Silnik 1.6 benzyna.
pod sprzęt diagnostyczny i dowiedzieć się jaki błąd występuje, a dopiero potem pytać na forum o konkrety. Po co? Już mówię-będzie wskazanie P0400 (5) -usterka układu krytycznego numer 2. I co dalej?
Podaj wiecej danych.Rok produkcji i oznaczenie silnika. Dodano po 4 Pewnie silnik C14NZ. Czesto uszkodzeniu ulega czujnik Halla.i powoduje takie objawy.
Najprawdopodobniej sterownik silnika
Próba olejowa ale raczej dół silnika do remontu. Niestety ten typ tak ma że przy 200 tys km większość silników traci kompresję na którymś cylindrze.
Bo to nie jest stary TDI, komputer silnika widzi że zawór nie pracuje i przechodzi w tryb awaryjny to tak w skrócie.
http://astra.autokacik.pl/diagnostyka.ht... tu masz diagnozowanie asterek zapraszam też na AKP gdzie dowiesz się wszystkiego o astrze http://astraklub.pl/
Możliwe. A więc wystrzał jak na gazie?
pytanie mam a czy można jeździć z takim "uszkodznym" ERG??
jak i czy mozna samemu sprawdzic egr
Zaloz nowy termostat i bedzie zyl.
60 na 4-ce pod górę? strasznie katujesz ten silnik i pewnie przez to ma pełno nagaru który może powodować spalanie stukowe
Podejrzyj parametry czujników podczas złej pracy silnika kiedy gaśnie,jaką temperaturę pokazują czujniki płyny chłodzącego i powietrza zasysanego no i tak jak kolega napisał co się dzieje z czasami wtrysków.
Wymieniłem pedał gazu, oraz poczyściłem wszystkie możliwe styki przy pedale i w koło silnika. No i dupa, problem powraca. Jutro wymieniam przepustnicę.
Turbina przeładowuje - ten przypadek jest wałkowany na wielu forach, poszukaj trochę .
Może trochę więcej zaangażowania z Twojej strony podaj rocznik jaki silnik opis błędów
Witam. Auto juz naprawione. Okazało ze coś z napoinaczem paska i przestawil sie pasek. Także mechanik usatwił pasek i wszystko sie dobrze skonczylo. Jednak nie bylo kolizji.. silnik chodzi jak wczesniej. POzdrawiam
A może samochód wchodzi w tryb awaryjny?
Koszt odczytu powinien być nie duży, 30-60zł to norma Piszesz Kolego bzdury, za taką kasę to najwyżej w warsztacie wydruk błędów dostanie. I co Autorowi z takiego wydruku? Będzie wymieniał na wyczucie? Tutaj potrzebna jest diagnostyka a to minimum 100-150 zł. Za to masz pewność, że naprawa przeprowadzona w/g wyników diagnostyki będzie skuteczna i nie...
witam!! mam ten sam problem w (opel astra 2.0 tdi.) woda z układu chłodzenia dostaje sie do oleju. wymieniona uszczelka, głowica, zdjęte węże z chłodniczki oleju. i nic nie pomogło, jedyma myśl która mi się nasuwa to pękniety blok, czy mozna to jakos sprawdzic bez rozkręcania silnika>?
Pouszczelniać wszystko co na zewnątrz.Uszczelka pod miską to już da dużo.Aparat też.Ew. uszczelniacze na trzonkach zaworów ,ale to już większa robota.Taki silnik powinien przelecieć 400tys.
Czy pytanie dotyczące napędu rozrządu dotyczy silnika 2.0DTL.Jeżeli tego to ten ma łańcuch.
Olej w kolektorze ssącym na pewno jest z odpowietrzania silnika może to być spowodowane przez zatkany filtr powietrza lub uszkodzone pierścienie.
No to do niezłych fachowców jeździsz. Wymrugaj błędy (kody migowe), zbadaj czy sonda pracuje, jeśli nie to wymień sondę i olej w silniku jeśli już długo tak jeździsz (rozrzedzony benzyną=szybka utrata panewek). Jak zbadać sondę i wymrugać kody bez problemu wyszukasz w necie. Jeśli sonda nie daje napięcia (może być inny powód) musisz wzbogacić mieszankę...
