Tylko zalecam sprawdzenie styków zasilających bo Opel ma zamienione zasilania w stosunku np do standardowego Blaupunkta i nie każde radio które ma taką samą kostkę będzie dobrze działać w tym aucie, czasem trzeba zastosować przejście w którym zamienia sie niektóre przewody żeby nie kaleczyć oryginalnej instalacji. SławeK
Nie ma sensu gdybać. Mus wyjąć i obejrzeć.
Wyjmij ten przekaźnik i zobacz ile ma nóżek. 4 czy 5?
Gdzieś już o tym było. A więc: w każdym rogu radia jest dziurka- a w niej śrubka na klucz imbusowy. Jak już wykręcisz wszystkie 4 to w te dziurki musisz włożyć np. 4 dość długie gwoździe (dosyć głęboko) i wtedy wyszarpnąć radio. powodzenia
Wyjąć skrzynię biegów i sprzęgło hydrokinetyczne (konwerter) zregenerować.
Normalnie w lewo odkręcasz. Wyjmij rozrusznik to będziesz miał dostęp do zablokowania wału.
Wyjąć radio- oczywiście żartowałem. Coś nie tak z podłączeniem radia.
Zawsze był w reflektorze, chyba że coś się zmieniło. Musisz wyjąć reflektor, śrubki od AFL od dołu.
Zabezpieczenie, abyś nie kręcił rozrusznikiem przy działającym silniku. To nie błąd, ani awaria. Trochę to durnie zrobione, zduszenie silnika np. na przejeździe kolejowym... A w stresie nie każdy wpadnie na to, że trzeba fizycznie wyjąć klucz, a nie tylko na zero przekręcić.
Na początek wyjmij radio.
Po co będziesz zdejmował kierownicę, żeby wyjąć licznik:?: opuszczasz kierownicę na sam duł i licznik wychodzi bez problemu:D
8) Tak jak napisał artful6 nie musisz rozbierać deski.Bez względu jakie to radio:Blaupunk;Philips(Vectra chyba takie ma);Ford wymontowanie odbywa się za pomocą tzw. "kluczy".Trzeba je włożyc z lewej i z prawej srony radia i jednocześnie odciągnąć na zewnątrz i pociągnąć do siebie.I radyjko jest na zewnątrz. 8)
Popytaj na autokacik.pl albo na jakimś forum właścicieli Vectr... w Astrze są plastikowe zaślepki, wystarczy podważyć i wyjąć.
Zazwyczaj jest to spowodowane jak nie uszkodzonym bezpiecznikiem to poluzowanym stykiem w kostce dochodzącej do UEC'a. czasami wystarcza dociągnąć śruby mocujące UEC, a czasami wręcz go wyjąć i podoginać konektory.
podnieś tylną kc benzyna to anape, wyjmij taką gumową zaslepke, zdejmij wezyk, włacz na chwile zapłon, jak bedzie leciec benzyna to pompka chodzi
A nie możesz sobie z modułu z bagażnika wyjąć pinu ? Prosto szybko i nie idzie się pomylić :D To co wyżej niestety siano
Musisz wyjąć zegary. http://www.vectraklub.pl/index.php/advic...
Pod pedałem hamulca jest włącznik 4 przewodowy.Pod to znaczy nad bo on jest u góry nad dżwignią .Jeden zestyk zapala światła stopu a drugi informuje sterownik silnika o hamowaniu .To z nim może być kłopot.Trzeba go wyjąć i sprawdzić.Po wyjęciu można go potraktować jakimś preparatem do styków.
Normalnie odkrecasz nakrętke i wys ó wasz.
Sprawdź połączenie licznika z instalacją (dociśnij wtyczkę przy zegarach). Sprawdź bezpieczniki F16 i F26. Wyjmij je przeczyść lub włóż nowe.
Witaj.Centralny zamek nie będzie Ci działał dopóki jest kluczyk w stacyjce,ponieważ żeby działał centralny to kluczyk musisz cofnąć do pozycji wyjęcia i go wysunąć aż zapadka w stacyjce wyda taki charakterystyczny dźwięk zaprztykniecia i wkładka stacyjki lekko się wysunie. Miałem tak czasami że udawało mi się wyjąć kluczyk ze stacyjki bez cofnięcia...
