Szczelność robiłem dymiarka i nigdzie nie było nieszczelności. Może pompa vacum daje małe ciśnienie paliwa bo od 2000 obr już tego problemu nie ma
Do pompki paliwowej w baku nikt nie zagladał przy filtrze i analogicznie dalej jest dobrze. Sama pompka paliwo podaje dość obficie jak odkręciłem śrubkę odpowierzajacą. Pompa vacum daje na biegu jałowy ciśnienie w okolicy 3bar A przy obrotach 2500 około 9bar.
Wszystko ustawione i paliwo idzie normalnie. Jeszcze vacum nie ściągałem ale słyszałem że raczej to nie to bo rzadko się psuję część paliwowa. Auto zachowuje się właśnie jak by nie dostawało paliwa. Ale pompa w zbiorniku działa przez filtr normalnie przebija i jak ściągałem wąż tuż przy vacum to również jest ok. Zastanawiam się czy jest możliwość...
Witam. Jak w temacie. AVF w Passacie B5 w trakcie jazdy rzekomo zaczęło rzucać motorem i zgasł. Co sprawdzone: Ecu błędów brak Pompa w baku sprawna podaje paliwo ciśnienie w normie Vacum podmieniona Kanały paliwowe przedmuchane Oringi na pompkach są wiązka pd sprawdzona Synchro -0.6 Czujnik wału sprawny Przy zapłonie, pokauzje status pompek 2, w trakcie...
Ciśnienie paliwa w normie? Pompa Wysokiego ciśnienia sprawna? Pomp w baku ? Filtr paliwa czysty? Korek wlewu oryginalny ? Wężyki od Vacum szczeknę ? ktoś ich nie pomylił ? Od strony paliwa wszystko ok. ciśnienie na rampie zgodne z zadanym. Vacum tu nie ma nic do tego bo gruszka od turbiny jest podpięta pod turbinę (wypychana przez ciśnienie z turbiny)...
Niestety dopadł mnie problem z kolejnym samochodem w domu. Auto to Passat B6 2006 2.0 tdi 16v 170 km BMR na pompowtrysku Siemens. Opis zdarzenia: W czasie jazdy zaczęło rzucać silnikiem jakby pracował na 3 cylindry zjechałem na zatoczkę, zgasiłem auto i już nie mogłem go odpalić. Przyjechał do mnie brat z texa, po podłączeniu pokazało zawór pompowtryskiwacza...
Ciśnienie pompy vacum 11,5 bar. przy 4 tyś obrotu. Super. Ale auto ciągle nie pali tak jak trzeba. Jeden z konsultantów telefonicznych pracowni Milewczyka mówił coś o tym że pompowtryski mogą być uszkodzone elektrycznie (?) Że niby pompowtryski działają w dwóch fazach, rozruchu i pracy. Co o tym myślicie. Pompowtryski Siemens.
Wrzucę filmik wieczorem. Co do drgań to poczekajmy jak bedzie wyglądać praca po zmianie poduszek. Egr akurat założony używany, ale z samochodu w którym nie było żadnych objawów. Gniazda...tak sprawdzone, są idealne. Kolizja owszem była(poprzedniego właścicielowi strzelił rozrząd) jednak po naprawie silnik chodził idealnie, zaczął tak pracować ok 1.5...
i teraz moje pytanie czy pompa vacum pompuje również paliwo do głowicy, domniemam ze tak, tylko pod jakim ciśnieniem? Może w niej jest problem? Zwieksza cisnienie paliwa cos kolo 7 barów przy max obrotach. Tak mniej wiecej moge sie minimalnie mylić.
