zakupiłem taki komplet chłodnica z wentylatorem i z silnika wentylatora ida trzy kable Czy kupiłeś chłodnice od e36?
Nie jestem pewien ale może tam być lewy gwint Dodano po 5 Pompa pewnie szrot,więc złap dobrze w imadło,solidne klucze i cudów nie ma.
EMS 5635 - błąd wentylatora chłodnicy Usterka:Prędkość wentylatora chłodnicy odbiega od prędkości ustalonej przez jednostkę sterującą. Przyczyna: -Błąd w sprzęgle wentylatora. - Zbyt mało lub brak oleju w sprzęgle wentylatora. - Lepkość oleju w sprzęgle wentylatora uległa zmianie. Uwagi: Sprzęgło wentylatora nie działa prawidłowo, co ogranicza wydajność...
Witam najczęstszym przypadkiem jest uszkodzenie visco wtedy następuje zwarcie i pali bezpiecznik prawdopodobnie z oznakowaniem świecy żarowej nie jestem pewny co do tego. Sprawdź czy nie jest zatarte visco i czy nie urwał się przewód
1. Tabela, to tabela porównawcza (względna) zawartości wody w czystych materiałach. Od góry: bawełna, bawełna ???? jedwab (?) włókno akrylowe włókno wiskozowe wełna włókno poliestrowe włókno octanowe nylon len celuloza 70% wełny 30% akrylu 50% wełny 50% akrylu ??? / bawełna 56% wełny 44% bawełny 33% wełny 67% bawełny wełna wiskozowa 2. Słowo "poise"...
andrzej 63 jak nie wiesz o co chodzi to po co się odzywasz. Ten numer to jest numer visco ale mariusz nie o to pytał.
Spójrz na schemat a zrozumiesz.
FFR 00647-10 sprzęgło wentylatora, po prostu zblokowało visco wentylatora chłodnicy, urwało kabelek ze sprzęgła elektromagnetycznego i naprawa polega tylko na wymianie visco na nowe pod warunkiem że nie uszkodziło kasety FFR. AGR 03004 oznacza problem z przepustnicą AGR lub samym siłowniczkiem sterującym przepustnicą
Zwarcie - zawór ciśnienia Rail ý371. Zawór ý 281 hamulec silnikowy, ý 493 elektromagnes klapy turbocompressora, y273 ventylator, a968 ventylator sprzęgło visco - więc zaczynasz od wiązki edc przód silnika i dalej na zawory po prawej.
Zwarty przekaźnik może?
Kombinowałem w ten sposób ale klucz płaski nie ma szans wejść bo wiskoza tak się schodzi z kołem pasowym że po prostu nie idzie nic tam włożyć. W kole pasowym są wyżłobienia myślałem że może czymś płaskim przez to wyżłobienie uderzę w zeszlifowaną część wałka wiskozy tak żeby się odkręciło ale też nie ma na to przestrzeni. Zastanawiam się jak Mercedes...
Jeszcze sensor obrotów wentylatora visco jest na tym zasilaniu.
.FFR 00647-10 ty też dostałem podpowiedź że to od visco tylko w tym manie wentylator jest na sztywno z silnikiem nie występuje tam żadne sprzęgło Man trzyma temp No jest tam sprzęgło wiskotyczne do tego sprzęgła dołączone są przewody elektryczne a w twoim wypadku zapewne były dołączone bo błąd wskazuje "przerwanie". EBS 03222-00 tu już wogole nic nie...
płyn chłodniczy w zbiorniczku trzyma stan czy ucieka ? Paski piszczą :-) visco trochę przyśpiesza ...... porównaj ciepłotę węży zaczynając od dołu silnika - Pompa -Głowica Nagrzewnica wtedy zlokalizujesz problem komputer pokazuje temperaturę 50 stopni ? o rozrząd mi nie chodzi jak o tą pompę Stawiam na pompę...... lub przytkany układ / zapowietrzony....
