Ktoś dołożył w drzwiach sterowanie centralnym, ciekawe.
Moduł centralnego jest po prawej stronie obok nogi pasażera , ale skoro tak wariuje to należałoby sprawdzić czy nie jest gdzieś przetarty przewód , który jest wprowadzony w drzwi, jeśli z jakichś przyczyn pęknie sprężyna i przewody się nie chowają to mogły zostać przycięte drzwiami. Miałem taką Vectrę i u mnie działał super nawet podpiąłem mu sterowanie...
To jest sterownik centralnego, zasadniczo. Schematów dużo jest w dziale download samochody. Sterowanie siłownikami jest na trzech przewodach. Czarny z żółtym, niebieskim i czerwonym, brązowy masa, czerwony plus. Sygnał z drzwi sterowanie minusem, brązowy z białym i brązowy z czerwonym paskiem. Masz chyba wypaśną wersję z alarmem.
Jezeli słychać "pyknięcie" a żadne drzwi nie działają to nalezy szukać w sterowniku a nie przełączniku.Przecież to takie logiczne,po co szukać w przełączniku skoro steruje jakimś przekaźnikiem?
Sprawdź przelotkę w drzwiach.
Plus powinien pojawić się TYLKO i wyłącznie w chwili zamykania bądź otwierania samochodu na czas ok. 1 sek. Ale może zacznijmy od tego, czy możesz sterować centralnym zamkiem z drzwi pasażera bądź z bagażnika?
podłączyć do czerwono-żółty pin25 czarne złącze 46PIN na module sterownika w drzwiach kierowcy (sterowanie z wkładki drzwi)
Sterowanie c.zamkiem Vectra C na jednym przewodzie , u mnie czerwono zółty wychodzący z zamka drzwi kierowcy. zamknij z ryglem(safe lock) - masą otwórz - masa przez opornik 470 ohmów
Dobrze, ale czy można szerzej? :) Np czy jeśli odłączę przewód ze stacyjki, to czy będzie też piszczał po otwarciu drzwi przy wł. światłach? Bo jeśli biper jest zintegrowany z urządzeniem, które steruje oświetleniem, wycieraczkami itp, to pewnie będzie ciężko.
A nie grzebał tam jakiś domorosły elektryk wcześniej ? Nie widać śladów ingerencji ? Schemat tych szyb jest bardzo prosty, wpinasz się w odpowiedni obwód (tu musisz sobie obejrzeć skrzynkę z bezpiecznikami i opis do niej), następnie zasilanie leci do przełącznika w lewych i prawych drzwiach. Bawiłem się tym tematem w renówce, tam taki przełącznik w...
Może sprawdź bezpieczniki?Być może poluzował się lub spalił ten od sterowania centralnym?
Witam,mam problem z rozłożeniem zamka ze sterowaniem z drzwi kierowcy, auto to vectra c 2005r.Wyjąłem ten zamek bo, nie działa zamykanie kluczykiem w drzwiach, otwiera ale tylko mechanicznie a nie steruje resztą drzwi, jest też błąd: przycisk drzwi kierowcy ,przerwany obwód lub za wysokie napięcie.i chciał bym w nim jest przyczyna ,odkręciłem 2 śrubki...
czarny - stały "+" brązowy - masa czarno-żółty i czarno-czerwony - siłowniki drzwi jeżeli jest funkcja deadlock należy odciąć przewód czarno-niebieski wychodzący z drzwi kierowcy i połączyć go z czarno-żółtym. W załączniku schemat fabrycznego c. zamka jeśli zostaje oryginalny sterownik to brązowo-biały(otwieranie) i brązowo-czerwony(zamykanie) sterowane...
czujnik z siłownikiem to taki, który, gdy da mu się sterowanie od centralki otworzy lub zamknie drzwi, oraz zrobi to samo z innymi zamkami, gdybędziesz nim poruszał/// natomiast sam czujnik nie nie ottworzy, anie nie zamknie drzwi, można nim tylko sterować, taki jest na pewnow daewoo nexia.
Podepnę się do tematu założyłem sobie szyby na tył do opla vectry b i wydaje mi się że nie działają poprawnie stacyjka na zapłon odpalam auto wszystko działa silnik pracuje otwieram którekolwiek drzwi wszystko działa zamykam drzwi wyłącznik drzwiowy rozłącza mi sterowanie szybami muszę zgasić auto i ponownie odpalić lub nie zamykać drzwi po otwarciu...
Sterowanie jest parametrem 470OHM na czerwono-czarnym przewodzie w sterowniku w drzwiach kierowcy. Pełna masa otwiera, 470OHM zamyka.
Sprawdż czy dochodzi sterowanie do tego siłownika - jak dochodzi to wyłam mocowanie druta w siłowniku! Pozdrawiam.
