Nie. Frodo steruje sterownikiem C Z.
Masz fabryczny centralny w tej B4? Schemat bez alarmu, ale do sterowania wystarczy.
Paskami w kierunku sterownika fabrycznego.
Centralny powinien działać
Kolego na śrutach jest tego pełno po co kupować no a co do numerów to pewnie różnią sie jak masz na pilota czy nie
nic to nie, problem w sterowniku lub radiu
Myślę,że nie ma najmniejszych sans by znaleźć pilota do modelu z ubiegłego wieku a dokodować też bardzo chyba sie nie da bo były stało kodowe.
W vectrze C centralny zamek to system a nie sterownik. w skład systemu wchodzą : CIM ,BCM , PDM DDM , REC , DIS . Napisz ,co się dzieje z tym "centralnym" ??
Albo kup radiowy sterownik lub alarm i się dopnij do oryginalnego sterownika.
Trzeba sprawdzić co jest na wyjściu sterownika centralnego zamka i wtedy jeżeli tam jest wyjście to gdzieś wiązka uwalona jeżeli nie ma to sterownik centralnego.
Witam raz jeszcze , usterką okazała się własnioe w/w dioda , centralny działa jak nalezy pozdrawiam marniu
1.zasilanie-czerwony 2.masa- brązowy 3,4.wyjście na sterowniki- brazowo biały i brazowo czerwony (masa) no a z reszta to juz sam powinieneś dojść
właśnie tak , osobiście nastukałem dziesiątki opli i fordów i wszystkie kończyły z moim sterownikiem dokładanym zaraz po diagnozie lub wracały po kilku dniach trzepania na necie po te rozwiązanie . oczywiście nie to że namawiam , to rozsądek.
czarny - stały "+" brązowy - masa czarno-żółty i czarno-czerwony - siłowniki drzwi jeżeli jest funkcja deadlock należy odciąć przewód czarno-niebieski wychodzący z drzwi kierowcy i połączyć go z czarno-żółtym. W załączniku schemat fabrycznego c. zamka jeśli zostaje oryginalny sterownik to brązowo-biały(otwieranie) i brązowo-czerwony(zamykanie) sterowane...
może to zbieg okoliczności? problemem moze być przełamana wiazka klapy tył.
Witam. Piszę ponieważ nie znalazłem odpowiedzi na pytania, które mi się nasuwają. Mój problem zaczął się od tego, że zamknąłem auto z pilota i wracając po kilku godzinach nie mogłem go otworzyć pilotem, jedynie kluczykiem. Centralny działa ok, zamykają się i otwierają wszystkie drzwi na raz. Pomyślałem, że może bateryjka w pilocie więc wymieniłem i...
Kolego a nie prościej pobrać sobie schemat? Proszę 30 pkt na taką działalność. Posprawdzaj zasilania sterownika i bezpieczniki.
Najprościej ci będzie zamontować uniwersalny sterownik do zamka z dodatkowym pilotem.
witam po podłączeniu dla kolesia sterowanie z pilota centralny fabryczny "kiekert" 91"po kilku próbach przestał działać czy można ten sterownik podmienić innym sterownikiem centralnego proszę o schemat lub opis dzięki
Wymiana sterownika centralnego zamka rozwiązała problem.
to sprawdź jeszcze mase na sterowniku - jeżeli nie - to mógł się sypnąć sterownik
Jesli podpioles wyjscia wysokopradowe do tych czarnych przewodow to prawdopodobnie uwaliles sterownik
Witam- ja mam omege A i miałem podobny problem ale z szybkami i cała awaria polegała na tym ze niemcy poskompili na kostkach i zamiast kostki (główne zasilanie szyb) zmostkowali mosiężnym pierścieniem i go zacisneli i zaizolowali , czas zrobił swoje przezarło wszystko(pierscień). Moja rada : czy centralny działa ci jak go recznie pociągniesz za rygiel...
