Sprawdź, czy paliwo nie cofa się po nocy do zbiornika i ewentualnie zamontuj zawór zwrotny.
więc jak w temacie podczas pracy silnika zawór egr jest na maksa otwarty, komputer pokazuje blad o nazwie sygnal zwrotny egr, podlaczylem zawór z innego sprawnego auta dalej jest to samo sprawdzilem czujniki temperatury ,sonde lambda ,auto normalnie nie pracuje na wolnych obrotach i pulsuje obrotami dopiero powyżej 4000 obrotów pulsowanie znika, a wszystko...
Do sprawdzenia przelewy, trójniki, trawersy, filtr paliwa, smok w baku oraz zawór zwrotny w pompie paliwa.
Zawór zarotny to jest ta śruba do której przykręcony jest przewód powrotny
Dorażnie spróbuj założyć zawór zwrotny na zasilaniu,może pomoże a jle ma to auto przejechane
Wciśnij kulkę zaworu tankowania(w rękawicach)np.śrubokrętem nie ostrym-zejdzie gaz z przewodu.Podłącz gumowy przewód do zaworu tankowania,drugi koniec przewodu umieść w pojemniku z wodą.W ten sposób sprawdzisz czy zawór zwrotny wielozaworu(zegara)jest sprawny czyli czy nie puszcza gazu.Pozdrawiam.
Ja miałem podobny problem i wymieniłem zawór zwrotny paliwa i uszczelnienia wtrysków i problem znikł pozdrawiam.
około 30-40 sekund jak zapali to zakopci. świece są dobre. Dodano po 56 odkręciłem wężyk przelewu paliwa i pusto. paliwo się cofa? jakie mogą być przyczyny? przy próbie zapalania też on nie leci dopiero po 1 min paliwo się pokazało. Czy zawory zwrotne pomogą?
Wężyki powrotne na wtryskach wymień bo najczęściej tam pękają ,zawór zwrotny na przewodzie paliwowym przy filtrze załóż ,potem odpowietrzyc trzeba i obserwować czy jest ok.To na początek.
Nie trzyma mi paliwa franca-bylem dzisiaj u mechanika.No cóż,zawór zwrotny -w niewidocznym miejscu-..i allegro niestety.No szkoda mi,serio,świetnie mi się sprawowała Vecia.I tak bywa.
witam ostatnio mechanik wymienił mi pompę wtrysku paliwa ale samochód nie chce palić to znaczy jak pierwszy raz go na plaku odpaliłem i co jakiś czas przepalam to jest git ale po jakimś czasie przerwy nie chce palić. Zamontowałem zawór zwrotny gdyby paliwo się cofało ale problem nie zniknął. podpowiecie coś
Żaden zawór tu nic nie pomoże, trzeba znaleść nieszczelność. Zawór zwrotny jest fabrycznie zamontowany w pompie na powrocie. Paliwo może ci się cofać przez filter albo trawersy a może przelewy. Musisz poszukać.
Witam. Mam problem jak w temacie z pompą wtryskową w oplu vectrze 2.0 dci. Otórz do pompy spływa z przewodu ropa i gromadzi się powietrze. Nazajutrz jest problem z odpaleniem. Zawór zwrotny jest juz wstawiony i za zaworem paliwo nie ginie . Ktoś miał podobny problem i poratuje radą? Z góry dziekuję
auto dziś nie odpaliło :( wszystkie przewody uszczelnione tzn.nowe są ,uszczelniacze wtrysku wymienione ,zawór zwrotny w pompie wymieniony na nowy,obudowa filtra paliwa jest nowa :(tak że jutro wyciągnięta zostanie pompa i oddana do sprawdzenia
Zafira 2.0 DTI Y20DTH zawór sterowany jest elektrycznie a problem polega na blokowaniu się "łukowego popychacza" zaworu. Czy jeśli fizycznie rozłączę popychacz zaworu od siłownika elektrycznego i zawór zablokuję (zaspawam) a reszta zaworu z obracającą się osią o wysterowany kąt zostanie bez zmian, czy w ten sposób mogę oszukać silnik ? moim zdaniem...
Witam, Mam taki problem z odpalaniem samochodu. A mianowicie samochód niezależnie od długości postoju, jeśli znajduje się w poziomie oraz przodem w dół odpala bez problemu. Natomiast jak tylko stanę przodem w górze to auto nie reaguje. Wymieniłem uszczelniacze na wtryskach, nastawiacz kąta wtrysku (czy jakoś tak), elektryka w pompie oraz założony zawór...
Witam ,zapowietrza sie gdzies układ zasilania paliwem i wiem że temat nie jednokrotnie opisywany i opowiadany na forach, ale już zaczynam siwiec .Wczoraj skończyłem wymianę przelewów z trójnikami z tym że przewód z przelewów nie połączyłem z pompą wtryskową tylko do powrotu przewodu do baku (wstawiłem trójnik), zaś przy pompie przewód od przelewu zaślepiłem...
Witam. Od niedawna jestem posiadaczem opla vectry z silnikiem oplowskim 1.7D. Gdy temperatura zewnętrzna spadła poniżej zera pojawiły się problemy z odpalaniem. Dotychczas wymieniłem świece, filtr paliwa, powietrza, akumulator, wstawiony zawór zwrotny, sprawdzony rozrusznik (jest sprawny brakowało mu tylko masy) i odpowietrzyłem układ paliwowy. I nic...