Ma przejechane 193tys no i jak zacznie stukac to dymi na jasno. Nigdy wczesniej nic z silnikiem sie nie dzialo.
Astra H 1.8 benzyna 2004 Aktualny przebieg to 213 868 km Niemożliwe. nie było wcześniejszych napraw głowicy ani wymiany uszczelniaczy. Skąd taka pewność? Generalnie, jeśli auto puszcza niebieską chmurę zaraz po odpaleniu, to wskazuje na zużyte uszczelniacze, które nawet z racji wieku kwalifikują się do wymiany. Ale biorąc pod uwagę, że auto ma 21 lat...
Od żółtych lampek silnika i innych są złącza diagnostyczne, więc podepnij i sprawdź błędy. Pozdrawiam
Podjedz do elektryka z dobrym kompem. Ten sam silnik mi ostatnio falował na obrotach jak się nagrzał.Wymieniłem czujnik impulsu wału i po sprawie
problem z tym autem wygląda tak jak jest zimny silnik odpala prawidłowo obroty w miarę stabilne ok900obr/min po przejechaniu ok 300-400m następuje gwałtowna utrata mocy silnik zaczyna nierówno pracować jakby nie palił na jeden cylinder dziwne wibracje odczówalne na kierownicy ten stan trwa do momentu przejechania ok.3km po czym wszystko ustępuje i auto...
Dzięki wielkie za cenne informacje. Nigdzie nie moglem znalesc gdzie znajduje sie przekaznik pompki. Jutro dalej bede grzebal sie przy swoim autku. Wiem ze to wina przekaznika bo zdjalem przewod zasilajacy (od paliwa), krecilem rozrusznikiem i nie poleciala ani kropla, po podlaczeniu na krotko pompka dzialala. Czy to moglo byc przyczyna nierownej pracy...
Dzieje się tak jak piszesz wtedy gdy pompka paliwa nie wyrabia. Dawniej w oplach nagminna usterka to parciejący wąż gumowy, umieszczony w baku a łączący wyjście pompki z wyjściem baku. Efektem jest utrata ciśnienia paliwa i dlatego po dodaniu gazu samochód dusi się. Musisz sprawdzić ciśnienie paliwa na listwie przy silniku, powinno wynosić około 3,5...
I problem nie w nim. Ale zawsze największe niedorajdy upatrują kłopotów właśnie tam. Zastanawia mnie to, co on może mieć do zjawiska pracy podobnego do utraty zapłonów w jednym cylindrze, ale obawiam się, że się nie dowiem.
Ja bym zapiął vakumetr na dolot. I zobaczył, czy czasem jak silnik idzie na biegu jałowym to nie ma wskazania podciśnienia 0,5 bara, albo i mniej. Albo czy nie trzepie wskazówką vakumetru.
1222- Usterka mechaniczna w części wysoko-ciśnieniowej pompy wtryskowej (wyciek, zatkanie, utrata sprężenia) Prędkość obrotowa silnika wynosi powyżej 2000 obr/min Wskazówka: Usterka może zostać odkryta jedynie jeśli praca silnika jest zadowalająca. Dotyczy zacisków: -
Mam podobnie co kolega... Jednak do tego wszystkiego dochodzi problem w zimie - gdy auto bylo nieuruchamiane przez jeden dzien, to nastepnego trzeba bylo bardzo uwazac. Po rozruchu silnika samochod chwile dzialal normalnie, po czym nagle przygasal, dusil sie... i praktycznie niemozliwym bylo podtrzymanie go przy pracy. Ze dwa, trzy razy mi sie udalo...
Auto wróciło od mechanika. Mechanik nic nie stwierdził. Podpiął komputer - był tylko 1 błąd (błąd wskaźnika paliwa), ale to nic ważnego. Auto jeździ normalnie, przyspiesza jak wcześniej. Nie wiem co mogło być przyczyną utraty mocy? Mam zamiar pojeździć na dłuższej trasie, żeby sprawdzić czy to nie jest wina nagrzewającego się silnika.
