Masz cofkę paliwa lub , podmarznięty przewód paliwowy na odcinku - bak, filtr paliwa. Zdejm z filtra paliwa przewód /rurkę/ doprowadzający paliwo do pompy , zalej paliwem i próbuj odpalić.
Z tego co pamiętam to pod maską po lewej stronie obok akumulatora, chyba zielony lub fioletowy . Ważne że idzie do niego gruby czerwony i gruby czerwono-fioletowy przewód.
0,7-0,8 bara mierzone w taki spsób że przed wtryskiem daje się trójnik (przewód z pompy, wtrysk, manometr).
Masz przytkane wtryski od jazdy na gazie. Wlej srodek do czyszczenia wtryskiwaczy np wynns lub inny. Sprawdz pompe paliwa na cisnienie i wydajnosc. Odkrec przewód powrotny i zobacz czy leci paliwo jak pracuje pod obciazeniem.
Masz rację.To ustrojstwo / pompa paliwa/ jest zasilana przez przekażnik , którego cewka sterowana masą przez ECU. Dlatego musisz sprawdzić , skąd dostaje 12V + na przewód do pompki. Musi to być 30 /stały plus/. Zarówkę w rękę i do roboty.
a po co chcesz spuszczać? odkręć zasilanie listwy , nałurz przewód teraz zmostkuj przekaźnik pompki paliwa i włącz zapłon
Przegryziony przez mysz przewód w progu :)
Witam. Posiadam Opla Vectrę A 1.8i gdzie podłączyć obrotomierz w instrukcji jest napisane pod cewkę lub wyjście z komputera, jak jest u mnie może ktoś wie? Jeszcze jedno, czy jest w tym samochodzie lampka rezerwy paliwa?
A po co mierzyć wogóle? Luzuje się przewód powrotny z listwy - jeśli pompa przebija regulator, to jest cacy.
Tak właśnie to jest palnik bez sitka. W piecu z sitkiem przewód paliwa dochodzi do sztyftu żarowego na którym jest sitko.
Skąd pewność, że jest to przewód typowo masowy? Coś musi kluczować te wtryski, nie szukałbym tam problemu ;)
to jest samochód na gaz, więc nie ma sensu robić odcięcia od pompy paliwa. Pozostaje odcięcie zapłonu.
Czyli wymienić filtr , zalać wachę w filtrze do pełna, zdjąć przewód od filtra powietrza i potraktować PLAKIME ? :)
Witam!! Mam mały problem otóż zakładałem alarm w VB rocznik 2000 silnik 1,6 16V po montażu okazało się, że silnik jak jest ciepły znacznie osłabł. Klient był na komputerze i pokazuje się jakiś błąd pompy paliwa. Ciąłem przewód czerwono niebieski w progu. Czy to może być przyczyną?? Samochód ma instalację gazową.
Narazie jest na tym grubszym czarnym przewodzie i jeździ.... Ale tak do końca nie jestem pewien czy jest to dobre rozwiązanie - ztąd ten post Jak coś się będzie działo to dodatkowo równolegle założę przekaźnik na ten cieńszy przewód...
Dzięki wielkie. W takim razie jutro podłącze się pod ten pin. A czy kolorystyka przewodów będzie podobna? Tzn czy to też będzie przewód czarny z brązowym paskiem?
Szukaj w okolicach króćca serwa, lewa strona kolektora ssącego (znaczy się ta od strony kierowcy) powinna tam dochodzić w pobliżu też rurka od od regulatora ciśnienia paliwa.
Przedmuchaj sprężarką przewód paliwowy idący baku. Może być zatkany odpowietrznik przy baku. Zmieniałeś filtr paliwa?
Witam ,zapowietrza sie gdzies układ zasilania paliwem i wiem że temat nie jednokrotnie opisywany i opowiadany na forach, ale już zaczynam siwiec .Wczoraj skończyłem wymianę przelewów z trójnikami z tym że przewód z przelewów nie połączyłem z pompą wtryskową tylko do powrotu przewodu do baku (wstawiłem trójnik), zaś przy pompie przewód od przelewu zaślepiłem...