Witam. Zakupiłem ostatnio VISCO w hurtowni i dałem samochód do warsztatu gdzie je zmienili niestety w niedługim czasie okazało się że nowe VISCO jest nie sprawne pomimo wysokiej temperatury silnika nie robiło sie ani trochę sztywniejsze. VISCO po reklamacji zostało zamienione na inny egzemplarz ale niestety koszty samej przekładki już pozostały teraz...
Na postoju podczas upałów spada skuteczność klimy. To normalne.
No w tym przypadku to proponował bym SD2 :-) jeśli pojazd jest dokładnie taki jak w opisie Scania 164.
pierwsza sprawa to ile koni mechanicznych on ma? Jeżeli to jest wersja 510km to ma on E-FAN, każda inna pozostała wersja silnikowa ma zwykłe viscous. Myłeś chłodnicę myjką ciśnieniową? Jeżeli on ma viskozę a nie E-FAN to odpięcie wtyczki spowoduje tylko tyle, że na desce pojawi się engine warning bo DMCI ECU wykryje otwarty obwód w czujniku prędkości...
Polecam materace Pure Visco jest w czym wybierać.
1.Wiscoza na zimnym silniku zaraz po odpaleniu pracuje zasprzęglona, gdyż znajdujący się w niej olej po dłuższym czasie ścieka w dolną część bieżni ślizgowej i gromadząc się w jednym miejscu powoduje jej zasprzęglenie. Jednak po kilku obrotach zostaje on rozrzucony siłą odśrodkową i visco przechodzi w tryb normalnej pracy kontrolowanej przez bimetal...
A samo sprzęgło visco jak odpalisz na zimnym i przegazujesz to szumi wentylator? Bo może padło visco i nie wyrabia z wydajnośćią. Przede wszystkim czy nie zabita syfem chłodnia z zewnatrz jedna i druga.klima I woda. Potem visco ,na koniec reszta.
Łopatki w pompie jeszcze masz? Odpowietrzony dobrze jest, CO2 w płynie jest?
Visco tam kręci się cały czas, można zrobić test podgląd w Easy.
Pewnie, że się opłaca. Płacisz tylko za olej silikonowy no i wypadało by mieć opalarkę.
Może podpowiedź nie będzie cenna ale mi na pierwszy rzut kojarzy się w visco, bo dostaje temperatury przy dłuższym ciągnięciu i wchodzi na 100%. A po odpaleniu tez przez chwilę chodzi na 100 % ale nie ma max obrotów i może wtedy się nie odzywa?
Dzięki za podpowiedź sprawdzę jak zapalam auto to nie powinno się wogóle kręcić póki zimny? czy zawsze się kręci ? mocniej lub słabiej? A jak to ma się np do spalania? że niedogrzany ? Do spalania ma to tak, że pracujące Visco stawia niemały opór dla silnika. A silnik aby ten opór pokonać zużywa więcej paliwa. Na wskaźniku temperatury tego nie widzisz...
A więc cztery przewody z visco wchodzą do sterownika silnika a pozostały piąty przewód to 24v zasilanie, trzy z nich są odpowiedzialne za czujnik prędkości a dwa to sprzęganie visca. Sprawdziłem instalację nie posiada przerw ani nie jest zwarta ani do plusa ani do minusa na odcinku od visco do sterownika. Diagnostyka komputerowa nie wskazuje żadnych...
Tam jest doslownie kilka przewodów elektrycznych na visco, czujnik, jeżeli masz pompę elektryczną resTa na przód egr dasz radę.😆
Visco powinno w przypadku dużego ciepła "zaskoczyć" i spowodować, ze wiatrak zacznie się kręcić szybciej - zgodnie z obrotami wału gdzie jest przyczepione. Często się uszkadza (w środku jest płyn, który twardnieje od wysokiej temperatury) co powoduje, ze wiatrak kręci się na biegu jałowym. Ale. Nie koniecznie to musi być przyczyną. Visco by się załączyć...
