Zrób jeszcze jeden przejazd 002+025 z tą przepływką Delphi, ale to tak testowo. Szukaj dziury w dolocie bo wg mnie masz nieszczelność, turbo słabiej ładuje bo coś ucieka. Najlepiej kompresor lub jeszcze lepiej zadymiarka tak żeby coś ładowało z 0,5 bara. AGU powinno mieć 0,6, spadające górą do 0,5 bara Tutaj wyjdzie gdzieś 140 koni, powinno być lepiej....
zmiana z farenchajta na celcjusz ECON+AUTO, mile na kilometry to zmianiasz kodowanie w liczniku na np 4140 lub dla diesla 4143. a pliot: klucz w stacyjce jeden a drugi: 1 -wlozyc klucz do zamka drzwi kierowcy 2- zamknac zamek i przytrzymac w tej pozycji co najmniej 5s 3-przekrecic klucz 3x w kierunku otwierania 4-wyjac klucz i skierowac na odbiornik...
Obydwa wskazania są miarodajne z tym, że TDI Graph pokazuje kąt wtrysku w funkcji temperatury paliwa, w 000 trzeba pamiętać aby przełączyć w tryb Basic Settings, w 000 BS masz wartość statyczną kąta wtrysku a w Graph'ie ustawienie aktualne.
Mało prawdopodobne, że to sonda, z zrób test analizatorem spalin na stacji diagnostycznej, a wszystkiego się dowiesz.
każdy Vagcom ma od razu OBD.
kąt w granicach 50-55 dynamiczny czy diagnozujesz bo vagcom ma do tego wykresy i wszystko widać pozdrawiam
No jednak to nie Stag ;). Mapy nie ruszaj. Śruba do regulacji ciśnienia będzie gdzieś pośrodku reduktora. Co do kontrolki to podłącz pod komputer. Masz tylko PcmScan? Przydał by się choćby VagCom.
Stawiam na VagCom. Ustawienia mogły się też zmienić po manipulacji eepromem. Grundig zdaje sie ciężko zdiagnozować w aucie, zrywa komunikację, lepiej to zrobić na stole. N.
Jeśli jest to w blokach pomiarowych silnika/wskaźników to powinien. Ile ten Cię będzie kosztował? Dodano po 9 Pamiętaj,że do takiego kabla musisz posiadać odpowiedni program diagnostyczny,w tym przypadku VCDS/VAGCOM (Grupa VAG)
Prawdopodobnie cewka przy stacyjce . Odp. W kluczyku . (Nie wiem czy pytałeś się o nadajnik czy odbiornik ) Zobacz na wiązkę po zdjęciu obudowy . Dwa cieńsze kable - może być ekran. Wrzucenie na najprostszego scana - Scantol , VagCom wykaże błąd . Podłączenie idzie do Licznika . Powodzenia
1. AutoData 2. WOW (kompletny) 3. Etka 4. Auto Service Manage5. ESI Tronic Generalnie to z tych korzystam na co dzień, a w razie potrzeby, mam też pomoc online z serwisami (współpracujemy czasami ;) ). Co do diagnostyki, to WOW, VagCom i Solus, a w najbliższym czasie najprawdopodobniej uzbroimy się w KTS-a.
W takim wypadku w EDC 15 nie po aa w 98 roku tylko wylut układu do zgrania/wgrania eepromu? Wszędzie znajduje sprzeczne informacje, jednym się udaje moim interfejsem innym zwykłym KKL czy vagcom. Tak wylut, tylko nie które czyta 99 rok a od 2000 roku wszystkie edc15 Może się zdarzy że auto jest 98 roku i czyta ale sterownik będzie młodszy o rok bo...
