Możliwości są następujące: - uszkodzony silnik SWM lub zablokowana przekładnia. - uszkodzona głowica magnetyczna. - uszkodzone styki na obiektywie. - uszkodzona elektronika sterująca (jedna z trzech płytek) Przy 1 i 2 obiektyw przynajmniej próbował by ustawić na ostro, jeśli nie próbuje to zostaje 3 i 4.
Jeśli dysk nie jest uszkodzony mechanicznie czyli głowica i silnik jest sprawny to przekładka elektroniki na identyczny model powinno podnieść dysk.
Nie widząc silnika, ciężko nam cokolwiek doradzić.
Ten silnik to porażka, błędy wypadania zapłonów wskazują na uszkodzone prowadnice zaworów, cała głowica do regeneracji. Odradzam zakup jakiegokolwiek samochodu z tym silnikiem, nie tylko tego konkretnego egzemplarza
Zdemontuj głowicę, zobaczysz co z tłokami czy mocno uszkodzone. Jak to ten silnik PSA to po kolizji nieraz wystarczyło wymienić krzywki na zaworach.
Dysk ma najprawdopodobniej zaparkowane głowice lub i uszkodzony silnik lub i uszkodzoną elektronikę lub i oś silnika zatartą. W załączeniu odgłos raczej wygląda na zaparkowanie głowicy (zbyt mały prąd podczas rozruchu lub rozłączanie podczas wyłączenia lub włączenia dysku)
Prawdopodobnie do jednego z cylindrów dostaje się woda, co potwierdza nierówna praca silnika. Według internetowych poradników uszkodzona jest uszczelka pod głowicą. Skoro było coś grzebane przy wale korbowym, to możliwe że w tym wypadku problem jest z uszczelnieniem cylindrów w tej okolicy.
Byłem u mechanika (w Skarżycach) okazało się że sterownik jest uszkodzony, oraz potrzebny jest remont silnika. Jest uszkodzona uszczelka pod głowicą oraz cylindry do roboty.
Może, np. w wypadku przemrożenia silnika.
Może być tak jak napisał Radek 65. Podobny objaw jak brak trakingu da właśnie uszkodzony silnik głowicy. Można to sprawdzić w prosty sposób wystarczy przyhamować głowice palcem w czasie odtwarzania i jeśli za którymś razem obraz zaskoczy to jesteśmy w domu. Niestety niewiem czy to kondensatory bo w moim przypadku wymieniłem silnik i dalej już nie wnikałem.(podejrzewam...
Sprawa rozwiązana: -jeden potencjometr służy do zmiany czułości dla silników lustra i głowicy skanującej, a drugi dla silnika zmiany kolorów, -uszkodzony był silnik głowicy skanującej (wytarte tryby) oraz przerwa w przewodzie zasilającym silnik lustra -jeśli chodzi o montaż mikrofonu to tutaj musiałem trochę wnieść własnej mysli technicznej bo nie wiem...
Jeśli to się dzieje przy tej temperaturze to nie może być skraplacz,a raczej problem z niskim ciśnieniem freonu,lub uszkodzony czujnik temp silnika albo uszczelka pod głowicą jeśli wygania płyn.
Miałem podobny problem w takim clio tylko wypadanie zapłonów cylinder 2, okazała się uszkodzona głowica silnika (wypalone zawory), sprawdź ciśnienie sprężania.
Hmm mam gdzieś kody do Fireball TM. Podaj model i rodzine to poszukam. EDIT: Fireball TM - Tempest: 72 -> Recal fault: Cannot lock to track. Fireball ST - Stratus: 72 -> Bad system defect list error. Jeśli dysk się wyłącza po tym i miga to raczej błąd z Tempesta bardziej pasuje. Albo uszkodzona głowica albo silnik nie pracuje z poprawną predkością,...
Na jałowym auto może stać godzinami i sie nie grzeje temperatura na wskazówce dochodzi do połowy i stoi ogrzewania ciepłego w środku brak . Świadczy to o słabym obiegu cieczy chłodzącej czyli uszkodzonej pompie wody lub mocno zapowietrzonym układzie chłodzenia. Termostat wymieniony? Natomiast po trasie gdy przejadę kilka kilometrów auto zaczyna się...
