możliwe ze zaciął się sam ten czujnik na butli, on ma w sobie magnesik i ten magnesik jest przekręcany magnesem który znajduje się wewnątrz butli na zasadzie sprzęgła magnetycznego. Weź sobie osobny mały magnes do ręki przyłóż od dołu tego czujnika i przekręcaj tym magnesem tak aby element w środku czujnika się też przekręcał w ten sposób sprawdzisz...
Podłącz Twój nowy obrotomierz z potencjometrem wyprowadzonym na zewnątrz daj maksymalne obroty ustaw tak aby dostać owe 3000obr/min na przyrządzie.
Witam, jeśli napiszę coś źle, nie bijcie :) Problem jest z wskaźnikiem paliwa po wymianie wskazówki, mianowicie bardzo powoli wędruje do określonej pozycji po włączeniu zapłonu. Po wyłączeniu zapłonu jeszcze wolniej powraca i nie daje rady powrócić do pozycji "zerowej". Wszystko odbywa się oczywiście wolniej, niż przed wymianą. Proszę o wyrozumiałość....
Jeżeli faktycznie nie da się go naprawić, to rozejrzyj się w sieci, może ktoś chce sprzedać. Jeżeli nie znajdziesz oryginału to postaraj się przynajmniej dokupić podobne i z drobnymi przeróbkami wymień oba, zrób tak żeby nie odbiło się to za bardzo na wyglądzie.
Witam, przewód błękitno-brązowy z czujnika temperatury zewrzyj do masy, wskaźnik powinien pokazywać max. Jeżeli nie pokazuje to uszkodzony wskaźnik lub brak jego zasilania.
Witaj a Test zegarów to przez interfejs diagnostyczny czy jest jakaś kombinacja klawiszy obok zegara :) A jeśli przez interfejs to jaki dobrać który się łączy ( jakiego używacie ) ??
Witam Bateria nie miała przypadkiem kontaktu z wodą? Miałem coś podobnego po zalaniu (pękła butelka PET). Ewentualnie uszkodzony wskaźnik.
M18 to badziew, padają, "chodzą" sobie same po nocach i w dzień ( spora zależność od napięcia na sieci) a później zdychają całkowicie. kilka objawów które świadczą o takiej usterce licznika: -stan 2.8.0 - oddawanie, jeżeli jest większy niż kilka kilkowatów to duże prawdopodobieństwo że licznik uszkodzony -wskaźniki L1 L2 L3, jeżeli któryś z nich nie...
Czujnik i licznik to wymieniasz gdy jest uszkodzony wskaźnik temperatury. I czy to 30 czy tez 60 jest tak samo.
Jeśli nie się nie ruszył i pokazało nieskończoność to jest nie istotne czy był odlutowany czy nie, ponieważ to jednoznacznie wskazuje na uszkodzony wskaźnik. Można go próbować rozebrać i sprawdzić pod lupą gdzie jest przerwany drucik i czy da się go naprawić.
Np. Uszkodzony panel wskaźników. Odczytaj błędy po OBD2, może dowiesz się coś więcej.
W heterodynie ma być metalowy rdzeń (mosiężny) Pisałem nie o wskaźniku a o led "stereo" i funkcji wyciszania. Pozostałe wskaźniki zostaw bo skoro głowica jest źle przestrojona to nie ma co liczyć na to by poziom sygnału był duży.
Witam. Od czujnika temperatury zdjąć wsuwkę i podłączyć do masy przy załączonej stacyjce na zapłon, wskazówka wskaźnika powinna iść na maksymalną temperaturę, jeśli nie to uszkodzony wskaźnik, przewody. Może być też uszkodzony stabilizator napięcia w liczniku.
Witam . Mam ten schemat . Na maila mogę wrzucić - podaj jakby co .
Czyli pewnie uszkodzony
Witam. Odnośnie skali, to do sprawdzenia zasilacz +18V na płycie B5. Może to też być spowodowane zużyciem diod (miałem taki przypadek, że całkiem padło kilka sztuk w skali). Jeżeli diody nie pokazują poziomu, to albo uszkodzony wskaźnik, albo nieprzestrojony/źle przestrojony tuner.
