Sprawdź podciśnienia, vacum pompa, zaworki które sterują podciśnieniami i gruszki które pracują na podciśnieniu.
Miałem ten silnik w Volvo. A więc zaworek nad kompresorem klimatyzacji steruje klapa gaszącą- u Ciebie to B. Z kolei za sterowaniem geometrii odpowiada zaworek A. Co prawda w Vovlo jest on przykręcony obok pompy vacum. Co do samych zaworków oba są takie same. EGR jest sterowany elektronicznie.
Przeczytaj co napisałeś, przemysl to i jeszcze raz postaraj się skonstruować pytanie.
W pompie vacum jest zaworek zwrotny, sprawdź czy jest sprawny.Rozłącz od pompy serwo i podciśnienia, w zamian podłącz do pompy jakiś wężyk i spróbuj pociągnąć powietrze, powinien być opór, przy dmuchnięciu nie będzie oporu. Ewentualny olej w pompie mógłby być tylko do smarowania.
witam, chciałbym wznowić post. Mam identyczny problem, mam 2.0 tdi bmr 170 km. kręci jak na załączonym filmie. silnik długo się kręci, im mniejsza temperatura tym gorzej odpala. Jak nie rozładuje akumulatora to odpala i gaśnie. Jak zaskoczy to trzepie silnikiem. W samochodzie została wymieniona pompa vacum, sprawdzone pompowtryski i ciśnienie na cylindrach...
Sprawdź wszystkie przewody podciśnieniowe (pod względem szczelności) idące począwszy od vacum pompy do zaworka n75 i później do gruszki turbiny. Sprawdź czy gruszka na turbinie jest szczelna, i czy można ruszyć sterowaniem geometrii turbiny.
dobra egr do wymiany ale jeszcze tak zbadałem te podciśnienia> jakie maja być na tych zaworkach bo mi wyszło tak: pompa Vacum 0.7 ten zaworek do turba ma 0.5 ten do EGR ma 0.03 a ten do klap ma 0.04
Witam, mam problem z moją Corsa D 1,3 cdti, od dłuższego czasu mam notlauf przy 120 na godzinę. Sprawdzałem jak pracuje kierowniczka turbiny, bo wiem że to częsty przypadek notlaufow. Ale sztanga od gruszki chodzi gładko, bez żadnych oporów. Obstawiam że to zaworek sterowania turbiną, dlatego zamówiłem nowy i podmieniłem, niestety nic to nie dało. Zauważyłem,...
Witam! Golf 4 1.9 ahf 110koni 1999rok. NAGLE podczas jazdy zesztywniał hamulec. Pompa vacum palec przysysa do przewodu. Zaworek zwrotny wydaje się blokować przepływ w jedną stronę. Przewody ok. Czy jest jakaś możliwość sprawdzenia serwa? Niema z niego żadnego wycieku ani nic. Wszystko wygląda ok. Macie może jakieś propozycje?
Dzięki za wskazówkę , ale mam jeszcze pytanie , w którym miejscu znajduje się ten zaworek .
Po takim odpowietrzaniu ukł.ham. nie wsiadłbym do tego auta. Tylko pompa vacum od strony zaworka kolejność jak zwykle.
Sprawdz pompę vacum czy zasysa powietrze,zaworek zwrotny,chyba że rozczelnieniu uległ przewód lub serwo.
Podciśnienia też do sprawdzenia.Przy pompie vacum wyjście podciśnienia na zaworki-sprawdz czy tam jest drożne.
Jeśli zachowałeś polaryzację (jak pamiętam to na obudowie złącza jest jest oznaczone + i -) to oznacza, że zawór jest uszkodzony. Bez zasilania powinno być przejście między OUT i ATM (ten filterek u dołu), zaś VAC powinno być zamknięte. Po podaniu napięcia powinno się pojawić przejście między OUT i VAC (a ATM odcięte). Dla pewności posprawdzaj, czy...
mam i mierzyłem bezpośrednio na tym połączeniu serwo-pompa vacum i tam kolo zaworka zwrotnego jest kikut i pod to podłączyłem vacuometr. A tak po za Tym to wężyki mam wszystkie nowe. Może ten wężyk łączący popmpe vac z serwo może jest nie szczelny po niedzieli spróbuję podłączyć vacuometr bezpośrednio do pompy i wtedy sprawdze bo dziś nie miałem jak...