Witam. Jak się okazało przyczyną nierównej pracy silnika była uszkodzona uszczelka pod głowicą. Pozdrawiam.
Jeżeli układ zapłonowy masz 100% sprawy, a układ zasilania odpada, bo to samo dzieje się na benzynie i gazie, pozostaje jeszcze sprawdzić ciśnienie w cylindrach. Może być też uszkodzona uszczelka pod głowicą, lub sama głowica.
Może być uszkodzona lub zanieczyszczona głowica wizyjna.Drugą prawdopodobną przyczyną może być zła prędkość silnika głównego[ trzeba wymienić pojemność na module silnika.
Kol ego jeśli na zimnym silniku masz 60 stopni to odpowiedź jest tylko jedna uszkodzony czujnik temperatury. Przy naprawianiu głowicy był on odkręcany więc pewnie wtedy został uszkodzony
Jak źle? Uszkodzona została przylgnia czy zostało coś przewiercone na wylot?
A skąd w sprężarce Klimy olej silnikowy? w tych okolicach masz pompa vacum albo odpowietrzenie układu korbowodowego. A ciut wyżej jest kanał powrotny oleju z głowicy (to bardzo częsta usterka uszkodzona uszczelka pod głowicą z tym przebiegiem). I bardziej bym właśnie stawiał na ten kanał albo na odpowietrzenie dołu silnika. Oczywiscie mowa o silniku...
No to mechanik odpowiedział i po po co pytać. Na tym forum nie ma wróżbitów. Oprócz tego co powiedział mechanik pobieżnie to może być wiele przyczyn: brak kompresji, pęknięta głowica, uszkodzony zawór, uszkodzona wiązka elektryczna, sterownik silnika, pęknięty tłok, zapieczone pierścienie i wiele innych. Wybierz coś sobie. Samochód na porządny warsztat,...
Masz rację,niepotrzebnie się rozpisałeś. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic28...
Jak nie cieknie obstawiam UPG lub pękniecie głowicy.
Nie wydaje mi się żeby była to uszczelka pod głowicą. Zazwyczaj jak jest uszkodzona uszczelka pod głowicą to nie ma szans na utrzymanie płynu chłodniczego w układzie. Kwestia rozgrzania silnika i cały płyn wylatuje. Oczywiście można to sprawdzić za pomocą testu na CO2 w układzie. Koszt okolo 15 zł. Majonez pod korkiem to niedogrzany silnik, krótkie...
MF ma przedmuchy do silnika. Remont silnika był zrobiony około 3 lat temu. Uszkodzona głowica, pierścienie, pęknięty tłok. Na początek sprawdź ciśnienie sprężania, następnie ściągnij głowice i sprawdź tłoki. Jeżeli będzie jeden pęknięty to warto sprawdzić wtryski czy nie leją.
Ja miałem uszkodzony elektrolit w silniku głowicy . Nieprawidłowe impulsy do serwo.
Uszkodzony silnik, albo zaparkowana głowica. Jedno jest pewne - nie rozkręcaj dysku.
Z twojego opisu wynika iż masz uszkodzoną uszczelkę głowicy, przed zamontowaniem nowej uszczelki z planuj głowicę będzie wyprężona co do pompy nie musi być uszkodzona.
To pewnie hallotron, poszukaj z innych głowic Panasonica, często się uszkadzają.
Witam. Prawdopodobnie jest uszkodzony halotron w silniku głowicy. Kiedyś często padały w capstan motor.
wiązka rozdzielacza jest gdzieś uszkodzona - najczęściej (-) sie urywa. Dotyczy zaworu 2Y5 i 6
Miałem to, uszkodzony był hallotron w silniku napędzającym głowicę.
To zobacz ten zawór z tyłu silnika na głowicy czy jest sprawny. Zmierz Jedi oporność. Podłącz zamiast niego żarówkę 5W i zobacz czy się zapali w czasie jazdy. Masz uszkodzony zawór bądź przerwany przewód od niego. Tam powinien być plus po stacyjce na pracującym silniku i masa podawana z ECU. Zobacz czy nie brakuje tam plusa.
