Jest błąd, ktoś nie odróżnia pomiaru MAP od MAF. Im niższa wartość ciśnienia absolutnego tym mniejsze szanse że jest nieszczelność.
Nie ma problemu mozna wyjasnic ale po co powtarzac to samo zajzyj na YT kanal VAG ecu chyba, ma objasnione wszystkie mapy i ich edycje i do czega sa.
Jak zresetować adaptacje sterownika ECU w silnikach Bosch, Siemens, VAG, EDC17? Interfejs OBD, reset akumulatora, drive cycle, różnice między mapami a korektami.
Widać że LPG zubaża mieszankę przez korekcję mapy wtrysku. Aby to sprawdzić musisz zresetować mapę wtrysku, testerem VAG lub rozłączając klemę na 12h. Potem sprawdź efekty. A jaka jest tam sekwencja zamonotowana?
Zrobi mi ktoś ''popcorn" strzelanie przy odcince vag edc16U1 ?
w fiatach ten limiter 16x16 i 1x1 za nim jest taki kosmiczny, i ma factor 1. Jesteś pewien że ten limit o którym mówisz (2620?) nie jest limitem diagnostycznym ? wartości w KWP są 8bitowe, i np dla VAG trzeba mocnej gimnastyki żeby to przeskalować. MAP sensor masz 3bar ?
Witam, potrzebuję pomocy przy wgraniu nowej mapy silnika. Potrzebuję podstawowych informacji na temat grzebania w tym sterowniku, konkretnie chodzi mi o program jakiego najlepiej użyć do wgrani mapy. VAG Number : 038 906 012 Q
Bylo pytanie powyzej. Czy nie jestem w stanie sam sobie wgrac tej mapy. Prosze czytac ze zrozumieniam.
A zczytywanie mapy z EDC15 ???
Witam, po zatankowaniu zbiornika na full auto Audi A6C6 2.4 Brc fly wtryski brc, reduktor stag r01 przestało się przełączać na lpg. Udało mi się połączyć ze sterownikiem brak błędów. Reset centralki i przełącza na lpg ale po gwałtownym dodaniu gazu na jałowym lub próbie ruszenia przerzuca na pb. Wyczyściłem wielozawór, elektrozawór nowe filtry bez zmian....
Czy np. w edcmasterhp da się to zrobić? EDC Master HP search map lists of VAG, some GM and BMW drivers: Z Alfą ten program nie współpracuje.
Przecież w gr 011 masz boost pressure actual (odczyt z map sensora) i specified (wartość oczekiwana przez sterownik), mają się pokrywać
Polo padło całkiem. Zaczeło słabnąc, psukać, nie ma siły jechac. Mozliwe ze popsułem cos w komputerze i bede musiał wgrywac nową mapę ?
Witam szanowne forum. Pytanie techniczne: Mam mapę do EDC16U1 (VAG) usunąłem z niej programem DaVinci EGR z tablicy błędów tak zapisany plik chcę wrzucić MPPSem do sterownika przez OBD. Pytanie brzmi: Czy MPPS samodzielnie obliczy sume kontrolną?
To jak możesz to prześlij mi procedurę,mam VAG 409. Brak jakichkolwiek błędów w ECU. Powiedz mi co to jest za temp. w gr. 130 pisze tam SYSTEM OK a temp. cały czas -48°C Interesuje mnie właśnie to czemu te systemy nie testują się same tylko trzeba je jakby "pobudzić" przez Basic Setings http://www.ross-tech.com/vag-com/m_block... Groups...
:D miłej lektury " Instrukcja działania obsługi Polskiego VAG-COM "
Boksy sobie odpuść. Zrób korektę mapy startowej. Te boksy zaburzają pracę samochodu.
Podłącz tech - sprawdź MAP. Podłącz VAG - sprawdź MAF. W obu możesz sprawdzić czy pętla pracuje poprawnie w CL. Według mnie kolektor do wymiany na start. MAP ma 3 miesiące, wątpię żeby już coś mu się stało, a z tą pętlą to możesz jaśniej? Nie wiem o co może chodzić.