witam mam taki problem świszczy mi w okolicy vacum pompy po odłączeniu przewodu vacum pompa a serwo nie swiszczy przewód dobry ten zaworek też swiszczy tak od 1300 obr turbina dobra sprawdzana możliwe ze coś przy serwie??? jak je podłączam to zaczyna świszczeć ale koło vacum audi a4 b6 2.5TDI 155km 2001r dzięki poniżej foto
Witam serdecznie wszystkich to mój pierwszy post, jeżeli coś zrobię nie tak to proszę mnie poprawić :-). Pacjent to passat B5. Po wymianie tarcz klocków i cylinderkow auto hamuje na zapalonym silniku. Znajomy mechanik mówił że tak może być przez pewien czas zanim wszystko się ułoży. Tarcze i klocki to master sport. Od wymiany zrobiłem około 3 tysięcy...
Podstawa to dobra pompa vacum min.0.8bara,oczywiście wężyki podciśnienia szczelne ,sprawne zaworki i szczelne wszystkie membramy w elementach wykonawczych.Ale przy niesprawnej pompie vacum powinno chyba walić błąd systemu krytycznego 2(turbo)u ciebie posprawdzaj węzyki koło akumulatora pewnie sam egr sprawny .No chyba że membrama poszła ,i sprawdz czy...
Tak wartość 850 mi się zgadza Hmm myślę że raczej pompa Przepływomierz okej sensor map okej Turbina jest po regeneracji po założeniu nie było mocy więc dałem ja jeszcze raz do sprawdzenia i jest okej wiem że jest okej to jest sprawdzony gość od którego zawsze brałem turbo do jakiegokolwiek auta Mierzyłem pompę vacum okej , wszystko szczelne jak należy...
Słuchajcie ogólnie dziwna sytuacja Ogólnie samochód jeździ wszystko w porządku brak hamulców tzn Twardy pedał ,więc uszkodzone serwo ,postanowiłem wymienić jeszcze zaworek między vacum pompa a serwo (trójnik) i po włożeniu "nowego" o dziwo serwo zaczęło działać ,lecz nie działa turbo ,po zmianie spowrotem turbo działa ,zaś serwo nie
Brak odpowiedniej ilości paliwa jest przyczyną opisanych efektów. Przyczyn może być wiele ale tu najbardziej prawdopodobna to uszkodzony zaworek zwrotny vacum-tandem pompy - objaw jakby był zapowietrzony układ paliwowy (dopiero po chwili stabilizują się obroty).
Nie ma pompki, podciśnienie idzie od silnika (benzyna) lub od Vacum-pompy (diesel) Jest to kabel chyba szary z paskiem o ile mnie pamięć nie myli. Zaworek pod siedzeniem zawiera prosty układ czasowy, że nawet po krótkim naciśnięciu przycisku zaworek przełącza na ok. 5-7 sek żeby nastąpiła prawidłowa reakcja pneumatyki. Sprawdź: Czy przewodem podciśnieniowym...
Witam Problem polega na tym że, po kilkukrotnym szybkim naciśnięciu pedału hamulca, znika podciśnienie i przestaje działać np turbina i twardnieje pedał hamulca, po kilku sekundach pojawia się podciśnienie i wszystko wraca do normy tylko trzeba uważać żeby za często nie wciskać hamulca. Teraz pytanie : czy serwo może puszczać ?( nie słychać syku), czy...
Witam Podstawa w twoim przypadku to rzetelna diagnostyka komputerowa, najlepiej serwisowym testerem lub jeśli niema takiej możliwości to dobrym uniwersalnym. Musisz nam powiedzie jakie błędy zapisane są w sterowniku będzie można wtedy powiedzieć co powoduje przejście ecu w tryb awaryjny. Czy mechanik u którego byłeś robił diagnostykę? bo wygląd że wymienia...
