Od wczoraj normalnie jeździłem samochodem i nagle stracił moc silnika. Jeździ, tylko nie ma mocy. Co może być? Mam Citroena C4, 1,4, 16v. Szukałem na forum wróżbitów i nic. Według moich wróżb pompa paliwa zatkany wydech?
o jakiej kontrolce mówisz? znajomy sugeruje mi,ze moze tez to byc brudna przepustnica..inne kontrolki poza swiecami nie paliły sie, auto muli czasem przy 2ce, nie wiem jak teraz..moze jutro zrobie wyjazd na ulice :( Dodano po 1 Bezpośrednia odpowiedź na pytanie – „Kontrolka świec” w benzynowym Scenicu 2.0 16 V (N7Q) wcale nie dotyczy świec żarowych...
Podaj pełne dane auta, rocznik, kod silnika.
(at)gs14 To nie tak. Co ten silnik napędza ? Utrata mocy oznacza utratę momentu obrotowego.
Z tulejką komputer wyrzucał błąd P0410 Co oznacza ten błąd :?: Co to jest " tulejka na katalizatorze " :?: Jest w ogóle katalizator :?: vol HC 234%, Węglowodory przekroczone o ponad 200 % - za dużo paliwa , za mało powietrza O2S12 1.275 V Jakie jest prawidłowe napięcie pracy napięciowej sondy tlenu :?:
Mogła się przepalić uszczelka między cylindrami, co powoduje głośne stukanie.
Wykręć jeszcze sondę i zobacz czy będzie silniejszy bez niej.
No właśnie mechanik mówił jeden i drugi że nie mieli żadnego błędu na komputerze. Pierwszy skasował bez sprawdzania to i drugi nic nie znajdzie do ponownego wystąpienia. Usterka sporadyczna. Zwiesił się egr lub geometria a po ostygnięciu puściło i teraz działa. Można sobie gdybać teraz. Czasem czujnik wału na ciepło się psuje a jak ostygnie odpala.
Nazywanie tego ustrojstwa komputerkiem to przesada:) To sa dwa przelaczniki,jeden dootwierania zaworu gazowego lub benzynowego (przez puszczenie napiecia na jeden lub drugi), a drugi to tzw ssanie, czyli puszczenie dodatkowej dawki gazu (przydatne np. rzy odpalaniu). W sumie sa to dwa proste przelaczniki elektryczne i raczej nie powinny dawac opisanych...
Część To, jak już wyżej zauważył Bleble, uszkodzony (utrata pojemności) kondensator.
Witam! Tak jak podejrzewałem napęd dobrany na styk- te 5,5A to prąd znamionowy i z chwilą wzrostu obciążenia (więcej osób lub inne opory) falownik wchodzi w utyk, a pierwszym objawem jest zwalnianie (falownik sam się chroni przed zniszczeniem). Moja rada zmienić przełożenie napędu co poskutkuje zwolnieniem wciągu lub wymiana falownika i silnika na większy...
Pomiary owszem ale wtedy gdy silnik będzie żle pracował.Sprawdz też komputer silnika czy jest szczelny.
Spróbuj zmienić świece zapłonowe.
Są trzy możliwości 1. Brak pojemności kondensatora ( dlaczego silnik startuje? ). 2. Częściowa utrata pojemności ( silnik może startować bez obciążenia gorzej z obciążeniem ). 3. Zwarcie na kondensatorze ( Silnik nie startuje, "buczy", znacznie się grzeje ). Nie zapomnij kolego również o silniku on posiada uzwojenie robocze i tzw. "rozruchowe" możliwe...
przegrzac się, zobacz ile masz wody w zboirniczu i czy niema tam oleju przyczyna tego co sie stalo jest uszkodzony obwód wentylatora, mogła paśc uszczelka lub głowica
Bez diagnostyki to takie szukanie po omacku. Może gdzieś w pobliżu mieszka ktoś co ma interfejs i by ci sprawdził co mu dolega ;)
W przypadku silnika BLDC utrata momentu może być spowodowana przebiciem uzwojenia lub osłabieniem magnesów w przypadku ich przegrzania...
