Może to pomoże?
niebieski/czarny brązowy/biały - czujnik poziomu paliwa ....
Wczoraj zakupiłem Vectrę Zobaczyłeś ominięty filtr paliwa, odbyłeś, jak mniemam jazdę próbną ?. W błędach widać odłączoną kontrolkę check engine... Po ch** żeś się pchał w tą padlinę, eech..
https://www.ilcats.ru/opel/?function=get... Tak to u Ciebie wyglada. To samo podaje mi program u mnie, tylko latwiej mi sie posluzyc zdjeciem z linka. Generalnie jest tam tylko oring, ktory u Ciebie ma nr : 90411085
Witam tam niema pompy w baku paliwo zaciąga pompa wtryskowa przez smoka bezpośrednio ze zbiornika i właśnie temu bym się przyglądną może jest na samym dole smoka jakaś nieszczelność
Pęknieta membrana
A MID-a masz dobrze ustawionego? Na forum Vectry jest cały temat poświęcony programowaniem MID-a.
Sprawdź przestrzeń na nogi po prawej stronie. Na prawym słupku pod schowkiem. Obok sterownika silnika - różowy.
W/g mojej "papugi" B1 sterownika Multec , to stały plus zasilania / po 30/.
Twój miernik mierzy ciśnienie do 10 psi czyli do około 0,7 bar (o ile dobrze odczytałem jednostki - trochę niewyraźne) - więc nie dziw się tym wskazaniom.
Chyba mam gdzieś taki w poniedziałek sprawdzę.
Pompa pracuje tzn zasysa czy po prostu ją słychać? Pompa paliwa pracująca na sucho lubi ulec uszkodzeniu.
Widocznie instalacja gazowa nie odcina wtrysku benzyny.
Nie wiem jak jest w oplu ale w VW przy kazdym starcie stacyjki komp załacza pomkę na ok 5 s, i jezeli nia zapalisz to ją wyłącza. Nie ma kontroli ciśnienia odłączającej pompę, jest "przelew" powodujący powrót nadmiaru paliwa. U Ciebie wygląda na jakiś niestyk na trasie Stacyjka- ecu - przekażnik pompy. Pozdr.J.
Z tego co pamiętam to pod maską po lewej stronie obok akumulatora, chyba zielony lub fioletowy . Ważne że idzie do niego gruby czerwony i gruby czerwono-fioletowy przewód.
A gdzie miał iść? - mnie się zdarzyło.
Z tego co ja wiem to w tym aucie nie ma pompy paliwa (elektrycznej)...
Na pewno to bak sie nagrzał?
sprawdz zasilania na przekaznik i mase ze sterownika mozliwe ze tam jest problem i masz uwalony sterownik
Zlutować i zalozyc termokurczki.
Jest pod maską, lewa strona samochodu na podszybiu.
Bezpiecznik wywalony.
Masz cofkę paliwa lub , podmarznięty przewód paliwowy na odcinku - bak, filtr paliwa. Zdejm z filtra paliwa przewód /rurkę/ doprowadzający paliwo do pompy , zalej paliwem i próbuj odpalić.
To zależy czy sterownik gazu odłącza pompę paliwa, a jeżeli przekaźnika nie słychać to możliwe że sterownik gazu nie ingeruje w obwód pompy paliwa.
uszkodzony stabilizator napiecia bądź zimne luty w zegarach.
Wyczyść zawór EGR i klapki w kolektorze ssącym.
Auto do warsztatu gdzie wiedzą co robią, znaleźć przyczynę problemów "benzynowych" potem brać się za gaz. pozdr
Jakie powinno być ćiśnienie u ciebie to nie wiem, bo każde auto ma inaczej. Sprawdż w książce serwisiwej (jeżeli masz), albo spróbuj wypytać na stacji kontroli pojazdów. Co do mierników to jest tego pełno, poszukaj w necie. Np.: http://www.tuningbaja.pl/sklep/?search=2... :) Lub tańszy : http://sklep.tuning.pl/produkt.php?p_id=...
0,7-0,8 bara mierzone w taki spsób że przed wtryskiem daje się trójnik (przewód z pompy, wtrysk, manometr).
O ile pamietam w Oplach sygnał do MID jest brany z ECU.
Witam po prostu czeba to naprawić zadzwoń to pogadamy
z pewnością coś złapało i z dużym prawdopodobieństwem panewka miska w dół i rozkręcać panewki na początek
Spróbuj z samym bezpiecznikiem pompy nr19. Niby nie odcinasz nic poza zasilaniem pompy i wtryskiwaczy. Ale w którymś Motronic-u spotkałem się z tym że jak złapie błąd wtryskiwaczy to przestaje je sterować. Może ten Simtec się podobnie zachowa... Z resztą sam sterownik gazowni pewnie będzie głupieć jak na wtryskach benzynowych plusa nie będzie. Tak w...
Można Zamiast wymieniać przewody paliwowe trzeba podłączyć zygar i sprawdzić ciśnienie paliwa. Jeśli jest ok, to zalej cały bak Pb i jeśli się da postaraj się jeżdzić tylko na benzynie aż się nie skończy (czytaj trzeba pojeżdzić trochę a nie osuszyć bak do zera). Jeśli to by nie pomogło to oprócz pomiaru ciśnienia w układzie trzeba wybrać się do FACHOWCA...
witam powie ci tak jak masz troche smykałki do mechaniki to poradzisz sobie bez problemu poodpinaj linki i przewody odkrec pokrywe i powoli ją podnieś reszte sam rozkminisz robiłem to kilka razy nic nie przestawisz. powodzenia życze
patrząc z góry na moduł zaczynajac od lewej podwójna kostka zielony i zółty potem pojedyńcza kolor zółty po drugiej stronie osi potrójna kostka kolor różowy albo czerwony nie wiem bo kble wyblakły potem czarny i czerwono biały
Kolego jest ręczna pompka paliwa to trochę popracuj a nie narzekaj.