W vectra b ten silnik nie jest tak łatwo wyjąć a z automatem lepiej wyciągać całość , roboty trochę jest .
A nie jest to czasem dźwięk przypominający, że trzeba wyjąć panel?? W Sony jak robią i w setupie nie można tego wyłączyć.
wyjmij budzik i wymien zarowki
Wyjąć spinkę zabezpieczajacą...
Witam Już wiele razy omawiany był tego typu problem na forum . Najprościej odszukać centralkę po przewodach , wyjąć wtyczkę i spróbować odpalić auto . Jeśli to wina alarmu , to powinien się dać uruchomić . Pozdrawiam
Sprawdź przewody modułu komfortu i wyjmij-włóż multitimer. Często pomaga.
Wymień czujnik położenia wału,lub przynajmniej go wyjmij i wyczyść.
Uszkodzenie przeplywomierza ciężko zobaczyć na oko, więc wyjecie i czyszczenie nic nie daje, a swoją drogą nie wiem jak czysciles bo to bardzo delikatne urządzenie. Czyszczac mogłeś go uszkodzic. Wyjmij wtyczke
Skończyło się na włożeniu drugiego kompresora, bo się trafił w miarę świeży i sam go sobie wyjąłem z anglika.
Wyjmiesz ją razem z półką schowka ,tylko 4 śruby .Dwie pod spodem półki , dwie po otworzeniu schowka. Sprawdziłem tylko 4 śruby powodzenia:D
Regeneracja koniecznie i to pełna tzn. z tłoka należy również wyjąć i nasmarować trzpień który nachodzi na specyficzną śrubę. Po regeneracji wkręcić tłok i musi się dalej dać obrócić przy wkręconym inaczej zepsuje się samoregulator ręcznego.
nie wiem z których rąk masz to autko ale prawdopodobnie nie łączą styki na kostkach przy liczniku , może to być efektem grzebania (cofania licznika) i poprostu ktoś za słabo wcisnoł kostki jest z tym problem bo żeby to sprawdzić trzeba wyjąć licznik
Od zegarów nie. Można odpalić i jeździć nawet z wyjętymi. Kręci normalnie?
Wyjmij bezpiecznik od ABS i sprawdź wtedy.
Czy jak wyjmiesz kluczyk to kierownica się blokuje?
Chodzi mi bardziej o angielski bo jest norweski. Mam jeszcze jedno pytanie. Błąd poduszek można wykasować tylko podpinając pod komputer? Wyjąłem zegary na włączonym zapłonie...
Haha nie podkładka pod dzwigienke zaworowa
Przy przełączniku i przy liczniku wszystkie wtyczki są OK. Wyjąłem całą skrzynkę bezpieczników i przy bezpieczniku od kierunków jest tylko 1 kabel. 2 w ogóle nie ma. Tak ma być, czy gdzieś się urwał ? Ociz, włącznik awaryjnych jest raczej OK, bo wszystko działało dopóki nie wyjąłem licznika.
Na dole do sanek są przykręcone dwa ramienia z oczkami na bolce od chłodnicy. Wystarczy wyjąć wentylator górą a chłodnica wyjdzie dołem. tylko musisz w miarę wysoko podlewarować przód do wyjęcia chłodnicy
Poprostu odłącz radio od zasilania. Wyjmij bezpiecznik poprzez który jest zasilane radio. Powodzenia.
Tak, pod warunkiem że ktoś wyjął te włączniki wstawił zaślepki :D
Wyjmij radio i zobacz czy działa pilot.
No to sprawdź ten multitimer, wysuń go i przeglądnij, przed wysunięciem wyjmij odpowiednie przekaźniki bo ich języczki go blokują.
Wyjmij a przekonasz się czy to dykta czy Airbag
Vectra A? Biała kostka? Do BC - komputerek pokładowy. Wyjmij zegarek i sprawdź czy masz wyprowadzoną źółtą kostkę, jeżeli tak, to na 100% jest to instalacja do BC.
Posłuchaj czy jak wciśniesz pilotem czy w centralce coś "pstryka" albo wyjmij centralkę i zobacz czy zadziała z próbówki centralny
Wyjmij stary akumulator, włóż inny(sprawny) i auto zapali!
Na panelu radia masz 4 otwory wsuń w nie 4 stalowe druty fi 4mm ,rozchyl je lekko w strone od radia i wysuń całe radio, jak masz problem z wysunięciem to wyjmij panel klimy będzie łątwiej.