Silnik 1.6 benzyna.
nie piszesz ktore zawory sie podwieszaja i jaki przebieg ma twoje auto ,ale wedlug mojej wiedzy przyczyna napewno nie jest pompa olejowa ani hydrauliczne regulatory luzu ,w twoim silniku jest zamontowany zawor -arg- ktory czesc spalin wpuszcza spowrotem do kolektora ssacego i po dluzszej eksploatacji trzonki zaworow zarastaja nagarem jak rowniez kanaly...
Te objawy ze strony silnika to nie jest wirowanie tylko utrata kontroli na obrotami silnika , po uszkodzenie toru prądnicy tacho, najczęście jako skutek zalania przez wodę złącza silnika. Jeśli dotarło do procka a chyba tak się stało to jest po sterowniku.
Do zdjęcia tej pokrywy kopek trzeba zdemontować? Pytam, bo wytarły mi się freziki na kopku i kopek przeskakiwał, to go dzygnąłem do ośki migomatem. Nie. Pokrywa zejdzie wraz z kopka.
Spojrz na test przyspieszenia silnika przy jednoczesnym odcinaniu wtryskow. W tabeli przy przy nr 3 jest wartosc -1 . Tabelka oznacza przyspieszenie ,wartosc wzrostu obrotow silnika w czasie 1 sekundy. Pierwsza pozycja jest to pomiar przyspieszenia przy wszystkich wtryskach pracujacych.Potem sterownik wylacza po kolei kazdy wtrysk i mierzy ten sam przyrost...
Dobra. Z mojej praktyki: - zły luz na zaworach - wypadnięte gniazdo zaworowe (otwierało się razem z zaworem) - uszkodzone zaworki w pompce paliwa - zatkane odpowietrzenie w baku (robiło sie podciśnienie i pompka nie była w stanie zasysać paliwa) - brudny gaźnik - oberwany pływak w gaźniku - brak pierścienia zabezpieczającego w sworzniu tłoka (sworzeń...
Auto bez LPG?
5 sezonow to sporo jak na taka maszynke. Czy przez te 5 sezonow zagladales czy ma olej w skrzyni przeklladniowej slimaka? Mozliwe tez ze zacieraja sie jakies lozyska, moze nawet w samy silniku. To co opisujesz, wyglada na zadzialanie zabezpieczenia termicznego zabezpieczajacego przed przegrzaniem i spaleniem silnika, jednak cos powoduje zbyt duze obciazenie...
Co było źle zakodowane?
Mierzyłeś kompresję przed remontem i po docieraniu silnika?
moze któryś z cylindrów nie pali?? sprawdź świece tzn ja bym tak zrobił:)
Nowe auto i już taki problem? Gwarancji nie ma ? Na serwisie ręce rozkładają? Może zerknę w texe jutro to coś się dowiem co to za błąd.
Aż w końcu wróci z trasy na lawecie. Za to wtedy diagnoza usterki już będzie łatwa. :)
03046-Rejestrowanie ciśnienia atmosferycznego
sprawdz termostat,,chłodnicę może być mocno zakamieniona
Witaj Kolego!!! Jeżeli masz oscyloskop to możesz dokonać pomiaru sygnału na głowicy podczas odtwarzania VHS-a.
Witam. Poszukuje schematu układu chłodzenia. Nie mogę dojść dlaczego tak długo silnik się nagrzewa i szybko traci temp. Obydwa termostaty wymienione, świece w podgrzewaczu sprawne.
Uszkodzony test (parametr EOL) . Wystąpiła jakaś niezgodność, błąd zapewne dotyczy ZBR I-CAN.
Witam Zielas13 jak rozwiązałeś problem? Właśnie w mojej Saabince 2.0 t stało się to samo i jak go pomęcze gazem to wywala CHECK. (Błąd zaworu obejściowego turbiny) Po skasowaniu jakies dwa tygodnie jest OK a pozniej znowu traci moc i pracuje bez TURBO. Wymieniłem elektrozawór sterujący turbiną ale nic nie dało. Nie mam pomysłu bo raz jest wszystko OK...
pod sprzęt diagnostyczny i dowiedzieć się jaki błąd występuje, a dopiero potem pytać na forum o konkrety. Po co? Już mówię-będzie wskazanie P0400 (5) -usterka układu krytycznego numer 2. I co dalej?
