będzie zył
Uszkodzony sterownik pompy.
Witam Instrukcja procedury wymiany w załączniku - jeśli masz pin używanej pompy i car pass z auta to przeprowadzisz wszystko przez OP-COM/TECH2. Mówimy tutaj o oryginalnym OP-COM, ponieważ chińskie "klony" potrafią namieszać w kodowaniu :wink: 1018669
Każda pompa ma swój numer i do niej jest odpowiedni numer sterownika. Nie mam tu tisa bo w nim pewno będzie podaj jeszcze numer pompy.
Jeśli jest zasilenie na ECU, CAN (1.8-3.2v), masy- to wymieni tylko cała pompa))
Proszę bardzo.
Dwie rolki prowadzące jedna napinająca i pompa wody.
Jak pompa zatarta to i dla magla też się dostało, albo nawet magiel już dawno pociekł i ubytek płynu załatwił pompę.
sprawdz zasilanie na ecu, przekaznik główny, zasilanie pompy
Definitywnie sterownik na pompie (P1631)
Z tego co pamiętam to pod maską po lewej stronie obok akumulatora, chyba zielony lub fioletowy . Ważne że idzie do niego gruby czerwony i gruby czerwono-fioletowy przewód.
Witam. Może padła pompa paliwa.
Uszczelka to jeden z elementów który może dawać takie objawy a test jest bezinwazyjny więc warto to sprawdzić. Nie zawsze musi być masło zależy w jaki sposób uszczelka puści. Druga opcja to uszkodzona pompa wody.
Można podłączyć tester pompy ale nie opłacalny jest jego zakup do sprawdzenia jednej pompy. Możesz podpiąć pompę pod auto bez jej montażu.
Dokladnie tak i sprawdzać próbówką Dodano po 3 Z reguły zaczynamy od bezpiecznikow ale jak z doswiadczenia wiemy w tym przypadku to w 90% leżą pompy.
witam, tam jest pompa elektryczna-olejowa sterowana czujnikiem położenia wałka kierownicy który jest na wejściu do maglownicy, jak spojzysz od przodu samochodu to z lewej strony przy grodzi mocowany do trawersy silnika, powodzenia
Vectra C z silnikiem diesla 3.0 isuzu i pompa podawcza w zbiorniku ?????????? ... Tam nie ma pompy podawczej .. To auto lubi się zapowietrzać na obudowie filtra paliwa lub zawory na pompie wtryskowej ...
Odpalisz zapewne na każdej pompie z vectry C ,a potem zrobisz lub zlecisz komuś SPS pod vin i po sprawie.
Musisz odczytać błędy.
Witam wydaje mi się że masz problem z pompą wspomagania
Wepnij abs i odetnij CAN od pompy wspomagania.
W numerze występują najpierw cyfry. Jak się skończą, dochodzą litery. A zatem - w Twoim przypadku - pierwsza pompa będzie właściwą.
Pompa powietrza wtórnego.
To zależy czy sterownik gazu odłącza pompę paliwa, a jeżeli przekaźnika nie słychać to możliwe że sterownik gazu nie ingeruje w obwód pompy paliwa.
Zasilanie pompy v Vectrze C ?? no chyba chodzi Ci o zasilanie sterownika PSG16 bo to on steruje pompą i jest z nią zintegrowany. Załączam schemat z silnika Y22DTR vectra c.
Pompa pracuje tzn zasysa czy po prostu ją słychać? Pompa paliwa pracująca na sucho lubi ulec uszkodzeniu.
PW
Kupiłem serwo z odkręconą pompą...
0,7-0,8 bara mierzone w taki spsób że przed wtryskiem daje się trójnik (przewód z pompy, wtrysk, manometr).
Pompa do naprawy.
Pompa, tutaj szukaj. Połączenie pompy ze sterownikiem silnika.
Czyli EHPS zakłóca linie Can. Pompa do wymiany.
Zapowietrza się,sprawdż,wężyki przelewowe do samej pompy.
Dało radę ale i tak pompa nie działa:(
Przypominam że odpalanie plakiem tego silnika to przyspieszone zarzynanie pompy.