Jak to mówią po nitce do kłębka, wężyk od turbinki(taki cienki) poprowadzi Cię do tego zaworka ja mam vc c 1.9 cdti i u mnie ten zaworek znajduje sie przy chłodnicy od lewej strony auto,do zaworka są podpięte 2 wężyki jeden od turba drugi od vacum pompy ,sprowdz szczelność tych wężyków i styki tego zaworka Dodano po 3 co do wyswietlanego klucza i dużego...
Nikt nic nie wnosi do tematu a szkoda bo to częsty problem w silnikach EA189 CGLC D CJCA B C CAY itd... Może większa ilość użytkowników uniknęła by niepotrzebnych kosztów choć wiem jak ciężko to zdiagnozować a wiec- po wymianie; -czujnika -pompy oleju -panewek -podstawy filtra -hydrauliki (wałki bez śladów zużycia) ciśnienie przy temp 100 C 5w30 pozostało...
Witam. Mam problem z scharanem 1.9 tdi 115KM. Samochód niema mocy od samego doły. W silniku brak błędów. W samochodzie wymieniono turbine, zaworek n75, czujnik ciśnienia, pompę vacum, wycięto katalizator. Ciągle ciśnienie doładowania o około 300 za małe. Logi grupy 003,008,011
Witam szanowne grono,zwracam się z prośbą o pomoc w naprawie układu hamulcowego w volvo s60 2.4 d5. Sprawa wygląda następująco, od dwóch lat borykam się z kolorem płynu hamulcowego,po wymianie i przejechaniu 1000 km, w zbiorniczku jest płyn koloru czarnego a nie koloru słomkowego, wcześniej tego nie było. Wymieniłem już n/w części: - serwo(nowe),bo...
Witam po przerwie,problem wraca wraz z zimą. W silniku filtry oleje powymieniane,świece sprawne,przekaźnik świec wymieniony,uszczelniacze pompowtrysków 2 razy zrobione,vacum pompa nowa(pierburg),rozrząd nowy,rozrusznik zregenerowany,aku sprawny,2 zaworki zwrotne założone.W poniedziałek czujnik temp wymieniony a we wtorek rano -2 stopnie i lipa.Ostatnio...
Witam mam problem z odpalaniem ,mianowicie zapala co jakiś czas na jakies 10 min a później gaśnie i juz nie da rady odpalić.Jak spróbowałem przejechac sie od razu po odpaleniu po okolo 50 metrach zaczą się dławić i zgasł dodam że świece pompowtryski pompka paliwa zaworek czujnik temperatury i pompa vacum sprawdzone.A i jeszcze po ściągnięciu wężyka...
| Pomógł mi? Czasami tam vacum nie jest doszczelniana olejem? Np. w Maździe jest tak że gdy przypcha się magistrala oleju to jest brak dosyczelniania vacum a tym samy jej sprawność jest 50% lub mniej i też wtedy jest brak hamulców Moze to i cos tym olejem rzeczywiscie jest jakis problem, po ostanim remoncie silnika... Po odpaleniu przez dwie sekundy...
Z tego co wiem to koleś sam je robi, jest to mojego pracownika który pochodzi z łotwy kolega, zajmuje się podobno mapami na codzień, wypytywalem pracownika to twierdzi że używa jakis tam dobrych programów, miałem kontakt z jednym z kolegów tu z forum i sam powiedział że mapa jest za bardzo agresywna i jest za dużo namieszane, zrobił mi mapę, błędu maf...
http://obrazki.elektroda.pl/1677958200_1... Jak kolega pisze można założyć taki zaworek serwa i z tego cieńkiego króćca zasilić elektrozawory.
Witam, jestem posiadaczem Opla Astry G z silnikiem 2.0DTL. Wszystko w samochodzie działało tak jak powinno, niestety klocki hamulcowe już się skończyły więc postanowiłem je wymienić. Koło po kole i wszystko ładnie udało się wymienić. Oczywiście zaciski zostały ładnie wypiaskowane i omalowane, wszystko zostało posmarowane smarem ceramicznym. Po odpaleniu...
