czarny - stały "+" brązowy - masa czarno-żółty i czarno-czerwony - siłowniki drzwi jeżeli jest funkcja deadlock należy odciąć przewód czarno-niebieski wychodzący z drzwi kierowcy i połączyć go z czarno-żółtym. W załączniku schemat fabrycznego c. zamka jeśli zostaje oryginalny sterownik to brązowo-biały(otwieranie) i brązowo-czerwony(zamykanie) sterowane...
Kolego to zacznij od rozebrania drzwi bo może się okazać że silniczek jest dobry tylko przewód na zginaniu się ułamał .
sprawdź miernikiem czy dochodzi zasilanie do centralki,może gdzieś przewód się przetarł
Moduł centralnego jest po prawej stronie obok nogi pasażera , ale skoro tak wariuje to należałoby sprawdzić czy nie jest gdzieś przetarty przewód , który jest wprowadzony w drzwi, jeśli z jakichś przyczyn pęknie sprężyna i przewody się nie chowają to mogły zostać przycięte drzwiami. Miałem taką Vectrę i u mnie działał super nawet podpiąłem mu sterowanie...
No przecież pisze, że jeżeli na zamek wychodzą tylko dwa przewody sterujące, to jest to wyjście niskoprądowe masy, czyli możesz podpinać się bezpośrednio pod brązowo-czerwony i brązowo-biały. Przy tym podłączeniu jednak nie uzyskasz ryglowania - potrzebne są dwa impulsy na zamknij i łączysz się wtedy pod inne przewody. W Vectrze podpinasz się bezposrednio,...
Najprościej będzie jak zastosujesz przelotkę: ISO - ISO. Wszelkich przepięcc kokonasz w niej. Ad. 1. Jeśli chcesz aby radio grało niezależnie od kluczyka, to podepnij przewód oznaczony jako Ignition w to samo miejsce gdzie jest przewód b. up/permanent (stałe +12 V). Ad. 2. W samochodowym ISO w miejscu kabelka REMOTE wychodzą dwa przewody. Jeden słuzy...
Witam. Sprawdzić wiązkę łączącą tylne lewe drzwi w gumowej osłonie czy nie jest przecięty jakiś przewód lub skorodowany?
dzień dobry. chciałbym podpiąć się pod temat. mam nietypowy problem z centralnym zamkiem. z pilota wszystkie drzwi się zamykają tylko nie lewe tylne po stronie kierowcy. siłownik jest wymieniony na nowy i nie bardzo wiem co w tej sytuacji dalej robić. może jest gdzieś zwarcie na przewodzie. proszę o pomoc. dziękuję za radę. pozdrawiam Wydzielono z archiwalnego...
1. Do sprawdzenia - wyłącznik awaryjnych, stan mas w lampach. 2. Uszkodzenie mechaniczne - przetarty przewód w przelotce, uszkodzenie zamka. Trzeba szukać.
Jeżeli wymieniałeś na 100% sprawne wszystkie możliwe składniki układu centralnego zamka, to pozostaje miernik, schemat i sprawdzać przewód po przewodzie, połączenie po połączeniu i dodatkowo wszystkie punkty masy.
Problem został rozwiązany, trochę zeszło się z rozebraniem tapicerki drzwi, jednak jest to możliwe przy zamkniętych drzwiach. Tak jak sugerował Błażej, pękł przewód od siłownika czarno-czerwony na przejściu miedzy słupkiem a drzwiami w gumowej osłonie. Po rozebraniu tapicerki drzwi, dostałem się do przewodów przy siłowniku na przewód czarno-czerwony...
Są dwie możliwości albo postarać się o oryginalny silicona interfejs zamka centralnego podłączany do 4 przewodowej kostki, a z niego wychodzi sześć przewodów, które odpowiednio podłancza się do masy lub plusa sterując oryginalnym zamkiem. z tego co pamiętam Vectra ma sterowanie masą,wiec nie ma problemu. Drugie rozwiązanie to podłączyć do 4 przewodowej...
