Jest taki sterowany com. https://as-pl.com/p/ARE3120(VALEO) regulator are3052 https://as-pl.com/p/ARE3052 podejdzie np. z peugeota 307 1,6hdi itp.. ma 2 śrubki ale wykorzystujesz tylko jedną od lampki.
W-obrotomierz/zacisk jednej fazy L-lampka kontrolna ładowania 15-plus za stacyjką S-zacisk pomiarowy napięcia, zazwyczaj do 30 DF-dynamo field, czyli szczotka.
Sprawdzałeś mostek?
Z litrą F jest Bosch, z literą T Valeo. Osobiście sam bym się zastanawiał który wybrać. W Bosch regulatory napięcia lecą jak zęby, Valeo zaś pierścienie ślizgowe ma chyba z marchwi.
To nie odkurzacz, tam idą szczotki "miedziane" a nie węglowe. Jest przejście na wirniku, w jakim stanie są pierścienie na wirniku. Podaj nr Valeo tego regulatora.
Takiego regulatora nie dostaniesz (tej firmy).Można założyć Valeo lub jakąś inną podróbkę. Jakiej firmy masz alternator?
Brakującym elementem okazał się kondensator. Zdobyłem drugi taki regulator z uszkodzonym tylko tranzystorem, więc zanim naprawie ten i puszcze do ludzi to chętnie pomogę w razie jakiś problemów z identyfikacją elementów. Temat zamykam.
Miałem dokładnie ten sam problem! Regulator napięcia to już szmelc.Jeżeli chcesz mieć spokój z odpalaniem auta to musisz zainwestować w nowy regulator!
Jeżeli masz alternator Boscha to na 99,99 % masz uszkodzony regulator F00M......... . Jeżeli masz Valeo to koniec szczotek +/lub konieć bieżni ślizgowej.
Dziękuje. Wychodzi że to taki alternator: https://as-pl.com/pl/p/A3129(VALEO) Ale jak teraz dobrać regulator napięcia?? Znalazłem taką listę ale nie ma tam niestety regulatora Valeo https://as-pl.com/pl/u/AV6N10300HA
Witam, A jak podłączyć do sprawdzenia taki regulator? http://obrazki.elektroda.net/66_12908737... Alternator Valeo A13N206 Regulator Valeo YV1652
Zapewne ma padnięta baterię w mierniku napięcia, ale cóż na takich się zarabia tj nudzi się to grzebie, jak pogrzebie to na sznurku trafia na warsztat i bez sentymentu się takiego kasuje.
DFM w twoim przypadku jest zbędne, potrzebujesz tylko D+. Ten co musisz założyć: http://www.motointegrator.pl/produkty/33... Poszukaj gdzieś używanego nawet - one są bezawaryjne.
Bedziesz zaskoczony,kup orginał.
Jeżeli silnik inaczej chodzi,to znaczy że na wale alternatora nastpił wzrost zapotrzebowania na moment obrotowy,więc obroty silnika spadły.Może to też byc powodem że obroty silnika spadły,więc i spadła prędkość wirnika,a tym samym napięcie.
właśnie kupiłem nowy regulator napiecia 68zł mam nadzieję że to pomoże! mój alternator to valeo regulator do niego to oryginalny motorola. zobaczymy co będzie...
Uszkodzony regulator lub niewłaściwy zamontowany (regulator) MUSI być orgniał (tu pewnie Valeo).
No właśnie na aukcji regulatora Valeo są podane symbole obydwu tych alternatorów. Więc po co wydawać 240 zeta skoro mam za free.
Tam jest 150A Valeo , regulator zwykły i sterowanie normalne.Jak zacznie ładować to juz mu sygnał wzbudzenia niepotrzebny. One i tak same startują. Problem w alternatorze lub jego kole pasowym ze sprzęgłem/tłumikiem jeśli występuje. Jeśli jest 110A/120A wirnik padł. Standard .
Spisz odpowiedni numer alternatora i znajdziesz nawet srubki do niego te co są w orginale. Po kodzie z regulatora valeo nie znajdziesz nic.
Krótkie pytanie-czy da się zastąpić rgulator prędkości obrotów dmuchawy w E210,regulator Bosch,4-końcówkowy regulatorem Valeo (3 końcówkowy)? Ewentualnie jakie przeróbki trzeba robić?
To ten chłodzony wodą? Regulator Valeo? Mostek 6 czy 9 diodowy?