Auto to Opel Astra H 1,6 rok 2005 ze skrzynią pół automatyczną easytronic. Podczas jazdy gaśnie silnik tak jakby się zadusił. Nie można wtedy odpalić, brak reakcji na kluczyk. Odcięty rozrusznik. Na wyświetlaczu dwie poziome kreski lub nic. Po ok 5 minutach nic nie robienia wraca ikona z aktualnie załączonym biegiem. Wówczas można odpalić i kontynuować...
Witam mam problem z Astrą 1,6 F combi rocznik 95. Mianowicie od jakiegoś czasu wyświetla się podczas jazdy kontrolka check engine, silnik traci moc i nawet gdy ta kontrolka nie świeci silniknie ma takiej mocy jak kiedyś. Po sprawdzeniu błędu, pojawia się problem z czujnikiem spalania stukowego. Zmieniałem ten czujnik ale nie pomogło. Silnik ostatnio...
Witam. Posiadam Opla Astre 1.8 benzyna z Automatyczną skrzynią biegów auto jakiś czas temu złapało błąd kontroli trakcji po czym samochód stracił moc. Na biegach P czy N obroty chodziła normalnie a jak już chciało się wycofać "R" lub jechać do przodu "D" auto nie miało kompletnie mocy startowało jakby miało wrzucony odrazu 5 bieg a obroty nie przekraczały...
Samochód stracil moc. Nierówna praca silnika. Wysokie obroty a zadnej prędkości. Nastąpiło to po demontażu alternatora i wymianie w nim stabilizatora napięcia. Wiem że to raczej nie powinno mieć ze sobą nic wspólnego, ale informuje.
Zaślepienie EGR to banał odkręcasz go, między niego a korpus dajesz blache z puszki (piwo , cola) i skręcasz to ponownie. Oczywiście zostają tylko dziurki na śruby główna zaślepiona. U mnie Astra F Combi pomogło czyszczenie EGR oraz wymiana sondy Lambda (wkręcona w wylot kolektora, jeden przewód). Problemy po zabiegu ustąpiły.
Witam, sporadycznie Opel podczas jazdy tracił moc, komunikat : Awaria silnika-skontaktuj się z serwisem. Obroty max 2000. Wyłączenie silnika na kilka minut anulowało problem. Od wczoraj komunikat nie chce zniknąć i auto pracuje w tym trybie cały czas. Po podłączeniu pod komputer widać błędy P000F-0 i P039B jak na zdjęciu. (Co do poniższych komunikatów...
Witam, Wedlug mojego programu powinno byc takie rozwiazanie: Objaw Utrata mocy Świeci się lampka ostrzegawcza silnika Kod usterki: P2279 Przyczyna Uszkodzony miernik masowego przepływu powietrza Rozwiązania Sprawdzić przewody wlotu powietrza i zaciski Sprawdzić układ wlotu powietrza pod kątem uszkodzenia Jeżeli nie wykryto żadnej usterki Uruchomić silnik...
Witam Mam dokladnie ten sam problem Astra 1,7 DTI 2001, juz dwa razy wymienialem czujnik. Po ostatniej wymianie przejechałem jakies 1000km po czym znów sie zapalila kontrolka check i błąd 335. I od tej pory sie pojawia co chwile, ostatnio na ciepłym silniku sie już pali non stop, na zimnym przejade z 5km po czym sie zapala i swieci caly czas. Elektryk...
Witam, Od dłuższego czasu mam problem z autem, ciężko odpala na zimnym silniku, można nawet powiedzieć ze się dusi. Nie ma znaczenia ile jest stopni na dworze, sucho czy wilgotno, zawsze po kilkugodzinnym postoju ciężko odpala. Kreci dłużej niż normalnie i się dusi, ale odpala przeważnie za pierwszym razem. Na ciepłym silniku takich objawów nie ma,...
Witam Wiem, że ten temat był już tutaj poruszany ale mam troszkę inne symptomy. Astra III 1.8 Benzyna w LPG oczywiście sekwencja. Po przejściu na gaz, włącza się żółta kontrolka emisji spalin a silnik zaczyna dziwnie (głośniej) pracować tracąc moc i wydając odczuwalne wibracja, ale nie gaśnie. Do gazownika pojadę dopiero za tydzień (auto póki co stoi),...