Taki sam jak powyżej kolega opisywał. Man tgx e6 440, 14" błąd pojawia się sporadycznie 3855 fmi5. Ostatnio wyskoczył po wypaleniu kata, ale był nie aktywny. Sonda była wymieniona. Nox-y sprawne. Auto lata na Szwecję, i tam pod górkami najczęściej się kierowcy zapalała kontrolka od spalin. Ad-blue pobiera normalnie, testy przechodzi poprawnie. Z tego...
Koledzy pomóżcie coś bo ręce opadają :( Visco nowe behr , chłodnica dmuchana 3 razy , a temp. jak rosła tak rośnie nadal ,aby tylko górke daf zobaczył i już rośnie, górka się konczy temp. wraca do normy . Jazda z górki temp. spada poniżej połowy zegara. Że chłodnica zalepiona ? nie chce mi się wierzyć przecież ma dopiero 5lat robiony test nowego visco...
Wygląda to ba brak odbioru ciepła z chłodnic. Zweryfikuj czy to serwisowe dmuchanie bylo skuteczne. Jeśli chodzi o Visco to przy wzroście temperatury powinno być je ewidentnie słychać i to do momentu opadniecia temperatury. Nie wiem co w tym aucie odpowiada za aktywacje visco. Z tego co piszesz to nie funkcjonuje poprawnie.
Nie wiem jak w Volvo ale w innych odkręcaliśmy przewód wychodzący ze sprężarki i w niego dmuchaliśmy szukając gdzie ucieka. Bo wierzę że na odpalonym przy kręcącym się visco trudno znaleźć.
Niestety ale nie, klima ma pełna wydajność i ciśnienia się zgadzają tylko chłodnica klimy nie jest w stanie oddac ciepła gdy auto stoi i visco nie chodzi tak to działa. Kwestia dlaczego się tak dzieje czy elektronika w visco czy komp wariuje.
Nie wiem czy się dobrze rozumiem ale z tego co wiem to visco nie jest w żaden sposób sterowane elektroniczne dopiero w daf510 ma sterownik do visco. Więc u mnie ze tak ujme jest automatyczne ale wiem o co ci chodzi więcej pali jak visco jest zblokowane, u mnie nie jest. doładowanie -tak wiem ze ma wpływ na spalanie ale gdyby było go brak lub zmiejszone...
Visco zawsze ma opor , trzeba troche sily wlozyc. W TGA nie istnieja oryginalne bezpieczniki "na kabelku" w kabinie . Znajdziesz takie "na kabelku" na gorze silnika lecz to jest do czego innego :) . Visco sterowane jest poprzez FFR , a jezeli strzelil ktorys bezpiecznik od niego to mialbys duzo wiecej bledow o innych komponentach pojazdu .
sprawdzałes węże i sa ciepłe :) -to masz odpowiedz ze uszkodzony termostat bo po osiagniecie własciwej temperatury powinny byc gorące (przynajmniej chłodnica) prawidłowa temperatura KAŻDEGO silnika spalinowego to 85-95'C... to nie Żuk ze ma miec 70'C :) ad.1 moze byc uszkodzony czujnik -ale dlaczego takie spalanie na trasie ??? ad.2 moze byc zapowietrzony...
Rozumiem, że próbujecie ją zagrzać w czasie jazdy a nie na postoju?? Visco sprawdzaliście?? Nie jest spięte na stałe?? Bo jak nie termostat to Visco. Innej możliwości nie ma.
Żeby było śmieszniej dziś zauważyłem ze wentylator zmienia obroty podczas kręcenia kierownica a jak dojdzie skręt do oporu to przestaje pracować ?? Nawet jak to jest visco co ma wspólnego wspomaganie , prosił bym o podpowiedz
Nie do końca jest to prawda, nie każde visco ma jednakową budowę, nie każde jest rozbieralne w domowych warunkach (napełnić się da). Jednakże przewozić je należy w pozycji jak w samochodzie, przesyłki prawidłowo pakowane oznaczane są strzałkami kierunku do góry celem prawidłowego składowania i przewożenia. Olej do visco oczywiście kupisz, może nie jest...
