Pompa pracuje tzn zasysa czy po prostu ją słychać? Pompa paliwa pracująca na sucho lubi ulec uszkodzeniu.
To zależy czy sterownik gazu odłącza pompę paliwa, a jeżeli przekaźnika nie słychać to możliwe że sterownik gazu nie ingeruje w obwód pompy paliwa.
Z tego co ja wiem to w tym aucie nie ma pompy paliwa (elektrycznej)...
Z tego co pamiętam to pod maską po lewej stronie obok akumulatora, chyba zielony lub fioletowy . Ważne że idzie do niego gruby czerwony i gruby czerwono-fioletowy przewód.
Nie do sondy lambda.. to jest przekaznik zespolony podwójny... on załącza również sterownik silnika, a nie sondę...Na każdym szrocie to dostaniesz, bo nowy sporo kosztuje..
Vectra C z silnikiem diesla 3.0 isuzu i pompa podawcza w zbiorniku ?????????? ... Tam nie ma pompy podawczej .. To auto lubi się zapowietrzać na obudowie filtra paliwa lub zawory na pompie wtryskowej ...
Witam. Może padła pompa paliwa.
0,7-0,8 bara mierzone w taki spsób że przed wtryskiem daje się trójnik (przewód z pompy, wtrysk, manometr).
Dokladnie tak i sprawdzać próbówką Dodano po 3 Z reguły zaczynamy od bezpiecznikow ale jak z doswiadczenia wiemy w tym przypadku to w 90% leżą pompy.
Jest pod maską, lewa strona samochodu na podszybiu.
Jakie powinno być ćiśnienie u ciebie to nie wiem, bo każde auto ma inaczej. Sprawdż w książce serwisiwej (jeżeli masz), albo spróbuj wypytać na stacji kontroli pojazdów. Co do mierników to jest tego pełno, poszukaj w necie. Np.: http://www.tuningbaja.pl/sklep/?search=2... :) Lub tańszy : http://sklep.tuning.pl/produkt.php?p_id=...
sprawdz zasilania na przekaznik i mase ze sterownika mozliwe ze tam jest problem i masz uwalony sterownik
Wężyki przelewowe do wymiany, przelew tam zwraca paliwo właśnie w stronę zasysająca.
Nie wiem jak jest w oplu ale w VW przy kazdym starcie stacyjki komp załacza pomkę na ok 5 s, i jezeli nia zapalisz to ją wyłącza. Nie ma kontroli ciśnienia odłączającej pompę, jest "przelew" powodujący powrót nadmiaru paliwa. U Ciebie wygląda na jakiś niestyk na trasie Stacyjka- ecu - przekażnik pompy. Pozdr.J.
Odetnij kabel od pompy podaj na krótko i zobaczy czy odpali, skoro mówisz że pompa nie podaje paliwa...
Temat rozwiązany winna pompa paliwa
Masz cofkę paliwa lub , podmarznięty przewód paliwowy na odcinku - bak, filtr paliwa. Zdejm z filtra paliwa przewód /rurkę/ doprowadzający paliwo do pompy , zalej paliwem i próbuj odpalić.
Vectra c 2,2 DTI 2002r. Nie odpala. Zdjąłem przewody paliwowe z filtra paliwa i włożyłem do bańki z paliwem. Po około 10 s silnik odpalił . Pomyślałem , że padł filtr paliwa. Wymieniłem na nowy ale silnik nie odpala. Co mogę jeszcze sprawdzić. I mam pytanie , czy w.w Vectra ma też pompę w zbiorniku paliwa.
Pompa VP44, cała litania po internecie jest. Wnioskuję zimne luty w elektronice pompy paliwa - VP44 Bosch.
W Vektrze 2.0 TDI mojego ojca działo sie to samo w wyniku czego trzeba bylo wymienić pompe paliwa. Koszt pompy po regeneracji to bagatela 2000zł nowa koło 5tys. Warto pojechać(jeśli jest taka możliwość) do serwisu na komputer a oni stwierdza czy to akurat to. Niestety żywotność tych pomp to około 250 tys km
Kolego tak jak pisał "kmitki" przywróć do stanu pierwotnego bez żadnych trójników i kombinacji. Poszukaj może nieszczelność ma pompa paliwa!