Podaj numer błędu. 16688 . Ale teraz już się nie pojawia po wymianie uszczelniaczy pompowtryskow Dodano po 57 Sprawdź ciśnienie sprężania na garach. Właśnie już chciałem to zrobić któryś dzień temu ale pobliscy mechanicy nie mają zegarów albo mają zepsute więc muszę poszukać kogoś kto ma sprawny i wtedy sprawdzę Dodano po 3 A to pokażcie mnie takiego...
witam, chciałbym wznowić post. Mam identyczny problem, mam 2.0 tdi bmr 170 km. kręci jak na załączonym filmie. silnik długo się kręci, im mniejsza temperatura tym gorzej odpala. Jak nie rozładuje akumulatora to odpala i gaśnie. Jak zaskoczy to trzepie silnikiem. W samochodzie została wymieniona pompa vacum, sprawdzone pompowtryski i ciśnienie na cylindrach...
Tak w zbiorniku jest pompa paliwa. pompa vakum je podaje Jakie ciśnienie wytwarza ? Pierwszy raz wystąpiła ta usterka? że w wężu od paliwa nie ma ropy W którym wężu ? Coś było ostatnio robione z układem paliwowym ? Temperatury jakie widzi ? Świece żarowe sprawne ? Jakieś błędy ? Mało prawdopodobne w tym silniku żeby paliwo się cofało, raczej układ się...
Cześć, mam to samo, również bxe. Wymienione PompoWtryski pierwsze sprawdzone na maszynie i dobre są. Pompa vacum wymieniona oraz wiązka pompowtryskiwaczy, ciśnienie paliwa, książka, oringi na pompkach nowe. Te same objawy, przerywanie u mnie tylko przy 2000 rpm w czasie jazdy, podczas przyspieszania, zakres 2-3 tys, przerywanie masakryczne, ze chce...
Nie ma ciśnienia paliwa przy rozruchu. Pompa vacum lub co bardziej prawdopodobne uszkodzony oringi przy montażu pompowtysków. Czasem zdarza się że masz uszkodzony pompowtysk, aby byłyby inne objawy.
no tak. nie napisałem marki auta, chodzi mi o silnik i jego lipne działanie. założyłem regenerowaną głowice. pompki zostały stare BJ, wchodziły bardzo ciężko w nowe gniazda i na nowych uszczelniaczach. Na początku zaczął się problem z nierówną pracą silnika najbardziej zauważalne jak się silnik rozgrzał i przy załączeniu EGR, wtedy zaczyna równomiernie...
Ciśnienia na cylindrach wynoszą od 28 do 29. Dodano po 2 Sprawdzałem ciśnienie paliwa na vacum pompie - jest 2,5 Bara na jałowym, nie wiem jakie powinno być. Jeśli ma ktoś taką wiedzę to proszę o odpowiedź.
Ciśnienie paliwa za pompą tandem i zapowietrzanie się tego odcinka lub też wcześniejszego od filtra do tandem pompy. Na wyjściu z tandem pompy jest zaślepka na imbus tam wkręca się manometr odpowietrza i można robić pomiary ciśnienia paliwa do napełniania pomp wtrysków. Poniżej 1,5 - 2 bar (to jest ciśnienie minimum ) nie odpala i nie chce pracować....
Tak z ciekawości co ci pokazuje w bloku pomiarowym silnika 4. (takie odczyty należy zawsze zrobić przed wymiana rozrządu łatwiej wrócić do ustawień poprzednich jak je się zna.) Ja obstawiam na źle złożony filtr paliwa cieknąca pompę Vacum lub uszczelnienia pompowtrysków (wymiana tych uszczelnień co 200000 km). Test podania paliwa z butelki i zajrzenie...
Witam, Dziś robiłem pomiary ciśnienia na pompie vacum i wyszło tak: -podciśnienie >-0,95 na wolnych obrotach -ciśnienie paliwa -> +2,5 na wolnych obrotach -ciśnienie paliwa ->+7,5 przy obrotach 4tyś. Pozdr.
Witam Może jestem nowy i zakładam nowy temat ale takiego problemu nie znalazłem. Auto w temperaturze ok 20 stopni pali bez problemu,poniżej zaczynają się schody. Po prostu odpala i natychmiast gaśnie... Co sprawdziłem: 1.czujnik temperatury-jest ok.(nawet podłączałem nowy oryginalny) 2.świece - były dwie spalone - wymieniłem wszystkie cztery (nie mają...