Na 100% uszczelka pod głowicą. Jak się na tym dłużej pojeździ to są problemy z silnikiem - "przybywa" oleju rozcieńczonego płynem, utrata kompresji, wymiana pierścieni itd. przy okazji wynień też płyn chłodniczy bo ten już jest mocno "zgazowany". Pozdrawiam
Problem tkwi w komputerze od instalacji gazowej i/lub kablach wtryskiwaczy. Mialem podobny problem z Astra. Tylko to wystapilo odrazu po zalozeniu instalacji. Na "luzie" silnik "telepotal sie", a o tym zeby przyspieszyc pozadnei na bezynie mozna bylo zapomniec, na gazie wszytko bylo OK. po reklamacji i wymianie kabli i komputerka wszytkoi gra :) wiec...
Problem dwutorowy,albo usterka mechaniczna ( poduszki silnika,źle załozone koło zamachowe,częściowa utrata kompresji w jedny z cylindrów),albo elektryczna-problemy z zapłonem w jednym cylindrze. Ale ja widzę mechaniczną-wąż do serwa lub uszczelka pod kolektorem ssącym :)
Co ma ciśnienie oleju do utraty mocy? Jakaś rozsądna odpowiedź.? Za niskie może nie blokować kół zmiennych faz, jednak to mało prawdopodobne. Jeśli słyszysz grzechot po uruchomieniu silnika to koła zmiennych faz są już do wymiany Dodano po 1 Czy wymiana czujnika położenia wałka ssącego da efekt? Nie da.
Tak, chodzi o Astrę II generacji ( pierwsza F, druga G, trzecia H). Astry F były b.proste i ( i proste, niewysilone silniki) dlatego w miarę niezawodne, następne G też w miarę proste...Pewnie za 10.000 kupisz Corollę, ale będzie o rok, dwa starsza bo utrata wartości jest mniejsza nawet przy 10 letnim aucie. Ale chyba jednak wolałbym Corollę... Ale przestrzenią...
Jak juz napisalem - czesc teoretyczna byla raczej opisem tego ze mozna sonde po katalizatorze zaemulowac i jak to zrobic. Nie polecam wstawiania uzywanego katalizatora - bez wzgledu co mowi sprzedawca to loteria co przy tej cenie uzywki jest chore. Co do odpowiedzi na pytanie czy da sie jezdzic - nie wiem jak dziala PCM w Oplu - jesli brak poprawnego...
Huczy silnik przy obrotach ok 1200 - 1300, także na postoju. Również podczas jazdy przy osiągnięciu obrotów ok. 1200 - 1300 (podczas zmiany biegów w górę i przy redukcji). Mam odczucie, że huczenie jest głośniejsze przy redukcji prędkości i wchodzeniu silnika na obroty ok 1200- 1300. Poza tym nie występują żadne inne objawy ( utrata mocy, dymienie,...
Witam. Posiadam Astre G 1,7 TDi z 2003r i pewnego dnia zaczęła mi gasnąć podczas jazdy ale odpalała od szczału więc myślałem że jakiś syf sie dostał do filtrów. Po wymianie oleju oraz filtrów samochód sprawował się dobrze tydzień aż pewnego dnia jak wracałem z pracy zapaliła sie kontrolka układu elektronicznego silnika. I samochód zaczął zwalniać....
Wszystko wskazuje raczej na koniecznośc wymiany akumulatora - utrata pojemności. Po uruchomieniu silnika napięcie ładowania jest niskie, bo zużyłeś energię na grzanie świec i pracę rozrusznika. Jak zauważyłeś, im dłużej jedziesz tym wyższe napięcie ładowania, bo mniejsze obciążenie alternatora (doładowuje sie akumulator). Napięcie ładowania powinno...
