Któryś z akumulatorów rozładowany lub całkowicie uszkodzony, sprawdzaj napięcia poszczególnych akumulatorów ale pod obciążeniem.
Sprawdź klemy na akumulatorze i poproś kogoś o pomoc przy pomiarze aku podczas próby rozruchu. Bo albo aku padło, albo rozrusznik, czasami może jeszcze przewód zasilający - masa może być uszkodzona,ale ..
Naładuj go porządnie do pełna. Jeżeli dalej się nic nie zmieni, to możesz mieć uszkodzony akumulator, którego napięcie nie pozwala na poprawną pracę aparatu. Jeżeli aparat nie został zrzucony/uszkodzony mechanicznie, to jest raczej nikła szansa na problem z mechaniką obiektywu.
Rozumiem, masz jakiś prostownik mikroprocesorowy, który potrafi zmierzyć kondycję akumulatora?
Jesteś pewien że regulator jest uszkodzony? Sprawdzałeś akumulator, napięcie ładowania, stan połączenia "sense", uzwojenie alternatora? Proponuję poszukać podobnego regulatora od motocykli, widzę po oznaczeniu SH678 kilkanaście zastosowań różnych wariantów. Cena regulatora to koszt w przedziale 200 - 300 zł.
Więc to nie wina akumulatora tylko niedbałego połączenia okablowania lub uszkodzony sterownik ogrzewania.
To rezystor ograniczający prąd ładowania. Uszkodzony akumulator, za wysokie napięcie, za długi czas podłączenia.
Witam. Na początek weź dowolny woltomierz i przy odpalonym samochodzie sprawdź napięcie na akumulatorze. Powinno być w przedziale 14.2 - 14.4V. Podejrzewam, że masz uszkodzony regulator napięcia i brak ładowania akumulatora. Pozdrawiam Janek.
To jest przerywacz kierunkowskazów. Trochę dziwnie opisany...
Pod AUX lub OUT. Podłączenie bezpośrednio pod akumulator jest niewskazane z kilku powodów: - przy długim braku zasilania sieciowego akumulator będzie rozładowywany do zera i się zniszczy - nadajnik GPRS będzie podkradał prąd ładowania akumulatorowi co spowoduje wolniejsze ładowanie akumulatora - testy akumulatora wykonywane przez centralę będą zaniżone...
Po pierwsze wymień ten bezpiecznik na taki jaki powinien być a radio Ci się wyłącza ponieważ napięcie spada poniżej progowego dla radia i radio myśli ze jest już za małe napięcie na akumulatorze akumulatorze i wyłącza się przyczyna tego będą zacieknie przewody zasilające radio i na nich może występować zbyt duży spadek napięcia lub masz uszkodzone ładowanie...
Witam. Można, tak zbudowane są ładowarki we wszystkich urządzeniach (UPS-y, zasilacze buforowe), nic się nie stanie prąd płynie tak długo aż akumulatory nie osiągną właściwe napięcie. Jeśli akumulator jest tylko rozładowany a nie uszkodzony stan naładowania poszczególnych monobloków jest beż znaczenia, procesy elektrochemiczne, które zachodzą wewnątrz...
Uszkodzony akumulator - napięcie jest, ale pojemność i prąd rozruchowy zerowy.
Sygnalizator po odłączeniu zasilania na własnym akumulatorze będzie działał maksymalnie 16 minut Akustyka. Optyka działa bez końca - aż do rozładowania akumulatora. To taka drobna dygresja. Na pewno prąd ładowania jest za duży - przykładając ucho do akumulatora słychać jak bulgocze elektrolit. Nie prąd, ale napięcie (choć prąd też może być zwiększony)...
Sprawdź jeszcze akumulator. Jak nie ma napięcia na jego stykach to ładowarka może się nie aktywować.
