vag i logi grupa 003 008 011 013 i przy okazji statyczne 000
Szybko. Albo vag dynamicznie(chyba grupa 000 okno 2) albo przez zegar. Zadając to pytanie już wiemy że nie byłeś u mechanika.A na necie masz takich opisów pełno.
Vag da radę. Bloki pomiarowe grupa 000 druga pozycja pokazuje początek wtrysku. Pozdrawiam.
W pierwszej kolejności podłącz VAG i w nastawach podstawowych grupa 000 sprawdź początek wtrysku
Może adaptacja skrzyni pomoże: Sprawdź czy nie ma żadnych kodów błędów w komputerze skrzyni biegów. Kluczyk w położenie włączenia, silnik WYŁĄCZONY. Nie dotykaj pedału gazu. [Select] [02 - Auto Trans] [Basic Settings - 04] Grupa kompletu do "000" [Go!] Pedał gazu do podłogi. [Done, Go Back] Puść pedał gazu.
Sprawdź kąt wtrysku. Podłącz VAG silnik rozgrzany VAG-COM -> Engine -> Basic Settings -> grupa 000 -> pozycja 2 zablokować nastawy Wartość 50-55 zależnie od silnika. Gryzący dym to niespalona ropa z uwagi iż zostaje wstrzyknięta do cylindra w złej chwili. Przerabiałem to w swoim. Objaw ciężki rozruch, przy pierwszym zimnym rozruchu. Mogę podesłać manual
A kąt wtrysku? Zobacz grupa 000 ,drugi kanał.
Vag, sterownik silnika, nastawy podstawowe, kanał 000 grupa druga podaj wartość.
No właśnie nie do końca. Materiały są bardzo przydatne, ale nie rozwiązują one mojego problemu z analizowaniem bloków...
http://www.turbo-diesel.pl/zrob_to_sam/2... np.(VAG-COM -> Engine -> Measure Settings -> grupa 000 Później przełączamy na Basic Settings i tam obserwujemy drugą pozycje od lewej, jeśli wartość wacha się pomiędzy 049-051 mamy wzorcowo ustawiony kąt, kilka stopni w jedną czy druga strony nie wpływa znacząco, ale gdy kąt jest powiedzmy 20 czy...
Witam, jaka powinna być prawidłowa wartość kąta sprawdzając vagiem (VAG-COM -> Engine -> Basic Settings -> grupa 000 -> pozycja 2) ? silnik 1,9 sdi ASY skoda fabia. pozdrawiam
Kat wtrysku sprawdza się na rozgrzanym do temperatury roboczej silniku. W VAGu tak to robisz: VAG-COM -> Engine -> Basic Settings -> grupa 000 -> pozycja 2 kąt powinien być w przedziale 49-52 czy coś w tym przedziale. Najlepiej uruchomić wykres TDI TIMING (wybrac silnik odpowiedni z listy w dolnym prawym rogu bodajże) i obserwować powinno być coś w...
VAG-COM -> Engine -> Basic Settings -> grupa 000 -> pozycja 2 kąt powinien być w przedziale 49-52 czy coś w tym przedziale. Najlepiej uruchomić wykres TDI TIMING (wybrac silnik odpowiedni z listy w dolnym prawym rogu bodajże) i obserwować powinno być coś w okolicy niebieskiej linii :). Sprawdza się go, gdy silnik osiągnie temperaturę roboczą.
Rozebrałem i sprawdziłem. Ktos musiał wcześniej grzebać przy nastawniku bo luty nie były oryginalne a 4 blaszka była ułamana i stąd ten bład z usterka czujnika. Troche sie napociłem żeby to zlutować. Jak na razie nie ma błędu. Ale mam pytanie bo po zagrzaniu silnika temp paliwa jaka pokazuje mi vag sie różnią. Otóż w BS grupa 000 ramka 9 temp - 158...
Grupa 000 jeszcze statycznie poprosimy
A nie można tego sprawdzić tak jak trzeba? Podpowiedź już padła. Pompę musisz tak ustawić aby w grupie 000 drugie pole w nastawach podstawowych BS było jak najbliżej 55 jak ustawisz na 60, też będzie dobrze. Temat przenoszę.
a na vag'u grupa 000 basic setting w kolumnie drugiej ile jest?
