Może to pomoże?
https://www.ilcats.ru/opel/?function=get... Tak to u Ciebie wyglada. To samo podaje mi program u mnie, tylko latwiej mi sie posluzyc zdjeciem z linka. Generalnie jest tam tylko oring, ktory u Ciebie ma nr : 90411085
Wczoraj zakupiłem Vectrę Zobaczyłeś ominięty filtr paliwa, odbyłeś, jak mniemam jazdę próbną ?. W błędach widać odłączoną kontrolkę check engine... Po ch** żeś się pchał w tą padlinę, eech..
niebieski/czarny brązowy/biały - czujnik poziomu paliwa ....
Pęknieta membrana
Witam tam niema pompy w baku paliwo zaciąga pompa wtryskowa przez smoka bezpośrednio ze zbiornika i właśnie temu bym się przyglądną może jest na samym dole smoka jakaś nieszczelność
Z tego co pamiętam to pod maską po lewej stronie obok akumulatora, chyba zielony lub fioletowy . Ważne że idzie do niego gruby czerwony i gruby czerwono-fioletowy przewód.
uszkodzony stabilizator napiecia bądź zimne luty w zegarach.
Pompa pracuje tzn zasysa czy po prostu ją słychać? Pompa paliwa pracująca na sucho lubi ulec uszkodzeniu.
To zależy czy sterownik gazu odłącza pompę paliwa, a jeżeli przekaźnika nie słychać to możliwe że sterownik gazu nie ingeruje w obwód pompy paliwa.
Musisz odczytać błędy.
Zlutować i zalozyc termokurczki.
Nie wiem jak jest w oplu ale w VW przy kazdym starcie stacyjki komp załacza pomkę na ok 5 s, i jezeli nia zapalisz to ją wyłącza. Nie ma kontroli ciśnienia odłączającej pompę, jest "przelew" powodujący powrót nadmiaru paliwa. U Ciebie wygląda na jakiś niestyk na trasie Stacyjka- ecu - przekażnik pompy. Pozdr.J.
Chyba mam gdzieś taki w poniedziałek sprawdzę.
W/g mojej "papugi" B1 sterownika Multec , to stały plus zasilania / po 30/.
Masz cofkę paliwa lub , podmarznięty przewód paliwowy na odcinku - bak, filtr paliwa. Zdejm z filtra paliwa przewód /rurkę/ doprowadzający paliwo do pompy , zalej paliwem i próbuj odpalić.
Sprawdź przestrzeń na nogi po prawej stronie. Na prawym słupku pod schowkiem. Obok sterownika silnika - różowy.
Twój miernik mierzy ciśnienie do 10 psi czyli do około 0,7 bar (o ile dobrze odczytałem jednostki - trochę niewyraźne) - więc nie dziw się tym wskazaniom.
Jest pod maską, lewa strona samochodu na podszybiu.
Jakie powinno być ćiśnienie u ciebie to nie wiem, bo każde auto ma inaczej. Sprawdż w książce serwisiwej (jeżeli masz), albo spróbuj wypytać na stacji kontroli pojazdów. Co do mierników to jest tego pełno, poszukaj w necie. Np.: http://www.tuningbaja.pl/sklep/?search=2... :) Lub tańszy : http://sklep.tuning.pl/produkt.php?p_id=...
Widocznie instalacja gazowa nie odcina wtrysku benzyny.
z pewnością coś złapało i z dużym prawdopodobieństwem panewka miska w dół i rozkręcać panewki na początek
Na pewno to bak sie nagrzał?
Bezpiecznik wywalony.
Skoro silnik 2.0 to pompa paliwa powinna być za tylnym prawym kołem. Złe wskazania poziomu paliwa - uszkodzony stabilizator napięcia 10V, znajdujący się z "tyłu" na zegarach.
A co ci się dzieje?
O ile pamietam w Oplach sygnał do MID jest brany z ECU.
sprawdz zasilania na przekaznik i mase ze sterownika mozliwe ze tam jest problem i masz uwalony sterownik
0,7-0,8 bara mierzone w taki spsób że przed wtryskiem daje się trójnik (przewód z pompy, wtrysk, manometr).