W jaki sposób ma ładować, skoro niepodłączone są przewody od regulatora napięcia. Jak podłączysz i dalej nie będzie ładować akumulatora, to jest uszkodzony regulator napięcia lub cewka. Ten schemat może być pomocny. https://obrazki.elektroda.pl/4703017800_...
Przeważnie ma sens. Jeśli uszkodzony jest tylko jeden akumulatorek, to jego wymiana będzie dużo tańsza od całego akumulatora... Chyba, że uszkodzone są wszystkie lub większość - to nie. Czasem wystarczy naładować wszystkie pakiety do tego samego napięcia i akumulator rusza...
Zapomnij już o nim bo szkoda czasu. Akumulator któremu napięcie spada do 8V ma uszkodzone dwie cele. P
Dobry zamiennik to chyba od telefonu. Numer 453048 to jego rozmiar. Może być cokolwiek innego aby tylko się zmieścił gabarytowo. Napięcie musi się zgadzać, a pojemność z doświadczenia jak największa.
Może być tak, że ten akumulator jest uszkodzony. Albo rozładowany poniżej bezpiecznego napięcia. No i dlatego ładowarka nie chce go ładować.
występuje dziwny spadek napięcia po włączeniu stacyjki,sytuacja jest o tyle dziwna ze napiecie spada do około 10-9V na kilka sekund i wraca do 12,5 V. dzieje się to po włączeniu stacyjki ale nie za każdym razem...syczy wtedy tez akumulator napięcie wzrasta i przestaje syczeć Ewidentnie akumulator uszkodzony i nadaje się do wymiany.
To nie błąd sterowania a błąd komunikacji, raczej nie zależy od napięcia akumulatora, wina pewnie leży w zaśniedziałych wtyczkach uszkodzonym module lub uszkodzone przewody.
jak na akumulatorze masz 8V to spróbuj go naładować czymkolwiek, i jeśli nie będzie trzymał napięcia około 13V to znaczy, że jest uszkodzony - UPS to wykrywa, i dlatego nie chce ładować.
Uszkodzony akumulator skutkuje obniżeniem napięcia ładowania, wraz ze wzrostem obrotów.
Napisz czym ładujesz ten akumulator. Czym mierzysz napięcie na akumulatorze i prąd ładowania. Może ten prostownik jest uszkodzony lub przyrząd pomiarowy.
Prawdopodobnie uszkodzony akumulator, sprawdź napięcie po naładowaniu akumulatora.
Akumulator składa się z pięciu ogniw 18650 i jedno z nich jest uszkodzone, ma zerowe lub mniejsze napięcie od pozostałych.
No to teraz trzeba uwzględnić opory połączeń, kabli, błędy pomiaru (amperomierz i woltomierz wprowadza błędy). Drugi miernik też jakieś błędy wprowadza. Napięcie uszkodzonego akumulatora w stanie spoczynkowym najczęściej jest mocno poniżej 2 V. Różnice powyżej kilku mV sygnalizują, że pojemność akumulatora odbiega od innych. LiIon nie ma problemu z...
Zmierz napięcie tam gdzie przygasa uszkodzony może być akumulator , alternator , instalacja lub np BSM , ale również bsi . Za to co w środku odpowiada BSI nad nogami kierowcy , pytanie tylko czy ono dostaje prawidłowe i stałe napięcie z BSM ?
a na każdym z ogniw idąc od początku 3v kolejne 6,2v dalej 8,18v i 10.37v A całość 12,8 V. 2 pierwsze ogniwa mają po ok.3 V a 3 ostatnie jedynie po ok. 2V. Wniosek z tego, że akumulator do wymiany. Ogniwa powinny mieć zbliżone do siebie napięcia niezależnie od stanu naładowania. Możliwe, że akumulator jest zbyt mocno rozładowany i ładowarka (automatyka)...
Sprawdź napięcie na akumulatorze przy włączonym silniku. Być może regulator napięcia lub alternator jest uszkodzony i daje za duże napięcie.
