[url=www.adako.pl]Link
Poszukuję pełnej polskiej wersji vag com 704
Panowie podpiąłem się Vag-Com pełna wersja niestety z poduszkami się nie połączy wiec i skasować się nie da (podpięte kablem) próbowałem VCDS to nie chce się łączyć ze sterownikiem . Podłączałem również interfejs IcarPro przez wi fi łączyłem się programem w pełnej wersji Torque Pro i nie wykrył błędów . Zmarnowane wiele godzin a kontrolka jak świeciła...
Proponuję zgłosić się do sprzedającego z tym problemem Oczywiście program jest legalny-prawda? Niniejszym zamykam
Musisz użyc wersji VAG-Com 311.
Nie wiem na pewno, ale jeśli reszta działa po CAN to tym interfejsem nic nie poradziasz. Pełna wersja VAG-com-a pomaga w przeprowadzeniu np. adaptacji, bądź umożliwia logowanie do sterowników.
Auto data może jakieś schematy elettrczne, wszstko co dotyczy elektryki w samochodzie, ale przedewszystkim pełną wersję vaga.
Kasowanie inspekcji możliwe jest na dwa sposoby.Można skasować programem VAG-COM(wersja pełna)lub VW Tool.Łączysz się z licznikiem(adres 17),wchodzisz w funkcje "dopasowanie"(adres10),wpisujesz kanał 10,wartość 00015(kasowanie inspekcji olejowej),kanał 11,wartość 00030(kasowanie przeglądu OT2-30 tys.),kanał 12,wartość 37(kasowanie przeglądu rocznego).Można...
Zegarem Ci nie podpowiem bo takowego nigdy nie używałem ale ustaw pompę wtryskową zgodnie z procedurą i zobacz czy silnik odpali. Jak nie odpali to ustawiaj pompę coraz bliżej silnika. Nie znam ETHOS'u bo nigdy nie używałem ale w VAG-COM np. wersja pełna 311.2N bez problemu ustawisz kąt początku wtrysku, korygując go potem odpowiednio ustawiając w miarę...
A kopułka jak w środku? Jeśli problem występuje na zimno to znaczy że jest zanim zadziała lambda dlatego nie ma tego w korektach. Halla można sprawdzić tylko w jeden skuteczny sposób- przebieg z oscyloskopu. Podaj kod silnika, przychodzi mi na myśl mapsensor ale nie wiem jak w tym silniku to jest rozwiązanie bo 1.8 było X wersji. Wtryskiwacz paliwa...
Witam wszystkich!!! Posiadam radio AURA CD firmy Grundig w swoim aucie i przy skanowaniu auta wyskoczyły dwa błędy odnośnie radia. Oto kody błędów tego problemu 1044 i 857 czyli chodzi tu o kodowanie radia i komunikacje przez CAN. Moje pytanie brzmi jakie powinno być kodowanie tego właśnie radia aby było wszystko ok ? Posiadam kabel i program VAG-COM...
http://www.ross-tech.com/vag-com/m_block...
Dużo oznacza. Kup legalną pełną wersje, będziesz miał po kłopocie :)
Zainwestuj w oryginała i pełną wersje. Nie sprecyzowałeś po co emulujesz port COM.
szukałem, szukałem i podobnych tematów (mianowicie o kącie wyprzedzenia zapłonu w tym modelu) ale konkretnej i rzeczowej odpowiedzi nie znalazłem. autko mi trochę inaczej chodzi po wymianie czujnika halla. otóż jaki powinien być prawidłowy kąt wyprzedzenia zapłonu w polo 1.0 AEV 1995 rok ??? mam polskiego vaga i pokazuje mi na vagu 24.2-24.8 oczywiście...
nie wiem na pewno ale ja próbowałem kiedyś vagiem 4.9 i nie mogłem znaleźć kąta wtrysku.Podobno vag com 311-2 w pełnej wersji pokaże te wartości w kanale 00
Witam. Mam problem z VAGiem, interfejs OBD-II. Problem polega na tym, iż u mnie w b5fl VAG działa super, po wejściu w nastawy podstawowe obroty idą w góre a kontrolka świec żarowych miga. Gorzej jest już przy audi a6 C4, gdzie ta funkcja nie działa. Vag jest pełną wersją. Przed reinstalacją systemu to działało, teraz już nie, gdzie szukać przyczyny?