Dzisiaj jeszcze wykluczyłem kostkę stacyjki bo na zapalonym silniku odpiąłem wtyczkę z kostki i dalej palił następną rzeczą którą zrobiłem w radiu odpiąłem kostkę zasilającą i wyjąłem bezpieczniki z stałego + i z podtrzymania radia ,proszę o jakieś sugestie.
Sprawdź mase przykręcona do karoseri, kwadrotowe bezpieczniki wyjmij i przedzwoń, czujnik załączania wentylatora przedzwoń jak na zimnym ma przejście do wymiany. I musisz dokładnie przejżeć płytke z przekaźnikami w kabinie połaczenia czy jakś wtyczka nie jest luźna, tak samo masy w kabinie.
Podczas odpalania silnika niech druga osoba zerknie czy cięgno gruszki turbiny podciąga się ok.13mm. Jak stoi to trzeba prześledzić wszystkie podciśnienia.Aby wyeliminować zawór turbiny wystarczy wyjąć z niego rurki i połączyć ze sobą.Wtedy podczas pracy silnika powinno podciągnąć gruszkę. Oczywiście jeśli podciśnienia szczelne.A błąd p1590 nie dotyczy...
To są tylko sworznie rozprężne które trzymają wtryskiwacz w listwie. Wybij je, wyjmij wtryskiwacz z listwy i wymień oring.
sprawdź sprzęgło to sprawdź sprzęgło. może przypaliłeś tarczę, może tłumik drgań skrętnych wyrobiony? nie dowiesz się jak nie wyjmiesz tarczy i nie ocenisz.
Proponuję wyjąć jednak multimetr i przyjrzeć mu się. Może jest zawilgocony.
A nie wystarczy wyjąć żarówkę ? Sorry !!
wyjmij bezpiecznik od ABSu, sprawdź czy to on faktycznie świruje czy coś innego :) Jeżeli on, jego wyłączenie poprawi sytuację i albo tak zostawisz, albo będziesz musiał zbadać jak się zachowują czujniki prędkości kół. Pewnie kabel się ułamał albo zasyfiło Ci je całkowicie. Napisz od kiedy masz problem, czy coś się przed tym stało, coś naprawiałeś....
Wyjmij zawory i zobaczysz czy prowadnice całe ale raczej popękane.
Wyjmij radioodbiornik i sprawdź czy dalej jest problem.
Kolego rozmontować deskę i wyjąć licznik to nie problem ale go "rozebrać" tu jest problem.
Wyjmij filtr paliwa i sprawdź czy nie jest czarny od oleju.
Vectra C 2006, potrzebuję wyjąć poduszkę, ale jedna ze sprężyn blokujących się gdzieś przesunęła. Widać to jak się rozchyli gumo-plastiki kierownicy. Z jednej strony wypina się normalnie, z drugiej nie. Jakieś rady jak to odblokować? Pociąć kierownicę (ob boku) nożem?
wyjąłem pompe wody niby jest ok. Co dalej mam robić?????
Witam, Jak w vectra b wymienić a raczej jak wyjąć starą instalację i włożyć "nową" tj. używana ale kable w dobrym stanie?. Chodzi mi o wymianę inst.na ściance grodziowej ta wiązka co idzie przy pedale sprzęgła i ta druga wiązka za kolumną kierownicy. Elektrycy wyceniają robotę na 1000-1500zł wiec wolał bym samemu zmienić tę instalację.
Zobacz czy jest odpływ z pompy oleju. Może zaworek otwiera ale olej nie ma gdzie ujść. Dodano po 38 Zobacz czy jest odpływ z pompy oleju. Może zaworek otwiera ale olej nie ma gdzie ujść. Równo dobrze możesz wyjąć w ogóle zawór.
Stacyjka jest wyjęta. Kluczyk nie chce się przekręcić dlatego musze jakoś na siłę pozbyć się wkładki, bo żeby ją normalnie wyjąć muszę ją przekręcić, a nie mogę. Samochód to Opel vectra 1.6 B .97
Pobaw się jednak kluczykiem i jak uda sie przekręcić, to wyjmij starą wkładkę kup nową za 50-60 zł i po sprawie.
Lepiej się postaraj o tą wiązkę sterownika bo nie kilka przewodów. Wyjąć ją nie jest tak trudno.