Prawdopodobnie są uszkodzone akumulatory. Napięcie mierzone na jednej czteroakumulatorowej sekcji akumulatorów przy podłączonym moule baterii do sieci (czyli to 55V) to napięcie ładowarki.
Gdyby cela była uszkodzona nie spadłoby napięcie?
Najlepiej stanąć miernikiem na akumulatorze i mierzyć napięcie przy zwiększaniu obrotów. Będzie ono rosło do pewnego momentu a potem sie ustabilizuje. Jeżeli będzie rosło cały czas to masz uszkodzony regulator, ale byś zauważył bo akumulator by się grzał.
Nie kojarzę tego hujsunga, ale po kolei: Brak „prądu” — uszkodzony akumulator. Odpalenie na pych i zagotowanie akumulatora — nie wiadomo czy przez wysokie napięcie ładowania czy przez zwarcie wewnętrzne w akumulatorze. Fakt jest taki, że nie należy uruchamiać silnika bez podłączonego akumulatora lub z uszkodzonym akumulatorem, gdyż regulator może zwariować...
Cześć, orientuje się, czy trzeba programować ten układ LGT8P22A z akumulatora PAP20A3? Wymieniłem uszkodzone ogniwa, akumulator ma już pełne napięcie, lecz w ładowarce migają diody po włożeniu Aku. Wszystko inne sprawne i typuję ten układ, tylko nie wiem, czy zamawiać, czy trzeba będzie programować.
Witam. Odpowiadając na Twoje pytanie w tytule postu: nie ma innego sposobu niż pomiar napięcia i wydajności prądowej. W Twoim przypadku masz uszkodzone dwa lub trzy ogniwa i wobec braku możliwości otwarcia pojemnika na akumulatory musisz tę wkrętarkę wymienić - tu napotykamy na sprzeczność. Chcesz ją sobie zostawić, ale jednocześnie chcesz aby dobrze...
Zmierzyłem napięcie na akumulatorze przy pracującym silniku i ładowania brak- 12V. To stanowczo za mało. Minimalne napięcie ładowanego akumulatora to około 13.7V Ewidentnie uszkodzony alternator, ewentualnie jego regulator. I jeszcze dlaczego prąd ładowania jest aż tak duży? To oczywiste, że w pierwszym momencie jest tak duży. Po prostu prostownik...
Podłączenie napięcia na wyjście nie powinno zaszkodzić UPSowi, sam to miałem okazję sprawdzić. Jeśli UPS nie startuje to wygląda na to że masz uszkodzone akumulatory. Zmierz jakie napięcie dają poszczególne pakiety akumulatorów. W każdym masz 8 akumulatorów spiętych w szereg - powinno być coś około 100VDC na każdym z pakietów (wystarczy że zmierzysz...
Weź woltomierz i zmierz napięcie na akumulatorze. Jak zwiększyć po prostu podładować. Czym np prostownikiem który wystartuje. Jak napięcie spadło bardzo znacznie to akumulator może być już uszkodzony.
Nie znalazłem informacji na więc piszę nowy temat Jeżeli akumulator AGM 12v nie ważne jakiej pojemności po naładowaniu ma 12,8V, a przy obciążeniu 100W spada napięcie poniżej 10V oznacza to że akumulator jest uszkodzony? Czy da się taki akumulator "poprawić"?
Można śmiało wymieniać, aby napięcia się zgadzały.
dioda D6 jest uszkodzona . Wymień ją i będzie chodziło znów
EWR jest układem ograniczającym napięcie na oświetleniu, zabezpieczającym przed spaleniem żarówek. Tylko dodatkowo w nim ukryto mostek Graetza do ładowania akumulatora. Uszkodzony mostek powodowałby także brak światła STOP (zasilanego z cewki ładowania po wyprostowaniu).
Takie doświadczenie miałem w moim samochodzie. uszkodzony był regulator napięcia i w akumulatorze aż się gotowało.