Wygląda na centralkę pilota do sterowania centralnym zamkiem. Być może MINISTER AMT
Długo czekałem i się nie doczekam już chyba... Edit: Mechanik sprawdził mi wiązki w drzwiach i okazało się, że można śmiało wstawić siłowniki i sterownik do drzwi kierowcy... Więc biorę się za temat ... chętnych zapraszam po porady na pw. Temat zamykam.
Niektóre braki można sprawdzić podłączając komputer diagnostyczny. Co do przenoszenia bezpieczników to trochę zabawy z tym jest,co do brzęczyka otwartych drzwi i sterowań, to prawdopodobnie nie są przeniesione wszystkie wiązki.
Witam ponownie. Aby zakończyć temat - uszkodzony okazał się przełącznik wycieraczek - dla pełnej informacji w vectrach czasową pracą wycieraczek przednich , tylnych ,awaryjne ,kierunki,ogrzewanie szyby lusterek ,domykanie szyb, centralny, wygaszanie ośw kabiny , wył drzwi itp steruje moduł tzw. multitimer znajdujący się w skrzynce z bezpiecznikami....
Jeżeli padł Tobie komputer od centralnego, mogę Tobie sprzedać laptopa z pentium II. To i tak za dużo, żeby obsłużyć twój centralny, ale może go gdzieś upchniesz. Nadmiar mocy wykorzystaj do sterowania wyciszaniem radia. MODERATOR - proszę o interwencję.
central masz pewnie zakladany i silownik w lewych drzwiach jest zle wyregulowany lub wysiadl .w lewych drzwiach masz silownik prawdopodobnie na piec przewodow bialy i brazowy to sterowanie .ewentualnie sprawdz przewody wychodzace z drzwi do slupka te w gumie moze sie przelamaly bo te chinskie zima potrafia zawiesc .napisz co i jak :}:D
Panowie założyłem sobie sterownik centralnego zamka otwieranego z pilota z mozliwoscia alarmu.I o to pytanie.Chce podłaczyc centralke pod czujniki otwarcia drzwi(zeby wylo jak sie otworzy drzwi).W instrukcji jest napisane ze podlaczam pod czujnik drzwi sterowany masa.Ja zas w mojej Vectrze mam tam dwa kabelki na jednym jest plus a na drugim minus.Sprawdzałem...
Cze. iNTELL TY może potrafisz, ale po co wyważać otwarte drzwi. Navi ma racje, klient i weksel zawsze wracają. Pozdrówko
Witam a więc centralny na pilota jest orginalny w kluczyku ale ja chciałbym w przyszłości ją sprzedać i dlatego chcę doprowadzić wszystko do wersji europejskiej rozumiem że trzeba dokupić całą klamkę ale myślę że zamek drzwi także ponieważ w nim jest sterowanie centralnym z kluczyka no i chyba trzeba trochę instalacji proszę o radę
Masz Koleżko zwalone wyjście sterujące centralnym zamkiem lub nie ma zmiany stanu na jednym z siłowników drzwi przednich. O ile dorze pamietam to przewody brązowo-biały i brązowo-czerwony na lewym progu idące z przełacznika drzwi kierowcy do sterownika. Na początek warto spróbować odpiąć sterowanie od FOXA i sprawdzić zamykanie/otwieranie z lkuczyka...
A może w drzwiach kierowcy wogóle nie masz siłownika?? Już teraz niepamiętam dokładnie jak jest w vectrze. Może z klucza sterujesz tylko resztą siłowników, a od kierowcy cycek idzie w góre od samego kluczyka??
U Ciebie nie da się otworzyć drzwi przyciskiem ponieważ zadziałał tzw. deathlock. Jest to objaw prawidłowy(od strony mechanicznej). Ma na celu uniemożliwienie otwarcia drzwi przyciskiem po zamknięciu centralnym zamkiem. Za twoje uszkodzenie najczęściej odpowiada uszkodzony mikroprzełącznik który znajduje się wewnątrz kasety mechanizmu sterowania c.z....
co to znaczy ?? podtrzymanie otwierania po wyłączeniu zapłonu. Chodzi mi o to, że w oplu sterowanie elektrycznymi szybami działa po wyłączeniu zapłonu do czasu otwarcia i zamknięcia drzwi lub przez ok 12 minut po wyłączeniu zapłonu. Analizując połączenie tego układu w instalacji wywnioskowałem, że ten układ będzie odpiweidzialny za podtrzymanie sterowania...
w sieci jest tego milion, ale tak , centralka jest po prawej stronie w nogach pasażera w słupku, plus czerwony, masa brązowy, impuls zamknij brązowo czerwony, otwórz brązowo biały,( z kołka w drzwiach )pradowe na silniczki w siłownikach to czarno czerwony i czarno żółty, jeśli masz ryglowanie to na rygle jeszcze idzie impuls prądowy czarno niebieskim,...