Kąt sprawdza sie w nastawach podstawowych grupa 000 drugie okienko ma być 50-60
Kąt wtrysku sobie popraw nie świece. Tak jak kolega napisał, kąt wtrysku. Sprawne TDI na pompie świece potrzebuje na prawdę gdy przymrozi porządnie. VCDS/VAG-COM wchodzisz w silnik, 04-basic settings (nastawy podstawowe) grupa 000, 2 okienko i wartość powinna być na ok 55 jednostek. Ustawienie jak i sprawdzenie powinno odbywać się przy temperaturze...
tak jak na zdjęciach, zaznaczyłem grupa 000 i w tym okienku numer 2 wartość skacze od 49-52 i tyle :)
Witam wszystkich dzięki za rady!Otóż tak napisze może do czego doszedłem do tej pory, pomyliłem ten cycek o którym pisałem z kreską na kole zamachowym sprawdziłem więc jeszcze raz ustawienia rozrządu i tak ustawiłem koło zamachowe na kresce, koło pompy wtryskowej idealnie pokryło się z otworem blokującym to koło a znaki na kole rozrządu i sporniku te...
Omomierzem to przeważnie bez sensu tam czujnik mierzyć bo zdecydowanie częściej to się przewody uszkadzają. Lepiej mierzyć napięcie i to przy samym sterowniku. Albo VAG, ale właśnie, ma ktoś może opis bloków dla nich? Sam szukałem i nie znalazłem. Tam tylko grupa 000 jest dostępna.
dwie, ja nie wiedziałem że to obiegowy soft z płytki. Zdziwił mnie tylko stopień zaawansowania modyfikacji o 400e nie wspominając :) Czyli w skrócie mówiąc kumpla wykiwali?? A tak na marginesie, ten soft chyba nie jest szkodliwy, ponieważ kolega obleciał na nim ponad 120 000 kilometrów i silnik pracuje normalnie.
miałem na myśli zawór n75 co do kąta wtrysku to VAG-COM -> Engine -> Basic Settings -> grupa 000 -> pozycja 2 prawidłowy to ponoć miedzy 47-52 a idealny to 51 u mnie skakał od 46 chyba mam na pendrajfie leży w aucie niechce mi się iść by dokładnie napisać ile wynosił reguluje się dość prosto minimalnym ruchem Dodano po 7 a zawracałem sobie głowę bo...
Doskonale wiem co to jest statyczne ustawienie kąta pompy, co do laika - mam wrażenie, że rozmawiam jak laik z laikiem choć Twoja aktywność na forum na to nie wskazuje, piszę ile dokładnie wtrysk wyprzedza GMP już 3 raz chyba a ty mi zadajesz dziwne pytania. Jeżeli chodzi ci o to ile to jest w binarce (zdaje się grupa 000, blok 2 w VAG-u) - to nie pamiętam...
Jak zdejmiesz pasek i "trącisz" wałkiem rozrządu to sam się ustawi na mijance. Znak na osłonie mało kiedy się idealnie zgra ze znakiem na kole. KWZ żeby ustawić na lampę to trzeba najpierw podpiąć vag-com etc i wybrać grupę 000 w nastawach podstawowych.
Odpala dobrze jak mechanik 3 razy ustawiał pompę na "oko" bo vag nic nie pokazywał . Dodano po 1 Engine -> Basic Settings -> grupa 000 -> pozycja 2 W okolicy 50 ma być i im więcej jednostk tym mniejszy kąt czyli szybszy początek wtrysku. Zgadza się Tak zrobiłem ale zobacz na foto w moim przypadku pokazuje od 000 do 004 :cry: Problem w tym że właśnie...
Odpowiedź dla kolegi robi31102 : jeśli nie zapala się nawet na moment kontrolka świec żarowych to musisz wyjąć przekaźnik 109, przeczyścić dokładnie pilniczkiem nóżki oraz zdjąć jego plastkową obudowę i poprawić lutownicą luty na jego płytce drukowanej, wtedy będzie komunikacja ze sterownikiem silnika i silnik odpali, faktycznie w baku masz wstępną...
Skoro wszystko z zasilaniem paliwa sprawdzone (zaworek zwrotny to standard - jeśli nie polepszy to nigdy nie zaszkodzi - stosuje się go profilaktycznie więc nie wywaliłeś kasy w błoto) to trzeba sprawdzić wartość ustawienia kąta początku tłoczenia (zabieg zapominany przez wielu po wymianie rozrządu). Dla AFN-a i prawie wszystkich TDI na pompie wtryskowej...
STATYCZNE: Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_9vDdk6X.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_ZtxQm4e.html Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_c24FN.html NASTAWY POMIAROWE: Grupa 000: http://vaglogi.pl/log-000_xQuB9.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_Ly3H8w2.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_e7cR9F3.html Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_8F4E3.html...
cześć Pacjent to 1.9 TDI ASV 110hp w skodzie Octavii I Od tamtego weekendu zauważyłem że octavii brak mocy. Na 2gim biegu niemiłosiernie długo się rozpędzał. Zwykle to był moment i zmiana na 3ci bieg. I tak testując co jest nie tak uświadomiłem sobie że prawie wcale nie słychać turbo. W sumie to zauważalny świst pojawia się od 2200 obrotów. Myślałem...