Na vag-u jest zalecenie do kontroli map actual: III bieg, 80 km/h i gaz w podłogę, wtedy mamy maksymalne ciśnienie
A jest coś co nie jest płatne? VAG EDCsuite. BTW jak ktoś tu palnie linka z pirackim Olsem czy czymś to będziemy się gniewać.
Obecnie po podpięciu kompa na postoju mam 1100mbar, czyli o 0,1bar za dużo względem mapy. Po lekkim naciśnięciu pedału gazu (wg VAG ok. 14%), rośnie do 0,3bar ponad zadane, dodatkowo samochód się wtedy dławi powietrzem. To ewidentnie wina sterowania suszarką, dlatego ponawiam swoje pytanie, czy zna ktokolwiek miejsca uszkodzeń, przerwań lub przetarć...
Wywalić znaczy zrobić edycję zrzuconej mapy czy może podpiąć pod ECU i zgrać?
VAG to interfejs do diagnostyki a nie zmiany MAPY w sterowniku.
Wiejski tjuniing to tak zawsze będzie wiejski tjuning. Równie dobrze można niebieskie diody na spryskiwacze pozakładać co jakieś gotowe mapy wgrywać.
Mam taki wsad, odczytałem z jakiegoś auta. Według moich zapisów pochodzi z A6 C5. W tytule jest A4,może Ci podpasuje. Mam kilka innych do 1,9 z grupy vag
problem z "czeksumami" to inna sprawa. Chce dla wlasnej radochy wyczaic po prostu co mam w swoim sofcie dokladnie zmienione: mam oryginal i po chipie (2.5tdiv6 audi/vw AFB)wiec pewnie da sie to jakos porownac i jakby ktos lopatologicznie wytlumaczyl jak do tego podejs aby - znalezc mapy - rozeznac ktora od czego - wyczaic co jest "na osiach" (obroty?...
Witam, mam problem ze swoim audi a4. VAG-COM pokazuje błąd: 17700 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265): Open Circuit P1292 - 004 - No Signal/Communication - Intermitten czy ktoś może podpowiedzieć co to oznacza i jak sobie z tym poradzić?
Bo musisz zrobić korekcję map a nie zmiany "pod VAG-iem". A kontrolka działa dobrze.
MPPS wgrywa i czyta 512. Możesz użyć galletto skoro masz. Bez różnicy. Masz zwrócić uwagę na Numer VAG lub BOSCH i na SG ( 4 cyfry ) i to czy plik ma poprawne sumy kontrolne ( bez tego nie odpali i nic już nie wgrasz po OBD ).
problem z trudnym odpalaniem ciepłego silnika występuje w przypadku oporów stawianych przez rozrusznik lub utraty pojemności i mocy rozruchowej akumulatora, kąt wtrysku nie ma tu nic do rzeczy, w takim przypadku pomaga regeneracja lub czyszczenie rozrusznika, wymiana akumulatora lub podniesienie dawki startowej za pomocą programu diagnostycznego VAG-COM...
Zostaje Ci kolego popmaster.pl podłączenie pod np. VCDS'a i przepatrzenie błędów i analiza logów. Jeśli nie będzie błędów to masz mapę dawki startowej do skorygowania. Ktoś już podał w tym poście że próg trzeba ustawić na 200obr/min, aby normalnie zapalał na ciepłym. Możesz sprawdzić czujnik halla czy nie jest czymś zabrudzony. Problem który tu opisujecie...
witam.ja tylko sie wtrące że miałem ten sam problem z kilkoma vw.problem zniknął po wgraniu nowej mapy(softu) w komputer.Inwestycja nie jest droga a jak dla mnie skuteczna w 100%.Próbowałem też walczyć z vag-iem oraz nastawnikiem na pompie.efekt-50% lepiej.wgranie mapy-100% poprawy.autko pali na strzała czy zimne czy ciepłe Dodano po 2 nawet obecnie...