Z tego co kojarzę to różnica była w montażu. Po założeniu altka z małego bloku(1.6) do dużego(2.0) pasek był krzywo. Nigdy nie kombinowałem w tym kierunku, opieram się na tym co widziałem na forach jak chłopaki kombinowali Pompa paliwa zapewne jest taka sama. Oba to wielopunkty więc w obu będzie pompa 3barowa.
Natomiast pompę wtryskową można diagnozować, trzeba się tylko podpiąć bezpośrednio do jej wtyczki (linia K nie jest nigdzie wyprowadzona) Link To Vectra C a tam już pompa dwu wtyczkowa (PSG 16)- zintegrowana ze sterownikiem silnika ...
Jest pod maską, lewa strona samochodu na podszybiu.
Jakie powinno być ćiśnienie u ciebie to nie wiem, bo każde auto ma inaczej. Sprawdż w książce serwisiwej (jeżeli masz), albo spróbuj wypytać na stacji kontroli pojazdów. Co do mierników to jest tego pełno, poszukaj w necie. Np.: http://www.tuningbaja.pl/sklep/?search=2... :) Lub tańszy : http://sklep.tuning.pl/produkt.php?p_id=...
Sprawdz węzykiem i ustami czy masz szczelną membranę EGR i siłownika kolektora. Jak masz wakuometr czy masz odpowiednie podciśnienie z króćca pompy vac.
W jaki sposób zmieniasz to pompie?
Vectra C 2.2 DTI o ile sie nie mylę ma zamontowany na pompie wtryskowej. Masz tam dwie wtyczki i proponuje posprawdzać wiązkę od pedału gazu do sterownika (pompy). W tym linku ostatnie zdjęcie pokazuje przód silnika i tam właśnie powinna znajdować sie pompa wtryskowa ze sterownikiem.
A kto Ci powiedział że tam jest jakaś pompa ?
Okradacie się na wzajem, pana, panią, społeczeństwo. A jak państwo nas okrada to jest to legalne????
Oprócz zasilających to jest chyba z 8 kabli, 4 wtyczki. Pompa dostaje info od ecu na temat prędkości pojazdu. Słyszałem, że niektóre modele biorą też z czujnika na maglownicy prędkość skręcania kół, więc napewno nie da rady uruchomić w standardowym trybie pracy. Pytanie, czy można uruchomić podłączając zasilanie i podając napięcia na któreś (które ?)...
A po co od razu zmiana pompy. Sprawdził zawór,parametry izolację kabli? Potem będzie pomocy ,nie pali po zmianie pompy.
A czy teraz jak podepniesz kompa to masz błąd pompy?
Nie wiem jak jest w oplu ale w VW przy kazdym starcie stacyjki komp załacza pomkę na ok 5 s, i jezeli nia zapalisz to ją wyłącza. Nie ma kontroli ciśnienia odłączającej pompę, jest "przelew" powodujący powrót nadmiaru paliwa. U Ciebie wygląda na jakiś niestyk na trasie Stacyjka- ecu - przekażnik pompy. Pozdr.J.
teoria mówi zapowietrzony ,pedał robi sie twardy a tutaj tego nie słychac .Przyczyna ,sprawdzic dokładnie odległość tłoczka zacisku od klocka a w układach z szczekami grubosc szczęk hamulcowych plus srednica bebna .We wszyskich układach podane są odległosci klocek -tłoczek To nie są objawy zapowietrzenia. I odległości nie mają tu zastosowania. Hamulce...
Nieszczelne przelewy wtryskiwaczy? Te cienkie wężyki łączące się trójnikami w okolicach wtrysków? Tak dokładnie! Nie wiem czy zauważyłeś gdzie tam są wpięte przelewy, a są do zasilania pompy, czyli jesli masz nawet najmniejszą nieszczelność na przelewach to całość spływa z pompy i filtra do baku. Nie można powiedzieć aby to było inteligentne ale jednak...
Podaj mi numer vin twojego i dawcy, sprawdzę, czy pompy były takie same.
Dziś dodam zdjęcia pompy.