One tak mają , jakaś chora wizja inzyniera mb zmień regulator na nowy zamiennik. I bedzie ok
nie to nie polonez - to Citroen - ma alternator z regulatorem Valeo. Regulator jest razem ze szczotkotrzymaczem. Aha i kiedys byl taki objaw jakby przewod plusowy z alternatora sie BAAAARDzo nagrzewal przy samej koncowce alternatora. Wtedy tez byl na nim dosc duzy sopadek napiecia (nawet kilka dziesiatych volta). Wiec zastapilem go nowym. I to chyba...
W Valeo pulsowanie powodują regulatory nie diody.P
Czy te regulatory to to samo: A. https://as-pl.com/pl/p/ARE3201P B. https://www.rozrusznik-alternator.pl/7/1... ??
Panowie ktoś pomoże. Założyłem nowy (używany) regulator i chce wzbudzić alternator do ładowania jak mam bo podłączyć chce sprawdzić na zewnątrz auta. Do alternatora idzie B+ główny przewód lądowania oraz mała kostka na której jest napięcie względem masy 10.8 V co jest dla mnie dziwne co to za napięcie i skąd czyżby to jakiś zewnętrzny regulator napięcia...
Dziekuje za odpowiedz
Ja bym zmienil regulator. Masz bosch czy valeo? Po objawach 99% boscha ;)
po tym indeksm wystepują dwa regulatory czyli faktycznie valeo i alternatywny zamiennik który jest prawdopodobnie założony
Bałem się że idzie tam np magistrala czy coś... Ale już jasne - będzie śmigać
Witam, jak w temacie potrzebuję podłączyć regulator VALEO do alternatora BOSH. Starego uszkodzonego regulatora użyję jako szczotko-trzymacz i wyprowadzę bezpośrednio od szczotek przewody do szczotek w regulatorze VALEO. Następnie potrzebuję podłączyć wyjścia z regulatora VALEO w te same miejsca co oryginalny i tutaj pojawiają się pytania. Na załączonej...
Wszystkie alternatory są samowzbudne Większość dzisiejszych nie jest samowzbudna na pewno nie te na regulatorach F00M , większość valeo i magneton. One na dzień dobry potrzebują napięcia bo w regulatorze jest PROCESOR. Po drugi temat nadaje się prosto w kosz .
zmierz chłopi napięcie u mnie było to samo na akku 16 volt dobrze że był 90ah bo bym go skończył. trzeba kupić do alternatora / domniemam valeo - bo takie montowali do espace/ kompletny regulator razem ze szczotkotrzymaczem. da się wymienić bez demontażu alternatora
On powinien zastartować bez niczego sam. Tam leci info po COM . Trzeba raczej sprawdzić mostek. Te regulatory valeo nie padają.
Czy masz sterownik klimatyzacji VALEO 509355 ?
możliwe że uszkodzona jedna z diod wzbudzenia i przez regulator płynie składowa zmienna
Odświeżę Mam podobny regularny problem z alternatorem w tym aucie (A170 CDI 2003 rok, 120 tys km, alt Valeo chłodzony cieczą). Otóż przepala diody. Pierwsza naprawa jakieś 2 lata temu-włożony zamienny mostek-przepalił się po pół roku. Druga naprawa-włożony oryginalny mostek Valeo za 350 zł-wytrzymał ok 1,5 roku. Do wczoraj, kiedy nagle zaświeciła się...
Rozwiązanie b. dobre. Stosowałem takie w latach 80-90 ub. wieku w alternatorach 6-diodowych gdzie właśnie problemem była różnica napięć na zasilaniu regulatora i napięcie na akumulatorze. Problem zniknął z pojawieniem się alternatorów 9-diodowych oraz innych wynalazków jak np Valeo gdzie regulator był podłączony do zacisku 30 a "otwierany" przez D+.
Koledzy poległem...... Wymieniam w alternatorze valeo regulator i pierścienie. Niestety były już tak zniszczone że humanitarne sposoby nie pomagały. Dlatego wydłubałem go na siłę ale cholera nie zaznaczyłem który pierścień był połączony z którym końcem kabla wirnika. Oczywiście nowe pierścienie można założyć na dwa sposoby więc zgłupiałem... Teraz pytanie...
L - to wyjście na lampkę, + to zasilanie wzbudzenia po zapłonie. Powinien być zamontowany właściwy regulator - osobiście polecam orginalny Valeo który kosztuje około 75zł. A i warto sprawdzic jak wygląda pierścień na wirniku, jeśli ma głębokie wyżłobienie po szczotkach polecam zregenerować cały alternator - koszt około 300-400zł. Dodano po 2 I przypomniałem...