zawór jest dobrym rozwiązaniem ale trzeba poszukać czemu ucieka, gdzieś ciągnie powietrze ... przed wymianą przewodów było ok? gdzieś jest wyciek paliwa ? nieszczelność na pompie ? a może nie dociągnięty przewód zawory są do dostania na różne wymiary przewodu, koszt ok 30zł
Rozrusznik Kręci iskra jest ale nie zapala zgadza się przewód czerwono niebieski ale mimo wszystko nic się nie odzywa ciekawi mnie to odcięte użądzenie
Paliwa nie podaje bo pompka nie chodzi. Sprawdzę jeszcze zasilanie sterownika tylko muszę znaleźć które to piny. Przyczyną był zerwany przewód, z tyłu za silnikiem. Teraz kontrolka silnika zapala się i gaśnie. A silnik odpala. Dziekuje za pomoc
Na przewodzie do serwa sprawdż czy nie ma dziury/ułamany króciec,przewód do EGR,podstawa zespołu wtryskowego,czujnik temp. cieczy,masy obok akumulatora,przekażnik pompy paliwa.
zdejmij przewód podciśnieniowy z reduktora który idzie od kolektora i go zaślep od strony kolektora. I testuj.
Blokada rozrusznika: Rozłączyć przewód czerwono/czarny(2,5mm)idący do złącza konektorowego wyłącznika zapłonu(stacyjka) Blokada silnika w 1.6: Rozłączyć przewód czerwono/niebieski idący do przekażnika pompy paliwa położony nad lewym progiem po stronie kierowcy
witam komputer do tego nic nie ma , wskaźnik paliwa raczej nie jest podłączony pod komuter , raczej nie łączy ci jakiś przewód , prawdopodobnie masowy , ewntualnie spalić sie może stabilizator napięcia ( jeśli nastapio jakieś zwarcie ) , a może spalił ci się bezpiecznik pozdrawiam
Tak zwane precyzyjne stuknięcie techniczne już stosowałem i nie pomogło. Czy orientujesz się może czy na osłonie pompy paliwa (da się do niej dostać z pod siedzenia z tyłu) jest wyprowadzony też przewód do wskaźnika? Czy można by go wypiąć i wstawić np opornik o określonej wartości w celu zasymulowania pełnego zbiornika?
Pomylone przewody? Uszkodzony przekaźnik? Za mało informacji. Który przewód odłączasz od przekaźnika? Podaj nr styku, nie kolor ;) Czasem nie warto brać pod uwagę kolorów, a dokładne miejsca w które przewody idą. Bywa że są źle powtykane przewody w kostce;)
Wszelkie naprawy bez znajomości zagadnienia mogą zakończyć się spowodowaniem dodatkowych strat. Podanie 12v z akumulatora na przewód sterujący przekaźnikiem pompy paliwa mogło spowodować usterkę sterownika silnika. Sugeruję oddać samochód osobie kompetentnej do naprawy.
Niektóre auta z wtryskiem mają na lini paliwowej zamontowany zaworek z gwintem. Można do niego podłączyć mały wskaźnik ciśnienia. Jeżeli nie masz zawoeka to pozostanie ci założenie jakiegoś trójnika na przewód paliwowy. Zwiększanie ciśnienia paliwa tylko w niewielkim zakresie powoduje wzrost mocy. Mam nadzieję, że wiesz co oznacza więcej paliwa w cylindrze.
Możesz nam wytłumaczyć ,w jaki sposób czujnik temp. silnika , nawet przy jego rozwarciu bedzie "zalewał" zimny silnik? Diagnostyka elektroniczna też nic nie da, tylko sprawdzenie reg.ciśnienia paliwa i samo ciśnienie paliwa. Chyba .że przewód kluczowania wtrysków jest zmasowany , wtedy dwa beda lały cały czas , dwa beda mieć sterowanie!
w liczniku nie było przeze mnie nic grzebane, podlutowałem tylko przewód do przewodu od impulsów. całośc trwała może z 10 min , jak licznik był pozbawiony zasilania. poza przejechanymi kilometrami , prędkość, obrotomierz , wskaźnik paliwa i temp. pokazuje dobrze
W Vectrze b 2.0DTI nie ma pompy w zbiorniku! Podnieś siedzenie, zdejmij pokrywkę rewizji, zdejmij przewody, wyciągnij ze zbiornika smok (musisz wymacać i odblokować zatrzaski trzymające smok i przewód powrotny) i będziesz miał jasną sytuację. Wymień węże gumowe od smoka do pokrywy. Jeśli smok jest pęknięty to znajdziesz taki używany za parę groszy.