U mnie jest to samo.Za każdym razem znika olej z pompy.Ale co lepsze jak silnik jest zimny to ciśnienie wynosi 50 barów a czym bardziej się rozgrzewa tym bardziej ciśnienie spada aż do 15 barów.Silnik ostygnie i znowu ma 50 barów na biegu jałowym.
Witam jak w temacie szukałem na necie jak aktywować wyświetlanie spalania na wyświetlaczu GID w vectrze c i nic nie znalazłem . Dziś aktywowałem metodą prób i błędów wyświetlanie dodatkowych opcji na wyświetlaczu GID w vectrze c z 2004 roku z silnikiem Z20NET i postanowiłem się tym podzielić z innymi . Przed aktywowaniem wyświetlał tylko zegarek , date...
Jeśli świece żarowe sprawne ( układ podgrzewania wstępnego sprawny )to pewnie się zapowietrza .W przypadku zapowietrzania do sprawdzenia obudowa filtra paliwa , przelewy i nieszczęsne uszczelniacze na wtryskiwaczach (ten silnik ma specyficzne rozwiązanie zasilania wtryskiwaczy w paliwo - posiada uszczelniacze metalowo gumowe pomiędzy trawersami doprowadzającymi...
Według opisu jest to przekaźnik 13 o oznaczeniu K44 http://obrazki.elektroda.net/83_12341188...
Witam! Mam ten sam model vectry (około 60tys przejechane) silnika i ten sam problem. Jeździłem dość długo na pomarańczowej lampce serwisowej, samochód miał lekkiego 'muła' po wyczyszczeniu przez mechanika autko zaczęło się identycznie zachowywać do 2300 obr/min zero reakcji potem normalne przyspieszenie, po zatrzymaniu i starcie potrafiło zadławić silnik....
Raczej nie immo zgasiło ci pracujący silnik bo ono tego zrobić nie może. Czy w blokach pomiarowych widać prędkość silnika podczas próby odpalenia? Jaki jest wtedy czas wtrysku. Jakie błędy są w sterowniku immobilisera? By wykluczyć immo to odepnij wtyczkę od pętli immo przy stacyjce i zobacz wtedy czy parametr immobiliser będzie miał opis active tak...
Witam, czy ktoś miałby schemat okablowania pompy paliwa, tzn. od bezpieczników aż do pompy paliwa? Bezpieczniki nie są spalone ani uszkodzone, auto ma rozruch, nie próbowałem podpiąć pompy pod akumulator. Przekaźnik żółty, gdy próbowałem odpalić auto, robił się ciepły. Pacjent: Opel Vectra C 1.6 benzyna 100 KM 2005 rok 🥲 https://obrazki.elektroda.pl/2901613500_...
Pytanie do kolegi Decybel91 Zakupiłem nową pompę i zamontowałem, samochód odpalił i po 2-3 minutach zgasł. po ponownym właczeniu zapłonu nie słychać pompy. Sprawdziłem zasilanie przy kreceniu i jest 11V auto nie odpala. Jesli możesz to poradż co zrobic. może to przekaznik ale szukałem na necie i nie wiem który to.
Ciśnienie paliwa sprawdzone? Nie interesuje mnie odpowiedź typu "że tryska z przewodu". Dodatkowo szczelność wtryskiwacza. Sonda lambda nie ma tu nic do rzeczy.
kiedyś czytałem na forum vectry ze on się przyciera i przez to są takie objawy niektórzy twierdzili ze nieraz pomaga dolanie oleju do paliwa (mixol, husqvarna lub stihl) ale nie wiem czy to prawda
Niektóre Ople mają tak że napięcie na pompę paliwa pojawia się dopiero podczas kręcenia rozrusznikiem. Vectra1.6 16 V na pewno.
Zanim zaczniesz rzeźbić układ paliwowy, sprawdź jak jest budowane ciśnienie na listwie cr w trakcie rozruchu, najlepiej komputerem diagnostycznym. Nie wiem którą wersje silnika masz, ale miałem podobny przypadek w 1.9 cdti 16v 150ps dłużej trzeba było kręcić na zimnym, a po odpaleniu jasny dymek z rury wydechowej, w tym przypadku silnik stracił kompresje,...
witam sprawdz pompe paliwa przepustnice filtr powietrza kable zaplonowe
Witam. Wiem że problem znany ale objawy trochę inne. Od czterech lat posiadam vectre b 2.0 dti. Po zakupie rano ciężko paliła i była trochę mułowata. Wymieniłem aku i z odpalaniem było ok. Po jakimś czasie problem powrócił, podjechałem do elektryka, podłączył komputer, pamiętam że Opcomem zmienił ustawienia kąta wtrysku i EGRu. Auto zrobiło się zrywniejsze....
vectra paliwa vectra wskaźnik paliwa ciśnienie paliwa vectra
zwarcie punto elektronika watson zmywarka hotpoint ariston sygnał
regeneracja akumulatora kwasowego zestaw uruchomieniowy arduino
Radio 2DIN nie włącza się po przekręceniu kluczyka - przyczyny i rozwiązania Triak BT138-800E sterujący grzałką w ekspresie Saeco Incanto – zamienniki i parametry