Zamień pompy paliwa. Vectra ma najprawdopodobniej immo w pompie.
Nie kręci i nie słychać pompy paliwa
witam powie ci tak jak masz troche smykałki do mechaniki to poradzisz sobie bez problemu poodpinaj linki i przewody odkrec pokrywe i powoli ją podnieś reszte sam rozkminisz robiłem to kilka razy nic nie przestawisz. powodzenia życze
Kolego naprawa tej usterki polega najczęściej na wymianie tranzystora sterującego nastawnikiem i w serwisie kosztuję ok 1500 zł.Nie myśl że ten tranzystor tyle kosztuje,spalenie się tego tranzystora nastepuje po zatarciu aluminiowego tłoczka w pompie,lub na nieumiejętnym odpowietrzaniu silnika po wymianie np:filtra paliwa.
Weź żarówkę 21W i podłącz do grubszych przewodów we wtyczce pompy. Może to nas początek?
Na 1000% procent nie pomyliłem przekaźników. Wczoraj jeszcze po wypięciu bezpiecznika pompa nie działała a dzisiaj działa cały czas czyli gdzie jest zwarcie ,będę szukał po wtyczce od pompy.
A kto Ci powiedział że tam jest jakaś pompa ?
Gdzie masz umiejscowiony przekaźnik pompy paliwa?
Problem po wielu godz. grzebania w necie i samochodzie wyjaśniony. Otóż na jednym z forum wyczytałem, że po włączeniu zapłonu na pompie paliwowej powinno być napięcie. Skoro go nie było, to szukałem przyczyny w bezpiecznikach, przekaźnikach i błędzie wałka rozrządu ( kontrolka tak wskazywała po odczycie na kompie u mechanika - stąd jego wymiana). Zresztą...
Według opisu jest to przekaźnik 13 o oznaczeniu K44 http://obrazki.elektroda.net/83_12341188...
i oto następny przypadek.: jazda bez paliwa doprowadziła do uszkodzenia pompy ,(może nolmalne) ale dziwi mnie to że czasami pada sterowanie przekaznika pompy paliwa ecu nie załącza pompy po włączeniu zapłonu jak i po uruchomieniu silnika (np.na gazie)jest tam cały czas około 3-6v na sterowaniu dlaczego tak sie dzieje czy te sterowniki są niedopracowane...
zasilanie pompy paliwa Vectra A 1993r. 1,8 pojmn.
zgnita wiązka od przekaźnika do pompy paliwa zobacz pod tylnym siedzeniem jak wygladaja przewody
czy w trakcie pracy pompy styki przekaźnika są w spoczynku? (cewka prekaźnika nie jest zasilana)
Podobny problem mają setki właścicieli tego dziadowskiego 2.0 dti. Po pierwsze trzeba sprawdzić czy układ paliwowy jest szczelny, ale prawdopodobnie pada ci pompa paliwa.
Spróbuj z samym bezpiecznikiem pompy nr19. Niby nie odcinasz nic poza zasilaniem pompy i wtryskiwaczy. Ale w którymś Motronic-u spotkałem się z tym że jak złapie błąd wtryskiwaczy to przestaje je sterować. Może ten Simtec się podobnie zachowa... Z resztą sam sterownik gazowni pewnie będzie głupieć jak na wtryskach benzynowych plusa nie będzie. Tak w...
Pytanie do kolegi Decybel91 Zakupiłem nową pompę i zamontowałem, samochód odpalił i po 2-3 minutach zgasł. po ponownym właczeniu zapłonu nie słychać pompy. Sprawdziłem zasilanie przy kreceniu i jest 11V auto nie odpala. Jesli możesz to poradż co zrobic. może to przekaznik ale szukałem na necie i nie wiem który to.
Natomiast pompę wtryskową można diagnozować, trzeba się tylko podpiąć bezpośrednio do jej wtyczki (linia K nie jest nigdzie wyprowadzona) Link To Vectra C a tam już pompa dwu wtyczkowa (PSG 16)- zintegrowana ze sterownikiem silnika ...