Jak nie ma zwarcia na przewodach od wyłącznika zapłonu, to nie ma innej możliwości jak uszkodzenie cewkomodułu. Widzę, że w tych silnikach jest system strato, więc prawdopodobnie moduł zapłonowy ma cyfrowo regulowany kąt wyprzedzenia zapłonu w zależności od obrotów silnika. W takiej sytuacji radziłbym szukać oryginału, ponieważ zamienniki mogą być zwykłymi...
problem pojawia sie doswlownie po 1 min po wlaczeniu klimy . Problem zapewne z którymś z czujników (być może temperatury) silnika.
Nie przeczytałeś dokładnie ;) Dziś przy -4st. mi tak zrobił, że zagrzał się do 90st. i po 200 czy 300 metrach bez gazu i dosłownie 30 sekundach przed garażem z 90 zrobiło się 70st. A przecież -4 to nie jest jakaś ekstremalna temperatura więc czemu jej nie utrzymał?
Pompa wody, termostat, uszczelka pod głowicą, czujnik temperatury. Podaj więcej informacji - jaki silnik, czy zbiorniczek płynu puchnie i co obserwujesz pod maską.
Wolny wydech w dwutakcie to utrata mocy.
Fiorella mam to samo zapala mi sie kontrolka silnika , utrata mocy , silnik gasnie po 10 sek od wylaczenia silnika , kolego pomocy!!! ja tez bym chcial otwozyc sobie browarka:)))) jaki to zawor i gdzie go znalezc jak go wymienic gdzie go kupic THX za wszelka pomoc
Nie jestem pewien czy to była bezpośrednia przyczyna, ale stopa była mocno obłożona glonami tak że nie było widać kratek od chłodzenia wody. Po umyciu kecherem wszystko wróciło do normy ,dodam że chłodzenie było bo Woda wylatywała kontrolką.
Robiłem takie coś w megance i był zawalony katalizator.
A ja ci mówię, że będzie. Sam byłem zdziwiony, pewnie bym nawet tego nie zauważył, gdyby nie to że bańka była "prawie" przeźroczysta. Dexrona 2 jak wlejesz, pewnie będzie to samo. Chyba, że bywasz w Olsztynie. Mam w garażu ze 2 puszki przeterminowanej Tutelii, fabrycznie zamknięte. Oddam darmo.:D
Dmuchawa w ogóle pracuje czy stoi i buczy? Czy wcześniej dmuchawa nie pracowała za głośno lub wyraźnie słabiej? Silnik powinien mieć kondensator, który mógł się zużyć (utrata pojemności). Mogły zużyć się łożyska i silnik stanął. Mogło też dojść do zablokowania silnika przez pompkę paliwa. Gdyby dmuchawa pracowała a nie chciał odpalić, w pompce jest...
Niestety trzeba zobaczyc w parametry, najlepiej diagnoskopem bo albo masz problem z turbo, albo z ukladem CR. Nie kopci, nie pali wiecej?
przeprowadzić diagnozę parametrów chociaż . Z mojej praktyki siada przepływomierz lub jego wiązka
P0245? -zawor na turbo
U mnie płytka wygląda tak samo jak w Twoim ''taśmociągu'' ponieważ to ta sama wersja MK3.Zdjęcia poniżej i przy okazji widać pojemności które wymagały wymiany. Czujnik został sklejony,płytka zamontowana i jest lepiej niż było ale nie idealnie ponieważ obroty są jeszcze trochę za wysokie pomimo potencjometru od regulacji skręconego na minimum..Podejrzewam...
Usunięty zaworek na przewodzie powrotnym
Przy każdym zdjęciu pokrywy nowa uszczelka. Niestety ona lubi cieknąć, można nieco spiłować "stopki" pokrywy zaworów, żeby mocniej docisnąć uszczelkę, chyba że nie cieknie Ci spod pokrywy zaworów tylko z uchwytu cewek... tam jest oring w miejscu po rozdzielaczu zapłonu.
Programator wymienilem na nowy I tak dobrze, mogłeś wymienić jeszcze silnik :) Tam jest do wymiany kondensator.
Biały to komunikacja K line , żółty i żółto czarny to komunikacja po Canie. Trzeba wyłączyć komunikację w sterowniku gazowym i możesz normalnie łączyć się ze swoim samochodem .
Dlaczego uważasz że Prestone to pierwsza liga? Popularne bo tanie i dobrze się reklamują. Nie ma żadnych uszczelniaczy które by dla silnika nie zaszkodziły!
