https://obrazki.elektroda.pl/1165795400_...
Wtyczka do wersji z czujnikiem poziomu płynu chłodzącego. Instalacja jest przygotowana pod pełne wyposażenie. Pobór prądu sprawdź miernikiem. Lub akumulator zakończył żywot.
Ten przewód nie wygląda na orginalny.
W Astrze sygnał prędkości idzie osobnym przewodem z modułu ABS/ESP/TC, a w przypadku braku tych układów — z modułu konwertującego sygnał z piasty lewego przedniego koła. Akurat mam schemat do Vectry 2000r i 2001r. Chyba nie było wersji bez ABS, sygnał z ABS to przewód BURD. Pamiętaj że sygnał prędkości połączony jest z licznikiem, wyświetlaczami, radiem,...
Jeśli się nie łączy po OBD sprawdz dokładnie wszystkie bezpieczniki nisko amperowe te brązowe. 5-7 A . Sprawdź czy po przekręceniu zapłonu słyszysz wyraźnie klikanie przkaźnika na głównej tab. z bezpiecznikami. Sprawdź ten przekaźnik czy przkazuje prąd. Jeśli tak musisz dobrać się do sterownika sprawdzić masy i zasilanie na dojściu .(Rozrusznik nie...
(at)bumble Nie ma na to odpowiedzi wprost, bo jest zbyt wiele zależności. Kto, jak, na czym, od kogo... A jesli już remontujesz mieszkanie: Jak wykonać to prawidłowo (ale każdy robi, jak uważa!): Wszystkie przewody, niezależnie od przeznaczenia i zastosowania, układamy w peszlach. Każdy przewód, niezależnie jaki i do jakiego celu go wykorzystamy, rozprowadzamy...
Vectra to raczej przewód koncentryczny w technologi DOCSIS jak najbardziej możliwa prędkość 600Mb/s.
podejrzewam że masz reduktor uruchamiany podciśnieniem sprawdź cienki przewód podciśnieniowy od kolektora do reduktora
Czy można coś wykombinować z tymi wejściami abym mógł sobie normalnie podłączyć router w sypialni? Nie, całe gniazdko do wymiany. Ale tylko pod warunkiem, że w przewodzie idącym do tego gniazdka jest tylko i wyłącznie sygnał kablowy DOCSIS. Jeśli jest tam jakakolwiek inna usługa, nie związana z DOCSIS od tego operatora - pomysł w ogóle nie zadziała....
(at)mateuszrodak1 TV też od Vectry, jest dekoder? Vectra to kablówka, czyli standardowy EuroDOCSIS. Czyli jak z gniazdka wychodzi sygnał DOCSIS od Vectry i idzie do dekodera, to monter założy za gniazdkiem splitter Teleste, i jeden przewód koncentryczny pójdzie jak szedł do dekodera, a drugi też koncentryczny przewód, pójdzie do modemu kablowego.
Witam! Jak jeździsz na gazie to normalne że bedzie Ci się paliła kontrolka "check engine". A jeśli chodzi o to gaśnięcie to podejrzewam że masz pęknięty przewód gumowy co łączy filtr powietrza z kolektorem. Mój kumpel miał takie same objawy w swojej Vectrze. Taki przewód gumowy to wydatek ok 70-90 zł. Pozdrawiam ;)
tylni Tylny. Może być rozwarstwiony przewód elastyczny.
dostawca internetu jest vectra do ich rutera podłączony jest właśnie ten komputer i drugi nowy router tenda ac10 Jak podłączyłeś Tenda, do jakiego portu wpiąłeś przewód z modemoroutera Vectry - do WAN/LAN? Jeśli do WAN, to może bałagan robić podwójny NAT. A jeśli Tanda podpiąłeś pod LAN, to ma być ustawiony tak: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Jeżeli czarny to plus zasilania po kluczyku. Coś mi się przypomina, że ów pojedynczy przewód szedł do kondensatora przeciwzakłóceniowego umocowanego z boku na głowicy, ów kondensator tłumił zakłócenia jakie ewentualnie mogła generować cewka zapłonowa, ale nie był stosowany zawsze.
Bez względu czy skonfigurujesz urządzenie czy też nie, dioda po podłączaniu do portu WAN (niebieskie gniazdo) przewodu (od operatora) powinna świecić. Możliwe, iż urządzenie jest zepsute. Czy jak wepniesz przewód (od vectry) do komputera to karta sieciowa wykrywa podłączenie?
Kolego to zacznij od rozebrania drzwi bo może się okazać że silniczek jest dobry tylko przewód na zginaniu się ułamał .
Uzgadniałem to z działem technicznym i mówili, że przez to gniazdo po spliterze łączy ten modem, I zdalnie to stwierdzili, w ogóle nie widząc miejsca? :D Bajkopisarze :D Albo gniazdko DATA, albo splitter. Przygotuj się na to, że jak przyjedzie monter, to nie będzie miał ochoty, ani czasu bawić się Twoimi gniazdkami czy kabelkami - będzie decyzja "nowy...