Nie wiem czy przejdzie, bo ma 20 Mb ale próbuję.
Jeżeli bateria trzyma odpowiednio długo nic nie musisz robić , jeżeli jednak bardzo szybko się wyczerpuje to jest do wymiany (nigdy nie naładuje się do pełna jeżeli jest już zużyta) jeżeli jednak jej praca nie obiega od normy to jest uszkodzony wskaźnik , lub niskie napięcie zasilacza ( bateria ciągle nie do ładowana )
Co może być przyczyną , uszkodzony wskaźnik na tablicy ? Najprawdopodobniej. Zegary w Focusie mk2 znane są niestety z problemów z zimnymi lutami, które pojawiają się po kilku latach eksploatacji samochodu. Dotknij jeszcze dla pewności obudowy termostatu, tam gdzie jest czujnik, czy robi się ciepła w trakcie pracy silnika. Ale z tego co się orientuję...
Uszkodzony wskaźnik lub uszkodzone przewody po drodze (wiązki, złącza). Czy przy takiej sytuacji, że czasem wskaźnik działa, a czasem nie przyczyną mogą być uszkodzone przewody lub wskaźnik. Wtedy chyba raczej wogóle nic by wskaźnik nie pokazywał.
Niestety ustroje reflektometrów nie występują w sprzedaży.
Niestety nie ma możliwości kupna takiego wskaźnika. Niestety, nawet gdybym znalazł, to i tak bym nie wymienił. Próby odkręcenia nakrętek (mimo wcześniejszego spryskania środkiem przeciwkorozyjnym) zakończyła się urwaniem dwóch śrub. Tak więc dalej już nie próbowałem i na tym kończę temat.
Witam w kuchni Mastercook 2470.A2 w płycie grzejnej uszkodził mi się jeden wskaźnik nagrzania pól, a mianowicie uszkodzenie polega na tym, że świeci się praktycznie na okrągło, temperatura w pomieszczeniu musi spaść poniżej 20stopni aby zgasł nie rozbierałem jeszcze płyty i nie wiem jak to wygląda w środku mam w związku z tym pytania, co jest czujnikiem...
nie posiada czujnika a presostat Presostat to czujnik ciśnienia i on jest uszkodzony .
Możliwe uszkodzenie tranzystorów końca mocy chociażby.
Jest to dioda. A6p to kod. Ta dioda to BAS16. BAW62 (1N4148) http://www.datasheetarchive.com/A6p%20DI... http://elektronikjk.republika.pl/w2.html
Dla pewności - weź omomierz, ustaw na 20kΩ i zmierz oporność cewek wskaźników. Nadal wątpię by cewki były uszkodzone, musiałoby na nie pójść dość wysokie napięcie stałe, a przecież wzmacniacz działa (chyba, że był uszkodzony i naprawiony). Zakład RTV tego nie przewinie, raczej jakaś firma przezwajająca silniki i transformatory.
Czujnik to rezystor o rezystancji zależnej od temperatury-im wyższa temperatura tym niższa rezystancja.Zdejm przewód z czujnika i zewrzyj z masą ,wskaźnik powinien wskazać wartośc maksymalną.W tym przypadku uszkodzony będzie czujnik.
Po kolei: Wskaźniki wysterowania są włączone równolegle do wyjść wzmacniaczy mocy. Nie ważne więc czy kolumny są dwie czy jedna - pracować (oczywiście przy podaniu sygnału na oba kanały wejściowe) powinny pracować oba. Wskaźnikowi "wisi" czy ma dalej podłączona kolumnę czy nie. O ile tylko wzmacniacz jest sprawny i podajesz sygnał na obie końcówki mocy...
Witam. Nie dziala mi w ogóle wskaźnik stanu paliwa oraz kontrolka rezerwy w nissanie 100 nx. Rozkręciłem obrotomierze ale diode od rezerwy wymienilem, kable są wpięte ale dalej nie działa. Co moge jeszcze sprawdzić ?
