Może to pomoże?
https://www.ilcats.ru/opel/?function=get... Tak to u Ciebie wyglada. To samo podaje mi program u mnie, tylko latwiej mi sie posluzyc zdjeciem z linka. Generalnie jest tam tylko oring, ktory u Ciebie ma nr : 90411085
Wczoraj zakupiłem Vectrę Zobaczyłeś ominięty filtr paliwa, odbyłeś, jak mniemam jazdę próbną ?. W błędach widać odłączoną kontrolkę check engine... Po ch** żeś się pchał w tą padlinę, eech..
niebieski/czarny brązowy/biały - czujnik poziomu paliwa ....
Pęknieta membrana
Witam tam niema pompy w baku paliwo zaciąga pompa wtryskowa przez smoka bezpośrednio ze zbiornika i właśnie temu bym się przyglądną może jest na samym dole smoka jakaś nieszczelność
Z tego co pamiętam to pod maską po lewej stronie obok akumulatora, chyba zielony lub fioletowy . Ważne że idzie do niego gruby czerwony i gruby czerwono-fioletowy przewód.
uszkodzony stabilizator napiecia bądź zimne luty w zegarach.
Pompa pracuje tzn zasysa czy po prostu ją słychać? Pompa paliwa pracująca na sucho lubi ulec uszkodzeniu.
To zależy czy sterownik gazu odłącza pompę paliwa, a jeżeli przekaźnika nie słychać to możliwe że sterownik gazu nie ingeruje w obwód pompy paliwa.
Musisz odczytać błędy.
Zlutować i zalozyc termokurczki.
Nie wiem jak jest w oplu ale w VW przy kazdym starcie stacyjki komp załacza pomkę na ok 5 s, i jezeli nia zapalisz to ją wyłącza. Nie ma kontroli ciśnienia odłączającej pompę, jest "przelew" powodujący powrót nadmiaru paliwa. U Ciebie wygląda na jakiś niestyk na trasie Stacyjka- ecu - przekażnik pompy. Pozdr.J.
Chyba mam gdzieś taki w poniedziałek sprawdzę.
W/g mojej "papugi" B1 sterownika Multec , to stały plus zasilania / po 30/.
Masz cofkę paliwa lub , podmarznięty przewód paliwowy na odcinku - bak, filtr paliwa. Zdejm z filtra paliwa przewód /rurkę/ doprowadzający paliwo do pompy , zalej paliwem i próbuj odpalić.
Sprawdź przestrzeń na nogi po prawej stronie. Na prawym słupku pod schowkiem. Obok sterownika silnika - różowy.
Twój miernik mierzy ciśnienie do 10 psi czyli do około 0,7 bar (o ile dobrze odczytałem jednostki - trochę niewyraźne) - więc nie dziw się tym wskazaniom.
Jest pod maską, lewa strona samochodu na podszybiu.
Jakie powinno być ćiśnienie u ciebie to nie wiem, bo każde auto ma inaczej. Sprawdż w książce serwisiwej (jeżeli masz), albo spróbuj wypytać na stacji kontroli pojazdów. Co do mierników to jest tego pełno, poszukaj w necie. Np.: http://www.tuningbaja.pl/sklep/?search=2... :) Lub tańszy : http://sklep.tuning.pl/produkt.php?p_id=...
Widocznie instalacja gazowa nie odcina wtrysku benzyny.
z pewnością coś złapało i z dużym prawdopodobieństwem panewka miska w dół i rozkręcać panewki na początek
Na pewno to bak sie nagrzał?
Bezpiecznik wywalony.
Skoro silnik 2.0 to pompa paliwa powinna być za tylnym prawym kołem. Złe wskazania poziomu paliwa - uszkodzony stabilizator napięcia 10V, znajdujący się z "tyłu" na zegarach.
A co ci się dzieje?
O ile pamietam w Oplach sygnał do MID jest brany z ECU.
sprawdz zasilania na przekaznik i mase ze sterownika mozliwe ze tam jest problem i masz uwalony sterownik
0,7-0,8 bara mierzone w taki spsób że przed wtryskiem daje się trójnik (przewód z pompy, wtrysk, manometr).
Witam po prostu czeba to naprawić zadzwoń to pogadamy
Wyczyść zawór EGR i klapki w kolektorze ssącym.
Auto do warsztatu gdzie wiedzą co robią, znaleźć przyczynę problemów "benzynowych" potem brać się za gaz. pozdr
Spróbuj z samym bezpiecznikiem pompy nr19. Niby nie odcinasz nic poza zasilaniem pompy i wtryskiwaczy. Ale w którymś Motronic-u spotkałem się z tym że jak złapie błąd wtryskiwaczy to przestaje je sterować. Może ten Simtec się podobnie zachowa... Z resztą sam sterownik gazowni pewnie będzie głupieć jak na wtryskach benzynowych plusa nie będzie. Tak w...