Witam po prostu czeba to naprawić zadzwoń to pogadamy
Wyczyść zawór EGR i klapki w kolektorze ssącym.
Auto do warsztatu gdzie wiedzą co robią, znaleźć przyczynę problemów "benzynowych" potem brać się za gaz. pozdr
Spróbuj z samym bezpiecznikiem pompy nr19. Niby nie odcinasz nic poza zasilaniem pompy i wtryskiwaczy. Ale w którymś Motronic-u spotkałem się z tym że jak złapie błąd wtryskiwaczy to przestaje je sterować. Może ten Simtec się podobnie zachowa... Z resztą sam sterownik gazowni pewnie będzie głupieć jak na wtryskach benzynowych plusa nie będzie. Tak w...
Można Zamiast wymieniać przewody paliwowe trzeba podłączyć zygar i sprawdzić ciśnienie paliwa. Jeśli jest ok, to zalej cały bak Pb i jeśli się da postaraj się jeżdzić tylko na benzynie aż się nie skończy (czytaj trzeba pojeżdzić trochę a nie osuszyć bak do zera). Jeśli to by nie pomogło to oprócz pomiaru ciśnienia w układzie trzeba wybrać się do FACHOWCA...
witam powie ci tak jak masz troche smykałki do mechaniki to poradzisz sobie bez problemu poodpinaj linki i przewody odkrec pokrywe i powoli ją podnieś reszte sam rozkminisz robiłem to kilka razy nic nie przestawisz. powodzenia życze
patrząc z góry na moduł zaczynajac od lewej podwójna kostka zielony i zółty potem pojedyńcza kolor zółty po drugiej stronie osi potrójna kostka kolor różowy albo czerwony nie wiem bo kble wyblakły potem czarny i czerwono biały
Jak nie pali na plaka to nie wina paliwa tylko mechanicznej usterki silnika.
U mnie jest to samo.Za każdym razem znika olej z pompy.Ale co lepsze jak silnik jest zimny to ciśnienie wynosi 50 barów a czym bardziej się rozgrzewa tym bardziej ciśnienie spada aż do 15 barów.Silnik ostygnie i znowu ma 50 barów na biegu jałowym.
Witam, czy ktoś miałby schemat okablowania pompy paliwa, tzn. od bezpieczników aż do pompy paliwa? Bezpieczniki nie są spalone ani uszkodzone, auto ma rozruch, nie próbowałem podpiąć pompy pod akumulator. Przekaźnik żółty, gdy próbowałem odpalić auto, robił się ciepły. Pacjent: Opel Vectra C 1.6 benzyna 100 KM 2005 rok 🥲 https://obrazki.elektroda.pl/2901613500_...
Według opisu jest to przekaźnik 13 o oznaczeniu K44 http://obrazki.elektroda.net/83_12341188...
Pytanie do kolegi Decybel91 Zakupiłem nową pompę i zamontowałem, samochód odpalił i po 2-3 minutach zgasł. po ponownym właczeniu zapłonu nie słychać pompy. Sprawdziłem zasilanie przy kreceniu i jest 11V auto nie odpala. Jesli możesz to poradż co zrobic. może to przekaznik ale szukałem na necie i nie wiem który to.
mialem taki przypadek kilka razy w oplu 1.6 albo 1.8 brak wyjscia na sterowanie glownego przekaznika co zalacza pompe, podaje plusa na wtryski i tak dalej. Uwalony jest sterownik ale da sie to zrobic
Prędzej wiązka elektryczna silnika, niż rozrząd... Okazało se że miała w sobie kanały zapchane jakąś zawiesiną. I co pozbyłeś się tej zawiesiny, układ paliwowy dokładnie wyczyszczony, filtr paliwa wymieniony?
Jeśli świece żarowe sprawne ( układ podgrzewania wstępnego sprawny )to pewnie się zapowietrza .W przypadku zapowietrzania do sprawdzenia obudowa filtra paliwa , przelewy i nieszczęsne uszczelniacze na wtryskiwaczach (ten silnik ma specyficzne rozwiązanie zasilania wtryskiwaczy w paliwo - posiada uszczelniacze metalowo gumowe pomiędzy trawersami doprowadzającymi...
