Może być cieknący regulator ciśnienia lub uszkodzony czujnik temperatury silnika. A co do czujnika ciśnienia oleju to należałoby zmierzyć manometrem jakie jest ono faktycznie.
3 minuty szukania, nr katalogowy zamiennika FAE32350
Takie objawy może też dawać uszkodzony czujnik temperatury silnika dla układu wtryskowego. Możliwe że pokazuje iż silnik jest rozgrzany a fizycznie jest zimny dlatego na zimno źle pracuje a po rozgrzaniu usterka mija
wygląda jakby któryś wtryskiwacz dużo za dużo "polewał", może wszystkie, może to być uszkodzony czujnik temperatury silnika, temperatury powietrza, przepływomierz (jeśli jest), lub też map-sensor, albo wiązka lub komputer. ja bym zaczął od czujników, można porównać ich rezystancje z dokumentacją książkową lub autodata książkowe możesz pobrać tutaj:...
Od podania tego co sam już ustaliłeś, od lepszego opisu usterki - szarpanie,dławienie itp? Ciśnienie paliwa, zapchany układ wydechowy, uszkodzony przepływomierz, przestawiony rozrząd, uszkodzony czujnik temperatury silnika, uszkodzona sonda lambda. Odczytałeś błędy? Jakie są korekty paliwowe?
Zdejmij wtyk z czujnika temperatury,włącz zapłon ,sprawdz czy załączy świece -jeżeli tak to masz uszkodzony czujnik temperatury silnika albo temperatura silnika jest za wysoka aby sterownik załączył świece,w końcu toTDI a nie TD.
etam, gaz jak by przesyczywał mimo wyłączonego gazu to by miało to ogromny wpływ na wolne obroty a na wysokich to nie miało by większego znaczenia sondę lambda równie dobrze można odłączyć i nie robi to większej różnicy w działaniu w Astrze Sprawdziłeś ten wężyk od mapsensora? może też być uszkodzony czujnik temperatury silnika (niebieska wtyczka 2pin)...
Uszkodzony czujnik temperatury silnika. Po wymianie OK.
W takim razie musisz sprawdzić dwie rzeczy: 1. Ciśnienie paliwa, króre ma się zawierać między 5.5 a 6.5 atm 2. Włączyć w szereg regulatora ciśnienia (tego przy rozdzielaczu) miliamperomierz o zakresie od - 100 mA do + 100 mA i odczytać to co będzie się działo. Bez zapłonu 0 mA, po włączeniu zapłonu przy zimnym silniku powinno być okolo 40 - 50 mA (jeśli...
Obroty rosną tylko na wciśniętym sprzęgle / wrzuconym biegu neutralnym? Dodano po 2 Na pewno będzie to problem w jednym z 3 układów: - układ zapłonowy - układ paliwowy - układ dolotowy Ewentualnie może być jeszcze kwestia uszkodzonego czujnika temperatury silnika, przez co silnik podaje taką samą mieszankę jak na zimnym.
Był uszkodzony czujnik temperatury silnika wymieniłem na nowy i jest okej dzięki za pomoc
Pierwszy błąd, to błąd wejścia wyjścia sterownika. Może jednorazowy a może sterownik szwankuje co też może dawać objawy gaśnięcia. Drugi błąd u cb najprawdopodobniej odpowiada za dogrzewanie silnika , grzałki płynu, uszkodzony przekaźnik itp. najważniejsze czy po skasowaniu błędy powróciły. Może być uszkodzony czujnik temperatury silnika i gaśnięcie...
Zwarty przekaźnik sterowania wentylatorem, uszkodzony czujnik temperatury silnika
masz uszkodzony czujnik temperatury silnika to jest ten czujnik co jest na termostacie on jest od ssania poprostu jak jest ciepły odpala na tzw ssaniu i jak wystygnie pali bez zazutów miałem to samo po wymianie tego czujnika wszystko było ok
Musi trzymać temperaturę, tym bardziej latem. Możliwe przyczyny: 1. uszkodzony czujnik temperatury silnika 2. niesprawność w zegarach 3. zacinający się termostat.
Jak sugeruje kolega Leonov- diagnostyka do przeprowadzenia. W jakiej kondycji masz akumulator oraz rozrusznik. Może masz nieszczelność w układzie paliwowym lub uszkodzony czujnik temperatury silnika.
