy poprostu np czasami do glowicy sa przykrecone takie rozdzielacze wodne ktore jednoczesnie zakrywaja tl...
Koszt samej uszczelki to 60zł. Problem w tym, że sama wymiana uszczelki nie załatwia sprawy.
Twarde przewody, czarny tłusty osad na ściankach zbiorniczka wyrównawczego, niewłączający się wentylator mimo gotującego się płynu, otwartego termostatu i sprawnego termo-włącznika... nad czym tu się zastanawiać? Wręcz książkowe objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą.
Witam samochód od jakiegoś czasu wywala płyn z chłodnicy do wyrównawczego zbiornika dało się jeździć nie przegrzewal się czasem wypadal zaplon po dodaniu gazu 1 i 4 cylinder ciezko było wykręcić świece po zdjeciu glowicy cylinder nr4 ma takie przebarwienia jak na foto uszczelka nie była uszkodzona glowica raczej cala jest instalacja log. Dziwnie wygląda...
Po pierwsze sprawdź poziom oleju! Gromadzenie się szarej mazi na korku świadczy o obecności oleju w płynie chłodzącym. Możliwą przyczyną takiego stanu rzeczy jest uszkodzenie uszczelki pod głowicą bądź pękniecie samej głowicy. Czy ta szara maź gromadzi sie również na bagnecie od oleju? Pozdrawiam.
Powodem takiego zachowania auta było uszkodzenie uszczelki pod głowicą.
1) Sprawdź wycieki płynu. Połączenia silnik-parownik gazu. 2) Zdejmij górną pokrywę rozrządu i sprawdź, czy nie cieknie pompa wody. Zobaczysz wtedy, czy nie cieknie z połączenia głowica-obudowa termostatu. 3) Biała maź pod korkiem oleju nie jest wyznacznikiem uszkodzonej uszczelki pod głowicą, zwłaszcza przy temperaturze i wilgotności, jaką obecnie...
Nie demontuj czasem na stale termostatu , lepiej go wymien na nowy i sprawny bo bedziesz jezdzil z niedogrzanym silnikiem i go szybko zarzniesz. Ja uwazam ze jesli uszkodzona bylaby uszczelka pod glowica to albo bylo by to widac poprzez plyn w oleju a jesli uszkodzona bylaby uszczelka miedzy cylindrami to gdzies ta kompresja musialaby sie wydostawac,...
Sprawdz jeszcze czy nie jest uszkodzona uszczelka pomiedzy kolektor - gaznik(może ssać lewe powietrze ) obroty wtedy są nie równe. Robiłem kiedyś takiego cienkasa ,objawy takie jak piszesz po sprawdzeniu wszystkiego okazało się że uszkodzona jest uszczelka pod głowica.
Tylko tutaj po przekręceniu zapłonu bo chwili gaśnie jedynie kontrolka poduszki powietrznej (która też nie gasła ale po podłączeniu komputera udalo się zgasić ), Kupilem tego chevroleta z uszkodzoną uszczelka pod glowica (sprzedawca poinformował o uszkodzonym silniku - obudowa termostatu rozerwana i masło w jej okolicy )(brak oleju w misce oleju i podczas...
A oleju ubywa ? Nie jest to czasem olej ze spalin wydmuchiwany do wody ?
Według mnie to pierwsze objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą. Miałem cinquecento 900 z przebiegiem 28tys.te same objawy zalewało tylko 2 świece. Po wymianie uszczelki wszystko wróciło do normy. Sprawdź czy po nagrzaniu silnika do temperatury 80st. po odkręceniu korka płyn ci się wylewa lub po wyłączeniu silnika słychać chwilowe bulgotanie w przewodach.
a ja bym wymienil termostat i sprawdzil wydajnosc pompy wodnej , uszkodzenie uszczelki pod glowica jest bardzo prawdopodobne .Mialem podobne objawy w BMW 316 compact,byl uszkodzony termostat i uszczelka a pompa tez byla slaba ,strzelily przed wymiana 2 przewody i kolanko , po wymianie autko jak nowe.
Ten silnik to ogólnie gównolit, taki i rozrząd jak i reszta. Pompa wody powinna być sprawdzona od razu przy wymianie termostatu. Mam takie 5008 na warsztacie z 1.6 vti pozmianowym po 2010 r zajechane do cna (wszystko zatarte) przebieg 112 tys. Nie jest to odosobniony przypadek te silniki kosztują kolo 5k za goły słupek. ALE ty MASZ 2009 ROK więc silnik...
Potwierdzam , wielokrotnie zmieniałem w mercedes axor zbiorniczek wyrównawczy , obaw był taki bardzo podobny do uszkodzonej uszczelki głowicy , pozdrawiam --miko..
po prostu uszkodzona uszczelka pod głowicą,nic więcej.
To są typowe objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą lub pęknięcia w głowicy. Przy wysokich prędkościach wentylatory nie są potrzebne do schłodzenia płynu.
