Sprawdzałeś czy klemy na akumulatorze są w dobrym stanie? sprawdzałeś sam akumulator? Niespecjalna rada - bo nawet jak w czasie pracy silnika odłączymy akumulator (czego oczywiście nie wolno robić!) - to kręci się alternator i powinien dostarczyć energię dla silnika i dla świateł. Przypadek nie...
Pod licznikiem a dokładnie za licznikiem na samej górze jest moduł,który steruje centralnym zamkiem i prawdopodobnie oświetleniem wnętrza i bagażnika.
Mam cordobe vario 98r.Padly mi wszystkie zegary i wskażniki elektroniczne.Auto oprócz tego jeżdzi normalnie.kostka polaczeniowa za licznikiem jest dobra ,bezpieczniki też,dzisiaj pociągłem lub poruszałem [tak mi sie zdaje]linką co idzie do silnika,i zadziałały mi,ale jak zgasiłem auto to mi już nie chodzą...
Witam posiadam samochód seat cordoba vario 1.6l 2002r i mam dwa problemy;) 1. Chciał bym do niego założyć przednie halogeny mgielne nawet już je kupiłem i chciał bym je podłączyć pod włącznik/wyłącznik świateł mgielnych znajdujących się w środku. Słyszałem że muszę jeszcze kupić jakieś przekaźniki...
Mam Seata Cordobę Vario 2001 i szwankuje mi pilot centralnego zamka jest to fabryczny pilot siemens 433.92 MHz 5WK4. Przy zamykaniu muszę próbować parę razy żeby zadziałał, a otwieranie prawie wcale nie działa czasami tylko się otworzy. W pilocie nowe baterie i został wyczyszczony, dioda świeci za każdym...
nie wierzę że nie wiesz :D przyciskiem kasowania licznika dziennego (lewo-prawo)
Żebyś się nie miał już do czego przyczepić Nie wiem czemu ludzie zaraz piszą że się czepiam :| Skoro pytam - to mam niejasności albo informacja jest mi do czegoś potrzebna. Wiadomo że inne uszkodzenie można podejrzewać jak przygasają kontrolki, a inne jak przygasa podświetlenie licznika. Czy masz...
Z tą "zemstą Honeckera" są wieczne problemy komunikacyjne. Jak sam zauważyłeś część sterowników jest diagnozowana przez gniazdo prostokątne (ale dopiero po chyba 2006 roku. Są nawet podane konkretne numery podwozia od których nastąpiła zmiana), natomiast reszta jest diagnozowana przez gniazdo okrągłe...
Kółko z wykrzyknikiem to problem związany z hamulcami. Świeci się w kilku przypadkach. Pierwszy to kable od zużycia klocków hamulcowych, wielu ludzi zakłada klocki bez czujników odcinając kabel, kontrolka zaświeca się przy deszczowej pogodzie lub w zimie, gdy obcięte kable oblepiają się wodą, Na...
Może się i nie znam, mało ważne.... ale skoro Ty się znasz to powiedz mi konkretnie czy licznik w Vario ma wpływ na blokowanie elektrozaworów wtryskiwaczy a jeśli nie to co ?? Kluczyk jest z transponderam. Mogę powymieniać wszystko odpowiadające za pracę silnika o ile to pomoże xD
Witam , potrzebuję kody do kasowania liczników czasu pracy do kompresora ALUP Combi 7,5 kW ewentualnie jakąś instrukcje serwisową. Pomoże ktoś?
Cześć, Seat Cordoba Vario 2002 6k2 (I) gaśnie po jakiejś sekundzie. Raz udało się go normalnie odpalić, po zgaszeniu znowu to samo. Nie mogę się połączyć z sterownikiem silnika i zegarami. Kontrolka immo gaśnie. Zasilanie w złączu OBD jest. Napięcie na linii K trochę ponad 11V. Bez problemów...
miałem pod opieką autobus, Mercedes Vario z pierwszych lat produkcji, z przebiegiem 2 miliony osobiście dwa lata jeździłem autobusem który na dobę robił 1300km. więc wymiana oleju co 3 tygodnie. ale temat dotyczy raczej samochodów osobowych które mają ciężko dobić do dwóch milionów (no może z wyjątkiem...
FENDT 926 VARIO - poszukuję opisu pinoutu wyprowadzeń licznika w tym ciągniku najbardziej mi zależy na fuel level sensor i na engine RPM setpoint sensor strona 168, w załączniku manual ale brak na rysunkach
Na wstępnie dziękuję za rzeczowe odpowiedzi. Właśnie co wróciłem z dłuższego wyjazdu i dlatego dopiero teraz odpisuję. A więc: zrobić by sie dało ale... po 1sze ktoś musiałby na symbiana/windows pocket napisać taki soft (chociaż może jest), a po 2gie - telefon musi być że tak powiem szybki - zazwyczaj...
Z tego co po zdjęciach widzę to kokpit nie różni się znacznie od vario więc i rozbierać się pewnie będzie podobnie. Roboty jest z tym dość dużo niestety. W Vario w skrócie odbywa się to tak że zdejmujesz plastiki z słupków, odkręcasz licznik, środek i zdejmujesz klapkę od strony pasażera, wyciągasz schowek...
Każdy warsztat kalibrujący tachografy powinien taką rzecz zrobić. Wymianie podlega czujnik na skrzyni (bardzo podobny do tego ze zdjęcia, ale przeznaczony do tachografu cyfrowego), wymienić trzeba kabel od sensora do tachografu (inne wtyczki), trzeba założyć tachograf w formacie radia (nad głową kierowcy)...