Witam! Golf 4 1.9 ahf 110koni 1999rok. NAGLE podczas jazdy zesztywniał hamulec. Pompa vacum palec przysysa do przewodu. Zaworek zwrotny wydaje się blokować przepływ w jedną stronę. Przewody ok. Czy jest jakaś możliwość sprawdzenia serwa? Niema z niego żadnego wycieku ani nic. Wszystko wygląda ok. Macie może jakieś propozycje?
Tak wartość 850 mi się zgadza Hmm myślę że raczej pompa Przepływomierz okej sensor map okej Turbina jest po regeneracji po założeniu nie było mocy więc dałem ja jeszcze raz do sprawdzenia i jest okej wiem że jest okej to jest sprawdzony gość od którego zawsze brałem turbo do jakiegokolwiek auta Mierzyłem pompę vacum okej , wszystko szczelne jak należy...
Vacum pompę mam na pewno sprawną bo sprawdzałem na innym aucie. Przyczynę znam Tzn. nie dostaje się z bloku do wacum przez mały otwór olej silnikowy który uszczelnia vacum żeby było podciśnienie. Interesuje mnie jak idą kanały olejowe, co powoduje że ten olej tam jest wtłaczany. Czy może mi siedzieć pompa olejowa, a może jest jakiś zaworek który się...
Hej. Od kwietnia borykam sie z problemem braku mocy. Na początku turbina włączała się jak sie jej chciało ale stopniowo coraz rzadziej. Okazało się że wywaliło mi gdzieś wężyk od podcisnienia w trójniku. Wężyk został podpięty niestety po dłuższym czasie. Po zakręceniu auta na pierwszych 3 biegach do 4k obrotów auto wypluło czarną chumure i działało...
Witam, mam problem z moją Corsa D 1,3 cdti, od dłuższego czasu mam notlauf przy 120 na godzinę. Sprawdzałem jak pracuje kierowniczka turbiny, bo wiem że to częsty przypadek notlaufow. Ale sztanga od gruszki chodzi gładko, bez żadnych oporów. Obstawiam że to zaworek sterowania turbiną, dlatego zamówiłem nowy i podmieniłem, niestety nic to nie dało. Zauważyłem,...
Proste zdejmujesz dwa wężyki z filtra paliwa co idą do pompy Vacum. Następnie na te dwa końcówki filtra paliwa zakładasz wężyk -to spowoduje to że pracująca pompa paliwa podaje paliwo do filtra i te paliwo trzeba skierować z powrotem do filtra paliwa - czyli na filtrze paliwa robisz zamknięty obieg -te paliwo podczas testu nie bedzie nam potrzebne z...
Witam. Posiadam golfa IV 1.9tdi 90km 99r. Pare dni temu autko nie chciało mi odpalić, postawiłem na zarąbany filtr paliwa, który następnie wymieniłem (bez zaworka filtru), oczywiście zalałem filtr no i już za drugim razem golfik odpalil, pochodził z 15minut i potem jeszcze pare razy go odpalałem no i wszystko ok. Dzisaj próbuję go odpalić i nic...Filtr...
Witam posiadam golf 4 1,9TDI 110KM kod silnika ASV co jakiś czas jak szybko chce przyspieszyć auto wchodzi w tryb awaryjny typowy notlauf najwięcej najczęściej jak silnik jest zimny nierozgrzany! kod błędu to 17965 ,musze wtedy silnik wyłączyć i ponownie uruchomić i wtedy wszystko jest poprawnie .napisze co zostało sprawdzone czyli;zostało sprawdzone...
Przewody podciśnienia wymienione i nowy zaworek zwrotny. Zatkane było rozgałęzienie przy pompie vacum dlatego nie było podciśnienia. Teraz auto ładnie pracuje i ma moc ale... Czujnik pokazuje przeładowanie o sterownik wpada chyba w tryb awaryjny bo odcina turbo. Zawór N75 daje za małe podciśnienie na gruszkę turbiny i nie przesuwa ona cięgna do końca....
dobra egr do wymiany ale jeszcze tak zbadałem te podciśnienia> jakie maja być na tych zaworkach bo mi wyszło tak: pompa Vacum 0.7 ten zaworek do turba ma 0.5 ten do EGR ma 0.03 a ten do klap ma 0.04
| Pomógł mi? Czasami tam vacum nie jest doszczelniana olejem? Np. w Maździe jest tak że gdy przypcha się magistrala oleju to jest brak dosyczelniania vacum a tym samy jej sprawność jest 50% lub mniej i też wtedy jest brak hamulców Moze to i cos tym olejem rzeczywiscie jest jakis problem, po ostanim remoncie silnika... Po odpaleniu przez dwie sekundy...