Daj komuś kto to już kiedyś robił bo trzeba rozebrać sterownik wylutować eeprom i na stół. A tu już dużo rzeczy może pójść nie tak jak sam się za to weźmiesz. Identycznie wygląda podmiana map. Przez obd nie da rady.
Może się pomylił i wgrał nie od tego sterownika. Próbowaliście wgrać z powrotem ten zmodyfikowany wsad? Jaki "VAG Number" sterowika (Chodzi o nr w VCDS dla przykładu:038 906 019 DD)? Możesz podesłać oba pliki?
VCDS lite lub VAG COM 409.1 ale raczej zmiana nie będzie trwała (po dłuższym odłączeniu akumulatora wróci do normy). Czasem opcja nie jest dostępna W wersji Lite i trzeba mieć Pełnego VCDS (program + interfejs). Aby to zrobić na stałe trzeba by grzebać w mapie sterownika silnika (chiptunning). [youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
Auto słabo przyśpiesza na paliwie i na gazie, problem powstał po strzale gazu. Nawet na postoju słabo wkręca się na obroty. W czasie gwałtownego przyśpieszania silnik wydaje dziwne odgłosy buczenia. VAG nie wykrywa żadnych błędów. Może ktoś wie jakie parametry powinien pokazywać MAP sensor i jaki powinien być kat przyspieszenia zapłonu i w jakim bloku...
Temat stary, ale jeśli ktoś chce zacząć z EDC-15 to polecam programik VAG-EDCSuite. Zakładka tuning i wszystko na tacy. Tylko zrozumieć jak która mapa wpływa. Drobne zmiany, logi i można dużo się nauczyć. :D
Witam, ostatnio zakupiłem sobie MPPS'a v13, zgrałem mapę i zacząłem coś sobie zmieniać w programie VAG EDC15P+ Suite. Usunąłem EGR, dodałem "popcorn" i zrobiłem remap (mój pierwszy) i pytanie czy mógłby ktoś ocenić go fachowym okiem :) Królik doświadczalny: Seat Leon 1 kod silnika ASV 110km Byłbym wdzięczny za wszelkie uwagi i wskazówki. P.S. Dopiero...
Da się podnieść ale raczej na mapie
Witam panowie czy ktoś wie w której grupie są korekty sondy lambdy krotko terminowe i długo terminowe posiadam Vag-com 409.1us i 311.2-n potrzebuje tej wiedzy do wyregulowania map lpg chodzi mi o silnik 1.8t AEB
Witam wszystkich. Czy ktoś jest w stanie pomóc z przerobieniem sterownika do wyżej wymienionego autka? Chodzi o dodanie mocy :). Seat toledo 1.9 90km silnik jest wrzucony od 110km ale komp został stary. Numer sterownika 038906012CA. Jeśli ktoś jest w stanie pomóc proszę o wiadomość i wstawię orygianlny wsad do tego autka. Sam coś próbowałem i lepiej...
Możesz to sprawdzić odczytując jakie podają napięcie przy określonej liczbie obrotów silnika, w VAG można to zrobić i porównać wartości z oczekiwanymi. Pozdrawiam.
Witam serdecznie. W moje ręce trafil dziś sluzbowy Touran Fl 2007 1.9tdi 90KM. Wczesniej mialem passata i to pod niego kupywalem kabelki i oprogramowania do robienia chipa. Sęk w tym ze pomimo iz Galletto1260 w swoim opisie ma że obsługuje edc16 to juz w samym programie tej wersji silnika wybrać nie moge bo go nie ma. Interfejsy diagnostyczne dzialaja...
Poskładaj to wszystko do kupy podłącz twojego VAG-a , zaloguj przynajmniej grupę 3 - 11 i wrzuć tutaj , bo ze zdjęć obudowy MAP sensora to raczej nikt Ci nie powie co jest nie tak.
To jest edc16, tam nie zrobisz w kanale 5, jeśli dobrze pamiętam, chyba kanal 1. Najlepiej i najszybciej to poprawić mapę startową.