Turbo, intercooler, czujnik ciśnienia doładowania, regulacja zaworów i pompek, Visco itp to na początek do sprawdzenia. Pasowałoby też przepiąć pod inną naczepę.
Jeden chodzi cały czas (visco). Mniejszy po włączeniu klimy. Jesli jest sprawny to sprawdz duży bezpiecznik nad nogami kierowcy. Są przewaznie tylko 2. Ale sam maxi się z siebie nie przepali
Moje spostrzeżenie jest takie, że przy drugim aucie, te wentylatory też nie chodzą. Co naprowadza mnie również na visco... No bo jeśli tam, nie chodzą i oma się nie grzeje to jest coś nie tak.. Dzisiaj jadę kupić visco!! Jak tylko przełoże, napisze czy to była ona. .
Oznaczenia C74 itd są od sterownika silnika a B335 to Visco
Wpisz sobie w google "visco" i poczytaj. A skoro klimy nie ma a wentylator pracuje to czas na diagnostykę. Klima jest tylko jej nie włączałem. Już wiem co to visco w tym aucie i wydaje się, że wszystko z nim jest OK.
Czekaj a tam nie ma przypadkiem wiatraka Visco ? Może jest spięty cały czas i dlatego chłodzi.
Więc jest możliwe, że głowiczka puszcza przy stygnięciu silnika, a nie podczas pracy. Dlatego zapytałem "dlaczego?" Miałem kiedyś przypadek że przy wymianie EGR w TGX ktoś zapomniał dokręcić kilku śrub od strony visco i auto po ok pół godziny po zgaszeniu nagle wywaliło płyn tą okolicą. Długo nie mogłem znaleźć skąd to leci, aż w końcu dokręciłem EGR...
Przewód o który chodzi to ten od sprzęgła visco, co wpina się w główną wiązkę. Chodzi o tę wiązkę wentylatora.
Jeśli wolno zapytać - gdzie można kupić visco w tej cenie ?
Błędy AdBlue ? Kompresja silnika ? Visco ?
Na innych kołach, pasek układa się ok. Koło na visco nie ma luzów, jest tylko przestawione jak na foto. Da się to popchnąć bliżej silnika ?
Sprawdz na wyswietlaczu spalanie. Będzie visco do wymiany.
Część zobacz czy po twoim psikaniu powietrzem w cylinder masz w środku jeszcze gumkę która uszczelnia połączenie. Możliwe że jest usKodzony zawor Y460 ale osobiście sprawdził bym wiązke elektryczna która wychodzi z obudowy bezpiecznikow silnikowych i biegnie przodem silnika koło visco do w/w zaworu. Plus często spotykałem się ze o dziwo wtyczka połączenie...
Dzien dobry zakladalem kilkukrrotnie klapy ze sterownikiem i nigdy nie kalibrowalem po za tym jest możliwość wysterowania pracy ale nie dostrzegłem ( fakt nigdy nie szukalem) możliwości kalibracji klap. Za to często naprawialem wiazke zaraz za zaworami idacymi w stronę visco.
Termostat był wymieniony niedawno. Nie pamiętam czy 83 czy 87 otwiera ale był dobierany po vin. Czujnik był wymieniany dziś na nowy Bosh. Kolega, który użytkuje DAF-y mówił, że miał przypadek, że zegary podawały złe wartości. W każdym razie spróbuję jeszcze odkamienić układ. Pytanie jeszcze jedno- visco po odpaleniu buczy głośniej po kilku minutach...
A może by tak mechanik sprawdził napęd visco tego wentylatora bo on powinien pracować cały czas od momentu uruchomienia silnika.