napisz co pokazuje vagcom, bo Ci nikt niewywróży Takie objawy auta w tdi w grupie VAG to często: albo turbina albo przepływka powietrza albo silnik na wykonczeniu ale mam nadzieje że nie to:) sprawdź turbinę (w tryb awaryjny nie wchodzi?) choć te objawy powinieneś miec też na niższych biegach tylko może mniej odczuwalne
Nie zdziw się, jeśli w liczniku będzie odchyłka do wskaźnika, bo to norma. Dlatego chcę porównać, czy temp się pokrywają z odchyłką maksymalnie 5°C. Jeśli będą większe odchyłki temperatury, zamówię nowy oryginalny czujnik cieczy.
a po co kupować autocoma?? Coś cię dziwi, bo nie zrozumiałeś pytania w pierwszym poście....
Ja do 1Z w B4 podpinam się OBD2, nie mostkuję nic tylko mam przewody z pinami męsko żeńskimi, żeńskie zapodaję na OBD2, męskie wpinam w obie kostki przy bezpiecznikach i zawsze działa na vagcom 3112. W przypadku braku napięcia na linii sprawdź bezpieczniki bo kiedyś przypadkiem zwarłem piny i straciłem na 10 minut dostęp do ecu :)
Fail na zegarach świadczy o nieudolnym grzebaniu w nich, korekcie przebiegu etc i złej sumie kontrolnej. Ktoś kto grzebał był mało ogarnięty, wystarczyło by teoretycznie przekodować z wartości tej samej na tą samą by poprawić sumę. Co do pilota to nie mylmy pojęć, tu nie trzeba pinu i nie trzeba can+k comandera, tylko zwykły vagcom. Ty nie masz problemu...
Czy VAGCOM go czyta? Czy jakiś dedyk potrzebny?
Czy da się sprawdzić programem vagcom lub vcds temp oleju z czujnika w misce olejowej? Czy czujnik poz oleju ma tez czujnik temp oleju? 1.8t 20v
Witam Mam problem z airbag fuat punto 2 z 2005r Nie mogę się do niego zalogować z dsi150 , kabla vagcom i ELM Z programem do skanowania fiata Udaje się tylko zalogować do sterownika silnika Sprawdziłem zasilanie do sensor dochodzi Mam 2 sterowniki jeden z złomu Szukam schematy połączenia które kable odciąć od wtyczki sterownika i Podłączyć bezpośrednio...
BArdzo maly masz ten kat przepustnicy .W Felicji 1.3 po adaptacji jest 4,5 - 5,5 st . Voltage to napiecie z sondy lambda - ma oscylowac 0,1- 0,9V
Ruszyła komunikacja z tym sterownikiem. Podłączyłem go następująco: 4, 5 - masa; 1, 2, 37 - +12V; 16 - K line. Pin 88 nie musi być podłączony do +12V, muszą natomiast być podłączone piny 1, 2. Serdeczne dzięki za pomoc.
Mam taki malutki problem,mianowicie odpalam Vagcoma, program wykrywa interfejs, wszystko jest tak jak powinno pozatym ze po podłączeniu interfejsu do auta i wybraniu modułu do diagnozy program nie moze sie skomunikowac ze samochodem. wyskakuje informacja ze nie uzyskano odpowiedzi z kontrolera. Moze ktos mial taki problem i go rozwązał?? Z góry dziękuje
kiedyś przeglądałem forum i znalazłem jak testować vag-com-em. Było również pokazane jak mają wygłądać poszczególne wartości. Autorem tych inormacji był chyba Master's. dziś tego już nie potrafie znależć.Prosze o pomoc.
Nie.
jaką masz wersje fejsu. com czy usb. przede wszystkim musi być zgodność portów kompa z vagiem.
Czy możesz wstawić link do schematu, według którego wykonałeś ten interface?
Taka ogolna instrukcje do Vagcoma sobie sciagnalem. Ale to mnie nie satysfakcjonuje. Czesto w wypowiedziach widze ze radzicie komus ze jak sprawdzic np. przeplwyke to trzeba wejsc w kanal taki pozycja taka. I wlasnie chodzi mi o rozpiske tego, w jakich kanal jakie pozycje co wskazuja? Czy ktos posiada moze cos takiego i bylby sklonny podzielic sie ze...
