Uszkodzony sterownik pompy.
Witam. Najbezpieczniej zamontuj sterownik o tych samych numerach , trzeba go zaprogramować Techem lub Opcomem . Nie jest potrzebny do tego security cod.
To masz dwa sterowniki uszkodzone?
Był nie dawno taki temat i uszkodzony był sterownik silnika
Być może uszkodzony sterownik.
uszkodzony sterownik silnika.
Jak nie ma iskry na 2 i 3 to może być uszkodzony sterownik lub uszkodzony przewód między cewką a sterownikiem. Dioda LED z rezystorem 1k i będziesz wiedział czy sygnał z ECU wychodzi.
Brak zasilania na sterowniku silnika lub brakuje na nim masy lub uszkodzony sterownik/wtrysk
Dokładnie tak jak pisze autoas. Najprawdopodobniej uszkodzony sterownik :):)
Witam czasem błędów nie ma a sterownik okazuje się uszkodzony zadzwoń powiem ci jak to sprawdzić
Błąd p0130 Vectra B 2.0 16v, sonda podmieniona nic nie pomogło. Google pisze że może być uszkodzony sterownik, miał ktoś podobny problem i uporał się z nim.
W tym przypadku P0120 dotyczy pedału a P1550 przepustnicy, winny prawdopodobnie jest uszkodzony sterownik.
Uszkodzony sterownik sypie błędami.
Aż tak to u mnie nie jest uszkodzone i polutowane w środku ale rozumiem ze polecacie tego pana z filmiku do podjęcia próby naprawy tego błędu?
Witam. Moze masz uszkodzony sterownik pompy .
Opel Vectra CDTI ECU Bosch EDC16C9 , 0281013409 ES 55205632 Uszkodzony po wypadku sterownik , mam drugi identyczny , jak go zaadoptować w miejsce uszkodzonego ?
Prawdopodobnie uszkodzony sterownik. Przedzwonić jeszcze kable.
Masz uszkodzony sterownik i już.
Prawdopodobnie uszkodzony sterownik
Sterownik pompy uszkodzony.
krótko trwały efekt...
Numer sterownika silnika jest ważny i takiego trzeba szukać w komplecie z resztą.
Może być coś w sterowniku pompy uszkodzone
sterownik wymieniony na dobry? pewny? to jest objaw uszkodzonego sterownika w tych oplach
Miałem zafire z takim silnikiem i był uszkodzony sterownik i nie pokazywało żadnego błędy,też mam x431,a jaki przebieg tego auta??jeśli w granicach 200tys. km. to sterownik.Nie zawsze jeden błąd określa uszkodzenie sterownika.
mam uszkodzony mechanicznie sterownik silnika vectra c 2004rok 2.0turbo silnik 20net 175PS, czy jezeli zakupie sterownik z innego auta, powiedzmy na szrocie, posiadajac kody do mojego auta przyucze go op-com'em? Jak wygląda procedura?
Błąd P1651 dotyczy szeregowej szyny danych CAN . Możliwe przyczyny przerwa między sterownikiem silnika a sterownikiem pomp. P1631 uszkodzony sterownik na pompie
Czujnik obrotów wałka pompy,lub uszkodzony sterownik ale nie tranzystor.
pytanie od czego zacząc diagnostyke ,a może to sterownik silnika? Widzę, że wszystko wiesz. Zacznij od diagnostyki, a na 99% uszkodzony masz sterownik silnika.
Uszkodzony sterownik, ale da się go naprawić.
Mam dokładnie takie same problemy - P0100 zapisany do pamięci, samochód na wolnych obrotach często gaśnie. Niestety nie ma żadnej prawidłowości. Wiem, że tyczy się przepływomierza, ale słyszałem, że może mieć też związek z padającym czujnikiem wałków rozrządu. Błąd 37 - też mi się niestety pojawia, nie można go skasować. Ma status "nieobecny", ale nie...
Firma to AutoRadke Tel.(0-46) 833 16 24 natomiast rozumiem że jesteś pewien co do usterki bo brak komunikacji bez pomiarów czy sterownik jest zasilany to trochę mało do postawienia diagnozy że jest uszkodzony
Masz wszystko. jeśli podłączone zgodnie ze schematem a na pompie nie ma zasilania, nie używaj miernika bo wywiedzie Cię w pole, to problem może być brak zasilania na sterownik, uszkodzony sterownik, uszkodzony przekaźnik załączający pompę, źle podłączone immo. Teraz eliminuj błędy. Możliwe też, że wcale nie masz kompletu z jednego auta. Tutaj już potrzeba...