W moim aucie cały czas pracuje wentylator chłodzenia silnika. (Nie jest na visco.) Czy ktos się orientuje czy to jest normalne?
wymieniłem olej BP Visco 5000 5W/40 autodata podaje 5W/20
Witam, podobno 87' jest do dafa bez retardera, a z retarderem ma byc 83' POTWIERDZAM TAK MA BYC LOGIKA Dodano po 2 A co w sprawie tego tematu to jak sie ma sprawa visco moze pracować caly czas z silnikiem wychładzając go a jednocześnie stwarzając opór dla silnika podwyższając tymczasem spalanie Auto miało zaslonieta cała chłodnicze i ciagnelo 21 ton...
cisnienie mierzone kompem czy manometrem? Jakie jest cisnienie na wolnych obrotach i jakie na 1500 obr/min? mieżone manaometrem Jakie średnie dawkowanie paliwa? Jak zachowóje sie Visco na obrotach 1500 obr/min?
Proponuje podpiąć DAVIE aby wiedzieć o jakiej wartości mówimy. 2/3 zegara to mało szczegółowe... ? Jaki czujnik temp. oryginał czy zamiennik?..Czy samochód więcej pali ? Monitorować ciśnienie na EST 52 cewka dolna do sprawdzenia. Test visco zrobiony na serwisie? Jeżeli jest retarder to czy dobry termostat został włożony ? Samochody z retarderem mają...
intarder nie jest związany z temp. oleju w silniku, bo jeżeli intarder przegrzewałby silnik, to byłoby w pierwszej kolejności ostrzeżenie o zbyt wysokiej temperaturze płynu w chłodnicy oraz visco by chodzilo na sztywno cały czas. Silnik jest zabezpieczony przed przegrzaniem z 3 progowymi temperaturami płynu chłodniczego i serią strategii z redukcją...
Nie wiem czy akurat w Twojej fumie jest visco, ale w 2,5tdi bankowo, a jesli jest to czujnik Ci niewiele pomoze, bo to nie on zawiaduje praca sprzegla tylko viskoza w nim zawarta. Na zimnym silniku wiatrak kreci sie pod wpływem ruchu walka(wału-nie wiem jak to tam wyglada) mimowolnie i nie jest sprzezone. Dopiero po osiagnieciu odp. temp. sprzega sie...
sa 3 rodzaje sagemow 3275 ,4275, 4285 .Poszukaj w VGJ lub Visco ale szczerze watpie ze maja cos takiego.Pozdr
wentylatory do coswortha znajdziesz bez problemu inne czesci to juz duzy problem tak,visco to ten wentylator ,ktory jest nakrecony na pompe,a ppompa jest napedzana z paska on sie obraca luźno z obrotami silnika i w poczatkowej fazie jak silnik jest zimny to zatrzymasz go ręką ale im jest cieplej tym visco pracuje zgodnie z obrotami i zasprzegla coraz...
w tych silnikach problem przegrzewania występuje tylko przy niesprawnym visco , pompie wody , pęknięta głowica sprawdź te rzeczy
Jak narazie wymieniłem korek ....a ten co miałem był inny ( nie miał tkich uszczelek co ma pod spodem nowy ) nie wiem jeszcze jak te visco sprawdzic
Dziękuję bardzo za szybką odpowiedz. Napisz proszę przy jakim przebiegu mieliście ten problem i w jak sposób sprawdzaliście ten przepływ w chłodnicach. Zrobiliśmy dokładnie to co Wy (wymiana: pompy , termostaty, sprawdzony kompresor, podmieniona visco i zawór ciśnieniowy, wymyte chłodnice od zewnątrz) nic nie pomaga. Kierowca twierdzi że stało sie to...
Panewki w miarę Ok - na pewno one nie są powodem takiej ilości opiłków. Wszystkie wyglądały podobnie, na 2 minimalne rysy - spowodowane pewnie tymi opilkami. Czopy wału wyglądają idealnie Dodano po 4 W poniedziałek ściągniemy napęd vicsco - jak tam wyglada panewka. Panewka - Napędu visco innego silnika na zdjęciu https://obrazki.elektroda.pl/4039435700_...