Kolego jak masz dostep do VAG to logi grupy 000 BS na zimnym silniku przez minute wklej. Do sprawdzenia kompresja na kazdym cylindrze też na zimnym silniku. To nam już dużo powie. Pozdro
Źle ustawiony kąt wtrysku!grupa 000 poz 2 jest aż 136 !!! w porównaniu do temp. paliwa -147. Wchodzisz w basic Set... wybierasz grupe 000 i klikasz na TDI timming,pojawia się wykres na którym możezsz zobaczyć jaki powinien być prawidłowy kąt wtrysku.U Ciebie jest poza górną granicą i dlatego masz błąd.
Proszę o ocenę logów Passat b5 1.9 TDI AFN 110KM 98rok Logi statyczne: Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_205pl.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_D6jTTde.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_JXJgZ6E.html Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_SlN9k.html Grupa 018: http://vaglogi.pl/log-018_N5D8jgQ.html Grupa 023: http://vaglogi.pl/log-023_G5gn6.html...
Witam wszystkich, Mojej audi a4 b5 AFN 1.9 TDI stale brakuje mocy. Wymieniłem dwa przepływomierze, jeden oryginalny Bosch i jeden zamiennik - nic nie pomogło. Auto jedzie jak by było bez turbiny i doładowania. Wszystkie wężyki od podciśnienia są nowe i dobrze podłączone W audi została wymieniona gruszka turbiny + wyczyszczone turbo. :cry: Bardzo proszę...
Witam chciałbym uzyskać informację w jakiej kondycji jest mój samochód a przede wszystkim turbina i wtryski. Poniżej zamieszczam linki do logów z grupy 11 i 000. 1. Grupa 000- Log statyczny http://vaglogi.pl/log-000_F9D092.html 2. Grupa 11- Log dynamiczny http://vaglogi.pl/log-000_F9D092.html 3. Wtryski- Bieg jałowy https://youtu.be/11qu9Qj5-zo 4. Turbina...
Witam. Mam problem z autem gdyż jest dość mulaste, szczególnie w niskim przedziale obrotów. Nie kopci, pracuje równo. Proszę o pomoc w analizie logów. Statycznie: Grupa 001 - http://vaglog.pl/log_217743.html Grupa 004 - http://vaglog.pl/log_217745.html Grupa 013 - http://vaglog.pl/log_217744.html Nastawy podstawowe: Grupa 000 - http://vaglog.pl/log_217747.html...
koelgo moze chodzi ci o silnik 1z bo 1y to jest na mechanicznej pompie tam nie ma kompa:) a kat wtrysku ustawia sie w Basic setings grupa 000 kolumna 2 dla 1z wartosc powinna wynosic okolo 48-51 w zaleznosci od temp paliwa kolumna 9 dla pewnosci wchodzi w tdi timing i tam masz wykresik i wartosc kata powinna byc w srodku lini
2001r silnik 2,5 tdi 102 PS przebieg 230 tyś. Filtr tu nie ma nic do rzeczy. Wymieniłem go bo myślałem że się przytkał. po wymianie silnik zapalił normalnie. Problemy z odpalaniem pojawiły się przed wymianą filtra i nie wiązał bym tego z problemami z odpalaniem. Dodano po 4 Podłączyłem vag i odczytałem kilka danych, może wam to coś podpowie. Logi robiłem...
Witam, samochód to ibiza 1,9 tdi BPX Problem jest co jakiś czas, auto raz przyspiesza normalnie raz ma muła. Błąd pojawia się tylko jeden : 17964 - charge pressure control: negative deviation p1556 - 35-00-- Sytuacja jest taka, że jak jest błąd to samochód muli gdy tylko zniknie samochód jeździ dobrze. Gdy zdejmę przewód podciśnienia do gruszki nie...
Jeżeli dysponujesz interfejsem VAG, to na początek zrób to (zsynchronizuj kick-down, często pomaga): Sprawdź czy nie ma żadnych kodów błędów w komputerze skrzyni biegów. Kluczyk w położenie włączenia, silnik WYŁĄCZONY. Nie dotykaj pedału gazu. [Select] [02 - Auto Trans] [Basic Settings - 04] Grupa kompletu do "000" [Go!] Pedał gazu do podłogi. [Done,...
BS grupa 000 jest to samo na drugiej pozycji 255... Szczerze mówiąc sam się zastanawiam nad tym rozrządem jeśli przeskoczył jeden lub dwa ząbki więc to być może przyczyna wcześniej kont wtrysku był idealny 51 więc albo ten elektrozawór albo rozrząd... Podpowiedzcie tylko jak sprawdzić ten elektrozawór czy vag jest w stanie go przetestować ? Ewentualnie...