1) Jeśli by były uszkodzone przedwzmacniacze to silnik by się kręcił jedynie głowice by nie chodziły. 2) Elektronika jeśli działa na innym dysku to pytanie jak się zachowuje ten uszkodzony teraz dysk. a) Wydaje odgłosy po podpięciu zasilania ? b) Umieść jakie c) Może doszło do zaparkowania lub zatarcia- zakleszczenia osi lub łożyska.
Akurat nie wymieniałem połowy samochodu zanim trafiłem na problem. Tylko wymieniałem rzeczy, które mi siadały (a było tego trochę). Wymieniałem alternator (brak ładowania), akumulator (po zostawieniu na światłach 15 minut, nie dało się odpalić), tłumik środkowy i końcowy (środkowy - dziura, końcowy - urwał się), zbiornik wyrównawczy (uszkodzony), silnik...
przegrzac się, zobacz ile masz wody w zboirniczu i czy niema tam oleju przyczyna tego co sie stalo jest uszkodzony obwód wentylatora, mogła paśc uszczelka lub głowica
A oleju ubywa ? Nie jest to czasem olej ze spalin wydmuchiwany do wody ?
Witam ! Takie zachowanie skanera może też być od elektroniki, a ściślej od sterownika silnika krokowego poruszającego elementem skanującym. Miałem identyczne zachowanie skanera i okazało się że był uszkodzony sterownik silnika krokowego ULM 2003a ,po jego wymianie skaner pracuje jak nowy.
Jedyne co możesz w tej sytuacji zrobic to przeczyścic soczewkę lasera alkoholem izopropylowym. Jeśli to nie pomoże to masz padnięty napęd. sprawdź, czy w napędzie nie zaciął się silnik i czy działają przyciski wewnątrz urządenia, ale na 90% to uszkodzona jest głowica.
Sprawdź krancówkę na zamykanie, na szynie blisko nadproża powinien być przymocowany magnes, może się przesunął. W głowicy napędu umieszczony jest kontaktron i głowica dojeżdżając do niego, wyłącza silnik. W przypadku kiedy magnes się odsunie lub uszkodzony jest kontaktron, silnik nie zostaje zatrzymany i układ przeciążenia unosi bramę.
Innymi przyczynami wyrzucznia płynu może być uszkodzony termostat, oraz cieknąca pompa wodna. Wczsie pracy silnika zasysane jest przez nią powietrze , na postoju cieknie. Jeżeli faktycznie uszcelka jest uszkodzona żadne dociąganie nic nie pomoże. Planowanie głowicy stosuje się tylko w przypadku wżerów w głowicy (inne przypadki to tylko próba podbicia...
Uszkodzenie zaworów widać po zdjęciu głowicy. Lub wymieniamy rozrząd kupujemy nowe koło i sprawdzamy czy silnik się uruchomi. Moja rada szukaj innego auta.
Zależy jak jest uszkodzony. Jeśli Mechanicznie czyli np ukruszony to zobaczysz, jeśli jest miękki to nie zobaczysz, chyba że na walku zrobiły się ślady. Zmierz ciśnienie oleju na głowicy. Zobacz, czy na zimnym silniku jest u góry od startu czy dopiero po tych dwóch minutach.
Silnik się obraca? Niestety najprawdopodobniej spadł pasek rozrządu i potrzebny będzie remont silnika ( uszkodzone, pogięte zawory w głowicy ).
Uszkodzona świeca - nie szczelność - brak kompresji. Albo uszczelka pod głowica? Na uruchomionym silniku trzeba by popatrzeć.
Witam powiem krótko jednak Internet to dobra rzecz a szczególnie takie fora jak elektroda.pl Dzięki pomocy Stan-S11 udało się naprawić muszę pokłonić głowę bo już myślałem że świąteczny prezent będzie drogi. Krótko z tego co mi piał i mówił kolega Stan-S11 to musiał w urządzeniu wymienić płytę główną oraz całą głowicę skanująca bo uszkodzony był silnik...
Miałem identyczny przypadek. Gra parę minut poczym zaczyna wariować, gubi ścieżki, przeskakuje. U mnie uszkodzony był silnik przesuwu głowicy. Może ta rada się komuś przyda. Marek
Zapowietrzony układ. Może być uszkodzona uszczelka głowicy, może sama głowica. Co robić? Skoro nie wiesz nawet co sprawdzić to oddać do mechanika.