Podobny problem mają setki właścicieli tego dziadowskiego 2.0 dti. Po pierwsze trzeba sprawdzić czy układ paliwowy jest szczelny, ale prawdopodobnie pada ci pompa paliwa.
witam sprawdz pompe paliwa przepustnice filtr powietrza kable zaplonowe
Pompa VP44, cała litania po internecie jest. Wnioskuję zimne luty w elektronice pompy paliwa - VP44 Bosch.
Coś tutaj nie pasuje w tym opisie. Pompa CR nie zasysa paliwa ze zbiornika tylko wstępna. A po drugie możesz mieć problem z zaworem na pompie, wiązką ,ECM itd. A czujnik ciśnienia paliwa jest jeden.
Problem po wielu godz. grzebania w necie i samochodzie wyjaśniony. Otóż na jednym z forum wyczytałem, że po włączeniu zapłonu na pompie paliwowej powinno być napięcie. Skoro go nie było, to szukałem przyczyny w bezpiecznikach, przekaźnikach i błędzie wałka rozrządu ( kontrolka tak wskazywała po odczycie na kompie u mechanika - stąd jego wymiana). Zresztą...
Najprawdopodobniej padł czujnik ciśnienia paliwa lub co gorsze pompa dożyła swoich dni .Musisz sprawdzić ciśnienie manometrem i to da ci odpowiedź. https://forum.vectraklub.pl/topic/191342... pczytaj na tym forum
Witam! Mam ten sam model vectry (około 60tys przejechane) silnika i ten sam problem. Jeździłem dość długo na pomarańczowej lampce serwisowej, samochód miał lekkiego 'muła' po wyczyszczeniu przez mechanika autko zaczęło się identycznie zachowywać do 2300 obr/min zero reakcji potem normalne przyspieszenie, po zatrzymaniu i starcie potrafiło zadławić silnik....
Witam jak w temacie szukałem na necie jak aktywować wyświetlanie spalania na wyświetlaczu GID w vectrze c i nic nie znalazłem . Dziś aktywowałem metodą prób i błędów wyświetlanie dodatkowych opcji na wyświetlaczu GID w vectrze c z 2004 roku z silnikiem Z20NET i postanowiłem się tym podzielić z innymi . Przed aktywowaniem wyświetlał tylko zegarek , date...
kiedyś czytałem na forum vectry ze on się przyciera i przez to są takie objawy niektórzy twierdzili ze nieraz pomaga dolanie oleju do paliwa (mixol, husqvarna lub stihl) ale nie wiem czy to prawda
Ciśnienie paliwa sprawdzone? Nie interesuje mnie odpowiedź typu "że tryska z przewodu". Dodatkowo szczelność wtryskiwacza. Sonda lambda nie ma tu nic do rzeczy.
Kostka stacyjki, na popych spróbuj . Jakby to była wina stacyjki to i iskry by nie miał, ale na pych nie zdziwił bym się gdyby odpalił. Nie masz takiego przekaźnika, jest tylko pojedynczy od pompy paliwa a reszta prosto ze stacyjki.
To zacznij od sprawdzenia zasilania pompki . Podłącz miernik przy pompce i tym sposobem dowiesz się czy pompka padła czy nie dochodzi napięcie do niej , a wtedy szukasz w drugą stronę .
Raczej nie immo zgasiło ci pracujący silnik bo ono tego zrobić nie może. Czy w blokach pomiarowych widać prędkość silnika podczas próby odpalenia? Jaki jest wtedy czas wtrysku. Jakie błędy są w sterowniku immobilisera? By wykluczyć immo to odepnij wtyczkę od pętli immo przy stacyjce i zobacz wtedy czy parametr immobiliser będzie miał opis active tak...
olej do diesla też nie szkodzi - wiem bo sam jeździłem przez ponad 100kkm róznica polega na zawartości chemii wiążącej produkty spalania paliwa - inne dla benzyny, inne dla oleju napędowgo
czy na gazie pompka paliwa pracuje? jeśli nie to ją włącz i zobacz jak pracuje na gazie z włączoną pompką
Podpinałeś pod komputer ?
