Zaróweczka taka sama jak w panelach radioodtwarzaczy samochodowych. 12V\30 mA
Nie ma wpływu, nawet w sekwencji da się odpalić w trybie awaryjnym :-)
1. Czy wtyczka jest na pewno sprawna ? Przy wymianie czujnika często jest zalecenie jej wymiany 2. Sprawdź sam czujnik. Jeśli ma nabite 4600b jest to tzw. drugi sort. Sort pierwszy jest zastrzeżony dla ASO i niedostępny w handlu poza nimi. I one są bardziej awaryjne
Awaryjne odryglowanie zamka.
To system siemens, musi by oryginalny czujnik. Auto bez tego czujnika odpali po 6 sec. kręcenia, bierze sygnał z czujnika położenia wałka rozrządu. Oczywiście silnik działa w trybie awaryjnym.
Sprawdź bezpieczniki. Dodano po 2 Po diagnostyce u mechanika Kolego zmień tego nic nie umiejącego '' piekarza'' na dobrego elektryka. Dodano po 1 Po diagnostyce u mechanika Kolego zmień tego nic nie umiejącego '' piekarza'' na dobrego elektryka. Dodano po 3 Odpowiedzialny jest F15 w skrzynce pod maską 10A. Przedostatni od środka w tych 2 rzędach małych...
słaba bateria która przy mrozach wariuje Oczywiście że tak
Sprawdz węzykiem i ustami czy masz szczelną membranę EGR i siłownika kolektora. Jak masz wakuometr czy masz odpowiednie podciśnienie z króćca pompy vac.
Marka pojazdu: Opel Vectra B - Rodzaj i pojemność silnika : 1.7 TDI - Rocznik pojazdu : 1996 - Opis usterki : Otóż mam takowy samochód i mam problem, ze światłami awaryjnymi, ponieważ włączam je i miga mi tylko prawa strona samochodu, a lewa nawet nie drgnie, tak samo jest ze światłami kierunkowskazu, bo prawa strona działa bez zarzutu, a lewa miga...
Błąd P0400 w tym silniku ma kilka znaczeń : -Obwód zasilania zaworu recyrkulacji spalin, napięcie za wysokie -Obwód zasilania zaworu recyrkulacji spalin, napięcie za niskie -Obwód recyrkulacji spalin - wysokie napięcie -Obwód recyrkulacji spalin - niskie napięcie -Otwarty obwód recyrkulacji gazu wydechowego -Rozpoznany zbytni przepływ recyrkulacji gazu...
Jeżeli mnie skleroza nie myli , tam są dwa przekaźniki sterowane "multimetrem" na prawa i lewą stronę , to US sprawny - steruje przekaźnikami. Nigdy tego nie reperowałem , czy na scalak jest osobne wejście sterowania awaryjnymi?
1. Zmierz napięcie w instalacji w całym zakresie obrotów, tak jak przedpiszcza pisał. 2. To jest vectra 1.8 16V? Jeżeli tak, to przypuszczalnie będzie do wymiany czujnik położenia wałka rozrządu. Są awaryjne, objawem jest palący sie czek, stosowny błąd i ograniczenie obrotów silnika.
0,47V to akurat standardowe napięcie jakie będzie po odpięciu sondy. A skąd teza o trybie awaryjnym?
Bezpośrednio nie ma to wpływu na powstanie błędu ale długotrwała jazda niedogrzanym silniku już może mieć wpływ na zaistnienie błędu. Najważniejsze jaki to jest błąd - należy go odczytać.
Pieron wie, może włącznik awaryjnych, może multitimer?
a jak Ci się objawia ten tryb awaryjny ?
chodzi ci o węże do turbiny i do zaworu egr? i gdzie znajdują się te elektrozaworki?
Jeżeli wejdzie w tryb awaryjny to zapisze.
Jak masz CIM z kodem alfa XR to wywal go. Wysoce awaryjne.
Mam to samo, wymieniłem turbine, elektrozawory sterowania turbiny, wyprogramowałem egr i klapę gaszącą. . SaFree rozwiązałeś problem ?
masz na pw , ale czy nie lepiej zalożyć cim na 93c76 są mniej awaryjne pozdrawiam
Witam, co to może być - powyżej 3 tys. zapala się kontrolka auto z kluczykiem, wchodzi w tryb awaryjny, traci moc
kąt wyprzedzenia zapłonu będzie prowadzony z mapy awaryjnej, silnik może dzwonić w pewnym zakresie obciążeń.