Witam Mam silnik AFN 1.9 tdi 110 km Powiedzcie mi ile tak około potrzebuje wężyków podciśnienia aby wszystko wymienić ?(I jaka średnica) Oraz gdzie u mnie jest ta pompa vacum ? A i czy da się jakoś sprawdzić Zaworek N75 ???? PS:Co by się stało jakbym podłączył "gruszkę turbiny " Bezpośrednio bez tego zaworka; to samo z EGR ? Dodano po 1 http://obrazki.elektroda.pl/8369882900_1...
zaworek odwrotnie niz na zdjeciu W jeną stronę ma być przepływ w drugą blokada.W kierunku pompy vacum ma być przepływ. A co mam powiedziec gosciowi, ktory mowil mi, zebym nie sugerowal sie schematami? Żeby się wypchał i doszkolił bo pojęcia nie ma żadnego.
Przewody podciśnienia wymienione i nowy zaworek zwrotny. Zatkane było rozgałęzienie przy pompie vacum dlatego nie było podciśnienia. Teraz auto ładnie pracuje i ma moc ale... Czujnik pokazuje przeładowanie o sterownik wpada chyba w tryb awaryjny bo odcina turbo. Zawór N75 daje za małe podciśnienie na gruszkę turbiny i nie przesuwa ona cięgna do końca....
Wymieniłem vacu pompę. Jak dla mnie jest różnica. Mocniej ciągnie. Ale pedał dalej twardy. Czas pozwolił mi tylko spróbować odkręcić zaworki odpowietrzające na przodzie. Miałem wrażenie ze wypchało powietrze. Kolor płynu jakby bezbarwny.
Ten czujnik w termostacie? Ta gruszka zasysa ,ale tak leciutko nie ma takiego mocnego jak kilka dni temu. Od tej gruszki idzie do takiego czarnego zaworka i on ma wtyczkę od dołu i dalej od niego do trójnika na vacum i chyba EGR?
Witam kolejny co i odgrzewa kotlety,sorki ze podepne sie pod temat z golfem ale problem taki sam. męcze sie 4 miesiace juz z brakiem mocy w aucie wymienione turbo sprawdzone przewody zaworki n75 itp itd vacum pompa podmieniona na sprawną. Mowa o audi a4 b7 1.9 tdi. wciaz mam calkowity brak mocy a w filmiku ponizej rezultaty z testowania mojego podcisnienia....
Może to Ci pomoże są zdjęcia z zaworkiem... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic10... Tak, widziałem to już, ale to jest inny silnik i inaczej to wszystko jest tam poprowadzone. Najlepsze jest to u mnie że zaworek wyleciał gdzieś z pod filtru powietrza jak sprawdzałem kruciec na pompie vacum, a uto jeździ jak jeździło, ale nie daje mi to spokoju....
Pompę paliwa wymieniłem, filtr paliwa też, zaworek zwrotny też, daje paliwo, na wszelki wypadek wymieniłem przekaźnik 109 i ......... dalej to samo zapalić nie chce. Czyli wracam do punktu wyjścia, czyli chyba mogło być kilka awarii naraz. Rozumiem że awaria pompy vacum wraca do gry. Jeśli odpalę na plaka i się uda a potem zgaszę silnik i potem bez...
Witam, borykam się z problemem twardego pedału hamulca. Podciśnienie wynosi -0.75 bara. Serwo trzyma ciśnienie, po naciśnięciu pedału ciśnienie spada do zera. Jeżeli pompa nabije ciśnienie to hamulce są, ale do pierwszego hamowania. Pompa podmieniona na używaną i nadal to samo. Zaworek jednokierunkowy sprawny, układ szczelny. Jeżeli serwo trzyma cieśnienie...
Natomiast co do tych elektrozaworów to tuja jest ciekawa sytuacja. Dlaczego? Dlatego, że jak kupiłem to auta to zawór który steruje klapami zawirowań w ogóle nie był podpięty. I silnik działał "normalnie" Bo bez klap silnik działa normalnie - w sumie można je nawet usunąć fizycznie z kolektora. Z wyjścia pompy VACUM szło na zawór od turbo i tutaj na...