Lovato to lepszy pomysł ze względu na termike reduktora. Tomasetto jest gorszy i do tego żywotność krótsza. Jedyna jego zaletą to łatwiejszy montaż. Do kolegi wyżej niech sobie oglądnie jak wygląda strona wodna i gazowa i pomyśli. To co jest napisan na reduktorch to wydolność ciśnieniowa a nie termiczna. Trzeba jeszcze pamiętać że w drugiej generacji...
Tak dalej podtrzymuje swoją wersję pompa lub inny powód braku paliwa. Sprawdz jeszcze sitko w zbiorniku na smoku może jest zawalone syfem. Powodem jest według mnie niesprawność układu paliwowego smok, filtr paliwa, pompa. Nie ma paliwa nie ma spalin co się przekłada na brak mocy itd. Gdyby paliwa było tyle co potrzeba to bez doładowania pojawił by się...
Zanim zaczniesz rzeźbić układ paliwowy, sprawdź jak jest budowane ciśnienie na listwie cr w trakcie rozruchu, najlepiej komputerem diagnostycznym. Nie wiem którą wersje silnika masz, ale miałem podobny przypadek w 1.9 cdti 16v 150ps dłużej trzeba było kręcić na zimnym, a po odpaleniu jasny dymek z rury wydechowej, w tym przypadku silnik stracił kompresje,...
Nie powinno być problemem, bo przez ten cylinder przechodzi jedynie powietrze. Gorzej by było, gdyby wtryskiwacz podawał paliwo, które nie byłoby spalone; wtedy byłoby trochę zagrożeń, od rozrzedzenia oleju smarujacego cylinder, do spalania paliwa w układzie wydechowym (detonacje). Mam nadzieje, ze to auto kupiłeś za równowartość kraty piwa, bo inaczej...
odrazu kup uszczelniacze trawerz te wtryskiwacze są pod wałkiem rozrządu
ale przy wlewie paliwa słychać minimalne syczenie Tak ma być, a tą rurkę połącz kawałkiem gumowego wężyka z zaworkiem i będzie dobrze, ale tak jak wyżej nie pomoże to na opisywaną usterkę...
Witam.Nie napisałeś jaki typ instalacji .Ale najprawdopodobniej sterownik gazu nie wyłańcza wtryskiwaczy lub stycznik co je rozłancza pada.Posłuchaj czy wtryski pracują.Może który jest otwarty bo się przytarł.Regulator ciśnienia paliwa na listwie przecieka do kolektora sącego .Pole do popisu masz dóże
Benzyna? Diesel ? Rok? Skrzynia? 167 - Za niskie napięcie miernika zbiornika Zwarcie do masy w obiegu prądowym modułów sterujących zacisku 1 (rezystancja wynosi poniżej 20 Om) Górny warunek musi być spełniony przynajmniej przez 8 s Następstwo: Wskazówka czujnika poziomu paliwa w zbiorniku powraca do mechanicznego położenia zerowego. Dotyczy zacisków:...
Powinno być to http://obrazki.elektroda.net/47_11993782...
Z tego co kojarzę to różnica była w montażu. Po założeniu altka z małego bloku(1.6) do dużego(2.0) pasek był krzywo. Nigdy nie kombinowałem w tym kierunku, opieram się na tym co widziałem na forach jak chłopaki kombinowali Pompa paliwa zapewne jest taka sama. Oba to wielopunkty więc w obu będzie pompa 3barowa.
ot przyczyna i dodatkowo wychodzi że sterownik raz dziala raz nie https://obrazki.elektroda.pl/9097140300_...
odpal na gazie i w czasie jazdy przełącz na benzynę jeśli będzie chodził to następnego ranka sprawdzisz jak zapala jeśli nie będzie chodził to pewnie brak paliwa (pusto wo baku, padła pompka, zablokował się elektrozawór) może też być woda w baku która zamarzła i lód zatkał ssak
Witam mam nadzieję że ogarnąłeś temat mam tę samą przypadłość Możesz mi podpowiedzieć Jaka była usterka u ciebie ?
znalazlem tez bezpiecznik przepalony za bateria i wsadzilem inny i dalej to stukniecie i koniec czyli przekaźnik ? a ten przekaznik pompy to gdzie jest? to sa te rozowe kostki ?
