Przeczytaj co napisałeś, przemysl to i jeszcze raz postaraj się skonstruować pytanie.
Brak odpowiedniej ilości paliwa jest przyczyną opisanych efektów. Przyczyn może być wiele ale tu najbardziej prawdopodobna to uszkodzony zaworek zwrotny vacum-tandem pompy - objaw jakby był zapowietrzony układ paliwowy (dopiero po chwili stabilizują się obroty).
Vacum pompuje mi do 0.9 Bara ,po podłączeniu vakuometru do zaworki zwrotnego ,między vacum a serwo napompowaniu i zgaszeniu motoru podciśnienie trzyma się ,lecz pedał hamulca twardy Jeśli chodzi o samo serwo ,jak można je zdemontować ?
Z opisu wynika ze zaworek zwrotny jest uszkodzony.
witam, chciałbym wznowić post. Mam identyczny problem, mam 2.0 tdi bmr 170 km. kręci jak na załączonym filmie. silnik długo się kręci, im mniejsza temperatura tym gorzej odpala. Jak nie rozładuje akumulatora to odpala i gaśnie. Jak zaskoczy to trzepie silnikiem. W samochodzie została wymieniona pompa vacum, sprawdzone pompowtryski i ciśnienie na cylindrach...
W pompie vacum jest zaworek zwrotny, sprawdź czy jest sprawny.Rozłącz od pompy serwo i podciśnienia, w zamian podłącz do pompy jakiś wężyk i spróbuj pociągnąć powietrze, powinien być opór, przy dmuchnięciu nie będzie oporu. Ewentualny olej w pompie mógłby być tylko do smarowania.
Witam! Golf 4 1.9 ahf 110koni 1999rok. NAGLE podczas jazdy zesztywniał hamulec. Pompa vacum palec przysysa do przewodu. Zaworek zwrotny wydaje się blokować przepływ w jedną stronę. Przewody ok. Czy jest jakaś możliwość sprawdzenia serwa? Niema z niego żadnego wycieku ani nic. Wszystko wygląda ok. Macie może jakieś propozycje?
Sprawdz pompę vacum czy zasysa powietrze,zaworek zwrotny,chyba że rozczelnieniu uległ przewód lub serwo.
Na przewodzie od vacum (czyli pompka próżniowa) Powinien być zaworek zwrotny, albo on nie trzyma(zacina się),lub przewód jest nie szczelny i traci podciśnienie na postoju.
mam i mierzyłem bezpośrednio na tym połączeniu serwo-pompa vacum i tam kolo zaworka zwrotnego jest kikut i pod to podłączyłem vacuometr. A tak po za Tym to wężyki mam wszystkie nowe. Może ten wężyk łączący popmpe vac z serwo może jest nie szczelny po niedzieli spróbuję podłączyć vacuometr bezpośrednio do pompy i wtedy sprawdze bo dziś nie miałem jak...
Witam szanowne grono,zwracam się z prośbą o pomoc w naprawie układu hamulcowego w volvo s60 2.4 d5. Sprawa wygląda następująco, od dwóch lat borykam się z kolorem płynu hamulcowego,po wymianie i przejechaniu 1000 km, w zbiorniczku jest płyn koloru czarnego a nie koloru słomkowego, wcześniej tego nie było. Wymieniłem już n/w części: - serwo(nowe),bo...
Przewody podciśnienia wymienione i nowy zaworek zwrotny. Zatkane było rozgałęzienie przy pompie vacum dlatego nie było podciśnienia. Teraz auto ładnie pracuje i ma moc ale... Czujnik pokazuje przeładowanie o sterownik wpada chyba w tryb awaryjny bo odcina turbo. Zawór N75 daje za małe podciśnienie na gruszkę turbiny i nie przesuwa ona cięgna do końca....
Witam po przerwie,problem wraca wraz z zimą. W silniku filtry oleje powymieniane,świece sprawne,przekaźnik świec wymieniony,uszczelniacze pompowtrysków 2 razy zrobione,vacum pompa nowa(pierburg),rozrząd nowy,rozrusznik zregenerowany,aku sprawny,2 zaworki zwrotne założone.W poniedziałek czujnik temp wymieniony a we wtorek rano -2 stopnie i lipa.Ostatnio...
Wykręć EGR i zaciągnij go np. strzykawką, zobacz czy trzyma. Często zasysa po trzpieniu syf z kolektora. Przy pompie vacum zdejmnij dolny wężyk i sprawdź czy nie ma tam oleju - jak jest to są dwie możliwość EGR lub podupadło vacum. Przydało by się zmierzyć podciśnienie - o ile dobrze pamiętam powinno być więcej jak -0.6 ( sprawdź zaworek zwrotny przed...
Przede wszystkim kontrola przewodów i servo (hamulce) po wyłączeniu 24h ściągasz wężyk z serwa i powinno być słychać zassanie powietrza ,można założyć zaworek https://allegro.pl/oferta/zawor-zwrotny-...
Pompę paliwa wymieniłem, filtr paliwa też, zaworek zwrotny też, daje paliwo, na wszelki wypadek wymieniłem przekaźnik 109 i ......... dalej to samo zapalić nie chce. Czyli wracam do punktu wyjścia, czyli chyba mogło być kilka awarii naraz. Rozumiem że awaria pompy vacum wraca do gry. Jeśli odpalę na plaka i się uda a potem zgaszę silnik i potem bez...