Brak stałego plusa lub uszkodzony zestaw wskaźników .Sprawdz bezpieczniki w skrzynce w komorze silnika, w zależności od wersji skrzynki bezpiecznik 17 lub 6, jak ok. to do spr. zasilanie przy zegarach.
Składałem kiedyś wieże diorowskie i mam przełączniki tylko nie wiem czy będą pasowały do Elizabetki, podaj wymiary: dł. ośki, średnicę. Wskażnika nie mam, tylko mała dygresja tam jest tylko wskażnik poziomu sygnału, a wskażnik stereo jest na czerwonej diodzie. Te wskażniki były w pierwszych egzemplażach Radmoru i w Amatorach, być może jeszcze w czymś.
Na wstępie pozwolę sobie na małą konkluzję względem: Ciekawe zwroty otrzymuje się po wpisaniu 95C😎. czy dla mnie ciekawe? Typowy rozmiar bielizny:D. Co więcej błędnie noszony ponoć przez większość młodych kobiet ze względu na znajomość i monotematyczne powtarzanie tylko tej wartości przez płeć brzydką;). Teraz już wiemy co koledze zaprząta głowę...
Mam problem z wskaźnikiem paliwa, pokazuje cały czas max. Sprawdziłem: przewody, nie zwierają, wskaźnik raczej sprawny, napięcie dochodzi w prawidłowy sposób do styków, kostkę też odłączyłem . Zastanawiam się nad pływakiem, chyba tylko to zostało ale nie wiem jak go wyciągnąć? Szukałem tego tematu ale nie mogłem znaleźć.
Tak pi razy oko manometr kosztuje 100 złotych. A co do robocizny to nie wiem jak to w immergas jest. Być może jest on tylko przytkany na przewodzie miedzianym, tak czy inaczej trzeba wezwać serwis by zbadał sprawę.
Wsad naprawiony
Wskazówka jest sprzężona magnetycznie z mechanizmem "pływaka", ustawia się to tak, że tankuje się do pełna i kręci tym całym modułem, tak żeby wskazówka pokazywała "prawie" max. Wskaźnik pokazuje to co wskazówka (chyba, że jest uszkodzony. Cały moduł wskaźnika (z tym "zegarem") można wymienić, bez rozszczelnienia zbiornika.
Sprzęt wcześniej zachowywał się "normalnie", tj. równo pracowały wskaźniki? Czy jest aż taka rozbieżność wskazań jak na zdjęciu? Jeśli tak, to usterka obwodu sterowania wskaźnikiem - uszkodzona peerka regulacyjna, pojemność separująca, itp.
Zamiennika nie znajdziesz, typowy chiński produkt z chińskim DS. Natomiast na Ali są tanie jak barszcz - 5 sztuk kosztuje jakieś 3...4zł :)
1211324
Witam. Dla oszczędzenia czasu podmień deskę rozdzielczą. Bo wygląda na uszkodzony druk na płycie lub silniczek wskażnika paliwa' Same wskaźniki uszkodzone prawie na pewno. Typowa przypadłość.
W Twoim samochodzie na 100% będzie to Megamos Crypto 48. Co do kodowania transpondera : podziwiam pęd do nauki i popieram chęć zaoszczędzenia kilku złotych, ale... naprawa uszkodzonego zestawu wskaźników może Cię kosztować więcej niż oszczędnosci
Typowy problem silników m111, m104, m119 i m120. Wiązka nowa kosztuje sporo, w Polsce dostępne tylko w ASO. Zwykle naprawa się to - wymienia wszystkie przewody. Bo gdzie się nie dotkniesz, zastaniesz to samo.
Ja obstawiam że z racji tego ze w ogóle się nie świeci nic (a świeciło przez chwilę) rozleciała się dioda czerwona (sfajczyła ?!). Będąc w domu i mając narzędzia postaram się ten laser rozebrać zrobić zdjęcia dorzucić instruktażowo na forum i poinformuje co i jak :)
Witaj. -zawieszony pływak najlepszy sposób zatankować do pełna -popsuty pływak -popsuty wskaźnik paliwa -lub uszkodzony przewód instalacyjny.
