Sygnał leci na pin nr 3 sterownika świec żarowych
Witam serdecznie.Czy ktoś wie w jaki sposób oszukać sterownik świec żarowych?słyszałem że można do czujnika temperatury cieczy chłodzącej zamontować mały opornik, może ktoś już to robił,prosze o szczegóły,dzięki z góry. Czyżby problemy z uruchomieniem? Kombinacje z czujnikiem temperatury działały w 2,5 tds w 2,0 dti raczej nie.
KarolW - wiesz po co jest funkcja szukaj na Naszym Forum? Wpisz - Vectra 2.0 DTI , wyświetli Ci dużo tematów, tam będzie też o sterownikach świec żarowych.
Podmień sterownik ten co wymontowałeś ;)
Trochę to dziwne. Zwarcie a komputer nie wyrzuca błędów? Robiłeś diagnostykę auta? Dziwne? Tu nie trzeba diagnostyki. Tak jak kolega pisze zwarcie ma tranzystor w sterowniku świec. Albo drugi sterownik albo wymiana tranzystora.
Witam. Moze masz uszkodzony sterownik pompy .
da się, wszystko się da, nie ciacha się koło alt a przy sterowniku.
czy ktoś wie jak jest sterowany moduł świec żarowych? Sterownik silnika podaje masę na 7 pin modułu świec to się załączają.
witam latem ten sterownik załancza na bardzo krótko bądz wcale.pozdrawiam
Masz uszkodzony sterownik i już.
Nie zaglądałem tam nigdy, ale jak dla mnie te blaszki to boczniki do pomiaru prądu, a mierzy na pewno bo sterownik od razu zgłasza błąd jak choćby jedna ze świec nie działa.
Sterownik czasu żarzenia jeżeli silnik opla,jeżeli isuzu to też sterownik,uszkodzona świeca żarowa,czujnik tem.silnika,albo awaria alternatora (jeżeli alt uszkodzony sterownik nie włączy świec w celu oszczędzania prądu)
Witam Na wyświetlaczu cały czas mruga kontrolka grzania świec żarowych program OP-COM pokazuje błąd nr P0380-08 - błąd ogólny urządzenia nagrzewania wstępnego. Świece żarowe są wszystkie sprawne. Wymieniliśmy sterownik świec i ciągle to samo. Czy możne ktoś miał już taki problem? Pozdrawiam
Witam mam jeszcze pytanko który to bezpiecznik(może jakiś symbol bezpiecznika i gdzie on się znajduje )oraz gdzie siedzi sterownik świec żarowych przekaznik te informacje pomogą mi jutro z tym problemem powalczyć auto mam od miesiaca więc mało jeszcze o nim wiem . Pozdrawiam.:D
To zobacz jaką temperature widzi sterownik. 0'C-5900 om. Czy tak ma?
Więc trzeba spreparować sterownik grzania świec, wystarczy uciąc jeden kabel i grzeje tylko 7 sekund.
Poszukuje informacji na temat układu scalonego 9839HCW-JWT _GKS1_ montowany jest w sterownikach świec żarowych np w oplu zafira A,vectra B i innych.
Jak rozumiem to pomimo tego, ze swiece nie grzeja przy dodatnich temperaturach to samochod nie pwoenien miec problemow z odpalaniem, a tymczasem u mnie jest katastrofa!!! Ciekawa sprawa jestr fakt ze jezdzilem Vectra 2,2 w Dieslu i tam swiece zalaczaja sie za kazym razem.
Tak, to EDC wysyła sygnał do sterownika by ten je załączył a robi to na podstawie odczytu z czujnika temperatury silnika. Na jakiej podstawie stwierdzasz kiedy działają świece? Chyba nie na podstawie kontrolki - to nie stary diesel gdzie kontrolka paliła się tak długo jak grzały świece. Podepnij żarówkę pod świece to będziesz widział kiedy je włącza...
po odpięciu wtyczek ze świec faktycznie są dwa niezależne obwody, bezpieczniki zmienione, miały 80A, Pani w sklepie od razu wiedziała, że od świec żarowych, tylko w tych nowszych autach dziwne jest to grzanie, bo kontrolka zapala się na 2-3s i gaśnie a obwód cały czas grzeje, nawet po odpaleniu jest na świecach jakieś 7-8V później spada na 4-6V i w...
