a moze pilot dziala ale gdzies sie rozlaczyly przewody sterujace do zamka badz centralka sie popsuła
Moduł centralnego jest po prawej stronie obok nogi pasażera , ale skoro tak wariuje to należałoby sprawdzić czy nie jest gdzieś przetarty przewód , który jest wprowadzony w drzwi, jeśli z jakichś przyczyn pęknie sprężyna i przewody się nie chowają to mogły zostać przycięte drzwiami. Miałem taką Vectrę i u mnie działał super nawet podpiąłem mu sterowanie...
No przecież pisze, że jeżeli na zamek wychodzą tylko dwa przewody sterujące, to jest to wyjście niskoprądowe masy, czyli możesz podpinać się bezpośrednio pod brązowo-czerwony i brązowo-biały. Przy tym podłączeniu jednak nie uzyskasz ryglowania - potrzebne są dwa impulsy na zamknij i łączysz się wtedy pod inne przewody. W Vectrze podpinasz się bezposrednio,...
Do wtyku siłownika wewnątrz drzwi podłącz miernik i sprawdź, czy dochodzi tam napięcie w czasie zamykania i otwierania centralnego zamka. Jeżeli tak, to rozbierz siłownik i sprawdź mikroprzełączniki, jeżeli nie , to sprawdź przewody i złącza.
Niech kolega sprawdzi przewody pod kątem przełamań w przyłączu dzwi gdzie nie pracuje prawidłowo centralnych.Często uszkadzają się w osłonach gumowych przy wtyczce która wchodzi do dzwi,typowa usterka kiepska jakość przewodów wiązki
obejrzyj wiązkę w bagażniku do pokrywy w Vectrach B pękały przewody w miejscu przegięcia i centralny szalał trochę taśmy i może pomoże
nie jestem pewny czy nie jest tak że od strony pasożyta ma slave a od kierowcy nie ma siłownika tylko sam "czujnik" wyglądający jak siłownik W vectrze na pewno jest(przynajmniej powinien być) siłownik w drzwiach kierowcy. Choćby z tego powodu, że samochód można zamykać zamkiem tylnej klapy. Czy można było zamknąć od strony pasażera tego nie pamiętam....
Czym jest wyzwalany zamek w aucie, plusem czy minusem? A przewody NO-NO połączone z minusem auta?
Możecie mi powiedzieć w czym tkwi problem? Wina zamka czy centralki? Sprawdziłeś cokolwiek poza bezpiecznikami ? Czy nie są połamane przewody w gumowym przejściu w okolicy zawiasów ? Czy otwierają/ zamykają się okna ? Grają wszystkie głośniki w drzwiach ? Działają elektryczne lusterka ? W tym samochodzie istnieje złącze diagnostyczne, podłącz diagnoskop,...
W drzwiach kierowcy( jest zamek matka) przewody są całe? bezpieczniki dobre? -- jeżeli tak to uszkodzone są mikro- styki w prawych zamkach
Mam pytanie czy masz 2 przewody czy jeden do sterowania po zapłonie mam schematy do vectry c ale podłączenie alarmu PRO9232 niestety może się to trochę różnić. Ważne ile przewodów jest do sterowania.
Sprawdź przewody w przelotce miedzy klapa a budą, dość często w tym miejscu lubią się łamać.
Dziwne bo wszystkie siłowniki są równolegle więc albo posypały ci się gdzies przewody albo microprzełączniki w siłownikach, siłownik master jest tylko w drzwiach kierowcy. Na początek sprawdź przewody i kostki przy centralce w prawym słupku przy nogach pasażera.
Mam dziwną przypadłość centralnego zamka w swojej vectrze. Mianowicie odkąd kupiłem samochód, nie działał centralny w ogóle z tyłu. Doszedłem do wniosku, że mikrowyłączniki, wymieniłem - i zadziałał RAZ - zamki tylne się zaryglowały i koniec. Okazało się też, że ingerencja w zamki nie była na 99% potrzebna, bo coś jest poprzestawiane tylko nie wiem...