Włącznik awaryjnych.
jak wyciagnac wlacznik swiatel awaryjnych w vectrze A '91? przeszukalem juz rozne funkluby vectry ale nie moge nigdzie znalezc
Jak się skończyła historia z światłami awaryjnym? Mam ten sam problem vectra c z alarmem hpb mop4. Proszę o pomoc i pozdrawiam Grzegorz Przycisk świateł awaryjnych nie jest przyczyną problemu. Syrena w alarmie jest sprawna. W wyżej opisanej sytuacji wyłączam światła awaryjne za pomocą przycisku od awaryjnych.
Włącznik awaryjnych uszkodzony.
Cim jest awaryjny w tym aucie
Słyszałeś o pracy awaryjnej?
W isuzu były montowane 100 A alternatory Hitachi Bardzo awaryjne. Najczęściej padały mostki diodowe ale zamienniki były bardzo słabe jakości lub regulatory napięcia (elektronika).
Jaki system operacyjny na komputerze ? Uruchom komputer w trybie awaryjnym z obsługą sieci i zobacz czy problem nadal występuje .
Wyskakuja takie błedy auto traci moc włancza sie tryb awaryjny gdzie szukać przyczyny ????????????????????
Ja stawiam na włącznik awaryjek przerabialem to w swojej viki Włącznik te są dosyć awaryjne
Zgłoś się na policję, oni mają kontakty do firm co awaryjnie otwierają auta.
kąt wtrysku odpada,ten typ ma od razu tryb awaryjny.
Sorry a co to jest CIM bo Ja jestem raczej laikiem w tych sprawach. Jeżeli chodzi o przekaźnik kierunków to pewne, no bo po włączeniu działają normalnie lewy i prawy jak i awaryjne?
Witam. Mam problem z moją Vectrą 2.0 DTI 2004r. Dzisiaj zmieniałem samodzielnie ze znajomym filtry i olej w samochodzie. Po zmianie filtra paliwa układ mi się trochę zapowietrzył (mój błąd). Odkręciłem z powrotem filtr, zalałem dodatkową ilością diesla i odpaliłem - z trudem, bo się auto musiało odpowietrzyć. Po tej przygodzie silnik pracuje równo bez...
Sytuacja rozwiązana . Uszkodzony sterownik silnika . Jeżeli komuś się to przyda u mnie objawiało się tym : - Nie chodziła klima ( myślałem że nie nabita) - Multum usterek związanych z elektroniką ( błąd przepustnicy, błąd pedału gazu drugiej scieżki , błąd zaworu EGR) - Silnik pracował w trybie awryjnym ( zero mocy , oraz na desce rozdzielczej paląca...
Sterownik skrzyni gada czasami ze sterownikiem od silnika. Gada głownie po to, aby sterownik silnika obniżył chwilowo moc silnika np poprzez opóźnienie zapłonu (są też inne sposoby ale nie o tym teraz) gdy skrzynia np chce zmienić bieg. Popatrz sobie po schematach, zobacz które to druty idą z ECU do sterownika skrzyni i sprzawdź ciągłość połączeń oraz...
Po pierwsze diagnoza . POdmiana nie jest miarodajna, chyba ze nowe kupujesz. Możesz też mieć uwaloną przepustnice. Dzisiaj miałem taki przypadek pin14 wtyczka A brak ciągłości - tryb awaryjny.
No więc sprawdziłem ładowanie. Sam silnik - 14V Silnik + (wiatrak na maxa + światła + radio) - 13.5V Silnik + (wiatrak na maxa + światła + radio + długie + awaryjne) - 13V
Z rozpiętym czujnikiem położenia wałka samochód odpala ale pracuje w trybie awaryjnym. W przypadku rozpięcia czujnika położenia wału nie ma iskry samochód wogóle nie odpala.
za te pieniadze zbyt nowego auta nie kupisz, a w starym co jakios czas cos trzeba wymienic/naprawic, dlatego patrz na koszt czesci. Do VW i Opla czesci sa bardzo tanie, pozatym pelno ich na gieldzie i allegro. Z innymi markami jest troche drozej. Nie oceniaj samochodu w ten sposob: FIAT BRAVA-(podobno awaryjny) opel vectra-(rownież awaryjny plus blacha)...