Witam. Alternator jak w temacie Valeo TG 17C030 180A, ze Sprintera. Zaciski wejściowe regulatora oznaczone: "1" i "2". Czy jest możliwość sprawdzić go na stole? Jak podłączyć? Czy można sprawdzić sam regulator?
https://as-pl.com/pl/u/TG11C027 Jak dasz radę wymontujesz sam regulator, ale z doświadczenia powiem, że nie warto - skończyła się bieżnia na wirniku tego alternatora i trzeba wymienić bieżnię+szczotki plus najczęściej też łożyska.
Opel KAdett 1.6 D Czy moge zastosowac regulator od innego alternatora ??
Ale zależy które Valeo tam ma. Czy z trzypinową wtyczką regulatora, czy na nakrętkę.
Ale co chcesz wiedzieć,bo temat i treśc tego nie wyjasnia? Apropo,założyłeś cztery tematy odnośnie tej klimatyzacji,nie podoba mi sie to!
Regulator Valeo, tranzystor w obudowie TO-247 .
Albo silnik ma ciężko albo zapchany filtr kabinowy,
Jeśli miernik jest w porządku, to praktycznie pewne jest że wina regulatora. Tak, wiem że nowy, ale już kilka razy miałem do czynienia z nowymi - niesprawnymi. EDIT: A sorry, nie jest nowy. Ale i tak wszystko wskazuje na regulator.
Ten nowy regulator to zainstalowałeś jest made in Tajwan/ China? Dziwne są kiepskie wykonanie itp. https://as-pl.com/pl/u/0124325139 Tu masz zamienniki polecam Valeo tam się regulator napięcia nie psuje. U ciebie stawiam na usterkę alternatora, czasem dioda lub korozja pod mostkiem diodowym.
Jak masz regulator Valeo-tam są tranzystory w obudowach TO3-to wsadź BDX 66 Blub C. Jak Behr-tam są V-Mosy w TO 220-wsadź BUZ 11
Orginalne szczotki mają oznaczenie svx7.
Wtyczki nie były spalone, został stary wymontowany i wymieniony na nowy VALEO oryginalny regulator nawiewu. Po zamknięciu samochodu z karty efekt jest nadal taki sam jak był. Czyli nie jest to wina regulatora nawiewu. W czym może być problem?
Regulatory sa wieczne. Za to uzwojenia wirnika nie
reg napięcia valeo nr. https://sklep.intercars.com.pl/szukaj/re...
Witam zmienieniem szczotki w starym regulatorze VALEO, nowy odłożyłem do bagażnika i jest wszystko w porządku po wymianie szczotek. Trochę dziwna sprawa z nowym regulatorem jeśli komuś by się przydarzyło polecam naprawę starego lub kupno VALEO ;-) Pozdrawiam i dziękuję za zainteresowanie
Uszkodzony regulator napięcia, o ile pomiary są prawidłowe (temperatura).
Alternator jakiego producenta? Regulator kupiony oryginał czy zamiennik? Kontrolka po wymianie regulatora gaśnie? Błędy sprawdzałeś? Alternator Valeo. Regulator nowy zamiennik zgodny z odpowiednikiem oryginału (dopasował mi sprzedawca w sklepie do mojego alternatora). Tak, po wymianie regulatora napięcia czerwona kontrolka akumulatora gaśnie (wcześniej...
Regulator padł valeo czy bosch?
W as.pl dosepny chinol za 520netto a nowy orgnialny regulator Valeo 130netto. Kup używkę alternatora Valeo i jak będzie problem to części dostępne.
Pisałeś ze jest reakcja na wpinanie wtyczki. Regulator raczej tylko valeo
Daj nr tego co wsadziłeś. Dodano po 1 Zreszta na jednym lub drugim musi gasnąc jak sprawny regulator, rozumiesz?....? Chyba ze już ubiłeś zacisk L.
Siedzi tam Valeo D7R Co do regulatorów to też mam mieszane odczucia
Dokładnie ten sam. Są jeszcze Valeo, ale są większe, i jest inne mocowanie silnika. Ostatnio Bosch znacząco obniżył ceny, do tego stopnia, że niejednokrotnie podróbki są droższe.
Nigdzie nie napisałeś jaki to alternator /Delco, Bosch, Valeo/ a jest to bardzo istotne i nie wiem dlaczego wszyscy się uczepili regulatora napięcia bo masa to owszem ma sens bo to jeden z problemów tych samochodów.P
Na plus regulatora podaj 15 czyli plus po stacyjce , poza tym kontrolka też plus po stacyjce
Na początek sprawdź szczotki, jeśli nie pomoże to najprawdopodobniej uszkodzony regulator. W tych alternatorach są regulatory VALEO, które dość często się sypią.