Radio nie wyłącza się po wyjęciu kluczyka bo zmienił kolejność przewodów właśnie po to. Odłącz radio, przywróć fabryczną kolejność przewodów. Następnie poodłączaj choinkę z drzwi - mógł pociągnąć zasilanie z jakiegoś dziwnego miejsca żeby stale się świeciła - taki wieśtuning. To samo z lampką w podsufitce - w zależności od modelu vectry były różne lampki,...
Sprawdź przewody w miejscu zawas drzwi czy nie przetarły Ci się. Może któryś zwarty jest do masy. Pozdrawiam.
a może uszkodził się mikro styk w zamku on odpowiada za działanie silnika takie coś miał kolega Dodano po 3 musisz spróbować podłączyć zamek (na krótko) i sprawdzić czy działa jak dobrze pamiętam są tam dwa przewody podłącz + i - jeśli działa to znaczy że coś z centralką
Jezeli z kluczyka dziala a z pilota nie zamyka( mam rozumiec ze wczesniej wszystko bylo ok) to w pierwszej kolejnosci pasowaloby sprawdzic przewody sterujace z alarmu zamkiem-mam rozumiec ze polaczenia wykonane sa jako lutowane??
Witam. W Vectrze C bagażnik otwiera się albo z pilota albo z przycisku na drzwiach. Przycisk zarówno na pilocie jak i na drzwiach daje sygnał i dopiero wtedy można wcisnąć przycisk na klapie i się powinno otworzyć. Jednak gdzieś po drodze jest awaria i nie działa. Sprawdziłem bezpieczniki, przewody (te na widoku do których mogłem się dostać), mikroprzycisk...
Moim zdaniem problem tkwi właśnie w drzwiach od kierowcy (porostu siłownik nie pracuje i z racji tej iż jest umieszczony od strony kierowcy domniemam ze jest to siłownik typu master) .A to skutkuje tym iż gdy otwierasz autko kluczykiem wszystko jest oki ponieważ mechanicznie przestawiasz siłownik i nie dochodzi do wystawiania sprzecznych stanów na wyjściach....
W takiej VB często też przełamują się przewody w przelotce pomiędzy drzwiami, a słupkiem (w tylnych drzwiach). Druga usterka to padający mikroprzełącznik w zamku (koszt wymiany samemu 5 złotych). Przewód od pompy paliwa znajdziesz w wiązce w progu po stronie kierowcy (tak jak kolega powyżej napisał niebieski z czerwonym paskiem). Sam centralny zamek...
Prawdopodobnie tylne drzwi są zaryglowane elektrycznie. Mogą być uszkodzone siłowniki w drzwiach lub przewody dochodzące do nich, trzeba sprawdzić przepusty gumowe z przewodami czy nie spękały w nich przewody lub czy dochodzi do nich napięcie sterujące siłownikiem w drzwiach. nad innym sposobem odryglowania niż elektrycznie trzeba się zastanowić.
WITAKCIE! Prosze Was o pomoc. Mam taki problem w Oplu Vectra 1997 rok, 2.0 silnik. w tylnych drzwiach nie działa siłownik centralnego zamka. A siłownik jest zintegrowany razem z całym zamkiem (chyba). Myslę, że najprosciej byłoby dołozyć jeden master i podpiąc się z nim do sterowania z centralki na oryginalny siłownik. Tylko nie wiem czy oryginalny...
najpierwszprawdz czy dochodzą impulsy do wtyki zamka (mogą przełamać się przewody w przepuście drzwiowym lub zaśniedzieć wtyki łączące w słupku) jeżeli impulsy dochodzą to problem tkwi w samych siłownikach w zamku wysiada mikrostyk przełączający stan rygla i podający zasilanie na silnik zamka
Witam, Trochę czasu minęło od ostatniego posta, ale już nadrabiam.. Sprawdziłem przewody przy słupku B i napięcie było podawane zgodnie z podpowiedzią "Z.B.", zakupiłem mikroprzełącznik (firmy Honeywell) przed demontażem zamka (żeby nie robić sobie 2 razy tej samej roboty). Po rozmontowaniu wszystkich elementów sprawdziłem jeszcze raz czy napięcie dochodzi...