W książce sam naprawiam Opla Vectra wyczytałem , że centralka rozpoznaje uszkodzenie siłownika od centralnego zamka i po pięciu nieudanych próbach ignoruje go. Patrząc na schemat elektryczny z tej samej książki widzę że wszystkie siłowniki są podłączone do tych samych kabli . Więc jak to możliwe żeby nie uruchamieć któregoś ze siłowników skoro wszystke...
jeżeli w alarmie niebieski przewód jest od sterowania masą to możesz się wpiąć w krańcówkę drzwi, po otwarciu drzwi masz na przewodach - [Można się upewnić czy na danym przewodzie jest masa, wpiąć się miernikiem między +aku a tym właśnie przewodem od którego potrzebujesz masę jak będzie po otwarciu drzwi 12V to wpinaj śmiało]
Sprawdź bezpieczniki, to raz, dwa, czy alarm wyłącza się jak otworzysz lub zamkniesz kluczykiem w zamku drzwi?, Przycisk od alarmu na pulpicie służy do wyłączania czujników ruchu, nawet gdy zrobiłeś na nim zwarcie między jego pinami, nie powinno dojść do uszkodzenia centralki. Czy centralny zamyka drzwi z pilota? Czy lampka oświetlenia wnętrza działa...
Hmmm to chyba mamy problem :), bo mówimy o różnych vectrach, moja ma głosniki w półce, dlatego wole je tam zostawić, bo szybciej przerobie półke na jakąś z mocnej płyty itp niż drzwi. Czy takie przrobienie nie wystarczy?? Kasy mam nieduzo bo chciałbym sie zamknać w 2000 zł bez radia ale za to wzmacniacze mogą być używane :). W używane głosniki trochę...
W prądowe kable się wpinasz sterowaniem?? W tej vectrze ryglowanie jest mechaniczne w drzwiach kierowcy, klucz w położenie poziom, reszta jest ryglowana elektrycznie z centrali zamka. W vectrze b wszystkie drzwi ryglowane są elektrycznie.
Mam problem z panelem sterującym drzwi kierowcy dziala wszystko prócz przycisku od ryglowania drzwi dodam że już go czyscilem co mogę jeszcze zrobić??
Nie możliwe, lampki w drzwiach mogą świecić tylko w tych które są otwarte a po wciśnięciu krańcówki od razu gasnąć, tak pisałem wcześniej są sterowane bezpośrednio z krańcówek, bez żadnej elektroniki. co ma wspólnego centralny zamek z oświetleniem? To że światło nad lusterkiem jest podtrzymywane przez jakiś czas po zamknięciu drzwi, gaśnie szybciej...
Witam mam pytanie czy ktoś miał taki przypadek w vectrze a, iż przy wyjętym kluczyku i zamknięciu auta świecą światełka od sterowania drzwi i można je zamykać i otwierać ,gdy kiedyś gasły i nie można było otwierać drzwi.Bardzo bym był wdzięczny za wskazówke gdzie szukać przyczyny ponieważ rozładowuje mi to akumulator
dziękuje za zainteresowanie i odpowiedzi jeszcze dziś pójdę sprawdzić, tylko dopytać się muszę: - z tym gniciem przewodów to chodzi o te które są w gumowym kołnierzu między drzwiami a słupkiem B? - "manualne za sterowanie" chodzi o wciśnięcie rygla ?? Bo tylko to mi się nasuwa, skoro miałbym odłączyć wiązkę z drzwi - a co do mikrostyków to gdzie one...
Czy ktos moze wie jak podaczyc automatyczne zamykanie drzwi po uruchomieniu silnika. Z alarmu jest wyjscie "zamykanie i otwierznie zam. cent. sterowane zaplonem, wyjscie o polaryzacji ujemnej podlaczamy przez rezystor 380 Ohm" ... tylko nie wiem do czego ? Moze ktos ma schemat elektryczny do Vectra C (do B widzialem na uplodzie, ale to nie to samo).
Koledzy jeśli chodzi o zablokowanie silniczka to jest to nimożliwe ponieważ cały mechanizm mam wyciągnięty-i jeśli podłącze bezpośrednio to śmiga. Pierwszy problem to podłączenia a drugi to ....... wpięcie się pod włącznik szyb. Kurcze tam jest tyle kabli że głowa mała:-( Jeśli wiecie jaki kolorek kabli wychodzących z włącznika lub wiązki w drzwiach...
Chciałbym ci pomóc, ale nie wiem w którym miejscu znajduje się centralka! Całość wydaje mi się że jest fabrycznie montowana. Centralny zamek na cztery drzwi i bagaznik. Sterowanie alarmem tylko z drzwi kierowcy. Powiedz mi w którym miejscu mam zobaczyć a zobaczę co to jest. Samochód jest z 92 roku. Może te informacje Ci pomogą.