Witam! Koledzy poradźcie, czy jest możliwość dopasowania starego pilota po wymianie sterownika centralnego zamka. Pozdrawiam
Sterownik jest orginalny, i nie reaguje na takie programowanie :(, podmienialem sterowniki od innej vetry i tez nie dziala zamykanie na pilota tylko przezs kluczyk, ma ktos schemat jakie powinny isc sygnaly do modulu centralnego zamka jesli wszystko jest ok. Pozdrawiam
Miałem taki przypadek w vectrze B ze spalonymi wszystkimi siłownikami łącznie z pokrywą bagażnika i wlewem paliwa. Po oględzinach sterownika centralnego zamka okazało się że w przekaźniku rozleciała się kotwiczka ze stykami i prąd poszedł w siłowniki.
Wyczyść zamki ze starego smaru i daj nowy, szczególnie od kierowcy. Następnie sprawdź i ewentualnie przeczyść wszelkie złącza od centralnego zamka, łącznie ze złączami przy zawiasach drzwi. Jak to nie pomoże szukaj w sterowniku, na pierwszy ogień zimne luty.
sterownik albo mikro przełącznik w drzwiach kierowcy
Sprawdzone wszystkie drzwi. Komputer niechęć się łączyć ze sterownikiem. Auto długo stało nieużywane.
Witam mam problem z tą Vectrą ponieważ został wymieniony zamek drzwi kierowcy i jest wszystko ok. działa na pilota zamyka i otwiera działa na kluczyk ale gdy włączę zapłon i poczekam około 1 min i wyłączę, to już nie działa zamykanie z pilota ,a jak ręcznie zamknę centralny to działa, a z pilota nie działa tylko mogę odtworzyć pilotem drzwi a zamknąć...
to może nie być tak proste ale spox : master od kierowcy ma chyba normalnie wyprowadzony silnik reszta ma przełączane szczotki silnika z jednej strony na podstawie kolorów z astry: master: czarno - czerwony i czarno - zółty pozostałe: czarno - czerwony oraz łączysz razem jak do uniwersalnego sterownika: czarno - niebieski i czarno - zółty
Najpierw zobacz co tam masz sterownik centralnego zamka czy alarm i jaki producent
Można chyba eprom odczytać ,przynajmniej w vectra 2 tak jest.W grać też powinno ale nie jestem pewien.Ale lepiej chyba lepiej zakodować piloty np techem niż bawić się w epromy.
ZV idzie do sterownika centralnego zamka pin 24 - domykanie szyb, RHD czy LHD .............................. wersja po której stronie jest kierownica :) pozostałe dotyczą sterowania tyłu więc ciebie to nie dotyczy
Witam ponownie. Druty sprwdzilem , sterownik silnika na wierzchu druty ok . Napiecie wychodzące ze sterwonika to 0,93v tyle samo co na pierwszy pin pedału tak jak pisałem wyżej . oczywiscie napięcie mierzone przy sterowniku na odpietym drucie centralne ze sterownika Czyżby ecu padło ?
Sprawdź wiązkę idącą z budy do tylnej klapy, na zgięciu pewno pourywane przewody i możliwe zwarcia. Jeśli nie pomoże, to od sterownika centralnego zamka odetnij przewód, na którym powinien pojawiać się "+" w momencie przekręcenia stacyjki - możliwe, że ten "+" jest tam przez cały czas (uszkodzenie kości za stacyjką) i stąd część problemów. Normalnie...
podaj mu plus po zapłonie i uderz w sterownik zamka centralnego
Posiadam schemat instalacji elektrycznej do mojego samochodu i podłączyłem pod czerwono-niebieski i czerwono-biały, obydwa przewody wychodzą ze sterownika centralnego zamka.
Techem za dwie dyszki można to zrobić. I działa ryglowanie. I kumaty alarm bezpilotowy z domykaniem szyb można potem dołożyć. Ale przecież lepiej chińsko-tajwańsko-singapurski sterownik za 90zł wepchnąć...
w/g mojego schematu wyprowadzenie 2 immo to lampka check, na pin 6 wchodzą impulsy prędkości (z ABSu czy też z zegarów) a z pinu 7 immo idzie do sterownikia silnika. Połączenia z centralnym brak.. Chyba że to ine immo, takie stare co odcinało pompę ? Aha, oczywiście wiesz że moduł immo jest przypisany do danego sterownika silnika i wraz z transponderami...