Wyjmij alternator rozbierz , sprawdż komponety przedewszystkim mostek . Jeśli uszkodzony wymień w komplecie z regulatorem
Gdzie można poluzować pasek, aby łatwiej zdjąć alternator do wymiany regulatora napięcia? Za skarby nie mogę go wyjąć, a kanału nie posiadam-chyba, że bez kanału ani rusz...?
:arrow: satgal Spotkałem w necie PII 500 czasem jako mininalne wymagania sprzętowe też tak podawano ale teraz poczytałem dokładniej. Masz racje - "Pentium II 500 jest nadtaktowanym PII450(at)4.5 x 112" :arrow: Krop Czy wymiana biosu coś odczuwalnego dała? Obawiam tej operacji, zawsze jest ryzyko a w razie niepowodzenia kości nie da się wyjąć....
Sprawdź węże przed i za parownikiem, czy są ciepłe ? muszą być drożne, czy nie są gdzieś zagięte. Cudów nie ma, jeżeli pompa działa, a zapewne działa skoro woda się nie gotuje to musisz wyjąć parownik i sprawdzić membranę.
Dokładnie tak, naprawić. Wg mnie coś że stykami ,może na płytce i blaszki od baterii, wystarczy przelutowanie pewnie tzw.zimny lut i raz działa a raz nie. Rozbierz pilota wyjmij płytkę włóż baterię i naciśnij switche i przyciśnij blaszki od baterii . Idź do kogoś kto ma stację lutowniczą.
Jeżeli się da to jak wyjąć je bez rozkręcania?
Lub wyjąć te odpowiadające za wentylatory potem włożyć lub zamienić na takie same.
wyjąć stare radio wbić kod i ewentualnie zmiana trybu wyświetlacza DIGIT8 DIGIT10 robi się to tylko wtedy gdy radio nie wyświetla na wyświetlaczu i to z klawiatury radia, temat wałkowany na elektrodzie co dwa tygodnie i to wszystko
Podłączyłem miernik w ten sposób ze wyjąłem bezpiecznik i w jego stykach mierzyłem nie dotykając nigdzie masy.
Nie gaśnie w ogóle? Możesz wyjąć kluczyk i odejść, auto odpalone, czy gaśnie po jakimś czasie?
Po pierwsze to rokle musi dać się wyjąć śrubę musi dać się wykręcić nie ma opcji chyba że auto było bite? Pompe wody tak samo. Co do elektrozaworka to małe szanse na to żeby go naprawić. Nowy nie jest tani ale używkę można kupić za grosze.
Wyjmij sondę z auta, sprawdź na na stole, wtedy się okaże. A grzeje się grzałka chociaż?
Filtr paliwa wymieniony? Dodano po 56 następnym razem wyjmij filtr poruszaj nim, załóż ponownie i zobaczysz,że zapali!
Witam mam prośbę o pomoc w odczytaniu Pinu z Vectry C wsad wyjęty z wyświetlacza 93c66.
Dzięki jeszcze raz za zdjęcie udało się zdjąć to korbkę. Jak już się dostałem pod osłonę to do rygla (nie wiem czy tak się to nazywa ale chodzi mi o ten element co zamyka drzwi) raczej prąd do chodzi ponieważ trzymałem go ręką a druga osoba zamykała drzwi z kluczyka i było słychać pracę tylko że tam jest strasznie ciasno. można to wyjąć bez wykręcania...
Trochę nie na temat: mam (jeszcze kilka miesięcy do końca OC, potem szrot) Mazdę 626 2.0D z 2001r, w 2012 dostała ,,nowy'' akumulator VECTRA wyjęty z poprzedniej Mazdy (sprzedałem bo nagle miałem dwie identyczne) kupiony cztery lata wcześniej wcześniej (2008r) nowy, akumulator NIGDY nie był doładowywany ani nic przy nim nigdy nie robiłem, padł i był...
Tak, niech oberwie płaty nagaru i wciągnie je do cylindrów. Super porada. Jak nie widziałeś kolektora z CDTI, to daruj sobie takie porady. Kolektor wyjąć i fizycznie wyczyścić na błysk. To jedyne co pomoże.