W Maskocie wisco jest zwykłe. nie jest sterowane z EDC. Albo ktoś Ci bzdur nagadał albo podmienił sprzęgło. Kurde dobra nie doczytałem że to 2003 rok zasilanie visco idzie z przekaźnika szara 2 pinowa kostka
wentylator chlodnicy! no no od tego jest visco wentylator chlodnicy pracuje tylko przy załączonej klimie a może tak od podstaw zacząć i sprawdzić termostat
samochód to bmw e30 włożyłem silnik 3,5l(M30B35) z 7-demki visco się nie mieści więc pomyślałem o takim sterowaniu
Mało prawdopodobne by uwaliło kasetę, ja bym wymienił visco na inne i sprawdził. Aby nie rozkręcać innego auta ,weź przewód zarób kostki i podłącz na odległość.przecież nie musi się kręcić w twoim samochodzie
W zbiorniku wyrównawczym masz czujnik poziomu a nie temperatury. Czujnik temperatury jest w 99% silników w okolichach termostatu. Podłącz go do komputera i zobacz czy nie ma jakichś błędów związanych ze świecami. Nr 2. tam jest visco sterowane elektrycznie, może już nie do końca działa tak jak powinno.
Jeżeli nie ma teraz błędów, będą za chwile, czyli musisz się udać do serwisu z błędem piszę do serwisu ponieważ tylko EASY może widzieć prawidłowo błąd -( np. z porównaniem tak jak jest z texa i davi), pompę masz wymieniona problem możesz mieć jeszcze z sensorem NOx , wtryskiwaczem na tłumiku - nie można go zregenerować lub wyczyścić, na kolanku które...
Witam W tym modelu jest Visco sprzegla na wentylatorze wiec wentylator kreci sie caly czas a gdy temperatura wyzsza kreci mocniej... Wiec nie zalezy to od sterownika ani elektryki.. Problem rozwiazany
zacznij od tego: - odpowietrzyć układ chłodzący - sprawdzić termostat (jak nie puszcza to lewa górna rura zimna) - visco - pompa wody - niedrożny układ chłodzący - uszczelka pod głowicą Niektórzy chcą zaczynać od tyłu, zacznij od przodu.
ale co do tego nabicia torxa to ciężka sprawa bo tam mało miejsca. Jest miejsce, jest. Trzeba odkręcić alternator i filtr paliwa. Kręcić elementem ułatwiającym demontaż od strony visco, trzeba sobie dorobić klucz z płaskiej 32.
Weźcie jeszcze pod uwagę, że kupując 320i ma ZDECYDOWANIE mniejszą akcyzę niż kupując 323i, 328i. Mimo wszystko do poruszania sie po polskich drogach uważam, że 320i wystarczy bez kłopotu. Silnik jest jednym z najlepszych, produkowany przez prawie 20 lat, praktycznie bezawaryjny. Dbasy tylko o Visco, zmieniasz oleje - DOBRE, lejesz i jeździsz.
Witam szanowne forum. Mam dziwny problem z Iveco Daily 35C13 2.8 z 2002 roku. Miga mi kontrolka wtrysku, diagnoza sterownika silnika pokazuje problem z czujnikami temperatury płynu chłodniczego oraz paliwa. Czy zimny czy ciepły wskazanie jest identyczne, odpinałem czujnik podstawiając rezystancje dalej ten sam pomiar.57 stopni ciecz i 42 paliwo. Ponadto...
Witam mam podobny problem z ogrzewaniem zaworek nagrzewnicy jest ustawiony na otwarty lub zamknięty reaguje tylko na hi i LO poza tym na innych wartościach np 27 , 22, 18 nic się nie zmienia w położeniu zawora. Cały problem w tym ze nie można ustawić temp po środku albo chłodzi albo grzeje na maksa byłem w serwisie na kompie żadnych błędów wiec mam...
Będzie problem z 2ma dolnymi srubami kompresor je przyslania plus odległość do visco, odkręcić wspornik na ktorym jest ułożony przewód wodny i spójrz. Jak mnie wk..a zakładanie tam tego paska. W 6+ już jest znowu normalnie ułożony, masz do wszystkiego dostęp ostatnio zmieniłem filtry i jest jak w euro 5ce - pół silnika mniej!