Najczęstsze przyczyny niekontrolowanego przełączania się z gazu na benzynę w instalacjach LPG II generacji to: 1. Zanikanie sygnału obrotów silnika. 2. Utrata zasilania +12 V sterownika LPG. 3. Zanik masy sterownika LPG. 4. Zanikanie zasilania +12 V po stacyjce sterownika LPG. 5. Utrata sygnału napięciowego z czujnika temperatury reduktora. Jeśli ktoś...
sprawdź miernikiem jakie jest napięcie aku na odpalonym silniku
Mój znajomy miał też coś podobnego w astrze i tam winny był czujnik położenia wału, w sumie teraz nie dziwię się że nikt nie wie czego dokładnie się chwycić skoro przyczyn może być z 10 a po podpięciu VAG'a nie pokazuje błędów. Ja właśnie nie chcę doprowadzić do tego że będę wymieniał po kolei części/czujniki itp bo już kiedyś z tym autem takie coś...
Witam, Problem jest następujący. Czy możliwa jest taka nagła utrata kompresji wynikająca z uszkodzenia komory, pierścieni itp? Samochód jeździł idealnie do czasu, dość ładnie się zbierał, 140-150 na gazie itd. W pewnym momencie auto zaczęło się trochę dusić, mianowicie przy gazie do dechy trochę go zmulało i burczał, aż pewnego razu zgasł i nie chciał...
Witam.problem jest tego typu-na rozgrzanym silniku po postoju na swiatlach lub przy mocniejszym wcisnieciu w pedal gazu dymi na niebiesko,nie ma przy tym znaczacej utraty mocy ale jakby zacinal sie"zawieszal" z przyspieszeniem i potrafi przydusic sie przy wcisnieciu gazu po czym jest moment odblokowania i bardzo "rwie". silnik jest po generalce i ma...
Dolot był sprawdzany przez dwa seriwisy niby wszystko jest OK dzisiaj sam sprawdzałem wszystko i cacy przewody sa na swoich miejscach nic nie syczy. Przepustnica była coś tam sprawdzana i wiem że była czyszczona podobno była bardzo zasyfiona. Silniczek krokowy jest nowy tak jak Sonda Lambda czujnik temperatury termostat alternator po regeneracji wszystko...
Niedawno zacząłem historię z autem Astra C20ne silnik 2.0 8V 85KW. Benzyna z gazem drugiej generacji - tak kupiłem ale jako, że poprzednie auto miało sekwencje to czułem, że ta 2 gen. to nie jest to co powinno być. Została mi instalacja sekwencyjna z poprzedniego auta postanowiłem ją założyć. Zanim zdemontowałem świecił się błąd sondy ale to myślę już...
Myslalem ze ten typ tak ma, poniewaz na codzien robie tylko 35km (3 odpalania na dzien przy zimnym silniku) i co tydzien dolewalem za 40zl PB i tak w kolko.. Problem zauwazylem gdy pojechalem w trase i zrobilem 600km, zauwazylem ze ubylo mi ok. 7l PB podczas jazdy na LPG. Slyszalem ze niektore instalacje co jakis czas przelaczaja sie same na PB i po...
Wciśnij pedał gazu do oporu oraz pedał hamulca przekręć kluczyk w położenie zapłon (zapalą się kontrolki) i w tym samym momencie twoja żółta kontrolka zacznie mrugać, pokazywać twój kod błędu (1 mrugnięcie odczytaj jako jedynkę 2 jako dwójkę itd. natomiast 10 mrugnięć jako zero) Ja też miałem podobną historię w swojej Astrze II (silnik 1,7 DTI Isuzu)....
Opel Astra 3 z silnikiem 1,3 d . Auto od 2012 roku stało nie ruszane ,do teraz .Po odpaleniu z tłumnika końcowego wydostała się maź oleista czarna . Auto raczej nie ma utraty mocy i nie traci oleju . Olej w układzie chłodzenia niestety nie mogę stwierdzić czy poprzednio był ,bo nie było płynu , dopiero teraz napełniony został układ . W nowym płynie...
Witam, Wiem że temat wielokrotnie wałkowany, ale każda sytuacja różni się od pozostałych. Samochód i silnik jak w tytule. W czasie dłuższej równomiernej jazdy z prędkością około 80km/h zapala się kontrolka silnika, zachowanie występuje od momentu zakupu więc trudno mi powiedzieć czy "muli", pali około 8L/100km, ale dużo jeżdżę po mieście, więc chyba...