Proszę mnie nie obrażać.. A gdzie niby to robię pod Twoim adresem?, i pewnie dlatego minus w mojej wypowiedzi - to rewanżuję się tym samym. Nie ma takiej możliwości, by prawidłowo zamontowany kabel nie dało się wyjąć.
Witam. Mało informacji jaki masz system gazu itd. Może to być za dużo paliwa np. benzyna +trochę gazu z powodu nieszczelnych zaworów. Odłącz na chwilę gaz, wyjmij bezpiecznik od gazu . Sprawdź też czujnik temperatury silnika
Jasne że można musisz wyjąć cały panel i dojdziesz do żarówki .Powodzenia !
Bo ponieważ: pomijając fakt uszkodzenia pilota, w Vectrach masz możliwość uruchomienia radia po włożeniu kluczyka, bez jego przekręcania, jednocześnie po włożeniu kluczyka blokowana jest centrala CZ dla uniknięcia przypadkowego zaryglowania drzwi pilotem z kluczykiem w stacyjce. Wyjmij radio, zobacz czy nie zostały przypadkiem zmostkowane niewłaściwe...
Cewka do wymiany, wyjmij cewkę przyłóż do blachy pokręć rozrusznikiem i jak na tym jednym cylindrze nie ma iskry to cewkę trza wymienić.
Znajdź bezpiecznik od świateł stop, wyjmij go i sprawdź styki w gnieździe możesz je psuknąć kontaktem lub jakimś środkiem z tego typu.
Witam, wyjmij ten grzebak co jest na dole pod panelem silnym pociagnieciem i tak samo ten panel ,jest na zatrzaskach, mozna pomóc jak wyjmiesz ten dolny grzebak lekko wdół naciśnij obudowe deski śrubokretem, od tyłu masz tego panelu masz wkrety i po sprawie, powodzenia.
Na przekaźnik idzie napięcie cały czas. Trzeba sprawdzić czy stacyjka rozłącza wszystkie pozycje. Wyjąć wtyk z kostki stacyjki i zobaczyć czy będzie wentylator działał.
Hm wygląda na to że w multitimerze problem.. Wyjmij przekaźnik od kierunków i zobacz. Jak zgsną to pewnie multitajmer. Jak nie to problem gdzie indziej...
To nie pokrywa tylko cała pompa, jak zdejmiesz pasek rozrządu i całą osłonę paska to pompę wyjmiesz bez problemu.
Stawiam na brak ładowania akumulatora w aucie. Wyjmij i naładuj akumulator, następnie zamontuj go w aucie odpal silnik i zmierz napięcie na klemach. Powinno wynosić ponad 13 volt.
Zastanawiam czy uda mi się wyciagnac ja przez drzwi (mam wersje sedan). Da się wyciągnąć, trzeba lekko zwinąć posufitkę, wyciągaj przez tylne drzwi. Jezeli bede mial cos kleic, to jakim klejem i czy mozna jako ''warstwe miekka'' zastosowac np. pianke stosowano pod podlogi szwedzkie? Czytalem ze po uzyciu niektorych klejow ''cerata'' się skurcza. Jezeli...
Pewnie zaciął ci się zawór wolnych obrotów. Wyjmij go i przemyj go w środku. Możesz do tego użyć jakiegoś odrdzewiacza (WD-40 lub inny).
Witam, W mojej vectrze mam zainstalowane radio Philips car-400. Gdy kupiłem auto na wyświetlaczu pokazywał się napis SAFE. Nie znalem kodu ale gdy udało mi się je wyjąć kod zapisany był na górze obudowy. Oczywiście go wpisałem, i działało tylko po raz kolejny wyjąłem radio i teraz nie ma możliwości wpisania kodu znów wyświetla SAFE. Co mam zrobić? Dziękuję...
No i to by świadczyło o tym ze kat do wymiany. Pierwsza sonda pracuje, a druga na bogato. Wtedy skład przy lambdzie ?1, CO = 0,00. Jeżeli obydwie sondy pracują tak samo, świadczy to o tym ze pomiędzy nimi nic nie ma. brak kata. jak wyjmiesz kata CO będzie około 0,5%.
nokia wyjmij wyjmij pozystor wyjmij oryginał
symbol silnika error philips zmiana pompa
Samsung SCM-7450 – typ lasera, zamienniki SOH-A1, KSS-213C, SF-P101N, objawy zużycia Pionowe paski na ekranie - przyczyny i rozwiązania