Pojechałem z tym do firmy która się tym zajmuje. Dałem 190 zeta za sterownik i założenie. i patrząc na to co zrobili to MOŻNA TO BYŁO ZROBIĆ SAMEMU! Goście wpięli się do mojej starej centrali. Nie obeszło się jednak bez problemów. tym razem z drzwiami od strony kierowcy, ale kolejna wymiana mikroprzełącznikow i po problemie. natomiast z niesprawnym...
ok. idę sprawdić jaki mam sterownik
Do sterowania zamkiem ;) Niedoczytałeś albo nie zrozumiałeś instrukcji...
Napiecie sygnalowe sprawdz zarowka nie miernikiem.Jesli miernikiem sprawdziles juz ciaglosc ( od zamka do centralki) przewodow. To pozostaje centralka zamka. Jesli kable sa cale( jest ciaglosc od wtyczki zamka do wtyczki centralki) to winna zamieszaniu bedzie centralka (sterownik) zamka.
Możesz drzwi kierowcy, tam są przyciski otwórz zamknij, i tam się wpinam ze sterownikami centralnego.
Sterowanie jest parametrem 470OHM na czerwono-czarnym przewodzie w sterowniku w drzwiach kierowcy. Pełna masa otwiera, 470OHM zamyka.
Sprawdź klapę bagażnika czy to sedan/hatchback/kombi jak tam się zrobi zwarcie to sterownik może się uszkodzić a czasem generuje dziwne zachowania,
Chciałbym w Vectrze z 92 roku zainstalować sterowanie alarmem i centralnym zamkiem z pilota. W tym momencie mam założony fabryczny alarm uzbrajany kluczykiem. Proszę o pomoc jaki sterownik wybrać w jaki sposób można go zamontować i w którym miejscu się dogrzebać do centralki alarmu.
Sterownik wymieniony. Centralny zamek działa, lecz tylko z kluczyka. Pilot mruga ale nic się nie dzieje i nic nie słychać. W lewym górnym rogu pudełka od sterownika nie zgadzają się te 4 cyfry, reszta jest taka sama. Nic, zostaje mi otwieranie z kluczyka ;)
sterownik (komp) nie ma nic wspulnego z centralnym do centralnego jest osobna centralka z prawej strony za sterownikem tam szukać przyczyny
Witam.Od pewnego czasu przestał mi działać pilot od centralnego zamka.Zamykanie kluczykiem działa prawidłowo.Programowanie pilotów nie daje efektów. Po wyczyszczeniu błędów centralzamka opel techem przy wysłaniu sygnału z jednego pilota wyskakuje błąd 22 , a z rezerwowego kluczyka 21- nadajnik z kodem zmiennym poza zakresem skuteczności dostrajania....
Witam, gdy stacyjka się uszkodzi i wymieniasz na inną, to przerzucasz transponder do nowego kluczyka i immo nie jest problemem, w przypadku centralnego to jeśli działa z wkładki to wg. instrukcji powinno dać się dokodować nowy pilot do auta, ale skoro nie da się to sobie dołóż sterownik zamka centralnego w nowymi pilotami i będzie działać.
Chcę w swoim samochodzie (Vectra B) założyć oryginalny centralny z alarmem. Kupiłem już sterownik z Omegi B z tą funkcją i jednym pilotem. Teraz będę chciał dopisać drugi, a przy okazji ustawić PIN na identyczny z tym, który mam teraz (żeby mi się zgadzało wszystko z CAR-PASS). Tym bardziej, że przy dodawaniu kluczyków PIN (jak się domyślam) będzie...
No to połączenie sterownika C Z z alarmem, ewentualnie czy masz masę na wyjściu z alarmu do zamykania (oczywiście podczas naciskania na przycisk).
Pytanie czy sterowanie centralnym zamkiem masz w kluczyku. Jeżeli tak to przekręć stacyjkę az zapalą się kontrolki jednoczesnie przycisnij przycisk zamykania. przytrzymaj około 3-4 s sprawdz czy central zaskoczył. Jezeli sterownik nie jest fabryczny musisz mi podać nazwę z modułu a podam ci dalsze procedury.
Ale podłączyć mój sterownik pod mase kablem zamykania/otwierania?
