Jeśli jest zasilenie na ECU, CAN (1.8-3.2v), masy- to wymieni tylko cała pompa))
Myślę że znajdziesz taka informację. Np. CP ciągniesz pin,czymś wylogowujesz nową pompę/sterownik i logujesz pinem z auta.To wszystko.Auto ma odpalić jeżeli powyższe wymienione jest sprawne.
będzie zył
Uszkodzony sterownik pompy.
Pompa pracuje tzn zasysa czy po prostu ją słychać? Pompa paliwa pracująca na sucho lubi ulec uszkodzeniu.
Witam Instrukcja procedury wymiany w załączniku - jeśli masz pin używanej pompy i car pass z auta to przeprowadzisz wszystko przez OP-COM/TECH2. Mówimy tutaj o oryginalnym OP-COM, ponieważ chińskie "klony" potrafią namieszać w kodowaniu :wink: 1018669
Nieszczelne przelewy wtryskiwaczy? Te cienkie wężyki łączące się trójnikami w okolicach wtrysków? Tak dokładnie! Nie wiem czy zauważyłeś gdzie tam są wpięte przelewy, a są do zasilania pompy, czyli jesli masz nawet najmniejszą nieszczelność na przelewach to całość spływa z pompy i filtra do baku. Nie można powiedzieć aby to było inteligentne ale jednak...
Vectra C z silnikiem diesla 3.0 isuzu i pompa podawcza w zbiorniku ?????????? ... Tam nie ma pompy podawczej .. To auto lubi się zapowietrzać na obudowie filtra paliwa lub zawory na pompie wtryskowej ...
Każda pompa ma swój numer i do niej jest odpowiedni numer sterownika. Nie mam tu tisa bo w nim pewno będzie podaj jeszcze numer pompy.
W numerze występują najpierw cyfry. Jak się skończą, dochodzą litery. A zatem - w Twoim przypadku - pierwsza pompa będzie właściwą.
Proszę bardzo.
Zasilanie pompy v Vectrze C ?? no chyba chodzi Ci o zasilanie sterownika PSG16 bo to on steruje pompą i jest z nią zintegrowany. Załączam schemat z silnika Y22DTR vectra c.
Natomiast pompę wtryskową można diagnozować, trzeba się tylko podpiąć bezpośrednio do jej wtyczki (linia K nie jest nigdzie wyprowadzona) Link To Vectra C a tam już pompa dwu wtyczkowa (PSG 16)- zintegrowana ze sterownikiem silnika ...
Witam. Może padła pompa paliwa.
Dokladnie tak i sprawdzać próbówką Dodano po 3 Z reguły zaczynamy od bezpiecznikow ale jak z doswiadczenia wiemy w tym przypadku to w 90% leżą pompy.
Witam.Ogólnie to ten przekaźnik steruje nie tylko pompa paliwa ale również sonda lambda.Jeśli by kolega nie znalazł takowego to postaraj się znaleść zamiennik.Bo rozumiem że próbowałeś go zreanimować?Mi też siadł i wystarczyło przelutować płytkę.Potworzyły się na niej zimne luty.
Dwie rolki prowadzące jedna napinająca i pompa wody.
0,7-0,8 bara mierzone w taki spsób że przed wtryskiem daje się trójnik (przewód z pompy, wtrysk, manometr).
witam, tam jest pompa elektryczna-olejowa sterowana czujnikiem położenia wałka kierownicy który jest na wejściu do maglownicy, jak spojzysz od przodu samochodu to z lewej strony przy grodzi mocowany do trawersy silnika, powodzenia
Jak pompa zatarta to i dla magla też się dostało, albo nawet magiel już dawno pociekł i ubytek płynu załatwił pompę.
Jeśli kod na silniku Twojego auta jest taki: C18NZ to poniżej masz bezpieczniki. Wartość tego o który pytasz to 20A a numer 11
Wężyki przelewowe do wymiany, przelew tam zwraca paliwo właśnie w stronę zasysająca.