Czyli pewnie uszkodzony
Jeśli ta ładowarka z lidla jest jakąs łądowarką mikroprocesorową to brak ładowania może oznaczać, że aku jest uszkodzony lub głęboko rozładowany. Należałoby zmierzyć napięcie na zaciskach akumulatora.
Prostownik nie podaje prądu, mimo że dostaje napięcie. Co to może być? Jest uszkodzony. Mierzysz z podłączonym akumulatorem czy bez podłączenia?
Ten prostownik jest przeznaczony dla ładowania 12V akumulatorów maksymalnym prądem 6А. Prostownik nie ma na wyjściu kondensatora, toż bez akumulatora napięcie na zaciskach ma formę impulsów F = 100Hz. Woltomierz pokazuje zaniżone napięcie . Przy podłaczaniu akumulatora, który faktyczno jest kondensator dużej pojemności, napięcie zwiększa się w...
Uszkodzony regulator napięcia, skoro alternator daję radę uzyskać 17V na akumulatorze.
Witam. Brak napięcia na wyjściu z UPS-a, niezależnie czy UPS jest podłączony do sieci czy nie. Akumulator padnięty po ręcznym ładowaniu ładowarką 1A około 12h ładowania napięcie na AKU 3,7V. Podłączałem inny uszkodzony akumulator napięcie 7,5V i przekaźnik pstryka, ale nadal brak napięcia na wyjściu. Czy to tylko AKU padło czy coś jeszcze, nie mam sprawnego...
Sprawdzisz jak zmienisz bezpiecznik ale według mnie to było przyczyną że nie było ładowania .W poniedziałek dasz znać jakie jest ładowanie na akumulatorze .
Mogą to być uszkodzone ogniwa w akumulatorze. Przy pełnej mocy występuje zbyt duży spadek napięcia i elektronika odcina akumulator.
Najpierw należy umyć elektronikę - polecam IPA. Potem przyda sięmiernik z funkcjąpomiaru napięcia. Myślę, że winny jest uszkodzony akumulator.
Niestety po tej operacji aku nie "trzyma" Akumulator uległ zasiarczeniu i degradacji płyt. Trudno powiedzieć, czy dasz radę go uratować.
Z powodu długiego rozładowania akumulatory są uszkodzone i nie naładują się. Napięcie po obciążeniu powinno mocno spaść.
To pozostaje zakup akumulatora oraz sprawdzenie wartości napięcia ładowania.
Nie "doprowadza" napięcia bo nie widzi akumulatora. Akumulator jest uszkodzony, ostrożnie rozebrać (niczego nie rozłączyć) i sprawdzić napięcie na każdym akumulatorze (3 szt). Podać wyniki.
W pierwszej kolejności to niech sprawdzi czy przy wymianie akumulatora założyli taki jak był, czy inny i przekodowali/zresetowali. Bo błąd wskazuje na zły akumulator w systemie, albo uszkodzony IBS albo nie zresetowali.
Jakieś napisy na baterii? Może to być bateria litowa 3V, bateria ładowalna litowa lub akumulator litowy.
A masz jakiekolwiek powiadomienie na telefon o alarmie? Centrale alarmowe mają w opcjach alarmowanie o słabym stanie akumulatora, po za tym przecież jak wraca napięcie to alarm ładuje akumulator. Jeśli masz jakieś z nim problemy to poprostu jest może uszkodzony i czas już na wymianę na nowy.
czy to normalne wartości napięć? Absolutnie nie normalne. Standardowo powinno być 13,8V Uważam, ze uszkodzona jest płyta główna.
Cele akumulatora są już uszkodzone, był rozładowany poniżej bezpiecznej wartości więc dokonał żywota, podłączenie nawet niepodłączonym do sieci prostowniku powoduje obciążenie akumulatora i spadek napięcia.
