A tak na przyszłość to taniej można kupić porządne przewody SENTECH-a.
Niebieski to plus a niebiesko brązowy to minus. Z resztą widać to bo u ciebie glosnik bedzie wciągany a nie wypychany. Pozdrawiam
www.studio24.prv.pl
NGK a jak zakładasz chińskie to tak pózniej jest niestety
(at)bumble Nie ma na to odpowiedzi wprost, bo jest zbyt wiele zależności. Kto, jak, na czym, od kogo... A jesli już remontujesz mieszkanie: Jak wykonać to prawidłowo (ale każdy robi, jak uważa!): Wszystkie przewody, niezależnie od przeznaczenia i zastosowania, układamy w peszlach. Każdy przewód, niezależnie jaki i do jakiego celu go wykorzystamy, rozprowadzamy...
Przewody WN zmieniałeś A czy ten model posiada przewody , czy listwę?
Podobne objawy dają uszkodzone przewody zapłonowe.
Zacznij od zmiany świeć i zobacz w jakim stanie są przewody wysokiego napięcia , najlepiej sprawdzić wieczorem jak jest ciemno widać miejsca gdzie jest przebicie na przewodach.
na początek sprawdził bym przewody wn
Kolego diagnostyka się kłania,możliwy błąd układu krytycznego 2 ,jak nie masz czym jedz do kogoś,a sam posprawdzaj dokładnie przewody podciśnienia.
Dziurki nie nasz, bo jest wkładka na kluczyk, a że nie działa, to już inna sprawa. Nie pozostaje nic innego, jak zdjąć tapicerkę w bagażniku i będziesz miał cięgło od wkładki zamka do rygla, ciągniesz i otwierasz. Można też próbować podać napięcie na przewody od rygla, ale mało miejsca na grzebanie na leżąco w bagażniku i trzeba uważać żeby nie usmażyć...
Sprawdź przelotki między słupkiem a tylnymi drzwiami, przewody lubią się tam łamać.
Zobacz jak się włączy wentylator chłodnicy czy przewody z układu chłodzenia są bardzo twarde bo jeśli tak tzn. że te bulgotanie to prawdopodobnie kompresja dostaje się do układu chłodzenia.
No przecież pisze, że jeżeli na zamek wychodzą tylko dwa przewody sterujące, to jest to wyjście niskoprądowe masy, czyli możesz podpinać się bezpośrednio pod brązowo-czerwony i brązowo-biały. Przy tym podłączeniu jednak nie uzyskasz ryglowania - potrzebne są dwa impulsy na zamknij i łączysz się wtedy pod inne przewody. W Vectrze podpinasz się bezposrednio,...
Żółte przewody do 30 i 87a, czarny 86, zielony 85.
Jak masz już znalezione piny na 1000 000% to prześwietl przewody żarówką 12V 55/60W . To dużo rozjaśni.
Sprawdź przewody od sterownika pompy do zaworu przestawiacza. Ale raczej będzie tak jak kolega wyżej napisał pompa do naprawy.
Pan mechanik musi mieć świetny sprzęt, który odczytuje błędy o zapowietrzaniu:D ten silnik ma przelew wtryskiwaczy na zasilaniu. Często przyczyną zapowietrzania układu były przewody przelewowe wtryskiwaczy. Zdarzały się też pęknięte obudowy filtrów paliwa. Pamiętaj, że są to sugestie, a fizycznie auto może obejrzeć albo Twój majster, albo Ty. Do dzieła.
Sprawdzic przewody miedzy wtyczka czujnika a sterownikiem!! Pozdrawiam
Po prostu Opel ma inaczej obsadzone przewody w kostce. Kup przejścio ISO-ISO żeby nie ciąć oryginalnych kabli i w nim zostaw 5 przewodów zamieniając plusy miejscami przy okazji. SławeK
Na allegro masz przewody za około 150 zł .W VB najczęściej rozszczelnia się przewód elastyczny przy kolektorze wydechowym ja osobiście przykręcam kawałek blachy miedzy przewodem a kolektorem.
Te przewody raczej nie były częścią oryginalnej instalacji samochodu. W tej puszce jest pekaznik od sprężarki klimy i bezpieczniki od sprezarki i wentylatorów, wygląda jakby ktoś przedłużał amatorsko zasilanie, przewody zostały prawdopodobnie wyrwane z wiązki owinienej czerwona izolacją.
Sprawdź przewody podciśnieniowe. Któryś może być przetarty. W szczególności zobacz w jakim stanie jest przewód gumowy łączący korpus przepustnicy z czujnikiem podciśnienia...