Co mege jeszcze sprawdzic jesli chodzi o te odpalanie ? 1. Pompa paliwa - część AJMów ją ma a część nie. Ciśnienie robocze chyba około 1bar jeżeli nie myli mnie pamięć 2. Filtr paliwa, a szczególnie uszczelka pod filtrem 3. Przewody po drodze aż do listwy w głowicy doprowadzającej paliwo do PD (czy nie ciekną, czy złączki nie uszkodzone gdzieś itp.)...
Witam mam kolejny problem z moim golfem z silnikiem diesla na pompowtryskach. Problem po raz pierwszy wystąpił przy rozproszeniu auta do 200km/h nagle dało się odczuć spadek mocy auto zwolnili Ale dalej dało się utrzymać prędkość 140km/h po przejechaniu tak 10 kilometrow stanąłem na parking auto chwilę pochodziło na wolnych obrotach wkrecal się bez...
WITAM . bywa tez ze w tych silnikach pada regulator cisnienia paliwa wtedy tez bedzie sie działo dokładnie tak jak opisujesz. czyli ze potrafi nawet niespalone paliwo wywalac przez wydech Dodano po 1 jest tez mozliwe se rozrząd sie przestawił Czy regulator ciśnienia paliwa to inaczej pompa vacum podciśnienia? Czy to coś zupełnie innego?
Pompa vacum wytwarza podciśnienie, nie tylko używane do wspomagania układu hamulcowego. Na pewno nie ona wytwarza ciśnienie paliwa podawanego na wtryski, tyle że jest zespolona z pompą paliwową.
Witam, mam problem z moim passatem b6 z 2009 roku, samochód stał około 2 miesiące w miejscu, po tym serwis pełny i wymieniony egr bo pokazywał błąd. Aktualnie auto jak już odpali jeździ idealnie, żadnych kontrolek, aczkolwiek jak odpali..., żeby odpalił trzeba go krecić długo 10sekund jednocześnie pompując gazem i na zapłonie kluczykiem. W tym kierunku...
Witam Wszystkich. Mam problem z VW Golfem 1.9 TDI PD 101 k kod silnika ATD. Auto mam problem z drganiami na biegu jałowym drży kierownica i mrowieją siedzenia, po włączeniu klimatyzacji jest jeszcze gorzej, wcześniej były robione pompowtryski z tego względu, iż auto miało zwiększony apetyt na paliwo, po regeneracji spalanie wróciło w miarę do normy,...
Witam, przerobiłem pompę wirową, na samozasysająca, po przez uszczelnienie komory i danie zaworka zwrotnego Do lustra wody jest jakieś 4 metry po skosie. Pompa gdy stoi w rzece ma wydajność słupa wody chyba 12 metrów Otwórz mam problem ponieważ ładnie zasysa i ma zadowalające ciśnienie ale po przelaniu ok 40 litrów ciśnienie spada praktycznie całkowicie,...
Założyłeś gaz do nie sprawnego auta. Powinieneś mieć pewność przed montażem, to raz, dwa czy jesteś pewien ze auto nie zaczyna chodzić w jednym momencie na dwóch paliwach? Trzy sprawdziłeś czy regulator ciśnienia paliwa, jeśli jest, nie wpuszcza paliwa do kolektora ssącego? Sprawdziłeś ustawienie rozrządu? Metoda zaślepiania wszystkiego co pracuje na...
Sztanga chodzi plynnie w całym zakresie bez żadnych zacięć. I jeszcze jedno, zauważyłem ,że na Fisie pokazuje większe średnie spalanie ok 2litry w górę. Czy może to być pompa paliwa ta mechaniczna przy vacum pompie, która daje za małe ciśnienie?