KU202E są do kupienia po ok. 13 zł. Znajdziesz na stronie [url=elecena.pl]Link. V1 prostuje napięcie z dodatkowego uzwojenia. Napięcie to służy do zasilania układu z neonówką. Możesz sprawdzić czy jest napięcie za V1, przed neonówką, za neonówką na tranzystorze sterownika. Sterownik jest zasilany przez V2 i V3. Za nimi też sprawdź napięcie, może są...
Zewrzyj nóżkę procesora opisaną na schemacie jako odpowiedzialną za S_METER do masy. Jeśli wtedy nadal bedzie wyświetlacz nadal wyświetlał pełna skale to uszkodzony jest IC801.
Skoro pomiary są prawidłowe, to uszkodzony może być czujnik, wskaźnik lub instalacja elektryczna.
Uszkodzony licznik, mogę naprawić.
Podłączyć komputer i zrobić test liczników Pokaże on czy uszkodzona jest kontrolka ,wskaźnik czy sam pływak Poczytaj tu jeszcze http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic13...
Hot air to prawdopodobnie naprawi:)
Czy macie jakieś sugestie Zamień miejscami wskaźniki. Może jeden z nich jest uszkodzony.
(at)krychast zerknij na wycinek tego wskaźnika (miliwoltomierz). Są dwie opcje: 1: brak sterowania na B tranzystora T702, czego przyczyną może być uszkodzony ten scalak(UL1200) i dlatego tranzystor T703 w UL1111 jest w stanie nasycenia (R708). 2: uszkodzony T702 lub ten T703.
Nie sądzę aby pojemność zbiornika miała wpływ na zakres pomiarowy wskaźnika... albo wskaźnik albo potencjometr w zbiorniku jest uszkodzony. W Polo nie słyszałem żeby ktoś narzekał na wskaźnik paliwa po wymianie zegarów na takie z Ibizy.
Podejrzewam zimne luty w liczniku albo uszkodzony układ ELMOS, który steruje wskaźnikami. Można też sprawdzić stabilizator napięcia w liczniku.
Dostałem uszkodzony wskaźnik napięcia eazy volt lcd plus. Niestety jedna z końcówek jest uszkodzona. Chciałem ją rozebrać i sprawdzić co jest w środku uszkodzone. Na obudowie nie są widoczne żadne śrubki, jest odcięcie w połowie - ciągnąłem obie części w przeciwne strony i niestety nic. Może ktoś wie jak to rozebrać? https://obrazki.elektroda.pl/6860772300_...
Przyczyn może być kilka: - uszkodzony termostat, - uszkodzony czujnik temperatury, - uszkodzony wskaźnik temperatury,
Uszkodzony wskaźnik, jak masz czym zrób test elementów.
Tak, teraz widać, że z dyskiem jest wszystko OK.
Stateczniki elektroniczne pracują na częstotliwościach kilkudziesięciu kiloherców, więc sprawdzanie wskaźnikiem neonowym niczego nie wyjaśni. Po objawach - statecznik uszkodzony.
Najprawdopodobniej kostka stacyjki uszkodzona.
uszkodzony stabilizator napiecia bądź zimne luty w zegarach.
To masz uszkodzony wskaźnik. Odepnij jeden z przewodów od wskaźnika (od śrubki) i pomierz omomierzem wskaźnik. Jaki masz miernik?
Tak uszkodzony cały wskaźnik chciałem zrobić nowy. Układ nie wydawał się skomplikowany, tylko te czarne elementy.
Hm, być może W pływaku masz uszkodzony zwój- przetarte coś, lub po prostu jest on przerwany Wydaje się mi, ze to nic innego jak uszkodzony pływak... Z wierzchu może wyglądać ok a w środku:/ ......
sprawdź przewody, może być pływak uszkodzony
Nie ma, są dwa pływaki i pewnie któryś jest uszkodzony.