Witam, dzięki kolezko za odpowiedz :) z autem dzieje się to, ze całkiem brak mu mocy nie doładowuje mu od turbiny. Co ciekawe gdy podłączyłem go na krótko do pompy vacum szedł jak burza lecz odcinało go prawdopodobnie z przeładowania, przedzwonilem kable od zaworki i wszystko wyglada ok… Dodano po 1 Oczywiście zawór zmieniałem na nowy czujnik...
0,8 bar? Pompa vacuum powinna robic podcisnienie ok 0,1bar. Albo masz nieszczelność w podcisnieniach albo pompa jest za slaba Moj błąd...nie podalem jednostek w jakich mierzylem. Pompa vacum daje -1 bar, a wyjście na turbo z zaworka i przy gruszce jest takie same i wynosi 0,6bar. Dodano po 4 Wałki rozrządu nie są zużyte? Wałków nie sprawdzałem...jest...
Jedź do elektromechanika niech sprawdzi elektrozawór gaszenia na pompie wtryskowej. W DiD gaszenie realizowane jest za pomoca klapy gaszacej przy kolektorze dolotowym, możliwości jest kilka: uszkodzona klapa gasząca nieszczelność w układzie Vacum padnięty zaworek sterujący gaszeniem problem w sterowaniu zaworka
Hejka Powoli opadają mi już ręce i zaczyna brakować pomysłów, ale od początku: Auto jak w temacie,kupione ze stukami(luz na sworzniu korby),silnik zrobiony. Turbina miała być po regeneracji ale tylna lampa od wydechu całą czarna wiec nie wiem co wcześniej było nie tak. Objawy na chwilę obecną.Mówimy o postoju bo podczas jazdy ciężko osiągnąć 50km/h....
Mam problem z Partnerem. Silnik 2,0 hdi 90km. "zakłócenia przepływu spalin w układzie recyrkulacji egr p0400" Ten błąd zapala sie tylko na wolnych obrotach jak jest rozgrzane np jak stoje na światłach na biegu jałowym ale to też nie zawsze przy kazdym postoju. Ogólnie kasując bład to Auto ma moc nie kopci prawie w ogóle, równo pracuje odpala super....
Witam Może jestem nowy i zakładam nowy temat ale takiego problemu nie znalazłem. Auto w temperaturze ok 20 stopni pali bez problemu,poniżej zaczynają się schody. Po prostu odpala i natychmiast gaśnie... Co sprawdziłem: 1.czujnik temperatury-jest ok.(nawet podłączałem nowy oryginalny) 2.świece - były dwie spalone - wymieniłem wszystkie cztery (nie mają...
czyli nadal pompa ładuje 4s do -0,8bar a kolegi 1,5s? cały czas to jest problem? czy może turbina daje nie stabilne ciśnienie? oprócz tego co wymienił T5 jeszcze sprawdź zaworek zwrotny przy turbo, N75 i N18, jak to wszystko sprawdzisz opisz dokładnie o co tobie chodzi. Zrób loga 011 dynamicznego to sam będę wiedział co w trawie piszczy. Tu nie ma bardzo...
Proste zdejmujesz dwa wężyki z filtra paliwa co idą do pompy Vacum. Następnie na te dwa końcówki filtra paliwa zakładasz wężyk -to spowoduje to że pracująca pompa paliwa podaje paliwo do filtra i te paliwo trzeba skierować z powrotem do filtra paliwa - czyli na filtrze paliwa robisz zamknięty obieg -te paliwo podczas testu nie bedzie nam potrzebne z...
Czasami wystarczy jeden przewód wypięty przez przypadek. Obok serwa idą przewody do kabiny, brązowy to zdaje się podciśnienie bezpośrednio od vacum pompy (idzie od rozgałęźnika grubego przewodu) i obok drugi, brązowy z niebieskim paskiem(ten leci od zaworka do gaszaka), tak jak koledzy wcześniej napisali połączyć je i zobaczyć co się stanie. Oprócz...
Brak błędów na komputerze, czujnik położenia wału drugi, filtry dwa wymienione, zaworek zwrotny nowy założony. Podejrzewam właśnie pompę podciśnieniową. Ale czy możliwe, że przycina się i nie daje ciśnienia. Zauważyłem również, że w króćcu od serwa było delikatnie zaolejone. Może pompa Vacum puszcza już??