Witam !!! Tak trzeba długo kręcić rozrusznikiem po kilka razy aż w końcu zapali , dodam że nie mogę wykręcić jednej świecy żarowej tak jest zapieczona ,pozostałe są wymienione
Ponizej 10 stopni. Kontrolka nie jest podlaczona do swiec, sterownik zapala kontrolke jak mu sie podoba, jak podlaczysz probowke do swiec i porownasz to zobaczysz spora ruznice w czasach swiecenia.
Dwa pierwsze błędy wskazują na uszkodzony sterownik pompy wtryskowej. Trzeci na problem z obwodem świec żarowych. Skoro te błędy są nieaktywne a tak się dzieje sprawdziłbym jeszcze trawersy wtrysków. Zaparkuj auto ostro z górki ( silnik ma być niżej) Jeżeli tak po dłuższym nawet postoju będzie odpalał zacząś trzeba od trawersów wtryskiwaczy.
Nie da się połączyć z komputerem jak daje zasilanie na pin 35. Zastanawia mnie dlaczego nie mam zasilania na bezpiecznikach w komorze silnika ? Mam na pewno spalony przekaźnik świec żarowych (fioletowy) ale on chyba nie powinien powodować tego wszystkiego.Zamontowałem dzisiaj inny sterownik o tych samych nr i jest to samo.Czy jest coś jeszcze co mogę...
Ja bym proponował sprawdzić świece żarowe nawet niedawno wymieniane mogą być uszkodzone. Następna sprawa to czujnik temperatury silnika (ten który idzie do sterownika) może podawać nieprawidłową temperaturę i rano zimny silnik może dostawać złą dawkę paliwa. Co do rozrusznika nie ma on nic wspólnego z kopceniem.
Moja propozycja to by było na początek odłączyć niebieski cieńki kabelek od alternatora, jeżeli kontrolki zgasną to usterka nadal jest w alternatorze. Chyba że jest to silnik ISUZU to już się sprawa komplikuje bo dochodzi sterownik świec żarowych który też jest ztym połączony... A kontrolka chamulców zawsze zapala się z ładowaniem gdyż są połączone...
Ja znowu miałem przypadek że same włączały sie świece żarowe zaraz po uruchomieniu silnika i one robiły taki pobór prądu że spaliły sie dwa alternatory.Sprawdz czy sie nie włączają tylko alternator musi ładowac bo u mnie tak sie działo jak zgasła kontrolka ładowania w tej samej chwili startowały świece (zepsuty był sterownik)
Ja bym zaczął od sprawdzenia filtra oleju - jak czarno to do wymiany uszczelnienia wtryskiwaczy. Może też się zapowietrzać - do wymiany wężyki powrotu i sławetny o ring w pompie. Jak dzieje ci się coś takiego tylko w okolicach zera ( gdzieś tak od +5 do -5) - powyżej i po niżej jest ok? To niestety jest już zużyty silnik - podobno było nowe oprogramowanie...
cyt........ Jakiś czas temu nie odpaliła mi rano VECTRA ( X20DTH ) - bez jakichkolwiek wcześniejszych objawów zapowiadających awarię. Czy , sprawdzałeś przed oddaniem do mechanika możliwość uruchomienia na ,,plaka'' Miałem podobną sytuację z tym 2.0DTI - Po nocy zero reakcji na kręcenie rozrusznikiem i silnik milczał. Na plaka udało się uruchomić....
witam ponownie troszkę trwała ta reklamacja ale pompa naprawiona okazało się że oprócz czujnika padł sterownik który był wymieniony na nowy przy regeneracji pompy. ale pojawił się inny problem a mianowicie gdy rano odpalę vectrę to po paru sekundach zdławi się i po przerywa ale tylko przez moment potem jest ok . dzwoniłem do mechanika on powiedział...