Słuchajcie ogólnie dziwna sytuacja Ogólnie samochód jeździ wszystko w porządku brak hamulców tzn Twardy pedał ,więc uszkodzone serwo ,postanowiłem wymienić jeszcze zaworek między vacum pompa a serwo (trójnik) i po włożeniu "nowego" o dziwo serwo zaczęło działać ,lecz nie działa turbo ,po zmianie spowrotem turbo działa ,zaś serwo nie
Witam szanowne grono,zwracam się z prośbą o pomoc w naprawie układu hamulcowego w volvo s60 2.4 d5. Sprawa wygląda następująco, od dwóch lat borykam się z kolorem płynu hamulcowego,po wymianie i przejechaniu 1000 km, w zbiorniczku jest płyn koloru czarnego a nie koloru słomkowego, wcześniej tego nie było. Wymieniłem już n/w części: - serwo(nowe),bo...
Witam, borykam się z problemem twardego pedału hamulca. Podciśnienie wynosi -0.75 bara. Serwo trzyma ciśnienie, po naciśnięciu pedału ciśnienie spada do zera. Jeżeli pompa nabije ciśnienie to hamulce są, ale do pierwszego hamowania. Pompa podmieniona na używaną i nadal to samo. Zaworek jednokierunkowy sprawny, układ szczelny. Jeżeli serwo trzyma cieśnienie...
witam mam taki problem świszczy mi w okolicy vacum pompy po odłączeniu przewodu vacum pompa a serwo nie swiszczy przewód dobry ten zaworek też swiszczy tak od 1300 obr turbina dobra sprawdzana możliwe ze coś przy serwie??? jak je podłączam to zaczyna świszczeć ale koło vacum audi a4 b6 2.5TDI 155km 2001r dzięki poniżej foto
Witam mam problem z odpalaniem ,mianowicie zapala co jakiś czas na jakies 10 min a później gaśnie i juz nie da rady odpalić.Jak spróbowałem przejechac sie od razu po odpaleniu po okolo 50 metrach zaczą się dławić i zgasł dodam że świece pompowtryski pompka paliwa zaworek czujnik temperatury i pompa vacum sprawdzone.A i jeszcze po ściągnięciu wężyka...
czyli nadal pompa ładuje 4s do -0,8bar a kolegi 1,5s? cały czas to jest problem? czy może turbina daje nie stabilne ciśnienie? oprócz tego co wymienił T5 jeszcze sprawdź zaworek zwrotny przy turbo, N75 i N18, jak to wszystko sprawdzisz opisz dokładnie o co tobie chodzi. Zrób loga 011 dynamicznego to sam będę wiedział co w trawie piszczy. Tu nie ma bardzo...
Witam Mam silnik AFN 1.9 tdi 110 km Powiedzcie mi ile tak około potrzebuje wężyków podciśnienia aby wszystko wymienić ?(I jaka średnica) Oraz gdzie u mnie jest ta pompa vacum ? A i czy da się jakoś sprawdzić Zaworek N75 ???? PS:Co by się stało jakbym podłączył "gruszkę turbiny " Bezpośrednio bez tego zaworka; to samo z EGR ? Dodano po 1 http://obrazki.elektroda.pl/8369882900_1...
Brak błędów na komputerze, czujnik położenia wału drugi, filtry dwa wymienione, zaworek zwrotny nowy założony. Podejrzewam właśnie pompę podciśnieniową. Ale czy możliwe, że przycina się i nie daje ciśnienia. Zauważyłem również, że w króćcu od serwa było delikatnie zaolejone. Może pompa Vacum puszcza już??
Hamulce OK ale pedał dalej twardy czyli efekty żadne. Co to znaczy? Hamuja, ale nie ma wspomagania, czy nie hamuja? Jaki jest skok pedalu? Po puszczeniu pedalu, czy kola obracaja sie luzno, czy sa nadal hamowane? Kto dokonal naprawy? Mechanik, czy sasiad-majsterkowicz? Doswiadczony mechanik powinien od razu odroznic brak wspomagania od problemow w...