Witam ! Ten "dyngs" jest nierozbieralny. Jest tam regulacja na takiej mosiężnej śrubie(rzadko się udaje). W środku jest bimetal i kulka. Przy zamkniętym zaworze podciśnienie przechodzi dalej do siłownika i zamyka klapę. Przy otwartym podciśnienie ciągnie z filtra i siłownik jest otwarty. Pozostaje wymienić ten zawór albo coś pokombinować z klapą. Jeszcze...
Czyli pompa OK? Gdzieś się zapowietrza? jeśli się zapowietrza to czemu kopci na siwo i tak jakby było słychać zawory przy próbie przyspieszenia podczas jazdy ( zaczyna klekotać przy ok 1800obr) ? Czy mogło przestawić się coś na rozrządzie ? i odrazu przestawił się kąt wtrysku ? Co z czujnikiem temperatury? Czemu po odpięciu dopiero grzeje świece? Z...
a śruba mocująca przewód paliwa filtra z pompą nie jest czasem pęknięta. dzisiaj wlaśnie się o tym przekonałem a sprawdziłem po prostu podając paliwo z banieczki tym przewodem w astrze 1,7 DTL. pali jak pszczółka
Witam do tej pory sprawdziłem ciśnienie paliwa wynosi około 3,5bar, został wymieniony termostat z czujnikiem temperatury i płyn dodatkowo myślałem że przewód w zbiorniku paliwa jest dziurawy czy coś ale wszystko jest w porządku, podejrzewam wtryski ewentualnie katalizator ale pewności nie mam a nie chcę wymieniać wszystkiego za koleją bo to są straszne...
Tam nie ma nastawnika jak w VP37. Jeśli miałoby się zapowietrzać przez którąś z uszczelek pompy, to pewnie pompa też byłaby mokra (nadciśnienie w korpusie pompy). W 2.0 DTL/DTH wystarczy niewielka nieszczelność na choćby trójniku od przelewów i paliwo pięknie cofa się do filtra. Przelewy wpięte są w "banjo" od zasilania pompy, więc w przezroczystym...
Kolego przyczyn może być wiele mógł zepsuć się sterownik lub cała pompa, może się zapowietrzać dostawać powietrza pod uszczelniaczami wtrysków lub gdzieś indziej sprawdź wszystkie przewody. Zobacz także czy grzeją świece. Jeśli to nic nie da stawiał bym na pompę wtryskową lub jej sterownik. Ja miałem taki problem w Oplu Vectra B 2.0 DTL auto po nocy...
Z przodu przy chłodnicy jest pompa - od strony pasażera. Do niej dochodzą dwa przewody paliwowe - dolot paliwa i przelew. I właśnie do przelewu dochodzi przewód przelewowy od wtrysków. Do wtrysków doprowadzone są przewody metalowe - to jest dolot od pompy , oraz gumowe ? przewody przelewowe. W moim silniku wtryski są od przodu silnika. na załączonym...
Witam Zrobiłem (znajomy elektryk) odcięcie pompy paliwa wstawiłem przekaźnik 30 40A i włącznik wyłącznik.Na tym samym wyłączniku jest też odcięcie gazu. Od tego czasu auto nie zapalało za pierwszym razem na zimnym silniku tylko im zimniej tym gorzej czasem na we za 7 razem. Ale jak już zapalił to po zgaszeniu palił za pierwszym, czy jak silnik był ciepły....
Witam Moja Vectra po odpaleniu na benzynie, chwilę chodzi normalnie, ale po dodaniu gazu, albo puszczeniu sprzęgła gaśnie. Na gazie chodzi normalnie. Kilka dni temu na szklance wpadłem w poślizg i uszkodziłem przewód paliwowy, wyciekła mi cała benzyna i tak jeździłem na gazie szukając w godzinach szczytu mechanika który mnie przyjmie. Daleko mi do eksperta,...
To zobacz czy przewód jest cały może się uszkodził . Po drugie z tego co pamiętam to na pompę idzie plus po stacyjce więc jak podaż plus na pompę to świece nie powinny się grzać.
spokojnie, zostaw narazie zegary w spokoju a zerknij do czujnika poziomu paliwa (przewody)
Witam wszystkich. Panowie mam wielki problem z moją vectrą jest dość znany na forach ale gdy je czytam to wszędzie piszą co innego. Problem pojawił się nagle z dnia na dzień. wszystko było ok odpalała bez problemu na zimno czy na gorąco. Nagle przestała odpalać. Sprawdziłem filtr paliwa okazał się pusty. Myślałem że jest zapowietrzony ale ściągnąłem...