A ja radzę nie kupuj żadnych używanych samochodów! Będzie to skarbonka bez dna. Nikt nie pozbywa się auta bo kolor się znudził. I nigdy auto, które kupisz nie było eksploatowane a) przez dziadka tylko do kościoła b) przez kobietę tylko po dzieci i na zakupy itd. Będzie to samochód poflotowy, albo używany w firmie w najlepszym wypadku maksymalnie zajeżdżony,...
Za mało danych na najbardziej prawdopodobna usterkę ale możliwe ze terostat po otawrciu nie zamyka się tak jak powinien i wychladza silnik ale tego nie wiem, bo nie napisałeś czy wraz z utratą ciepłego powietrza spada temperatura silnika lub początek przedmuchy uszczelki głowicy i układ się zapowietrza
Ja też widzę te wrażenia przy pierwszej wizycie u mechanika. Panie tu ćwiara wstawiana była, instalacja z poprzedniego modelu, miało być 135 tysi a tu jajko niespodzianka 450 tysi no i oczywiście historia dorobiona do tego auta. Za te pieniądze idą największe przewałki, szczepy z 2 lub nawet z 3, część wiązki elektrycznej z innej generacji. Niektórzy...
Witam, odgrzeję sytuację bo na pewno nie jest to wina poduszki silnika czy też skrzyni biegów ze względu na to, że słychać taką utratę mocy na silniku. Więc najprawdopodobniej jest to przyczyna jakiegoś elektronicznego elementu. Tylko pytanie jakiego? Gdzie szukać jakiegoś punktu zaczepienia?
Witam! Właśnie spędziłem 2 tygodnie na ustalaniu przyczyny błędu 017152 (zbyt ubogi skład mieszanki) Moja historia: Po rocznej bezawaryjnej eksploatacji 8 letniej astry zaświeciła się złowroga żółta kontrolka Pojechałem na komp podłączyli pomyśleli i stwierdzili że to jakiś przypadek. 1. Błąd skasowany po problemie. Z uwagi na tegoroczne upały stwierdzili...
Ludzie pomocy! Mam Opla Astrę G r.prod. 2003. Silnik Z18XE. Problem jest chyba nietypowy i nie mogę znaleźć odpowiedzi. Sam męczyłem go odczytami na komputerze przeszło miesiąc, potem samochód był w trzech polecanych warsztatach i nigdzie nie poradzili sobie z problemem. Jedyny błąd który zapisał się w pamięci sterownika po uprzednim jego wyczyszczeniu...
Witam, W prawdzie nie mam Astry tylko Corse B z silnikiem 1.4 podobnym. Czy ten silnik ma wtrysk wielopunktowy? Co rozumiesz przez "nie miało mocy przestało reagować na gaz. gdy zgasiłem..."? Jesteś pewien, że silnik sam nie zgasł? Czy zanim przekręciłeś stacyjkę w pozycję "off" by zgasić silnik, zapaliła się kontrolka ładowania? I co rozumiesz przez...
Witam serdecznie chciałbym prosić o pomoc. Opel Astra G Coupe (Z18XE z Vectry) 2000r. Pojawił się dziwny dźwięk silnika po incydencie. Incydencie wydarzył się przypadkiem. Po odpaleniu silnika zablokował się gaz i chwilę chodził na wysokich obrotach. Pojawiły się kłęby białego dymu ale po chwili dym znikł. Po bliższym przyjrzeniu się zauważyłem że jest...
Witam , pozdrawiam . Czytam , czytam i malo rozumiem . Proponuje co nastepuje : - Naladuj akumulator prostownikiem , jedz autkiem przez np: ile dni wytrzyma mierzac co jakis czas napiecie przy wylaczonym silniku . - Naladuj akumulator i zostaw w miare mozliwosci auto stac - mierzac napiecie na akumulatorze po np: 2 dniach . Jesli po tym wszystkim zaobserwujesz...