Panowie, wymieniłem już zaworek do filtra paliwa z oringami, wchodzi ciaśniej, ale dalej jest to samo... Odpala na dwa obroty i filtr paliwa prawie pusty ? nic z niego nie kapie Co szukać, czy filtr może być uwalony ? Jutro rano zobacze jak odpala na zimnym... może pompa vacum padła tak czytem teraz ? ale to by w logach wyszlo ? może filtr odwrotnie...
Postaram sie bardzo w skrócie, nikt nie lubi czytac tasiemców. KWESTIA OBJAWÓW Auto się nie wkręca, ma całkowity brak mocy, egr zaślepiłem fizycznie (sporadycznie słychać jak zawór mocno zassie powietrze wówczas silnik chodzi 2 razy głośniej) - zaślepiłem EGR ponieważ 2 mies temu non stop łapałem notlaufy turbo odcinał komputer i nie mogłem jechać na...
Miałem ten silnik w Volvo. A więc zaworek nad kompresorem klimatyzacji steruje klapa gaszącą- u Ciebie to B. Z kolei za sterowaniem geometrii odpowiada zaworek A. Co prawda w Vovlo jest on przykręcony obok pompy vacum. Co do samych zaworków oba są takie same. EGR jest sterowany elektronicznie.
Witam, czy można uszczelnić pompę Vacum silikonem? Wymieniłem dwa dostępne w ASO oringi ale niestety poci się w miejscy pokrywy Vacum pompy. Na poniższym zdjęciu. https://obrazki.elektroda.pl/2496656800_... https://obrazki.elektroda.pl/4041585400_... PS. czy mogę odkręcic ten dekiel na założonej pompie na samochodzie?...
Witam serdecznie. Potrzebuje schemat budowy takiej pompy jak na zdjeciach. Pompa jest olejowa, zostala naprawiona po duzej awarii ale efekt jej pracy to tylko -2 bar a dawala -7bar.Brakuje jedenj uszczelki wewnatrz pompy, zostala dopierana doswiadczalnie ale... nie udalo sie.Bardzo prosze o pomoc.Dzieki i podrawiam. Dane spisane z tabliczki popmy, DVP...
Witam, problem po zimie. Mam tą pompę od 1997 roku. Zawsze na zimę odłączałem pompę, brałem ją do domu i zalewałem olejem jadalnym. W tym roku też zalałem pompę olejem ale zostawiłem ją w domku letniskowym. Był mróz. Podczas próby użycia pompy w tym roku pompa nie zadziałała. Sprawdziłem wszystko i diagnoza to pompa. Rozebrałem ją i okazało się, że...
Może kto wie do czego służy Vacu pompa zamocowana przy alternatorze? Z góry dziękuję. Pozdr.
Dzień Dobry Wszystkim. Jest to mój pierwszy post forum, liczę że przy pomocy właśnie tego forum uda mi się rozwiązać trapiący mnie problem z wodą. Postaram się w tym poście umieścić jak najwięcej informacji, tak aby jak najlepiej przedstawić mój problem. A mianowicie posiadam zestaw hydroforowy z pompą Hydro-Vacuum SKB 4.02 z 1997 roku zbiornik 200L...
Witam. potrzebuję precyzyjnej i trwałej (metalowa, uszczelnienia olejoodporne) pompy oleju do pompowania niewielkich ilości oleju do pomiarów. potrzebuję regulować stały wydatek w granicach 30-300ml na minutę przy ciśnieniu maks 0,5bara. myślałem np o elektrycznej pompie wspomagania ale słabo z regulacją obrotów bo tam jest silnik bldc ze zintegrowanym...
Sprawdź podciśnienia, vacum pompa, zaworki które sterują podciśnieniami i gruszki które pracują na podciśnieniu.
witam, chciałbym wznowić post. Mam identyczny problem, mam 2.0 tdi bmr 170 km. kręci jak na załączonym filmie. silnik długo się kręci, im mniejsza temperatura tym gorzej odpala. Jak nie rozładuje akumulatora to odpala i gaśnie. Jak zaskoczy to trzepie silnikiem. W samochodzie została wymieniona pompa vacum, sprawdzone pompowtryski i ciśnienie na cylindrach...
Z dopasowaniem membrany możesz mieć problem , średnica, grubość , sprężystość , sposób łączenia na środku ( najczęściej nierozbieralny )musi ona współpracować z zakresem podciśnienia. Musiał byś mieć dostęp do kilku membran aby dopasować tą jedną . Poza tym sposób zamknięcia serwa ? Zdecydowanie łatwiej będzie ci dopasować całe serwo , przy montażu...