Witam posiadam vectre 2.2.dti z 2000r. U mnie problem polega na długim kręceniu podczas zapalania, im zimniej tym dłużej trzeba kręcić. Tak jakby chciał złapać a nie może i kłęby niebieskiego dymu. Uszczelniony na wtryskach, nowe świece żarowe, prąd do nich dochodzi, nowe przelewy, założony zaworek zwrotny, paliwo czyste. Wymieniany był sterownik pompy...
Mam pytanie, czy przyczyna że Vectra b 2.2dti 2000r nie odpala jest ten błąd immo b 3059 czy to może coś innego poszło? Sprawdziłem wtyczkę immo, połączenie na lini W jest do ecu. Zasilanie immo i i ecu jest. Żeby się upewnić, że to nie wina immo wymieniłem komplet ecu -immo - transponder i dalej to samo. Błąd B3059 dalej jest i nie da rady go skasować....
miałem podobnie rano nie palił. Jak zapalił nie było już problemów. sprawdź: 1. szczelność przewodów przelewowych(kup przewód dobrej jakości). 2.Jeżeli w paliwie jest olej na 100% uszczelnienia wtrysków. 3. Sterownik pompy(nie daj się naciagnąć na wymianę pompy czy steronika). Bardzo często pierwsza diagnoza naszych mechaników wskazuje na tą usterkę(kosztowną)....
Witam serdecznie. Mam vectre B 98r. 140tyś, przebiegu (chyba) ;)sprowadziłem ja z Austrii. przez pierwsze 3miesiące jeżdziła prawie bez problemu. Prawie booo.. gdy sie przekroczyło 120km/h to nagle brakowało jej mocy i niechciała krecić powyżej 4tyś obrotów. pojechałem na komputer wykazało 2 błedy. ze niby świece zarowe do wymiany i weże od podciśnienia...
Proszę szanownych forumowiczów o pomoc w prawidłowym zdiagnozowaniu usterki pompy Vp-44 w mojej VB y22dtr. Jak w temacie, uporczywie uszkadza się elektrozawór przestawiacza kąta wtrysku (0281002173) ten dolny na cieńszych kabelkach. Uszkadza sie w ten sposób że następuje zwarcie międzyzwojowe w jego cewce, jej oporność robi się 2 ohm zamiast 8-10 (Tyle...
Witam.Mam problem z oplem vectra 2.0di X20 DTL.Silnik po prostu zgasł i już więcej nie odpalił.Po podłączeniu pod kompa wyświetla dwa błędy: -przekaznik świec żarowych -Wyłącznik świateł stopu Po odkręceniu przewodu rurkowego prowadzącego do wtryskiwacza i próbowaniu odpalenie normalnie tryska paliwo,ale po przytkaniu palcem nie ma ciśnienia.W związku...
1. Sprawdź lampkę czy nie spalona. Możesz to zrobić podłączając pod zacisk L we wtyczce plus z baterii przez opornik / żarówkę Jest przekaźnik lampki. 2. Nawet jeśli spalona to przy wyższych obrotach powinien zaskoczyć (funkcja auto-start regulatora). Bzdura,żadna fukcja autostart, to po prostu pozostałość magnetyczna, i lampka nie ma nic do wzbudzenia...
sterownik świec żarowych vectra sterownik świec żarowych sterownik świec żarowych zrobić
alarm ds512 regulacja kontrast wyświetlacz ustawić temperatura klimatyzacja
spawarka parkside spawarka parkside
Moment dokręcania pokrywy zaworów John Deere 4045TL Moment dokręcania śruby regulacji zaworów John Deere 4045TL