Witam mam problem z vectrą c 2,2DTI jak dlugo stoi to ciężko odpala. zauważyłem że w przewodach przelewowych nie ma paliwa.
Widziałem na wrsztacie myk z taka pompa koleś założył elektro zawór paliwa z instalacji gazowej i założył na przewód powrotny a zawór podłączył pod stacyjke w taki sposób ze jak wyłanczał zapłon to zawór sie zamykał i nie puszczał paliwa i koles mówił ze jezdzi tak długo a inni kazali mu wymienic pompe. Moze ktoś to sprawdzi jak ma taki zawór i niech...
zgnita wiązka od przekaźnika do pompy paliwa zobacz pod tylnym siedzeniem jak wygladaja przewody
Witam Mam problem z tą Vectrą Zapala mi się błąd 0443 Usterka zaworu przewietrzającego w układzie odpowietrzania zbiornika paliwa. Sprawdziłem zaworek pod aku działa, ma jakieś 56Ω (czy to prawidłowa wartość). Wykręciłem wtyczke kompa pin 47 przewód brązowo/czerwony przewód ok. Drugi przewód elektrozaworu czerwony/niebiesko na nim jest +12V, przejście...
Witam wszystkich. Panowie zrobiłem najgłupszy błąd podczas wymiany filtra paliwa. Nie zalałem filtra paliwem. Paliwo było w obudowie i myślałem, że wystarczy, niestety okazała się że nie i efekcie zapowietrzył się układ. Dajcie jakiś sposób na odpowietrzenie. Ale nie typu odkręcanie wtrysków. Gdzieś kiedyś czytałem że jakiś przewód trzeba ściągnąć,...
Można Zamiast wymieniać przewody paliwowe trzeba podłączyć zygar i sprawdzić ciśnienie paliwa. Jeśli jest ok, to zalej cały bak Pb i jeśli się da postaraj się jeżdzić tylko na benzynie aż się nie skończy (czytaj trzeba pojeżdzić trochę a nie osuszyć bak do zera). Jeśli to by nie pomogło to oprócz pomiaru ciśnienia w układzie trzeba wybrać się do FACHOWCA...
Panowie potrzebuje pomocy! Mam problem z oplem Vectrą b 2.0 dti 2001r. Po nocy nie chciała zapalić, po długim łechtaniu zapaliła ale nie równo pracowała. W końcu silnik wyrównał pracę, ale nie reagował na gaz (góra 1100 obr). U mechanika została podłączona do kompa : Błąd modułu sterowania pompy ,zaworu egr, były to stare błędy zostały skasowane. Po...
Witam, Pompkę założyłem przed filtrem paliwa jak na załączonym obrazku. Przeciąłem przewód który prowadził do filtra kupiłem dwie opaski i zamocowałem pompkę zgodnie z obiegiem oczywiście co jest ważne gdyż razem z pompką ręczną w środku znajduje się zaworek zwrotny. Pozdrawiam http://img527.imageshack.us/img527/1893/...
Ale na bęzynie i na gazie jest tak samo . Natomiast iskra bije na obudowe tylko na tym tłoku na pozostałych nie ma tego mimo że tak samo zdejmowałem przewody . Podmiana przewodu daje taki sam efekt . czy może to być uszkodzenie cewki w ten sposób iż daje za wysokie napięcie i następuje przebicie na obudowę ? Dodano po 2 Przewód podmieniałem z innej...
To jest zwykła pompa zewnętrza Bosch 3bar z Opla Astry/Vectry/Calibry/Omegi Żadna Astra ani Vectra nie miała pompy zewnętrznej, Omega tylko A. Skąd te 13mm? Z tego co pamiętam to tam idzie przewód 10mm, i nie może być mniejsza średnica bo pompa będzie miała ciężko.
Zapowietrzyłeś sobie ją aby to zrobić dobrze musiałbyś skorzystać z pomocy 2 kolegów .ale po 1 zalej filtr paliwa do pełna , następnie ściągnij plastik z silnika i popuśc 1 po lewej przewód wysokiego ciśnienia ten przy głowicy ,2- gi kolega niech kręci jak zapali to zakręć przewód ,jeżeli nie będzie dalej chciała zapalic to trzeci kolega musiałby przez...
Te elektrozawory na dole to jeden idzie na siłownik klap kolektora a drugi na zawór pompy powietrza dodatkowego.Podciśnienie pobierają zaraz z ssącego od dołu.Dalej,z zaworu egr przewód idzie bezpośrednio do ssącego ,regulator ciśnienia paliwa idzie do obudowy przepustnicy (z tyłu)ale nad przepustnicą.Evap wchodzi za przepustnicą i obok niego idzie...