Jak możliwe że bez niego silnik pracował normalnie, tzn. odpalał i miał dawke ok 3 mg. ( dawka realna bo po zwiekszeniu do granicy 0-1mg obroty szły w góre). Samochód nie ma mocy pod obciążeniem tak jakby za mało paliwa szło na wtryski ( vag pokazuje że dawka jest zgodna z mapami).
patrzyłem winhex'em pierwsze dwa bity są inne (winols też je pokazywał) w "wirusie" spróbuję je podmienić i zobaczę czy będzie więcej widać, może problemem jest że mapy były źle tworzone (wpisywane z palca) a należy je jakość wyliczać ?
Może trzeba ją przeprogramować vag-iem w passacie mam też dużą navi i tam po załączeniu od razu pokazuje mape ?
17550 Wyliczone obciążenie ,niskie (TPS MAP MAF 17961-czujnik ( MAP,BARO)zła wartość słaby przepływ dolotu,wydechu,zawór EVAP,przewody takie jest tłumaczone z kodów VAGA
pod vag-a i zrobić nastawy podstawowe, a potem porządna regulacja gazu, myśle że rozjechana mapa wtrysku benzyny
A chodzi pewnie o to że AVF ma zrobiona mapę i chciałbyś wrzucić ją do AWX lub odwrotnie.Galleto nawet te ryżowe świetnie radzi sobie z EDC15 w VAG,więc ryzykuj.
Zwykle tego typu problemy występują gdy turbo nie jest w stanie wytworzyć wystarczająco dużego ciśnienia przy małych obrotach silnika, wtedy to mapa dymu nie pozwala na większą dawkę, bo przy małej ilości powietrza wtryśnięte paliwo zamieniło by się w czarny dym. Powodem może być problem ze sterowaniem turbo , ustawieniem turbo , uchylonym EGR . Przejrzyj...
Witam! w ABF-ie można przy pracującym silniku wypiąć kostkę z aparatu zapłonowego (Hall) i silnik dalej pracuje. Za "synchronizację" zapłonu odpowiedzialny jest czujnik Halla na wale. Dokładnie tak. Również posiadam ABF'a i miałem dziwny okres, że w okolicach 2.8krpm przerywał i nierówno pracował na wolnych obrotach. Nie wiem z jakiego powodu ale już...
Jakie wartości wskazuje map sensor? (at)ZAHYR A jak mogę to sprawdzić w vag-com? Przepraszam, jestem nowy w tych tematach :/
Przede wszystkim trzeba podpiąć się pod interfejs VAG, prawdopodobnie przyczynę otrzymasz jak na dłoni. Pożycz, zrób albo kup kabelek (ok 30pln) a oprogramowanie to już "załatwiasz" sobie jak tam uważasz. Powiem z doświadczenia ze mi kabelek vag pozwolił zaoszczędzić już setki jak nie tysiące które wydał bym na mechanika, a tak sam szybciutko diagnozuje...
Passat B5FL 1.9tdi 131 Awx. 2003 sedan Witam wszystkich. Mam bardzo wielki problem. Kupiłem ostatnio Passata no i kurcze auto mi pali średnio 10-12 litrów ropy. Dodam, że nie przekraczam obrotów 1200-1400 a spalanie i tak wysokie. Do tego co się dzieje z mocą, brat ma Golfa 4 1.9 tdi 101km z tą samą skrzynią biegów czyli 5 biegowa. Jego wchodzi na obroty...
https://obrazki.elektroda.pl/8755424800_... https://obrazki.elektroda.pl/2125547400_... Cześć. W związku z tym, że moja VW Caravelle 92. 2.5AAF zaczęła już palić 30l. benzyny, zakupiłem kabelek VAG oraz podyskutowałem na forum. Wymieniłem potencjometr przepustnicy i nieszczęsny regulator ciśnienia paliwa, który "podlewał"...
Witam ostatnio podczas wgrywania mapy stage1 rozładował mi sie laptop. brzmi to głupio ale miał ok.25% i przy tej wartości się wyłączył, pech. zamówiłem już nowy sterownik i kabel VAG K+CAN COMMANDER 1.4 i pytanie czy będę w stanie nim wyłączyć immo żeby na tym sterowniku odpalał normalnie. nie znalazłem nigdzie konkretnych informacji na ten temat....