Czyli boczny (obrotowy) pozycjoner porusza się w czasie przesuwu karetki? Na pewno nie jest on brudny, albo sam czujnik? Jeszcze pozostaje uszkodzone sterowanie z płyty tego silnika, ale raczej objaw byłby na stałe. Rozwiązanie ostateczne (prócz złomowania) to zakup takiej drukarki z uszkodzoną głowicą ;)
Głowica do roboty naprawa tego silnika wyjdzie mniej niz silnik za 1200 wymiana 1000 i dalej nie wiesz co masz .
Pytaj poprzedniego właściciela jak ustawił obroty na 1500. Widocznie znał problem z silnikiem i go ominął do sprzedaży. Kiedyś nieznajomy opowiadał, że sprzedał samochód z uszkodzonym silnikiem, z pękniętą głowicą i użył jakiegoś internetowego środka to zaklejenia pęknięcia i mówił, że nabywca dojechał do domu i się nie skarży.
Uszczelka pod głowicą lub pęknięta głowica, zakładane te same po remoncie czy wzięte inne na wymianę? Założone zostały te same głowice . Jak można sprawdzić która to głowica może być uszkodzona bez odkręcania wszystkich ? Niestety bez demontażu wszystkich głowic nic się nie dowiesz .
Co tam jest uszkodzone w tym lanosie? Auta kilkuletnie nie opłaca się naprawiać w serwisie gdzie koszt rbh to min 120zł (wiem z autopsji). Poszukaj kogoś kto przełoży Ci silnik za normalne pieniądze lub naprawi obecny (głowica uszkodzona?). Pozdrawiam
Kupiłem poldka okazało się że uszkodzona jest uszczelka pod głowicą. Mam na oku inny silnik z przebiegiem 70000km.Czy ktoś doradzi co robić remont starego i cena kupna silnika są podobne.
Dzięki , a można ich jakoś uruchomić bez tych układów , które są w zestawach fabrycznych ( chyba są uszkodzone ) ?
Czyli około 200 powinno być. Trochę się boje kupna czegoś co nie działa. Przezwojenie silnika nie powinno być problemem. Mam takiego znajomego który się tym zajmuje i co mu nie zawiozę to jest przewinięte. Najbardziej się boje ze będzie uszkodzona mosiężna głowica a to już są konkretne koszty. Chyba że to się nie zdarza? Chyba odbiór osobisty? Pomimo...
okazało się że uszkodzony był silnik karetki ,po naprawie silnika drukarka pracuje bez problemów
sprawdziłem, zasilanie jest Podkładałem nawet inny BSM i inną pompę ABS. Kupiłem auto z uszkodzonym silnikiem, pękł łańcuch, zrobiliśmy głowicę i wymieniliśmy łańcuch, rozrząd ustawiony na blokady
Bardzo dziękuję koledze DriverMSG. Opisywałem zagadnienie na innym forum , bardziej specjalistycznym odnośnie marki auta ale nikt nie odpisał. Pozytywnie zaskoczony efektem zamieszczenia tematu na tym forum mam jeszcze dwa pytania a na końcu uzasadnię ich zamieszczenie. 1) Co mogą oznaczać zielone kropki na wtryskiwaczach . 2) Posiadam dwa koła zębate...
Bardzo możliwe ,że będzie to uszkodzona głowica.W tych silnikach zarówno w BMW jak i w Oplach bardzo często padają głowice.U znajomego było to samo ,jak samochód stał to wszystko było w porządku.Wystarczyło go przegonić na drodze i sie gotował.Pęknieta była głowica między 3 a 4 cylindrem,oraz między zaworami na 3 cylindrze. Moge się mylić ale jest to...
Zasadniczo unika się przekładania talerzy, chyba że silnik jest padnięty. Jeśli uszkodzona jest głowica/głowice, wymienia się głowice.
Witam. Wymieniłem kilkadziesiąt tych laserów a raczej całych mechanizmów. Co ciekawe zdecydowana większość miała uszkodzony silnik do przesuwu głowicy. Ja zanim wymienię ten mechanizm przesuwam energicznie kilka razy głowice do przodu i do tyłu jak po tym zabiegu zaskoczy to znaczy że silnik ma martwe punkty. Pozdrawiam.