Witam, Mam problem z piecem thermo top c zamontowanym w vectra b 2.2 16V. Mianowicie piec ostatniej zimy działał chodziarz bywały momenty że dość silnie dymił. Piec zdemontowałem i odesłałem do serwisu-w serwisie nic nie zrobili gdyż piec jest sprawny. Niestety po zamontowaniu pojawił się inny problem-piec wgl.nie odpala,pojawia się błąd brak startu....
Witam Żeby nie zaśmiecać forum odświeżę stary temat. Otóż mam problem ze sterownikiem autronic al-700 tzn. Odpalam auto na paliwie i po dodaniu gazu przełącza na gaz. Jednak jak ostatnio zauważyłem sterownik nie odcina paliwa. Odłączyłem przewody od elektrozaworów a auto dalej chodzi. Po odłączeniu przekaźnika pompy paliwa samochód ma więcej mocy więc...
LPG II gen ? Jeśli to C20NE to pompka paliwa startuje wraz z obrotami rozrusznika, przed zabawą z manometrami ściągnij przewód zasilenia paliwa z listwy wtryskowej jeśli cię zdrowo ochlapie to odpuść sobie mierzenie ciśnienia. Sprawdź rezystancję czujnika temperatur ( obstawiam to na 80%) jeśli nie pomorze to zresetuj ECU. odpal na PB i poczekaj aż...
Witam wymieniłem sterownik , przekaźnik włącza pompa paliwa i wtryski.Próba uruchamiania.Nie odpala Iskra jest na zewnątrz ,ale świece zalewa w silniku.Podpala kopułkę ,przewód i niszczy palec rozdzielacza Wymiana kopułki palca i przewodu.Odpala praca na wolnych obrotach .Przejazd ze 150 m próbny i cewkę diabli wzięli ,wymiana cewki.Dziękuje wszystkim...
Jeżeli masz zamek fabryczny to podaj impuls masowy ok. 30s lub z kabelka na pompe paliwa na kabelek brązowo/czerwony (sprawdź go jak chcesz podając masę bezpośrednio na ten przewód). To działa. Zaprogramuj szyby żeby szły same do góry ( włącz zapłon i trzymaj przycisk szyb do góry cały czas, po domknięciu szyb trzymaj jeszcze ok.10s.) :)
To stukanie to wtryski. Silnik tak chodzi ponieważ ma złą dawkę paliwa. Ja miałem to samo silnik jakby się zalewał dodało się gazu a on nic zdławił się i dopiero po chwili zaczynał ciągnąć a jak dymił. Jak masz miernik to sprawdz czy zmienia się napięcie na sondzie, odłącz wtyczke i podłącz miernik pod mase i czarny przewód. Tak jak już ci pisałem.
Witam .Na 99% nieszczelne przewody paliwa. Przy filtrze są uszczelnienia,które czasem "puszczają" Dodatkowo można wstawić zaworek zwrotny na przewodzie nadmiarowym paliwa,czasem pomaga.
Czyli problem po dłuższym postoju? Jeśli tak to trzeba pozbyć się nieszczelności w układzie paliwa tj. uszczelki filtra paliwa i przewody wtryskiwaczy. Jest to tak zwane zapowietrzony układ paliwa.
nie dalej jak miesiąc temu miałem podobny problem wymieniłem uszczelki wtrysków po 30złszt nadmiary paliwa zregenerowałem wtryski wymieniłem filtry i co dalej ciężko palił bo zapowietrzał się przez przewód doprowadzający paliwo do pompy wtryskowej założyłem obejmkę na przewód przy pompie wtryskowej i problem zniknął ale nie żałuję że wymieniłem wszystkie...
W takiej VB często też przełamują się przewody w przelotce pomiędzy drzwiami, a słupkiem (w tylnych drzwiach). Druga usterka to padający mikroprzełącznik w zamku (koszt wymiany samemu 5 złotych). Przewód od pompy paliwa znajdziesz w wiązce w progu po stronie kierowcy (tak jak kolega powyżej napisał niebieski z czerwonym paskiem). Sam centralny zamek...