To zacznij od sprawdzenia zasilania pompki . Podłącz miernik przy pompce i tym sposobem dowiesz się czy pompka padła czy nie dochodzi napięcie do niej , a wtedy szukasz w drugą stronę .
Usterka wskazująca w 90% na pompę paliwa.
Niektóre Ople mają tak że napięcie na pompę paliwa pojawia się dopiero podczas kręcenia rozrusznikiem. Vectra1.6 16 V na pewno.
Kostka stacyjki, na popych spróbuj . Jakby to była wina stacyjki to i iskry by nie miał, ale na pych nie zdziwił bym się gdyby odpalił. Nie masz takiego przekaźnika, jest tylko pojedynczy od pompy paliwa a reszta prosto ze stacyjki.
Przecież wiem że jak pompy nie ma to ma nie być.A tak dla odczepki założyłem znajomemu pompę elektryczną do samochodów gażnikowych one mają od 0,2-05bar i służą właśnie do tego,a auto nie do poznania .Wiem że to znaczy że pompa do remontu ale to idzie i nawet fajnie.To tak jakby któryś przy pompie wtryskowej VP44 przy Fordzie albo BMW320d chciał wyciągnąć...
A może brak obrotów silnika ? tester pokazuje jakieś błędy ? COS OD SIEBIE.....!!!! Czego oczekujesz po tak mizernym opisie ? Brak reakcji podczas rozruchu ? , bo po włączeniu zapłonu nie będzie pracować... Zasilanie na pompę jest podczas rozruchu...mierzone na wtyczce do zbiornika.? Coś więcej ?? Sorry , ale na razie nic więcej nie jestem w stanie...
chałasy z pompy paliwa oznaczają zwykle jej zużycie, prace pompy wywołuje cpu w wyniku sygnału o włączeniu rozrusznika a nie zapłonu. Możesz spróbować wymienić filtr paliwa bo jego zatkanie powoduje zwiększenie obciążenia pompy, samodzielną ingerencje w pompe odradzam poza tym nie spotkałem do tej pory części zamiennych,rozejżyj się lepiej za inną pompą
Witam tam niema pompy w baku paliwo zaciąga pompa wtryskowa przez smoka bezpośrednio ze zbiornika i właśnie temu bym się przyglądną może jest na samym dole smoka jakaś nieszczelność
proponuję zmierzyć ciśnienie pompy paliwa a szczególnie wymienić filtr
Witam Chcę zrobić sobie wyłącznik rozrusznika Taki mały tajny wyłącznik w oplu vectra B i mam następujące pytanie czy jest od rozrusznika jakiś bezpiecznik Jezeli tak to gdzie go znajdę .Czy jest wogóle taka możliwosć aby odciąc rozrusznik.lub pompę paliwa Pozdrawiam
powinien być oznaczony jako FI
tak właśnie się domyślam, że to może być ECU ale nie jestem jeszcze do końca przekonany, słyszałem że w podszybiu są jeszcze jakieś wiązki kabli które czasami się smażą i to też może być przyczyną braku masy na przekaźniku, ale sprawdzę to jutro i dam znać :)
Z tego co kojarzę to różnica była w montażu. Po założeniu altka z małego bloku(1.6) do dużego(2.0) pasek był krzywo. Nigdy nie kombinowałem w tym kierunku, opieram się na tym co widziałem na forach jak chłopaki kombinowali Pompa paliwa zapewne jest taka sama. Oba to wielopunkty więc w obu będzie pompa 3barowa.
Witam, pompapaliwa wlacza sie dopiero w momencie wlaczania rozrusznika co utrudnia odpalenie iaki tegopowod ze pompa nie wlacza sie przy wwlaczeniu zaplonu za dobra rade dzieki
błąd ten jest powiązany z pompa a dokładniej regulacja ilości paliwa nie nie łapie Ci przypadkiem gdzieś powietrza
Do sprawdzenia pompa paliwa. Pozdrawiam.