siłownik ma klejoną obudowę jak dasz radę nieinwazyjnie go rozebrać to może uda się go uzdrowić , ale nie licz na to za bardzo . najpierw sprawdź czy do siłownika dochodzą sygnały sterujące , bo być może uwalony jest przewód a nie siłownik
Sprawdź ten siłownik w drzwiach, czy tam czasem nie ma stycznika.Spotkałem się z vectrami które miały styczniki.Po drugie sprawdź ten przewód z alarmu do sterowania centralnym zamkiem, tzn co sie pojawia na nim podczas uzbrajania i rozbrajania, czy za każdymrazem impuls masy czy moze stała masa.Do przejścia ze sterowania jednoprzewodowego na dwu służą...
sprawdź kontrolką czy do siłowników doczodzi napięci mogą lecieć przekaźniki w sterowniku jest z przodu przy nogach pasażera za sterownikiem silnia . możesz go wypiąć i podać bezpośrednio napięci na siłowniki chyba przewód czarno/czerwony i czarno/żółty powodzenia
Sprawdź sterownik w nogach pasażera czy wizualnie coś się nie spaliło, jest tam mnóstwo elementów smd więc dla tego wizualnie . Zanim rozbierzesz drzwi podmień ze szrotu centralkę jeśli masz taką możliwość. Wszystkie raczej jednocześnie nie lecą to chyba coś innego ( przewód wtyczka w centralce )
Moje auto to Vectra B DTI 2.0 1997r X20DTH. Chciałem dziś sprawdzić czy mój fabryczny autoalarm działa no i wsiadłem do auta, zaryglowałem zamek 2 razy pilotem, odczekałem aż alarm sie zaktywuje (dioda czerwona z "ludzikiem" przestała mrugać) i się poruszyłem. Alarm zawył i uradowany wyłączyłem go z pilota przyciskiem otwierania drzwi. I nagle okazało...
W takiej VB często też przełamują się przewody w przelotce pomiędzy drzwiami, a słupkiem (w tylnych drzwiach). Druga usterka to padający mikroprzełącznik w zamku (koszt wymiany samemu 5 złotych). Przewód od pompy paliwa znajdziesz w wiązce w progu po stronie kierowcy (tak jak kolega powyżej napisał niebieski z czerwonym paskiem). Sam centralny zamek...
1 Odłącz złącze od siłownika drzwi kierowcy. 2 Zamknij drzwi (wszystkie) 3 Zamknij kluczem drzwi wkładką w drzwiach pasażera 4 Sprawdź czy zamknęły się wszystkie drzwi, klapa wlew ( oczywiście oprucz drzwi kierowcy 5 otwórz jak w pkt 3 6 sprawdź czy się otwarły wszystkie drzwi 7 jeśli działa - do wymiany siłownik drzwi kierowcy, jeśli nie pkt 8 8 podłącz...
jedną z przyczyn może być regulacja cięgna centralnego zamka (ja tak miałem), inne przyczyny to przetarty przewód na ktorym idzie impuls otworz/zamknij - zwiera do masy i dzieje sie o czym piszesz, może być wina samej centralnki sterującej ewentualnie jeśli siłownik miał ciężkie życie po przez niefachowy montaż (silnik ciężko pracował) to może być nadtopiona...
Sprawdziłem już kilka rzeczy, ale problem nadal występuje. Z pewnością ktoś już coś robił przy instalacji, bo wszystkie kable mam praktycznie nowe. W wielu miejscach są pookręcane taśmą izolacyjną, część tych plastikowych szyn na kable ma pourywane zaczepy, są 'trytytki' itp. Sprawdziłem takie rzeczy: -Skrzynka bezpieczników. Wykręciłem całkiem, obejrzałem....
Witam Mam następujacy problem. Po zamontowaniu nowego nieseryjnego radia Clarion DXZ378 w vectrze b po wyłączeniu zapłonu nie mogę zamknąć centralnego zamka z pilota i nie moge włączyć zabezpieczenia przed kradzieżą przez około 2 minuty. Moge zamknąc centralny kluczykiem ale włączenie zabezpieczenia przed kradzieżą kluczykiem też nie działa około 2óch...
Może czytamy o innych modelach... Sprawdź więc. POZIOM 17. FUNKCJA KOMFORT(ustawienie fabryczne -funkcja wyłączona) Funkcja komfort (poprzez podanie dłuższego impulsu na wyjście zamknij centralnego zamka) umożliwia automatyczne zamknięcie centralnego zamka, zaryglowanie i domknięcie szyb podczas uzbrajania systemu alarmowego. Funkcjętąmożna zastosowaćw...