Sprawdź, czy nie masz uszkodzonej uszczelki głowicy silnika oraz w jakim stanie jest pompa cieczy, może ma już "oberwane" skrzydełka wirnika. Można wykonać badanie, czy w cieczy chłodzącej nie ma zapachu spalin. Sprawdzałeś działanie termostatu , czy tylko ocena wizualna. Chłodnica płynu do sprawdzenia, czy nie jest "zakitowana".
Prawdopodobnie uszkodzona uszczelka głowicy sprawdź jeszcze o ring w korku zbiornika wyrównawczy.
To co opisałeś wskazuje na uszkodzoną uszczelkę głowicy. Głowica do planowania.
Nie podałeś rocznika, ale zapewne chodzi o znany problem. Czyli uszkodzenie uszczelki głowicy od strony sprzęgła. czyli ubytki do cylindra a wyciek następuje po kilkugodzinnym postoju. Takie leciutkie sączenie po korpusie silnika.
Po serwisowaniu niby ogrzewanie jest ale ta maź się zbierała a teraz po założeniu nowej chłodnicy tej mazi nie ma no ale woda ze zbiorniczka znika. Więc chyba muszę sprawdzić te uszczelki... Chyba że ktoś ma jeszcze jakieś pomysły? Przed wymianą chłodnicy były typowe objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą. Sama wymiana chłodnicy tego nie naprawi,...
Białe spaliny to: 1)skroplona woda w ostatnim tłumiku. Należy przejechać na dłuższej trasie aby zdążyła się wygotować. 2) Uszkodzona uszczelka pod głowicą. Należy: a) w czasie pracy poobserwować czy w płynie chłodniczym nie "bąbelkują" pęcherzyki powietrza. b) sprawdzić ciśnienie w cylindrach (tam gdzie jest dziura może być niższe) 3) zjawisko normalnej...
Znane mi powody przegrzewania silnika: Brudna chłodnica (zakurzona). Uszkodzony termostat. Uszkodzona pompa płynu chłodniczego. Uszkodzona uszczelka głowicy - objawem są spaliny w płynie chłodniczym i płyn chłodniczy w oleju silnikowym. Zbyt niski poziom płynu chłodniczego. Zakamieniona chłodnica (popularnne ponad 40 lat temu, kiedy były problemy z...
Prawdopodobnie do jednego z cylindrów dostaje się woda, co potwierdza nierówna praca silnika. Według internetowych poradników uszkodzona jest uszczelka pod głowicą. Skoro było coś grzebane przy wale korbowym, to możliwe że w tym wypadku problem jest z uszczelnieniem cylindrów w tej okolicy.
Objaw wskazuje na uszkodzoną uszczelkę głowicy. wykręć świece i jak któraś będzie wymyta to masz winowajce. Ale nieszczelny wtryskiwacz też może powodować takie objawy.
Haha - a piszą gdzie nie gdzie, że moderatorzy są pozbawieni poczucia humoru :). Ale tak już na poważnie - jako 6 letni użytkownik "kaszla" stanowczo stwierdzam że na takie objawy pracy silnika - to należy ustawić prawidłowo kąt wyprzedzenia zapłonu - odbijanie wału korbowego oraz nierównomierna praca na wolnych obrotach świadczy o zbyt przyspieszonym...
Witam, jak objawia się uszkodzenie uszczelki pod głowica?
powąchaj tą wydzielającą się pare, płyn chłodniczy po odparowaniu ma specyficzny "słodki" zapach, zapowietrzanie nagrzewnicy, przy takim ubytku płynu wskazuje na inne źródło, bardziej prawdopodobne jest uszkodzenie uszczelki pod głowicą, lub głowicy. rozgrzej silnik do załączenia wentylatora chłodnicy i delikatnie spuść ciśnienie z układu chłodzącego...
odpalilem go dzis bez problemu.dolalem plynu do zbiorniczka i wrocilem do domu.potem podnioslem maske i odkrecilem nakretke od zbiorniczka i wywalilo mi plyn do gory.probujemy sie teraz dostac do uszczelki pod glowica bo zauwazylem ze mi kopci na bialo.mam nadzieje ze to tylko uszczelka a nie pekniety blok albo glowica.pozdrawiam Zanim zaczniesz zdejmować...
Uszkodzona głowica, uszczelka, bądź pęknięcie w bloku (może również być w głowicy).
Bzdura, jeśli chodzi o uszkodzenie uszczelki przez tłumik, ale weź pod uwagę że uszczelka mogła zostać wydmuchana z całkiem innych powodów.
to może też być objaw niesprawnego zawory ciśnieniowego w korku, jesli ciśnienie w chłodnicy przekracza wartośc krytyczną nadmiar płynu jest odprowadzany do zbiorniczka wyrównawczego. Wypływ płynu przy gorącym silniku to normalna sprawa, układ chłodzenia jest ciśnieniowy, gorzej jak po otwarciu korka nic się nie dzieje - wtedy układ jest nieszczelny....