Zmierz napięcia na tych silnikach- w START pracują one szeregowo i utrata parametrów jednego może "osłabić" drugi. Po drugie mogłeś dać za ciasny pasek silnika talerzyków i przy przewijaniu go obróci, ale przy dowijaniu może nie mieć siły.
Witam mam tak samo zafira a 1.8 jak zimny silnik to jeździ dobrze a jak się nagrzeje to szarpie traci moc i wypada zapłon co to może być???
Okazało się, że mechanik wymienił cewki i wszystko gra.
Jedynym silnikiem dającym się regulować bez „utraty mocy” jest silnik szeregowy. We wszystkich silnikach indukcyjnych następuje znaczna utrata mocy i problem z utrzymaniem obrotów.
Luzy zaworowe?
Niech twój mechanik sprawdzi z tyłu silnika czy koło sonicznie nie jest delikatnie luźne zobaczycie po lebkach śrub czy nie zmieniły miejsca. Podaj opis tego błędu.
Może ktoś wie co oznaczają dane oznaczenia na złączach tego modułu zapłonowego? http://obrazki.elektroda.net/63_12723060...
Zaloz nowy termostat i bedzie zyl.
Hall się tam psuje sporadycznie i tylko jeżeli jest aparat Lucasa ( czarna kopułka). Natomiast psuje się moduł, ale łatwo jest go naprawić.
Kontrolka silnika się świeci? Błędy w sterowniku?
Wszystko jest pokazane jak na tacy. Do sprawdzenia wiązka wtryskiwaczy.
Witam ! Ciekawi mnie do czego taki silnik jest Tobie potrzebny, jeśli masz okazję kupić inny to ważne są też wymiary ,srednica wałka etc. Ten 3-fazowy możesz użyć jako silnik 1- fazowy. Kiedy podłączysz silnik w gwiazdę, czyli początki cewek razem, to masz silnik na 3 x 220V. Teraz możesz go podłączyć do sieci 220V po drobnych zmianach. Musisz dobrać...
Robiłem kiedyś Peugeota z podobnymi problemami po wymianie wydechu i jazdach testowych wszystko wróciło do normy
Land Rover Freelander 2 2.2 silnik francuski Traci ładowanie po nagrzaniu silnika, mianowicie traci sygnał do pobudzenia alternatora. Przy gaszeniu czuć, że trzęsie całą budą, więc traci zasilanie również na przepustnicy. Nie działają wtedy światła, radio i jest brak reakcji na gaz. AI: Czy problem występuje podczas jazdy, postoju, czy w obu przypadkach?...
CAN masz w sterowniku silnika, w szafie i w komforcie.
Sugeruję więc sprawdzić czujnik temperatury silnika i rozrząd.
Jezeli silnik 6G74 (Pajero GDI) to miałem.
sonda wymieniona na oryginalna czy zamiennik? sprawdź dokładnie sondę miernikiem po rozgrzaniu. Jeżeli był bosch 0 - 1V. Jeden styk do szarego kable drugi do masy. Przy czym szczególna uwagę trzeba zwrócić na częstotliwość zmian napięcia.
Na co zwrócić uwagę ?
Witaj, błędy to nie wszystko, trzeba podejrzeć wartości rzeczywiste np. ciśnienia doładowania podczas jazdy lub zrobić logi. Ja bym najpierw skasował błędy i pojeździł do następnego zapalenie się kontrolki check i sprawdził które powróciły.
Mechanik rozbierze i Ci powie. Planowanie głowicy, nowe uszczelki, śruby i uszczelniacze zaworowe to jest min. Reszta wyjdzie po rozbiórce.
Urwany walek w skrzyni
Witam posiadam silnik jednofazowy 230 V, 1700 W, 2900 obr, który kręci się w prawo, potrzebuje uzyskać lewe obroty. Czy jest możliwość przełączenia takiego silnika w lewo bez utraty mocy i obrotów? Z silnika wychodzą 4 przewody widoczne na zdjęciu.
Jest utrata mocy silnika?
Witam mam to samo co to może byc??Silnik szarpie jak jade!!
Zużycie silnika może być przyczyną.Nie podałeś przebiegu tego 10-letniego auta.