Po złym podłączeniu wtyczki do przyczepki zrobiło się zwarcie spaliła się instalacja od przekaźnika ładowania w stronę akumulatora 4 przewody i jeden przewód przychodzący do akumulatora. Po zaizolowaniu przewodów i wymienieniu przekaźnika kontrolki przestały świecić jednak po przejechaniu kilku kilometrów przekaźnik się znowu spalił, obecnie jeżdżę...
Witam wszystkich użytkowników forum. Mam mały kłopot z alarmem w Oplu Vectra 1.8 16V rod prod. '96, To znaczy nie tyle ja mam kłopot co mój ojciec. Pewnrgo dnia alarm zaczął wyć co jakiś czas bez powodu. Jakiś znajomy doradził mu, by przeciął dowolny przewód biegnący do centrali alarmu. Tak też zrobił i alarm zamilkł całkowicie- mało tego wogóle nie...
Dobra i mądra jest ta Porada. Ma jedynie taką wadę, że mam trzy siłowniki typu master, każdy jednakowy i totalnie brakuje im jakiejkolwiek regulacji. Mikrostyk jest wewnątrz, obudowa jest hermetycznie wykonanana na wtryskarce. Też poczatkowo kombinowałem dostać się do środka, ale będzie to bezcelowe zniszczenie siłownika. Podłączę go jako SLAVE, ale...
Witam wszystkich Forumowiczów. Proszę o nie usuwanie tego postu gdyż szukałem podobny temat i nic nie znalazłem, co by mogło mi pomóc. Mam opla vectrę A z 95r . Puszka centralnego to Kikert ( standard ). Podłączyłem sterownik STIG na pilota tzw. scyzoryk. Wszystko działa kierunki palą się podczas zamykania i otwierania. Problem jest taki, że z kluczyka...
Wiem że tematów pełno ale takiego nie znalazłem. Więc mam taki problem: Popsuł mi się centralny zamek tzn. otwierają mi się i zamykaja tylko drzwi od kierowcy i tylko z kluczyka reszta nic. Jak próbuje pilotem otworzyć to tylko mrugną kierunki i słychać takie tyknięcie w sterowniku i przekaźniku pod kierownicą. Jakpróbuje zamknąć pilotem to we wszystkich...
Często w tych samochodach ulegają uszkodzeniu mikroprzełączniku zamontowane wewnątrz siłowników zamków lub przetarciu ulega wiązka przewodów elektrycznych. Musisz rozebrać tapicerkę drzwi i pomierzyć.
Przewody w wiązce kierownicy, z włącznika kierunkowskazow. Potrzebny bedzie przekaznik dwu torowy, albo dwie diody prostownicze minimum 5'cio amperowe.
Sprawdź wiązkę idącą z budy do tylnej klapy, na zgięciu pewno pourywane przewody i możliwe zwarcia. Jeśli nie pomoże, to od sterownika centralnego zamka odetnij przewód, na którym powinien pojawiać się "+" w momencie przekręcenia stacyjki - możliwe, że ten "+" jest tam przez cały czas (uszkodzenie kości za stacyjką) i stąd część problemów. Normalnie...
witam mam taki problem posiadam opla vectrę b 1,6 16v i ostatnio zauważyłem iż przewody do centralnego zamka w klapie mam przecięte. wcześniej nie miałem problemu z pilotem centralnego teraz nie mogę uruchomic centralnego zamka z pilota. próbowałem już wszystkich sposobów podanych na forum czyli włączyc zapłon i klikac w pilota to nie pomaga nic się...
Sterowanie c.zamkiem Vectra C na jednym przewodzie , u mnie czerwono zółty wychodzący z zamka drzwi kierowcy. zamknij z ryglem(safe lock) - masą otwórz - masa przez opornik 470 ohmów
Co do centralnego zamka są to przewody: zamykanie z ryglem- brązowo czerwony otwieranie- brązowo biały Sterowanie komfortem: brązowo czarny 1.Musisz zwiększyć czas zamykania. 2. Wszystkie przewody są w centralce koło nóg pasażera. POZDRAWIAM
Do wtyku siłownika wewnątrz drzwi podłącz miernik i sprawdź, czy dochodzi tam napięcie w czasie zamykania i otwierania centralnego zamka. Jeżeli tak, to rozbierz siłownik i sprawdź mikroprzełączniki, jeżeli nie , to sprawdź przewody i złącza.