Alternator VALEO klema podmieniona i regulator napięcia na alternatorze także.
No wlasnie,wszystkie elementy sa jak i obudowa taka jak Delco ale naklejki na obudowie sa z napisami Valeo
Witam. Zakładam, że jest to 307 z silnikiem HDI jeśli tak to problem tkwi w regulatorze napięcia. Z tego co się orientuje problem występuje w alternatorach firmy VALEO nie ma go w BOSCH-ach, tak więc wymiana regulatora w VALEO może nic nie dać trzeba zamontować alternator BOSCH-a. Powodzenia.
Zapewne było tak że skończyły się szczotki i mechanik zamiast wymienić szczotki (Valeo svx7) zamontował regulator z as.pl i stąd problemy - chińska produkcja źle komunikuje się z autem. Rzadko zdarza się że jest uszkodzony kabel cienki fioletowy z alternatora do bsm.
Witam No może być coś z regulatorem napięcia lub któraś dioda wzbudzająca,jeśli to VALEO to bez demontażuy powinien zejść regulator
Te regulatory padają. Trybawaryjny skrzyni itd. A usterka powstała czy kupileś tak auto? Bo tam jest regulator sterowany BSS valeo 2542856
Może lekkie opukanie pomoże na chwilę? Chyba po głowie. Jeżeli masz alternator Valeo to na 99% szczotki w regulatorze, natomiast jeżeli masz Bosch'a to regulator do wymiany. Oblukaj pierścienie, jeżeli duże rowki to też wymień. Rzuć fotkami to ułatwi temat.
Regulator firmy Valeo czy inna firma ? Jaki jest pobór prądu przez silnik włożony w nagrzewnicy ?
to wymień regulator, A nie sądzisz, ża fajnie by było się zapytać jaki ma alternator? Widziałeś kiedy uwalony regulator w Valeo? Poza tym jak sądzisz, co da wymiana regulatora jak po pierścieniach ślizgowym może być tylko wspomnienie?
Witam. mam podobny regulator VALEO YV1652 12V i nie znam objaśnień 2 wtyków w nim "+" (to chyba ze stacyjki zasilanie) i "L" (lampka) ?? (at) pozostałe przwody idą do B+ alternatora i diod wzbudzenia.
Jak masz regulator Valeo-tam są tranzystory w obudowach TO3-to wsadź BDX 66 Blub C. Jak Behr-tam są V-Mosy w TO 220-wsadź BUZ 11
Ten regulator to orginał Valeo? Zostaje trzepać wiązkę.
Witam. Mam uszkodzony regulator dmuchawy klimatyzacji F657165W/Q z Renault Scenic II 2006r. Uszkodzony jest kondensator zaznaczony na zdjęciach poniżej. http://obrazki.elektroda.pl/6070639300_1... http://obrazki.elektroda.pl/5000084600_1... http://obrazki.elektroda.pl/2118810900_1... Mam ogromną prośbę...
Tak, ma. Pod tym czarnym dekielkiem, zobaczysz prostownik (takie większe półkole) i takie coś jak na linku. To regulator zintegrowany ze szczotkotrzymaczem. http://sklep.mada-czesci.pl/regulator/64...
Behr czy Valeo? Da się to naprawić.
Uszkodzony regulator lub wirnik ma przywarcie do masy . Valeo? Typ i nr.?
A dlaczego wymieniłeś regulator? Jaki numer miał stary ktory jeździł od nowosci?
Megan 2 ma sterowanie regulatora ze sterownika silnika . Często spotkałem się że po prostu sterownik uszkodził się i nie regulował pracy alternatora. Handlarze dokładają żarówkę do skrzynki bezpieczników podłączają pod plus po zapłonie i zakładają zwykły regulator valeo .
coś nie tak z regulatorem napięcia
raczej nie ma alarmu... Szczerze mówiąc to nie patrzyłem czy obroty wzrastają... Narazie dałem na reklamacje regulator zobaczymy co odpisze producent w końcu to i to jest firmy Valeo.
Na allegro: Regulator alternatora ARE3077 typ VALEO 53,99 zł Upps Doczytałem że raz podają w opisie 12V a raz 24V więc nie wiadomo do końca czy to ten dokładnie.Domyślam się że 12V potrzebujesz. To jeszcze taki: https://sklep.mizar.com.pl/regulator-nap...
Ok spoko. W poludnie założyłem nowy akumulator 63Ah. Po ok 19 km drogi jest lepiej. Jesr ciagle 13,8-13,9 V. Rano jade do Krakowa to sie sprawdzi wszystko dokładnie. Dodano po 21 Już wróciłem. Przegonilem drania ponad 300 km i jest ok. Rano po uruchomieniu silnika ładowanie bylo w okolicy 14,8V. Ale juz po przejechaniu 30-40 km zaczelo spadać zeby ustabilizować...
