Doklądnie. Przemek ma racje. Zdjęcie misy aż takie kłopotliwe nie jest. Dochodzi koszt uszczelki jedyni. A bez jej odjęcia ic nie zdziałasz
Mój zatarł się po przejechaniu 400km , przebieg 185tys.
To chyba to https://obrazki.elektroda.pl/6654331900_...
40 Nm pierwsze dokręcanie 90 stopni drugie i 90 trzecie dokręcanie. Pokrywa zaworów 10 Nm. https://obrazki.elektroda.pl/6841383200_...
25 Nm potem 3 razy po 60°.
Sama wymiana uszczelki pod głowicą, nie ma się nijak do zużycia paliwa. Istotne jest to z jakiego powodu została wymieniona i co oprócz niej się jeszcze mogło stać. Mierzyłeś kompresję na cylindrach? Czy po złożeniu silnika była przeprowadzana regulacja instalacji?
nie ma to nic wspolnego.przecierz caly mechanizm rozrzadu jest zamontowany na glowicy.dobrze ustawic kola pasowe! i w droge.niektorzy mechanicy tw.ze po kazdym wyjeciu glowica powinna byc "planowana"ale to juz sa naciagacze.
Ja dysponuję takimi danymi jak na screenie, zweryfikuj je jeszcze w innych żródłach. 1248620 1248621 Była jeszcze uwaga, aby sprawdzić czy śruby są 122Nm, jeśli nie, wymienić.
U mnie identyczna sytuacja. Zatarł się po przejechaniu 400km , rocznik 2014 , 6600 motogodzin , przebieg 185tys. Czy ktoś zna przyczynę ?
Witam juz sobie poradzilem,a powodem byla wymiana uszczelki pod glowica
Sprzęgło nie ma nic do uszczelki pod głowica chyba że wymienili cały silnik. :D
Może się przyda
A to coś nowego. Bezkolizyjne diesle też są? Co do śrub głowicy - obligatoryjnie nowe. Nie ma czegoś takiego jak powtórne zakładanie starych i nie ma to związku z możliwością urwania. Przy okazji uszczelniacze zaworów sobie wymień.
Jak nie ruszysz tulei ( poderwiesz jej) to składaj i już. Tuleja ma wystawać o ile pamiętam 0,15mm ponad płaszczyznę bloku ale przy pierwszym montażu. Należy mierzyć liniałem w kilku płaszczyznach. Bywały uszkodzone bloki ( zwichrowana krawędź przylegania) i taki blok poddawało sie obróbce.
Głowica albo blok pękniety.
Podsyłam momenty dla głowicy. :arrow: Grubość uszczelki raczej nie ma znaczenia po planowaniu głowicy w silniku z zapłonem iskrowym. :arrow: Nawet nie wiem czy można dostać grubsze, ja nie spotkałem i raczej nie ma takiej potrzeby, a nuż wskoczy do pełnych 55 KM :D :arrow: Głowicę trzeba splanować, krzywizna 0,05 mm to sporo :!:
Uszczelka pod głowice grubość taka jak była.
To teraz sprawdź jak wygląda uszczelka. W którym miejscu puściła oraz sprawdź, czy głowica faktycznie była planowana. Jeśli głowica, jest dobra tzn. była planowana, to pozostaje uszczelka. ale nie koniecznie musi to być wina uszczelki, przyczyną może być także przegrzewający się silnik. Masz auto z gazem, więc teoretycznie pracuje pod większą temperatura,...
Wymiana uszczelki pod glowica+gniazda zaworowe koszt ok 700zl
Śruby mierzysz jak są przewenżone to wymieniasz. Pomiar w połowie długości ( jakieś 3/4 gwintu, nie może być mniej niż 8,63 mm. Momenty dokręcania 1-17Nm 2-34Nm 3-90 stopni Kolejność 7 5 2 4 10 9 3 1 6 8 W ustawieniu łancucha nie ma żadnej filozofii. Koła na znaki, napinacz blokujesz cienkim drutem, slizgacz ma dopusczalne zużycie 0,5 mm.
Silnik Nissan H20-ll, moc 35kw, model wózka PDO1A18PQ, zasilany gazem fabrycznie zakładanym, pojemność 2,0 litra, gaźnik. Mam tylko takie dane. Dodano po 3 Ale to aż tyle by jakiegoś brudu wypłukał że zrobił się koloru ciemnego masła.
Witam, czy to prawda, że przy wymianie uszczelki pod głowicą trzeba planować również blok silnika?