Witam! mam golfa3 1.4 AEX i podobny broblem a raczej wiekszy. Początkowo silnik wrecz siezalewał jak był zimny nie wiem jaki byl wtedy czas wtrysku ale nie mały. Wywalił wtedy Vag błąd czujnika Map (wydaje sie że byla o nim mowa ten z czterema pinami) Czujnik byl zmieniany błedu nie ma ale problem jest caly czas jak zimny teraz ma czas wtrysku ponad...
Skończyło się na korekcji map wtryskowych pomógł znajomy elektryk. Temat do zamknięcia.
Podmienilem na inną ale bez adaptacji .vag com mam ale mój BT nie obsługuje...chodzi jeszcze gorzej na drugiej mam dwa błędy sensor pedał /throttle signal A. A drugi...-ll- B... Jak odepnę Map chodzi dobrze..dałem nowy tak samo. Zaworek par nie działał wymieniłem ale brak wpływu.. styki przeczyściłem i na pedale też.
Jak masz vag-a, to w gr 011 wprowadź sterownik w BS i obserwuj sztangę vnt, czy rusza się płynnie w całym zakresie. MAP sensor jest na górze intercoolera pod prawą lampą
Na pewno nie czujnik bo sprawdzane temp. VAG. W jakich warunkach był sprawdzany czujnik i jak? Mimo to polecał bym podmienić ten czujnik na inny.
Witam chciałbym się dowiedzieć jak jak się zabrać za chipowanie vw chodzi mi o zabawę we własnym zakresie . Obecnie zajmuje się programowaniem głównie uC ale znam też budowę silnika (takie moje zamiłowanie :) ). I teraz pytanie do was czy da rade coś pocudować przez zwykły VAG COM czy nie? jaki program polecacie ??? i jak bym mógł kogoś prosić podanie...
Trzeba by zobaczyć jakie różnice są w osprzęcie pomiędzy nim, a 1Z/AHU - ponoć to bliźniacze silniki. Tzn? Jak to mogę sprawdzić? Sam bym zmienił ten chip? Taki może być czy inny polecacie? Zobacz:[url=http://moto.allegro.pl/audi-... I wgrywać tam trzeba mapy czy jak?
Tak to ten, map sensor zintegrowany z IAT. A może powiedz, w jakim stanie masz turbo i ten czujnik? Może calutki zaklejony olejem?
skomplikowane jak na Mnie mapa paliwa spoko dawka paliwa na starcie ile to może kosztować na VAG- U w salonie czy gdzieś w serwisie oczywiście diesla bo przełącznik to nie głupie by było jak bym miał zainstalować to na wejściu równolegle A B czy C D patrząc na czujnik od tyłu dodam że jest niebieski kanciasty
Sprawdź na vag-u początek wtrysku w jakich leży granicach
Nie ma to znaczenia poza tym ze powyżej 30% nie da sie odpalić licznika wypadania zaplonu. Sprawdzone w innym samochodzie. A tu wartosc stoi wiec licznik jest bezużyteczny i to uciążliwe gdy chcesz zdiagnozować inna usterke A i tak . Podpierając się w dalszym ciągu zeszytem serwisowym w tym aucie , w tym sterowniku nie ma opcji odczytu liczniku wypadania...
Witam, Czy ten model posiada w ogóle MAF? Obejrzałem cały układ od filtra do przepustnicy i nic nie widze. Jest MAP na kolektorze dolotowym tylko. Co ciekawe VCDS odczytuje mi wskazania zarówno MAP (G71) oraz MAF (G70). I bynajmniej jedne sa w mbarach a drugie w g/s. Ogólna Dokumentacja ross-tech mówi wyraźnie np dla grupy 2 że wyniki są albo dla aut...