Można Zamiast wymieniać przewody paliwowe trzeba podłączyć zygar i sprawdzić ciśnienie paliwa. Jeśli jest ok, to zalej cały bak Pb i jeśli się da postaraj się jeżdzić tylko na benzynie aż się nie skończy (czytaj trzeba pojeżdzić trochę a nie osuszyć bak do zera). Jeśli to by nie pomogło to oprócz pomiaru ciśnienia w układzie trzeba wybrać się do FACHOWCA...
a moze pilot dziala ale gdzies sie rozlaczyly przewody sterujace do zamka badz centralka sie popsuła
Tylko zalecam sprawdzenie styków zasilających bo Opel ma zamienione zasilania w stosunku np do standardowego Blaupunkta i nie każde radio które ma taką samą kostkę będzie dobrze działać w tym aucie, czasem trzeba zastosować przejście w którym zamienia sie niektóre przewody żeby nie kaleczyć oryginalnej instalacji. SławeK
Prawy boczek przed drzwiami. Odepnij sterownik i próbuj podać napięcie na silnik siłownika prawych drzwi. Przewody masz w wiązce. Chociaż przy twojej usterce, ja bym stawiał na trzepnięty przewód właśnie od silnika, a nie switcha.
Co do centralnego zamka są to przewody: zamykanie z ryglem- brązowo czerwony otwieranie- brązowo biały Sterowanie komfortem: brązowo czarny 1.Musisz zwiększyć czas zamykania. 2. Wszystkie przewody są w centralce koło nóg pasażera. POZDRAWIAM
Tak, połamane przewody są typowym uszkodzeniem na przedniej osi. Można to sprawdzić za pomocą miernika analogowego, wyginając przewód w każdą stronę. No i jeszcze jedna rzecz, w Oplu często do złącza dostaje się woda i ono koroduje.
Zdejmujesz przewody wodne, zdejmujesz wąż gazowy, wypinasz wtyczkę czujnika, odkręcasz redka i tyle, tam nie ma żadnej filozofii.
Witam wszystkich! To mój pierwszy post tutaj. Posiadam Opla vectre C 1,9CDTI, 120KM, 2005r. Auto zakupiłem 3 lata temu z Belgii. Chciałbym się podzielić swoimi działaniami jakie przeprowadziłem w aucie jakis czas po zakupie, gdyż miałem objawy jakie jak są tu oraz na innych forach opisywane. Może komus pomogę. OBJAWY 1. Auto gasło przy ruszaniu. 2....
Jeżeli w tym silniku występują przewody zapłonowe to je wymień na nowe - ona dają właśnie takie objawy.
(at)cubaza Nie masz żadnego dostępu do sprzętu Vectry (choć ponoć testują na niektórych modemach, by jednak klientowi dać dostęp do ustawień ich modemoroutera). Zatem by dać swój własny router, musisz koniecznie sprzęt operatora przełączyć w tryb pracy modem/bridge (można to zrobić, w panelu klienta obsługi Vectra na www). USG powinien bez problemu...
1 i 2 pin to sygnały z ECU odpowiednio cewka 1-39 ECU i cewka 2-38 ECU, 3 pin cewki to 12V po kluczyku. Sprawdź tylko swoją numeracje bo chyba źle opisałeś przewody rozepnij wtyczkę i na niej lub na cewce w złączu powinna być numeracja pinów.
Mam ten sam silniczek tylko w vectra b i kolego wypada sprawdzic świece żarowe i można ją odpowietrzyć i przy okazji wymienić przewody przelewowe groszowe sprawy razem z trójnikami a ja odpowietrzam tak: potrzebna duza strzykawka i bak zatankowany by było powyżej 30 l po założeniu przewodów przelowowych na wtryski nie wpinamy tego co idzie z pompy na...
W celu zasymulowania wystarczy połączyc przewody od potencjometru... zacina się pewnie w którymś miejscu pływak... lub jest przęgięty drut od pływaka..
no a jak wyglądały te świece po wykręceniu a to że nie równo chodzi to czy na pewno wszystko dobrze przy kolektorze ssącym podłączyłeś przewody zapłonowe dobrze podłączyłeś chodzi mi o kolejność.
Moduł centralnego jest po prawej stronie obok nogi pasażera , ale skoro tak wariuje to należałoby sprawdzić czy nie jest gdzieś przetarty przewód , który jest wprowadzony w drzwi, jeśli z jakichś przyczyn pęknie sprężyna i przewody się nie chowają to mogły zostać przycięte drzwiami. Miałem taką Vectrę i u mnie działał super nawet podpiąłem mu sterowanie...
Raczej przewody łączące alternator z akumulatorem, masa alternatora z ujemnym biegunem akumulatora, sam alternator. Za mało pomiarów by coś orzec. Zrób chociaż pomiary spadków napięć.