Witaj . Pierwsze w jaki sposób połączone są baterie tego UPS-a? . Jeśli akumulatory połączone są szeregowo to pojemność równa jest pojemności pojedynczego akumulatora . Teraz jeśli jeden z akumulatorów połączonych w szeregu stracił pojemność to cały zestaw jest niewydolny. Łącząc równolegle do wszystkich dodatkowe pojemności , to tylko te pojemności...
Masz uszkodzony akumulator.
Nie wydaje mi się aby nowy akumulator był uszkodzony. Skąd masz pewność ,że akumulator nie jest ładowany? Zmierz napięcie na akumulatorze przed ładowaniem. Włóż akumulator do ładowarki i pozostaw go na jakiś czas w ładowarce. Wyjmij akumulator i ponownie zmierz napięcie. Jak wzrośnie napięcie to ładowarka ładuje.
Tak, chodzi o spadki napięć na złączach, kostkach, wtyczkach itp. Zmierz bezośrednio na BIEGUNACH AKUMULATORA - nie klemach. Inne miejsca są mało dokładne.
Podejrzany jest ten spadek napięcia na akumulatorze, podłącz silnik prosto pod akumulator i mierz równocześnie napięcie na akumulatorze. Co to jest za akumulator, jaki stary jest ?
Jak dla mnie to uszkodzony akumulator... tym bardziej jak "nie iskrzy" a poza tym za duży spadek prądu na zaciskach przy obciążeniu. CO do akumulatora to tu masz co i jak: Rozróżnijmy dwie rzeczy napięcie ładowania i napięcie akumulatora pod obciążeniem. Aby poprawnie zdiagnozować akumulator należy zbadać: -napięcie jałowe (V) co najmniej 2 godziny...
Padnięta jedna z cel w akumulatorze. Włożyłem inny akumulator i sprawdziłem napięcie...-alternator ładował akumulator co w uszkodzonym było na stałym poziomie 11.34 Czyli za małe napięcie
Napięcie 12,6V przy pracującym silniku bez obciążeń jest stanowczo za niskie. A skąd ma się pojawić napięcie 14.4V przy rozładowanym akumulatorze? Takie rzeczy tylko w przypadku w pełni naładowanego akumulatora, albo ładowaniem prądem 10 A, albo przy uszkodzonym akumulatorze. Napięcie 10 V na akumulatorze wskazuje na brak napięcia na jednej celi, podejrzewam...
Jeśli posiadasz miernik to sprawdź jakie napięcie masz na czerwonym(+) przewodzie i czarnym (-) powinno oscylować w granicach 3-5V. Jeśli takie jest to obstawiam że uszkodzone ledy. Daj zdjęcie płytki z led z obu stron (wyraźne) Tam jest zasilacz beztransformatorowy , obliczony na prąd 200-300mA, odpowiedz sobie na pytanie jakie napięcie daje taki...
Gdyby był sprawny, to pewnie tak. Do ciężarówek... Ale był na 220V, a mamy dziś 230V. Miał dawać 24V, a daje 19 na podwyższonym napięciu. Więc nie, nie nadaje się do ładowania akumulatorów 24V. Do osobówek też nie. Jesteś pewien, że uzwojenie wtórne nie ma skrótu? Bo na to wygląda. Może też być uszkodzony mostek. Trudno to ocenić bez pomiarów i przeglądu,...
Witam. A próbowałeś pomierzyć napięcie na poszczególnych ogniwach ? Może któreś ogniwo jest uszkodzone i działa zabezpieczenie?
Opcje są dwie. Uszkodzony falownik który robi jako zwora Uszkodzone panele, stają się źródłem o wysokiej rezystancji wewnętrznej i tam się odkłada całe napiecie. Bliżej południa możesz zrobić test tak jak teraz. Podłączyć pod falownik i zmierzyć prąd. Jak wzrośnie do kilku amperów to na 99% problem z falownikiem. Tylko wtedy uważaj, bo kilka amperów...