Vag-Com lub pełny VCDS. Interfejs z CAN
Przeczytałem już temat http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic15... lecz nie znalazłem w nim odpowiedzi. Mój problem tkwi w zablokowaniu sterownika, aby ustawić zapłon. Posiadam interfejs z pełną wersją VAG-COM 409. Wyczytałem, że aby ustawić zapłon blokuje sterownik wchodząc w basic setup, następnie w grupę 001, po czym ustawiam lampą stroboskopową...
potrzebne są obydwa kody Tylko oświeć mnie proszę który do czego. Tak przy okazji to odczytałem właśnie pamięć 93C86 i czy mógłby mi ktoś odczytać z niej kod do immo? I czy na pewno siedzi w tej pamięci od licznika czy może wystarczy ten kod który został przysłany razem z komputerem? BTW. Nie chcę nikomu zabierać chleba jakby oto chodziło. Byle głupek...
Witam serdecznie piszę bo już mi ręce opadają. Mój samochodzik to Seat Leon 2001 r. Dokupiłem sobie klucz bo dostałem tylko jeden i tu zaczęły się moje problemy. Posiadam pełną aktywną wersje vag com 311.2-N i kabelek Vag KKL potrafi z czytać błędy i je usunąć, mam port ustawiony poprawnie, jest komunikacja pomiędzy laptopem a modułem. Problem zaczyna...
Witam wszystkich poszukuje programu vag com w pełnej wersji jesli ktos ma to był bym bardzo wdzięczny
Wersja 311 VAG-a w zupełności do Twojego samochodu wystarczy (pod warunkiem, że jest pełna a nie Sharevare)- oczywiście podgląd wartości bo reszta tak jak napisał Ci kolega w poście powyżej.
Bo może VAG COM wymaga pełnego RSa a Twoja przejściówka (tak jak 99% chińskich przejściówek) ma tylko TXD i RXD (no i GND :D).
takie testy drogowe można robić pełna wersja a abs klikasz na abs kody błędów i powiano ci wykazać chyba ze vag niemożne nawiązać z abs-em połączenia!!!
witam mam pytanie jak uruchomić vag com 311.2 w pełnym ekranie na windowsie 8? Z góry dziękuje za pomoc.
Problem był spowodowany nieprawidłowym zamykaniem sesji diagnostycznej i dotyczył starych wersji VAG-COM, VWTool i Polski VAG. Fabryczny tester (VAS) nie powodował uszkodzenia sterownika. VCDS ma polskiego dystrybutora który skutecznie wyeliminował klony interfejsu HEX-USB+CAN (jak i OP-COM) z Allegro (tylko z Allegro)... VCDS-Lite działa ze zwykłym...
To ja to wiem,bo w vcds tak jest ,tylko pytałem o to czy w starszych wersjach było. :D no to odpowiadam ze tak vag com w wersji 311.2. To ja mam chyba jakąś okrojoną wersję:cry: Kolego T5,tak powinien wyglądać pełny folder łącznie z plikiem TDIGraph. http://obrazki.elektroda.pl/8411924400_1...
Witam, jestem posiadaczem Audi A4 B5 1.9 TDI z 2002 roku. Ostatnio miałem komunikaty na desce (kontrolka ABS, ESP, trzykrotny sygnał dźwiękowy, mruganie wykrzyknika) po załączeniu zapłonu. Błędy te nie załączały się za każdym razem a z czasem coraz to częściej. Zaopatrzyłem się w przewód VAG do diagnostyki. Po odczytaniu błędów wyszło, że mam uszkodzony...
A ja mam tez pytanie do Was drodzy eksperci. Czy w clio 3 1.5 dci da sie podlaczyc kabel po liniach KL. Opis do kabla byl taki; Technologia wykonania . Posiada 2 linie K automatycznie przełączane z linią L, (nie jest to interfejs na maxie ze zwartą linią K i L jak na niektórych aukcjach tylko autentyczny interfejs KKL- automatyczne przełączanie między...
Witam Adako może wygenerować kod do oprogramowania VAG-COM ale do wersji 409 wyższe wersje mają zabezpieczenia i działają tylko z kabelkami ADAKO (jest jakiś czip kodujący czy cosik podobnego)nie jestem do końca pewien.Koszt generacji klucza to 800 zł i można mieć pełną wersję VAG-COMa ale tylko 409 o inne wersje się nie dowiadywałem .Pozdrawiam.