Rozmawiałem z serwisantem alternatorów , jeszcze dzisiaj dał mi oryginalny regulator Valeo. Alternator zaczął się wzbudzać przy 1500obr/min. Na Cargo wzbudzał się przy ponad 3000tys. Założyłem przewód od wzbudzenia,z bezpiecznikiem 5A i żarówką 5W do zółtego kabla po stacyjce. Wzbudza się od razu i z tego cego dowiedziałem się od faceta, który robi...
problem w tym że nie wiem czy ten sam typ. Ten co go kupiłem nie ma żadnej tabliczki, tylko na regulatorze jest napisane valeo. U mnie ze stojana wychodzi 6 przewodów a w tamtym 3.
Podstawowe pytanie - co to za alternator, Bosch czy Valeo. Tak z grubej rury - podstaw regulator, może gdzieś w sobie przerywa.
Zobacz na mostki prostownicze w obu, pierścienie wytrzymują więcej, regulator jest niezniszczalny, w Bosch'ach leci jak sieczka. Z pierścieniem i regulatorem się zgodzę, ale z mostkiem nie do końca. Valeo często po nagrzaniu mniej ładuje no i Boscha szybciej można naprawić. A regulatory w nowym Boschu to porażka, a Valeo siadają też ale dużo rzadziej.
Z dużym prawdopodobieństwem można powiedzieć, że drzemie w tym aucie regulator Valeo i faktycznie w tym typie tranzystory są przynitowane. W każdym racie nowy w serwisie kosztuje ok 700 pln, a tranzystorki ok 15 pln za komplet.Warto naprawiać.życzę powodzenia przy naprawie.Wymontowanie - ok 30 min.
Był regenerowany lucas lra03457 Kupiłem używany TG15C211 Valeo to jest chyba identyczny nie wiem jak regulator. Jak sprawdzić alternator poza samochodem. Czy można podłączyć 12 V do D+ poprzez żarówkę 55W 12V i przy kręceniu ręką ma czuć opór? Montaż kłopotliwy i gdyby nie działał to ponowna robota.
Sad dwa typy regulatorów-Bosch i Valeo. Valeo da sie naprawiać, a zamiast Bosch można wstawić taki prosty układzik, raptem parę elementów.
Już w drugim poście powinno pojawić sie pytanie "Bosch czy Valeo"? Każdy z nich miał pewne, swoje przypadłości. Pierścienie to element wspólny. Regulatory w Valeo nie padały, w Bosch tak, ale jak padł to nie ładował wcale, albo ładował bez ograniczeń. Alternator może mieć uszkodzone uzwojenie, lub diody prostownicze. Widziałeś kiedy udupcone diody w...
Gwizd alternatora jest typowym objawem jego pracy. Nasila się on wraz ze wzrostem jego obciążenia. Inną sprawą są łożyska. Pulsowanie spowodowane jest uszkodzonym regulatorem napięcia. Niemożliwe jest zauważenie pulsowania świateł spowodowanego nierównomiernym zużyciem pierścieni ślizgowych. Proszę sprawdzać pod tym kątem. Dodano po 3 Jakie auto? W...
Tak więc ten tego juz zrobiłem. Winne były szczotki, a właściwie prawie ich brak. Pomyślałem ze zrobie fotorelacje. Na początku odpinamy zbiorniczek wspomagania kierownicy warto go podpiąc bo pzeszkadza w pracach. Następnie luzujemy śrubki koła pasowego pompy wspomagania. Są to 3 śrubki na klucz 8. Następny punkt to poluzowanie napinacza paska osprzętu....
Witam Pewnie już za późno z pomocą do tej pory ale zidentyfikowałem dla Ciebie te elementy: 1Ps - BC847PN - SOT363 - pnp/npn separate pair gp AF W załączniku datasheet z opisem wyprowadzeń. Jeżeli posiadasz dostęp do Twojego regulatora to ja również potrzebuję pomocy tutaj [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/vi... Pozdrawiam
regulator valeo napiecia valeo regulator napięcia valeo alternator valeo regulator
przerobienie dolotu powietrza autronic przełącznik p0130 astra
multiswitch unicable multiswitch unicable
Arduino IDE komunikat "A programmer is required to upload" – ATtiny85, ATmega328P, STM32, ESP32, bootloader, programator Einhell Dual – nagły brak lasera w piła ukośna: typowe usterki, diagnostyka, naprawa