Przede wszystkim kontrola przewodów i servo (hamulce) po wyłączeniu 24h ściągasz wężyk z serwa i powinno być słychać zassanie powietrza ,można założyć zaworek https://allegro.pl/oferta/zawor-zwrotny-...
Błędy: brak Ciśnienie: ok Przepływka: ? Jak sprawdziłeś ciśnienie?Nie sądzę żeby pomiar wiarygodny skoro nie wiesz co to przepływka.Przyczyn spadku macy może być kilka: 1.pompa vacum 2.popękane(załamane) lub nieszczelne wężyki podciśnienia 3.olej w wężykach podciśnienia 4.zaworki sterujące elementami wykonawczymi 5.przepływka itp. Podciśnienie w układzie...
Problem rozwiązany. Kosztem nowego N75, który kupiłem niepotrzebnie :( Coś innego spowodowało problem ... http://www.fotem.pl/data/mini/min_379b26... p No cóż. Człowiek uczy się na błędach. Ten zaworek był przytkany - na razie zamiast niego wstawiłem wężyk. Rezultaty naprawy: Króciec pompy vacum zaklepany i usztywniony.Hamulce...
Witam prosze o podpowiedz w rozwiązaniu mojego problemu. Bora z silnikiem 1,9 tdi AJM bez pompy paliwa w zbiorniku chodziła na wolnych obrotach w pewnym momencie zakopciła na rudo czarno śmierdząco ropą i zgasła. próby odpalenia spełzły na niczym czasami łapie. Komputer wykazał zero błędów sprawdzane autocomem. Jak sie kręci obroty wału czyta dawke...
Panowie, wymieniłem już zaworek do filtra paliwa z oringami, wchodzi ciaśniej, ale dalej jest to samo... Odpala na dwa obroty i filtr paliwa prawie pusty ? nic z niego nie kapie Co szukać, czy filtr może być uwalony ? Jutro rano zobacze jak odpala na zimnym... może pompa vacum padła tak czytem teraz ? ale to by w logach wyszlo ? może filtr odwrotnie...
Wykręć EGR i zaciągnij go np. strzykawką, zobacz czy trzyma. Często zasysa po trzpieniu syf z kolektora. Przy pompie vacum zdejmnij dolny wężyk i sprawdź czy nie ma tam oleju - jak jest to są dwie możliwość EGR lub podupadło vacum. Przydało by się zmierzyć podciśnienie - o ile dobrze pamiętam powinno być więcej jak -0.6 ( sprawdź zaworek zwrotny przed...
Przepłwyka nie mierzy bo turbo nie pompuje. Podłącz podciśnienie omijając zawór n75, najlepiej z krućca pompy vacum bezpośrednio do turbiny i zrób log 011 wrzuć na forum. Jak przeładuje to znaczy ze masz gdzieś brak podciśnienia, jeśli nie, gruszka od turbiny dziurawa, ewentualnie przy składaniu geometrii coś popaprali, więcej opcji nie ma. Jakaś minimalna...
Hej. Od kwietnia borykam sie z problemem braku mocy. Na początku turbina włączała się jak sie jej chciało ale stopniowo coraz rzadziej. Okazało się że wywaliło mi gdzieś wężyk od podcisnienia w trójniku. Wężyk został podpięty niestety po dłuższym czasie. Po zakręceniu auta na pierwszych 3 biegach do 4k obrotów auto wypluło czarną chumure i działało...
(at)adam7009 dzięki za podpowiedź, wprawdzie wtyczka nic nie zmieniła ale skierowała wzrok we właściwe miejsce ;) Poniżej co zrobiłem: 1. odczytałem Forscanem błędy, został P1402 (zatkana kapilara), czyli ten co zwykle, niekasowalny 2. odpiąłem wtyczkę od EGR, odczytałem błędy, doszedł dodatkowo P0405 (wartość niska obwodu czujnika) 3. przejechałem...