Tam wystarczy pełny Vag Com...
Skoro kiedyś kupiłeś program i zapłaciłeś za niego, to sprzedawca musi prowadzić jakiś Help-desk. Nie może zostawić użytkowników programu bez jakiegokolwiek supportu. Zadzwoń albo wyślij maila z opisem problemu do sprzedawcy Twojego programu, który na pewno udzieli pomocy przy ponownej instalacji programu.
Jeśli chcesz do FIATa to FIAT ECU Scan - koszt to ELM327 + 50€ za licencję na pełną wersję FESa, w porównaniu z Gutmanem to są groszowe sprawy. Pod Grande trzeba albo przerobić standardowego ELMa albo dokupić adapter (bez niego będzie dostęp tylko do jednej z dwóch sieci CAN). Do pełnej "gamy" modeli FIATa potrzeba jeszcze kabelka ISO-KKL (VAG-COM...
Pełny opis na stronie programu VAG-COM. Do przeprowadzenia potrzebujesz z ECU wyciagnąć PIN.
:?: :!: Hey ! Czy ktos ma crack do pelnej aktywacji Vag -Coma 310.0 lub 303.1 ? To co znalazlem do tej pory jest malo skuteczne....
Z tym interfejsem będzie działał VAG-COM lub VCDS-Lite (w sumie to to samo), "pełny" VCDS wymaga dedykowanego interfejsu.
Witam odświeżam temat problem z vag com 3.11 nie moge zrobic auto scan ponieważ wyskakuje mi informacja ze program jest niezarejestrowany ale jak mam to zrobić skoro najpierw musi byc zrobiony pełen test aby pokazał się w okienku about napis activate . Kolego autoas nie złapałes nikogo za rękę a posądzasz głupich pytań niema tylko są zawsze odpowiedzi...
Zmień wersje programu. Poszukaj 3.11 w pełnej wersji.
Witam. Autko padło i wyrzucił błąd Wtrysk cyl.4 przerwa. Zamówiłem wtrysk i mam go na miejscu. Czy wiąże się z jego wymianą w aucie jakaś procedura adaptacji. Posiadam pełny VAG COM
Witam widzę że nikt za bardzo się nie pali do pomagania.. a ja sam dość dużo przegrzebałem by ktoś wkońcu powiedział mi jak to robić, a tak ogólnie wszystko jest na stronie ross-tech.com a więc aby przyuczyć vin nalezy: wejść w air bag 15 tam wejść w adaptacje 10 następnie wpisać kanał 081 i wprowadzić wartość 02905 schematycznie wpisujemy 081 i klikamy...
jesli znasz angielski lub niemiecki to tu http://www.gerritspeek.nl/vag-com_foutco...
wydaje mi się ze to jest pełna wersja i robię to tak: najpierw 01 silnik potem logowanie wpisuje kod ,potem robię adaptacja kanał 50 testuj i wtedy mam opcje 7-cyfrowy pin/skc wchodzę w ta opcje wpisuje ten pin który wcześniej zamieniam takim małym programikiem z pinu 4-cyfrowego potem biorę zapisz jednak w górnym oknie tam są chyba takie 4 okna wyskakuje...
Ten Twój FT232 to MAX232. Co do Interfejsu to na serio nie opłacało mi się samemu składać :) Zamówiłem w viakenie gotowy za 35 zł. Działam nim z dwoma pełnymi wersjami VAG-COM: 311-2 i 409-1 :)
Witam ponownie, pacjent passat b5 1.9tdi 130km 2001rok silnik afv, licznik ful fis. Kupiłem licznik z pinem do logowania ponieważ stary licznik się spalił, nie ma do niego dostępu przez obd, nic nie wyświetla itd, Problem jest teraz taki że po założeniu zakupionego licznika, zaprogramowałem pastylkę imo, ale po włączeniu zapłonu sterownik silnika nie...
No wielkie dzięki wszystkim za pomoc. Całe szczęście że nikt nie miał racji co do uszkodzenia pompy czy sterownika. Awaria usunięta :D :D :D , a raczej naprawiona wada filtra z ASO. Przed uruchomieniem silnika podłączyłem VAG-a i pokazały się błędy: Według opisu kodów błędów od Viakena 01-silnik 1318 Sterownik w pompie wtryskowej - J399 1441 :?: 02-A.S....