Sprawadzić instalacje zasilanie sterownika itd jeśli jest ok,uszkodzony sterownik miałem ostatnio taki przypadek.
podaj mu plus po zapłonie i uderz w sterownik zamka centralnego
Zamykam temat, Rozwiazany już dawno, Uszkodzony czujnik wału.
Witam w dniu dzisiejszym wymieniłem sterownik komputera na EK i objaw ustąpił. Uszkodzony był sterownik komputera. Dzięki za pomoc Pozdrawiam
Sprawdiłem dokładnie . Uszkodzona zębatka na wale.
Tylko diagnostyka komputerowa. Przyczyn może być wiele. Od uszkodzonego czujnika, przez uszkodzoną wiązkę lub pierścień,po uszkodzenie samego sterownika.
Nieprawidłowe ciśnienie paliwa. Uszkodzony dławik przeciwzakłóceniowy. Uszkodzony sterownik. Układ paliwowy się zapowietrza.
Co jeszcze się dzieje, że próbujesz go diagnozować.(prawdopodobnie okablowanie lub uszkodzony sterownik ze wskazaniem na to drugie).
Uszkodzony sterownik pompy. Po wymianie na nowy( używka). Problem nie występuje. Koszt sterownika z robocizną 2000 zł.
uszkodzony sterownik silnika, przekaźnik podwójny, stacyjka...
zgadzam się z tobą ale uszkodzona pompa czy sterownik pompy bo co może być uszkodzone w pompie żeby paliło bezpiecznik
Dodam że jest tam pompa PSG16 czyli na 2 wtyczki sterownik
Sterownik czasu żarzenia jeżeli silnik opla,jeżeli isuzu to też sterownik,uszkodzona świeca żarowa,czujnik tem.silnika,albo awaria alternatora (jeżeli alt uszkodzony sterownik nie włączy świec w celu oszczędzania prądu)
Tak jak podejrzewałem, uszkodzony był sterownik, który został naprawiony i auto hula. Temat do zamknięcia.
sprawdź jeszcze raz bezpiecznik ten co wcześniej był uszkodzony.
Witam.Szykuje się do wymiany sterownika silnika w Oplu Vectra C 1.9 cdti, stary sterownik jest uszkodzony. Kupiłem używany sterownik (czysty) o takich samych numerach.Chciałbym sam zakodować nowy sterownik. Do dyspozycji mam opcom i posiadam pin do auta.Czy ktoś z kolegów może mnie pokierować, podpowiedzieć jak wszystko zakodować poprawnie.
sterownik uszkodzony, naprawa prosta, aczkolwiek niemiła bo plyta jest lakierowana.
Uszkodzony sterownik silnika, uszkodzona wiązka, uszkodzona cewka, uszkodzone świece, uszkodzone wtryski, brak ciśnienia paliwa, brak kompresji... Do wyboru, do koloru.
Jeśli jesteś pewien wszystkich "zasilań" to jest właśnie uszkodzony sterownik. Ja dla pewności sprawdzam każdy sterownik "na stole".
jak widac, czasem sterownik moze byc uszkodzony, a nie wyswietla zadnych bledow na skanerze. Dlatego zawsze bazuje się na parametrach zmierzonych, a tu na forum tylko porady "sprawdź kody błędów"
no to raczej masz problem z immo. Sprawdz drugim kluczykiem czy bedzie to samo. Sprawdz antene i czy dochodzi do sterownika sygnał z immo. Sprawdz tez bledy w blokadzie rozruchu. Jesli tu bedzie ok, jest cos z ecu, zprogramowac na nowo, ew ecu moze byc uszkodzone.
Wlej mu 50-tkę benzyny do gardzieli monowtrysku, jak odpali na chwilę to uszkodzony jest sterownik, jest to uszkodzenie wtórne, spowodowane przez moduł w aparacie
A np. uszkodzona cewka, okablowanie, brak zasilania na cewke, sterownik silnika.