No wielkie dzięki wszystkim za pomoc. Całe szczęście że nikt nie miał racji co do uszkodzenia pompy czy sterownika. Awaria usunięta :D :D :D , a raczej naprawiona wada filtra z ASO. Przed uruchomieniem silnika podłączyłem VAG-a i pokazały się błędy: Według opisu kodów błędów od Viakena 01-silnik 1318 Sterownik w pompie wtryskowej - J399 1441 :?: 02-A.S....
Witam, jestem tu nowy więc prosze o wyrozumiałość za niedociągnięcia... mam golfa IV jak w temacie mój problem zaczął się od tego że ciężko palił na dogrzanym silniku, postał przez noc i od strzała zapalał a jest dość ciepło więc świece nawet pewie nie grzeję bo nie ma potrzeby... sprawdziłem vagiem i okazało się że kąt wtrysku jest sporo przyśpieszony...
pomijając fakt że te najdroższe dodatki typu aktywny tempomat są demontowane w nich czujniki i ich atrapy i wykodowywane przed sprzedażą. Dobrze piszesz, "laleczka" jest jeszcze ogałacana przed sprzedażą. Tak dla uświadomienia niektórym jakie to są koszta radaru w grupie VAG to......ponad 12 000 zł. Na pewno nie demontują przednich lusterek, powód...
Witam jak w temacie pytanie do znawców - Czy zakupując Launcha x431 nie będe musiał kupować dodatkowo VCDS do grupy vag? Dodam iż często serwisuje grupę vag i naprawiam. Zamierzam przeznaczyć około 10.000 tys i napewno będzie to launch. Dodatkowo chciał bym kupić VCDS od vcds.pl i po prostu nie mając tego nigdy w dłoni pytam czy rozszerzy mi to funkcje...
Mam taki problem. Golf III 92' 1,8 AAM 75hp monotronic, sterownik 1H0 907 311. r4 mono d21. Sprawa wygląda tak: Chciałbym sprawdzić obroty silnika (opcja engine i jadę po grupach od zero do góry). Tylko w grupie 000 mam jakiś odzew. Wyskakuje podłużna tabelka z ok. 8-ma polami w których pokazują się jakieś liczby. Tylko żadna nie przypomina obrotów,...
Zaczynając od pierwszego zrzutu w grupie pomiarowej 003 w polu trzecim jest za mało świadczyło by to o uszkodzeniu przepływomierza(zmierz napięcie na pinie 5 i podaj ile masz na wolnych obrotach powinno być w granicach 2 V oraz na podwyższonych to jest jak wdepniesz pedał w podłogę ) co do grupy pomiarowej 011 jest wszystjo w porządku Grupa pomiarowa...
Coś czuję, że zakupisz jednak auto grupy VAG.
dzisiaj bylem u pewnego mechaniora nagrzalem wczesniej auto do prawie 90st. odpalil VAG'a i w grupie 000 na wolnych obrotach kat oscylowal w granicach 49-58 , na wykresie byl minimalnie pod lub nad niebieska kreska ...,natomiast w innej grupie (opisana jako poczatek wtrysku) wartosc w drugim i trzecim okienku byly zblizone ale po delikatnym dodaniu...
tutaj masz poradnik, co i jak logowac Po uruchomieniu programu VAG-Com wykonujemy następujące operacje: 1. Odczytujemy błędy z komputera silnika (ECU): Select -> 01-Engine -> 02-Fault Codes po czym zapisujemy wyświetlone błędy do pliku .txt i zamieszczamy na forum. 2. dla odczytu bloków wartości mierzonych: Select -> Engine-01 -> Meas. Blocks - 08 [numer...
Witam wszystkich, panowie mam pytanie i prośbę o pomoc.Wczoraj mechanik wymienił mi rozrząd w moim pasacie b4 silnik 1Z, 90km i wszystko jest niby ok, jeździ fajnie pracuje też normalnie,ale zauważyłem różnicę w odpalaniu, co prawda odpala od strzała ale jak by ciężej niż wcześniej przed wymiana kiedy wystarczyło tylko dotknąć i palił, a teraz jak by...
Filtr powietrza wymieniałem razem z olejem, czyli jakieś dwa miesiące temu. Z tego co mi wiadomo EGR nie jest zaślepiony. Ok, sprawdzę przepływomierz. Musi mieć takie same oznaczenia, czy mogą się różnić? Próbowałem zlogować grupę 000, ale mój vag mi na to nie pozwala. :/
https://obrazki.elektroda.pl/7921406100_... Jeszcze co do VAG-a, to jak widać, chyba dziwne wartości w grupie 000, nie?
dziugi oto instrukcja robienia logowania silnika: Diagnostyka silnika właściwa. Diagnostykę wykonujemy trójetapowo: 1. poprzez odczyt błędów; 2. poprzez odczyt bloków wartości mierzonych: a. w tzw. próbie statycznej; b. w tzw. próbie dynamicznej. Po uruchomieniu programu VAG-Com wykonujemy następujące operacje: 1. dla odczytu błędów w sterowniku silnika...