Piszesz o wentylatorze chłodnicy jak myślę. To zapodaje na uszkodzony czujnik temperatury lub jego okablowanie, jaki silnik?
Problem rozwiazany uszkodzony czujnik temperatury silnika
Nowy termostat również uszkodzony? Po uruchomieniu zimnego silnika dotknij po chwili dolnego i górnego węża chłodnicy, jeżeli oba robią się ciepłe to na pewno termostat. Może być również uszkodzony czujnik temperatury silnika i cię oszukuje , że silnik się nie dogrzewa.
Najprawdopodobniej uszkodzony czujnik temperatury silnika.
Podpięty diagbox = uszkodzony czujnik temperatury silnika (zielony dwupinowy) po wymianie auto dodatkowo lepiej odpala :-)
A mi to wyglada na uszkodzony czujnik temperatury silnika.
Masz uszkodzony zawór na pompie. Masz również uszkodzony czujnik temperatury silnika (bądź wiązkę z czujnika do ECU bądź licznika).
Możesz mieć: - uszkodzony czujnik temperatury silnika - uszkodzony przekaźnik od wentylatora - uszkodzony układ sterujący przekaźnikiem (zwykle ECU)
witam miałem identyczny problem w V40. powodem był uszkodzony czujnik temperatury silnika. wymienili w serwisie za ok 250zł. pozdrawiam Dodano po 9 witam miałem identyczny problem w V40. powodem był uszkodzony czujnik temperatury silnika. wymienili w serwisie za ok 250zł. pozdrawiam
Tak, nawet 2: * uszkodzony czujnik temperatury silnika, * rozjechane mapy wtrysku benzyny przez źle wyregulowaną instalację LPG.
Najczęstszym powodem takiego zachowania jest uszkodzony czujnik temperatury silnika.
A sonde lambda masz podgrzewana? Jeszcze moze byc uszkodzony czujnik temperatury silnika.
Prawdopodobnie masz uszkodzony czujnik temperatury silnika do komputera. Podaje błędną temperaturę silnika, a komputer zbyt dużą dawkę paliwa, czyli krótko mówiąc zalewa świece i stąd problem.
Witam! Odp. do Joel1. W twoim przypadku uszkodzony czujnik temperatury silnika. Częsty przypadek. Odp. do grejfrutek Tak jak parę postów wyżej - usterka immobilisera. Sprawdzić połączenie cewki z modułem immo.
dzięki za punkty. czy czujnik temp. był uszkodzony?
problem tak krótkiego grzania to albo uszkodzony czujnik temperatury silnika, który podaje błędne informacje do sterownika świec żarowych albo uszkodzony sterownik świec żarowych, sprawdź czy podczas świecenia się kontrolki przez tą sekundę grzeją swiece będziesz miał wtedy szerszy obraz problemu
Witam Nie .Powodem prawdopodobnie jest uszkodzony czujnik temperatury silnika i komputer dostaje złą informacje co powoduje że się tak zachowuje.Ale trzeba to zdiagnozować aby na 100% to stwierdzić. Pozdrawiam
Uszkodzony czujnik temperatury silnika dla wtrysku również może powodować nadmierne zużycie paliwa i wygenerować podobny błąd.
moze byc uszkodzony czujnik temperatury silnika (czujnik temperatury do sterownika swiec zarowych)lub przerwa na przewodzie od czujnika do sterownika swiec zarowych
Witam Prawdopodobnie powodem "ssania" przy ciepłym silniku może być uszkodzony czujnik temperatury silnika. Proponuje "obejrzeć" go(czy wszystko ok z przewodami) i ewentualnie wymienić. Pozdrawiam.
Adaptacje powinno się przeprowadzać od zimnego silnika, jezeli auto nie potrafi utrzymać obrotów na zimno, to albo jest uszkodzony czujnik temperatury silnika dla ECM, albo sterowanie wolnymi obrotami szwankuje, bądź ktoś coś z podciśnieniami narobił bałaganu.
Usterka naprawiona, uszkodzony czujnik temperatury silnika, zmieniał dawkę rozruchową i w takim przypadku nie chciało auto odpalić na ciepłym pali, w poniedziałek zakładam nowy i zaczynam jazdę :D PS: Dziękuję za każdą pomoc.
