Na moje oko możesz mieć częściowo zatkany kanał którym olej doprowadzany jest z silnika do pomy vacum Tam nie ma doprowadzonego oleju do pompy. Pompa vacuum, jest prawie żywcem wyjęta z 1.9 dci Renaulta.
Witam problem naprawiony , okazało się ze pompa vacum puszczała olej.
wymieniona pompa vacum problem rozwiazany;-)
Nie do końca rozumiem Cię ale jeśli servo szczelne to po prostu vacum pompa padła.
Starowanie turbiną lub sama turbiną Do sprawdzenia podciśnienie z vacum pompy Wszystkie wężyki podciśnienia. Zawór sterowania turbiną orz gruszka turbiny. Na zostaje sama turbina czyli zmienna geometria
Miałem w takim przypadek że przewód vacum pod wpływem temperatury się zatykał. Zdarzają się rozszczelnienia na zasobniku vacum. Omiń wszystko poza zaworkiem od gruszki turbiny.
Nowa tylko z całym przewodem vaccum do serwa hamulca. Trzeba na szrot się wybrać, będzie pasował od innych 2.0 Ford, Volvo czy Fiat.
Miałem ten silnik w Volvo. A więc zaworek nad kompresorem klimatyzacji steruje klapa gaszącą- u Ciebie to B. Z kolei za sterowaniem geometrii odpowiada zaworek A. Co prawda w Vovlo jest on przykręcony obok pompy vacum. Co do samych zaworków oba są takie same. EGR jest sterowany elektronicznie.
Przyczyn może być wiele, od nieszczelności ale miał byś obfite kopcenie i charakterystyczny dźwięk który nie sposób nie usłyszeć. Po mechaniczne zablokowanie, do nieszczelności w układzie VACUM czy uszkodzonej geometrii/zaworu westgate.
Wymieniłem w swoim autku pompę vacum z używaną z Volvo 2,5Tdi w dobrym wizualnie stanie. Po miesiącu (przebieg ok. 1000km) mam ten sam problem - głośna praca , stukanie. Mam zamiar kupić nową ale oryginalny Pierburg to koszt ok. 600zł więc chciałbym założyć tańszy zamiennik. Czy macie jakieś doświadczenie z "podróbkami". Co możecie polecić.
Vacum sprawne. Nieszczelnosci co prawda nie slysze przy przyspieszaniu ale jutro to sprawdze. Choc nie wiem czy dawalo by to taki skutek.
Dzięki, pomogłeś. Teraz pytanie. Czy jak wezmę zawór ciśnienia z volvo o nr. 8653908 takie cos https://obrazki.elektroda.pl/7977811500_... Czy to będzie działać jak ten czujnik podciśnienia co zamieściłem w temacie? Czy to właśnie ten zawór odpowiada za ON/OFF pompy Vacum w określonym zakresie?
Zerknij na opis wyjść tego zaworu bo tam masz wejście czyli z pompy vacum może być przez zbiornik próżniowy następny wyjście na turbo i wejście/wyjście powietrza przez filterek 1.6 hdi taki filterek ma między wtryskami a za worek jest z tyłu na silniku
Witam szanowne grono,zwracam się z prośbą o pomoc w naprawie układu hamulcowego w volvo s60 2.4 d5. Sprawa wygląda następująco, od dwóch lat borykam się z kolorem płynu hamulcowego,po wymianie i przejechaniu 1000 km, w zbiorniczku jest płyn koloru czarnego a nie koloru słomkowego, wcześniej tego nie było. Wymieniłem już n/w części: - serwo(nowe),bo...
Witam. Drodzy forumowicze mam problem z hamulcami w Volvie v70 2.5 tdi *98r. a dokładnie to ojciec. Czytałem, że Volva nie mają za ostrych hamulców, ale łudzę się, że mnie to nie dotyczy:). Generalnie hamować hamują tylko trzeba troszkę mocniej dreptać, ale porównując Volva hamowanie bo Passata b5 fl, czy BMW3 lub nawet Carismy I to bez dwóch zdań Volvo...
Zawór kopiowania Turbo działał odwrotnie czyli odwrotnie sterował zaworkiem n75. Po wymianie problem znikł. Można go wykręcić i ręcznie naciskać i patrzyć czy pojawia się podciśnienie na vacumetr. Bo po wykręceniu gruszki nam nie zaciągnie bo czujnik robi jako uszczelnienie. Proszę o info czy pomogłem
Sprawdź stan rozrządu. Rozrząd sprawdzony, wszystko się zgadza. Zmierzyłem dodatkowo podciśnienie w kolektorze vacumetrem i na wolnych obrotach wynosi około 0.28 bar, ciśnienie abolutne w kolektorze według czujnika jest takie samo. Ponownie sprawdzałem szczelność dolotu i bez zastrzeżeń, po otworzeniu filtra powietrza jakakolwiek rzecz w świetle przepływomierza...
To 2 zupełnie różne silniki. 2.5TDI R5 140KM to silnik pochodzący z VW. Pancerny niemalże, niezwykle odporny na tyranie i zaniedbania serwisowe (a przez to najczęściej tak właśnie traktowany). Bez problemu osiąga przebiegi (udokumentowane) dochodzące do miliona km bez poważniejszych awarii. Stara konstrukcja na pompie wtryskowej - tania w serwisie i...
Witam, oczywiście zaczęło sie od padnięcia elektrozaworu Stop na pompie wtryskowej. Mechanik - pompiarz zrobił to w pare godzin- skasował mnie odpowiednio ...Nie ma lekko: po dwóch dniach zamknął sie kolejny elektrozawór -ustawiacza kata wtrysku(zatarł się): kolejny niemały wydatek.Znowu wymiana (we własnym zakresie). Ale licho nie spi: w nastepnych...
Witam mam u siebie Volvo S40 jak w temacie. Posiada ono silnik 1.9TD od Renault (jak wiadomo te roczniki tak miały). Chciałbym się dowiedzieć do czego służy końcówka w zaworze sterującym EGR, zakończona filterkiem, która nie jest zaślepiona. Tutaj zdjęcie tego elementu o który się rozchodzi: http://obrazki.elektroda.pl/9432666400_1...
Witam. Kupilem volvo s40 1997r 1.9td 90km pedal hamulca na wolnych obrotachh robi sie twardy, wystarczy tylko lekko przytrzymać na obrotach i pedal robi sie miekki. Znalazlem zaslepiony punkt na pompie vacum czy to moze byc przyczyna mojego problemu??jesli tak to gdzie to powinno byc podłączone??
pompe vacum vacum lecie vacum ciśnienie
powolne narastanie rozszerzyć wolumin oporność zmierzyć głośników
Tonsil Alton 70 vs Soundfinder 130: Które wybrać? Jak skasować alarm w Toyocie RAV4?