Witam. Mam pytanie dotyczące MAP Sensora, który jest u mnie przykręcony do obudowy centralki alarmowej ( typ sensora - BOSCH 0 261 230 008 ) znajdującej się nad skrzynką bezpieczników. Otóż, nie jest on połączony z kolektorem ssącym żadnym przewodem, króciec jest wolny. Natomiast kolektor ssący połączony jest przewodem bezpośrednio z ECU. Czy tak ma...
mam jeszcze pod ręką vag tacho ale to jest chyba to samo co commander, co do ew. uwalenia - jest czym postawić, chodziło mi bardziej o to czy nie ruszy zmodyfikowanej mapy z superba
Komputer pokazuje rozmiar 512 kB. Jeszcze sprawdzę raz jak wrócę z roboty i napisze. Eeprom mam zczytany z oryginalnego sterownika przez vag Commander. Flash mam zczytany oryginalny przez galletto. W drugim sterowniku ( w którym jest problem) wgrałem zmodyfikowany soft zrobiłem pierwotnie immo off auto chodziło. Zmodyfikowalem mapę oryginalna na tą...
Kąt wtrysku w silniku TDI nie jest stały. W programie jest zapisana mapa kąta wtrysku i wg tej mapy sterownik przestawia ten kąt. Nie wiem dokładnie od czego jest on uzależniony ale na pewno od obrotów silnika. Sprawdzenie zadanego kąta wtrysku odbywa się za pośrednictwem czujnika uniesienia iglicy we wtryskiwaczu oraz czujnika położenia wału. Sama...
Dlaczego od razu go zniechęcacie ? Jest taki pdf "chiptuning edc15", tutaj: https://chomikuj.pl/BlackDragon30/Elektr... Jest tam co nieco opisane. Ściągnij sobie też program...
A ja znam osoby co przekopiowali z gotowca poszczegolne mapy do swojego pliku i jezdza i nie wokół komina ale dalekie trasy. Gotowców jest wiele ale dla grupy vag ale problemem jest zdobycie pliku np do peugota,kia albo citroena.
Druga sonda nie ma nic do pracy silnika. . Ooooo! Tym stwierdzeniem bym tak nie szastał. To jest Renault , nie V.A.G. :D Zaczął bym od podmiany MAP sensora.
Tak. Podłączam vag kkl FTDI FT232R i do tego 3-pinowe gniazdo pod adapter fiata. Do odczytania map użyłem: IAW15xReader_V0.67 do wgrania mam IAW15xWriter_V0.26 do diagnostyki program od ducati i moto guzzi GuzziDiag_V0.45 Mam też tuner pro, ale nie znam się na mapach z tąd pytanie na forum. Dodano po 4 Mam też mapy od rocznika 2007 do porównania. W...
Właśnie chcę wiedzieć czy w Passacie z 2007r z dpf będzie jeszcze edc16 czy 17 bo chce wywalić dpf a w edc 17 najprawdopodobniej nie da rady mpps'em obliczyć sum kontrolnych chyba że umiesz przerobić mapy tak aby już to obliczyć to napisz na PW:) Dodano po 3 Ogólnie też poszukuję kogoś do przerabiania map oczywiście odpłatnie także jeśli coś to na PW
Moim zdaniem nie ma szans na młodszego niż 2013-2014 Leona i w tym momencie TSI od 2015 odpadają. Z reszą one były wiecznie poprawiane. Nawet 1,5 tsi ma swoje wady o czym wszędzie już piszą bo klienci zgłaszają się do ASO na gwarancji. 1.5 TSI zostało popsute przez optymalizację kosztów i ekologię. W hybrydach wrócili do 1.4 TSI. Oczywiście mowa o...
Odświeżam wątek . Znowu dzieje się to samo , w deszcz porażka z jazdą , zauważyłem , że na cewce zapłonowej są małe wyładowania przebicie delikatne na obudowie , jak się rozgrzeje prawie znika (sprawdziłem zraszając wodą). Wymiana gumek nie pomogła . Chcę kupić nową tylko nie wiem jakiej firmy wybrać : ngk , champion , czy tesla ? Wszystkie są w podobnej...