Musze wymienic przekaznik pompy paliwa .. który to w skrzynce przekazników .. ??? z góry dziękuje..
tomciu paluchu widziałeś kiedyś przewody elektryczne zasilające pompę paliwa w zbiorniku?
Jak dobrze pamiętam w układzie to ok 3.5 sama pompa może więcej
Co się stało z uszkodzoną pompą? Zatarła się ?
Wskazałbym raczej na pompę paliwa.
Opel Calibra Vectra A i Omega A(te z pompą paliwa na zewnątrz) - smok paliwa i ten nieszczęsny oring na nim przez który często nierówno pracuje lub wogle nie chce odpalić przy niskim poziomie paliwa w baku bo powietrze ciągnie. Przez taką pierdółkę zbiornik wyciągać...
Otwórz filtr paliwa i zobacz czy pusto czy jest paliwo
Coś tutaj nie pasuje w tym opisie. Pompa CR nie zasysa paliwa ze zbiornika tylko wstępna. A po drugie możesz mieć problem z zaworem na pompie, wiązką ,ECM itd. A czujnik ciśnienia paliwa jest jeden.
pompa paliwa
Z tych bloków wynika że silnik nie kręci, a dopóki czujnik położenia wału nie będzie widział impulsów dopóty komputer nie wysteruje przekaźnika od pompki paliwa.
Może to pomoże?
Padająca pompa paliwa.
Nie wiem czy przeoczyłem coś z postów.Ale spróbuj wymienić najpierw filtr paliwa,bo to banał.Powodzenia!
Kierowałem się właśnie miejscami :) 2 grube, zielone przewody to nóżki 87a i 30. Żółty to 85, a biały 86. Na 87a wchodzi kabel od rozrusznika, na 30 wychodzi kabel do rozrusznika. 85 +12v po zapłonie, a 86 wchodzi z centralki alarmu. Przekaźnik raz cyknie po włączeniu zapłonu. Właśnie nie jestem pewny co do 85 i 86. Czy ich nie zamieniłem. Mogło by...
Prędzej wiązka elektryczna silnika, niż rozrząd... Okazało se że miała w sobie kanały zapchane jakąś zawiesiną. I co pozbyłeś się tej zawiesiny, układ paliwowy dokładnie wyczyszczony, filtr paliwa wymieniony?
Witam. Mam problem z alarmem firmy dog15. Po dłuższym czasie bez podłączonego akumulatora alarm się zablokował i odciął pompę paliwa. Nie posiadam do niego żadnego pilota ani kluczyka, Auto to Opel vectra B 99r. Zamyka również sam drzwi.
właśnie to sprawdzam i jest ok. Czy może padać elektronika w pompie?
http://www.vectra-unlimited.pl/modules.p...
widocznie pompa ma opory
Przekaznik fioletowy jest dobry Co znaczy że dobry? - Chwyta? Przekaźnik od pompy paliwa zapina też stałe +12V na wtryskiwacze. Jest tam napięcie?
Zapewne chodzi o główny przekaźnik, przekaźnik pompy paliwa.
Do sprawdzenia przelewy, trójniki, trawersy, filtr paliwa, smok w baku oraz zawór zwrotny w pompie paliwa.
Być może przestawiony kąt zapłonu - za bardzo przyspieszony - na gazie będzie lepiej wtedy chodził. Do sprawdzenia też filtr i pompa paliwa.
Też bym się chętnie dowiedział.... Autor ma pewnie na myśli przekaźnik odcinający zasilanie na wtryski lub pompę paliwa ;)
W tym sęk,że świece są nowe,cewka nowa(nie mam przewodówwysokiego napięcia)będe musiał sprawdzic wtryski i pompę paliwa.
Rozebrałem pompkę wysokiego ciśnienia olej był czarny spalony,zmieniłem olej ,zmieniłem membrany bo kiepsko wyglądały (sparciałe), i problem rozwiązany
Masę tego przekaźnika kluczuje sterownik silnika. Z tymi numerkami to chyba coś pokręciłeś. Tam jeszze dochodzi plus po stacyjce do tego pzekaznika (kabel czarny). Jezeli faktycznie sterownik nie załacza masy to problem w sterowniku lub w kabelkach. Aha: wiesz że ta masa pojawia się na chwilę o przekręceniu klczyak a potem dopiero jak silnik się kręci.