Zajrzyj tu: http://www.vag-com.pl/vagcom.htm http://www.vw-passat.pl/index.php?option... i wiele wiele innych Wyszukiwarka jest dla ludzi trzeba tylko chcieć.
Połączenie Programem VagCom uszkadza sektory Airbagu. Można to naprawić następującym programem za free. Sam sprawdzałem wszystko działa jak należy tylko wersja softu 1.19g działa Wystarczy zwykły kabel OBDII KKL ten którym się łączymy z samochodem aby naprawić oprogramowanie sterownika: 1. Uruchamiamy Vag eepromer programmer 1.19g 2. Podpinamy kabel...
Proszę uprzejmie o interpretacje. http://images30.fotosik.pl/172/217763d49... [/img] Z góry dzieki!
Standardowy do diagnostyki VagCom 311.2 i kabel VAG KKL
Jak już się połączysz i dokonasz podstawowych regulacji to zapraszam do siebie, albo do warsztatów kolegów. Tylko koniecznie nam powiedz, że samodzielnie tym sprzętem dokonywałeś zmian. Co prawda cena będzie razy 6 ale auto znowu pojedzie.
Posiadam kabel OBD2 którym kiedyś podłączałem się do skody felicji. W Fokusie też jest złącze OBD2. Czy kabel będzie pasował? to jest kabel OBD2-USB z jakiego programu mogę skorzystać by sprawdzić ewentualnie wykasować błędy? Czy VAGCOM? czy Polski VAG??? Czy coś innego?
Witam. Czy można zdiagnozować silnik Audi C4 2.0 Benz. 1991r. Próbowałem połączyć się Vagcomem poprzez interfejs na układzie max 232, ale nie wyszło. Będę wdzięczny za każdą uwagę.
Tu masz procedurę. Powinno działać. 1)Handbrake On, Car is in Park and Ignition is on but Engine is off. (Transmission should be warmed up already before doing this) 2)Go to 02 - Electronics & Measurement Group / Basic Settings > Group 60 > Read 3)Wait for fields to display the following information: 4 - 0 - 0 and then start engine in next 10 seconds....
ELM 327 to fejs do odczytu i kasowania błędów w sterownikach np. taki jak VagCom dla grupy VW ale wątpię aby można było zrobić dump pamięci ze sterownika tak jak nie zrobi się tego VagCom'em
1. Witam, zakupilem interfejs galletto 1260, kabel zgodny z OBDII, przy probie polaczenia galletto z samochodem, program wiesza sie przy 28% i wyskakuje mi blad : Blad zmiany predkosci" 2. Chcialem polaczyc sie programem VagCom z samochodem (Passat B5), i przy probie polaczenia programu wyskakuje mi blad ze brak odpowiedzi z samochodu, program mam dobrze...
Podpiąć pod VAGCOM i sprawdzić N75
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1... post nr 6
Załóż nowe wężyki na wtryski. Stare pewnie sparciale. Tam ciśnienie nie jest duże ale jak stare wężyki to może cieknąc , chyba że jest przy wtrysku oberwana ta cienka rurka na którą nasuwa się wężyk. Jak pompę założyłeś na oko to musisz rozgrzać ślinik i ustawić pompę pod vagcom/vcds. Bez tego moze ciężko odpalac. Jak miałeś słupek na wierzchu to warto...