Do sprawdzenia masz wiązkę od pompy plus czujnik obrotów pompy, jeśli była grzebana może latać wewnątrz.
Jeszcze jest możliwość, że sama pompa niskiego ciśnienia daje zbyt niskie ciśnienie i sterownik długością impulsów elektrozaworu próbuje uzyskać zadany kąt. Sprawdź ilość, przepływ ropy na powrocie, choć nie wiem ile na jałowym ona powinna pompować. Generalnie ja obstawiam mechanikę pompy, tłoczek lub pompa niskiego ciśnienia.
U mnie dolegliwości ustąpiły po wymianie sterownika pompy ABS.
Tylko cała pompa
Na 1000% procent nie pomyliłem przekaźników. Wczoraj jeszcze po wypięciu bezpiecznika pompa nie działała a dzisiaj działa cały czas czyli gdzie jest zwarcie ,będę szukał po wtyczce od pompy.
Mogę zaproponować programowe usunięcie ,rozwiąże problem na zawsze lecz potrzebne całe auto lub chociaż sterownik pompy.
p0400 nic nie ma do pompy
Kolego tak jak pisał "kmitki" przywróć do stanu pierwotnego bez żadnych trójników i kombinacji. Poszukaj może nieszczelność ma pompa paliwa!
Witam.Ogólnie to ten przekaźnik steruje nie tylko pompa paliwa ale również sonda lambda.Jeśli by kolega nie znalazł takowego to postaraj się znaleść zamiennik.Bo rozumiem że próbowałeś go zreanimować?Mi też siadł i wystarczyło przelutować płytkę.Potworzyły się na niej zimne luty.
Odetnij kabel od pompy podaj na krótko i zobaczy czy odpali, skoro mówisz że pompa nie podaje paliwa...
Jeśli to PSG-16 wszystko masz na pompie.
Proponuję zajrzeć do tej pompy przed wymianą. Mogą być tak naprawdę 3 przyczyny a) elektronika - walnięty sterownik - raczej nie do naprawy, ewentualnie lepiej wymienić sterownik lub całą pompę b) przewody, o których pisałem pomiędzy sterownikiem i pompą c) słaba pompa tzn zużyta część robocza - problem z rozruchem to brak "siły" pompy by nabiła odpowiednie...
Obstawił bym wtryski. Czy sprawdzałeś przelewy wtrysków ( tańsze wtryski jak pompa)
I jak kolego poradziłeś sobie z tą zapowietrzająca sie pompą??
Jeśli kod na silniku Twojego auta jest taki: C18NZ to poniżej masz bezpieczniki. Wartość tego o który pytasz to 20A a numer 11
Miałem przypadek gdzie sterownik pompy padnięty, a błędów brak. Są dwa przekaźniki jeden od sterowania silnika i drugi od pompy więc trzeba sprawdzić czy zasilania nie ma już na pierwszym przekaźniku czy dopiero na drugim od pompy.
Ja miałem takie problemy. Regeneracja pompy.
na ta chwile mam tylko taka
no właśnie niewiem czy trzeba ale tak słyszałem od pseudomechanikow Dodano po 6 a dokładnie to chodzi o wektra C 2,2 tdi pompa na 2 wtyki po zamontowaniu naprawionego sterownika auto odpalił bez problemów chodziło około 20minut na wolnych obrotach lecz po przegazowaniu na 3000 obrotów auto zgasło i nie dało się już uruchomić . po przeskanowaniu nie...
Pompa VP44, cała litania po internecie jest. Wnioskuję zimne luty w elektronice pompy paliwa - VP44 Bosch.
Sterownik na pompie
Wężyki przelewowe do wymiany, przelew tam zwraca paliwo właśnie w stronę zasysająca.
a jesteś wstanie wyssać 3 atm ? ;) Ten wężyk wcale tak bardzo potrzebny nie jest.. bez niego też działa. służy do kompensacji ciśnienia paliwa w funkcji ciśnienia (podciśnienia) w dolocie. Chcesz pompę sprawdzić ? prosty test: spróbuj wylot zatkać palcem. Jak nie będziesz w stanie to cisnienie dobre Oczywiście metodą jest zmierzenie ciśnienia manometrem....
dziekuję za te poradę Wypięłem wtyczkę z pompy i podłaczyłem bezpośrednio zasilanie z akumulatora i pompa nie ruszyła. Czy to oznacza uszkodzenie pompy?
moze zatkany jest odpowietrznik baku i robi sie podcisnienie i nie moze ssac pompa
Pompa albo zasilanie lub masa na sterownik pompy.