Dzięki za schemacik bardzo mi pomoże w szukaniu usterki tego oświetlenia. A na kompa pojadę jak się poddam i sam prędzej nie znajdę tej usterki ale z tej wiadomości sugeruje że elektronika odpowiedzialna za światełko w kabinie jest w sterowniku centralnego zamka?
Pomiędzy Vectra a Omega nie ma róźnic,ale trzeba wprogramować opcję pojazdu.
Kup zewnętrzny sterownik z pilotami i zamontuj
Witam serdecznie.Myślę ze wina leży po stronie alarmu który sterował centralnym zamkiem.Z tego co opisałeś wynika że alarm nie działa i nie steruje siłownikami.Sprawdź zasilanie sterownika alarmu (bezpieczniki lub sam sterownik) -powinien znajdowac się gdzieś pod konsolą przeważnie od strony kierowcy, sprawdż czy dochodzi do niego12v-powodzenia.
jeżeli masz fabryczny central to zamknij drzwi zostaw otwartą szybe, wciśnij cyngiel od drzwi kierowcy, następnie zamknij resztę drzwi z pilota otzwórz z pilota wszystkie drzwi i powinno byc ok , W fabrzycznych zamkach central własnie się tak dzieje ze jezeli wciągniesz jeden cyngiel w przednich drzwiach ręką i go tak zostawisz to on po sygnale sterownika...
Witam Mam problem w znalezieniu sterownika w Vectrze B 95-96 X16SZR centralki centralnego zamka. Centralny przestał działać na rozkazy z pilotów (2 piloty zaden nie chodzi), zam/otw tylko z poziomu zamka kierowcy tu centralny zamyka prawidłowo. Prosze o jakiś wskazówki.
W lewych drzwiach trzeba zamontować sterownik 5 przewodowy tzw. master.Obecnie przwdopodobnie jest zamontowany siłownik wykonawczy (slave).Jednak najsensowniejszym rozwiązaniem jest to proponowane przez Kornela.
Sprawdź ten siłownik w drzwiach, czy tam czasem nie ma stycznika.Spotkałem się z vectrami które miały styczniki.Po drugie sprawdź ten przewód z alarmu do sterowania centralnym zamkiem, tzn co sie pojawia na nim podczas uzbrajania i rozbrajania, czy za każdymrazem impuls masy czy moze stała masa.Do przejścia ze sterowania jednoprzewodowego na dwu służą...
Na słupku przednim prawym jest fabryczne miejsce sterownika centralnego zamka. ( prawe kolano pasażera) Pozdrawiam.
Body computer to swego rodzaju sterownik zarządzający kierunkowskazami zamkiem centralnym, krańcówkami, wycieraczkami itd. itp.
sprawdź kontrolką czy do siłowników doczodzi napięci mogą lecieć przekaźniki w sterowniku jest z przodu przy nogach pasażera za sterownikiem silnia . możesz go wypiąć i podać bezpośrednio napięci na siłowniki chyba przewód czarno/czerwony i czarno/żółty powodzenia
sora faktycznie, i moj sterownik ma wlasnie sterowanie minusami:) sorx
a to nie jest czasem sterownik centralnego zamka? Też mam z nim problem, najprawdopodobniej padł tor bezprzewodowy. Bo drzwi reagują z kluczyka.
Parę dni temu naprawiałem zamek centralny - problem polegał na tym że nie dało się zamknąć lub otworzyć z pilota. Okazało się że padł siłownik w tylnej klapie ( master) i podawał cały czas sygnał minusowy - zależnie czy był otwarty czy zamknięty. Sterownik widział sygnał minusowy i nie reagował na następne impulsy ( była to vectra A).
No tak ale tem mam spalony i nie działa centralny i jest drogi a są tańsze tylko mają inne oznaczenia a kostki takie same żeby podłączyć.:|
Na konsoli srodkowej pod przyciskami od drzwi kierowcy jest sterownik i tam jest podawane 12V
Kolega "bebefirst" miał rację rozebrałem plastiki pod schowkiem zdemontowałem sterownik poruszałem i kulka wskoczyła na swoje miejsce a i poprawiłem kilka lutów wszystko hula jak należy, dzięki panowie i pozdrawiam.
kolego jeśli chodzi ci o prawy słupek w środku obok sterownika to nie przekaźnik lecz centralka zamka centralnego,przekaźniki od sterownika są pod maską w skrzynce.no chyba że masz jeszcze alarm?