Podłączyć pod komputer i odczyt błędów. Auto traci moc bo wchodzi w tryb awaryjny.
A jak inne cuda? Alternator,jak diesel to co z awaryjną pompą wtryskową?
Elektrozawór vacu podciśnienia najlepiej sprawdzić : -ODpinamy zawor i ustami zasysamy powietrze gdzie pisze vacu, nie powinno byc przejscia. Jeżeli możemy zassać powietrze na vac- zawo uszkodzonu. Mozna zassac powietrze na vac- jak jest napiecie podane. -na oucie powinniśmy zasysac powietrze z zewnątrz czyli z grzybka lub z trzeceigo wyjscia na którym...
Mondeo, mniej awaryjne, mniej elektroniki.
Witam. Posiadam Vectrę C z 2002 roku 2,2 DTI z autoatyczną skrzynką i mam podobny problem co kolega wyżej z tym że auto normalnie jedzie i nagle wskakuje w tryb awaryjny i wiadomo zapala się lampka auto z kluczem i w tym momencie potrafi z zgasnąć jak stoję na skrzyżowaniu ,ruszać muszę bez dodania gazu puszczając tylko hamulec to jakoś pojadę ok.50...
u mnie opel vectra A zablokowała się jedna z zapadek tez nie mogłem przekręcić kluczyka , pan który sie zajmuje awaryjnym otwieraniem aut zawodowo zrobił mi to bez zmieniania innych wkładek , rozebrał tą i dorobił zapadkę do dziś działa bez żadnych problemów , u mnie koszt 150 pln
uruchomiłem w trybie awaryjnym i wszystko jest ok,co teraz zrobić? Sprzęt zatem jest sprawny - winowajcą jest system operacyjny, jego ustawienia, aktualizacje itd
Błędy odczytane? Jak jest w trybie awaryjnym coś musiał pokazać.
Bład który wystepuje to P0785-01 "obwód elektrozaworu przełącznia/synchronizacji - sygnał za wysoki". Po wymianie przez sekunde moze dwie jest 1 ale nastepnie przechodzi w tryb awaryjny (jest tylko 2 i 5 i strasznie szarpie). Spawdziłem dokładnie całą instalcje, zasilanie itp Nie mam pomysłu co dalej. Bład wyskakuje dopiero po odpaleniu samochodu. Z...
Vectra c z20net, 176km, ale założyłem większy reduktor gdybym kiedys moc podnosił. Nie wiem jaki stag, czerwony
To poczytaj sterownik i zobaczysz co sie dzieje.Te sprzety beda wchodzic w awaryjny z kilku powodow.
Usuniecie techem monitu doładowania
Bez testu laptop kablem do routera będziemy dalej teoretyzować. Oprócz tego test z laptopem w trybie awaryjnym + obsługa sieci.
Wyciągnij włącznik świateł awaryjnych i sprawdż wtedy.
E tam IZUSU nie są przecież awaryjne.
Witam Jaki posiadasz dekoder? Najszybsza pomoc - dzwoń na telefon awaryjny vectry - to jest w ich obowiązkach. Pzdr
Stawiam jednak na turbinę ,sztanga może i na oko pracuje, ale sprawdziłbym, czy łopatki nie są zapieczone.
Nafta lub coś penetrującego jak już masz myć
Vectra pewnie najbardziej awaryjna z tych trzech, chociaż jest tego na rynku cała masa więc ewentualne naprawy nie będą problemem. Jeżeli to ma być samochód rodzinny to może jakieś kombi? Na przykład za te pieniądze można kupić Suzuki Baleno kombi w dieslu. Samochody b. mało awaryjne. Masz opinie o tym samochodzie: http://www.autocentrum.pl/suzuki/baleno/...
Pod tym bezpiecznikiem w jakiejś vectrze b, jeszcze widzę awaryjne i coś od wentylatorów chłodnicy Do tego jeszcze przełącznik kierunkowskazów.