Przewód niebieski z czerwonym pasmem.
No przecież pisze, że jeżeli na zamek wychodzą tylko dwa przewody sterujące, to jest to wyjście niskoprądowe masy, czyli możesz podpinać się bezpośrednio pod brązowo-czerwony i brązowo-biały. Przy tym podłączeniu jednak nie uzyskasz ryglowania - potrzebne są dwa impulsy na zamknij i łączysz się wtedy pod inne przewody. W Vectrze podpinasz się bezposrednio,...
Na allegro masz przewody za około 150 zł .W VB najczęściej rozszczelnia się przewód elastyczny przy kolektorze wydechowym ja osobiście przykręcam kawałek blachy miedzy przewodem a kolektorem.
Z instrukcji serwisowej wynika że ten telewizor (SHARP VT-1418M) posiada wejścia ( IN ) Video oraz Audio. Prawdopodobnie Masz niewłaściwy przewód SCART/ RCA (cinch) i stąd ten "problem".
Sprawdź przewody podciśnieniowe. Któryś może być przetarty. W szczególności zobacz w jakim stanie jest przewód gumowy łączący korpus przepustnicy z czujnikiem podciśnienia...
sprawdź miernikiem czy dochodzi zasilanie do centralki,może gdzieś przewód się przetarł
Zgłaszaj to operatorowi - sam nic z tym nie zrobisz. Sygnał masz rozstrzelony w każdym kierunku. Technik musi to sprawdzić - na moje przewód w mieszkaniu od modemu aż do locboxa do wymiany.
Witam. Dzisiaj sprawdzałem przewody WN w vectra B i na trzech jes od 5KΩ do 7KΩ a na czwartym niema wogóle żadnego oporu, ale autko chodzi na wszystkie cztery cylindry i niema przebicia (sprawdzałem w nocy) Dodam że vectra szarpie przy dodaniu i odjęciu gazu podczas jazdy. Czy to oznacza że przewody WN są do wymiany? Pozdrawiam
Witam . Vectra B 1.6 16v 97r nie pali na drugi tłok . Nie ma reakcji na zdjecie przewodu ze świecy . Podmiana świecy nic nie dała . Natomiast podczas zdejmowania przewodu iskra bije na obudowe silnika . Podmiana przewódu nic nie daje występują takie same objawy
Najprawdopodobniej trzeba zamienić przewód ACC z +Battery miejscami (zazwyczaj czerwony przewód z żółtym). Problem był wielokrotnie wałkowany na forum.
Wszystkie przewody, prócz dwóch grubszych, będą podopinane do innych. Te dwa będą połączone z rozciętym przewodem jednego koloru. Odłączyć. Przewód z instalacji samochodu połączyć z powrotem. Auto powinno odpalić.
Prawy boczek przed drzwiami. Odepnij sterownik i próbuj podać napięcie na silnik siłownika prawych drzwi. Przewody masz w wiązce. Chociaż przy twojej usterce, ja bym stawiał na trzepnięty przewód właśnie od silnika, a nie switcha.
Tak, połamane przewody są typowym uszkodzeniem na przedniej osi. Można to sprawdzić za pomocą miernika analogowego, wyginając przewód w każdą stronę. No i jeszcze jedna rzecz, w Oplu często do złącza dostaje się woda i ono koroduje.
Rozumie, równolegle rozmawiam z nim na PW i wszystko rozumie, tylko chyba tłumaczący się trochę zagalopowali w komplikowaniu sprawy. To małe mieszkanko w bloku, jest skrzynka teletechniczna do której wchodzi światłowód i w której jest router od ISP. Ze skrzynki wychodzi jeden przewód Ethernet'owy, który prowadzi do gniazdka RJ-45 w salonie (i jest to...
zgnił przewód brązowo-żółty w wtyczce ECU lub w jej pobliżu. idzie od pinu 72 we wtyczce A do cewki przekaźnika systemowego.
jasne brazowy przewód musi byc podłaczony pod minus cewki tzw musi pobierac impuls cewki
Odłącz cienki niebieski przewód od alternatora ,włącz zapłon i dotknij do obudowy alternatora czy lampka się zapali , jeżeli nie to dotknij do silnika . Jeżeli się orientuję to w silnikach oplowskich był przewód masowy jak wspominał kolega ADAM 7009.
Masz cofkę paliwa lub , podmarznięty przewód paliwowy na odcinku - bak, filtr paliwa. Zdejm z filtra paliwa przewód /rurkę/ doprowadzający paliwo do pompy , zalej paliwem i próbuj odpalić.
94 przewód brązowo żółty idzie na 1 pin modułu wentylatorów 72 przewód brązowo żółty idzie na pin B21 skrzynki bezpieczników do cewki przekaźnika (styk 85, przekaźnik u mnie opisany jako K46)
to przewód lampki check silnika, połącz te kable i zobacz czy zaświeci lampka na desce. Sterowana masą.