Ja miałem ten sam problem w Oplu Astrze II był do wymiany zamek,myśle że padł sterownik lub siłownik. Dodano po 2 A moze byc tylko nie podłączony kabel.
Masz Koleżko zwalone wyjście sterujące centralnym zamkiem lub nie ma zmiany stanu na jednym z siłowników drzwi przednich. O ile dorze pamietam to przewody brązowo-biały i brązowo-czerwony na lewym progu idące z przełacznika drzwi kierowcy do sterownika. Na początek warto spróbować odpiąć sterowanie od FOXA i sprawdzić zamykanie/otwieranie z lkuczyka...
Sprawdzić napięcie w dwu miejcach. Wtedy wykluczy się fanaberię sterownika zamka. No i zobaczyć, czy centrala nie utraciła czułości.
nie musisz być chemikiem Nawiązywałem do tego, że nie wiem jakie reakcje chemiczne mogą występować, by zmienić kabel w kondensator. Eenergia pochodziła z wszystkich kondensatorów zamontowanych w aucie i połączonych z plusem zasilania. Nie zaprzeczam, choć nie mogło być ich wiele. Jakieś stare radio + kondensator i cewka zapłonowa. nie wiem co tam jeszcze...
Sterownik zamówiłem taki https://allegro.pl/sterownik-piloty-opel...
Witam. Poczyniłem pewne postępy. Pomierzyłem wszystkie przewody w zielonym złączu x1 i prąd ucieka na pinie 39. Jest on opisany jako zasilanie 12V stałe FV2. Rozłączyłem go w kostce i w zasadzie przestał działać jedynie alarm i centralny. Elektryka szyb działa. Dziwne bo przewód jest cieniutki a zabezpiecza go bezpiecznik opisany jako właśnie FV2 60A...
Witam Ponownie Mam w dalszym ciągu problem z centralnym zamkiem, sprawdziłm wszystko chyba co możliwe i stwierdziłem że gdy przekrece stacyjkę i po wyjęciu klucza muszę odczekać ponad 1 minutę by zamek zadziałał z pilota, synchronizacje przeprowadzałem już kilka razy i nic nie pomogło, zaóważyłem jeżeli chodzi o ryglowanie zamka że działa jeżeli przy...
Sprawdz sterownik znajduje sie na slupku przednim po stronie pasazera
Szyby są podłączone chyba pod sterownik centralnego zamka o ile dobrze kojarzę. Ale myślę, że dałoby się je podpiąć bez tego sterownika. A nie ma oryginalnych wiązek do przełączników w samochodzie?
Prawdopodobnie spalił ci się siłownik w drzwiach i je zablokował. Jedyne co możesz zrobić to spróbować wyciągnąć kołek kombinerkami albo rozebrać drzwi od środka i odłączyć uszkodzony siłownik, jeśli jesteś "zielony" to proponuję pojechać do warsztatu, trzeba zdjąć boczek wymienić siłownik(i) prawdopodobnie bezpiecznik od sterownika a może i naprawić...
Cześć.Raczej sam to nie dorobisz.Tylko ta firma co robi te alarmy. kupi sterownik z pilotami założy i po sprawie
wiesz co,skoro nie znalazłeś konkretnego alarmu,to albo bez urazy jesteś ślepy,albo źle szukałeś.Takich postów jak twój są dziesiątki i jak widzisz nikomu już nie za bardzo chce się na nie odpowiadać.A temat który alarm warto kupić i gdzie,jakie ma funkcje,a który omijać szerokim łukiem jest wałkowany co drugi dzień,więc jednak poczytaj trochę dokładniej...