Witam Będziesz potrzebował klucza dynamometrycznego ,żeby dokrecić głowice odpowiednim momentem (podanym w książce bądź w opakowaniu z uszczelką). jezeli chodzi o lepszą /gorszą to jak wszystko, możesz kupić oryginalną albo zamiennik(który osobiście odradzam). Jak wymontujesz głowice to będziesz wiedział czy trzeba planowac czy nie (nie powinna miec...
zrob tak:odpal samochod chwile niech pochodzi po czym odkrec korek na clodnicy a najlepiej na zbiorniczku wyrownawczym i daj gazu. jezeli widoczny bedzie efekt bulgotania lub wysadzania plynu to na bank uszczelka.sprawdzic mozesz tez olej.jezeli na bagnecie widoczne sa "dwa stany"czyli woda i olej to tez wskazuje na uszczelke.byc moze wymienil na podrobke...
czyli uszkodzony pompowtrysk moze zapowietrzac uklad, nie objawiac sie bledami na vagu (poza korekcjami) ? i to nie ma nic do wspolnego z wymiana uszczelki pod glowica ?
Witam! Ile moze kosztowac wymiana uszczelki pod glowica w matizie?? W ASO pewnie drogo..... Mozecie polecic jakies warsztaty ktore moga to zrobic dobrze i w iare tanio?? najlepiej okolice Katowic:)
przed wymiana uszczelki pod glowica wyczysc caly ukl chlodzenia, sa rozne srodki do czyszczenia ukladow, a ja tam stosowalem plyn do naczyn- nie pieni sie i dobrze rozpuszcza tluszcz
Łańcuchy wytrzymują ok 200 tyś km. Pompa wody, olej to minimum przy robieniu głowicy. Rozrząd jeśli ma więcej niż połowę czasookresu wymiany. Nie jest to naciaganie tylko i tak będzie to rozbierane przy robieniu glowicy. Za to powinno być taniej niż suma normalnych cen wymiany rozrządu i robienia głowicy osobne bo sporo roboty będzie wspolna.
Witaj, jak w każdym oplu jest ta sama przyczyna w moim kadecie z 92 1.4 i bylo to samo nie mial sily brak cisnienia na cylindrach i palenie na 3 cylindry ( charakterystyczny dzwiek) wymiana uszczelki pod glowica nowe pierscienie, wyczyszczenie misy olejowej z brudu dopracowanie jeszcze kilku filtrow ( powietrza gazu itd) silnik naprawde niezle chodzi...
Początkowo złap główne te 30 niuta tak jak chcą ,a te mniejsze 20. Żeby w miarę rozłożyć siły. Dokręcaj główne z procedurą a te boczne wyrównasz na końcu. A jak zrobisz tak jak pisałeś też będzie ok.
1:50nm 2:90° 3:90°
Owszem trafił w Escorcie 1.8D 91'. Cały czas ginał plyn, zbieralo sie cisnienie w zbiorniczku (jazda bez korka obowiazkowa :D) i w tym przypadku wymiana uszczelki pod glowica pomogla w 100%. A co do rozrządu to jesli zlozy sie wszystko zgodnie ze znakami, obroci raz kluczem to moze nie bedzie takiej tragedii.
Miałeś robiony test na co2 w układzie chłodzenia ?
Kiedyś w zafirze wymieniałem sprzęgło to musiałem odkręcać parownik i rurki miedziane bo wszystko było na ramie którą trzeba wymontować.Ostatnio wymiana uszczelki pod głowicą w vektrze b ,taki kibel był w kablach że gaziarz dostał odemnie wiele długich i krótkich.Dobrze że nie słyszał.
Najpierw załapuje tylko na jeden cylinder po chwili obydwa . Zalane garnki :cry: czeka Cię wymiana uszczelki pod głowica i planowanie
Witam, muszę wymienić uszczelkę pod głowicą, ale chciałem się dowiedzieć jaką uszczelkę kupić<wraz z resztą uszczelniaczy>. Na allegro jest kilka zestawów, chyba większość jest takich samych, ale być może ktoś z Was wymieniał i wie które są najlepsze. Samochód to Rover 414 1.4 103KM 1998r Oto linki: [url=http://allegro.pl/uszczelka-glowicy...
U mnie 1000zl plus minus 200. A na dodatek wszystkie uszczelki i KPL rozrządu. Przy takiej robocie mogę dać gwarancję.