Centralka zamka centralnego:czerwony-plus12v ,czarny -masa,biały i brązowy sterowanie masą . Weź próbówkę sprawdź czy jest zasilanie , potem próbówka do plusa i sprawdź na białym i brązowym na zmianę przy zamknięciu i otwarciu powinna się pojawiać masa,jeśli nie to siłownik w drzwiach kierowcy lub kable między drzwiami a centralą.
Multitimer nie steruje centralnym zamkiem i szybami. Posiada wejście dwóch przewodów od silników zamków, oraz trzeci sygnał z modułu centralnego zamka, zapewne informujący o stanie zamknięty/otwarty aby mignąć kierunkowskazami i włączyć/wyłączyć światło wewnętrzne. Podnośniki co prawda są zasilane na stałe, ale przełączniki z zacisku W stacyjki (kluczyk...
Poszukuje schematu modułu sterowania szyb do opla vectry rocznik 1992,moduł zbudowany jest na układzie ZC88870CP brak więcej informacji o typie czy modelu danego modułu , znajduje się pod silnikiem napędu szyby(w każdych drzwiach). do modułu podłączonych jest 6 przewodów zasilających .w samochodzie tym brak jest sterowania tylnych drzwi. Napięcia zasilające...
To nie są kostki do szyb tylko do elektrycznych lusterek,przyciski sterowania szybami są obok lewarka biegów. Nie masz mechanizmów elektrycznych w drzwiach, ktoś w GM,ie musiał by być na potężnym haju, żeby je tam wsadzić jednocześnie z korbami
a może odwrotnie podłączyłeś kable od sterowania i podczas gdy próbujesz zamknąć drzwi to centralka od zamka próbuje je otworzyć i na odwrót, a może to po prostu drut który sie łączy z drutem oryginalnym zahacza o jakąś blache. Skróć go w ten sposób aby był jak najkrótszy, czy ma się kończyć w miejscu połączenia
Może mi ktoś powiedziecieć gdzie jest skrzynka oznaczona na schemacie 37.7 od sterowania szybami. Na włączniki idzie mi 4volty po odpaleniu auta i zamknięciu drzwi, lampkiod przycisków ledwo żarzą, jak otworze drzwi albo zgasze silnik to szyby nie chodzą, czasem chodzą. Na czarnymprzewodzie na przyciskach powinno być 12 V podawane przez moduł szyb....
Witam. Schematy są ok, tylko chyba za głupi jestem by rozszyfrować skróty kolorów ... Mam problemy ze zlokalizowaniem przewodów od czujników otwartych drzwi podczas montażu alarmu. Mam vectre B '97 z podstawowym wyposażeniem, centralnym na kluczyk. Osoba, która sprzedawała mi alarm do samodzielnego monażu dała mi podłączenie do tego samochodu zamykania...
prawdopodobnie podczas jazdy przywierją styki switcha w którymś z siłowników drzwi przednich,możesz to sprawdzić rozbierając drzwi i odpinając przewody sterujące:brazowo-czerwony i brązowo-biały,zrób to najpierw w jednych drzwiach tak żebys wiedział,który to,a najprościej Dodano po 1 rada dotyczy zamka fabrycznego,bo jeżeli jest dokładany do faktycznie...
Witam. Mam problem w moim samochodzie vectra 1,8 16v 97r carawan combi z oświetleniem w środku samochodu. Tzn do tej pory oświetlenie wnętrza jak i lampki do czytania nad tylnymi drzwiami były włączone w pozycję automat, czyli każde otwarcie auta z pilota lub zamknięcie go z pilota lub otwarcie lub zamknięcie drzwi powodowało zapalenie się lub zgaśnięcie...
Witam! Od niedawna jestem posiadaczem Opla Vectry B 1.7td isuzu 96r.Mam problem z podświetleniem wyłączników sterowania szybami.Po wyłączeniu zapłonu i zamknięciu drzwi nie gasną diody podświetlające.Gasną tylko jak odłącze na chwile kleme od akumulatora.Prosze o pomoc gdzie mam szukać usterki i od czego zacząć.Pozdrawiam,Paweł
Witam.Mam vectrę 1.6 16v z 1998roku.W dzrzwach są lamki które nie są podłączone.Wymyśliłem że podłącze je w ten sposób że sterowanie złapię z włącznika oświetlenia wewnętrznego w słupku tj minus a plus złapię na kablu od siłownika centralnego zamka.Czy można tak podłączyć i czy nie uszkodzę centralnego zamka?Dziękuję za odpowiedź.Pozdrawiam.
Tak trochę prościej, to oryginalne jest tylko sterowanie pilotem zamka centralnego, alarm to dodatkowa produkcja dołożona pewnie w salonie, która wykorzystuje impulsy centralnego zamka do włączania i wyłączania. Sądząc po objawach, sam raczej możesz sobie z tym nie poradzić. To wygląda na coś poważniejszego niż programowanie :(
Więc alarm nie sprawuje się "super". Niestety w takich tanich imitacjach jest wiele dziur w oprogramowaniu i ty na jedną natrafiłeś. I pierwszą radą byłoby: wyrzuć ta "coś" i zamontuj normalny alarm... Ale pewnie cię to nie usatysfakcjonuje.... A poziom masy po otwarciu drzwi pojawia się na przewodach z centralnego sterujących zamka (tam jest przecież...