Jak twardnieją przewody to napewno jest uszkodzona uszczelka głowicy lub pęknięta głowica.
do kolegi "jorge83" założyłem temat ponieważ takie informacje udzielił mi mechanik który pracuje w serwisie toyoty. Stwierdził że nie koniecznie się to może stać jednak bywają takie przypadki. A co do wypalonych garów to mogę Ci z chęcią pokazać swoje bo w piwnicy mam 3 silniki właśnie po uszczelkach.
uszkodzona uszczelka pod głowicą lub chłodnica spalin.
Co do "baniek", "bicia" w cieczy chłodzącej - jeżeli takie coś występuje to oznacza to uszkodzenie uszczelki pod głowicą. Dotyczy to również występowania oleju w cieczy chłodzącej. Co do korka od wlewu oleju - nie mam pewności co starzy mędrcy mają przez to na myśli ale może chodzi tu o brak ciśnienia. Stare polonezy miały nawet taki zegar na desce...
albo sprubuj odpiąc silniczek krokoowy . Albo też masz olej na świecach i niema iskry tęż tak miała to okazło się żę mam walnietą uszczelke pod glowicą i olej przelatywal przez zawory Aha... Uszkodzona uszczelka pod głowicą, powoduje spływanie oleju po zaworach. Człowiek się uczy całe życie...
Mogła się skrzywić. Pokaż wpierw to o co prosiłem, zobaczymy jak to wygląda - może da się uratować niewielkim kosztem.
Podaj model silnika albo jakies zdjęcie bo nie wiem o czym jest mowa. To tam jest jeszcze uszkodzona dzwigienka? Dodano po 4 Dzwigienke wymienisz sam ale glowice daj do profesjonalnego warsztatu do splanowania i do sprawdzenia szczelnosci zaworów bo jak jest uszkodzona dzwigienka to któryś zawor mógł się też uszkodzic choc na zdjęciu tlokow tego nie...
Objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą.
Powodem zapowietrzenia może być: uszkodzona uszczelka pod głowicą, pęknięta głowica, nieszczelne obsady wtrysków, awaria sprężarki powietrza, opadnięte lub pęknięta tuleja cylindrowa, niedostateczne odpowietrzenie układu chłodzenia np. po wymianie płynu. Wykonanie testu na CO2 pomaga w diagnozie.
Witam mam problem z Chryslerem 300c crd a problem polega na tym że na jednej z głowic przy wtryskach pojawia się płyn chłodniczy i coraz częściej jest problem z odpaleniem auta jak zimny to pali za 2 czasem 3 razem a jak się mocno nagrzeje to czasem nawet za 10.czy to mogą być objawy uszkodzonej uszczelki głowicy lub samej głowicy?
postrzelały kurćce przy komorze silnikowej i uszczelka pod głowicą też . Ogólnie silnik nie miał warunków do przegrzania i zatarcia bo było dość chłodno . Moje pytanie jest takie : skoro dostał taką temperature , to jest już poprostu do wyrzucenia czy mam o niego walczyć Silnik jest przegrzany i nie wiadomo czy gładzie są ok,przy przegrzaniu mogły...
no ale jak była by cewka uszkodzona, to chyba iskry by nie było w ogóle ??
uszkodzona uszczelka pod głowicą Dodano po 37 uszkodzona uszczelka pod głowicą
Witaj! Prawdopodobnie masz uszkodzoną uszczelkę pod głowicą. Pozdrawiam Miro.Nasz
W kostce od czujnika temperatury.A czemu sterownik nie zalancza wentylatora skoro plyn jest uszkodzony czujnik czy uszczelka pod glowica ewentualnie peknieta glowica może miec na to wpływ Dodano po 1 Mam nowy czujnik jutro Zamienie i dam znać co z tego wyszło Dodano po 16 Witam.Czujnik sprawny po podgrzaniu czujnika opalarka wentylatory działajną na...
Podobny efekt daje uszkodzona uszczelka głowicy lub jej pęknięcie. Sprawdź układ chłodzenia na zawartość CO2.
Okazała się uszkodzona uszczelka pod głowicą.
Witam. wygląda mi to na uszkodzoną uszczelkę głowicy (brak kompresji). lub masz zabrudzony gaźnik. pozdrawiam.
Byłem u mechanika (w Skarżycach) okazało się że sterownik jest uszkodzony, oraz potrzebny jest remont silnika. Jest uszkodzona uszczelka pod głowicą oraz cylindry do roboty.
uszkodzona uszczelka wymiana uszczelka glowica uszkodzona glowica dysku
programator zmywarka elektrolux zasilacz anteny televes wężownica beretta
Lokalizacja modułu komfortu w Seat Cordoba 2004 Buderus kod błędu H08: Analiza i Rozwiązanie