Z tego co pamiętam to pod maską po lewej stronie obok akumulatora, chyba zielony lub fioletowy . Ważne że idzie do niego gruby czerwony i gruby czerwono-fioletowy przewód.
sprawdz zasilanie na ecu, przekaznik główny, zasilanie pompy
To zależy czy sterownik gazu odłącza pompę paliwa, a jeżeli przekaźnika nie słychać to możliwe że sterownik gazu nie ingeruje w obwód pompy paliwa.
Definitywnie sterownik na pompie (P1631)
Można podłączyć tester pompy ale nie opłacalny jest jego zakup do sprawdzenia jednej pompy. Możesz podpiąć pompę pod auto bez jej montażu.
Pompa powietrza wtórnego.
Musisz odczytać błędy.
Uszczelka to jeden z elementów który może dawać takie objawy a test jest bezinwazyjny więc warto to sprawdzić. Nie zawsze musi być masło zależy w jaki sposób uszczelka puści. Druga opcja to uszkodzona pompa wody.
Z tego co kojarzę to różnica była w montażu. Po założeniu altka z małego bloku(1.6) do dużego(2.0) pasek był krzywo. Nigdy nie kombinowałem w tym kierunku, opieram się na tym co widziałem na forach jak chłopaki kombinowali Pompa paliwa zapewne jest taka sama. Oba to wielopunkty więc w obu będzie pompa 3barowa.
PW
Kupiłem serwo z odkręconą pompą...
Pompa, tutaj szukaj. Połączenie pompy ze sterownikiem silnika.
Witam wydaje mi się że masz problem z pompą wspomagania
Wepnij abs i odetnij CAN od pompy wspomagania.
Pompa do naprawy.
Czyli EHPS zakłóca linie Can. Pompa do wymiany.
Vectra C 2.2 DTI o ile sie nie mylę ma zamontowany na pompie wtryskowej. Masz tam dwie wtyczki i proponuje posprawdzać wiązkę od pedału gazu do sterownika (pompy). W tym linku ostatnie zdjęcie pokazuje przód silnika i tam właśnie powinna znajdować sie pompa wtryskowa ze sterownikiem.
Do sprawdzenia masz wiązkę od pompy plus czujnik obrotów pompy, jeśli była grzebana może latać wewnątrz.
Nie
Podaj mi numer vin twojego i dawcy, sprawdzę, czy pompy były takie same.
Kolega zapowietrzył układ paliwowy.
Jest pod maską, lewa strona samochodu na podszybiu.
Ostatnio w zafirze jaką robiłem wystarczyło wygrzać do tego hot i bangla:)
Podepniesz do auta i w parametrach będzie pisać informacja na temat immo,pokapujesz oco chodzi. Jak coś bedziesz chciał się dowiedzieć więcej to pisz,dzwoń.Postaram się pomóc a mogę ci to tez wylogować bez problemu.
Jakie powinno być ćiśnienie u ciebie to nie wiem, bo każde auto ma inaczej. Sprawdż w książce serwisiwej (jeżeli masz), albo spróbuj wypytać na stacji kontroli pojazdów. Co do mierników to jest tego pełno, poszukaj w necie. Np.: http://www.tuningbaja.pl/sklep/?search=2... :) Lub tańszy : http://sklep.tuning.pl/produkt.php?p_id=...
Podepnij sterownik i będziesz widział.
Sprawdz węzykiem i ustami czy masz szczelną membranę EGR i siłownika kolektora. Jak masz wakuometr czy masz odpowiednie podciśnienie z króćca pompy vac.
Odetnij kabel od pompy podaj na krótko i zobaczy czy odpali, skoro mówisz że pompa nie podaje paliwa...
sprawdz zasilania na przekaznik i mase ze sterownika mozliwe ze tam jest problem i masz uwalony sterownik
Jest dokładnie tak jak napisał Kol. spektra . Jest nieszczelność wewnątrz pompy pomiędzy sekcjami pierwszego i drugiego obwodu . Płynu w zbiorniczku nie ubywa i nie ma wycieków a pedał pod nogą wolniutko opada. Naprawa tylko przez wymianę pompy . Kiedyś można było kupić zestawy naprawcze ale nie zawsze to dobrze wychodziło . Jak jest zużyty cylinder...