Prześwietl kable tam gdzie ta blacha się dogieła, a najlepiej do sterownika, bo może zbieg okoliczności.
0725 uszkodzenie w układzie wejścia obrotów silnika 1335 nieprawidłowy sydnał obrotów silnika dla sterowania pompy wtryskowej 1631 Uszkodzony sterownik pompy wtryskowej Innymi słowy kosztowne. Powodzenia
Widziałem ,kiedyś dokładnie to samo w Kadecie,że palił tylko na pych i sterownik był uszkodzony,po wymianie palił na dotyk.
Opisany przez Ciebie przypadek może sugerować uszkodzony immobiliser Sprawdź rezerwowym kluczykiemczy nie odpali
Modyfikowany od Astry F. .. Nie pójdzie tak, zaraz będzie byk 55-uszkodzony moduł sterujący. I niekasowalny.
Może od początku był mały pożar, spłoną sterownik od gazu który był umiejscowiony koło sterownika abs w sumie sam sterownik nie spłoną ale wiązka od niego dość mocno, wiązka została naprawiona lecz w sterowniku została uszkodzona elektronika (przynajmniej taką diagnozę dał elektryk samochodowy).
Witam vectra ożyła po miesięcznym postoju oddałem do dobrego specjalisty i okazało się ze czujnik położenia wału był walnięty i wiązka od sterownika była uszkodzona fachowiec ogarną to w dwie godziny :)
Uszczelka pokrywy zaworów może być uszkodzona i olej docierana świece lub do wymiany świece, cewka, sterownik
Kolego podaj nr pinu uszkodzonego z tej wtyczki. Będzie prościej.
Co za pytanie.... Trzeba rozebrać moduł. Pod warunkiem że to napewno muduł,bo komunikat z techa o uszkodzonym sterowniku grzania świec nie przesądza sprawy
Pewnie uszkodzony elektrycznie. Jeśli masz zamiar tym jeździć zaślep egr-a i podjedź do jakiegoś tunera żeby ci go wywalił z sterownika
Uszkodzony sterownik na pompie wtryskowej.Wymiana tranzystorka nie pomoże.Spróbuj wgrać nowe oprogramowanie,może ruszy
witam Mam podobny problem. Zafira 2000r 2.0 dtl na poczatku gasła tylko jak sie rozgrzala , pozniej zapalala tylko na chwile i gasła , teraz wogule nie zapala i wywala blad p1345 . Przelutowalem i wyczyscilem halotron w pompie , ale nic nie dalo dalelej obroty pompy 0 przy kreceniu . Do halotronu dochodzi 5 v , masa oraz dwa piny po 2,5 v podczas krecenia...
Co do przełączania ręcznego to jest to przełączanie awaryjne czyli stosowane w przypadku braku benzyny. Nie ma tego w instrukcji ale jest możliwe. Dlatego też przy takim przełączeniu nie przerzuci na gaz bo potocznie mówiąc sterownik wie, że w baku nie ma PB. Na automacie przełącza Ci na benzynę bo nadmiernie wzrasta temperatura reduktora i sterownik...
dokładnie silnik da się uruchomic nawet z uszkodzonym czujnikiem położenia wału , sterownik przyjmie wtedy sygnał z czujnika kątu obrotu jako zastepczy
Przekaźnik jak cyka to jest do wymiany bo cewka w nim nie działa jak należy, zajrzyj w schemat i powoli podawaj prąd na pompe to dojdziesz do miejsca w którym sie traci, na przekaźniku patrzyłeś czy przełącza prąd na pompe? Jeszcze podejrzewałbym uszkodzony sterownik silnika w tych autach te sterowniki nie są najlepsze "mechanicznie".
Brak chłodzenia na skraplaczu, przez co ciśnienie w układzie rośnie, sterownik rozłącza sprężarkę, ciśnienie spadnie sterownik włączy kompresor i tak w kółko. Wentylator na chłodnicy musi pracować. Uszkodzony przekaźnik, spalony bezpiecznik lub uszkodzony wentylator.