Te silniki bardzo powoli się dogrzewają. Sprawdź działanie grzałek nurkowych, które sa odpowiedzialne za dogrzewanie wody dla ogrzewania. Jak szybko masz ciepło w autku? Czujnik temperatury na termostacie jest dwuobwodowy i wystarczy sprawdzić wskazanie odczytywane przez ECU silnika i przez budziki. Jeżeli jest różnica to masz uszkodzony czujnik temperatury....
A czy problem odłączania klimy w Twoim przypadku nie powoduje układ chłodzenia silnika, czy auto sie nie przegrzewa bądz nie jest uszkodzony czujnik temperatury silnika i nie podaje zawyżonych wartości? Może tam leży przyczyna - skoro raz działa a raz nie to może powinieneś zwrócić uwagę na inną przyczyne.
Jak najbardziej uszkodzony czujnik temperatury silnika może być przyczyną znacznie zawyżonego spalania. Poszukaj wycieków paliwa, również ew. wycieku z regulatora ciśnienia paliwa do kolektora...
W tych silnikach nie pozostaje ci nic innego jak tylko zacząć od diagnostyki komputerowej. Szybko i pewnie. A tak na marginesie to możesz mieć uszkodzony czujnik temperatury silnika. Czy auto ma gaz? Jeśli tak to to bez podłączenia do kompa nic nie zrobisz.
Jeszcze proponuje dwie sztuczki: Odłączyć sondę lambda jeżeli nie odpali to spróbować odłączyć przepływomierz. Wtedy Można będzie coś wywnioskować więcej. Powiedz mi co wywnioskujesz po odłączeniu sondy? Wniosek z doświadczenia :silnik nie chciał odpalić, po odłączeniu sondy odpalił i chodził normalnie ale to nie była wina sondy, tylko uszkodzony czujnik...
Sprawdź czy jest napięcie na świecach żarowych w niskiej temperaturze przed rozruchem i w trakcie, próbówka do jednej z fajek i już coś będziesz wiedział, może być też uszkodzony czujnik temperatury silnika.
Podłączyć pod diagnoskop na zimnym silniku. Temp. przed i za katalizatorem może się różnić max. 50 stopni C. Dalej, odłączyć czujnik, zapłon włączony i między pinem 1 i 2 powinno być 4,8-5.2V. Jeżeli nadal wsio jest ok, to pozostają niełączące piny we wtyku, lub: uszkodzony czujnik/ uszkodzony sterownik silnika. Najprościej podmienić czujnik - ale wiem,...
Jak Ci się nie włącza ssanie automatyczne to masz uszkodzony czujnik temperatury silnika. Sprawdź obroty po odpaleniu - na zimnym silniku powinny być około 1100 a po zagrzaniu około 850. Uszkodzony czujnik też wpływa na odpalanie - zimny silnik powinien dostać większą dawkę paliwa
Witam; mój Fiat Ducato 2,5 tdi rano bardzo ciężko zapala przy plusowych i minusowych temperaturach. Muszę długo kręcić aby zaskoczył,podobno świeca płomieniowa uruchamia się przy temperaturze -3st. podczas całodziennej pracy nie ma problemów z uruchomieniem odpala na dotyk nie ważne ile miał przerwy. Czy jest możliwe że to jest uszkodzony czujnik temperatury...
Wyciągasz zawleczkę i powoli ciągniesz za czujnik obracając go w obydwie strony. Czujnik dobierasz po numerze oryginału który na nim sie znajduje. Najlepiej założyć oryginał bo wtedy wskazania dla zegara i sterownika są zachowane takie jakie powinny być. ( oczywiscie zakladam ze juz to sprawdziles ze czujnik jest uszkodzony)
Cześć, -Zbyt niski poziom oleju lub niewłaściwa lepkość lub klasa jakości oleju silnikowego -Uszkodzony czujnik ciśnienia oleju - Zużyte panewki silnika lub pompa oleju -Zbyt wysoka temperatura pracy silnika -Uszkodzony zawór przelewowy układu smarowania silnika -Zatkany filtr siatkowy smoka pompy oleju
Jeżeli (oba przewody są ciepłe) może być nagrzewnica zamulona, można ją przepłukać np wodą z octem lub sprężarką. Niedziałający wskaźnik temp. silnika - uszkodzony czujnik temperatury silnika lub coś nie kontaktuje w tablicy zegarów np. zimne luty.
Sprawdz czujnik temperatury cieczy chłodzącej prawdopodobnie on jest uszkodzony.