Witam wszystkich po raz kolejny:) auto dalej jak w temacie to samo i problem aktualny jak najbardziej. Katalizator usunięty i zrobiło się trochę lepiej nie powiem bo w 1/3 był zapchany no może przesadzam w 1/4 ale to i tak nie to. Teraz są jakieś nowe objawy czasem jak na biegu jałowym na ciepłym silniku wprowadzę go w obroty 4500 to po zejściu w niskie...
W VAG-COM lub VCDS wybierasz po prostu "Basic Setings" i potem grupę "000".
Wtryski sprawdzone w innym servisie , w dwóch cisnienie otwarcia lekko odbiegało od innych ,ustawione równo, koło pasowe wymieniłem na wszelki wypadek ale bez rezultatów, przy pomocy znajomego udało mi się zrobić nowe logi vag-com 311,2 w tym log grupy 000 , może ktoś zerknie i powie co o tym myśli, http://vaglogi.pl/log-000_001_2s0KKb2.ht... , http://vaglogi.pl/log-003_004_9BGEC2.htm...
Mam vag com ale wersje free, Mam polski VAG 2.5 a ten nie ma w blokach grupy 000. Kąt jest też chyba w grupie 4, w polu nr3 ? Jeśli ktoś posiada opsi bloków do AHH, o będę wdzięczny przydadzą się na przyszłość.
Zrobiłem jeszcze raz wszystkie logi i wrzuciłem na vaglog'a. Oto wyniki: Statyczne: Grupa 000: http://vaglog.rtnet.pl/log_183212.html Grupa 003: http://vaglog.rtnet.pl/log_183213.html Grupa 004: http://vaglog.rtnet.pl/log_183214.html Grupa 011: http://vaglog.rtnet.pl/log_183215.html Dynamiczne: Grupy 023,011,003: http://vaglog.rtnet.pl/log_183211.html.....
chodzi mi o regulacje skoku pompki Dodano po 2 potrzebuje wymienic pompke na 4 cylindrze vag w grupie 13 wskazuje 95 mg w grupie 18 000 a w 23 90 Dodano po 1 auto buja sie na postoju, na 6 w granicach 1800 obr szrpie przez chwile. kat synchronizacji 0
A kąt wtrysku sprawdzony? Często powodem problemu rozruchu zimnego silnika tdi na pompie VP jest właśnie przestawiony kąt wtrysku. Po podłączeniu samochodu do komputera (podam na przykładzie vag-coma) w silniku, w basic settings w grupie 000 bodajże w drugiej kolumnie, na rozgrzanym samochodzie wartość ta powinna wynosić ok 55 jednostek. Kąt wtrysku...
Chodzi o to,że chciałbym wykonać próby dynamiczne Vagiem w moim autku a podobno próby te wykonuje się czytając grupy 000,001,003,004,008,010,011 a mi brakuje bloków wartości właśnie dla grup 001 i 003.
Witam! Wymieniłem filtr oraz oring. Objawy nie ustąpiły. Silnik dalej przerywa i gaśnie. Zauważyłem również, że nie da się odpalić po szybkim przekręceniu kluczyka. Trzeba wyłączyć zapłon odczekać kilka sekund aż odbije przekaźnik. Dopiero wtedy auto odpala od razu. Dodaję filmik z zarejestrowanym wykresem z Vag-Coma. Niestety ma aż 9MB Dodam, że zielona...
Witam wszystkich Posiadam VW Golfa IV 1.9 tdi pd 101 km silnik ATD Od pewnego momentu ayto zaczelo strasznie duzo palic w miescie ok 9-11 litrow na trasie ciezko zejsc ponizej 7 litrow na 100km predkosc raczej normalna autostrada 110-130 km/h normalna droga 90-100 km/h duzo hamowania silnikiem. Strasznie smierdzi niespalonym paliwem. Wymienione przeplywomierz,...
Zbierz wszystkie piloty zdalnego sterowania jakie chcesz zaprogramować. Jeden z kluczyków pojazdu umieść w stacyjce i włącz zapłon w pozycję ON. Korzystając z programu VAG-COM wykonaj następujące czynności: [Wybór] [46 - Moduł komfortu] lub [35 - Centralny zamek] [Adaptacja - 10] Wybierz kanał "01" (w niektórych modelach AUDI może to być kanał "21")...
Panowie, bez obrażania się i głupich docinek, kolega jest wkurw.... bo nikt nie jest mu w stanie pomóc, doskonale go rozumiem bo mam podobny problem, mariuszbmw na sam początek proponuję zdjąć z kolektora ssącego wąż powietrza doładowanego od intercoolera i sprawdzić czy silnik dalej będzie dymił na biało oraz sprawdzić olej i płyn chłodzący w zbiorniczku...