Najprawdopodobniej uszkodzony cały panel wskaźników a dokładnie zasilacz ,jest on wewnątrz panelu .
Jeśli masz jakąś gwarancję to możesz go odesłać. Co do samego uszkodzenia to może sam przełącznik nie ma styku, urwany kabelek, sam wskaźnik lub dioda. Generalnie tam nic więcej nie ma. Edytowałem swój poprzedni post i nie odpowiedziałeś na wszystkie moje pytania by mieć pewność co do usterki.
Silnik się nagrzewa ? Nie wiem do końca, bo wskazówka od termometru zawsze zatrzymuje się na 85 stopniach. Ale cyklicznie załączają się wentylatory na postoju. No i nie wiem czym jest to spowodowane. 1. Uszkodzony wskaźnik 2. Uszkodzony czujnik wskaźnika 3. Uszkodzony czujnik temperatury dla ECU? Termostat raczej odpada, bo silnik szybko się nagrzewa...
Tutaj wygląda na uszkodzony wskaźnik wysterowania. Możesz jeszcze sprawdzić tranzystory sterujące i końcowe.
czyli że mam uszkodzony wskaźnik lub czujnik bo ciągniku mam 80 stopni na czujniku mam 84 ohm
Jeżeli zabezpieczenie zadziała to odcina dwa kanały - również ten sprawny dlatego głośniki nie będą grały. Przy spalonej końcówce kiedy na wyjściu jest stałe napięcie wskaźnik wysterowania uszkodzonego kanału może pokazywać max.
Witam Tam jest również kontrolka czerwona od hamulca ręcznego , po zaciągnięciu powinna się świecić na czerwono . Co do wskaźnika ciśnienia oleju , to powinien przed uruchomieniem silnika wskazywać 0 , ale co jest uszkodzone ,czy czujnik czy też wskaźnik ciężko powiedzieć , proponowałbym podmienić czujnik .Natomiast kontrolka od ciśnienia powinna być...
ładuje Jak to sprawdziłeś? wskaźnik nie reaguje. Może ten "wskaźnik jest uszkodzony?
Brak sygnału z czujnika prędkości na skrzyni przez to szaleje wskaźnik i prędkościomierz. Uszkodzony impulsator w skrzyni lub przerwana wiązka elektryczna. Czasem strzela miedzy korytkiem z którego wychodzi a skrzynią biegów. Sprawdzic ciągłość przewodu z czujnika do licznika, zobaczyć czy czujnik ma zasilanie i wtedy wiadomo czy czujnik do wymiany.
Albo uszkodzony wskaźnik, albo nie ma przejścia od czujnika do wskaźnika. Rozumiem, że silnik był gorący kiedy to sprawdzałeś.
Jeżeli na R4 napiecie jest 0V, to przez R4 prąd nie płynie. Sprawdź dlaczego! Coś jest niepodłączone lub uszkodzone!
Może odłączyłeś przewód od czujnika jak wymieniałeś cewkę , lub po prostu czujnik uszkodzony .
... gdyby to byl termostat to albo cieplego powietrza bym nie mial ani zimnego prawda? ....! Nie, nie prawda. Oczywiście może być inna przyczyna - np. uszkodzony czujnik, uszkodzony wskaźnik... ale ja stawiam na termostat.
Witam Jest wiele postow na ten temat na forum. Ale zaden z nich nie wyjasnia co konkretnie zrobic. Mam zbiornik toroidalny (w kole) dioda rezerwy zaczyna mrugac po przejechaniu 50 km. Czy jest jakis sposob na regulacje rezerwy gazu. Czy moze taki jest urok instalacji gazowych. Drugie pytanie: czy to normalne ze na gazie plyn chlodzacy nagrzewa się...
Silnik łapie temperaturę prawidłowo, ile masz na wskaźniku?