Na prośbę Moderatora Błażeja opisze bardziej dokładnie miejsce usterki. Przewody były stopione (dosłownie stopione obrane z izolacji na długości 3 do 5cm) w lewym progu od strony kierowcy. Przypuszczalna przyczyną tej usterki była popękana izolacja na przewodach (zdjęcie ostatnie). Kable: czerwono czarny i żółto czarny (tak przypuszczam ponieważ obok...
Przewody w wiązce kierownicy, z włącznika kierunkowskazow. Potrzebny bedzie przekaznik dwu torowy, albo dwie diody prostownicze minimum 5'cio amperowe.
Nie ma antenki czyli to proxima BP.Wypiąć wtyczkę i zewrzeć dwa przewody wlutowane w płytkę przy przekaźniku,jest to blokada zapłonu.Generalnie nie naprawiać bo to wadliwy alarm.
co do benzyny odłącz aku na 30-40 minut;powinno to zrestartowac kompa z beny i sytuacja na benie powinna wrócic do normy...Objaw któy opisujesz na LPG swiadczyc moze o koniecznosci wymiany swiec oraz kabli WN (swiece wg.zalecen powinno sie zmieniac co ok 20tys.km a przewody WN co ok 50tys km)
Sprawdź wiązkę idącą z budy do tylnej klapy, na zgięciu pewno pourywane przewody i możliwe zwarcia. Jeśli nie pomoże, to od sterownika centralnego zamka odetnij przewód, na którym powinien pojawiać się "+" w momencie przekręcenia stacyjki - możliwe, że ten "+" jest tam przez cały czas (uszkodzenie kości za stacyjką) i stąd część problemów. Normalnie...
W moim aucie są fabryczne fotele podgrzewane. Przewody są chyba 4mm2 i duży bezpiecznik 30a . Każdy fotel ma swój przekażnik załączany osobnym przyciskiem. Proponuję zrobić tak samo . Pozdrawiam .
witam powie ci tak jak masz troche smykałki do mechaniki to poradzisz sobie bez problemu poodpinaj linki i przewody odkrec pokrywe i powoli ją podnieś reszte sam rozkminisz robiłem to kilka razy nic nie przestawisz. powodzenia życze
Dla tras oczywiście zwłaszcza latem nad morze.Jeżeli chodzi o klimę i akurat octavię to zauważyłem że auta grupy vw często są z klimą kłopoty,leci wentylator chłodnicy klimy i co za tym idzie sprężarka.Śmiało mogę powiedzieć że 50% znajomych z autami vw miała oszkodzony ten wentylator.Aczkolwiek vw są stosunkowo tanie w naprawie klimy.Z tego co kojarzę...
zaciągnij paliwo przez przelewy i nie pozwól mu uciec, popuść wszystkie przewody wys. ciśnienia i niech ktoś kręci rozrusznikiem, gdy zacznie walić z któregoś dokręcaj i tak dalej. Pamiętaj że sterownik jest chłodzony w VP44 paliwem. WSZYSTKO JEST NA FORUM.
Czy pali tylko wtedy jak ma działać światło wsteczne? jak tak to trzeba szukać zwarcia w wiązce do tyłu. Może gdzieś przy lampach? Nie pamietam czy tam światło cofania jest w klapie tylnej czy nie. Jeśli tak to jeszcze mozna sprawdzić wiązkę między klapa a budą. Może tam dzieś uszkodzone przewody i robi zwarcie. Jeśli to nie światła cofania robia zwarcie...
Witam, Na przyszłość proponuje poprowadzenie większej ilości przewodów pomimo iż na dzień dzisiejszy może wydawać się to zbędne. Co do kablówki nie spotkałem się aby jaki kolwiek operator np. UPC, Vectra był zainteresowany wykonaniem infrastruktury dla osiedla domów jednorodzinnych ze względów ekonomicznych. Przewody połóż dobrej jakości np. TRISET-113...
Witam. Dzisiaj sprawdzałem przewody WN w vectra B i na trzech jes od 5KΩ do 7KΩ a na czwartym niema wogóle żadnego oporu, ale autko chodzi na wszystkie cztery cylindry i niema przebicia (sprawdzałem w nocy) Dodam że vectra szarpie przy dodaniu i odjęciu gazu podczas jazdy. Czy to oznacza że przewody WN są do wymiany? Pozdrawiam
przewody paliwowe vectra przewody przelewowe vectra vectra zamek przewody
oporność głośnik creative t6100 potencjometr uszczelniacz układzie wspomagania
Husqvarna Automower, Worx Landroid – dwie pętle ograniczające, przełączanie stref koszenia robota Volvo XC70 2.4 Diesel 2007 – brak dźwięku w głośnikach drzwiowych, wzmacniacz, MOST, bezpieczniki