Ponawiam temat bo tamten przez przypadek zamknełem. Mam problem w moim samochodzie vectra 1,8 16v 97r carawan combi z oświetleniem w środku samochodu. Tzn do tej pory oświetlenie wnętrza jak i lampki do czytania nad tylnymi drzwiami były włączone w pozycję automat, czyli każde otwarcie auta z pilota lub zamknięcie go z pilota lub otwarcie lub zamknięcie...
Problem polega na tym, że w różnych rocznikach tych aut stosowane były różne rozwiązania sterowania ogrzewaniem lusterek i tylnej szyby. W wersjach do 93r. szyba i lusterka miały niezależne sterowanie - lusteka załączane były włącznikiem na drzwiach kierowcy i odłączały ogrzewanie po ok 15min. Szyba załączana jest włącznikiem na kokpicie i w starszych...
Witam mam Opla Vectre B i planuje zamontować Alarm. Obecnie mam centralny zamek sterowany pilotem. Szukałem na allegro i ładnie i dosyć bogato wyposażony wyglądał STIG ale po przeczytaniu opinii zrezygnowałem zastanawia mnie opcja SEO. Jak dla mnie alarm może być wersją bezpilotową gdyż takie sterowanie już posiadam ale najważniejsze : Możliwość ryglowania...
WITAKCIE! Prosze Was o pomoc. Mam taki problem w Oplu Vectra 1997 rok, 2.0 silnik. w tylnych drzwiach nie działa siłownik centralnego zamka. A siłownik jest zintegrowany razem z całym zamkiem (chyba). Myslę, że najprosciej byłoby dołozyć jeden master i podpiąc się z nim do sterowania z centralki na oryginalny siłownik. Tylko nie wiem czy oryginalny...
jeśli moge coś doradzić to popierwsze siłownik według mnie który ja zakładałem do drzwi pasażera ma dwa przewody ponieważ zmienia się tylko biegunowość co steruje centralka i nie wiem dlaczego masz trzy a po drugie mikrusy są ale tylko w matkach czyli sterujących. Moja rada sprawdź siłownik podłanczając go pod 12v jeśli będzie chodził czyli raz się...
Masz zabezpieczenie przeciazeniowe. Np. jak wlozysz reke to szyba nie bedzie chciala jej uciac tylko jak sie na nia natknie to ucieknie spowrotem w dol, tak jak napisales. Uszczelki w drzwiach masz brudne i jak szyba sie zamyka to poprostu czasem ten wlasnie brud ja zwalnia a uklad sterowania szyby mysli, ze sie na cos natkna i wraca szybe spowrotem...
Ale pilot dziala bez zarzutow, bo slychac jak przekaznik klika w centralce centralnego, tylko nie otwiera zamkow. Mam jeszcze takie pytanie dlaczego silowniki od wlewu paliwa i klapy maja dwa przewwody a od drzwi trzy? Jak sie steruje tymi 2-przewodowymi to wiem ale tymi trzema to nie kumam. A to mozliwe zeby przekaznik klikal a styki nie przelaczaly...
Równo dobrze może być zwarcie w przelotkach drzwi, gdzie są przewody grzania lusterek. Nie wprowadzaj w błąd, żadne przewody, nic poza skrzynką skrzynką bezpieczników. Największe prądy jakie płyną przez multitimer to do oświetlenia wnętrza, po za tym steruje on tylko przekaźnikami w skrzynce. Najbardziej podejrzewam że został po prostu włożony niewłaściwy...
Dzień dobry. Jakiś czas temu zauważyłem problem w aucie z podwietlaniem radia. Podczas zmiany prędkości nawiewu na panelu climatartonic radio przygasalo lub nie świeciło w ogóle. Ostatnio również zaczęło wariowac sterowanie radiem z kierownicy. Wszystkie przyciski z prawej strony czyli podglaszanie, sciszanie oraz przełączenie na zmieniarkę zaczęły...
Witam. Z góry sorki za rozpoczęcie nowego tematu ale nie znalazłem nigdzie podobnego problemu/rady. Mam opla vectrę B z 1995 roku. nie działała mi centralka w obydwu tylnych drzwiach. Po radach forum doprowadziło mnie to do mikroprzełączników (kosztowało mnie to 2 zeta i 3h roboty) i pomogło. Natomiast tak. sedno w tym, ze centralkę tą mam na kluczyk...