Spróbuj 311.2 (pełną), Jeśli nadal będzie problem zmniejsz prędkośc portu
Witam! Mam identyczny problem w Passat B5FL z 2005 roku. Również pełny FIS. Posiadam Vag-COM, czy mógłbym was prosić o instrukcję, dokładnie które wartości zmienić (słyszałem coś o odjęciu 128 bitów). POZDRAWIAM
Odpowiedzi konkretnych parę jest (sam nawet kilka razy pisałem) lecz jeśli co chwila każdy pyta - to właśnie powstaje takie "coś". Polecam pełnego VAG'a z vag-com'u
Auto jest świeżo kupione (tydzień) więc nie wiadomo od kiedy to było. Tak czytaliśmy tylko błędy. Mam VAG-COM 409.1 w wersji "pełnej". Jak można nim przemierzyć wartości np rezystancje czy coś ? Lub dojść do tego błędu ? Ja tam nie mam problemu z przyswajaniem informacji elektronicznych oraz informatycznych więc można pisać normalnie. Ostatnio bawiłem...
Witam! Sprzedam interfejs diagnostyczny - Hex-CAN-Usb Interfejs wspólpracuje z oprogramowaniem Vag-Com 607.3PL Pozwala na pełną diagnostykę aut z grupy VW. Sprawdzony na Audi A6 i Q7. Real-foto. gg-5196435 mail: wojciechnurzynski(malpa)gmail.com http://obrazki.elektroda.net/22_11727711...
No to kupujesz pełnego oryginała i masz z głowy.
Mam możliwość kupienia drugiego kluczyka z elektroniką do swojego seata cordoby z2000 r. Niestety jest to kluczyk od innego seata a to oznacza, że na tą chwilę niewielki z niego pożytek. W standardzie jest tylko jeden kluczyk z elektroniką i jeden bez niej. W kluczyku z elektroniką aktywowanie/ dezaktywowanie autoalarmu + centralny zamek no i oczywiście...
W sieci jest tego pełno. Osobiście ściągnąłem sobie z chomika.
Ja mam 3 szt różnych laptoków 2 stacjonarne i nie ma problemu, jeśli problem z VAG'iem to należy iść po pomoc techniczną do sprzedawcy softu, jeśli shareware - to kupić pełną :)
Kolego coś tu nie gra. Nie wydaje mi się żeby PIN kod immo był ci potrzebny do adaptacji pompy. ten kod jest potrzebny do kodowania kluczy. Odczytaj błędy immo, albo sprawdź w grupach pomiarowych od 125 w silniku czy ma komunikacje z immo i licznikiem. Niedawno miałem taki przypadek że jedna wtyczka, która jest pod sterownikiem silnika się obluzowała...
Dzięki bardzo za pomoc. Mam więc dwa zegary z potwierdzonymi pinami ale ciągle jestem w lesie )-; Próbuję zaadaptować "nowy" licznik VDO do tego audi a4 b5 2000 tdi z licznikiem MM. Procedura adaptacji VAG COM niby prosta, ale już punkt "1" kodowanie CAN [10-CAN Gateway] kończy się "no response from controller" [17 instruments] [recode 07] - jest ok...
Witam. NIe wiem dlaczego ale nie udaje mi sie zaadaptować przepustnicy.Robie wszystko wg instrukcji z internetu i nie pokazuje mi sie ten komunikat że adaptacja trwa i nie słychać też przepustnicy a powinno z tego co czytałem. Mam sterownik Marelli 1AV 2011, samochód jest 96 rok ale możliwe ze jest w nim elektryka z 98 tak kiedyś mówił mechanik. Motor...
Bardzo prawdopodobne, że nie miałeś zainstalowanych wszystkich sterowników a podczas instalacji zostały dodane potrzebne bibloteki. Też tak sądzę -i tak nadal jak podłączam programator to osobno nie widzę sterownika do niego w menadżeryzm urządzeń Windows. Program Asprogrammer 2.1.0.13 jak pisałem po kilkudziesięciu uruchomieniach zaczyna znikać -to...
Chyba nowy licznik jest z 2004r. Klucze są zapisane w liczniku więc trzeba będzie dopisać klucze do nowego kicznika. Potrzebny Ci będzie PIN Twojego auta. Potrzebny interfejs to VCDS lub można pokusić się o niebieski Vag-com z Allegro ale musi być do niego program w pełnej wersji. Skoro sprzedawca taki mądry to mógł to zrobić w tej cenie.