Diagnostyka komputerowa - volkswagen, audi, seat, skoda Pełna diagnostyka, adaptacja, kodowanie całej grupy VAG: - volkswagen - audi - seat - skoda Oława, Wrocław i okolice - możliwy dojazd do Klienta w dogodnym terminie Kontakt: 783 299 000 lub na PW
Szanowni, proszę o analizę logów mojego Szarika. Objawy: * słaby poniżej 2500 RPM * max speed 150km/h * okopcony na czarno tylny zderzak Moje spostrzeżenia: * błędów w Engine i Instruments brak * sztanga gruchy porusza się solidnie w czasie testu B.S. gr 11 w VAGu * wymienione wszystkie wężyki podciśnieniowe * po zamianie N18 z N75 nie ma różnicy w...
Witam! Jak w temacie, audi 80 1.9tdi 90km 1Z. Vag nie pokazuje kąta wtrysku. W polu drugim w grupie 00 wskazuje 000. Podmieniałem wtrysk sterujący chociaż ma oporność 111ohm i nic. Zamieniłem ecu i też nic. Auto czasem na zimnym ciężko odpala i wtedy puszcza chmurę dymu. Jak już odpali to pali na dotyk. Gdzie szukać przyczyny bo już nie mam pomysłów....
Poniżej opisano sposób dopasowania radiowych pilotów sterujących funkcjami zamka centralnego w samochodach VW/AUDI. Zbierz wszystkie piloty zdalnego sterowania jakie chcesz zaprogramować. Jeden z kluczyków pojazdu umieść w stacyjce i włącz zapłon w pozycję ON. Korzystając z programu VAG-COM wykonaj następujące czynności: [Wybór] [46 - Moduł komfortu]...
Witam chciałbym się dowiedzieć czy w silnikach na PD (pompowtryski) ustawia się kąt wyprzedzenia wtrysku, czy jedynie wałek względem wału. Wertując różne tematy znalazłem różne opinie, że niby wartość przy sprawdzaniu VAG COM-em, po przejściu do grupy 000 i naciśnięciu "Basic Settings" w drugiej komórce ma wynosić ok. "0", w silnikach na VP (pompa)...
Witam Forumowiczow Posiadam VW Golfa IV Variant 1.9 tdi pd 101 KM przebieg 203 tys. Od pewnego czasu mam problem ze podczas jazdy jest strasznie głośno tzn jest straszne buczenie najbardziej słyszalne w przedziale od 1900-2300 obr/min do tego jest spadek mocy nieznaczny, tzn do 2000 tys. słabo sie rozpędza, pozniej po załączeniu turbiny jakoś jedzie...
Skoda Octavia I. Produkcja do 2010 a części tanio i dużo - jak to grupa VAG. Silnik 1.6-1.8-2.0 Żadnych dodatkowych elementów to zamontowania taksometru nie trzeba.
Problem zaczynam opisywać od podania modelu samochodu. TYP SAMOCHODU Samochód Passat 1992 rok silnik ABS z komputerkiem Bosha i systemem wtrysku Mono-motronik. Krótko opiszę historię problemu: 1. Któregoś dnia raptem w trasie Passat zaczął mi strasznie słabo "ciągnąć". 2. Z racji, że byłem w trasie i chciałem dojechać do domu to podjechałem do pierwszego...
Ustawienie kąta wyprzedzenia wtrysku - to na początek. Jego wartość ma oscylować w przedziale 49-51 jednostek. Łatwiej odpalisz ze zdjętą wtyczką od czujnika G62 czyli temperatury płynu chłodzącego (czteropinowy) a potem trzeba rozgrzać silnik do temperatury roboczej i przy 90*C sprawdzić wartość kąta wtrysku - grupa 000, pole drugie od lewej, tryb...
Witam, mój problem objawia się tym że auto jest strasznie słabe do ok 2tys obrotów, w zasadzie ledwo się ciągnie. Podmieniłem przepławkę , wymieniłem wszystkie przewody podciśnienia, zawór n75, wyczyściłem nastawnik, zregenerowałem turbinę(zacinała się) i nic dalej to samo. Brak błędów w vagu. Auto dostaje mocy dopiero przy ustawionej dawce paliwa 0.1-0.5mg/skok...
rozrządu nie sprawdzisz VAGiem, jedynie na znaki. co do kąta: - zagrzewasz silnik do minimum 80st. - grupa 000 nastawy podstawowe - klikasz tdi timing, ustawiasz swój silnik i patrzysz czy mniej więcej pokrywa się żółta linia ze środkową na wykresie z tego co pamiętam najlepiej jak w bloku 2 w gr000 w nas.podst. jest wartość około 51, mogę się mylić...