Zamień pompy paliwa. Vectra ma najprawdopodobniej immo w pompie.
Też mi to wygląda na przytarty tłok od kąta wtrysku, albo jego sterowanie. Jaki koszt? Myślę że mając 2 tysiące można zaczynać zabawy z pompą.
Nieprawidłowo zamocowana nowa pompa .
oka a jakiś pomysł jak zweryfikować tą pompę ?
Jeśli wygląda to jak walec z kawałkiem przewodu zakończonego wtyczką to jest to dodatkowa pompa wody stosowana jeśli jest klima.
Niekoniecznie sterownik pompy.
Odpalanie tego przekleństwa na samostarcie to prosta droga do wykończenia pompy.
nie z listwy tylko z uszczelnienia pompy
wymiana nagrzewnicy nie jest ciężka ale czasochłonna i dla cierpliwych nie polecam sypania różnych magicznych specyfików bo będziesz zmieniał pompe wody i może nawet czyścił układ chłodzenia jeżeli kolega ma instalację gazową to właśnie ona powoduje wycieki(łączenia węży) proponuję zobaczyć też w okolicy pompy wody
Pewnie się zapowietrza na przelewach , trawersach wtrysków, filtrze itp . To niestety przypadłość tych silników plus ew padająca pompa wtryskowa ..
Umnie to samo mam Alana 38 i ogromne zakłócenie z pompy Ople Vectra A 94r. Ludzie poradzcie cos to tylko maszyna czy zeden elektronik nie moze tego obejsc ?!
Sprawdź dokładne cisnienie paliwa tak jak Kolega tutaj radzi. Nie ma stwierdzenia, że ciśnienie jest raczej OK. Ja stawiam na 95% na pompę.
Nie kręci i nie słychać pompy paliwa
Weź żarówkę 21W i podłącz do grubszych przewodów we wtyczce pompy. Może to nas początek?
nie jest jak było sprawdzałem przewody przy wymianie nie zdejmowane z pompy
A może brak obrotów silnika ? tester pokazuje jakieś błędy ? COS OD SIEBIE.....!!!! Czego oczekujesz po tak mizernym opisie ? Brak reakcji podczas rozruchu ? , bo po włączeniu zapłonu nie będzie pracować... Zasilanie na pompę jest podczas rozruchu...mierzone na wtyczce do zbiornika.? Coś więcej ?? Sorry , ale na razie nic więcej nie jestem w stanie...
P1635 nie ma nic do pompy.
Sterownik był czyszczony z "immo"? pomyłka kabelków raczej nie powinna być problemem.Nie uszkodziłes halotrony w pompie?
A jakie sa objawy padającej pompy? Te silniki mają jakieś slabe pkt prócz pompy?
Jakie sygnały przychodą tymi przewodami , bo i tak będzie budowany sterownik do interpretacji połorzenia skrętu tylnej osi to mogę coś na pompe ze sterownika wyslac ?
W X20DTL immo siedzi w sterowniku silnika nie pompy ,pewnie masz tam jedno złącze z pięcioma przewodami,przydało by się błedy odczytać ,a może tylko zapowietrzony.
kąt wtrysku 19-21(sprawdzane op comem) Tu masz przyczynę. Możliwe powody: -pompa lub jej ustawienie -uszkodzenie czujnika obrotu pompy lub położenia wału korbowego.
vectra pompa vectra wspomaganie pompa vectra iskry pompa
amazon assistant wymiana anteny teleskopowej peugeot boxer kluczyk
aquasan black uszkodzony rezystor dmuchawy
Wymiana sprzęgła dwumasowego Opel Meriva B 1.7 CDTI Lokalizacja kondensatora w podajniku ślimakowym