Z dopasowaniem membrany możesz mieć problem , średnica, grubość , sprężystość , sposób łączenia na środku ( najczęściej nierozbieralny )musi ona współpracować z zakresem podciśnienia. Musiał byś mieć dostęp do kilku membran aby dopasować tą jedną . Poza tym sposób zamknięcia serwa ? Zdecydowanie łatwiej będzie ci dopasować całe serwo , przy montażu...
Witam. Drodzy forumowicze mam problem z hamulcami w Volvie v70 2.5 tdi *98r. a dokładnie to ojciec. Czytałem, że Volva nie mają za ostrych hamulców, ale łudzę się, że mnie to nie dotyczy:). Generalnie hamować hamują tylko trzeba troszkę mocniej dreptać, ale porównując Volva hamowanie bo Passata b5 fl, czy BMW3 lub nawet Carismy I to bez dwóch zdań Volvo...
Witam, przerobiłem pompę wirową, na samozasysająca, po przez uszczelnienie komory i danie zaworka zwrotnego Do lustra wody jest jakieś 4 metry po skosie. Pompa gdy stoi w rzece ma wydajność słupa wody chyba 12 metrów Otwórz mam problem ponieważ ładnie zasysa i ma zadowalające ciśnienie ale po przelaniu ok 40 litrów ciśnienie spada praktycznie całkowicie,...
Witam posiadam golf 4 1,9TDI 110KM kod silnika ASV co jakiś czas jak szybko chce przyspieszyć auto wchodzi w tryb awaryjny typowy notlauf najwięcej najczęściej jak silnik jest zimny nierozgrzany! kod błędu to 17965 ,musze wtedy silnik wyłączyć i ponownie uruchomić i wtedy wszystko jest poprawnie .napisze co zostało sprawdzone czyli;zostało sprawdzone...
Zmiana wtryskiwaczy może nic tutaj nie dać ,a wręcz może być przeciwnie , większość tych pomp jest już mocno zużyta i z tego co zauważyłem wydajność czesto nie sięga wyżej niż 48-49mgr , do tego dołóż wtryskiwacze o większym ciśnieniu pracy i wydajność pompy drastycznie spadnie. Nie wiem co ma na celu zwiększenie dawki powyżej 51mgr , bo 51mgr może...
Cześć. Mam problem z samochodem Audi A3 8L 1.9 TDI ALH (90KM). Jestem "w trakcie" rozwiązywania problemu więc opiszę od początku. Ostatnio chciałem zrobić logi kanału 11 (VCDSem) więc standardowo - auto rozgrzane, 3 bieg i gaz do dechy. Okazało się, że auto dochodziło do 4 tys obrotów po czym doładowanie znikało i pojawiał się błąd czujnika doładowania....
Podciśnienie mierzone zaraz za pompą vacum (z podpiętym serwem hamulcowym) wynosi od -0,9 do -1 bara. Podciśnienie za zaworkiem N75 wynosi -0,6 bara, po włączeniu basic setting w bloku 11 (testu sztangi) podciśnienie za N75 wzrasta do -0,7 -0,8 bara. Cięgno po włączeniu testu porusza się po całym swoim "dopuszczonym" zakresie (od ograniczenia do ograniczenia)...
Opel Signum 1.9 cdti 150 KM 2005 r przed lift Około rok temu robiłem kilka rzeczy na aucie. Między innymi czyściłem przepustnicę. Po skończonych pracach na aucie zaczął mi się pojawiać błąd P1125, którego wcześniej nie było. Czytałem gdzieś, że może to być spowodowane zimnymi lutami na złączu przepustnicy. Rozebrałem, sprawdziłem, luty wyglądały OK,...
Egr jest nowy sprawny a przepustnica jak by zamykala to chyba by bylo brak mocy a tu jest reszta oki klapy w kolektorze tez sprawne tzn ruszaja sie. Jeszcze mam pytanko podcisnienie na zaworze regulujacym turbo ile powinno byc? Bo za zaworem jest tule samo jak na vacum pompie czyli gdzies 0.9 i na zaworku od klap w kolektorze tez jest 0.9 a z tego co...