OPEL VECTRA B 1997 16V 1.8 BEZ ALARMU. ORGINALNY CENTRALNY. PILOT W KLUCZYKACH "próbowałem otworzyć pilotem w kluczyk drzwi- nie było reakcji, wiec otworzyłem kluczykiem i wtedy centralny zaczął świrować , cały czas chciał zamknąć wszystkie drzwi :! Ponawiając próby co 2 sekundy (drzwi były zamknięte) trwało to z 3 minuty kiedy to odłączyłem akumulator...
Witaj kolego! do tych siłowników musisz dokupić jeszcze dwa żeby mieć komplet na cztery drzwi i sterownik (taka mała puszka). Dobrze by było żeby w drzwi kierowcy włożyć siłownik sterujący żeby z kluczyka działał centralny, wrazie jak padnie pilot od alarmu lub nie będziesz chciał go włączyć a zamknąć auto. Przy siłowniku sterującym masz dodatkowo trzy...
Witam Ja mam taki sam problem, może przy okazji ktoś znający temat zechce się wypowiedzieć. Samochód Opel Vectra A 91r. Które przewody z centralki należy podłączyć do tych kabli co napisałem poniżej żeby działało sterowanie pilotem. W Oplu kable do centralnego wychodzą w wiązce z drzwi kierowcy _ brązowo-czerwony zamykanie brązowo-biały otwieranie....
W Vectrze można pozostawić pozycycyjne z lewej lub prawej strony właśnie kierunkami. Czy ta funkcja działa? Tak, ta funkcja działa. Moduł sterujący wymieniłem na egzemplarz ze sterowaniem halogenami (orginalny nie miał a planuję je założyć), więc można sądzić że ten element nie ponosi za to winy. Niestety nie dłubałem dzisiaj przy włączniku drzwiowym...
Witam wszystkich bardzo serdecznie... jest to moj pierwszy temat na tej stronie, wiec przepraszam jesli cos zrobie nie tak. Problem wyglada nastepujaco : Posiadam samochod Opel Vectra 96r 1.8 16V. Samochod posiada fabrycznie wbudowany immobiliser , elektrycznie zamykane szyby, centralny zamek z funkcja ryglowania drzwi. Centralny zamek, oraz ryglowanie...
Rozumiem że próbowałeś zamknąć się w aucie, zamknąć centralny zamek, włączyć zapłon i tym pilotem spróbować otwożyć drzwi ??
Słuchaj kolego, jeżeli nie doszedłeś jeszcze do rozwiązania tego problemu, to nie baw się ze stacyjką. Aby jak najszybciej dojść do sedna sprawy, to w pierwszej kolejności odłącz radio. Potem zaprogramuj z powrotem piloty (wejdź do auta, zatrzaśnij za sobą drzwi, przekręć kluczyk w pozycję 2 i na 3 sekundy przytrzymaj jeden z przycisków do sterowania...
Witam Wszystkich !! Mam duży problem !!! Mianowicie miałem włam do samochodu i zaraz kupiłem alarm i go podpiołem .Chciałem żeby sterował centralnym zamkiem z pilota ale niestety wyłączyłem długi chyba 80 pin z komputera i coś sie stało chyba sie rozprogramował albo coś.Jezeli włącze stacyjkę jest oki nic sie nie dzieje ale jak przekręce zapłon na "0"...
Mam dziwną przypadłość centralnego zamka w swojej vectrze. Mianowicie odkąd kupiłem samochód, nie działał centralny w ogóle z tyłu. Doszedłem do wniosku, że mikrowyłączniki, wymieniłem - i zadziałał RAZ - zamki tylne się zaryglowały i koniec. Okazało się też, że ingerencja w zamki nie była na 99% potrzebna, bo coś jest poprzestawiane tylko nie wiem...
1,50A a 0,37A to już znaczący spadek, choć powinno być ze 0,03A. Skąd taka zmiana ? 1,5 było z otwartymi drzwiami, zapomniałem napisać :/ w zasadzie nic się nie zmieniło jeśli chodzi o bazowy pobór. Znajdź swój panel sterowania, wyświetlacz, i popatrz za ich mocowaniami. Czego tam szukać? chyba dam radę zdjąć konsolę środkową. Pytanie, czy muszę już...
Witam, Temat starszy od nas wszystkich : -) Doradźcie jakie radio zanabyć Środowisko pracy: auto: vectra b kombi przód: odseparowany,16tki + tweetery + zwrotnice drzwi wygłuszone + wzmak 2 * 60 w RMS tył (też w drzwiach) : 13tki + tweetery + kondensatory sub: 25 cm w skrzyni br + wzmak 200 w rms Chodziło to sobie z grajkiem blaupunkt cd 35 i nie było...
Witam Mam problem z centralnym zamkiem, z kluczyka jest OK. Natomiast nie działa pilot i nie mogę go zsynchronizować. Problem nasilał się stopniowo, na początku myślałem że to bateria, jeśli kluczyk przebywał w ciepłym miejscu, zdalne sterowanie działało poprawnie, jak tylko kluczyk zmarzł brak reakcji. Bateria ma 3V - czy to za mało?, wymieniłem baterię...