Czy gdy pojawił się problem z utratą mocy to na wyświetlaczu zaświecił się też check engine? W mojej Corsie z silnikiem Y17DT miałem podobny problem. U mnie uszkodzony okazał się czujnik położenia wału. Jednak towarzyszył temu błąd zapisany w sterowniku silnika. Numeru błędu nie pamiętam niestety.
Witam forumowiczów Problem z astrą g 2000r, astra losowo gaśnie oraz traci komunikację z ECU po zgaśnięciu , błędy p0606-Sterownik oraz p1600 -Sterownik ,Sprawdzone zasilania na sterownik ,które są sprawne ,podmienione były już 2 sterowniki,sterownik to simtec 71.Po utracie komunikacji ze sterownikiem trzeba czekać aż się "schłodzi" ,czasem pomagało...
Energia za Darmo? Silnik Johnsona – PPM. Jest to silnik, który przekracza barierę 100 %, używa magnesów stałych do generowania i podtrzymywania swojego ruchu. Inż. Howard Johnson stwierdził, że przy odpowiednim ułożeniu magnesów energia poruszających się na nich elektronów może stanowić nieskończone źródło energii, dzięki której będą mogły się...
Faktycznie, zapomniałem napisać co to za samochód. :) Jest to Opel Astra F z silnikiem 1.7D 44kW GM. Zbiorniczek wyrównawczy na pewno jest w porządku, bo ostatnio jak prowadziłem przewód zasilania do Car-Audio to go demontowałem bez odpinania od instalacji. Jest w dobrym stanie, lekko zżółkły, czysty. Nadkole nad którym wisi też jest czyste, bez jakiegokolwiek...
Witam wszystkich Mam pewne problemy z nawiewami wszystko zaczęło się od tego że podobno padła cewka w sprężarce jak to określili specjaliści od klimatyzacji pogodzony z utratą klimy jeździłem tak ok 2 dni następnego dnia wsiadam po pracy puszczam nawiewy a tu cisza myślałem że sie wiatrak od nawiewu upalił albo coś w ten deseń. pojechałem do domu parkując...
Piszę ponieważ mam problem z moją Astrą H 1,9 CDTI 110kW. Od blisko roku mam problem z pojawiającym się błędem P0001 - za niskie ciśnienie szyny. Błąd pojawia się jak silnik jest zimny lecz okazało się ostatnio, że i to nie jest regułą. Czasami cały tydzień można jeździć i nic sie nie dzieje. Zazwyczaj ma to miejsce podczas mocniejszego przyspieszczanie...
Witam wszystkich czy moce silników tego typu sprzętu mają 723W? Bo mam silnik kupiłem specjalnie bo mam sentyment do techniki i to jest Mrt36 606/2 nie mogę znaleźć moce. A jakie moce tego typu pralki mają największe silniki? Szukam do 5kW szeregowy szczotkowy silnik elektryczny na 230V jak te pralki. Działają na sieć przemiennego prądu i stałego z...
https://obrazki.elektroda.pl/1499875900_... Projekt jest odpowiedzią na potrzebę odtwarzania muzyki z dowolnego telefonu w samochodzie (Astra H 2005) za pomocą Bluetooth. Jednym z warunku było zapewnienie dobrej jakości dźwięku, co dyskwalifikowało transmitery FM. Na moje nieszczęście fabryczne radio nie posiada złącza JACK, przez...
Witam! Dzisiaj wracając do domu (45km) zauważyłem dziwne zachowanie silnika w mojej astrze. Kiedy wyprzedzałem zauważyłem skoki w mocy silnika objawiające się wyczuwalnymi utratami i zyskami mocy (pedał stale w podłodze) z częstotliwością 1-2 razy na sekundę. Nie były to szybkie piki, raczej tak jakby ktoś bawił się przełącznikiem więcej/mniej mocy....
astra utrata utrata silnik utrata silnik jazda
timer setne sekundy taśma izolacyjna laptop czujnik dwutlenku węgla
dobry akumulator diesel dobry akumulator diesel
Grzałka do bojlera Zelmech 50L - dobór i wymiana Rok produkcji lodówki Whirlpool WBE3412 A+X