Fajnie, że działa. Brawo. Upadł mi z niewielkiej wysokości na ziemię. Jak sprawdzić, co się mogło uszkodzić Poza tym napięcie 14,5V jest zdecydowanie zbyt wysokie. Miernik mierzy napięcie średnie, a akumulator ładuje się do szczytowego. Podeprzyj proszę to napięcie jakimiś danymi katalogowymi akumulatorów.
Raczej uszkodzony akumulator i ładowarka przeciążają zasilacz, kolego rozbierz akumulator i pomierz napięcie na poszczególnych ogniwach i będziesz miał odpowiedź, napięcie na sprawnym ogniwie powinno wynosić 1,0-1,3v poniżej tego ogniwo nadaje się do utylizacji.
Uszkodzony kontroler napięcia/ładowania akumulatora. Teraz centrala nie widzi akumulatora i poprawny start jest niemożliwy. Nie grzeb sam - wyślij na serwis. Jakie jest napięcie na starym aku?
Na pewno jest to związane z uszkodzonym akumulatorze. Niski poziom napięcia akumulatora wybudza sterowniki i dzieją się cuda.
kolego podłącz odbiornik np. żarówkę pod aku i wtedy zmierz napięcie. akumulator uszkodzony bez obciążenia może pokazywać 12v. jeżeli aku będzie sprawny to fotopulapka będzie uszkodzona
Jeżeli włożysz zasilacz do gniazda sieciowego i napięcie na wyjściu jest 1V tzn. ten zasilacz jest uszkodzony.
Może jednak ten nowy regulator jest uszkodzony skoro błędnie sygnalizuje przekroczenie napięcia? Odepnij odbiory i zostaw sam akumulator nieco rozładowany i sprawdź jeszcze raz
Do testu, w miejsce tego uszkodzonego, możesz wstawić rezystor 1Ω i sprawdzić napięcie na wyjściu (bez podłączania akumulatora). Dioda LED, powinna zaświecić, bodajże na zielono.
Akumulator uszkodzony, nie ma sensu już nic z nim kombinować.
Na rozruszniku przed kręceniem jest 12.60V, przy kręceniu spada do około 10V. Jak to było mierzonę ? Między "+" na rozruszniku a "-" na akumulatorze, "-" karoserii czy obudową rozrusznika? W jakim stanie jest plecionka pomiędzy karoserią a silnikiem? Na tym przewodzie może być duży spadek napięcia czego nie uwzględni miernik przy pomiarach pomiędzy...
Dziwne bo multimetr wyświetla 0 źle mierzysz albo uszkodzony miernik przewody, zmierz napięcie na akumulatorze.
Prostownik akumulatora transformatorowego na wyjściu pomiar jałowy to 14 V. Akumulator jest naładowany do 12,5 V. Po podłączeniu prostownika do akumulatora nagle napięcie rośnie do 16 V. Jakim cudem? Cześć! Fajnie, że pytasz o tak interesujący temat jak prostowniki akumulatorowe. Wydaje się, że opisujesz sytuację z prostownikiem transformatorowym,...
Kolega mówi, że ma schemat jednak nie wie gdzie dokładnie idzie brązowy kabelek, dlatego poniżej dołączam znaleziony schemat, może bardziej przejrzysty. http://obrazki.elektroda.pl/5022775800_1... Z tego co zauważyłem brązowy służy do zasilania lamp sygnału i innych odbiorników dla pewności sprawdź na nim też napięcie. ;) Co do białego...
Witam. Usterek może być kilka, między innymi przetarty przewód od wzbudzania, uszkodzony regulator napięcia, uszkodzony wirnik i tak dalej. Po zapaleniu kontrolki akumulatora ładowanie jest czy nie ma?