Czujnik temperatury płynu - wpięty w B3 ECU Prędkościomierz - wpięty w pin 7 ABS Obrotościomierz - wpięty w 88 pin ECU (nie tylku tu) Stan paliwa - bezpośrednio z czujnika w zbiorniku. A na marginesie - czemu nie ma odczytu stanu paliwa. Przecież jest to układ poza elektroniką. Czyżby brak masy, zasilania czy przerwa w obwodzie? No ew. uwalony wskaznik...
Najważniejsze wprowadzone zmiany to: - przeniesienie regulatora ciśnienia paliwa do baku (brak przewodu powrotnego), - elektroniczne sterowanie przepustnicą, - zmiana tłoków i kolektora dolotowego, - zintegrowanie katalizatora z kolektorem wydechowym i dodanie drugiej sondy lambda, - wymieniono czujnik podciśnienia na model montowany bezpośrednio na...
No, a moja interpretacja tych błysków jest następująca: 0230 - przekaźnik pompy paliwa 0340 - nieprawidłowy sygnał z czujnika wałka rozrządu i podobno jest tak jak piszesz przy uszkodzonym czujniku wałka: - zaniżona moc - obroty ograniczone do 4500 obr/min - problem z nabieraniem prędkości Powodzenia.
Ten silnik wygląda mi na C20NE stosowany w Vectra A, w pierwszej kolejności sprawdź to co radzi Kol. elektrit nr. tego przekaźnika 90 225 811 - zasila on wtryski i pompę paliwa (lubi mieć wewnątrz zimne lyty). Cewkę możesz sprawdzić omomierzem, ale muszę wiedzieć jaki to typ cewki - chodzi mi o jej kształt. Nr. tego sterownika to ten 90.... i do podstawienia...
To po co on ci wymieniał uszczelniacze pod wtryskami przecież jak by były złe to by się nie zapowietrzal tylko paliwo by ciekło po wtryskach. To raczej nieszczelnośc w przewodach idących od baku do pompy wtryskowej powodują że po dłuższym postoju paliwo wraca się do baku a w miejsce paliwa wpada powietrze i po odpaleniu pompa zasysa powietrze i się...
polecam uniwersalne po lekkim tuningu działają bez zażutu
spokojnie, zostaw narazie zegary w spokoju a zerknij do czujnika poziomu paliwa (przewody)
Na 1000% procent nie pomyliłem przekaźników. Wczoraj jeszcze po wypięciu bezpiecznika pompa nie działała a dzisiaj działa cały czas czyli gdzie jest zwarcie ,będę szukał po wtyczce od pompy.
a jesteś wstanie wyssać 3 atm ? ;) Ten wężyk wcale tak bardzo potrzebny nie jest.. bez niego też działa. służy do kompensacji ciśnienia paliwa w funkcji ciśnienia (podciśnienia) w dolocie. Chcesz pompę sprawdzić ? prosty test: spróbuj wylot zatkać palcem. Jak nie będziesz w stanie to cisnienie dobre Oczywiście metodą jest zmierzenie ciśnienia manometrem....
Wyświetlacz testera Rzeczywisty początek wtrysku Silnik pracuje na biegu jałowym, w temperaturze roboczej Wszystkie odbiorniki wyłączone Wskazówka: Podana tu wartość odnosi się do silników o podstawowym zastosowaniu. 1,8 ... 2,8 °OWK Dotyczy zacisków: 7, 22, 51, 67 Dodano po 2 Pożądana masa paliwa Silnik pracuje na biegu jałowym, w temperaturze roboczej...