Nie wszystkie błędy muszą wyskoczyć jako błąd. Czujniki mogą nie trzymać parametrów, ale mieścić się w granicach poprawnych odczytów. Za bogata mieszanka będzie też przy uszkodzonym czujniku temperatury silnika. Silnik np myśli ze ma -20st i wzbogaca mieszankę. Może mieć tyle zimny silnik zimą? Może. A że parametr mieści się w zakresie poprawnych temperatur...
następnie dolny czujnik odłączyłem i pokazywał ze jest zimny , po podłączeniu pokazuje że jest gorący, bezpieczniki są dobre... nie wiem co może być jeszcze , prosił bym o pomoc. Czyli można wywnioskować że przyczyną jest uszkodzony czujnik temperatury silnika. Żadna tam uszczelka pod głowicą.
może być uszkodzony czujnik temperatury płynu chłodzącego silnik na Plaku zapala i potem już chodzi?
Dodam, że uszkodzony czujnik temperatury silnika nie musi wywoływać błędu na diagnostyce ani, że nie ma związku z wskazaniami wskaźnika temperatury (on ma osobny czujnik). Analiza spalin da odpowiedź, podobnie jak fachowo wykonana diagnostyka komputerowa - ale musi być wykonana dedykowanym sprzętem i przez kogoś kto zna się na tym silniku.
To znaczy jakby dwa czujniki w jednej obudowie?? Jeden czujnik w jednej obudowie. Dodano po 37 i chciałem zewrzeć na chwile przewód do masy aby zobaczyć czy wskaźnik na desce jest dobry A potem płacz że komputer silnika uszkodzony. Czujnik ten jest na tym dziwacznym termostacie.
Płytkę z czujnikami hala łatwo sprawdzić , podpiąć zasilanie 5V a do wyjść H1 H2 H3 podpinać diodę LED z opornikiem powiedzmy 220 om dołączoną do minusa . Polecamy wirnikiem diodą powinna migać . Widać też czujnik temperatury podpięty pod pin T , trzeba by go pomierzyć.
Witam.Sprawdź czujnik temperatury cieczy i czujnik położenia wału jeden z nich jest uszkodzony.
Silniki diesla wytwarzają mniej ciepła od benzynowych i kiedy się używa ogrzewania nie są w stanie się nagrzewać do normalnej temperatury pracy. Często mają montowane dodatkowe dogrzewacze np. Webasto. Spróbuj się przejechać z wyłączonym ogrzewaniem jeśli złapie normalną temperaturę to znaczy ,że tak ma być. Będzie cieplej to problem zginie. Może też...
Jeżeli to benzyna ( nie piszesz jaki silnik) to uszkodzony jest czujnik temperatury silnika, miałem takie coś w passacie. Jeśli diesel to do wróżki.... ( nie znam się na dieslach :D) Pozdr.J.
Witam Obroty biegu jałowego w tym aucie powinny oscylować około 850 +- 50 Jeżeli masz powyżej tysiąca to może być uszkodzony czujnik temperatury silnika (zimny silnik), rozładowany akumulator, nie domknięta przepustnica , brudny krokowiec itd. Na kangurki to otworzył bym rozdzielacz i zobaczył w jakim stanie jest palec i go wyczyścił
Witam wszystkich . wpadłem tylko po drodze i zauważyłem wasz problem. Miałem ten sam przypadek w swojej corsie 1,2 97 rok. Więc na zimnym silniku auto odpala bez problemów, a gdy już się zagrzał został zgaszony i ponownie odpalony występowały szarpania, nie równomierna praca i ciężko było go odpalić. Okazało się że jest uszkodzony czujnik temperatury...
Silnik 2.2L (F22B2). Na zimno - zapala za każdym razem, ale po sekundzie gaśnie. Jak go pomęczyć z 10minut żeby się odrobinę podgrzał to naraz zaczyna chodzić normalnie, można cały dzień jeździć. A rano znów problem. Iskra jest cały czas, punkt zapłonu mierzony lampą stroboskopową w tym samym miejscu czy zimy czy ciepły (mniej więcej) Sygnały wał/wałek,...
Wytrych121, nie siej herezji.. W kazdej instalacji gazowej jesli silnik jest na wtrysku (niewazne czy jedno- czy wielopunktowym) uruchamia sie go na benzynie, na gaz przelacza sie sam po spelnieniu 2 parametrow-osiagnieciu zadanej temperatury cieczy chlodzacej oraz zadanych obrotow silnika Wronka1984, czy tak bylo od samego poczatku, tzn od momentu...