OK odbieraj to jak chcesz, już nie wnikam. Dzwignia ma się ruszać bez zacięć w pełnym zakresie. Test można włączyć sobie VAG-COM/VCDSem i poobserwowac i jej ruch i parametry widziane przez kompa co da jakiś obraz czy ma to szansę być sprawne. Jest też sporo filmów na YT pokazujących jak to ma wyglądać.
Podłączając przejściówkę USB-COM nie masz tak naprawdę pełnego Com. Brak sygnału przyrwań. Problem nie do przejścia. Musi być COM. Vag nie będzie chodził a czasem można coś nagrandzić. Mam ten sam problem i bez zmiany kompa nie da rady jak chcesz się bawić Vag'iem. Pozdrawiam
Poczytaj trochę o programie VAG COM, jest tam funkcja TDI -TIMING, oczywiście dostępna w pełnej wersji programu. Na początek wersja 3.11 będzie akurat.Polecam też www.diagtronik.pl forum , można tam dużo znaleźć na temat sprawdzenia i regulacji statycznego kąta wtrysku w TDI.(oczywiście w autach z grupy VW)
muszę Ciebie zmartwić nawet jak będziesz miał dodatek do celów edukacyjnych. To Twój fejs nie będzie działał z tym programem w pełnej wersji. Tak jak pisałem wcześniej max 3.11
Siemano. Hmmmm a to ciekawe. Chociaż ten błąd nie powinien występować z czujnikiem temp. zewnętrznej hmm klima owszem jej działanie ma związek z czujnikiem temp. ale tej wewnątrz raczej. No ale pomijając to... Powinieneś się uzbroić w program kalibru Vag com albo np Delta Scan. Ewentualnie VCDS. Programy powinny być w pełnych wersjach z racji takiej...
Witam który program diagnostyczny jest najlepszy? Chce wybrać pomiędzy vw-tool, wag-com a deltascan. Pytam sie uzytkowników którzy już testowali te programy i mają doświadczenie w ich możliwościach i funkcjach. Nie moge nigdzie znależć programu deltascan w pełnej wersji. Ma go może ktoś??? Pozdrawiam
VCDS lite lub VAG COM 409.1 ale raczej zmiana nie będzie trwała (po dłuższym odłączeniu akumulatora wróci do normy). Czasem opcja nie jest dostępna W wersji Lite i trzeba mieć Pełnego VCDS (program + interfejs). Aby to zrobić na stałe trzeba by grzebać w mapie sterownika silnika (chiptunning). [youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
panowie czy u mnie jest wszystko ok nie mogę narazie zrobić logów bo niemam pełnego vaga A czego mamy szukać?
Kolego trochę inicjatywy na np chomiku znajdziesz tego pełno jaki tylko chcesz . Nie szukaj tylko wersji wyższej niż kabel ogarnie .
Wątpię aby dało radę to zmienić VAGiem - VCDSem. To nie Audi a tu w kodowaniu ani w adaptacjach tego nie ma. kodowanie sterownika komfortu się kłania - pozycje takie jak: comfort function inactive comfort function power windows/sunroof via drivers door lock inactive comfort function power windows/sunroof via passangers door lock inactive moją głowę...
Witam Mam podobny przypadek z tym ze nie znam kodu do tego radia. Kupiłem auto i nie było przy radiu kodu a radio było juz zablokowane. Po odczycie VAG-COM'em otrzymuję takie o to dane: Radio 1M0035186F 0001 407 1044 - Moduł sterujący błędnie zaprogramowany brak osprzętu/nie związany ze sprzętem Rozumię przez to ze ktos chciał uruchomić radyjko i je...
Witam! ...już prawie od tygodnia zmagam się ze zmianą licznika w Passacie B6 2.0TDI 2006r, ECU typ: Siemens PPD1.1 Posiadam vag k+can commander 2,5full oraz vag can professional z licencją więc pełna wersja... Problem tkwi w tym, że moj commander nie może odczytać IMMO Data ( tzn odczytuje jakby kawałek) więc nie moge zczytać wsadu ze starego licznika...
Witam, chciałbym zapytać czym sugerować się przy zakupie kabla do VCDS, dodam, że zależy mi na takim, który będzie miał ATmega162, FT232BL i możliwość przeprogramowania na PL ewentualnie nowszą wersję obcojęzyczną. znalazłem kable: 1. VAG COM 14.10 VCDS 14.10.2 HEX CAN USB: Firmware vesrion: 1.93 - który za pomocą VCDS 14.10 niby czyta tylko kody błędów...