Można Zamiast wymieniać przewody paliwowe trzeba podłączyć zygar i sprawdzić ciśnienie paliwa. Jeśli jest ok, to zalej cały bak Pb i jeśli się da postaraj się jeżdzić tylko na benzynie aż się nie skończy (czytaj trzeba pojeżdzić trochę a nie osuszyć bak do zera). Jeśli to by nie pomogło to oprócz pomiaru ciśnienia w układzie trzeba wybrać się do FACHOWCA...
witam powie ci tak jak masz troche smykałki do mechaniki to poradzisz sobie bez problemu poodpinaj linki i przewody odkrec pokrywe i powoli ją podnieś reszte sam rozkminisz robiłem to kilka razy nic nie przestawisz. powodzenia życze
patrząc z góry na moduł zaczynajac od lewej podwójna kostka zielony i zółty potem pojedyńcza kolor zółty po drugiej stronie osi potrójna kostka kolor różowy albo czerwony nie wiem bo kble wyblakły potem czarny i czerwono biały
Jak nie pali na plaka to nie wina paliwa tylko mechanicznej usterki silnika.
U mnie jest to samo.Za każdym razem znika olej z pompy.Ale co lepsze jak silnik jest zimny to ciśnienie wynosi 50 barów a czym bardziej się rozgrzewa tym bardziej ciśnienie spada aż do 15 barów.Silnik ostygnie i znowu ma 50 barów na biegu jałowym.
Według opisu jest to przekaźnik 13 o oznaczeniu K44 http://obrazki.elektroda.net/83_12341188...
Witam, czy ktoś miałby schemat okablowania pompy paliwa, tzn. od bezpieczników aż do pompy paliwa? Bezpieczniki nie są spalone ani uszkodzone, auto ma rozruch, nie próbowałem podpiąć pompy pod akumulator. Przekaźnik żółty, gdy próbowałem odpalić auto, robił się ciepły. Pacjent: Opel Vectra C 1.6 benzyna 100 KM 2005 rok 🥲 https://obrazki.elektroda.pl/2901613500_...
Pytanie do kolegi Decybel91 Zakupiłem nową pompę i zamontowałem, samochód odpalił i po 2-3 minutach zgasł. po ponownym właczeniu zapłonu nie słychać pompy. Sprawdziłem zasilanie przy kreceniu i jest 11V auto nie odpala. Jesli możesz to poradż co zrobic. może to przekaznik ale szukałem na necie i nie wiem który to.
mialem taki przypadek kilka razy w oplu 1.6 albo 1.8 brak wyjscia na sterowanie glownego przekaznika co zalacza pompe, podaje plusa na wtryski i tak dalej. Uwalony jest sterownik ale da sie to zrobic
Prędzej wiązka elektryczna silnika, niż rozrząd... Okazało se że miała w sobie kanały zapchane jakąś zawiesiną. I co pozbyłeś się tej zawiesiny, układ paliwowy dokładnie wyczyszczony, filtr paliwa wymieniony?
Jeśli świece żarowe sprawne ( układ podgrzewania wstępnego sprawny )to pewnie się zapowietrza .W przypadku zapowietrzania do sprawdzenia obudowa filtra paliwa , przelewy i nieszczęsne uszczelniacze na wtryskiwaczach (ten silnik ma specyficzne rozwiązanie zasilania wtryskiwaczy w paliwo - posiada uszczelniacze metalowo gumowe pomiędzy trawersami doprowadzającymi...
Podobny problem mają setki właścicieli tego dziadowskiego 2.0 dti. Po pierwsze trzeba sprawdzić czy układ paliwowy jest szczelny, ale prawdopodobnie pada ci pompa paliwa.
witam sprawdz pompe paliwa przepustnice filtr powietrza kable zaplonowe
Pompa VP44, cała litania po internecie jest. Wnioskuję zimne luty w elektronice pompy paliwa - VP44 Bosch.
Problem po wielu godz. grzebania w necie i samochodzie wyjaśniony. Otóż na jednym z forum wyczytałem, że po włączeniu zapłonu na pompie paliwowej powinno być napięcie. Skoro go nie było, to szukałem przyczyny w bezpiecznikach, przekaźnikach i błędzie wałka rozrządu ( kontrolka tak wskazywała po odczycie na kompie u mechanika - stąd jego wymiana). Zresztą...
Coś tutaj nie pasuje w tym opisie. Pompa CR nie zasysa paliwa ze zbiornika tylko wstępna. A po drugie możesz mieć problem z zaworem na pompie, wiązką ,ECM itd. A czujnik ciśnienia paliwa jest jeden.
Najprawdopodobniej padł czujnik ciśnienia paliwa lub co gorsze pompa dożyła swoich dni .Musisz sprawdzić ciśnienie manometrem i to da ci odpowiedź. https://forum.vectraklub.pl/topic/191342... pczytaj na tym forum
vectra paliwa vectra vectra przewód paliwa vectra spalanie paliwa
zdjąć obudowę pieca junkers travelmate ekran integra syntezer
bateria macallister bateria macallister
Bypass zacienionych paneli fotowoltaicznych w stringu – diody, optymalizatory, mikroinwertery Dioda blokująca do paneli fotowoltaicznych z Anglii – cło, VAT, import 2024