Otworzyłem obie pompy, moja dosyć sfatygowana w środku, za to druga wygląda ok chociaż łopatki blokują się w wirniku. Myślę żeby delikatnie rozpiłować ranty wirnika w miejscach gdzie łapie bo widać tam delikatne zadziory. Druga sprawa w pompie którą kupiłem na wylocie wysokiego ciśnienia jest coś w rodzaju zaworu zwrotnego? Szpilka na stałe jest do...
witam, przestudiowałem już chyba wszystko co było na ten temat i nic... Problem polega na tym, że po dłuższym postoju auto zapali, po 3 sekundach gasnie i trzeba krecic okolo 30-60 sekund zeby zapalił - pozostawia za soba wtedy kłeby dymu. Wymieniłem już zawór EGR (bo przeciekał), czujnik temperatury wody na termostacie, wszystkie przewody paliwowe,...
Też myślałem że się zapowietrza ale sadzę że wtedy bez czujnika też by nie odpalał. Jeśli chodzi o programowanie czujnika temperatury to pierwsze słyszę że programuje się czujnik temperatury. Poza tym komputer silnika widzi prawidłową temperaturę. Nie sprawdzałem ciśnienia na powrocie gdyż nie mam do tego przyrządu. Myślisz o zaworze zwrotnym?
Najważniejsza rzecz so psrawdzenie wszystkich trzech zaworow poniewaz są na jednym obwodzie. Cytuje z klubu vectra znalazłem . podczas nieszczesnego mycia uszkodzilem elektrozawory. Na zlomie w IE wyjąłem z Seata inki 1,9d (silnik VW) 2 szt za 10euro i podmienilem na turbo i zawirowaniach. Zamochod chodzi jak przed myciem. Siedzialem nad nim kilka dni...
Witam. Mam Vectrę z 2000r silnik 2.0 DTH i od ponad miesiąca mi się zapowietrza. Z dnia na dzień da radę go odpalić, czasem nawet nie ma śladu problemu ale zazwyczaj trzeba trochę dłużej zakręcić. Jak postoi tydzień to są już poważne problemy z odpaleniem. Przez ostatni miesiąc prawie co dziennie szukam w internecie porad, rozmawiałem też z kilkoma...
No ma na chwile obecną prawie 316tyś, rok '97 daleko jej ;) do tych nówek z przebiegiem 180tyś z 96r. Postaram się zobaczyć jak wygląda sprawa z paliwem - zdejmę filtr odłączę szybkozłącza i nadmucham w obie końcówki może gdzieś usłyszę syczenie. Czy jeżeli nadmucham kompresorem to coś mogę zepsuć? Czy mogę jakoś uszkodzić pompę ? Myślałem żeby w ostateczności...
Witam , mam nie mały problem . Chodzi o to , że po postoju w nocy w garażu auto nie odpala , jedynie na plaka lub jak stoi z górki ale trzeba długo kręcić i trzymać nogę na gazie . Wszystko zostało wymienione tj : Wężyki , zawór zwrotny przy pompie , filtr paliwa , oleju , uszczelniona pompa , brak jakichkolwiek wycieków , był też test z bańką czy ssie...
Mam ciekawostkę w swoim samochodzie. Zakupiłem niedawno taki pojazd i na gazie jest wszystko super, ale na benzynie gdy dodam gwałtownie gazu to silnik najpierw się muli na wolnych obrotach, co trwa ok 1-2 sekundy, a dopiero po tym czasie przyspiesza, ale też bez rewelacji, bo troszkę słabiej niż na gazie. Silnik muli się tylko na wolnych obrotach,...
Samochód wrócił od 6 mechanika , którzy wymienili uszczelnili cały układ paliwowy . -pokrywa filtra , wężyki , świece, -założono 2 zawory zwrotne przed i za filtrem Dwa dni wszystko było dobrze nagle zaświecił się check błąd ERG skasowałem go pojechałem w trasę w drodze check zaświecał się i gasł ledwie wróciłem do domu . Zostawiłem na mrozie , nie...
Cześć, ja miałem podobnie w mazdzie 323 bj, ale to przy minus 15. Pewnie cofa Ci się paliwo, ale ręki nie dam sobie uciąć. Jeśli masz pompkę na filtrze to pod pompuj, jeśli nie to może zamontuj zawór zwrotny. Pozdrawiam i życzę szybkiego uporania się z problemem.
poszukaj na necie jest o tym dużo. Nie wiem jaki masz tam typ tego EGR czy podciśnieniowy czy elektryczny. Tak pisał jakiś koleszka na forum opla: ''w 2,0 dti są dwa zawory egr jeden jest na podciśnienie wystarczy go wyciągnąć i wymyć a jeżeli chodzi o elektryczny to jest problem bo trzeba wyczyścić wejście do kolektora i sam egr trzeba zdjąć plastykową...
Cześć. Zarzucam temat nie jednokrotnie wałkowany , ale zastanawia mnie co jeszcze mnie zdziwi w mojej viki z 1999r 2,0 DTI 16V( 101 KM ). Gdy tylko zaczęły się mrozy, wiadomo jak macie opla z silnikiem diesla to się zaczynają schody i to właśnie jest i u mnie. Świece nowe, przelewy wymieniałem w marcu br. No i tak, podczas dłuższego postoju nocnego,...
Witam, ostatnio wpadł mi w ręce silnik 1.6 od opla vectry, zastanawiam się nad przerobieniem go na sprężarkę, napęd z WOM ciągnika, chłodzenie cieczą, smarowanie orgnialne, głowicę planuje przerobić mianowicie zawory ssące zostawić, a w miejsce świec wstawić zawory zwrotne od sprężarki (jeszcze nie wiem od jakiej może od sprężarki ursusa c 360), natomiast...
pompa zawór zwrotny vectra zawór zwrotny zawór zwrotny paliwa
zakładanie nowych tematów nagrywarka przerywa samochód hyundai elantra
zmywarka siemens opinie suszarka electrolux
Programowanie pilota Rover Streetwise - instrukcje Moment dokręcania docisku sprzęgła Renault Trafic 2.0 dCi