Kurde pełen szacun za taka wiedze juz leca punkty, nie wiem czy odpowiedznia ilosc jak cos to upomnij sie o wiecej
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v... Tu masz film instruktażowy jak zrobić pełną diagnostykę, na końcu kopiujesz cały wynik i wklejasz na forum :D
Ja sobie poradzilem z tym problemem Przestawienie kola na pompie o 1mm po zaznaczeniu kola względem jego mocowania dało wysmienity efekt. Pompe przestawialem dwuktrotnie bez zegara o 1mm w kazdą ze stron Pełen sukces !!
Witam serdecznie. Chciałbym was prosić o pomoc z przeprogramowaniu licznika - pełen FIS w 3BG (2005 rok). Licznik pokazuje odwrotnie otwarcie przednich drzwi. Czy do przeprogramowania wystarczy VAG COM 301.22 lub VAG CAN Commander 4.5FULL? Jak wygląda procedura ? Pozdrawiam
na początek proponuję sprawdzić : - pozycję klapy gaszącej przed uruchomieniem silnika, w jakiej się ona pozycji znajduje bo wrażenie jest takie (efekt braku kompresji przy odpalaniu, kopcenie z wydechu), że się przycina i nie otwiera do końca : http://obrazki.elektroda.net/43_12420836... Jeśli nie posiadasz testera VAG-COM i będziesz korzystał...
Sprawdziłem i raczej jest walniety bo nie ma przejścia ale jak go wyciągałem to było na nim pełno opiłków i czyjnik był troche pogięty chyba tez jest do wymiany koło zamachowe.Ale dlaczego czyjnika nie wykrył Vag-com
ważne by w ustawieniach podstawowych było dobrze ustawione reszta to zupełnie inna bajka zależna od bardzo wielu czynników w afn może dochodzic do 88 na wolnych obrotach plik który zamiesciłem to pełne dane do afn a wiec diagnostyka za pomoca vaga oraz interpretacja logów
STN1110 jest zgodny z ELM327, więc programy są te same. W większości przypadków tylko Generic EOBD, czyli nic nie warta zabawka. Wyjątkiem są FIATy (MultiECUScan), Fordy (ForScan) i ewentualnie Ople (VauxCheck). Do pełnej obsługi Fiatów i Fordów interfejs wymaga przejściówek lub zamontowania przełącznika linii CAN. Programy VCDS wymagają interfejsu...
Program to trzeba jeszcze kupić ;) Ty na razie kupiłeś mocno przepłacony kabelek ISO-KKL (znany powszechnie jako VAG-COM409.1) na problematycznym chipie CH340 (nie obsługuje wszystkich szybkości transmisji spotykanych w FIATach) z przełącznikiem i przejściówką na 3-pin, warty jakieś 50zł. Pełna wersja MultiEcuScan (bez interfejsu) kosztuje 50€....
Masz ukryty przycisk do odpalania ? Nie mam. Jakieś problemy z ABSem ? Nie. Najlepiej zrobić pełny skan i zobaczyć z którego konkretnie modułu jest ten błąd. Pełny skan VAG-COM Version: Release 311.2-N Chassis Type: 1U - Skoda Octavia Scan: 01,02,03,08,15,17,19,35,46,56 Address 01 ----------------------------------------... Controller:...
Witam Poszukuje schematu podłączenia manetki do obsługi FIS a konkretnie podłączenia dodatkowych przewodów których brakuje :) rozszerzam nieco problem o programowanie zegarów. Czy jestem wstanie je zaprogramować za pomocą VAG-COM. a jeżeli tak to czy ktoś znający temat mógłby opisać procedurę ? chodzi mi o przeprogramowanie 1/2 FIS na pełen oraz kalibracje...
Witam mam pewien problem chce wymienić licznik w galaxy 2001r. benzyna 2.3 który jest 1/2 Fis 4 zegary na licznik z Alhambry benzyna z pełnym Fis 6 zegarów ale po wymianie nie reagują wskazania temperatury silnika obrotomierz i prędkościomierz ( robiłem test vag com i zegary normalnie reagowały ) Myślę że wsad licznika należałoby zmienić ale nie mam...