Witam, sprawdziłem wiązkę czujnika, sam czujnik jest ok ale mimo to podstawiłem drugi, dawałem napięcie 2,5V na przewód sygnałowy a w parametrach ciągle jest 0,0V 0bar. Zasilanie 5V czujnika ciśnienia obecne. Nie ma zwarcia między przewodami ani do masy. Spotkał się ktoś z taką usterką? Chyba sterownik silnika jest uszkodzony. Czy ktoś wie co w sterowniku...
Usterka wystąpiła nagle, czy stopniowo? Wykonaj pomiar sygnałów z czujników bezpośrednio na ECM, wykonaj pomiar zasilania ECM na liniach 15 i 30, oraz masy. Obstawiam uszkodzony MAP, TPS lub sam sterownik, co często się zdarza.
Już kilka sterowników robiłem - nawet pod mikroskopem mam często problem z wyszukaniem uszkodzonego "włosa". Dla pewności możesz jeszcze zrobić jeden test - spiąć / związać ze sobą wiązki które idą do sterownika tak by naciągnąć je troszkę do siebie nawzajem. Możliwe że problem zniknie - jeśli tak to trzeba naprawiać sterownik. Test nie jest w stu %...
Sterownik oczywiście pasował, auto miało uszkodzoną głowicę.
kable między czujnikiem a ecu sprawdz,popatrz w bloki pomiarowe ,nigdy nie sugeruj się kodami błędów ,czasem sterownik nie rozpoznaje różnicy między zerwanym przewodem a uszkodzonym czujnikiem
Pali się check a po podłączeniu do op-com przepływomierz i czujnik temperatury w padającej do silnika nie ma w ogóle napięcia żadnego tak jakby było wszystko rozłączone więc stawiam na to że uszkodzony jest sterownik a jest możliwość podmiany na ten sterownik z Omegi
A co tam w pamięci siedzi?są jakieś byki?posprawdzaj dobrze wszystkie masy sterownika,i kabel przekaznik/sterownik, ECU 54,przekaznik 85.Możesz nawet podgrzać lekko sterownik np.suszarką ,jak zgaśnie za chwilę to można podejrzewać że jest uszkodzony .
Nie złość się, sa różni elektrycy, np tacy, ze to co komputer powie to jest święte. No i na tym się kują. Masz model z roku 1999, a więc simtec MS70, czyli sterownik hybrydka. Naprawa jego jest trudna, ale da się.
Problem opanowany, uszkodzona izolacja w wiązce na silniku jednak musiała pozwierać. Okazało się że w sterowniku były uszkodzone dwie ścieżki oraz dwie diody miały zwarcie. Po naprawie sterownika wszystko działa prawidłowo. Dzięki wielkie za sugestie. pozdrawiam Mirek
Rozbierz sterownik prawdopodobnie masz uszkodzona sciezke lub nie przenosi przekaznik
Mam pytanie czy immo w tym modelu blokuje tylko wtryski ,czy brak iskry jest też powodem blokowania przez immo?,bo się pogubiłem.Po wymianie sterownika nie mam iskry ,brak zasilania + wtryskiwaczy,a sterownik niby bez immo.Teraz nie wiem ,czy ten sterownik żle zrobiony,czy jeszcze coś innego uszkodzone.
O BDM można raczej zapomnieć bo najprawdopodobniej uszkodzone zostały porty procesora . Pozostaje więc odczyt urządzeniem ,które robi to po OBD2 .
Jeśli wiązka jest sprawna, od czujnika do ECU, sygnał z czujnika dociera do komputera, to masz uszkodzony sterownik. Zacznij od sprawdzenia wiązki, prześwietl żarówką 21W, omomierzem sprawdź na zwarcie do masy i plusa.
uszkodzony czujnik położenia wałka.jego objawem jest własnie wkręcanie sie tylko do 4500obr/min czy po wymianie to sie zmieniło.sprawdz przejscie miedzy czujnikiem temperatury a sterownikiem ECU.sprawdz diagnoskopem jaka temperature widzi sterownik w wartosciach rzeczywistych.i porównaj z pomiarem temperatury cieczy zwykłm multimetrem złe .sprawdz przejscie...
Widać kolega słaby tester ma skoro tak wolno odśwież livedata. Tak żeby wyeliminować coś co powinieneś zrobić przy montażu pierwszej pompy czyli czyszczenie baku to podepnij pompę bezpośrednio na króćcach do bańki 5L i zobaczysz, albo będzie chodzić albo masz uszkodzony czujnik w pompie ( w której jest korpus i sterownik a nie głowica).