Masz przytkane wtryski od jazdy na gazie. Wlej srodek do czyszczenia wtryskiwaczy np wynns lub inny. Sprawdz pompe paliwa na cisnienie i wydajnosc. Odkrec przewód powrotny i zobacz czy leci paliwo jak pracuje pod obciazeniem.
Może być przewód od jakiegoś czujnika przerwany i po naciągnięciu ciepłej izolacji dzieją się cuda. Jak ostygnie izolacja się kurczy i przewód styka. Ale przyczyn może być wiele. Ale stawiałbym aczej na czujniki. POZDRAWIAM
Moduł centralnego jest po prawej stronie obok nogi pasażera , ale skoro tak wariuje to należałoby sprawdzić czy nie jest gdzieś przetarty przewód , który jest wprowadzony w drzwi, jeśli z jakichś przyczyn pęknie sprężyna i przewody się nie chowają to mogły zostać przycięte drzwiami. Miałem taką Vectrę i u mnie działał super nawet podpiąłem mu sterowanie...
Problem masz z alternatorem lub przewodami do alternatora.Przy braku płynu świeci tylko ręcznego.Odkręć korek płynu hamulcowego i podnieś do góry ,powinna się zapalić kontrolka tylko ręcznego.Spuść ręczny, odpal i cieki przewód odkręć i dołącz do masy,objawy powinny być takie jakie u ciebie występują.
Jak nie ma iskry na 2 i 3 to może być uszkodzony sterownik lub uszkodzony przewód między cewką a sterownikiem. Dioda LED z rezystorem 1k i będziesz wiedział czy sygnał z ECU wychodzi.
Masz rację.To ustrojstwo / pompa paliwa/ jest zasilana przez przekażnik , którego cewka sterowana masą przez ECU. Dlatego musisz sprawdzić , skąd dostaje 12V + na przewód do pompki. Musi to być 30 /stały plus/. Zarówkę w rękę i do roboty.
Check raczej odpowiada za błędy układu sterowania silnikiem i poważnymi systemami, przy braku płynu spryskiwaczy raczej nie powinien świecić. Zauważ, że podane przez Ciebie gniazda bezpieczników w większości nie mają styków w środku (oprócz 32 i 33), więc nie było tam firmowo bezpiecznika, albo ktoś nieźle grzebał. Dodano po 4 Myślę, że może być problem...
Sprawdź czy napewno masz te 150Mb bo filmy HD puszczone z sieci nawet na 10 laptopach powinny działać płynnie.
podpowiesz który to przewód Jaki przewód???
sygnał prędkości obrotowej silnika należy pobrać z zacisku nr"1" cewki zapłonowej. poznasz ten zacisk po opisie przy wyprowadzeniach cewki albo po tym że wychodzi od niego przeważnie zielony przewód (przy wtyczce cewki)albo po tym że przy odłączonej cewce na wtyczce brak napięcia +12V przy przekręconym kluczyku w stacyjce.
Jezeli tablica nie była jeszcze otwierana to po odkreceniu srub u góry wyjmujesz ją i żeby wyszła wiecej przecinasz opaski zaciskowe które trzymaja wiazki kabli! Z tyłu tablicy jest taki mały komputerek czarny po prawej stronie od kierownicy,do tego kompa idzie taka wiazka kabli która jest połaczona wtyczka,w tej wiazce znajdziesz szary kabel cienki...
Wytnij ten rezystor połącz przewód tak jak w oryginale był i zobacz co było powodem ,że ktoś go założył. Byłoby dobrze jakbyś miał kompa pod którego możesz podpiąć samochód i podejrzeć pracę przepływomierza w parametrach .
Witam! Muszę wymienić uszczelkę pod miską,więc będę ją demontował.Czujnik i przewód już kupione,ale nigdzie nie mogę znaleźć gdzie mieści się złącze w które wpina się ten przewód. pozdrawiam
Obydwie opcje przecież da się bez problemu sprawdzić. Miernik albo żarówka. Przewód na elektrozawór gazu koloru niebieskiego we wtyczce sterownika. Zmierz czy po przełączeniu na gaz jest +12V, Potem wypnij wtyczkę i podaj na ten przewód +12V i usłyszysz działanie elektrozaworów jak tak to drąż problem w sterowniku bo to ich przypadłość. Zmierz i sprawdź...
Rozumiem, że to standardowe pasmo sygnalu kablowki? Tak, w takim zakresie działa EuroDOCSIS. W sumie jest to jakis pomysl, dziekuje za sugestie. Oczywiście dzwoniąc dopytaj o szczegóły - cena w Vectra może być jednak inna. Ale biorąc pod uwagę, że monter wszystko ma, ma wszystkie niezbędne elementy do wykonania tego co potrzebujesz, dodatkowo wyreguluje...
vectra telewizja przewód vectra przewód paliwa przewód przelewowy vectra
usunąć konto użytkownik volvo silnika regulacja zbieżność kolor
radio makita przecinarka plazmowa
Amica EAW7123ED – gdzie znaleźć service manual, tryb serwisowy, kody błędów Schemat bezpieczników Volkswagen T5 1.9 TDI 2009 – lokalizacja i opis skrzynek SA–SF