Witam, odgrzeję trochę kotleta:) Swoją ładowarkę nabyłem w wersji XL-Con, czyli bez wyświetlacza, jako uszkodzoną - martwą, ładnych 7 lat temu. Jak dobrze pamiętam, u mnie uszkodzony był tylko U4 L6598D. Profilaktycznie wymieniłem też L6562 od PFC, choć wydawał się być ok. Wówczas zauważyłem, że właśnie ładowarka ma problem z ładowaniem gdy napięcie...
multimetr na nie podpiętym akumulatorze pokazuje "zdrowe" 12.7, a podpięcie do prostownika powoduje że wskazówka tylko na chwilę się wychyla, a zaraz spada na 0. Akumulator mierzymy pod obciążeniem, odpowiednim testerem. Multimetr, na zakresie pomiaru napięcia ma dużą rezystancję wewnętrzną, podobnie jak Twój akumulator ( uszkodzony ), dlatego takie...
Czyli prostownik ładuje, tylko nie zapalają się odpowiednie kontrolki ? Muszę jeszcze raz naładować akumulator i dam znać.
A w którym miejscu mierzysz to napięcie? Wygląda to na uszkodzony akumulator.
Regulator do wymiany. Nie "wkręcaj" go tak na obroty z uszkodzonym regulatorem napięcia, zniszczysz akumulator i nie tylko.
Silnik wentylatora nr 1 wygląda na klasyczny, jest cały w metalowej obudowie i nie ma przy nim żadnej elektroniki. Przypuszczalnie to silnik szczotkowy na niższe napięcie. Druga strona płyty nie ma przetwornicy podnoszącej napięcie. Podłącz sam silnik do akumulatora i będzie wiadomo czy jest sprawny. Zwykle czerwony to (+), myślę, że nie odstąpiono...
Kolega tylko sugerował ewentualne przyczyny takiego , a nie innego zachowania centrali. Często zdarza się że właśnie taką destabilizację powoduje uszkodzony akumulator, którego klienci nie wymieniają latami. Na początek sprawdzi kolega chociażby napięcie na wyjściach akumulatora odłączonego od centrali, ewentualnie uruchomi centralę bez akumulatora...
nie masz ładowania - uważaj, żeby nie zjechać do 10-11V bo możesz uszkodzić akumulator napięcie ładowonia powinno być 13.9-14.5V, u Ciebie 13.8 bez obciążenia... sprawdzić trzeba szczotki alternatora (przebieg) i/lub układ prostowniczy. Naładuj akumulator na zewnętrznej ładowarce to na trochę starczy, ale idzie zima więc trzeba się tym zająć. ----------------------------------------...
Diody o których wspominasz to mostek prostowniczy który znajduje się na wejściu ładowarki od strony sieci. Gdyby któraś z nich lub wszystkie były uszkodzone to bezpieczniki zadziałałyby zaraz po podaniu napięcia na ładowarkę.
Zico63, mam wrażenie, ze akumulator uszkodzony wewnątrz. Niestety tylko wymiana.
Pozostaje posprawdzać elementy po stronie pierwotnej transformatora (diody, tranzystory) i później po stronie wtórnej. Po sprawdzeniach próbować podłączyć do sieci przez żarówkę o mocy 100 W. W razie zwarcia w zasilaczu żarówka mocno zaświeci i ograniczy prąd pobierany przez zasilacz. Czy proteza ma zbyt wysokie napięcie, czy nie, to zależy od tego...
uszkodzony multimetr napięcie uszkodzony akumulator einhell uszkodzony akumulator laptop
komunikacja drukarka kompresji cylindrze napęd ekspres siemens
hulajnoga elektryczna hulajnoga elektryczna
Odblokowanie pompy ESP Bosch 5.3/5.7 w Volkswagen Golf 4 – diagnoza, regeneracja, kodowanie Bosch rozdrabniacz miksera – jak otworzyć zablokowaną pokrywkę, usuwanie podciśnienia, czyszczenie