Nie chce się tez przełączyć podczas przegazowania na sprzęgle w czasie jazdy? Jeżeli wcześniej przełączał się na LPG przy niższej temperaturze silnika to zobacz czy czasem nie masz uszkodzonego czujnika temperatury w reduktorze lub z niego nie wypad. Zobacz czy reduktor się nagrzewa - może jest zapowietrzony i stąd problem z osiągnięciem odpowiedniej...
odpalamy oczywiście bez gazu.. komputer przeprowadza diagnostyke systemów po załączeniu zapłonu a następnie sprawdza działanie podzespołów tuż po odpaleniu.. jednym z testów jest podniesienie na chwilę obrotów i spraawdzenie reakcji silnika. jeśli odpalimy silnik z gazem ten test moze nieprzejść pomyślnie.. jeśli zaraz po odpaleniu spadają obroty dość...
Tu będę bardziej zgadywał, ale zdarza się tak czasem, gdy uszkodzony jest czujnik temperatury silnika dla komputera wtrysku.
Ok wystarczy zwykły potencjometr i można sobie ustawić temperaturę jaką chcemy . W silniku jednak zmiana temperatury nie pomogła. Okazało się że w skrzyni biegów jest uszkodzony czujnik temperatury oleju. I gdy silnik był bardzo gorący potrafił zadziałać i działała skrzynia. Więc znalazłem kabel idący do komputera ze skrzyni i w pin wpięty został ten...
Zwykle oznacza to uszkodzenie czujnika temperatury silnika. Zrób diagnostykę np. vag-comem. niski poziom płynu sygnalizuje ta sama lampka ale zmienia kolor na czerwony i miga. krzysztof (beetle) [url=http://newbeetle.pl]newbeetle.pl
Dziękuję wszystkim kolegom za rady pomogły mi trochę lepiej poznać mój gaźnik. Po długich staraniach znalazłem przyczynę mojej usterki. Mianowicie jest to uszkodzony czujnik temperatury silnika(wkręcony w kolektorze). Powodował on, że komputer "widział" cały czas zimny silnik i dlatego na biegu bez gazu dostawał za dużą ilość paliwa bo był na ciągłym...
WITAM miałem coś takiego przy c3 14hdi była wina kostki połączenie czujnik temperatury-komputer silnika odczytywał uszkodzony czujnik i uruchamiał tryb awaryjny
Przepustnicę demontowałem pół roku temu, wymyta i zaadoptowana. Jest ona na pewno uszkodzona ale powoduje tylko falowanie/ gaśnięcie silnika i nic więcej, tym bardziej jest jeszcze na linkę. Co do czujnika to go wymieniłem (4pinowy) ale po ok 5 minutach nagrzewania błąd znowu się pojawia. Co powoduje strzały z wydechu i bardzo ograniczoną moc ? Może...
Gdyby chodziło tylko o jazdę na LPG, to bym obstawiał źle ustawioną temperaturę załączania gazu, a że i na samej benzynie takie efekty, to możliwe, że uszkodzony jest czujnik temperatury silnika, czujnik temperatury zasysanego powietrza lub sonda lambda. Najlepiej przeprowadzić diagnostykę komputerową podczas jazdy - obserwować wskazania czujników.
Nie wyświetla usterki silnika - to znaczy, że kontrolka świec się nie zapala? Czy jednak sprawdzałeś błędy testerem i ich nie ma? Jeżeli nie ma żadnych błędów i gaśnie po nagrzaniu silnika - to może być, że czujnik CHT temperatury silnika jest uszkodzony lub jego wiązka. W oprogramowaniu jest zaimplementowany system ochrony silnika przed przegrzaniem,...
Witam początkowo działo się to sporadycznie stało się tak ok 3 razy w miesiącu dziś i od kilku dni dzieje się coraz częściej dziś chyba z 20 razy podczas jazdy , dodam że po wygaśnięciu podczas jazdy silnik odpala normalnie i po jakimś czasie znowu to samo.Sprawdzałem vagiem ale jedyne co mi wyszło to uszkodzony czujnik temperatury silnika ale to już...