VagCom-Release-5124U
Nie jest to podpisane "Lambda"? Tylko takie coś mi pokazuje vagcom
Sterownik VagCom
Moim celem jest całkowite wykluczenie fabrycznego immo, nawet kosztem "wyprucia" go z samochodu. No nie jest zupełnie tak jak myślisz, dokładane immo możesz wypruć bezkarnie, ale fabryczne zostawi po sobie takzwaną usterke programową i dopiero znajomość tematu i to fachowa pozwoli usunąć ten problem. Ja wcale nie podejrzewam że jeteś złodziejem, napewno...
czy ktos sie wie czy vagcom"em przepytam E36 z 1992 r a jezeli to ktore z 20 pinow to K i L .
Nie z tej strony zaczynamy z multitronikiem. Poprzez rozłączenie akumulatora nie zrobimy adaptacji po prostu nic. Na początek proponuję wykonać reset ustawień adaptacyjnych (wykonuję to VCDS lub VagCom): Zapłon wł. silnik nie pracuje. Sprawdzić czy w komputerze skrzyni biegów nie znajdują się błędy, jeżeli tak usunąć usterkę. Uruchomić silnik, osiągnąć...
Właśnie szukam co kupić. Rozumiem, że OBD2 K+CAN mam szukać, tak? A soft? Stary VAGCOM czy jego młodszy brat VCDS? Tyle, że co daje wersja Lite? A jeśli już ma coś dać to w jakiej wersji kabel? 1.4, 2.0, 2.5? Słów mi zbrakło już. Się wquuu to wypitolę w kosz żarówkę od CHECK i będzie święty spokój. Znajomego Opel ze świecącym czekiem hula już dwa lata.
Będzie pasować ? Pasat b5 fl 2002 silnik 2.0 20v 131 koni koła standardowe 15stki. Program pełna wersja vagcom 3
Nie pamiętam czy tam się robi jakieś adaptacje, a jak się robi to sprawdź 074. Po prostu przełączasz na nastawy podstawowe.
Wniosek z tego taki - Vagcom bylby tu lapszy - gratulacje
Tak. Odczytasz vagcom. Blok 1 lub 3. Sprawdź proszę w google.
Tu mówisz o typowych objawach na zimnym silniku niedomagania związanego z zużytym wtryskiem Jaki pokazuje ci kąt pompy na vagcom ?
Podpinasz komputer z interfejsem VagCom, logujesz grupy 5 i 6 a co dalej masz opisane
Olej się nie robi wodnisty powyżej 110? Na dodatkowym wskaźniki pokazuje już wartość 110c jako czerwone pole, wskaźnik auto gauge. vcds lub vagcom da się sprawdzic temp olej? Innym ponoć nie przekracza 100 a 110 mają przy mocnym upierdzielania autka a u mnie tyle przy spokojnej jeździe[/quote]
VagCom i adaptacja :) oczywiście jak ten nowy jest sprawny Nowy jest sprawny, ale właśnie nie wiem jak przeprowadzić adaptację :(
ehhh... Miałem kiedyś Skode Felicie z 98r. i miała już normalne OBD, i VagCom działał z nią pięknie. Citroen strasznie to ukomplikował.
Spróbuj jeszcze vag commanderem jeśli nie da rady to tymi sprzętami raczej nic nie zdziałasz. Można jeszcze zrobić wylut pamięci i w programator , ale nie wiem czy to sam ogarniesz. ps. Rozumiem że vagcom normalnie łączy się z ECU ?
witam czy pod system 98 bedzie dzialal vagcom 3.11...pozd
Podpiąć VAGCOM'a i sprawdzić błedy. Inaczej to wróżenie z fusów. Czesci ORI czy zamnienniki?
Nie wydaje mi sie ze to MAX232. Kabelek delikatnie podobny do VAGCOM USB. Mozliwe ze jakis jego klon. Soft diagnostyczny w sumie obojetny, nie uszkodzi kabla. VAG, VAG_PL, VAGCOM, wiekszosc roznych softow chodzacych na tzw kablach uniwersalnych. Musisz probowac, cos to napewno ugryzie.
jeśli autocom ma tak zwany tryb przeźroczysty to jak najbardziej można, ja używam cdif/2 i bez problemu gra z wtt, inpą czy vagcomem
Najpierw sprawdź czy czujnik nie oszukuje o te 10 C. Vcds lub vagcom w silniku 1.8t da się sprawdzic temp oleju? Te 110c podaje z dodatkowego wskaźnika autogauge Dodano po 7 Chłodnica oleju + nowy termostat profilaktycznie z firmy vika będzie okej? Czy lepiej dopłacić do febi?