Koledzy oto odpowiedz. 1 paliwo wstrzykuje bo wymienilem wtrysk 2. iskra jest bo sa nowe swiece a dokladnie je tez sprawdzilem 3. rozrzad siedzi w znakach a samochod dalej nie pali. Wiec postanowilem sprawdzic cisnienie na pierscieniach i zgadnijcie co.. Tylko na jednej swiecy znalazlem 7 atmosfer czyli podchodzace pod norme a reszta od 3 do 5. Tak...
Wymiana uszczelki, planowanie głowicy, uszczelka kolektora ssącego oraz wydechowego, simering wałka rozrządu, ewentualnie uszczelniacze zaworowe przy planowaniu głowicy niech wymienią, kosztują grosze.
Czy nowa glowica jest identyczna jak stara? Czy nie brakuje w niej jakichs elementow, uszczelek, lub tp.
Witam Szanownych Kolegów Potrzebuję pomocy odnośnie wymiany uszczelki pod glowicą w w/w modelu. Otóż z powodu przegrzania spowodowanego uszkodzeniem czujnika wentylatora uległa uszkodzeniu uszczelka, wymienilem ją, zastosowalem uszcz. Reintz i.... klops, puszcza kompresję w ukł. chłodzenia. Wczesniej była uszczelka Elring i miała jakby silikonowe otoczki...
Ruszyliśmy kolejny krok do przodu i chcieliśmy zdjąć pokrywę rozrządu z tymi 'wygryzieniami', po to by sprawdzić czy przechodą 'na wylot'. Niestety, osłonę możemy zdjąć w tym silniku tylko, jeśli mamy podnośnik (trzyma ją wał korbowy). Czy metalowa żywica epoksydowa lub ołów jest opcją do załatania tych wygryzień? Druga opcja to po prostu udać się do...
Po samym odkręceniu głowicy i wymianie uszczelki rozrządu nie trzeba ustawiać.
no i to juz jest jakas informacja. kopci na niebiesko = bierze olej. kopci na biało = do komory spalania dostaje sie płyn chłodniczy. zapewne wymiana uszczelki pod głowicą i planowanie glowicy załatwi prablem :)
a) nie, to silnik OHV, wałek rozrządu jest w bloku silnika; b) jeśli tego nie zrobisz, to Ci się zmiesza z olejem, więc chyba lepiej spuścić płyn niż wymieniać olej; c) zawory są popychanie przez dźwignie zaworowe, a te popychaczami przez wałek rozrządu; d) zależy od stanu powierzchni, skrobak powinien wystarczyć; e) nie będzie prosta... Tu masz kilka...
uszczelka pod glowica do wymiana czy to przez to szarpal ?
Płaszczyzna bloku do obróbki lub kiepskiej jakości uszczelka. pozdr
Nie puchną węże tylko sie podnosi stan chlodziwa w zbiorniku wyrownawczym , czyli uszczelka pod glowica jest trafiona :/ ale teraz pytanie dolna czy gorna :/ Dla jasności ta górna tp pokrywa zaworów,a padła Ci uszczelka pomiędzy blokiem a głowicą.
Witam - polecam chemiczny test na zawartość dwutlenku węgla w zbiorniczku wyrównawczym. W Szczecinie zapłaciłem 30 zł za taki test testerem i otrzymałem odpowiedź " na 99% uszczelka pod głowicą ". Wymiana uszczelki załatwiła sprawę. Pozdrawiam ; Marcin.
wlasnie obawiam sie teg slabego cisnienia na tlokach, czy sama wymiana pierscieni i uszczelki pod glowica wystarczy na jakis czas??
Odma nie zapchana , troszke oleju na sciankach ale naprawde mało . Miałem remont silnika dosc nie dawno : uszczelka pod glowica wymiana oleju , czyszczenie miski i smogu
Pokaż tą kartkę...
A może głowica. Miałem tak kiedyś w silniku benzynowym, że było wszystko idealnie, nie kopcił itd, wszystko super, a po rozgrzaniu oleju tracił moc, pluł olejem i wręcz go zżerał. Zrobiłem głowicę, wymiana uszczelek, + wymiana pierścieni, i chodził jak nowy. Olej jak jest cieply, jest rzadszy i latwiej o ucdieczkę w ubytkach na częściach silnika. Ubytki...
A leci para z wydechu jak sie silnik zagrzeje? to kolego masz głowice do zdjecia i wymiana uszczelki oraz sprawdzenie głowicy czy nie jest pęknieta.