central masz pewnie zakladany i silownik w lewych drzwiach jest zle wyregulowany lub wysiadl .w lewych drzwiach masz silownik prawdopodobnie na piec przewodow bialy i brazowy to sterowanie .ewentualnie sprawdz przewody wychodzace z drzwi do slupka te w gumie moze sie przelamaly bo te chinskie zima potrafia zawiesc .napisz co i jak :}:D
Sprawdź zasilanie na grubym czerwonym przewodzie, jeżeli jest, poprzecinaj (na próbę) kolejno przewody brązowo-czerwone i brązowo-białe. Mogą być zwarte do masy. Wtedy podaj masę (najlepiej przez kontrolkę) kolejno na te odcięte przy module, to są sterowania na zamknij,otwórz. Sprawdź jeszcze napięcie zasilania (brązowy i czerwony) przy próbie zamykania...
Jaki to zamek?Oryginalny czy dokładany?To ważne.Jak to tylko przód?Masz popękane przewody to tylnych drzwi między słupkiem a drzwiami albo walnięte siłowniki.Nie zastanowiło cię to czemu chodzi tylko przód.Jak to oryginalny zamek to ci wyjaśnię po co ten micro switch.A bezpieczniki sprawdzałeś?
Witam, posiadam opla vectre a sedana i moje pytanie brzmi- Jak do niego najlepiej zamontować centralny zamek? Jak poprowadzić przewody i jak zamontować siłownik w klapie bagażnika(sedan). Aha i przy okazji jak elektryczne szyby. W sensie elektryki Dzięki za odpowiedzi :) Pozdro Dla jasności cz taki z allegro a szybki takie uniwersalne
Witam. Problem to Opel vectra B. Dokładniej nie działa centralny zamek. Pilot niby chodzi bo dioda się świeci i czasami słychać jakieś cyknięcie także się nie rozstroił. Gdy próbuję zamknąć auto z kluczyka to też nic. Zamyka tylko drzwi kierowcy. Mógł by ktoś podpowiedzieć gdzie szukać usterki bo już całą sobotę przy tym grzebię i nic. Dodam jeszcze...
Masz Koleżko zwalone wyjście sterujące centralnym zamkiem lub nie ma zmiany stanu na jednym z siłowników drzwi przednich. O ile dorze pamietam to przewody brązowo-biały i brązowo-czerwony na lewym progu idące z przełacznika drzwi kierowcy do sterownika. Na początek warto spróbować odpiąć sterowanie od FOXA i sprawdzić zamykanie/otwieranie z lkuczyka...
Sprawdziłem już kilka rzeczy, ale problem nadal występuje. Z pewnością ktoś już coś robił przy instalacji, bo wszystkie kable mam praktycznie nowe. W wielu miejscach są pookręcane taśmą izolacyjną, część tych plastikowych szyn na kable ma pourywane zaczepy, są 'trytytki' itp. Sprawdziłem takie rzeczy: -Skrzynka bezpieczników. Wykręciłem całkiem, obejrzałem....
a ja stawiam w takim wypadku na switch sterujący w siłowniku w którymś drzwiach,rozbierz prawy boczek po stronie pasażera i będziesz miał tam moduł zamka,odepnij przewody sterujące powinny być brązowo-czerwony i brązowo-białym i zobacz czy zamek zaczął normalnie chodzić na pilota.Kolego tzok w oplach zamek zamyka się mimo otwartych drzwi,wystarczy zblokować...
Witam Dlaczego trzy przewody bo siłownik napędza silnik i musi się obracać w obydwie strony tzn. zamykać i otwierać. Co zaś tyczy się siłownika najpierw sprawdź połączenia a jeżeli wszystko ok. to najprawdopodobnie uszkodzony jest siłownik i trzeba wymienić. Niedawno wymieniałem w klapie bagażnika. pozdrawiam jozgaw
prawdopodobnie podczas jazdy przywierją styki switcha w którymś z siłowników drzwi przednich,możesz to sprawdzić rozbierając drzwi i odpinając przewody sterujące:brazowo-czerwony i brązowo-biały,zrób to najpierw w jednych drzwiach tak żebys wiedział,który to,a najprościej Dodano po 1 rada dotyczy zamka fabrycznego,bo jeżeli jest dokładany do faktycznie...