Witam, buduję agregat z silnika 1.8 16V (6FZ) z Citroëna, jego oryginalny ECU (S2PM-270). Próbowałem w nim wyłączyć immo i nie udaje się, niestety kręci, ale komputer nie steruje wtryskami i cewką, reszta się załącza. Kupiłem nawet drugi ECU, bo myślałem, że może tamten uszkodziłem, tylko (S2000-1). Ten komputer też występuje z tymi silnikami, a ten...
Witam! mam golfa3 1.4 AEX i podobny broblem a raczej duzy problem. Początkowo silnik wrecz sie zalewał jak był zimny nie wiem jaki byl wtedy czas wtrysku ale napewno nie mały. Wywalił wtedy Vag błąd czujnika Map Czujnik byl zmieniany, błedu nie ma ale problem jest caly czas. Jak zimny teraz ma czas wtrysku ponad 7ms a jak ciepły ponad 4 a czsem i 5...
1. Octavia ma ustawioną bardzo oszczednie dawkę rozruchową, wizyta u chiptuningowca i korekta mapy rozruchu rozwiąże problem. 2. Mozliwe jest uszkodzenie czujnika temperatury (do sprawdzenia Blok 01, grupa 007 na VAG`u) 3. Ostatecznosc - uszkodzenie sekcji wysokiego cisnienia (analiza statyczna Bloku 01, grupy 013 na VAG`u pozwoli ocenic stan pompy...
Takie właśnie miałem wrażenie - że sprawa rozbije się o kodowanie. A pytając trochę z innej beczki - ponieważ mam dostęp oryginalnych przyrządów VW (VAS5163) jestem zainteresowany opcją w nich nie dostępną, a dostępną w VAG COMie - weryfikacją przebiegu dla sterowników EDC15 i nowszych (odczyt z przebiegu ECM). Czy znasz może rodzaj zapytania KWP dla...
Mam pytanie jak zrobić multi mape jaki program (at)ElektrodaBot Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Na ten moment nie istnieje jedna uniwersalna odpowiedź, ponieważ termin „multi mapa” może oznaczać zupełnie inne rozwiązania w zależności od kontekstu. Istotne jest doprecyzowanie, czy chodzi o: - Mapę wielowarstwową (np. geograficzną, interaktywną) przeznaczoną...
Ja swój zrobiłem za duża dawka gazu była i pieprzyła mapę silnika byłem u gazownika powiedziałem co ma zrobić i już po bólu żadne halle choć Vag pokazywał żadne świece,przewody zacznijcie od ustawienia gazu
Dzięki za info. Cenna uwaga. Pomierzę jak piszesz i zobaczymy co wyjdzie. Szkoda, że nie ma takiej wymiernej metody na sprawdzenie przepływki. W grupie VAG zrobiłbym Logowanie VCDS'em i porównał z wynikami innych użytkowników a tu lipa.
Wyczyściłem map sensor, wszystkie wężyki podciśnienia wymienione na nowe - szczelne wszystko, n75 sprawdzony programem vag com działa prawidłowo. Auto dalej ma takie samem parametry w blokach statycznych i dynamicznych, czyli raz dostaje za mało ciśnienia z turbo a raz przeładowuje, jednak nie pojawia się żaden błąd w vagu. Nie mam już siły :(
ELEKTRODA służy do pomagania i wymieniania informacji to najlepiej lubię 13 lat nikomu nie pomógł i pisze o pomaganiu. :D :D :D A w temacie to kup sobie MPPS do tego auta. Jak kopia zapasowa całego sterownika to BDM 100,ale trzeba rozklejać sterownik. Można też bez otwierania kopie zapasową zrobić całości ale to już urządzenia za kilkanaście tysięcy....
Przestawiasz jedynie nastawy kiedy silnik jest zimny i nie czyta parametrów spalin tylko pracuje w trybie domyślnych nastaw sterownika. Gdy się nagrzeje dopasowuje obroty do odczytu czujnika spalin. Musiałbyś chyba zmienić mieszankę inaczej mówiąc mapę silnika ewentualnie pokręcić pompą ale to nie takie proste.