1. Sterownik silnika znajduje się na podszybiu. 2. Przewody WN też się wymienia - prawidłowo wraz ze świecami. 3. Problem z odpaleniem na ciepłym silniku może być spowodowany cewką bądź czujnikiem położenia wału. 4. Cewkę bym podmienił, nawet zakupił używkę na szrocie i sprawdził jej zachowanie. 5. Może być problem w przewodach łączących cewkę z ECU,...
nic nie pomyliłem, wiem co piszę, silnik AHU 1.9 TDI VP 66kW, 90 KM był wkładany do Golfa Mk3 i miał zwykłą turbinę a jeśli chcesz się czegoś więcej dowiedzieć o silniku ANU to sobie poczytaj w necie. Dodano po 14 mitra45, oznaczenia silnika szukaj u siebie na silniku w miejscu wskazanym na poniższej fotce : http://images43.fotosik.pl/29/04ed72b63c...
Każdy kto miał opla czy jakiekolwiek inne auto z taką kontrolką spotkal się z tym, że mu się zaświecała.
A to nie jest silnik PD??? bo coś rozmawiacie o pompie tandemowej, a jak silnik PD to ta usterka to standard i znaczy tylko jedno...
kolego tolo2 silnik 1f indukcyjny pozbawiony kondensatora podłączony do falownika 3f o napięciu 400v pracuje czy to się koledze podoba czy też nie. Jest to sprawdzone !!!
Witam. Pisiadam silnik 1,1kW 230V , prąd 4.6A, 2800obr/min, z pompy hydroforowej JET100A Obraca się bez wysilku, ale po podlaczeniu do sieci startuje natychmiast, po okolo 5 minutach pracy bez obciazenia robi się goracy a po 10 min naprawdę mocno się nagrzewa mimo chlodzenia. Jaka może być tego przyczyna...: Przytarte lożyska Przegrzany silnik Utrata...
gaźnik jest 2e2 ale tam nie ma nic o utracie mocy na ciepłym silniku
Witam mam taki problem w moim Renault Megane 2005r 1.9dci 120km obrocila sie panewka zrobilem remont silnika nowe pierscienie, wal szlifowany ,panewki na wymiar ,nowy korbowod po remoncie przejechalem okolo 50km i silnik zgasl byl problem zeby odpalic dlugo krecil teraz odpala normalnie ale po przejechaniu paru km traci moc i gasnie ktos moze mi pomoc?
No i? Wnioski jakieś?
pytanie mam a czy można jeździć z takim "uszkodznym" ERG??
Szukajcie , aż znajdziecie : brak stałego plusa (30) na radia itd., który służy do podtrzymania pamięci!
Szarpanie na wolnych obrotach i utrata mocy silnika.
Brak sprzęgła w pedale to porażka w takim pojeździe. Takie coś to utrata części kontroli.
Co oznacza błąd mid 128 sid 2 fmi 5 w Renault premium 2011r po zgaszeniu i odpaleniu błędu brak. W momencie usterki utrata mocy i dziwne zachowanie silnika
Podam Ci co należało by sprawdzić odnośnie tych błędów 1.P0087 Zbyt niskie ciśnienie w szynie paliwowej/układzie paliwa : 1 Czujnik ciśnienia paliwa 2 Elektrozawór dozowania paliwa 2.P0171 Mieszanka zbyt uboga (rząd 1) : 1 Miernik masowego przepływu powietrza z czujnikiem temperatury powietrza 2 Czujnik temperatury powietrza 3 Czujnik temperatury cieczy...
Zrób diagnostykę z podglądem parametrów pracy silnika, okaże się.
Przepływomierz ??
W przypadku utraty pojemności przez kondensator, silnik pracowałby z normalną prędkością, ale miałby tylko problem z wystartowaniem. Po pchnięciu palcem zaczynałby pracować z normalną prędkością. Obniżone obroty prawdopodobnie są wynikiem ustawienia takiej prędkości w sterowniku. Pomiar napięcia pierwszym z brzegu multimetrem w tym przypadku nie zda...
utrata silnik jazda utrata silnik aster utrata funkcjonalności
oznaczenie zmywarka siemens zamek kabina volvo silnika
subaru tribeca bluetooth bootowanie
Hitachi TV Firmware: Model-Specific Updates, Vestel/Hisense/Tempo Regions, Safe Download Guide Opticum Sloth Combo Plus H.265 – nie uruchamia się po aktualizacji firmware