Sprawdź ten siłownik w drzwiach, czy tam czasem nie ma stycznika.Spotkałem się z vectrami które miały styczniki.Po drugie sprawdź ten przewód z alarmu do sterowania centralnym zamkiem, tzn co sie pojawia na nim podczas uzbrajania i rozbrajania, czy za każdymrazem impuls masy czy moze stała masa.Do przejścia ze sterowania jednoprzewodowego na dwu służą...
otworzylem drzwi pomijajac centralke (bezposrednio podawalem napiecie na styki silownikow). Zastanawia mnie tylko dlaczego przy silownikach drzwi trzeba podac na dwa przewody mase i na trzeci plus (ewntualnie na odwrot) a w tym od klapy tylko naprzemiennie bo ma 2 przewody. Styki od silownika od drzwi sa opisane na schemacie DS-zabezpieczenie przed...
Po złym podłączeniu wtyczki do przyczepki zrobiło się zwarcie spaliła się instalacja od przekaźnika ładowania w stronę akumulatora 4 przewody i jeden przewód przychodzący do akumulatora. Po zaizolowaniu przewodów i wymienieniu przekaźnika kontrolki przestały świecić jednak po przejechaniu kilku kilometrów przekaźnik się znowu spalił, obecnie jeżdżę...
sprawdź czy przypadkiem ktoś kiedyś nie pociągnął antenki (przewód idący do nikąd od centralki alarmu...) i nie podłączył go z anteną radia... Stosowano taki trik by zwiększyć zasięg pilota... ale, sposób znam z Omegi B... Nie wiem jak to jest w Vectrze...; po drugie.... wymień baterię w pilocie! Pilot nie powinien się rozprogramować gdy ma dobre zasilanie....
Centralny nie reaguje na przekręcenie kluczyka nawet rygielek się nie podnosi.Dziś rozebrałem tapicerke i żadne przewody nie idą do wkładki ani żadne cięgna od wkładki do rygla a przecież powinny iść kabelki do centralnego i cięgno do rygla prawda ? wygląda na to że ktoś grzebał przy centralnym bo nawet po uzbrojeniu z kluczyka dioda fabryczna która...
Cześć 1. Czy zakładał ktoś autoalarm w Vectrze jak w temacie? Czy jest szansa, że z alarmem wbiję się w wiązki w lewym progu (obok skrzynki z bezpiecznikami)? Czy całkiem przypadkiem ma ktoś rozpisane jakie tam są przewody (tj, +, migacze, centralny zamek etc). 2. Czy ktoś używa radiopowiadomienia http://www.elmax-alarmy.pl/go/_info/?id=...
Witam! Mam w/w samochód. Kawal czasu temu, gdy byłem z tatą w górach ściągnęło nas na pobocze, bo jakiś tuman wyprzedzał na 3 jak nie na 4 ciężarówkę. Złapaliśmy pobocza i zjechaliśmy/zeskoczyliśmy w pole, które było ok 1,5m niżej niż jezdnia. W polu jeszcze przejechaliśmy rozpędzeni w poprzek przez polną drogę i też nas nieźle podbiło. Na szczęście...
sprawdź dokładnie dopływ powietrza żeby nie było jakiegoś lewego, ja miałem ten sam problem nawet kupiłem nie potrzebnie przewod wysokiego napięcia i sonde lambda a okazało się że nie szczelna była rura łącząca przepływomierz z przepustnicą i wcale nie było tego widać dopiero po wykręceniu tej rury zauważyłem że jest pęknieta, jest to częsta przyczyna...
sprawdź miernikiem czy dochodzi zasilanie do centralki,może gdzieś przewód się przetarł
Często w tych samochodach ulegają uszkodzeniu mikroprzełączniku zamontowane wewnątrz siłowników zamków lub przetarciu ulega wiązka przewodów elektrycznych. Musisz rozebrać tapicerkę drzwi i pomierzyć.