Zczytaj błędy czy nie występuje P1345.
masz na pw
Nieszczelne przelewy wtryskiwaczy? Te cienkie wężyki łączące się trójnikami w okolicach wtrysków? Tak dokładnie! Nie wiem czy zauważyłeś gdzie tam są wpięte przelewy, a są do zasilania pompy, czyli jesli masz nawet najmniejszą nieszczelność na przelewach to całość spływa z pompy i filtra do baku. Nie można powiedzieć aby to było inteligentne ale jednak...
Witam moja Vectra 2.0 DTI 1997r. ma problem z odpalaniem. Kręci , kręci ,ale paliwo nie dochodzi ... Czasami odpala na placka, ale już coraz rzadziej. Gdy pokręcę z 6 razy wszystko powoli gaśnie i przestaje kręcić jakby był wyczerpany akumulator , a mam nowy i naładowany. Nie wiem czy problem tkwi w elektryce czy coś jest z pompą paliwową. Proszę o...
Spróbuj odpowietrzyć
Już z nim rozmawiałem w końcu nie montował zaworku bo nie było potrzeby .... ale on miał inny trochę problem bo jemu zapalał na 2 sekundy i gasł ....- problem był w stwardniałych oringach na filtrze paliwa >>> :shii: Teraz twój przypadek >>> 1.czy problem z zapalaniem zaczoł się teraz jak się zrobiło zimno na dworze, czy już wcześniej występował i się...
A może brak obrotów silnika ? tester pokazuje jakieś błędy ? COS OD SIEBIE.....!!!! Czego oczekujesz po tak mizernym opisie ? Brak reakcji podczas rozruchu ? , bo po włączeniu zapłonu nie będzie pracować... Zasilanie na pompę jest podczas rozruchu...mierzone na wtyczce do zbiornika.? Coś więcej ?? Sorry , ale na razie nic więcej nie jestem w stanie...
Witam! Chciałbym wyjąć zbiornik (uszkodzony) paliwa w moim samochodzie i zamontować nowy. Czy są z tym jakieś problemy? Czy nie odpala, zapowietrza się itp??? Czy są jakieś sposoby aby temu zapobiec? Z góry dzięki za wszystkie cenne uwagi i porady! POZDRAWIAM!
Raz że żadnego gaźnika tam nie ma, może być wtrysk jednopunktowy, a dwa zapewne pozbyliście się transpondera immo, który był w starym kluczyku.
Odpala za 2-3 razem a czasami po nocy za pierwszym nie mogę znaleźć rozwiązania u gazownika był jest wszystko zrobione a wciąż jest ten sam problem ciśnienie w pompce paliwa katalogowe więc dalej szukam rozwiązania pomożecie? Nie żebym się czepiał ale takiego długiego zdania to nad niemnem nie ma chyba ;p A kiedykolwiek odpala od strzała? Na ciepłym...
Zajrzyj tutaj http://www.vectra-unlimited.7net.pl/
Temat rozwiązany winna pompa paliwa
Z tych bloków wynika że silnik nie kręci, a dopóki czujnik położenia wału nie będzie widział impulsów dopóty komputer nie wysteruje przekaźnika od pompki paliwa.
Problem rozwiązany:) przy baku od strony pasażera idą przewody które prowadzą do pompki paliwowej z pływakiem:) mówią tez na to pompoczujnik. Jest on wpiety na kostkę przewodami. Wypiołem kostkę wyczyściłem cala pompka byla strasznie zasyfiona na wręcz zalepiona. Wyczyściłem ją dokladnie potem zamontowałem:) podłączyłem kosteczke i sprawdzam czy przy...
pompa cisnieniowa paliwa po prawej stronie silnika
Jak w PW do sprawdzenia kostka przy zegarach i okablowanie do zbiornika, później sam licznik.
vectra paliwa vectra vectra wskaźnik paliwa ciśnienie paliwa vectra
układ hydrauliczny schemat wyczyścić pompa grundfos zwalnia zasoby
navitel bateria philips upgrade loader
Rok produkcji pralki Miele WKF 110 WPS BMW E60 535d - Brak automatycznej regulacji świateł