Membrana ciśnieniowa na pokrywie głowicy cylindra jest uszkodzona Rozwiązania Uruchomić silnik na biegu jałowym Sprawdzić membranę ciśnieniową Umieścić źródło dymu w pobliżu otworu obudowy przepony Uwaga: Jeżeli zasysana jest nadmierna ilość powietrza Lub: Odgłos silnika zmienia się po przykryciu obudowy Wymienić membranę ciśnieniową Kryteria: Do numeru...
Rozwiązałem problem kolizji silnika. A mianowicie, po zdjęciu pokrywy głowicy uszkodzone zostały dźwigienki zaworów (popękały),głowica i zawory nie zostały uszkodzone. Po wymianie rozrządu , pompy wody, oleju i oczywiście dźwigienek, silnik odpalił ale nie pracował jak powinien. Po podłączeniu do komputera okazało się że 2 wtryski nie pracują jak powinny...
Prawdopodobnie uszkodzona głowica/głowice
Jeśli ten dym wychodzi spod głowicy no to uszkodzona uszczelka pod głowicą jest przyczyną oczywistą. Silnik dymi ,chodzi równo, mocy nie ubyło lub wystąpiły jakieś inne objawy?
Witam mam pytanie czy podejdzie silnik 1,4 8v zamiast 1,1 8v lub przynajmniej sama głowica mam uszkodzony silnik po zerwaniu paska rozrządu 1,1 i silnik kompletny ale 1,4 ,niby z wyglądu takie same ale czy będzie pasował ,albo samą głowicę czy można przełożyć .Auto to peugeot 206 benzyna 02r.
Witam. Miałem podobny przypadek w C330,czyli na połączeniu kolektor wydechowy z tłumikiem wyciekał olej. A że silnik był po wymianie pierścieni i dostał nową głowicę od razu odrzuciłem uszkodzenie silnika. Okazało się że filtr powietrza był uszkodzony i zasysał olej z miski filtra.
Wygląda na uszkodzenie silnika, uszkodzenie elektroniki sterowniki silnika, przyklejenie głowicy do platterów, problem z parkowaniem głowicy. Jeżeli masz tam naprawdę ważne dane lepiej oddać na gwarancje jeśli masz, a jeśli nie to do jakiegoś serwisu HDD. Nie warto ryzykować na własną rękę bo można tylko coś jeszcze bardziej uwalić. W pierwszej kolejności,...
Jeśli chcesz aby klient odzyskał te dane to NIC już nie dotykaj ! Dysk dyskowi nie równy. Nawet jak z zewnątrz wygląda tak samo to może mieć inne firmware, inny kontroler głowicy etc To, że robi bzyk bzyk może oznaczać naście przyczyn. Od uszkodzenia silnika poprzez uszkodzenie elektroniki głowicy kończąc na możliwości, że się przykleiła lub zerwała.
W moim seicento był podobny problem z grzaniem się silnika. Okazało się, że była uszkodzona uszczelka pod głowicą. Po wymianie zero problemów z przegrzewaniem się silnika.
Passat 1.8T APU Kopci jak na załączonym filmie, po rozgrzaniu i przy obciążeniu. Na jałowym ustaje kopcić. Jak zweryfikować co jest uszkodzone - czy dół silnika czy głowica? Na chwilę obecną wykonalem test szczelności uszczelki, ale nie więc co o wyniku myśleć. jedyna 100% weryfikacja to jest rozebranie danego elementu oglądnąć okiem i pomacać ręką...
miałem to samo w M62 uszkodzony czujnik wałka rozrządu pierwszej głowicy. Objawy wypadanie silnika z zapłonu czasem dość mocne do tego stopnia że potrafił zgasnąć. Po wymianie wszystko ok. Koszt czujnika w ASO to 330zł. Podróby nie zakładaj!!! Jeśli chodzi o sondę to to raczej jest poprostu padnięta. Też radzę oryginał założyć nie żadne uniwersalne...