Przewody w wiązce kierownicy, z włącznika kierunkowskazow. Potrzebny bedzie przekaznik dwu torowy, albo dwie diody prostownicze minimum 5'cio amperowe.
Sprawdź wiązkę idącą z budy do tylnej klapy, na zgięciu pewno pourywane przewody i możliwe zwarcia. Jeśli nie pomoże, to od sterownika centralnego zamka odetnij przewód, na którym powinien pojawiać się "+" w momencie przekręcenia stacyjki - możliwe, że ten "+" jest tam przez cały czas (uszkodzenie kości za stacyjką) i stąd część problemów. Normalnie...
witam mam taki problem posiadam opla vectrę b 1,6 16v i ostatnio zauważyłem iż przewody do centralnego zamka w klapie mam przecięte. wcześniej nie miałem problemu z pilotem centralnego teraz nie mogę uruchomic centralnego zamka z pilota. próbowałem już wszystkich sposobów podanych na forum czyli włączyc zapłon i klikac w pilota to nie pomaga nic się...
Najprościej będzie jak zastosujesz przelotkę: ISO - ISO. Wszelkich przepięcc kokonasz w niej. Ad. 1. Jeśli chcesz aby radio grało niezależnie od kluczyka, to podepnij przewód oznaczony jako Ignition w to samo miejsce gdzie jest przewód b. up/permanent (stałe +12 V). Ad. 2. W samochodowym ISO w miejscu kabelka REMOTE wychodzą dwa przewody. Jeden słuzy...
Sterowanie c.zamkiem Vectra C na jednym przewodzie , u mnie czerwono zółty wychodzący z zamka drzwi kierowcy. zamknij z ryglem(safe lock) - masą otwórz - masa przez opornik 470 ohmów
Co do centralnego zamka są to przewody: zamykanie z ryglem- brązowo czerwony otwieranie- brązowo biały Sterowanie komfortem: brązowo czarny 1.Musisz zwiększyć czas zamykania. 2. Wszystkie przewody są w centralce koło nóg pasażera. POZDRAWIAM
czarny - stały "+" brązowy - masa czarno-żółty i czarno-czerwony - siłowniki drzwi jeżeli jest funkcja deadlock należy odciąć przewód czarno-niebieski wychodzący z drzwi kierowcy i połączyć go z czarno-żółtym. W załączniku schemat fabrycznego c. zamka jeśli zostaje oryginalny sterownik to brązowo-biały(otwieranie) i brązowo-czerwony(zamykanie) sterowane...
Dziurki nie nasz, bo jest wkładka na kluczyk, a że nie działa, to już inna sprawa. Nie pozostaje nic innego, jak zdjąć tapicerkę w bagażniku i będziesz miał cięgło od wkładki zamka do rygla, ciągniesz i otwierasz. Można też próbować podać napięcie na przewody od rygla, ale mało miejsca na grzebanie na leżąco w bagażniku i trzeba uważać żeby nie usmażyć...
Siłowniki poodłaczaj, one potrafią zwierać, a na przewodach to jedynie w przelotce tylnej klapy.
Stawiał bym jednak mimo wszystko na przewody, sprawdź je dokładnie zwłaszcza przy wtyku połączeniowym.
Witam sprawdzałes sygnał z wyjscia na czujniki dodatkowe na przewodzie zielonym?zamki zamyka gdzies w dwie sekundy po właczeniu zapłonu a mase na czujniki powinien dawac od razu! sprawdz powstawiaj diody zaporowe i moze bedzie ok!jak nie to wymyslimy cos nowego innego.Pozdrawiam
pawel_jaksina napisał :"Podpowiedż? Szukając przewodów zamka centralnego kontrolkę 12v podłacz do stałego napięcia."- proponowałbym podłaczyć raczej do masy,bo tak jest sterowany zamek w vectrze,a sam samochód był opisywany na forum ze sto tysięcy razy,więc wystarczy się trochę wysilić i znależć opisówki bez problemu i bez rozpoczynania nic nie wnoszącego...