Witajcie: Zacznę od tego że auto odpala na zimnym jak ŻYLETA - zaś na ciepłym odpali na 2sek i zgaśnie (czytałem o tym że rozrusznik / temperatura itp)... Film dla zobrazowania problemu: https://filmy.elektroda.pl/37_1616268460... Film na GD https://obrazki.elektroda.pl/8898357400_... https://obrazki.elektroda.pl/7405004300_...
Kol. nie wiem w jakim jesteś wieku, ale długa droga edukacji przed tobą. W silnikach z pompą rozdziel. początek sprawdzisz w grupie 000-blok 2. A ustawiać trzeba na rozrządzie.
Kąt wtrysku ustawia się tylko i wyłącznie kręcąc pompa.Kompem można wyregulować dawkę wtrysku,jednakże możliwości jej zmiany i tak nie są wielkie,najlepiej przesuwać nastawnik.Co do sprawdzenia kata wtrysku.Jak uruchomisz vaga,wejdź w blok pomiarowy 01,grupa 000,następnie przełącz na nastawy podstawowe i zobaczysz przycisk TDI timing,kliknij tam i pojawi...
Zbierz wszystkie piloty zdalnego sterowania jakie chcesz zaprogramować. Jeden z kluczyków pojazdu umieść w stacyjce i włącz zapłon w pozycję ON. Korzystając z programu VAG-COM wykonaj następujące czynności: [Wybór] [46 - Moduł komfortu] lub [35 - Centralny zamek] [Adaptacja - 10] Wybierz kanał "01" (w niektórych modelach AUDI może to być kanał "21")...
Powrócę do tematu. Bo samochód normalnie jeździ jednak na badaniu przekroczone spaliny. Samochód oczywiście posiada dwie sondy lambda. Pojawiają się 3 błędy: 16555 mieszkanka uboga 16804 katalizator niska skuteczność działania 17848 EGR otwarty - błąd sporadyczny. Na pewno będę analizował MAF ale jak będę miał chwilę czasu i miejsce do testów bo w mieście...
Witam. Auto to VW Touareg 2004 rok produkcji, oryginalne lampy ksenon. Z powodu nie zapalania się za każdym razem, został wymieniony starter w prawej lampie na drugi używany o tych samych numerach. Auto posiada pneumatykę, starter pochodził prawdopodobnie z auta bez pneumatyki. Widoczne były dwa błędy czujników poziomowania zawieszenia, ale zostało...
Witam po pół roku problem powrócił z tym że inny błąd17965 czyli teraz przeładowanie turbiny. Wtedy był zamulony, teraz jest moc ale przechodzi w tryb awaryjny. Przewody wtedy wymieniłem i problem minął. Teraz zawory EGR i turbiny podmienione przeładowuje, przepływomierz wymieniony przeładowuje dalej. Zostaje chyba czyszczenie turbiny chociaż 1 rok...
Witam, wcześniej miałem przygodę z tym silnikiem- wypaliło tłoki. Może dlatego, że wgrany był stage1. Mam kilka silników 2.5TDI V6 i teraz poskładany jest ten silnik na dole od AKE a głowice od AFB. Coś ewidentnie jest nie tak. Auto na postoju dymi, w trakcie jazdy świata za mną nie widać a moc- jakby miał ze 100KM. Odnoszę wrażenie jakby brakowało...
Witam, Proszę o ocenę logów statycznych. Niepokojące objawy to brak mocy oraz dymienie podczas przyspieszania. Statyczny: Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_mk77A6.html Grupa 007: http://vaglogi.pl/log-007_e8RNxa5.html Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_eL66Wx2.html Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_56BwI6.html Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_CyrYgS.html...
Problem z drugim autem jak w tytule to niedawno kupiony New beetle 1.9 TDI ALH 90km, po zakupie wymieniony termostat bo był zepsuty, do wymiany czujnik od temperatury wody ponieważ w ECU jest ok ale na desce szaleje, problem jest duże spalanie około 8,5 L/100km, jazda tylko po mieście, spalanie mierzone na stacji, uważam że to bardzo duże spalanie jak...
Nie wiem czy wystarczy podać linki w ten sposób? Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_47Gtoq.html (3 zapisy ,1i2 przeszedł w tryb awaryjny) Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_Xonq8kd.html (nastawy 04) Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_2OpJG.html (nastawy 04) Grupa 000: http://vaglogi.pl/log-000_MUWiB.html (nastawy 04) Grupa 000: http://vaglogi.pl/log-000_Xs2s0S.html...
Używam niemal identycznego rozwiązania od lat w zbiorniku z paliwem 20 000 l gdzie wysokość lustra cieczy cieczy sięga 3 m. Ja zastosowałem samochodową pompkę 12 v z grupy vag lata 95> od zamka centralnego. Urządzenie co kilka sekund w pętli sprawdza poziom (ciśnienie). Trzeba przyznać że przy większych pojemnościach dokładność i powtarzalność pozostawia...