Ma strzelać, a nie lać ciurkiem. Zapowietrzona pompa, lub co gorsza padnięta. Niestety pompa w tych silnikach to najbardziej awaryjny element.
w moim przypadku polecial jakiś czujnik wymienili mi i jest ok. nawet nie duzo kosztowało. ale jak poleciały elektrozawory to bez wyciągnięcia skrzyni nie da się naprawić. i chyba trzeba to szybko zrobić bo można zajeżdzić skrzynię tak jeżdzac na jednym biegu w trybie awaryjnym.
auto odpala i jeździ na trybie awaryjnym przy świecącej kontrolce silnika. Na zimnym silniku jest ok, wchodzi na obroty i ma moc, po rozgrzaniu przechodzi na tryb awaryjny i wtedy obrotomierz nie działa.
Jeszcze jeden test, uruchom komputer w tryb awaryjny + obsługa sieci, czy to coś zmienia ?
Musi być awaryjny z obsługą sieci, normalnie nie ma.
Na początku trzeba było sprawdzić układ WN wymienić świece przewody WN oraz filtr powietrza, wtedy by nie było strzału. A teraz musisz wymienić przepływomierz bo komputer nie potrafi przewidzieć ile paliwa dostaje i przechodzi na tryb awaryjny.
Lewy kierunkowskaz nie działa. Kontrolka miga jak przy spalonej żarówce a przekaźnik milczy . Zamieniałem już przekaźnik oraz zalocznik świateł awaryjnych . Żarówki również sprawdzone
Czy normalnym jest, że po wyjęciu przekaźnika paliwa auto gaśnie na LPG i nie chce zapalić w trybie awaryjnym na LPG?
To jest wina jakiegoś czujnika tylko nie mogę go znaleźć który to jest, ponieważ po skasowaniu błędu samochodu działa prawidłowo i nic się nie dzieje przez chwilę a potem to samo samochód wpada w tryb awaryjny.
Witam, mam pytanie w sprawie Vectry. Wczoraj zgasiłem samochód i chciałem odpalić, auto odpaliło i zgasło. Potem próbowałem kilka razy, samochód kręcił ale nie odpaliłem. Przy przekręcaniu kluczyka nie słychać pompki paliwowej. Vectra posiada też LPG i awaryjnie na gazie odpala. Czy to na pewno pompka?
Na mojego nosa zgnity intercooler.
Vectra c to taczka pokroju hmmm peugeota 307, audi a4 tylko duzo bardziej awaryjna i zle skonstruowane auto.
zaworki scv tez niby sprawne ,co to znaczy wymienine na inne, założone nowe , i może jakieś kody błedów
Zrobiłem jak pisałeś - odłączyłem IPv6 nic się nie zmieniło, trochę po świrował - nie mógł zidentyfikować sieci, ale nic w końcu się nie zmieniło. Dołączam logi 1 win7 jest z , a 2 z Visty. Zaraz spróbuje z trybem Awaryjnym.
Potwierdzam to co pisze elektrit. A nawet jeśli czujnik wału byłby uszkodzony to i tak zapalił (testowałem ostatnio podobny przypadek) To dziwne ale sterownik bierze wtedy sygnał z czujnika walka. Oczywiście będzie wtedy pracował w trybie awaryjnym. Pozdrawiam
Trzeba sprawdzić czego brakuje jak nie chce odpalić. Tryb awaryjny sie pojawia?Jakas diagnostyka była?
Zwykłe hydro jest najmniej awaryjne. Jakakolwiek elektryczna pompa to kłopoty, męczenie akumulatora, padający alternator -astra, Vectra.
Elektryk samochodowy otworzył klapę podpinająć się pod moduł zamka. W środku modułu zamka części plastikowe połamane, w tym pęknięta tuleja awaryjnego otwierania. Jeden z mikroprzełączników uszkodzony. Nowy moduł 3000zł.
Witam Mam problem z Vectrą , nie działa centralny, wentylacja,kierunki,awaryjne,podświetlen... zegarów.Vectra pali i jeździ normalnie Interfejs nie może połączyć sie z bcm z resztą modułów się łączy.Mój bcm to "bz"na jaki inny można zmienić, tych bz nigdzie nie mogę znaleźć ,auto Vectra c 2.2 dti 2002 rok
Vectra c 2003 rok. Możliwe że to sterownik mimo że samochód jeździ?
Osobiście nie spotkałem uwalonego multimer-ka. :) Choć zapas gdzieś w szufladzie się u mnie poniewiera. . Bo robisz jedną vectrę na ruski rok. Wyciąga się przekaxniki, zabezpieczkę, luzujesz skrzynke ( odkręca się dwa wkręty, góra jest na zawiasie), odpinasz wtyczkę i wysuwasz multitimer. i lutujesz. Ale problem może być w włączniku świateł awaryjnych.