Witam, Częstą przyczyną awarii uszczelki pod głowicą, a w dłuższym okresie eksploatacji również szybkie wyrabianie się panewek wału korbowego, powodować może taka pierdoła jak zbyt wczesny kąt wtrysku. Zwróć na to uwagę, zwłaszcza jeżeli Twój 3P pracuje głośniej od innych tego samego typu. Pozdrawiam vper
Witam, udało się bez wyciągania silnika, bez problemów poza wyjęciem wtryskiwaczy nad którymi mechanik spędził prawie tydzień, udało sie jednak na spokojnie i delikatnie wyszły wszystkie ale ściągacze musieliśmy dorabiać. reszta standardowo. dzięki pozdrawiam
Nie. Napinacz masz u góry , znak na kole pasowym , rozrząd chyba wiesz jak ustawić.
Co do lokalizacji dyszy składu mieszanki najpewniejszym rozwiązaniem będzie jak cyknę fotkę i zamiesczę na stronie tematu bo wiem że nie wszystkim tłumaczenie że to takie coś obok takiego czegoś może wiele wyjaśnić;) dokładne zdjęcie powinno rozwiać wątpliwości
wszystko bylo OK oddalem auto do mechanika wymiana uszczelki pod glowicom jak to poskladal wyskoczyl tego typu problem co ta mozna zepsuc przy montazu?
W tym silniku jest jedna grubość uszczelki. Wymiana śrub niekonieczna.
Benzyna. Robię małe odległości zazwyczaj tak około 4 km ale często. Oczywiście zdarzają się dłuższe trasy.
Witam. Temat rozwiązany, wymiana uszczelki pod głowicą pomogła. Pozatykane kanały przez uszczelniacz do chłodnic, nigdy nie wlewajcie tego syfu.
>musisz a przynajmniej by wypadalo a dlaczego? wystryczy pomierzyc jej plaszczyzne, jesli bedzie OK to po co planowac?? dla samego planowania??? W tych samochodach uszczelka nie odstaje sama od głowicy (o ile seryjna) tylko trzeba żmudnie ją zdzierać po kawałeczku - przy czym łatwo o porysowanie głowicy. Szlifowanie głowicy możliwie jak najmniejsze...
Przepraszam za przejęzyczenie. Ja nie pisałem że planowanie głowicy albo wymiana uszczelki po głowicą chociaż i jedno i drugie należy zrobić jednocześnie wpływa na luzy zaworowe. Pisałem że nie czeka się po wymianie samoregulatorów bo cóż da czekanie tylko trzeba odpalić auto aby owe samoregulatory dostały ciśnienie oleju i jak sama nazwa wskazuje wyregulowały...
Witam. Od 3 lat jestem szczesliwym posiadaczem omegi b 2.0 16v 136 KM, na przestrzeni ostatnich 6 mies zostal wykonany szereg remontow, m.in. kompletny remont glowicy, wymiana uszczelki glowicy, zaworow itd, regeneracja alternatora i rozrusznika, nowy komputer gazu, reduktor i aku a mimo to gdy auto jest rozgrzane to nie chce odpalic na dotyk tylko...
na tym drugim łatwo można sie pomylic
Przecież musisz całkowicie wyjąć wałki rozrządu by odkręcić głowicę, więc automatycznie przestawisz rozrząd. I tak... Napinacz musisz zdemontować.
Czy może ktoś wie jak rozebrać obudowę. Udało mi się zdjąć dolny element /069/ i to koniec :( A jak zdjąć - rozmontować górny element obudowy /081/ i zdemontować również 071 ??? Może ktoś wie ? Każde wskazówki mile widziane :) Pozdrawiam.
jak bylem sprawdzic teraz i go rozgrzałem az wentylator sie załączył to waz gorny i dolny od chlodnicy byly cieple wrecz gorace a wezyk od zbiorniczka do nagrzewnicy byl leeko cieply nie duzo. a plyn jak byl goracy to smierdział ale nie umiem tego zapachu opisac. a orientujesz sie ile moze kosztowac taka wymiana uszczelki pod glowica? a i jak mam zakrecony...
Wymiana uszczelki pod głowicą
Wiedziałem o tej wadzie, ale założyłem, że skoro silnik jest nowy to spokojnie 100 tys zrobie. Silnik Toyoty po 66 tys i wymiana uszczelki pod głowicą, śmieszne to aż.