Witam chciałbym kupić sobie kabel obd2 na usb żebym mógł na laptopie podłączyć Renault thalia 1.4 16V z 2001 pod komputer. Interesuje mnie wyłącznie sprawdzenie kodów błędów i ewentualne ich usunięcie. Znalazłem takie coś ale wolę się upewnić że będzie działało. [url=https://allegro.pl/oferta/renault-d...
uściślij pojęcie" mały sygnał sondy",jakie położenie przepustnicy i odczyt MAP na jałowym? Przy pracy na LPG Vag wykazuje oprócz błędów wtryskiwaczy pojawia się "mały sygnał sondy lambda - błąd sporadyczny" (dokładny kod podam jutro jak podepnę Vaga do auta) Błędy te wyskakują tylko podczas pracy na gazie. Na benzynie nie ma żadnych błędów. Jeśli chodzi...
Szukam wszelkich informacji nt. czegos co na uzytek wlasny nazwalem mapa pamieci. O co chodzi? Po podlaczeniu sie sprzetem typu VAG (lub softem np VAG-COM) mozna zmieniac zawartosc komorek pamieci. Powoduje to oczywiste zmiany w dzialaniu silnika lub innych ukladow kontrolowanych przez kontrolery. Np. za pomoca VAG-a mozna wylaczyc poduszke powietrzna...
Podnieść ciśnienie gazu pokrętłem na reduktorze jeżeli faktycznie jest za niskie. Ponadto w blokach pomiarowych vag trzeba znaleść wskazania sondy lambda i na teście drogowym zobaczyć co się dzieje ze wskazaniami sondy gdy przymula, potem zrobię korekcję mapy gazowej w obrębie obrotów z którymi jest problem.
tak jak już koledzy zauważyli, adaptacje sterownika silnika się "rozjechały" poszukaj kogoś kto ma VCDS-a lub inny tester do VAG-a... musisz co najmniej wykasować wyuczone wartości w sterowniku silnika... dodatkowo polecam demontaż przepustnicy (prosta czynność) jej wyczyszczenie i ponowne zaadoptowanie... silniki AKL jak i pokrewne są bardzo czułe...
1. Sorki za głupie pytanie ale co oznacza "zasterować z elementów wykonawczych" 2. No i boost pressure sensor to przecież MAP sensor tak? ad 1 musisz mieć VAG lub VCDS lub VAS lub........... ad 2 http://translate.google.pl/translate_t?p...
Nikt tej wiedzy z mlekiem matki nie wyssał a ludzie którzy zajmują się modyfikacjami map w sterownikach tej wiedzy za darmo nie dadzą bo napewno kosztowało to ich sporo czasu i pieniędzy.
Witajcie. Nie oceniajcie. Chciałem przetestować przewód. Ściągnąłem mapę i chciałem ją wgrać, dla przetestowania, po prostu. Silnik nie odpala, VAG nie ma komunikacji. Wziąłem na stół. VAG nie ma komunikacji bezpośrednio po linii K. Otworzyłem, i próbowałem uruchomić ze zwartym pinem 24 flasha 29F400 do masy - niby bootmode - nic z tego. Idzie do mnie...
Vag czysty... Jasne, parametrów też nie pokazuje... Długa naprawa się szykuje. Dodano po 2 Map co pokazuje, czujnik przepustnicy itd
Przy tego typu usterkach czasem występują błędy chwilowe czyli odchyłki od mapy zapłonu które nie są zapisywane jeśli nie wystąpią kolejno w dwóch cyklach tzeba podłączyć VAG i podpatrywać parametry podczas jazdy tam jest wszystko trudno gdybać, ale to bym radził. Ponadto jest jeszcze czujnik MAF za przepustnicą może to jego wina zawsze można go lekko...
cylinder simsona schemat onkyo choinka startowy
porady naprawa czyszczenie układów
Jak wymontować moduł Wi-Fi z TV Samsung UE22B5610AW? Oleo-Mac 937: Wzrost obrotów po obróceniu piły