Witam, Chyba już znaleźliśmy nieszczelność tzn. pod tylnim siedzeniem jest zbiornik paliwa i podmienione zostały przewody na przezroczyste i jak samochód odpalił to były pęcherzyki powietrza i żeby się upewnić, to wziąłem bańkę z 5 litrami ON i podłączyliśmy przewód do tej bańki żeby ominąć zbiornik paliwa i jak odpaliłem samochód to nie było żadnego...
A weź zastąp ten przekaźnik zworą na chwilę, żeby pompa cały czas działała i zobacz czy też zgaśnie wtedy. Byćmozę wyłączenie pompy to skutek a nie przyczyna -> sterownik wyłącza pompę gdy silnik się nie kręci. Tak jest, sterownik wyłącza pompę jak tylko lekko się nagrzeje, około 10-15min auto pracuje normalnie. Potem gaśnie i przy próbie rozruchu...
Załącza na pewno, na wolnych obrotach na pb chodzi w miarę równo, na pewno wszystkie wtryski pracują. Wsadziłem przed chwilą zaślepkę z tworzywa na przewód powrotu paliwa, przejechałem ok 500 m i jest tak jak wczesniej - na gazie super, na pb ledwo da się ruszyć, nie mam mowy o przyspieszaniu. I teraz - przy wyciąganiu zaślepki zarówno ona jak i węzyk...
Witam serdecznie wszystkich, wiem że jest już wiele tematów z kiepskim odpalaniem i problemami z pompą wtryskową, lecz szukałem i jakoś nic podobnego nie znalazłem. Vectra b '96 2.0 dtl Osobiste spostrzeżenia: mam taki problem, iż jak zaparkuję przodem auta w dół (górka) to pali nawet po nocy jak igła (po 2-uch dniach również odpalił), natomiast jak...
Układ paliwowy w tych nieszczęsnych oplach ma taki myk że przelewy wtrysków są wpięte w przewód zasilający pompę wtryskową w paliwo. Natomiast jak ktoś wspomniał wcześniej przewody wysokiego ciśnienia i przelewy nie są podpięte bezpośrednio do wtrysku tylko do tzw potocznie trawersy, (to wynika z durnych założeń konstrukcji, 16 wentli, jeden wałek rozrządu...
a jak rozwiązałeś problem mierzenia prędkosći jazdy ? przez komp. bo musisz się wpiąć do licznika ale tam musi być zamontowany wtedy impulsotor Dodano po 3 jeden z tych co podałeś to będzie czyjnik poziomu paliwa (jak się nie myle to zielony przewód) Dodano po 3 tu masz wszysko czego ci trzeba pozdrawiam i życzę miłej pracy:D http://212.87.231.90/vu/dzialy/porady/mo...
witam opad paliwa można w bardzo prosty sposób sprawdzić. sposób ten jest już sprawdzony przez wiele mechaników. trzeba zdjąć przewód paliwa pod siedzeniem lub pod wykładziną w bagażniku "zależy od samochodu" ze zbiornika i podpięć kompresor (sprężarkę) i puścić około 3 barów powietrza, druga osoba uważnie obserwuje obudowę filtra i wężyki gumowe -...
Witam Postaram się opisać mój problem: samochód opel vectra 2.0 diesel rocznik 1997 kila dni temu auto zwyczajnie mi zgasło, po podłączeniu komputera nie wykazało żadnych błędów, odkręciłem przewody od wtrysków i odpowietrzyłem pompę, odpaliłem i chodził, po zgaszeniu silnika wystarczy czas 2 min i robi to samo tz odpali chodzi 10 sek i gaśnie trzeba...
Witam. Posiadam Opla Vectre 1.6, model C16NZ z paźdz. 1988 i nie mogę nigdzie znaleźć parametrów czujnika temp. cieczy chłodzącej, ale tego od wskazań na tablicy wskaźników. Chyba że w innych modelach ten czujnik jest taki sam. Jest z pojedyńczym przewodem. Pozatym wskaźnik poziomu paliwa i temp. pokazują trochę zaniżoną wartoćś i to wina stabilizatora...
Co do odpalania po postoju to pewnie masz problem z zapowietrzaniem się układu paliwowego, przyjrzyj się przewodom przelewowym, należy zwrócić też uwagę na uszczelkę w obudowie filtra paliwa, postaw auto przodem niżej niż tył i zobacz jak wtedy odpali, a co do kontrolki to czy nie zapala Ci się jak stoisz i trzymasz nogę na pedale hamulca? Jeśli tak...