Witam, Minęły już przeszło 2 tyg. jak auto wróciło do mechanika... Stwierdzono, że przy skręcie kierownicą - bodajże w prawo ginie gdzieś zasilania i autem miał zająć się elektryk. Niestety elektryk po ponad tygodniu "walki" sie poddał. Mechanik postanowił w przyszłym tygodniu przeprowadzić jeszcze jeden test - wyjać pompę i wstawić do testów inną,...
Ale aż tak by uciekały te spaliny, nie sądzę. Jak w tej Twojej astrze sterowana jest turbina?? idzie do niej jakiś przewód podciśnieniowy od zaworku sterowanego elektrycznie a korzystającego podciśnienia z pompy vacum??? czy też masz turbinę na której jest z jednej części turbiny przewód (wężyk) idący do jej drugiej części?
Witam mam u siebie Volvo S40 jak w temacie. Posiada ono silnik 1.9TD od Renault (jak wiadomo te roczniki tak miały). Chciałbym się dowiedzieć do czego służy końcówka w zaworze sterującym EGR, zakończona filterkiem, która nie jest zaślepiona. Tutaj zdjęcie tego elementu o który się rozchodzi: http://obrazki.elektroda.pl/9432666400_1...
Warto sprawdzić stan pompy i wyeliminować przyszłą usterkę.Zaworek zwrotny okazał się sprawny-umieszczony w zaznaczonym elemencie.
Witam. Jeśli było już taki temat to proszę o przeniesienia. Mam dziwny problem z Oplem Zafirą 2,0DTI 2005r ( wg Op-com 2004). Silnik Y20DTH. Świeci się kochana kontrolka, odczyt błędów wykazał P0105 - za niskie ciśnienie. Problem występuje już od włączenia zapłonu i nie można go skasować ( nie trzeba odpalać bo problem występuje ciągle). Sprawdzone:...
Witam, mam kilka pytań odnośnie mojej Astry G 2.0DTI 101KM z 2001roku. Do rzeczy. Wczoraj odpaliłem auto i zacząłem jechać, na prostym odcinku drogi wcisnąłem pedał gazu i auto strasznie mulasto zaczęło się zbierać. Początkowo myślałem, że mi się hamulce zapiekły, stanąłem i sprawdziłem ale tarcze były zimne. Po ujechaniu kilkunastu metrów zapaliła...
Witam Wszystkich. Panowie mam problem ze swoim autem taki, że czasami brakuje mu mocy. Podłączyłem wczoraj KTSa i były 3 błędy 1. ciśnienie w rurze dolotowej poniżej granicy regulacji 2. sterownik silnika zablokowany 3. początek wtrysku (różnica regulacji) Po skasowaniu błędów już się nie pojawiły. A jednak coś jest nie tak,czasami słabo auto się wkręca...
Zawór wymieniłem na nowy, bo stary dmuchał a nie zasysał. gruszka chodzi ale nie zassałem jutro spróbuję. Jeśli ma być pod ciśnienie to chyba coś przed zaworkiem jest uszkodzone że dmucha? Skoro dmucha z zaworu sterującego do gruchy a nie zasysa to może jednak pompa vacum padła?
Witam. Mam problem z moim Golfem 4 1.9 TDI 90KM 98rok. ALH. Pewnego dnia pojechałem do szkoły i już nim nie wróciłem. Musieli mnie holować. Wsiadłem do auta jak już miałem jechać zapaliłem autko, zgasło i nie chciał odpalić. Myślałem, że to jest spowodowane tym, że po kupnie auta nie zdążyłem wymienić rozrządu, więc zaholowałem autko prosto do mechanika...
Atmosfera może być w postaci filtra na zaworku lub koło złącza elektrycznego taka okrągła czapka, i tamtędy zawór upuszcza podciśnienie z turbiny, kiedy to musi zmniejszyć ciśnienie doładowania, olej to na razie. Od pompy vacum musi być cienki przewód podciśnieniowy do akumulatora podciśnienia a z niego na zawór a z zaworu na aktuator w turbinie.
zaworek podciśnienie pompa vacum zaworek zwrotny vacum pompa vacum
schematy radiomagnetofonów pralka połowa załadunek instalacja deutz
LG 47LE8500 zatrzymuje się na logo - diagnoza i naprawa Schemat elektryczny Citroen Berlingo 2006 1.6 HDi