Mam pytanie-, jakie są objawy uszkodzonego czujnika temperatury? Chodzi mi o zachowanie silnika podczas pracy i rozruchu. Konkretnie chodzi mi o SAXO 1.1. PS, który czujnik temperatury w tym autku odpowiedzialny jest za impuls do kompa? (Są dwa obok siebie)
Witam Szynobus co prawda nie samochód, ale ten sam silnik występuje w Ikarusach 260.30A. Czyli Raba D-10 http://www.marcinbul.xis.katowice.pl/ind... Problem mam następujący, uszkodzeniu uległ czujnik temperatury cieczy chłodzącej, mam sam czujnik jak i trochę danych o nim (wymiary itp). Sam czujnik nie jest w żaden sposób oznaczony....
Witam. Ostatnio samochód zaczął strasznie szarpać przy przyśpieszaniu, pojechałem podłączyć auto pod komputer i był zapisany w pamięci jeden błąd: niewłaściwa praca zaworu recyrkulacji spalin EGR . Byłem u mechanika który przeczyścił, przepustnice i silniczek krokowy, zaślepił EGR. Nadal jest tak samo jak wcześniej przy zimnym silniku szarpie mocniej...
Witam. Mam problem z podgrzewaczem eberspracher d5wz w saabie którego niedawno kupiłem, na początku był uszkodzony czujnik temperatury silnika i słyszałem jak pompka paliwa cyka ale nie było słychać jak piec pracuje potem w ogóle nic się nie działo. Wymontowałem piec i teraz szukam jakiegoś schematu jak się z nim skomunikować i czym to ruszyć, kostka...
czy może być wina dużego spalanie przez zawory? na co mam zwrócić uwagę?? Ech... jak jak lubię taki sposób liczenia spalania. Jest chłodno więc pali więcej, zwłaszcza na krótkich odcinkach, a skoro tankujesz za 50zł to raczej wielkich tras nie robisz, poza tym znaczna podwyżka cen sprawiła zauważalny wzrost kosztu przejechania 1km, czy też spadek odległości...
Panowie mam problem. Mam auto nieopodal Stuttgartu, auto zgłosiło się na serwis Scania. Nie działa wskaźnik temperatury, świeci się zwiększona emisja spalin auto ma ograniczona moc. Diagnoza serwisu w sttutgarcie. Uszkodzony czujnik temperatury silnika - - - ten za filtrem oleju z przewodem który jest wpinany bezposrednio do coordynatora. Wymiana czujnika...
Uszkodzony czujnik temperatury, z tyłu silnika, w kolektorze ssącym - na jedną wsuwkę.
A sprawdziłeś odczyt z czujnika temperatury cieczy, może jest on uszkodzony i daję do ECU informację że silnik ma za niską temperaturę.
Teraz trzeba się dowiedzieć czy ta iskra jest na 100% na 3 i 4. Jeżeli jest to sprawdź czy wtryskiwacz czasem nie leje. Może być też uszkodzony czujnik temperatury i silnik jest zalewany paliwem.
Witam! Mam problem z moim senatorkiem , mianowicie na zimnym silniku nie mam wolnych obrotów na benzynie, a na gazie są bardzo nierówne i to poniżej 500 obr/min. Gdy odpalam go na benzynie to silnik załapuje na moment 1000 obr/min po czym gaśnie chyba że przytrzymam pedał gazu. Na rozgrzanym silniku obroty utrzymują się w granicach 600 obr/min chociaż...
Świece startują jednak lecz albo masz którąś uszkodzoną albo niewłąściwe albo uszkodzony sterownik gdyż taki właśnie objaw zapalenia się lampki po odpaleniu silnika i świecenie przez minutę oznacza uszkodzenie obwodu świec. SławeK
masz uszkodzony czujnik temperatury płynu chodzącego w bloku lub na chłodnicy który to czujnik wskazuje temperaturę wymaganą do włączenia się wentylatora itd....
Trzeba sprawdzić jaką temperaturę widzi silnik. Może być uszkodzony termostat lub czujnik temperatury.
Witam Wszystkich! Mam problem ze swoją małą czarną...E34 525 TDS z 93r. Czy ktoś mógłby mi powiedzieć co oznacza niniejszy kod błędu (po wciśnięciu 5 x pedału gazu): kontrolga mignie raz potem przerwa i miga 29 razy! Co to oznacza? Jeżeli ktoś może mi pomóc to będę wdzięczny! No i jeszcze jedno: kiedy auto jest zimne to nie mam z nim żadnych problemów,...