Witam wszystkich. Mam problem z Vecra B. Jakis mechanik przy montarzu sondy lambda zle zaizolowal przewody od grzałki i nastapilo zwarcie. W efekcie samochód nie zapala. Brak polaczenia ze sterownikiem, brak napięcia na 30 styku przekaźnika pompy paliwa, nie swieci lampka MIL. Po podaniu napiecia na styk w przekaźniku wszystko wraca do normy. Ogladałem...
U mnie problem został rozwiązany. Przyczyna była dość...niespodziewana. Jak się okazało, w szereg obwodu zasilania pompy paliwa (przewód czerwono-niebieski) wpięty był niefabryczny immobilizer, który odcinał ten obwód. W ów immobilizerze umieszczony był przekaźnik, który nie zawsze kontaktował - samochód raz nie pracował na benzynie, a raz pracował...
witam mam opla vectre b 2.0 dti (101 koni) wymieniłem mu wczoraj olej i wszystkie filtry ponadto wyczyściłem mu kolektor ssący miał on z 2cm nagaru musialem przy tym odkręcić przewody od pompy do wtrysków i odpiąć kilka wtyczek od czujników poskręcałem wszystko tak jak było i za nic w świecie nie nie mogę go odpalić pierwsze myślałem ze może ma problem...
1 pompa nie powinna być odcinana po przejściu na LPG 2 sprawdź przewody powrotne paliwa 3 dorób mocowanie pompy 4 zaizoluj przewody wtedy będziesz miał pewność
Tą pierwszą stronę widziałem już kiedyś. Tyle że ja po ichniemu nie kumaty... Mogę sobie tam co najwyżej obrazki pooglądać :cry: Ale dzięki. Za to po angielsku to jak najbardziej. Pobrałem to co wrzuciłeś, ale nie sprawdzałem w aucie z braku czasu. Brak tam niestety opisu kalibracji chwilowego zużycia paliwa. Wnioskuję z tego że to wymaga już przeprogramowania...
Witam forumowiczów. Problem setki razy opisywany i wałkowany na wielu forach lecz bez żadnej podpowiedzi dla mojego przypadku...dotyczy ciężkiego rozruchu zimnego silnika w przedziale temperatur +5/6 do - ... . Samochód Opel vectra B, 2,0 DTI (X20DTH) 1998 rok, przebieg 280 km. W temp jak wyżej po dłuższym postoju ponad 8 godzin bardzo ciężko odpala....
Myślę że zgubił się minus podaj na próbę kawłkiem dodatkowego przewodu minus z akumulatora i chyba wszystko ci ożyje,Stabilizator zasila urządzenia na desce jak popatrzysz po wyjściu ze stabilizatora to będziesz wiedział jakie!!Przy okazji zobacz czy daje napięcie./kontrolką max 1.2 W żarówka/ Brązowy kolor to minus w wtyku na lewym boczku masz przymocowaną...
Diodę sprawdziłem jeszcze raz przed chwilą na kierunkowskazie i działa , Poszedłem już troszkę dalej i ściągnąłem przewody paliwa od gaźnika, doprowadzający i odprowadzający . W żadnym z nich nie ma paliwa , również podczas kręcenia rozrusznikiem . Pompka działa kilka sekund po włączeniu zapłonu , w momencie gdy kręci rozrusznik pompka również pracuje...
Serdecznie witam Mam dziwną przypadłość w tym silniku. W czasie jazdy nagle gwałtownie stracił moc, przestał reagować na pedał gazu. Dobrze że miałem blisko do domu i dojechałem na 1. Kontrolka chek nie zapaliła się. Jak zgasł tak nie zapalił. W zbiorniku 20L paliwa. Dolałem do pełna paliwo i próbowałem uruchomić - za nic nie zapalił. Przyjechał mechanik...
Jest kilka przyczyn które mogą powodować taki objaw. Podam Ci ogólne wskazówki gdzie szukać ( nie wszystkie dotyczą akurat silnika 1.6 i) 1- za wysokie ciśnienie w obwodzie doprowadzania paliwa (sprawdzic obwód doprowadzania paliwa oraz regulator ciśnienia) Powodem tego może być np zatkany lub załamany przewó powrotny paliwowy między regulatorem a zbiornikiem...
Od czujnika ABS tylko przewodu brak.
Witam, Dużo czytam na forum, mało się udzielam, ale problem mnie przerósł. Brakuje mi już pomysłów. Może ktoś z Was coś doradzi. Otóż mam problem z doładowaniem Vectra c 1.9 cdti 150KM 2006r automat. Około miesiaca temu samochód stracił moc. Wyglada tak jakby turbina nie dmuchala w ogóle, ale nie zawsze czasami po odpaleniu jeździ jak powinna do...