Witam muszę wymienić uszczelkę pod głowicą w mojej felici tylko nie do końca wiem jak wyjąć rozrząd aby go nie zruszyć ? Prosiłbym o opisanie jak zdjąć pasek rozrządu . Z góry dziękuje za pomoc :)
Stary temat, ale może komuś pomoże. Pisałem kilka postów wyżej o wymianie pompki od webasto. Otóż cała historia zakończyła się wymianą uszczelki pod głowicą. Przelot był minimalny i lekko zapowietrzał się układ chłodzenia, wystarczało to jednak na zapowietrzenie nagrzewnicy. Po naprawie jeżdżę już dwa lata i wszystko gra.
sprawdz czujnik oleju i zmien mechanika
http://obrazki.elektroda.pl/3289437900_1... Na wale odkręcasz tylko 4 imbusy i zdejmujesz koło pasowe, nie ruszaj środkowej śruby ! Po zdjęciu kopułki palec ma być skierowany na kreskę na obudowie aparatu
Weź liniał i szczelinomierz i sprawdź płaskość powierzchni bloku. W zasadzie to liniał i świecenie latarką też dużo wyjaśni.
trzeba zwalic glowice mechanicy roznie biora do tego planowanie 60=80 pln uszczelka glowicy przydaloby sie sprawdzic prowadnice jak sa luzne to wymiana uszczelniaczy na prozno przy okazji dotrzec zaworki a co do pierscieni to to ze ma buta to nie swiadczy ze pierscienie olejowe sa ok jesli kopci podczas jazdy to bardziej wyglada na pierscienie ciezko...
mechanik powiedzial ze na 100% uszczelka!! a jak sie blizej przyjrzy to powiedzial ze moze byc jeszcze glowica do wymiany. Jutro jade do niego a co do plynu to nie zauwazylem zeby jakos szybko ubywalo go raczej w normalnym stopniu sie zuzywa a orientujecie sie moze i okolo kosztuje wymiana glowicy i uszczelki do punto II 1,2l ??
Przy wymianie uszczelki powinno wymienić się śruby na nowe.Uszczelki mają różne grubości, czy planowałeś głowicę bo sama wymiana uszczelki może nic nie dać.
Tak, masz rację, ale jaką masz pewność, że kupując ten samochód za 3k nie będziesz po 10 tyś. km wymieniał w Nim uszczelki?
Witam,w passacie 1.9 tdi AVB 2001 po wymiane uszczelki pod glowica samochod ciezko zapala i mozna kopci na siwo,przed wymiana bylo ok,uszczelka byla wymieniana poniewaz byl w plynie olej,szczelnosci nie sprawdzalem,glowica byla tylko planowana,rozrzad na 100% dobrze poskladany,poradzcie cos bo nie wiem za co sie zabrac,pozdarwiam
To wypnij parownik z układu wodnego.
...chyba bedzie peknieta glowica, bo przed wymiana uszczelki byla splanowana itp, wlozylem nowe uszczelniacze, nowy rozrząd i wszystko niestety w d... Trzeba rozejrzec sie za drugim silnikiem niestety. Dziekuje bardzo za pomoc.
Jeżeli chodzi o mnie to mam schemat i widzę jak jest namieszane z tymi znakami ale nie jest to aż tak dramatyzujące
z doswiadczenia to dodam ze oprocz glowicy mozesz miec pekniety blok- najczesciej peka w w okolicy 9 sruby glowcy, czyli prawy tylny bok patrzac od przodu samochodu- idzie tam blisko siebie kanal wodny z olejowym i blok jest b.cienki=>lubi peknac! sama wymiana uszczelki pod glowica nie jest trudna ani zbyt pracochlonna! czasem wystarczy 2h! potrzebne...
Cena 450 to trochę za niska cena. Upewnij się, że ten mechanik wie czego chce się podjąć. Pracy jest sporo, a zrobienie tego zgodnie ze sztuką to nawet kilkanaście roboczo godzin. Takie pieniądze to się płaci za jakieś polo czy clio. Kwota remontu zakreci się około 2000 tysięcy, to sporo jak na to auto dlatego większość idzie na łatwiznę i wymienia...
Po serwisowaniu niby ogrzewanie jest ale ta maź się zbierała a teraz po założeniu nowej chłodnicy tej mazi nie ma no ale woda ze zbiorniczka znika. Więc chyba muszę sprawdzić te uszczelki... Chyba że ktoś ma jeszcze jakieś pomysły? Przed wymianą chłodnicy były typowe objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą. Sama wymiana chłodnicy tego nie naprawi,...