Winą za przegrzewanie teoretyczne silnika jest uszkodzony lub zbyt mocno wkręcony czujnik temp. głowicy umiejscowiony pomiędzy 3-4 świeczką daje zły sygnał do komputera i tu mamy problem
Koleżanko, skoro uszkodzona była obudowa termostatu to z tamtąd wyciekał płyn. Ściąganie głowicy było niepotrzebne (o ile"mechanik" sie do niej zabrał). Po odłączeniu akumulatora trzeba wykonać adaptacje kilku podzespołów oprzyrządowania silnika. Napisz jeszcze na jakiej podstawie elektryk stwierdził ze do wymiany jest komputer???
a może ten silnik jest uszkodzony, np pęknięta głowica albo był juz przegrzany, czy jest on z pewnego źródła?? jak silnik sie przegrzeje bedzie stukał a raz dobrze przegrzany silnik potrafi robić takie numery
W tym silniku są jako tako dwie odmy. Jedna w pokrywie zaworów a druga idąca bezpośrednio z głowicy do kolektora (ta którą zaznaczyłeś). Separator oleju od odmy w pokrywie zaworów znajduje się bezpośrednio w niej natomiast odma w głowicy powinna mieć zaworek w kolektorze dolotowym. Duże ilości oleju w tym miejscu mogą świadczyć o zużytych pierścieniach,...
Przecież w całości płyn nie musi "iśc" do oleju, najwyrazniej uszkodzona jest uszczelka głowicy tego silnika, z turbiną ten silnik czy nie?? pozdrawiam..
uszkodzona uszczelka pod głowicą Dodano po 37 uszkodzona uszczelka pod głowicą
Jeżeli uszkodzona byłaby pompa wodna silnik by się gotował , a jak pisałeś tak nie jest, pisząc o pękniętej głowicy miałem na myśli mikropęknięcia wewnątrz cylindra przez które ciśnienie dostaje się do układu chłodzenia ,takich pęknięć nie jesteś w stanie wykryć bez ściągnięcia głowicy i poddaniu jej badaniu na specjalnym stanowisku. Ja na 90 % jestem...
Uszkodzony jest zawór zwrotny, na wyjściu wysokociśnieniowym, pod inżektorem, myjka przelewa ciśnienie wewnątrz pompy
Wydaje mi się, że raczej nie są to świece, bo gdy odpinam jeden z zaworków podciśnienia to natychmiast pojawia się napis Einspritzung defekt.Wracając do wymiany silnika to płyn chłodniczy szedł właśnie w kolektor ssący(silnik poprzedni)gdyż była uszkodzona niby głowica.
Witam . Pompa po sprawdzeniu na stole i nic dalej szarpie,mechanicy rozkładają ręce. Po głębokiej analizie zasady pracy silnika spalinowego znalazłem usterkę - uszkodzona uszczelka pod głowicą. Gdy grzały świece silnik pracował normalnie, a gdy zgasły na wolnych obrotach przy zimnym silniku 1 cylinder nie pracuje. Jutro zaciągam głowicę. pozdrawiam
Dysk delikatnie stuka w srodka, jak by silnik probowal startowac ale nie mogl. Pomysly? Możliwe uszkodzenia zaparkowana głowica, zatarte łożysko, uszkodzony kontroler silnika, uszkodzona elektronika.
Haha - a piszą gdzie nie gdzie, że moderatorzy są pozbawieni poczucia humoru :). Ale tak już na poważnie - jako 6 letni użytkownik "kaszla" stanowczo stwierdzam że na takie objawy pracy silnika - to należy ustawić prawidłowo kąt wyprzedzenia zapłonu - odbijanie wału korbowego oraz nierównomierna praca na wolnych obrotach świadczy o zbyt przyspieszonym...
Wiatam. Sterownik ma "w sobie" baterię kondensatorów oraz diody usprawniające. Sygnał PWM wytwarzany na wyjściu sterownika, powoduje przepływ prądu podczas czasu trwania impulsu masy, w pozostałym czasie prąd płynie przez diody mocy (m.in.do + baterii). W wózku który opisujesz, występowały dwa typy sterowników. LTM - sterownik w plastikowej obudowie...
co częściej mają na serwisie, padnięty silnik czy uszkodzone głowice? - zdecydowanie uszkodzone głowice - odkąd mamy powszechnie stosowane łożyska hydrodynamiszne, silniki same z siebie praktycznie się nie psują, a żeby je uszkodzić przypadkowo lub celowo - trzeba naprawdę trochę siły przyłożyć. Hałas też jets dużo mniejszy, niż w dawnych czasach,...