Kol ego jeśli na zimnym silniku masz 60 stopni to odpowiedź jest tylko jedna uszkodzony czujnik temperatury. Przy naprawianiu głowicy był on odkręcany więc pewnie wtedy został uszkodzony
najlepiej podpiąć pod interfejs diagnostyczny VAG-COM i odczytać zapisane przez sterownik silnika błędy, potem sprawdzić w grupie 007 odczyty temperatur i porównać wskazanie temp. płynu chłodzącego pokazywanego przez sterownik ze wskazaniem na wskaźniku temperatury na zegarach - nasuwają się takie możliwe usterki - uszkodzony czujnik temperatury chłodziwa...
Mim zdaniem to problem nie tkwi w czujniku czy w wskazniku na desce tylko masz uszkodzony termostat.Wymien termostat razem z obudową i masz problem z głowy.po prawej stronie silnika od str skrz. biegów
Mam problem. Po wymianie sondy lambdy wolne obroty mam troche za wysokie ok 2000obr. Po za tym troche za duzo pali. Czy mozliwe ze uszkodzony jest czujnik temperatury silnika? Gdzie on moze sie znajdowac? Jeden czujnik, który załącza wentylator zlokalizowalem, drugi czujnik temp. powietrza w kolektorze ssącym tez. Chodzi mi o czujnik temp z którego...
Nie załączały się wentylatory chłodnicy klimatyzacji Po prawej stronie na podłużnicy masz moduł wentylatorów. Zobacz czy ma masę prawidłową w wiązce i czy nie jest zielono we wtyczce. Usterka chwilowo zniknęła. 2. Świrowały i dalej świrują wskaźniki stanu paliwa i temperatury silnika. Usterki oddzielne. Albo wtyczka przy zegarach, albo uszkodzona wiązka...
Skoro bierze litr oleju , to podstawową rzeczą było by wymienić uszczelniacze na zaworach, jak to nie pomoże, to niestety remont silnika, odnośnie spalania , to jest teoria że jak olej dostaje się do komory spalania to sonda lambda odczytuje spalany olej kłamiąc przy tym, czego efektem jest większe spalanie paliwa. falujące obroty w dół mówią o uszkodzonym...
czy to wina czujnika temperatury? Uszkodzony albo czujnik albo zegar. Ewentualnie może masz gdzieś zaśniedziałe złącze bądź uszkodzony przewód od czujnika.
Czy ktoś mógłby wskazać co to może być ? Nie podłączałem jeszcze komputera - być może jakiś błąd, ale po raz kolejny proszę o wskazówki. Nikt nie jest wróżką . Najpierw komputer i odczyt błędów jeśli są . Następny krok to odczyt parametrów w czasie występowania objawów . W ciemno - zabrudzona przepustnica / uszkodzony czujnik GMP / czujnik temperatury...
Na pewno jest uszkodzony czujnik temperatury który steruje silnikiem wentylatora. Sam czujnik jest zamontowany na chłodnicy. No chyba że jeszcze jest uszkodzona wtyczka na tym czujniku lub jest zabrudzona i nie daje styku. Pozdrawiam
Po rozgrzaniu gaśnie ? Może czujnik temperatury uszkodzony , za wysoką temperaturę pokazuje i sterownik silnik wyłącza ? U mnie auto gaśnie jak na styku do wtrysku nie kontaktuje, a z wyglądu wtyczka dobrze włożona . Może u Ciebie też tam nie kontaktuje ? Mógłbyś określić, które przekaźniki klikają ? Na wiązce do skrzynki bezpiecznikowej nie masz śladów...
1. Uszkodzenie pompy wtryskowej Bosch VP44 Jest to częsty problem w silnikach z pompą VP44, zwłaszcza przy wyższych przebiegach. Z czasem pompa może tracić swoje właściwości, co skutkuje niestabilnym ciśnieniem paliwa, a w efekcie – przerywaniem pracy silnika. Może to wyjaśniać, dlaczego po kilku kilometrach, gdy silnik się rozgrzeje, pojawia się problem...
uszkodzony czujnik temperatury uszkodzony czujnik temperatury spalin uszkodzony sensor czujnik temperatury
excel makro syntax error subwoofer półka paliwo vectra zbiornik
wentylator łazienkowy pozycja pływająca
Reset dekodera Horizon: instrukcje krok po kroku DM156B-4HL3 – wyświetlacz LED 7-segmentowy 4-cyfrowy, pinout, parametry, sterowanie