Wiem że tematów pełno ale takiego nie znalazłem. Więc mam taki problem: Popsuł mi się centralny zamek tzn. otwierają mi się i zamykaja tylko drzwi od kierowcy i tylko z kluczyka reszta nic. Jak próbuje pilotem otworzyć to tylko mrugną kierunki i słychać takie tyknięcie w sterowniku i przekaźniku pod kierownicą. Jakpróbuje zamknąć pilotem to we wszystkich...
Witam kolegów :) Otóż ni z tego, ni z owego, auto przestało jeździć na benzynie. Z racji tego, że samochód posiada LPG, podejrzenie padło na przekaźnik odłączający wtryskiwacz - niestety to nie on. Sprawdzone zostały również: - pompa i filtr paliwa - paliwo jest i pod odpowiednim ciśnieniem - wtryskiwacz - opór w normie, przy podaniu 12 V na chwilę...
Sprawdziłem ten przewód.Niewiem czy przyczyną mogło być to że przy spawaniu migomatem był odłączony tylko minus,i gzieś na połączeniu przewodu upaliłą się końcówka?Problem polega na tym że te przewody idą do przodu samochodu i niewiem w którym miejscu się łączą.
Witam Saab 93, jak w temacie (silnik praktycznie jak opel vectra 2.2 diesel). Bardzo duże problemy z rozruchem (praktycznie rozruch tylko na samostarcie). Znalazłem zgięty przewód paliwowy (praktycznie prawie zablokowany) oraz 2 nieszczelności w układzie paliwowym. Ale przy okazji teraz odkręciłem pompę niskiego ciśnienia w zbiorniku paliwa - jej ciśnienie...
pompa, listwa z czujnikami i wtryskiwacze przyjdą w sobotę będę podmieniał pokoleji aż coś się ruszy. do pompy dochodzi paliwo, po odkręceniu śruby na torks t50 albo 45 z pompy to taka zaślepka z gumką to po włączeniu zapłonu trysnęła z tego miejsca ropa. pod ta zaślepka jest blaszka wielkości 50 groszy miedziana na małej sprężynce było tam trochę jakiegoś...
Witam, Vicia ma założoną inną pompę vp44 po regeneracji i jest nieco lepiej,ale to dalej nie ta moc,dalej coś przymula jak by coś hamowało auto.Pompiarz który wymieniał pompę powiedział,że w pompie były jakieś śladowe ilości opiłków metalu,ale filtr paliwa był czysty bez opiłków.Nie wiem po czym fachman to poznał,ale jego zdaniem pompa nie była wyjmowana...
Pojadę do kumpla to może popatrzę za czujnikiem, chyba ma dokładnie taki sam silnik, ale http://warsztaty.samochodowka.internetds... ?? Błędy mogą być stare ? Dodam że kiedyś byłem na diagnostyce komp nie miał masy i nie pokazywał błędów ale znalazłem kabel masowy we wtyczce diagnostycznej i podałem...
No właśnie nie ma na tej stronie konkretnych zeczy,a usterkę usunołem.Musialem wybudować czujnik paliwa ze zbiornika.okazalo sie ze był uskodzony jeden z przewodów czujnika.
Mam centralny zamek bez pilota , na czworo drzwi, klapkę wlewu paliwa i bagażnik. Z przodu oba siłowniki MASTER, z tyłu SLAVE. Jak kupiłem rok temu, nie zawsze otwierał drzwi od strony pasażera z przodu. Wziąłem się teraz za tą usterkę i po odłączeniu siłownika z tych drzwi wszystko działa idealnie (jeździłem tak ponad m-c). Sądziłem początkowo, że...
Weź żarówkę 21W i podłącz do grubszych przewodów we wtyczce pompy. Może to nas początek?
Acha jeszcze dodam że auto rozbierasz jak Vectrę bez bulu i ma normalne sygnały (bardzo mało cyfrówki) czyli technika lat 90tych
vectra przewód vectra paliwa vectra vectra paliwa
wzmacniacz 2sd2390 2sb1560 whirlpool kontrolka montaż front zmywarka
obrotomierz motocykl obrotomierz motocyklowy
Wymiana boczka drzwi i bagażnika Hyundai ix20 Programowanie modułu SAM w Mercedesie SLK 2014