Silnik na pompowtryskach ma dwie pompy jedna w baku tylko by podać paliwo do filtra i druga tzw tandem pompa czyli pompa vacum i pompa paliwa w jednym zamontowana na kancu wałka. Pompa ta wytwarza cisnienie potrzebne do szybkiego napełnienia pompowtryskiwaczy. Na wolnych cisnienie powinno być ok 2 min 1.5 bara a przy 2000 ok 8 bar. Przyczyn niskiego...
Auto nie naprawiłem.Byłem u mechanika od diesli po stalo 2 dni zrobił dialize i stwierdzil, że kompresja ok, zalożył normalny filtr dopływ paliwa ok, zero spadku ciśnienia w ukladzie paliwowym czyli zbiornik węże.Mowi że, moga być rożne możliwości takie jak.nieszczelna pompa vacum , przydarte pompowtryski siemensa , może być tłok lekko opuszczony względem...
PD Najczęściej gaśnie z braku paliwa - tylko gdzie ono może znikać jak pompka pracuje? Można ominąć i filtr i pompkę zawężając pole poszukiwań. Ciekawe jakie jest ciśnienie na vacum w momencie gaśnięcia (końcówkę do pompy można dorobić z przewodu hamulcowego). Synhro i regulację pompek pewnie już ktoś wykonał - można sprawdzić dla pewności.
Robert, ja bym sprawdził dwie rzeczy, mianowicie jakie ciśnienie daje pompka wstępna w zbiorniku to raz, oraz założyłbym przezroczysty przewód paliwowy na próbę na zasilanie i powrót z tandem pompy co nam ukaże czy piana robi się bo nie pobiera paliwa z filtra czy na powrocie z tandem pompy bo są wydmuchane miedziane uszczelki na wtryskach, i kompresja...
Nic poważnego, nie kopci ale wydaje mi się że może być za słabe ciśnienie paliwa wydaje mi się że to może być problem z pompą vacum, i coś koło 4000tys obrotów turbina tak jak by się na chwilkę przycinała ale później już idzie normalnie dalej. Komputer nie wyświetla żadnych błędów.
przyczyn może być wiele. potrzebna jest dobra diagnoza, bip,y , synchronizacja, i wiele wiele innych czynników które mają wpływ na odpalanie. czasami to po prostu f,paliwa. albo oringi na wtryskach ale wtedy przybywa oleju. pompa vacum czasami robi małe ciśnienie/zapowietrza się. Przede wszystkim DIAGNOZA komputerowa na początek
Witam wymieniłam wszystkie uszczelniacze przy pompowtryskach zgodnie z sugestią kolegi i było super 2 tygodnie i problem znowu powrócił !!! Ktoś mi powiedział że to pompa vacum tylko z tego co sie orientuje to pompa ta ma utrzymać ciśnienie a u mnie ewidentnie słychać że nagle brakuje paliwa to co ma wtryskach to wypali i zaraz gaśnie !!! Już sama niewiem...
teraz pytanie czy pompa vacum może być wadliwa nie mam już pomysłu No nikt tutaj ci nie wywróży. Weź manometr i sprawdź ciśnienie paliwa przy rozruchu. Nie podałeś jak zwykle danych np jak kod silniika. Nie wiadomo czy jest tam pompa wstępna czy nie. A synchro w grupie 4,4 jak?
pompa Vacum wymieniona Niepotrzebnie, bo jest od wspomagania hamulców. I od podawania paliwa pod ciśnieniem do pompowtyskiwaczy. 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają w błąd, są niebezpieczne czy nie rozwiązują problemu użytkownika .
Uszczelniacze wymienialem nic to nie pomoglo. Glowica byla na regeneracji i powiedzieli mi ze jest szczelna. Remont robilem z uwagi na wyrzucanie plynu chlodniczego zbiormiczkiem. A co powiesz na podpieranie zaworow? Moze cisnienie oleju zbyt wysokie lub niskie.