Sterownik jest na ściance bocznej koło nóg pasażera. Miałem podobny przypadek w VW Polo, uszkodzony był czujnik temperatury .
Sprawdz ciśnienie w cylindrach.Kolega miał takie samo zachowanie w OPEL Vectra 2.0 16V - był uszkodzony tłok i dwa pierścienie.Miłej zabawy.Pozdrawiam.
Uszkodzona koronka na tylnym bębnie,synały można porównać bez sterownika oscyloskopem.Jeśl krótko w polsce to stawiam na lewy.
Albo masz uszkodzoną przepustnicę (wersja optymistyczna...) albo sterownik Co do ABSu to też wygląda na uszkodzenie wewnętrzne sterownika...
panowie są błędy 1631 i 1651, padł sterownik vp? 1631 Uszkodzony sterownik pompy wtryskowej 1651 Nieprawidłowe sygnały na magistrali CAN co wy na to? zapowietrzony nie jest, klientowi w czasie jazdy zgasł i finito, na plaka odpala
Uświadamiam cie, że jeśli chcesz aby to auto jeszcze chodziło, oddaj do fachowca. Możesz mieć uszkodzony zawór, albo sterownik pompy, lub zatarty tłok przestawiacza kąta wtrysku. Bez testera tego nie zdiagnozujesz. Pompy też sam nie wyciągniesz.
Podejrzewam, ze definicje błędów zostały przetłumaczone z angielskiego jakimś translatorem komputerowym albo słownikiem i zapisane w programie. To akurat chyba nie jest najważniejsze. Jak to jest, ze po skasowaniu błąd nie pojawił się skoro sterownik jest uszkodzony? Dwukrotne kręcenie silnikiem po kilka sekund i nic. Żadnych błędów.
No i masz za swoje. Nie używało się wkładek i masz problem. Spróbuje rozruszać wkładkę w bagażniku. Albo próbować wkładką w drzwiach. Jeżeli akumulator w aucie i bateria jest dobra to może masz uszkodzony sterownik centralnego jest w prawym progu pod schowkiem. Obstawiam że drugiego kluczyka nie masz?
Dzisiaj zrobiłem prubę uniscanem, pod dosem. Podejrzałem oscyloskopem, widze że prubuje się zkomunikować. Jednak program nie widzi sterownika samochodu, sterownik nie odpowiada. Może mam uszkodzony komp w autku? Interfejs zgodny z iso9141 (max232- komunikacja obustronna jednym rzewodem). Może ten interfejs?
Coś Wam powiem. Mam możliwość zaprogramowania tego pilota. Ale za 20 zł jak mr-perch napisał w Poznaniu raczej nikt tego nie zrobi, łącznie ze mną. Naprawa pilota, jeśli jest uszkodzony z jego synchronizacją to mniej więcej koszt sterownika "made in China". Drogi amber81, kup sobie sterownik i sam załóż. Jest to najtańsze dla Ciebie rozwiązanie.
vectra '99 rok 1800ccm 16v Witam Niedziałał mi silnik sterowania przepustnicy, Elektronicy stwierdzili uszkodzony sterownik silnika komputer został wymieniony lecz po włączeniu ten nowy też się zjarał. nadal nie działa silnik sterowania przepustnicy (jest on podłączony bezpośrednio do komputera) jak dałem napięcie na silnik serowania przepustnicy to...
hmm... błędy wskazują raczej na pilota... ale dioda na pilocie miga? jeżeli miga i zamek działa manualnie, to powiem szczerze że jeszcze nie miałem przypadku, aby nie dały sie wprogramować (czyli na zapłonie naciskamy któryś z przycisków przy włożonym kluczyku). Oczywiście sterownik również może być uszkodzony. Ja chyba przerobiłbym ten zamek na dwa...
vectra uszkodzony sterownik vectra sterownik sterownik vectra
zmienne kolory moduł romet chart ferguson ustawienia satelity
dodge grand caravan radio przetwornica 24vdc 12vdc
Lokalizacja bezpiecznika ECM w Iveco Trakker 2011 Schemat elektryczny sprężarki śrubowej FIAC