Nie wiem skąd to sutkanie, ale ja miałem dokładnie takie same objawy. A zaczęło się u mnie od tego, ze auto zaczęło szarpac, wymieniłem świece i bylo ok ale po przejechaniu około 40 km zaczęło cos stukać i auto zgasło, gdy odpalilem auto bylo bez mocy i bylo słychać głośny stukot silnika, jakos dokulalem się do domu ale olej wlasciwie cały "zniknąl"...
Na jałowym auto może stać godzinami i sie nie grzeje temperatura na wskazówce dochodzi do połowy i stoi ogrzewania ciepłego w środku brak . Świadczy to o słabym obiegu cieczy chłodzącej czyli uszkodzonej pompie wody lub mocno zapowietrzonym układzie chłodzenia. Termostat wymieniony? Natomiast po trasie gdy przejadę kilka kilometrów auto zaczyna się...
To może opisz dokładnie co robiłeś, bo najpierw piszesz, że robiłeś wymianę uszczelki pod głowicą, za chwilę, że robiłeś remont, tylko nie wiem czego, silnika czy maszyny, a teraz twierdzisz, że ma się akumulator rozładować. Po prostu w prostym polskim języku opisz o co chodzi.
Cześć, w moim 1.9 tdi 75km jest następujący problem. Jakis czas temu po osiągnięciu temp. 80 stopni korka od zbiornika wyrównawczego nie dalo sie odtworzyć 'gejzer'. Aktualnie wymienilem termostat bo poderzenia byly na niego skierowane, nagrzalem samochód do temp 60-70 stopni przewody nabrzmialy, przewód na dole zimny, czyli jeszcze nie został odtworzony....
Głowica była planowana, zawory były sprawdzane, wszystkie trzymały. Nie wiem czy śruba się urwała ale ta śruba od wylotu dużo lżej szła niż ta od strony dolotu dlatego nie kręciłem dalej bo się bałem żę się urwie.
Nie zdziwiło kolegi to, że jak już wcześniej napisałem przed wymianą uszczelki pod głowicą i na misce olejowej nie miałem takiego spalania oleju? A czemu miało by mnie to zdziwić? Tak się stało dopiero po zdjęciu głowicy. Może zbieg okoliczności, a może nie. Niedługo będę rozbierał silnik i powiem o efektach. Czyli o złomowaniu silnika. Czytając powyższe...
Witam, jestem na etapie wymiany uszczelki pod głowicą, Opel Insignia 1.8, 140 km. Mam pytanie jak rozwiązane jest uszczelnienie tulei tłoka. Czy od spodu tuleja ma rant i oring jest dociskany przy skręcaniu i czy jest tam oring czy może miedziana uszczelka? Czy po obwodzie tuleja ma ze 2 oringi uszczelniające? Czy należy wymienić to uszczelnienie przy...
Wymiana uszczelki pod głowicą lekiem na wszelkie zło :) A układ paliwowy w ogóle był sprawdzany? Filtry wymienione? Pompa nie ma obawień? Czy wtryskiwacze dobrze i równo podają paliwo?
25NM 90 stopni 90 stopni90 stopni 45 stopni.Wymiana śrub .
Wymiana uszczelki pod głowicą, problem znikł. Znikł również problem gaśnięcia zimnego silnika na mrozie po wysprzęgleniu. Pozdrawiam
Do wymiany pierscionki lub uszczelniacze na zaworach i przy okazji oczywiste ze wymiana uszczelki i wrazie potrzeby planowanie glowicy.
Witam! Problem rozwiązała dopiero wymiana uszczelki pod głowicą, po tym zabiegu wszystko wróciło do normy.
Witam. Mam takie pytanie, czy próbował ktoś kiedyś z szanownych mechaników montować zamiast "blaszanej" uszczelki pod głowicę uszczelkę "papierową"? czy to by wogóle zadziałało? Pytanie takie ponieważ znajomy ojca- taryfiarz twierdzi że lepiej jest taką włożyć od blaszanej, a ja mam mieszane uczucia co do tego...
uszczelka glowica wymiana uszkodzona uszczelka glowica uszczelka glowica passat
ucieka głos licznik honda podłoga samochód
protokol pomiarow energii zgrzewarka transformatorowa
Migotanie świateł po włączeniu w łazience i iskrzenie w kuchni – instalacja elektryczna, łuk, objawy Panasonic RDP-153N – podłączenie zasilania 12V, schemat pinów ISO, kolory przewodów