AHA,NO FAKT,O TYM NIE POMYŚLAŁEM :D ALE SZKODA,ŻE NIE DA SIĘ NIC ZROBIĆ Z FABRYCZNYM STEROWNIKIEM :cry: DZIĘKI ZA ZAINTERESOWANIE PROBLEMEM I POZDRO :D
Odepnij wtyczkę od sterownika centralnego zamka oraz te co wcześniej i dopiero sprawdzaj czy masz przywarcie! Co się dzieje z c.z. ,że szukasz zwarcia?
pompa odpala, rozumiem że mam podłaczyć pompę żeby dawała paliwo i wtedy odpalić auto? :) czy wraz z transponderem potrzebna jest cała stacyjka aby działało immo oraz sterownik zamka centralnego (w co wątpię ale prosze o info)?
piszesz ze zaprogramowałeś pilota do alarmu ponieważ nie działał. Nie chcę się wymądrzać, ale ja najpierw żeby się na darmo nie napracować np ściągać zderzak sprawdziłbym, czy czasem nie uruchomiłeś trybu serwisowego sterownika wtedy gdy uruchamiałeś pilota. W momencie gdy aktywny jest tryb serwisowy to działa jedynie sterowanie centralnym zamkiem reszta...
co do silownikow to ja wiem. z tylu mam 3 kable z silownika a z przodu 5, wiec kupie takie same. a ten przycisk przy wkladce to od czego? ile taki sterownik moze kosztowac? dzieki za odpowiedz. Pozdrawiam
Powiedz koledze że na żywo masy się nie podaje, tylko przez kontrolkę (żarówka z kabelkiem). A sterownik złapie błąd na włączonym zapłonie, jak to kolega zrobił nie wie nikt.
Multitimer nie steruje centralnym zamkiem i szybami. Posiada wejście dwóch przewodów od silników zamków, oraz trzeci sygnał z modułu centralnego zamka, zapewne informujący o stanie zamknięty/otwarty aby mignąć kierunkowskazami i włączyć/wyłączyć światło wewnętrzne. Podnośniki co prawda są zasilane na stałe, ale przełączniki z zacisku W stacyjki (kluczyk...
Na krańcówce drzwi kierowcy są dwa przewody, może jeden z nich nie łączy i sterownik nie widzi otwarcia drzwi kierowcy, sprawdź czy działa sygnalizacja niewyłączonych świateł.
No i masz za swoje. Nie używało się wkładek i masz problem. Spróbuje rozruszać wkładkę w bagażniku. Albo próbować wkładką w drzwiach. Jeżeli akumulator w aucie i bateria jest dobra to może masz uszkodzony sterownik centralnego jest w prawym progu pod schowkiem. Obstawiam że drugiego kluczyka nie masz?
witam -centralka/ sterownik zamka /nie reaguje na przyciski w kluczu.zabawa wg. autodaty nic nie daje. recznie zamyka i otwiera.auto sprowadzone ,nowy wlasciciel.tez nie zna tematu jak do tego doszlo/tak kupil/
Witam, auto to vectra B 1.8hb 1998r. a ja mam krótkie pytanie dotyczące zamiany sterowników centralnego zamka, mam luzem centralkę i pilota bodajże Carprotect, niestety nie wiem dokładnie jaki model, ale chciałbym ją zaadaptopwać w miejsce oryginału gdyż padł pilot i tak nie działa z pilota, a ma tylko +, - i dwa przewody: zielony i niebieski, czy to...
Rozbierz moduł sterownika , częstą przyczyną są zimne luty - popękane ( wiele takich przypadków miałem w Vectra, tu jest chyba ten sam moduł ) ( lokalizajca wg. VECTRA - prawa strona przy nogach pasażera )
Po prawej stronie na slupku masz sterownik tam poszukaj przewodu na ktorym pojawia sie plus podczas zalaczania i wykorzystaj go do sterowania przekaznikiem
mozliwe ze sterownik centralnego zamka zarejestrowal jakies bledy i odlaczyl silowniki. Wyproboj odlaczyc kleme (-) od akumulatora na jakies 20 minut. Bledy powinny sie skasowac i powinno dzialac. Pamietaj ze przez odlaczenie klemu trzeba bedzie zaprogramowac automatycznie domykanie szyb (jesli jest), zegarek z data, ustawienia radia oraz jego rozkodowanie....
vectra sterownik centralny centralny vectra vectra sterownik
katalizator emulator spawarka garażowa zwiększenie zasiegu
Mercedes Actros 2022 – brak obrazu na wyświetlaczach kokpitu, usterka MBUX, bezpieczniki F273/F281 RDA5807FP vs HEX3653 – zamienność tunerów FM, różnice pinów, funkcje, RDS, I2C