Dopasowanie pilotów zdalnego sterowania VW Zbierz wszystkie piloty zdalnego sterowania jakie chcesz zaprogramować. Jeden z kluczyków pojazdu umieść w stacyjce i włącz zapłon w pozycję ON. Korzystając z programu VAG-COM wykonaj następujące czynności: > [Wybór] > [46 - Moduł komfortu] lub [35 - Centralny zamek] > [Adaptacja - 10] > Wybierz kanał "'01'"...
Witam, wrzucam logi, niestety pomieszały mi się. Grupa 000: http://vaglog.rtnet.pl/log_183844.html Grupa 000: http://vaglog.rtnet.pl/log_183845.html Grupa 003: http://vaglog.rtnet.pl/log_183846.html Grupa 000: http://vaglog.rtnet.pl/log_183847.html Grupa 001: http://vaglog.rtnet.pl/log_183848.html Grupa 003: http://vaglog.rtnet.pl/log_183849.html Grupa...
ewidentnie pęknięta od kamyk Kamyczka proszę w to nie mieszać , a diesla to można jeszcze pomyśleć SDI jak się gdzieś trafi z grupy VAG bo ten był bez turbiny i praktycznie niezniszczalny . Wsadzali go do polo , golfa , i seata . Tam się tylko lało bajurę i jechało ...
witam mam problem auto ciągnie do 3300 obrotów później słabnie i delikatnie szarpie. silnik axr 101 koni, zmieniona turbina od asz i program na 160 koni egr out i przepływka też usunięta, przed zmianą turbiny problem był podobny ale myślałem że to wina turbiny i po wymianie będzie dobrze niestety nie jest. Co do programu jest to gotowiec ale już trzecie...
Dziękuję za odpowiedź też początkowo myślałem nad układem paliwowym bo auto tak jak by nie dostawało paliwa w wyższych obrotach na wyższych biegach.Jakby pompa w zbiorniku nie nadążała dostarczać paliwa do filtra i dalej na pompę vakum.Logi od przepływki robiłem ale tylko statyczne Dodano po 1 kolego Jarzabek666 jakbyś mógł rzucić okiem na ten log dynamiczny...
nie musisz nic rozbierać by sprawdzić klin zobacz w vagu jak będziesz miał możliwośc grupa 000 parametr 2 czy różnice mieszczą sie w 2-4 jednostkach kąta wtrysku jak jest za duża rozbierznośc między najniższą wart. a najwyższą to może wskazywać ( ale i nie musi ) na klin.ale mało prawdopodobne . zobacz jeszcze czy jak wciśniesz sprzęgło to klekot ustaje...
Witam Posiadam passat b5 1.9tdi 110km afn Około roku temu podczas jazdy samochód załapał tryb awaryjny, po wyłączeniu zapłonu i włączeniu problem mijał do czasu rozpędzania sie do ok 100km/h . Auto trafiło do mechanika,niestety po naprawie auto chodzi na ok 80% mocy z przed tej awarii. Nie mam pojęcia co mechanik wymienił. Po...
Witam, VW Polo IV 2005 - 1.4 16V BKY (montowany również m.in. w Skoda Fabia) Od kilku miesięcy mam problem z autem; - Przy przyśpieszaniu w 3 na 10 przypadków silnik nie przyśpiesza płynnie tylko zaczyna szarpać , problemy występują na każdym z biegów i w każdym zakresie obrotów, szczególnie po redukcji biegu lub hamowaniu silnikiem. Wciskam gaz zaczyna...
Witam ponownie. Sprawdziłem wtryski na stole, pompa także w nominale, wszystko w porządku. Dla pewności wymieniłem przepływomierz na oryginał Boscha. A Passat nadal ma duzy apetyt. Zrobiłem kolejne logi przedstawiam do oceny STATYCZNE: Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_9vDdk6X.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_ZtxQm4e.html Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_c24FN.html...
Witam, rura dolotu wymieniona, niestety zero poprawy, a nawet rzekłbym że zmienia się to na gorsze. Miałem dziś możliwość podpięcia i pojeżdżenia z Vagiem, załączam logi być może ktoś jest w stanie spojrzeć i wypowiedzieć się odnośnie zaobserwowanych wartości. Logi dynamiczne [url=http://vaglog.pl/log_257811.html]Gr... 002, 012 [url=http://vaglog.pl/log_257812.html]Gr...
grupa tranzystor grupa tranzystor grupa bezpieczeństwa komunikator grupa
płyta indukcyjna grzeje maksymalnie klocek peugeot cichy bootdisk
linijki cccam światła zapalane kluczykiem
Sygnał PWM z ECU do alternatora - sterowanie i diagnostyka Pin sygnału PWM w ECU dla alternatora TG15C135 w C4 Picasso 1.6 HDI