Przepraszam w poprzednim poście pomyliłem się. Akumulator przy alternatorze 120 A powinien mieć 90-100 A. Akumulator 120A jest za duży. Polecam akumulatory Centra Futura.
Może alternator dostaje zbyt duże obciążenie??
Srprawdz napieciaq na alternatorze
albo regulator szlak trafia tak czy inaczej musisz rozebrać tył alternatora
Alternator do roboty.
witam nie świeci mi sie kontrolka od ładowania w vento 1.8 94r. alternator ładuje normalnie żarówka w desce jest ok. po właczeniu zapłonu na tym przewodzie od kontrolki pojawiło sie napiecie 12V. z góry dzieki za pomoc pozdrawiam
Aktualnie posiadam kable 20mm2 spawalnicze (dostałem od ojca kolegi, ale to nie ważne), i chciałbym wiedzieć czy powinny dać radę czy lepiej będzie przygotować się na kupienie nowych. Samochód to VW Vento 1.9 tdi, alternator 70A. Co do głośnika to zdecydowałem się jednak oczekiwać na drugiego 12W3.
Alternator ma do czynienia dużo wskazówka obrotomierza nie zauważy a kontrolka zapali się.
Słychać przy tym piszczenie w kabinie, gdy miga kontrolka (sygnał dźwiękowy)? A co dzieje się z obrotomierzem? Ja miałem kiedyś tak w Golfie 3 1,9 TD i przyczyna były szczotki na alternatorze. Jak oleje, odma i filtr ok to sprawdź szczotki.
Otoz w silnikach TD sygnal do obrotomierza pobierany jest z alternatora!!! A migajaca kontrolka oleju to uszkodzony czujnik ( zdaza sie rownie czesto jak zwarcie w instalacji z powodu np. zaolejenia silnika) Naprawa alternatora rozwiaze problem z ladowaniem i obrotomierzem!!! Najpierw sprawdz czy do alternatora dochodzi prad z akumulatora i wzbudzenie!!!...
tak można,trzeba podać sygnał z alternatora do obrotów tylko zegary muszą być od TD a nie od benzyny lub TDI
Koledzy skoro to słychać tylko na działającym silniku to na 90% zakłucenia pochodzą od alternatora proponowałem podłączyć przez filtr i powinno być bez buczenia.Zgodzicie się ze mną?
W Vento wymieniłem klemy. Podczas wymiany zauważyłem że gruby przewód dochodzący z alternatora do klemy ujemnej był zaśniedziały. Samochód ładuje, ale kontrolka się jeszcze delikatnie żarzy. Koło pasowe wyczyszczone, paski powymieniane. W Golfie leciałem po przewodach aż do skrzynki bezpiecznikowej. Ściągnąłem ją z zaczepów na dół i wypadły mi 2 bezpieczniki....
Wymiarami by pasował ale własnie dostałem odpowiedź z drugiego sklepu: VW. Vento 97r. TDI 110km 1.9l Do tego modelu najlepsza opcja to własnie 74Ah/ 680A prąd rozruchowy - większy nie będzie lepszy , a wrecz przeciwnie,stale niedoladowany (za maly prad ladowanaia alternatora). W przypadku np.reklamacji producent odrzuci reklamacje, z uwagi na zastosowanie...
Kolego możesz sobie to odpuścić. Przerabiałem to u siebie w B4. Wymieniłem na nowe: kolo na wale, alternator, pasek, tulejki, napinacz, alternator. Piszczy w momencie rozruchu, bo grzeją 4 świece, plus 3 na podgrzewaczu z lewej strony głowicy. Jedynym rozwiązaniem jest wymiana koła na alternatorze na koło ze sprzęgnikiem jednokierunkowym. Wtedy pomaga....
o zdjęciu oczywiście zapomniałem.jeżeli prawa podłużnica nie będzie przeszkadzać to możesz spróbować bez wymontowywania,ale z harrisonami jest ciężko.ja bym wolał wymontować. jest też opcja żeby wymontować alternator.jeżeli przewody (węże) klimatyzacyjne na to pozwolą to odkręcisz sprężarke i ustawisz ją kołem pasowym do góry bez rozszczelniania układu...
Witam.. Inne sprawne aku to jedno.. I od tego trzeba zacząć!.. Ale druga sprawa to okolice klem, a dokładniej oczka zaciśnięte na przewody z alternatora (stąd niedoładowany aku) oraz na zasilanie wiązki.. Wiem, że śmiesznie to brzmi ale właśnie tak problem znalazłem w VENTO.. Okazało się, że z aku na klemy jest ok, z klemy na oczka jest ok, a z oczek...
wydaje mi się ze te lcd są juz na wykonczeniu. nigdzie zimnych lutów nie widać własnie te co mam są od vento podajrze a te są od cordoby. Przypomniałem sobie w kostce jest zielony kabelek jest on przecięty i poprowadzony jest kabel z alternatora i daje okolo14v a na tym zielonym jest okolo 6v i na żadnym z zegarów nie ma reakcji. na nowym po podłaczenu...
Rzeczywiście słuszna uwaga już poprawiam błąd. P1442 Evaporative Emission Control System Leak Detected - (System kontroli emisji oparów Leak Detected) P1107 Dual Alternator Lower Circuit Malfunction/ Manifold Absolute Pressure (MAP) Sensor Circuit Intermittent Low Voltage (P1107 Podwójny Alternator Dolna Circuit Malfunction / Manifold Absolute Pressure...
Witam mam pytanie a w sumie chcę się upewnić do czego jest przewód podłączony do alternatora do zacisku "W". Problem polega na tym że najpierw zapaliła się kontrolka oleju a dokładne zaczęła mrugać a później zapaliła się kontrolka ładowania i znikło ładowanie. Alternator został wymieniony na Boscha 90A ale ładowania nadal brak. B+ wiadomo to główny...
Auto zgasło na postoju. Nie można było przekręcić rozrusznikiem (przygasały kontrolki). Okazało się że akumulator jest rozładowany bo skończyły się szczotki w alternatorze i był brak ładowania. Dziwne jest ze nie zapaliła się kontrolka ładowania na desce. Wymieniłem regulator razem ze szczotkami na nowy. Ładowanie jest teraz w przedziale 13,8 - 14,2...
venta venta venta moduł wentylator venta
biało szary kamera unifi rower magnesy
najlepszy router światłowodowy najlepszy router światłowodowy
Niedomykające się drzwi w Peugeot 1007 - przyczyny i rozwiązania Odblokowanie komunikatu "Blokada na" w Kospel PPE2