Skoro silnik 2.0 to pompa paliwa powinna być za tylnym prawym kołem. Złe wskazania poziomu paliwa - uszkodzony stabilizator napięcia 10V, znajdujący się z "tyłu" na zegarach.
Przed wymianą pompy co się działo? ,uszkodzenie nastawnika paliwa w pompie lub sterownik padł
w 19 slocie w kabinie nie ma blaszek nawet na bezpiecznik ;) wiec gdzie on jest ? :D
Oscyloskop i jaki idzie przebieg? Czujnik położenia wałku rozrządu sprawdź też czy sygnały są. Pompa paliwa pracuje?
mozliwe ze od tego nie swieci kontrolka check i nie moge sie polaczyc z ECU? PS a ktory to przekaznik pompy paliwa? autodata podaje ze w kabinie nie ma przekaznika pompy paliwa
zgadzam się z tobą ale uszkodzona pompa czy sterownik pompy bo co może być uszkodzone w pompie żeby paliło bezpiecznik
Stań przed samochodem, nad prawym reflektorem masz jeden albo dwa przekaźniki, ten z lewej załącza pompę po uruchomieniu rozrusznika. Rozbierz i napraw, jak się nie da kup na szrocie (bodajże Vectra i Omega 1.8, 2.0 ma ten sam), w serwisie chcą 170 zeta.
Sprawdzi pompę paliwa i wtryskiwacz
Najpierw spróbuj przeczyścić wężyki czy nie są zapchane. Następnie zobacz czy podczas kręcenia rozrusznikiem z węzyków leci równo paliwo. Jeśli nie będzie nic leciało po przeczyszczeniu wężyków to masz pompę do sprawdzenia. Możliwe że padł ci zaworek cisnienia paliwa na pompie
Pewnie imo. To silnik Opla czy Isuzu? Jak Ci nie zależy usuń obudowę zaworu przy pompie /imo/.
Na przewodzie do serwa sprawdż czy nie ma dziury/ułamany króciec,przewód do EGR,podstawa zespołu wtryskowego,czujnik temp. cieczy,masy obok akumulatora,przekażnik pompy paliwa.
Witam, U mnie był problem z rozrusznikiem. Wymieniłem na nowy i śmiga do dzisiaj bez problemu. Pozdrawiam
Pompa paliwa do sprawdzenia.
Chodzi mi dokładniej jak założyć ten mechanizm od dodawania gazy na pompie
Oczywiście gdy pompa nie daje właściwego ciśnienia to objaw ten jest prawidłowy. Pozdrawiam.
Nie mam schematu pod ręką, ale to nie ta pompa.Rezystor wstawiało się do VP37 nie VP44.Tu rezystor nic nie da. Można próbować kombinować z przepływomierzem, ale też szału nie będzie. Wyjściem, poza chipem, jest box cyfrowy wpinany między wiązkę a pompę lub dopinany bezpośrednio do elektrozaworu dawki. Czemu pompa daje za mało paliwa ?
Witam Sprawdź kontrolką z żarówki czy gdy nie słychać pompy jest napięcie na jej przewodach ,wówczas będziesz wiedział wszystko.
Witam mam problem z odpowietrzeniem i odpaleniem samochodu Opel vectra b 2.0 dti. W aucie był wyjęty nastawnik pompy i oddany do sprawdzenia. Po złożeniu pompa nie chce podać paliwa na wtryski. Całkowicie jest sucho. Co może być przyczyną? Z góry dziękuję za pomoc.
zawor pompie paliwa prądu pompie paliwa przestawienie pompie paliwa
termostat danfoss parametry schemat silnika pralki siemens onkyo podłączyć bluetooth
Jak ustawić histerezę w Vaillant ecoTEC Plus? Silnik komutatorowy w pralce Samsung R1045AV