Mam takie "wskażniki" na pewno jest uszkodzony wskaźnik a nie np. przetwornik AC/DC. Kontakt na pw.
albo uszkodzony wskaźnik albo ktoś grzebał w zegarach (czytaj zdejmował wskazówki) w każdym razie zegary na stół
Prawdopodobnie uszkodzony wskaźnik! Albo się zawieśił na górze albo robi zwarcie i dlatego pokazuje cały czas full. Wymontuj go i obejrzyj.
Czujnik paliwa możesz wymontować i sprawdzić.Może być ślizg starty i wystarczy go dogiąć. Gorzej gdy płytka z nawiniętym drutem oporowym będzie przerwana.Co do napędu licznika wymontuj i sprawdź czy przekazywany jest napęd z silnika na płetwę. Jeżeli wszystko OK, to można umiejętnie rozciąć napęd i sprawdzić co jest uszkodzone.
rezystor (R31) Pomierz jego rezystancję . Jeżeli od strony zasilania jest prawidłowe napięcie , a za nim jest 0 to prawdopodobnie rezystor ten " ma przerwę" , czyli inaczej jest uszkodzony . :cry:
Witam ponownie w tym temacie. Układ działa poprawnie, jednak chciałbym aby miał większe wzmocnienie, gdyż nie mogę go skalibrować z wzmacniaczem. Próbowałem zmieniać rezystory R3 i R8 na mniejszą wartość (tak jak pisze w opisie), jednak nawet przy 150kOhm diody zapalają się wszystkie i nie można tego wyregulować. Sprawdzałem jak działa z LM358 i nie...
Co może być przyczyną? Na myśl przychodzą takie przyczyny: - awaria ładowarki, która nie daje pełnego napięcia, - usterka baterii - uszkodzony akumulator, - uszkodzony wskaźnik poziomu naładowania. Jaka jeszcze może być przyczyna, to trudno zgadywać. Weź miernik, zmierz napięcie baterii w całości i poszczególnych akumulatorów (ogniw baterii). Poprawność...
W takim razie masz uszkodzony wskaźnik w liczniku lub może być gdzieś przetarty przewód ktory idzie do czujnika.
Jest mozliwos naprawy tego softem (nie zawsze zdaje efzamin) program obniża zapisany w ee stan rozladowania baterii. Przewaznie zalatwia to sprawe. Chyba ze jest uszkodzone Pa lub dialog.
Witam. Poprzednie uszkodzone wskaźniki wymienione zostały na wskaźniki identyczne z m8041. Niestety nie działają one zgodnie z poziomem sygnału. Jak wyrównać te wskazania?
uszkodzony wskaźnik poziomu gazu w zbiorniku ? brak połączenia ? jedź do fachowca
dioda D6 jest uszkodzona . Wymień ją i będzie chodziło znów
Czepiasz i czepiasz się ta wskaźnika w kabinie jakiś problem podłączyć woltomierz i sprawdzić fizycznie jakie jest napięcie równie dobrze ustrój wskaźnika uszkodzony i pokazuje głupoty.
Prawdopodobnie uszkodzony pływak w baku - czujnik .
Po prostu idzie z niego 10V na wskaźniki temperatury i poziomu paliwa.
Uszkodzone okablowanie do czujnika.
1N4148, wlutuj ja katodą (paskiem) w stronę switcha, we wskaźnikach jest dodatni potencjał na obudowie. Powinno zadziałać o ile dioda nie jest już "fuj" pozdrawiam
Moim zdaniem przesunięcie fazowe wynikające z dwóch stopni transformacji i innych grup połączeń transformatorów, może być przyczyną takich właśnie wskazań. Niemniej sprawdziłabym najpierw wskaźnik na innym obiekcie. Pozdrawiam!
wskaźnik paliwa uszkodzony uszkodzony wskaźnik paliwa uszkodzony wskaźnik temperatury
yamaha filtr paliwo czujnik filtr hydraulik strumienica zamiast katalizatora
Programowanie Alinco DX-10 z Windows 10: krok po kroku Lokalizacja czujnika przesunięcia skrzyni biegów