Brak błędów na komputerze, czujnik położenia wału drugi, filtry dwa wymienione, zaworek zwrotny nowy założony. Podejrzewam właśnie pompę podciśnieniową. Ale czy możliwe, że przycina się i nie daje ciśnienia. Zauważyłem również, że w króćcu od serwa było delikatnie zaolejone. Może pompa Vacum puszcza już??
czyli nadal pompa ładuje 4s do -0,8bar a kolegi 1,5s? cały czas to jest problem? czy może turbina daje nie stabilne ciśnienie? oprócz tego co wymienił T5 jeszcze sprawdź zaworek zwrotny przy turbo, N75 i N18, jak to wszystko sprawdzisz opisz dokładnie o co tobie chodzi. Zrób loga 011 dynamicznego to sam będę wiedział co w trawie piszczy. Tu nie ma bardzo...
no tak. nie napisałem marki auta, chodzi mi o silnik i jego lipne działanie. założyłem regenerowaną głowice. pompki zostały stare BJ, wchodziły bardzo ciężko w nowe gniazda i na nowych uszczelniaczach. Na początku zaczął się problem z nierówną pracą silnika najbardziej zauważalne jak się silnik rozgrzał i przy załączeniu EGR, wtedy zaczyna równomiernie...
Może to Ci pomoże są zdjęcia z zaworkiem... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic10... Tak, widziałem to już, ale to jest inny silnik i inaczej to wszystko jest tam poprowadzone. Najlepsze jest to u mnie że zaworek wyleciał gdzieś z pod filtru powietrza jak sprawdzałem kruciec na pompie vacum, a uto jeździ jak jeździło, ale nie daje mi to spokoju....
Witam Może jestem nowy i zakładam nowy temat ale takiego problemu nie znalazłem. Auto w temperaturze ok 20 stopni pali bez problemu,poniżej zaczynają się schody. Po prostu odpala i natychmiast gaśnie... Co sprawdziłem: 1.czujnik temperatury-jest ok.(nawet podłączałem nowy oryginalny) 2.świece - były dwie spalone - wymieniłem wszystkie cztery (nie mają...
Proste zdejmujesz dwa wężyki z filtra paliwa co idą do pompy Vacum. Następnie na te dwa końcówki filtra paliwa zakładasz wężyk -to spowoduje to że pracująca pompa paliwa podaje paliwo do filtra i te paliwo trzeba skierować z powrotem do filtra paliwa - czyli na filtrze paliwa robisz zamknięty obieg -te paliwo podczas testu nie bedzie nam potrzebne z...
Hamulce OK ale pedał dalej twardy czyli efekty żadne. Co to znaczy? Hamuja, ale nie ma wspomagania, czy nie hamuja? Jaki jest skok pedalu? Po puszczeniu pedalu, czy kola obracaja sie luzno, czy sa nadal hamowane? Kto dokonal naprawy? Mechanik, czy sasiad-majsterkowicz? Doswiadczony mechanik powinien od razu odroznic brak wspomagania od problemow w...
Teraz hamulec znow jest twardy jak za pierwwszym razem (tak jak by padło servo) Wyjąłem pompe vacum rzeczywiście króciec był luźny uszczelnilem go (ciekły metal) zalozyłem pompe ale nadal nic to nie zmienilo pedał jak twardy był tak jest i slychać sapanie przy nacisnięciu hamulca., i zauważyłem iz czasami przy gaszeniu silnika mozna odczuć szarpnięcie...
Witam..A więc tak, zrobiłem tak jak radziłeś..Grupa 11/ nastawy podstawowe..Obroty wzrosły na 1400 a ciśnienie cały czas 980 989, poszedłem zobaczyć na gruchę, grucha cały czas stała w miejscu, mimo tego że auto nie było w trybie awaryjnym i jak się przejechałem to kręcił powyżej 3 tys, dopiero przy 100km/h było odcięcie.. Potem zrobiłem wykres z grupy...
Witam, przerobiłem pompę wirową, na samozasysająca, po przez uszczelnienie komory i danie zaworka zwrotnego Do lustra wody jest jakieś 4 metry po skosie. Pompa gdy stoi w rzece ma wydajność słupa wody chyba 12 metrów Otwórz mam problem ponieważ ładnie zasysa i ma zadowalające ciśnienie ale po przelaniu ok 40 litrów ciśnienie spada praktycznie całkowicie,...
przewód od vacumpomy do serwa na złączach tych podgrzanych gdzie wchodzi zaworek zwrotny i inne końcówki poprostu pęka to radze sprawdzić dokładnie
Postaram sie bardzo w skrócie, nikt nie lubi czytac tasiemców. KWESTIA OBJAWÓW Auto się nie wkręca, ma całkowity brak mocy, egr zaślepiłem fizycznie (sporadycznie słychać jak zawór mocno zassie powietrze wówczas silnik chodzi 2 razy głośniej) - zaślepiłem EGR ponieważ 2 mies temu non stop łapałem notlaufy turbo odcinał komputer i nie mogłem jechać na...
Warto sprawdzić stan pompy i wyeliminować przyszłą usterkę.Zaworek zwrotny okazał się sprawny-umieszczony w zaznaczonym elemencie.
Szukam serwisu lub osob zajmujacych sie naprawa takich sterownikow. Auto generalnie chodzi i modul jest prawie sprawny. Prawie dlatego, ze nie ma sterowania na zawór EGR, nie porusza sie iglica zaworu EGR i brak sygnału zwrotnego (mowiacego o pozycji iglicy w EGR;ze) do komputera powoduje obciananie dawek paliwa. Dodam tylko ze komputer dokładnie steruje...
zaworek zwrotny vacum pompa zaworek zawór zwrotny vacum
parkside akumulatory podłączyć bezpiecznik topikowy wyświetlać slajd
utrzymanie ruchu utrzymanie ruchu
Ariston MCA – komunikat Rinse machine fill watertank, zawieszanie ekspresu, diagnostyka ULKA, reed switch Hyundai i10 2010 – lokalizacja bezpiecznika spryskiwacza F15 15A, skrzynka pod deską kierowcy