Przepływomierz nowy oryginalny Bosch - bez poprawy Sztanga turbiny pracuje prawidłowo Test zrobiony za pomocą VAGcom
Dzięki za odpowiedz a czy Vagcom narzedzie diagnostyczne do aut z grupy vw dało by rade ? Pozdrawiam
Ja używam VCDS (VagCom).
W VAGCOM proszę wybrać port COM o numerze odpowiadającym wirtualnemu portowi COM utworzonemu przez sterownik tego "kabelka".
Nowy vagcom\Release3112n2 po angielsku plus keygenerator
Miernik i sprawdź czy jest przejście z wtyczki termowłacznika do wtyczki 6 pin modułu wentylatorów przewód brąz-zielony, brąz-niebieski. Budowa elektryczna chłodzenia w fabii jest banalnie prosta, że aż nie chce się wierzyć że problem do tej pory nie został rozwiązany. Z błędów nic nie wynika. Zainstaluj vagcom zrób test wentylatorów.
Udało się i kabelek ożył. Do kabelka w wersji VAG182 znalazłem interesującą mnie wersję VCDS (21.3.0), a także znalazłem loadera (wykrywanego jako trojan) od kolimera w wersji 9.2. W paczce z loaderem było wszystko, co potrzebne. Użyłem aplikacji VAGCOM_EEWriteLang, aby przeflashować podłączony pod OBD kabelek, a potem zainstalowałem VCDS i tyle. Oczywiście...
Interfejs na MAX232 a program VAGCOM ale wersji nie pamiętam.
VAGCOM, commandery za 100zł na allegro chodzą ;)
Polo 6n2 1.4 mój 8v AUD. Auto mulowate, ma podwyższone spalanie. Wymieniona sonda lambda, czujnik temperatury sprawny. Map sensor sprawny. Wtryskiwacze też ok. Pompa paliwa też ok Filtry nowe. Wydech szczelny. Sprawdziłem w VAGCOM grupę 51 i wygląda to tak jak na filmie: https://youtu.be/5Mh-8LdCbEA?si=ybsRw4Ia... Wymieniłem czujnik, sprawdziłem...
podłącz przez vagcom zobaczysz co pokaże
Zrób test kabla w VagCom w opcjach.
To nie jest VagCom. Interfejsy z Can są wszystkie z kluczem.
p.s komunikacja z immo też jest ale tylko przez vagcom , bo autocom+ nie chętnie się łączy z autem ....
Zagladnij np tu : http://www.tachofachmann.de/global-vagco...
A jest jakiś inny sposób ?jak nie ma innego sposobu to jak to zrobic tym vagcom 3.11.2 ?
Panowie, czujniki działają prawidłowo zarówno w praktyce jak i w blokach mierzonych w programie Vagcom.
A może jakaś tańsza metoda - może ktoś wie jak zrobić to w domu np za pomocą VagCom-a ?
Radio oryginał, działa ok. Pod 19 - CAN Gateway też zero komunikacji. Dziwne bo Vagcom pokazuje status can-ok. Gdzie schemat można zdobyć? To chodzi już na długim kodowaniu?
Czy da sie za pomova vagcom sprawdzic ile zostalo do inspekcji? Jak to zrobic?