Jak by klapy zawirowania były zawalone mocno to momentalnie by wchodził w tryb awaryjny. Spalanie by nie wzrosło.
tymczasowo zaślepiłem wężyk EGR EGR musi być sprawny bo w trybie awaryjnym auto ci nie pojedzie a ecu monitoruje zależność egr-maf.
Zmieniaj najpierw mechanika.
Problem z rozłączaniem nie występuje na laptopie który jest w drugim pokoju podłączony przez wifi. Zatem to sugeruje problem z Twoim komputerem. Uruchom Windowsa w trybie awaryjnym z obsługą sieci i zrób test.
wywal z dyskietki pliki config.sys i autoexec.bat, i wtedy odpal z niej kompa. Albo wcisnij przy uruchamianiu F8 i wybierz - "tylko wiersz polecen trybu awaryjnego".
Witam To wygląda że coś z przełącznikiem awaryjnych, z uwagi na brak prawych kierunków.
Witam! Vectra c 2.2dti gts rok 2003 mam od kilku dni problem z odpalaniem samochodu. Sprawdzilem akumulator na odpalonym silniku ma ładowanie 14.5v a na zgaszonym 12.5v podczas rozruchu 12cos. Akumulator ma 3lata. W tym tygodniu dwa razy odpalalem z kabli po 7km trasie słychać ze rozrusznik kreci ale nie chce zaskoczyc przygasały mi wtedy kontrolki...
Wszystko posprawdzane ale czy egr ma pracowac calyczas po odpaleniu zamyka i otwiera do momentu aż wejdzie w tryb awaryjny. Czy to jest poprawne działanie?
Proponował bym ci odczytać kody błędów i będziesz wiedział czy to przepływomierz. Opel ma funkcje że jak zapali ci się kontrolka elektroniki silnika to włącza się się tryb awaryjny i jedzie bo jedzie.
Być może winą nie jest pompa wtryskowa tylko czujnik wtrysku. Jeżeli czujnik daje sygnał o awari to włącza sie tryb awaryjny i ograniczane są obroty.
vectra jest wdziecznym autem-problem wystepuje z korozja nadkoli gumami na tylnej osi oraz gumkami zaworów-najnormalniej ople biora olej bo gumki szybko sie zuzywaja a mało kto je wymienia(duzo roboty)miałem kilkadziesiat takich opli bo handluje autami i powiem szczerze ze auto jest udane-polecenia godny motor to 1,8 115km-1,6 101 troszke słaby do kombi...
nie są groźne mu zwarcia. Ale fakt,jest awaryjny,można podstawić ECU od modelu Vectra lub Omega. Uwaga-w tych modelach były z 2 i 3 rzędami bolców.
Skoro iskra jest, a nie ma sterowania wtryskiem, to przyjrzyj się instalacji przełącznika B/G. Pewnie masz też odcięcie pompy paliwa w pozycji GAZ, a że coś się tam rozłączyło to nie chodzi ani na jednym ani na drugim. P.S. Co to instalacja LPG, że nie ma możliwości awaryjnego uruchomienia na gazie?
Witam Mam też vectre c z tym silnikiem i ten sam problem.Właśnie teraz skojarzyłem,że jak było chłodniej to tego problemu nie było .Też ostatnio czyściłem egr i czujnik w kolektorze od turbo ale nic to nie dało dalej jak na niskich obrotach na 5 wcisnę gaz do końca wchodzi w tryb awaryjny. Może udało się komuś to rozwiązać ?
Powiedz na jakiej podstawie sądzisz,że wszystkie silniki vw/skody i seata są słabe jak to te same silniki,i tdi 90 i 110km nie są aż takie awaryjne
Podpiąć komputer/tester i wykaże kod błędu czyli co nie pasuje sterownikowi ABS że go awaryjnie wyłącza.
vectra światła awaryjne włączają awaryjne ducato awaryjne
nagrać dekodera komputer bezpiecznik wycieraczka tylny piasta łożyska
samsung ue50ru7022 instalacja fotowoltaiczna
Termet Silver Pro 20 kW - Szum w kaloryferach a parametr P18 Prawidłowe wartości MAF w silniku 3.0 TDI VW 2017