Dziurki nie nasz, bo jest wkładka na kluczyk, a że nie działa, to już inna sprawa. Nie pozostaje nic innego, jak zdjąć tapicerkę w bagażniku i będziesz miał cięgło od wkładki zamka do rygla, ciągniesz i otwierasz. Można też próbować podać napięcie na przewody od rygla, ale mało miejsca na grzebanie na leżąco w bagażniku i trzeba uważać żeby nie usmażyć...
Siłowniki poodłaczaj, one potrafią zwierać, a na przewodach to jedynie w przelotce tylnej klapy.
Witam sprawdzałes sygnał z wyjscia na czujniki dodatkowe na przewodzie zielonym?zamki zamyka gdzies w dwie sekundy po właczeniu zapłonu a mase na czujniki powinien dawac od razu! sprawdz powstawiaj diody zaporowe i moze bedzie ok!jak nie to wymyslimy cos nowego innego.Pozdrawiam
pawel_jaksina napisał :"Podpowiedż? Szukając przewodów zamka centralnego kontrolkę 12v podłacz do stałego napięcia."- proponowałbym podłaczyć raczej do masy,bo tak jest sterowany zamek w vectrze,a sam samochód był opisywany na forum ze sto tysięcy razy,więc wystarczy się trochę wysilić i znależć opisówki bez problemu i bez rozpoczynania nic nie wnoszącego...
Centralny oryginał/dokładany? Centralka oryginał/dokładana? Zmierzyłeś, czy w obwodzie zamka nie ma zwarcia do masy pojazdu? Sprawdziłeś, czy po podaniu zasilania na krótko na silnik zamka, ten zareaguje? Schemat centralnego zamka masz? Kolorystykę przewodów centralnego zamka masz? Cokolwiek?
Naprawa polega na odwróceniu dwóch przewodów i nie są to drzwi.
Odłączyć kabel od stacyjki ale wyłączysz sygnał do radia, ( w sumie jak jest kluczyk w stacyjce cały czas to i tak nie ma różnicy), piszczka od świateł,więc lepiej przeciąć kabelek w okolicy centralki zamka, na słupku, koło nóg pasażera. Chyba pin nr 3 czerwony przewód, ale sprawdź.
Zacznij od sprawdzenia bezpieczników, jak zamek jest fabryczny, to w skrzynce, a jak wstawiany to na przewodach przy centralce.
Czym jest wyzwalany zamek w aucie, plusem czy minusem? A przewody NO-NO połączone z minusem auta?
obejrzyj wiązkę w bagażniku do pokrywy w Vectrach B pękały przewody w miejscu przegięcia i centralny szalał trochę taśmy i może pomoże
Bardzo wam dziękuję za pomoc zwarcie robił przewód wychodzący z BSM
Niech kolega sprawdzi przewody pod kątem przełamań w przyłączu dzwi gdzie nie pracuje prawidłowo centralnych.Często uszkadzają się w osłonach gumowych przy wtyczce która wchodzi do dzwi,typowa usterka kiepska jakość przewodów wiązki
Mam pytanie czy masz 2 przewody czy jeden do sterowania po zapłonie mam schematy do vectry c ale podłączenie alarmu PRO9232 niestety może się to trochę różnić. Ważne ile przewodów jest do sterowania.
Sprawdź przelotki w tylnych drzwiach.Tam z reguły łamią się przewody.
Z tego co sobie przypominam to w alarmie Ultimate jest wyjście komfort i pod ten przewód należy podłączyć przewód od rygla a przewody brązowo/czerwony i brązowo/biały to są przewody od centralnego zamka więc musisz poszukać przewodu od rygla.
to jeśli chodzi o zwykły sterownik to prosta sprawa kupujesz podłączasz i będzie śmigało. jesli będziesz chciał napisz na prv to wyśle ci opis podłączenia do vectry(co w który przewód) pozdrawiam
vectra przewód vectra zamek zamek vectra
hubsan h501s zawór regeneracji bosch rs485 ethernet konwerter
kleopatra przestrojenie ekspres krups
Radmor 5102-TE: Cichy dźwięk po podłączeniu telefonu Niedziałające kasety - diagnostyka i naprawa