Witam! Na początku chcę poinformować iż mam Opla Vectre B (sedan, 97r) Chciałbym zmienić obecne radio i głośniki (a w zasadzie to głośnik ;) ). Samochodem jeździ mężczyzna po 40 nie lubiący głośnej muzyki i nastolatek lubiący głośną muzykę :). W samochodzie jest sterowanie z kierownicy i panel do radia dlatego interesuje mnie takie radio które będzie...
Wielkie dzięki za pomoc. Nie wymądrzasz się i wiedzy nigdy za wiele. Idę grzebać do auta i zobaczę ile mi się udało dokonać! Opiszę te usiłowania jak tylko wrócę. Mam za krótkie krokodylki. W siłowniku jest "wnęka", w którą wchodzi wtyczka. Muszę dopiero w poniedziałek zaopatrzyć się w takie krokodylki, co sięgną znacznie głębiej! Po zmontowaniu z zamkiem...
może nie użyłeś diody. A musisz ponieważ napięcie na siłowniki jest podowane na dwa sposoby ( zmiana biegunowosci). Ale wtedy w zależności jak podłączysz będziesz miał mrugnięcie wyłącznie Przy zamknięciu, lub wyłącznie przy otwarciu drzwi. sprostowanie: Radze nie podawać impulsu tego co idzie na siłowniki bezpośrednio na klakson i kierunki, niewiedząc...
Pewnie przekaźnik w alarmie zakończył swój żywot.Musisz dobrać się do centralki alarmu i sprawdzić impulsy sterujące centralnym zamkiem.
dzięki wszystkim. Ambulans dzięki za pomoc. Radeon - czytaj posty-wiem jak się używa miernika i wiem co to zacisk +30 lub +15 w samochodzie. Pytałem o spis żeby ułatwić sobie życie a schematy są dla ludzi :) Yasiu - teraz wszystko jasne dlaczego nie mogłem namierzyć tego :) Pozdrowienia dla wszystkich. jutro działam - dwie vectry <lol> i Lagunka...
Witam!! mam sterownik centralnego zamka na pilota i chce go podłączyć do vectry A do tego sterownika na kluczyk. gdzie mam podłączyć te dwa przewody sterujące zamykaniem i otwieraniem drzwi?? wiem że pod przewody od siłowników sterujących w drzwiach ale które to przewody przy tej centralce oryginalnej?? bardzo prosze o pomoc!! z gory dziękuje
Czesc czytalem wiele postow przeglądałem jeszcze więcej i w żadnym nie znalazłaem odpowiedniego układu tak więc postanowiłem założyć nowy temat moze tym razem ktoś wrzuci odpowiedni układ do sterowania mam żarówkę 12V 10W uklad nie powinien byc zbyt wielki żeby szło go umiejscowić przy podsufitce do dyspozycji w mojej instalacji Opla Vectry A sa nastepujące...
tak kabelki sie zgadzaja. tylko ktos tam grzebał i na płytce od sterownika po ścieżkach było przeryte jakimś śrubokrętem i zrobine na krótko bezpośrednio od styków do przekażników i żeby szybe zamknąć lub otworzyć trzeba było trzymać cały czas przycisk ale udało mi sie to naprawić bo drugi sterownik jest na szczęście nie ruszany i z niego odczytałem...
Moim zdaniem napewno bedzie mikrowłącznik. Sam naprawiałem. Ta sama wada. Pilotem sie nie zamknie a kluczykiem tak. Przy otwarciu pilotem wszystko sie otwiera oprócz tego gdzie jest zepsuty mikrowłącznik. Dodano po 2 Siłownikiem sterują dwa mikrowłączniki. Które sa najczęstrzą przyczyna niedziałania zamka. http://obrazki.elektroda.net/36_11949018...
Wszystkie potrzebne przewody znajdziesz w lewym progu.Pamiętaj nie odpinaj żadnych złącz na włożonym kluczyku w stacyjce bo morze zapalić się AIRBAG.Wyjmij kluczyk ze stacyjki i dopiero szukaj przewodów. Czarnozielony-kierunek L. Czarnobiały -kierunek P. Brazowy gruby-Masa Czerwony grubszy(bezpiecznik od centralnego zamka)-+12 Czarnofioletowy- +12v...
Witam. Mam następujący problem z którym walczę już tydzień, elektryk się również poddał, stwierdził że licząc kasę za roboczo godziny szukania zapłata przekroczy wartość auta. W aucie na postoju coś pobiera prąd. Upływ jest rzędu 160 mA. Wyciągałem już wszystkie po kolei oraz wszystkie naraz bezpieczniki w kabinie, prąd pobiera dalej. W komorze silnika...