Witam od pewnego czasu po uruchomieniu silnika,silnik popracował chwilę potem gasł odpalałem go i jechałem dalej, dwa dni temu auto pracowało około 10 sec i zgasło i juz nie dało się uruchomić. Wymieniłem filtr ropy zalałem go ropą. Po około 20 min. stania auto odpala na 10 sec i gaśnie tak przed i po wymianie filtra było jak juz zgaśnie to potem kręcę...
Skoro to wszystko co napisałeś zrobiłeś prawidłowo to pozostało ci tylko ustawić kont synchronizacji. Zajrzyj do filtra paliwa mimo wszystko . Będziesz wiedział czy pompa Vacum szczelna skoro pompowtryski uszczelnione. Nawet filtr paliwa źle włożony i lipa. Ja bym dał większy kont na popychaczach więcej niż 180 stopni -to moje zdanie. Osobiście mam...
Witam, Doszedłem do ściany i nie mam już pomysłu jak ustalić przyczynę. Mam B6, zakupiona z padniętymi pompowtryskami - wymienione na nowe, jednak jeden objaw został - czasem kręcił długo przy odpalaniu. Po wymianie pompowtrysków żadnych błędów w silniku ( z wyjątkiem poduszki silnika - wyszło na dniach). Teraz robiłem logi i wygląda to coś w rodzaju...
Jeśli nie jesteś mechanikiem to sam nie rób nic w tym aucie bo wyjdzie drożej.Do wymiany uszczelki trzeba wymontować rurki wysokiego ciśnienia paliwa,których nie odkręcisz bez odpowiedniego klucza.Oprócz uszczelki pokrywy są tam uszczelniacze wtrysków które też mogą przeciekać.Wycieki mogą być też z pompy vacum,na styku tej pompy z głowicą.Często leci...
Hejka Powoli opadają mi już ręce i zaczyna brakować pomysłów, ale od początku: Auto jak w temacie,kupione ze stukami(luz na sworzniu korby),silnik zrobiony. Turbina miała być po regeneracji ale tylna lampa od wydechu całą czarna wiec nie wiem co wcześniej było nie tak. Objawy na chwilę obecną.Mówimy o postoju bo podczas jazdy ciężko osiągnąć 50km/h....
Wiec tak, manometrem analogowym udalo mi sie zmierzyc ze maksymalne osiagniete cisnienie w moim ukladzie to 0,8 bara vacum wystepuje okazionalnie na poziomie -0,1 Generalnie pomysly sie skonczyly. Calkiem nie wykluczone ze blokuje kwestia elektroniczna/elektryczna - mala dawka paliwa itp. Nie oszczedzam na serwisach bardziej chodzi o brak czasu na przestoje,...
Wiitam na tapecie passat b5 PD 101 koni ,problem polega na tym że na zimnym nie odpala od strzała trzeba go pokrecic ,aby wykłuczyć usterki mediów zostało wymienione : - uszczelniacze na pompowtryskach plus dwa pompowtryski - akumulator - rozrusznik - pompa paliwa w zbiorniku - pompa vacum(wysokiego cisnienia) - filtr paliwa parametry w bloku 13 i 23...
Cześć, mam problem z Seat Leon 2 1.9tdi BLS dpf egr off. Auto stało 2 tygodnie i po powrocie zaczęło nierówno pracować na wolnych obrotach, rzuca silnikiem. Głównie chodzi nierówno ale co jakiś czas zaczyna pracować zupełnie normalnie. Korekcje wtryskiwaczy na vcds rozjechane na Maxa i przechodzi z cylindra na cylinder nie ma powtarzalności żeby którys...
vacum ciśnienie vacum pompa paliwo vacum ciśnienie paliwa
pętla sprzężenia zwrotnego instalacja elektryczna motoroweru maksymalny obrót silnik
stabilizator napięcia ujemnego stabilizator napięcia ujemnego
Ford Escape 2006 – licznik zawyża przebieg, przyczyny, czujnik VSS, rozmiar opon Mastercook piekarnik nie grzeje, symbol ślimaka na wyświetlaczu – jak odblokować?