Centralny oryginał/dokładany? Centralka oryginał/dokładana? Zmierzyłeś, czy w obwodzie zamka nie ma zwarcia do masy pojazdu? Sprawdziłeś, czy po podaniu zasilania na krótko na silnik zamka, ten zareaguje? Schemat centralnego zamka masz? Kolorystykę przewodów centralnego zamka masz? Cokolwiek?
Naprawa polega na odwróceniu dwóch przewodów i nie są to drzwi.
Zacznij od sprawdzenia bezpieczników, jak zamek jest fabryczny, to w skrzynce, a jak wstawiany to na przewodach przy centralce.
Przede wszystkim na dzień dobry sprawdzenie wszystkich przelotek drzwiowych. Pourywane w nich przewody, to norma w oplach.
Bardzo wam dziękuję za pomoc zwarcie robił przewód wychodzący z BSM
Sprawdź przelotki w tylnych drzwiach.Tam z reguły łamią się przewody.
Z tego co sobie przypominam to w alarmie Ultimate jest wyjście komfort i pod ten przewód należy podłączyć przewód od rygla a przewody brązowo/czerwony i brązowo/biały to są przewody od centralnego zamka więc musisz poszukać przewodu od rygla.
to jeśli chodzi o zwykły sterownik to prosta sprawa kupujesz podłączasz i będzie śmigało. jesli będziesz chciał napisz na prv to wyśle ci opis podłączenia do vectry(co w który przewód) pozdrawiam
Witam. Sprawdzić wiązkę łączącą tylne lewe drzwi w gumowej osłonie czy nie jest przecięty jakiś przewód lub skorodowany?
szansa duża. ale wiesz... no takie pytania "jaka szansa" to chyba nie na elektrodzie a raczej na czarymary.com jesli takie coś wogole istnieje. Mogą być przewody ułamane.. mogą być silniczki.. raczej zawsze zamki są do naprawy.
janusz kaczor do czego podłączyć ten przewód który steruje domykaniem co mu daje impuls z masy wg schematu ma to być kabel niebiesko-czarny z silnika zamka centralnego ale na nim czały czas jest masa.PROSZĘ O ODPOWIEDŹ dzisiaj cały dzień spędziłem na podłączeniu tego przewodu i nic.
1. Do sprawdzenia - wyłącznik awaryjnych, stan mas w lampach. 2. Uszkodzenie mechaniczne - przetarty przewód w przelotce, uszkodzenie zamka. Trzeba szukać.
Jeden problem to że wypisują głupoty, inna że potem zero informacji dla klienta. Nagle okazuje się, że sprzedawca się nie zna, nie wie, nie rozumie, on tylko sprzedaje. Znam taki przypadek, kiedy sprzedający poradził klientowi odwiedziny na tym forum "zada pan pytanko to panu tam napiszą co i jak". Wstyd się przyznać, ale znam tego sprzedawcę osobiście....
Odłączyć kabel od stacyjki ale wyłączysz sygnał do radia, ( w sumie jak jest kluczyk w stacyjce cały czas to i tak nie ma różnicy), piszczka od świateł,więc lepiej przeciąć kabelek w okolicy centralki zamka, na słupku, koło nóg pasażera. Chyba pin nr 3 czerwony przewód, ale sprawdź.
Witam!! mam sterownik centralnego zamka na pilota i chce go podłączyć do vectry A do tego sterownika na kluczyk. gdzie mam podłączyć te dwa przewody sterujące zamykaniem i otwieraniem drzwi?? wiem że pod przewody od siłowników sterujących w drzwiach ale które to przewody przy tej centralce oryginalnej?? bardzo prosze o pomoc!! z gory dziękuje
Witam Znalazłem przyczynę niedomagań centralnego, okazało się że nie można podlączać zasilania tuby basowej do przewodów zasilających radio. :D
Podłącz lampkę kontrolną do masy. Dotykaj do przewodów we wtyku i przy dotknięciu do właściwego zamek się otworzy lub zamknie.Tylko jak masz elektryczne szyby to uważaj aby nie zrobić jakiegoś zwarcia. Czasami zdejmuję poprostu boczek z drzwi i sprawdzam, które to przewody.