Moje auto to Vectra B DTI 2.0 1997r X20DTH. Chciałem dziś sprawdzić czy mój fabryczny autoalarm działa no i wsiadłem do auta, zaryglowałem zamek 2 razy pilotem, odczekałem aż alarm sie zaktywuje (dioda czerwona z "ludzikiem" przestała mrugać) i się poruszyłem. Alarm zawył i uradowany wyłączyłem go z pilota przyciskiem otwierania drzwi. I nagle okazało...
Samochód vectra b HB, najogólniej mówiąc "czarna muza" Radio Kenwood z serii KDC - wyprowadzone dwie pary RCA- pełne sterowanie przód/tył z radia. -wzmacniacz Alpine mrv t707 zasila infinity ref 1260 w zamkniętej obudowie. -Rocksford fosgate x500 zasila: przód hertz dsk+ tył magnat clasic 213 -dach, bagażnik, klapa, tył nadkola, wszystkie drzwi wytłumione....
Mam schemat wszystko podłączyłem ale jak zwykle coś popierdzieliłem w poprzednim aucie zakładałem i jest git w opelku mam problemu nie wiem może coś zle podłączam proszę serdecznie o szybką pomoc znalazłem schematy do vectry b wszystko jasne i tak Mase podpinam lux czyli tak mam sterowanie masą czyli łącze przewody od centralnego zgodnie z instrukcja...
Sprawdziłem już kilka rzeczy, ale problem nadal występuje. Z pewnością ktoś już coś robił przy instalacji, bo wszystkie kable mam praktycznie nowe. W wielu miejscach są pookręcane taśmą izolacyjną, część tych plastikowych szyn na kable ma pourywane zaczepy, są 'trytytki' itp. Sprawdziłem takie rzeczy: -Skrzynka bezpieczników. Wykręciłem całkiem, obejrzałem....
Jeszcze jedno pytanie odnośnie niebieskiego przewodu oznaczonego "-DOOR TRIGGER" co do niego podpiąć? wydaje mi się, że tam trzeba podpiąć włącznik, który jest przy drzwiach( steruje np lampką kiedy otwieram drzwi), Panowie powiedzcie, czy dobrze rozumiem.
...przy otwieraniu drzwi,(...) otwierają się 3 drzwi a nie 4. Gdy otworzę ręcznie ,(...),przy próbie zamknięcia ponownego te drzwi znów muszę te drzwi zamknąć ręcznie....:| Czyli czytając ze zrozumieniem: centralny zamek nie otwiera i nie zamyka jednych drzwi? Jeżeli dobrze zrozumiałem, to sprawdź w złączu drzwi , które nie działają, czy dochodzą impulsy...
Sorki juz objaśniam. Tak jestem pewien ze to fabryczny alarm, oryginalnie sterowany był z kluczyka trzeba było kluczyk przekręcić do końca w prawo i wtedy załączał się alarm. Ja chciałem zeby zamki zamykały się z pilota i jednocześnie załączał się fabryczny alarm więc do zestawu fabryczny alarm i fabryczny centralny dołączyłem jakąś centralke alarmu...
masz problem z modułem CIM CIM nie ma z tym nic wspólnego. Drzwi kierowcy mają osobny moduł sterujący DDM (Driver Door Module). Drzwi pasażera również posiadają swój moduł PDM (Passenger Door Module). Bez diagnostyki się niestety nie obejdzie.
Podłącz lampkę kontrolną do masy. Dotykaj do przewodów we wtyku i przy dotknięciu do właściwego zamek się otworzy lub zamknie.Tylko jak masz elektryczne szyby to uważaj aby nie zrobić jakiegoś zwarcia. Czasami zdejmuję poprostu boczek z drzwi i sprawdzam, które to przewody.
Witam serdecznie Proszę o pomoc w sprawie mojej Vekrty 1996. Ja już nie mam pieniędzy na mechaników. Historia jest taka: Zepsuł się mechanizm od kluczyka i nie można było odpalić, bo mechanicznie kluczyk nie pociągał mechanizmu na sprężynce co daje zapłon i prąd na rozrusznik. Podłączyłem odpowiednie kabelki, odpaliłem i podjechałem do mechanika Piotrków...
siłownik ma klejoną obudowę jak dasz radę nieinwazyjnie go rozebrać to może uda się go uzdrowić , ale nie licz na to za bardzo . najpierw sprawdź czy do siłownika dochodzą sygnały sterujące , bo być może uwalony jest przewód a nie siłownik
vectra sterować drzwi vectra otworzyć drzwi vectra
instrukcja scania naprawić wzmacniacz kraków ogniwo peltiera zwarcie
behringer inuke nu6000 emulator sondy lambda
Czujniki NOx Mazda CX-3 1.8 Skyactiv-D – lokalizacja, numery, objawy awarii, wymiana Junkers ZW-14 – demontaż spinki zaworu napełniającego wodę, klips U, wymiana O-ring