Dzień dobry witam wszystkich chciałem zapytać się czy ktoś z was byłby w stanie podpowiedzieć jak na krótko uruchomić tą pompę. Oczywiście trzeba podać Plus i minus 12 V na dwóch największych pinach i zastanawiam się czy to wystarczy jak na któryś konkretny PIN podda się sygnał typu 12 V Czy pompa ruszy muszę ją tylko na krótko uruchomić dosłownie na...
Witam - wymienić oprogramowanie w pompie wtryskowej Techem 2 ?????? ok ale tylko wtedy jak to jest pompa dwu wtyczkowa zintegrowana ze sterownikiem silnika ..
Nic nie wyleci. A nawet jak by miało to kolega będzie chyba robił na czystym stole to wszystko i delikatnie powoli rozkręcał a nie tak na uraa. Ja przynajmniej tak robię jak coś pierwszy raz rozbieram. Odnośnie schematów poszukaj na forum i necie są dostępne katalogi czesci gdzie masz rozrysowaną cała pompę i to powinno ci wystarczyć.
Jeśli to PSG-16 wszystko masz na pompie.
Jeśli sterownik na jedną wtyczkę to nie ma tam żadnego immo. Immo siedzi w sterowniku na dwie wtyczki bo wtedy w pompie siedzi cały sterownik silnika. Pomyłka z przewodami nie ma znaczenia. Musisz solidnie odpowietrzyć układ i jest to dość trudne. Czy są jakieś błędy w sterowniku silnika?
Zamień pompy paliwa. Vectra ma najprawdopodobniej immo w pompie.
Temat rozwiązany winna pompa paliwa
Pompa VP44, cała litania po internecie jest. Wnioskuję zimne luty w elektronice pompy paliwa - VP44 Bosch.
A kto Ci powiedział że tam jest jakaś pompa ?
Jeśli wygląda to jak walec z kawałkiem przewodu zakończonego wtyczką to jest to dodatkowa pompa wody stosowana jeśli jest klima.
Ja miałem takie problemy. Regeneracja pompy.
Jeszcze jest możliwość, że sama pompa niskiego ciśnienia daje zbyt niskie ciśnienie i sterownik długością impulsów elektrozaworu próbuje uzyskać zadany kąt. Sprawdź ilość, przepływ ropy na powrocie, choć nie wiem ile na jałowym ona powinna pompować. Generalnie ja obstawiam mechanikę pompy, tłoczek lub pompa niskiego ciśnienia.
Z żadnym, może służyć do liczenia zębów:) pozdr
dziekuję za te poradę Wypięłem wtyczkę z pompy i podłaczyłem bezpośrednio zasilanie z akumulatora i pompa nie ruszyła. Czy to oznacza uszkodzenie pompy?
U mnie dolegliwości ustąpiły po wymianie sterownika pompy ABS.
A czy teraz jak podepniesz kompa to masz błąd pompy?
Zapowietrza się,sprawdż,wężyki przelewowe do samej pompy.
Nie chce cie straszyć ale mi też tak się działo że jak był ciepły ciężko odpalał, to po pewnym czasie poszła pompa wtryskowa:( Mam Opla Vectra 1,7 DTI
W Vektrze 2.0 TDI mojego ojca działo sie to samo w wyniku czego trzeba bylo wymienić pompe paliwa. Koszt pompy po regeneracji to bagatela 2000zł nowa koło 5tys. Warto pojechać(jeśli jest taka możliwość) do serwisu na komputer a oni stwierdza czy to akurat to. Niestety żywotność tych pomp to około 250 tys km
Przypominam że odpalanie plakiem tego silnika to przyspieszone zarzynanie pompy.
kąt wtrysku 19-21(sprawdzane op comem) Tu masz przyczynę. Możliwe powody: -pompa lub jej ustawienie -uszkodzenie czujnika obrotu pompy lub położenia wału korbowego.