Sprawdź wszystkie przewody podciśnieniowe (pod względem szczelności) idące począwszy od vacum pompy do zaworka n75 i później do gruszki turbiny. Sprawdź czy gruszka na turbinie jest szczelna, i czy można ruszyć sterowaniem geometrii turbiny.
Dzięki za wskazówkę , ale mam jeszcze pytanie , w którym miejscu znajduje się ten zaworek .
Sprawdz pompę vacum czy zasysa powietrze,zaworek zwrotny,chyba że rozczelnieniu uległ przewód lub serwo.
Jeśli zachowałeś polaryzację (jak pamiętam to na obudowie złącza jest jest oznaczone + i -) to oznacza, że zawór jest uszkodzony. Bez zasilania powinno być przejście między OUT i ATM (ten filterek u dołu), zaś VAC powinno być zamknięte. Po podaniu napięcia powinno się pojawić przejście między OUT i VAC (a ATM odcięte). Dla pewności posprawdzaj, czy...
Po takim odpowietrzaniu ukł.ham. nie wsiadłbym do tego auta. Tylko pompa vacum od strony zaworka kolejność jak zwykle.
Podciśnienia też do sprawdzenia.Przy pompie vacum wyjście podciśnienia na zaworki-sprawdz czy tam jest drożne.
Nie ma pompki, podciśnienie idzie od silnika (benzyna) lub od Vacum-pompy (diesel) Jest to kabel chyba szary z paskiem o ile mnie pamięć nie myli. Zaworek pod siedzeniem zawiera prosty układ czasowy, że nawet po krótkim naciśnięciu przycisku zaworek przełącza na ok. 5-7 sek żeby nastąpiła prawidłowa reakcja pneumatyki. Sprawdź: Czy przewodem podciśnieniowym...
Mam zwykłą najprostszą sprężarkę, bez zmiennej geometrii z zaworem upustowym wastegate sterowany podciśnieniem ponieważ elektrozawór który steruje gruszką podłączony jest do pompy vacum a pompa vacum wytarza podciśnienie a nie ciśnienie. No chyba że coś się zmieniło. Jak podłączyłem gruszkę do tego zaworku a drugi koniec dałem do ręcznej pompki vacum...
mam i mierzyłem bezpośrednio na tym połączeniu serwo-pompa vacum i tam kolo zaworka zwrotnego jest kikut i pod to podłączyłem vacuometr. A tak po za Tym to wężyki mam wszystkie nowe. Może ten wężyk łączący popmpe vac z serwo może jest nie szczelny po niedzieli spróbuję podłączyć vacuometr bezpośrednio do pompy i wtedy sprawdze bo dziś nie miałem jak...
Witam serdecznie wszystkich to mój pierwszy post, jeżeli coś zrobię nie tak to proszę mnie poprawić :-). Pacjent to passat B5. Po wymianie tarcz klocków i cylinderkow auto hamuje na zapalonym silniku. Znajomy mechanik mówił że tak może być przez pewien czas zanim wszystko się ułoży. Tarcze i klocki to master sport. Od wymiany zrobiłem około 3 tysięcy...
Podstawa to dobra pompa vacum min.0.8bara,oczywiście wężyki podciśnienia szczelne ,sprawne zaworki i szczelne wszystkie membramy w elementach wykonawczych.Ale przy niesprawnej pompie vacum powinno chyba walić błąd systemu krytycznego 2(turbo)u ciebie posprawdzaj węzyki koło akumulatora pewnie sam egr sprawny .No chyba że membrama poszła ,i sprawdz czy...
Nikt nic nie wnosi do tematu a szkoda bo to częsty problem w silnikach EA189 CGLC D CJCA B C CAY itd... Może większa ilość użytkowników uniknęła by niepotrzebnych kosztów choć wiem jak ciężko to zdiagnozować a wiec- po wymianie; -czujnika -pompy oleju -panewek -podstawy filtra -hydrauliki (wałki bez śladów zużycia) ciśnienie przy temp 100 C 5w30 pozostało...
Brak odpowiedniej ilości paliwa jest przyczyną opisanych efektów. Przyczyn może być wiele ale tu najbardziej prawdopodobna to uszkodzony zaworek zwrotny vacum-tandem pompy - objaw jakby był zapowietrzony układ paliwowy (dopiero po chwili stabilizują się obroty).