Trzeba sprawdzić czujnik dla licznika, wiązkę pomiędzy licznikiem a czujnikiem. Jeżeli wskazówka nie opiera się o ogranicznik po wyłączeniu zapłonu to możliwe że masz uszkodzony licznik. Zrób pomiary i nie mieszaj do tego uszczelki pod głowicą czy termostatu.
dysk wydaje piski jak w załączniku. nie jest wykrywalny nic nie stuka nie słychać rozruchu silnika podobno nie był uszkodzony mechanicznie nie strząchnięty nie upuszczony. kupiony tydzień temu. na dysku 10 tys zdjęć do odzysku. Co obstawiacie jako uszkodzenie 1.silnik ? 2.cewka głowicy ? 3.głowica ? 4.elektronika ? Wiem że tylko serwis go czeka ale...
W głowicy zaworowej i zawór BY-Pass jeżeli występuje. Brak filtra piasek w pompie to nic dobrego do tego uszkodzony wyłącznik ciśnieniowy pompy do wymiany.
Witam , widzę ze stary temat ale dołączam sie , ja również mam problem z dobraniem bloku silnika , mój wystawil kopyto i blok poszedł w mak , wszystko juz rozebrałem , głowica cala nie uszkodzona , wtryski wyszly ogólnie bez problemów , mój dol silnika to M9R M786 i tu pytanie z racji rzadkości tego bloku na rynku czym go zastąpić , czy 780 podejdzie...
Słodki zapach wynika ze spalania płynu, białe spaliny też- uszkodzona uszczelka albo pęknięta głowica. Sprawdź węże od chłodnicy, jeśli na odpalonym silniku będą twarde i trudno będzie je zgnieść palcami to masz już potwierdzenie, że czeka Cie remont głowicy bo ma przedmuchy i robi za duże ciśnienie w układzie chłodzenia. Sprawdź jeszcze jak działa...
Wyklucz pierw uszczelkę na głowicy czy jest szczelna. Później można zając się grzaniem (zawalona chłodnica, nagrzewnica, pompa.. ) jak jest alternator blisko chłodnicy to sprawdź też poduchę pod skrznią- uszkodzona powoduje że cały silnik idzie do przodu. Być może komuś w przeszłości zerwał się pasek i jeździł do zagotowania silnika.
Znane mi powody przegrzewania silnika: Brudna chłodnica (zakurzona). Uszkodzony termostat. Uszkodzona pompa płynu chłodniczego. Uszkodzona uszczelka głowicy - objawem są spaliny w płynie chłodniczym i płyn chłodniczy w oleju silnikowym. Zbyt niski poziom płynu chłodniczego. Zakamieniona chłodnica (popularnne ponad 40 lat temu, kiedy były problemy z...
Mam podobny problem w Fiacie Punto 1.9 JTD. Auto po odpaleniu trzęsie się, kopci na siwo-niebiesko i nie wkręca płynnie na obroty. Komputer pokazuje za małe ciśnienie na wtrysku, ale wtrysk był zmieniany i problem nie ustaje. EGR jest zaślepiony ale to chyba nie jest powodem bo wielu ludzi to robi i jeżdżą. Z bagnetu na odpalonym silniku dmucha powietrze....
Nie przesunąłeś czasem płytki na silniku głowicy?Czy lewy holder (kołek) dochodzi do końca?
Co by nie było głowica raczej do zdjęcia Albo uszczelka albo sama głowica uszkodzona
Czy chodzi o przyrząd kosmetyczny do makijażu permanentnego? Znam kogoś kto ma taki uszkodzony element czyli głowicę napędową z silnikiem jakiejś szwajcarskiej firmy, chyba że ta frezarka to coś innego.
Może być uszczelka pod głowicą silnika uszkodzona lub jeżeli w mrozy zimowe palisz autko to mógł gaz skroplić sie jako woda i zamarzł w wydechu (spaliny) i zatyka cały wydech.
uszkodzony kwarc głowicy sterowanie silnik głowicy silnik przesuwu głowicy
napinacz pasek zamiana pojemność kondensator skrzynia toyota corolla
Fotowoltaika: String SE+SW o różnych kątach – czy można łączyć panele na jednym stringu? Mercedes T1 – podłączenie przekaźnika, schematy, oznaczenia pinów, typowe usterki