Nie wiem jak jest w oplu ale w VW przy kazdym starcie stacyjki komp załacza pomkę na ok 5 s, i jezeli nia zapalisz to ją wyłącza. Nie ma kontroli ciśnienia odłączającej pompę, jest "przelew" powodujący powrót nadmiaru paliwa. U Ciebie wygląda na jakiś niestyk na trasie Stacyjka- ecu - przekażnik pompy. Pozdr.J.
tak, stwerownik na pompie do naprawy lub wymiany
p0400 nic nie ma do pompy
A ja nadal obstawiam brud w pompie. Jeśli nie to albo czujnik konta wtrysku, przestawiacz/zawór, lub sam sterownik. Jeśli połączenia elektryczne są ok., to tak czy siak, pompę należy wymontować i dać do naprawy, lub samemu się bawić (nie polecam).
Po sprecyzowaniu, to nie będzie pompa, ale niech się wypowiedzą bardziej biegli w tym temacie.
W jaki sposób zmieniasz to pompie?
pewnie bedzie błąd 1220 pompa jest nieskalibrowana
Czytaj ze zrozumieniem - potrzebny PIN do używanej pompy więc Twoja podpowiedź tu nie zadziała.
Oprócz zasilających to jest chyba z 8 kabli, 4 wtyczki. Pompa dostaje info od ecu na temat prędkości pojazdu. Słyszałem, że niektóre modele biorą też z czujnika na maglownicy prędkość skręcania kół, więc napewno nie da rady uruchomić w standardowym trybie pracy. Pytanie, czy można uruchomić podłączając zasilanie i podając napięcia na któreś (które ?)...
Popuść śruby poduszek skrzyni biegów i całość odepchnij łomem i wyjdzie .
sprawdż sterownik pompy.
Sterownik na pompie
Okradacie się na wzajem, pana, panią, społeczeństwo. A jak państwo nas okrada to jest to legalne????
Nie kręci i nie słychać pompy paliwa
A jesteś pewny że to nie hałasuje pompa wody? To by tłumaczyło płyn w misce olejowej.
W tym wypadku są tylko dwie opcje,wtrysk,pompa. Jak wtrysk nie ma sterowania,powinien być zamknięty .
schodzi razem z alternatorem,później się ją odmontowuje-odkręcić 3 wkręty
Masz po prostu podobny problem: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic23...
vp44 tranzystor ? Witam mam problem ze pompy wtryskowej w Opel Vectra B X20 DTL pompa vp44. Cody diag. P 1650 can P 1651 Can
Jak nie zapnie przekaźnika pompy to i na wtryskach plusa nie będzie.
moze zatkany jest odpowietrznik baku i robi sie podcisnienie i nie moze ssac pompa
I jak kolego poradziłeś sobie z tą zapowietrzająca sie pompą??
wymiana nagrzewnicy nie jest ciężka ale czasochłonna i dla cierpliwych nie polecam sypania różnych magicznych specyfików bo będziesz zmieniał pompe wody i może nawet czyścił układ chłodzenia jeżeli kolega ma instalację gazową to właśnie ona powoduje wycieki(łączenia węży) proponuję zobaczyć też w okolicy pompy wody
Ewentualnie czy jest mozliwość wymiany przestawiacza gdy pompa jest na samochodzie ?
Na 1000% procent nie pomyliłem przekaźników. Wczoraj jeszcze po wypięciu bezpiecznika pompa nie działała a dzisiaj działa cały czas czyli gdzie jest zwarcie ,będę szukał po wtyczce od pompy.
Tylko cała pompa
Miałem przypadek gdzie sterownik pompy padnięty, a błędów brak. Są dwa przekaźniki jeden od sterowania silnika i drugi od pompy więc trzeba sprawdzić czy zasilania nie ma już na pierwszym przekaźniku czy dopiero na drugim od pompy.
pompa vectra tranzystor pompa vectra vectra sterownik pompa
wymiana modułu pralki ariston wsady flash blaupunkt koszt montaż domofon
traktorek silnik briggs traktorek silnik briggs
Lewe powietrze w Volkswagen Passat B5 - przyczyny i diagnostyka Jak naprawić uszkodzone gniazda klawiatury - poradnik