Nie wiem czy na schemacie jest błąd ale program VWTool chodzi na zwykłym MAXie takim jak do VagCOM
vagcom 301 nie poradzi sobie z tym, tutaj leży problem. Pierwszy raz słyszę o virgin do zegarów...
witam a ma ktos sterowniki do kabla bo nie moge go zainstalowac ze sterownikow vagcom
Sprawdź czy komputer silnika ma kodowanie przystosowane do skrzyni automatycznej. Może tu leży problem. VagCom lub VCDS wejdź w select > engine i zobacz jakie cyfry są w Soft.Coding. Ps. skrzynka czterobiegowa czy pięciobiegowa ?
No tak to rozumie ale chyba nie macie na mysli VAGCOM-a bo ja w wersj208.1 lub 409.1 nie mam takiej opcji do robienia testów podczas jazdy. Chyba ze jest to w sterowniku nr 01 jako zakładka "blok pomiarowy"???
Vagcom ma pokazać w okolicach 1850 oczywiście trzeci bieg i but w podłodze.
To niby o jakim "interfejsie" rozmawiamy VagCom czy VCDS Ten interfejs podłączany jest do programu VCDS?
sprawdzałem programem VAGCOM. Na jakie parametry powinienem patrzeć, tzn. na które nr bloków i jakie ewentualne wartości powinny tam być? Proszę o pomoc
oki, a jak to zrobic? uruchomic klikajac ppm i wybrac uruchom jako administrator czy w inny sposob?. Musze pilnie zdiagnozowac auto bo zaczyna cos zle palic i wyskakuje czesto check engine i gasnie. Jesli mozesz to opisz mi jak mam to zrobic, oraz czy moge miec jednoczesnie zainstalowane 2 programy na laptopie chodzi mi dokladnie o VAGCOm 311 lub 409...
Hei. Czy jest ktos zainteresowany zbudowaniem dla mnie kabla vagcom z koncowka ODB II i za ile ? em-ba(at)frisurf.no
mi vagcom nie łączy sie np ze starymi audi z gniazdami czarne-białe ale vwtool idzie elegancko . na pasacie nie probowalem
Może uszkodzone gniazdo ODB albo ktoś kombinował i odpiął kable? Rozumiem, że najprostszy kabel KKL testowałeś? Niestety nie znam prostszej adaptacji niż wejście w sterownik silnika i wybranie kanału 098 w BasicSettings VagCom-ie
Mam pytanie autko Jest z 1994r. Jak programem Vagcom sprawdzić turbine i przepływomierz? Pozdrawiam
Temat stary ale chyba znam odpowiedź. Nie można jednocześnie korzystać z więcej niż jednego programu usiłującego komunikować się ze sterownikiem. Albo SIMOS Manager albo VAGCOM czy inny podobny. A dokładnie to najpierw SIMOS Manager, zrobić co kazał, potem go zamknąć, otworzyć VAGCOM i tym zrobić to co każe SIMOS Manager na ostatnim ekranie. Ja mam...
jakby co to mam taki można zrobić drugi działa z vagcom 606 w pełni i polskim jako sherware pozdrawiam
Zmiana kierownicy z 4 na 3-ramienną przy sprawnej poduszce i taśmie oczywiście, nie powoduje wyrzucania błędu. Można w obie strony dokonać takiej konwersji. Po kolei musisz eliminować elementy, które mogą być uszkodzone , czyli poducha, taśma, sterownik i tutaj uwaga! Ten sterownik lubi się uszkodzić przy czytaniu VAGCOM.
Nie napisałeś jaki błąd (numer). P.s. kasowanie błędów z komputera skrzyni biegów za pomocą VagCom lub VCDS.
interfejs vagcom wykona vagcom polska vagcom
renault pasek klimatyzacji napęd rolet wewnętrznych kocioł gazowy przez wymiennik ciepła
pralka samsung zawiesza pralka samsung zawiesza
BMW X1 F48 s-drive - Nieaktywna dźwignia biegów po uruchomieniu silnika Awaria układu chłodzenia w Daewoo Matiz: przyczyny i diagnostyka