Witam Dziękuję bardzo za odpowiedź rozumiem że mam to zrobić programem vag-com czy polskim vagiem 4.9 też można by było ? Nigdy takich rzeczy nie robiłem czy mógłbym prosić o dokładniejszą instrukcję z tego co wiem n ie jest bezpieczne podłączanie do mojego samochodu tych programów bo wywalają bądź zawieszają sterowniki tak jak miałem ze sterownikiem...
Witam Mam problem z przepustnicą sprawdziłem jej nastawy programem VAG-COM na kanale 001 i wyszło że przy gazie w podłoge wskazuje mi 87,2st a na kanale 098 pokazuje part czyli nie pełne otwarcie a gaz w podłoge więc ją zaadaprowałem od nowa wyskoczyło adp ok ale dalej jest to samo miełem drugą używaną przepustnice podłączyłem zaadaprowałem i na tamtej...
kolego przerabiam ten same temat tylko u mnie jest teraz taka sytuacja że do 2 tys sie kręci, a powyżej już nie, ale jak się nagrzeje to normalnie w pełnym zakresie obrotów śmiga, ogarniam trochę już ten silnik bo wielu napraw dokonywałem sam i powiem ci tak z doświadczenia, zrób Logi VCDS-em lub vag-com, a jak nie masz kabla to go kup ponieważ wydatek...
Witajcie Mam problem z Silnikiem TDI ARL auto zakupiłem niedawno z usterką: objawy: ciężki rozruch z objawem siwych spalin (olej silnikowy) auto uruchomia, leczy wymaga to kilku sekund kręcenia silnikiem wstaje powoli tzn kuleje po ok 10 s wchodzi na normalne obroty na poziomie 903 rpm - problem występuje tylko po dłuższym postoju kolejne odpalenia...
Witam, Jakieś dwa miesiące temu miałem małą przygodę - gdy mijałem się z nadjeżdżającym z naprzeciwka samochodem, zderzyłem się z nim lusterkami co w efekcie uszkodziło całe lusterko i szybę boczną. Zamówiłem szybko części i wziąłem się do roboty. Problem zaczął się po tym gdy rozebrałem boczek i wymieniłem szybę, praca poszła sprawnie. Co jakiś czas...
Witam [url=http://www.oponeo.pl/opony-do/seat/... posiadaczem Seata Leon 1,9 TDI 110km z 2001r i mam z nim od niedawna mały problem. Kiedy przekręcę kluczyk to kontrolki na zegarach standardowo zapalają się gasną i wszystko jest w porządku a po 5sec zapala się kontrolka od TCS i silnika nie można zapalić. Niekiedy wystarczy kilka krotnie wyłączyć...
Witam serdecznie . Problem dotyczy wyżej wspomnianej sondy lambda. Ogólnie objawia się to podszarpywaniem w granicach obrotów < 1900-2300> potem jest wszystko ok . dodatkowo ostatni czasy doszedł problem ze sporym spalaniem . Cały czas autko nie paliło więcej niż 7.4 l /100km na chwile obecną tankując 9.5 l na stacji jestem w stanie przejechać...
Sprzedam vag hex can wersja angielska 10,6. obsługuje samochody do 2010 r. tel: 696 452 353 gg 8199424 zapraszam Opis oferty 10.6.0/VCDS vagcom / VAG-COM Narzędzie diagnostyczne V10.6.0 VCD (dawniej VAG-COM) jest potężnym "praktycznie dystrybutorów poziomie" PC / laptop oparty narzędzie diagnostyczne dla Volkswagen, Seat, Skoda i Audi i furgonetkach....
pełna instrukcja do Vag-com
Witam! Mam do sprzedania pelny zestaw do samodzielnego zlozenia interfacu VAG-COM z linia CAN (bez czesci) Posiadam schemat, wsady, configuracje fuse bitow, liste czesci itd. (wszystko). Moge rowniez dodac gotowa plytke SMD. Cena 250 zl . We wsadach jest klucz aktywujacy wersje angielska do wersji pelnej. Polska wersja pracuje w trybie sharware (czyli...
bascom wersja pełna autocad pełna wersja pspice pełna wersja
czujniki wabco duża dawka paliwa pralka moduł sterujący
szczywronek poradnik stm32 akumulator macallister
Budowa głowicy magnetowidu - schemat i opis Equivalent for 6208A Transistor, PLC, or Bearing