Witam Problem polega na tym że, po kilkukrotnym szybkim naciśnięciu pedału hamulca, znika podciśnienie i przestaje działać np turbina i twardnieje pedał hamulca, po kilku sekundach pojawia się podciśnienie i wszystko wraca do normy tylko trzeba uważać żeby za często nie wciskać hamulca. Teraz pytanie : czy serwo może puszczać ?( nie słychać syku), czy...
Jak to mówią po nitce do kłębka, wężyk od turbinki(taki cienki) poprowadzi Cię do tego zaworka ja mam vc c 1.9 cdti i u mnie ten zaworek znajduje sie przy chłodnicy od lewej strony auto,do zaworka są podpięte 2 wężyki jeden od turba drugi od vacum pompy ,sprowdz szczelność tych wężyków i styki tego zaworka Dodano po 3 co do wyswietlanego klucza i dużego...
Witam Podstawa w twoim przypadku to rzetelna diagnostyka komputerowa, najlepiej serwisowym testerem lub jeśli niema takiej możliwości to dobrym uniwersalnym. Musisz nam powiedzie jakie błędy zapisane są w sterowniku będzie można wtedy powiedzieć co powoduje przejście ecu w tryb awaryjny. Czy mechanik u którego byłeś robił diagnostykę? bo wygląd że wymienia...
Warto sprawdzić stan pompy i wyeliminować przyszłą usterkę.Zaworek zwrotny okazał się sprawny-umieszczony w zaznaczonym elemencie.
Witam po przerwie,problem wraca wraz z zimą. W silniku filtry oleje powymieniane,świece sprawne,przekaźnik świec wymieniony,uszczelniacze pompowtrysków 2 razy zrobione,vacum pompa nowa(pierburg),rozrząd nowy,rozrusznik zregenerowany,aku sprawny,2 zaworki zwrotne założone.W poniedziałek czujnik temp wymieniony a we wtorek rano -2 stopnie i lipa.Ostatnio...
Ale aż tak by uciekały te spaliny, nie sądzę. Jak w tej Twojej astrze sterowana jest turbina?? idzie do niej jakiś przewód podciśnieniowy od zaworku sterowanego elektrycznie a korzystającego podciśnienia z pompy vacum??? czy też masz turbinę na której jest z jednej części turbiny przewód (wężyk) idący do jej drugiej części?
Witam, Minęły już przeszło 2 tyg. jak auto wróciło do mechanika... Stwierdzono, że przy skręcie kierownicą - bodajże w prawo ginie gdzieś zasilania i autem miał zająć się elektryk. Niestety elektryk po ponad tygodniu "walki" sie poddał. Mechanik postanowił w przyszłym tygodniu przeprowadzić jeszcze jeden test - wyjać pompę i wstawić do testów inną,...
Witam. Mam problem z scharanem 1.9 tdi 115KM. Samochód niema mocy od samego doły. W silniku brak błędów. W samochodzie wymieniono turbine, zaworek n75, czujnik ciśnienia, pompę vacum, wycięto katalizator. Ciągle ciśnienie doładowania o około 300 za małe. Logi grupy 003,008,011
Chyba podejrzane będzie za niskie podciśnienie. Nagrałem film z podłączonym Vakuometrem przy gruszce w trybie 011 BS. https://youtu.be/H0B96Iw2GnY Czy podciśnienie na gruszce przy teście 011 BS w trybie ON powinno być podobne lub takie samo jak na wolnych obrotach za zaworkiem jednokierunkowym przy VACUM Pompie? Poniżej podaje logi dynamiczne bloku...
http://obrazki.elektroda.pl/1677958200_1... Jak kolega pisze można założyć taki zaworek serwa i z tego cieńkiego króćca zasilić elektrozawory.
Egr jest nowy sprawny a przepustnica jak by zamykala to chyba by bylo brak mocy a tu jest reszta oki klapy w kolektorze tez sprawne tzn ruszaja sie. Jeszcze mam pytanko podcisnienie na zaworze regulujacym turbo ile powinno byc? Bo za zaworem jest tule samo jak na vacum pompie czyli gdzies 0.9 i na zaworku od klap w kolektorze tez jest 0.9 a z tego co...
zaworek podciśnienie pompa vacum zaworek zwrotny vacum pompa vacum
elektryczny paralizator schemat wymiana kondensatorów zasilacz amica pralka cieknie
electrolux mruga start kabel brake radio
Przepływ prądu przez czujnik uderzeniowy: typy i zasady działania Zwiększenie siły głosu w amplitunerze stereo – TV Samsung, LG, Sony, HDMI ARC, optyczne, przedwzmacniacz