Ale can słyszałem od specjalisty do zamków że był po 2005 roku. Masz może rozpiskę kolorów przewodów? Dodano po 7 Ale can słyszałem od specjalisty do zamków że był po 2005 roku. Masz może rozpiskę kolorów przewodów?
ok wielkie dzieki panowie a juz myslalem ze to cos od zamka centralnego
Na początek sprawdź czy masz w złączu do tej lampki 12 V bo powinno być stałe. Wysterowanie masą idzie z zamka tylnej klapy więc może warto sprawdzić też przewody w przelotce.
Podłączyłem radio poprzez złączenie przewodu podtrzymania z przewodem plusowym i problem z centralnym znikną. Dzięki za odpowiedzi.
Są dwie możliwości albo postarać się o oryginalny silicona interfejs zamka centralnego podłączany do 4 przewodowej kostki, a z niego wychodzi sześć przewodów, które odpowiednio podłancza się do masy lub plusa sterując oryginalnym zamkiem. z tego co pamiętam Vectra ma sterowanie masą,wiec nie ma problemu. Drugie rozwiązanie to podłączyć do 4 przewodowej...
Więc tu masz opis podłączenia alarmu do Vectry: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Domykanie szyb podłącz przez diode do przewodu zamykającego centralny zamek i ustaw wydłużony impuls masy w centralce i po kłopocie :D Pozdrawiam
Posiadam schemat instalacji elektrycznej do mojego samochodu i podłączyłem pod czerwono-niebieski i czerwono-biały, obydwa przewody wychodzą ze sterownika centralnego zamka.
Auto to vectra b 97 rocznik, radio jak w temacie. Pomogła zamiana miejscami przewodu żółtego z czerwonym.
dało się go otworzyć lecz zamknąć już nie Podłącz tester diagnostyczny, wejdź w podgląd parametrów centralnego zamka i sprawdź czy każde naciśnięcie przycisku pilota - daje właściwą "odpowiedź" na wyświetlaczu testera diagnostycznego. Ja obstawiam uszkodzony zamek lub wiązkę przewodów w drzwiach kierowcy ale bez właściwej diagnostyki będziesz działał...
Witam wszystkich mam taki nietypowy problem mianowicie kiedy włączę radio w Vectra b 2000r to się zaświeci ale nie daje głosu dopiero gra po otwarciu tylnich lewych drzwi lub po zamknięciu centralnego zamka ryglem miał ktoś podobny problem?? Radio orygonalne CCRT700 Standard - przewody przełamane w przelotce miedzy drzwiami a słupkiem.
witam a czasem nie uciekaja ci stacje,wydaje mi sie ze musisz zamienic przewod czerwony z zoltym i wszystko wroci do normy
siłownik ma klejoną obudowę jak dasz radę nieinwazyjnie go rozebrać to może uda się go uzdrowić , ale nie licz na to za bardzo . najpierw sprawdź czy do siłownika dochodzą sygnały sterujące , bo być może uwalony jest przewód a nie siłownik
Przewód brązowo/czerwony zamykanie, brązowo/biały otwieranie. Możesz wpiąć się w te przewody znajdujące się w wiązce wychodzącej z drzwi kierowcy.
Witam Chyba coś sie stało w drzwiach kierowcy może siłownik odmawia współpracy albo coś z przewodami doprowadzających sygnały ster i zasilania do siłownika. Pozdrawiam.
pewno była by lepsza ale uparł sie jeden taki na alarm z powiadomieniem ( jest zakupiony ). tam mam problem bo z drzwi kierowcy wychodzą tylko przewody sterujące siłownikami czarno/żółty i czarno/niebieski, na których jest cały czas masa tylko po wł/wył zamka pojawia sie chwilowe napięcie na jednym z nich, natomiast jest jeszcze moduł w drzwiach kierowcy...
Może na tym czujniku w zamku jest jakiś spadek napięcia albo np. masz przełamane przewody w wiązce i to ograniczyło przekrój przewodu co spowodowało zwiększenie spadku napięcia. Jak zmostkujesz kable to masz pewne połączenie. zrób pomiar, ile jest spadku napięcia na tych przewodach co mostkujesz przed ich zmostkowaniem, woltomierzem lub nawet miliwoltomierzem....
Kierunkowskazy czarno-bialy i czarno-zielony pompa paliwa czerwony z niebieskim paskiem wszystko znjadziesz na slupku bocznym zamek centralny brazowo-bialy i brazowo-czerwony
Wszystko zależy, co daje na wyjściu centralka. Carprotect na niebieskim i zielonym miał sterowanie wysokoprądowe siłownikami, czyli daje plus. Wtedy musisz obrócić sygnał tranzystorem, przekaźnikiem albo przeciąć ścieżki wewnątrz centralki i przepiąć. Jak daje masę ,nie musisz nic robić tylko podłączyć. Inna rzecz nie widziałem nigdy centralki Carprotecta...
Bezpiecznik cały centralka klika kierunki mrugaja jednak drzwi dalej zaryglowane otwieranie drzwi kierowcy nie daje żadnego efektu podniesienie opuszczenie dzundzla od środka w drzwiach też nic nie zmienia udało mi się odchylic boczek i przeciąć przewody więc tak napięcia są na przewodach zmienia się polaryzacja jednak dalej zamki nie reagują
Po prawej stronie na slupku masz sterownik tam poszukaj przewodu na ktorym pojawia sie plus podczas zalaczania i wykorzystaj go do sterowania przekaznikiem
Multitimer nie steruje centralnym zamkiem i szybami. Posiada wejście dwóch przewodów od silników zamków, oraz trzeci sygnał z modułu centralnego zamka, zapewne informujący o stanie zamknięty/otwarty aby mignąć kierunkowskazami i włączyć/wyłączyć światło wewnętrzne. Podnośniki co prawda są zasilane na stałe, ale przełączniki z zacisku W stacyjki (kluczyk...
Uszkodzenie jest w kasecie zamka w drzwiach kierowcy (kaseta do rozebrania i naprawy, lub wymiana). Możesz również profilaktycznie sprawdzić przewody pomiędzy drzwiami kierowcy a karoserią...
Sprawdź sterownik w nogach pasażera czy wizualnie coś się nie spaliło, jest tam mnóstwo elementów smd więc dla tego wizualnie . Zanim rozbierzesz drzwi podmień ze szrotu centralkę jeśli masz taką możliwość. Wszystkie raczej jednocześnie nie lecą to chyba coś innego ( przewód wtyczka w centralce )
Witam, mam pytanie do magików od alarmów. Mam w Vectrze A fabryczny alarm ale niestety załączany jest z kluczyka, miałem jakąś centralkę alarmu najprostrzą więc podłączyłem ją w aucie. Zamykając auto z pilota centralka podaję masę na zamki, i z innego przewodu chyba z zasilania czujnika drugą masę na przekaźnik który zwiera dwa przewody masę z fabrycznego...
Sprawdz w wiazce idacej do drzwi czy na przewodach czarno/czerwony i czarno/zolty jest napiecie w momencie pracy centralnego zamka.Jezeli jest,to zamek do wymiany,ewentualnie do wstawienia silownik uniwersalny
Gdy bym się znał bym tu nie napisał...tydzień temu działało wszystko i przestało centralny działa jak zamykam kluczykiem, jeśli wiesz gdzie jest zlokalizowane urządzenie które steruje centralnym napisz może ono nie łączy warto sprawdzić przewody itd. Chyba że się mylę
vectra przewody vectra zamek zamek vectra
alternator passat bosch ariva obrazu synteza radiotelefonu
wymiana klamki drzwi wymiana klamki drzwi
Jak zdemontować rozrusznik w Volkswagen Touareg R5? Uruchamianie Honda ESM bez Internet Explorera