Turbina to tylko element wykonawczy ostatni w całym łańcuchu nie ma towaru nie ma spalin niema spalin rozkręcania napędzania turbo. Po koleji 1 ustawianie zaworów 2 ciśnienie zasilania paliwem 3 zrowazanie cylindrów 4 chwilowe spalanie na ciepłym 5 jaka temp robocza jak sie zagrzeje 6 sprawdzić visco 7 czy ma retarder. Itd Dodano po 1 Tu możesz mieć...
Filtry wymienione termostat też choć niczego to nie zmieniło (90 stopni łapie po przejechaniu 15 km) visco sprawdzone zawory przereguluje jak się trochę ociepli.Ale dlaczego jest taka różnica między wskazaniem kompa a rzeczywistym przecież komp widzi ile podał paliwa.Jeździłem innymi autami i różnica to jakieś 2 litry a w moim to jakieś 13 14 litrów
nie wiem, czy zasada jest taka sama, ale ja tak miałem przy c klasie...wentylator powinien zalączać sie przy temp ok 90-95°, a załącza go ojejowe sprzęgło visco(wisko) go którego przykrecony jest wiatrak. w moim przypadku byl to wklad 135zł, a przełożyć mozna samemu.
Przede wszystkim diagnostyka visco , wymiana termostatu 83c Jeśli spalanie nie wzrosło to cewki retardera i przypchany katalizator można wykluczyć . Ja walkę przeszedłem długą i kosztowną z tym że u mnie gotowało też olej silnikowy , w tym czasie zdązylem się tez dowiedzieć ze praca wskaźnika temp. płynu w dafie xf105 to norma . Pewien serwis o dobrej...
Rozkrec ten Nypal do smarowania pod turbina i zobacz czy sztangi nie zaciera sie następnie nasmaruj. Z boku przy ramie z lewej strony sprawdz wszystkie śruby które trzymają waz od intercoolera. Opaski dokrecone? Sprawdź czy flansza która wchodzi Na turbo nie ma luzu i powierzchnia styku sie nie wytarla. Przeprowadź test turbiny ile obrotow chce się...
Nie miałem nigdy do czynienia z Kinga i Baracuda. Natomiast w swoim BMW użytkuję własnie Staga z Hana i sprawuje się to idealnie.. Nie odczuwa się różnicy benz gaz , nawet nie wiem kiedy się przełącza gdy nie patrzę na diody.. Ja mam E39 z 2.0 V6 więc myślę ze u Ciebie powinno to działać jeszcze lepiej.. Ale też chciałem podpowiedzieć ze przy instalacji...
No tak ale jednak wróciliśmy do ustawień i jest różnica B,C,D. Po za tym czarny dymek? Co ma sugerować? Jeżeli byłby np. Siwy dym to może i być wypalony, krzywy zawór. Ale czarnego dawno nie widziałem - filtr dpf go zatrzyma. Wymienione dwie turbiny pitburg....... - ale przecież tym steruja zawory z przodu po prawej koło egra. Napisales ze masz blad...
To może ja dorzucę swoje 3 grosze. Zależy na czym Ci zależy. Jeśli tylko koszty utrzymania to być może Civic (z tego co pisze kolega powyżej, wiadomo może być różnie). Jeśli radość z jazdy + tylny napęd to jedynie BMW. Nie wiem jak CIVIC znosi gaz. BMW 1.6, 1.8 (nie is) i 2.0 bez problemów. Zalet E36 jest naprawdę wiele(trakcja, wnętrze [w stosunku...
A jednak tutaj był błąd,brakowało jeszcze jednej szajby tzw visco,tylko musiałem odciąć wentylator, automatycznie dłuższy pasek i należało zmienić kierunek napędu pompy wodnej.W pasacie b5 pompa wody pracuje w lewo nie w prawo jak w większości samochodów ,nich to pozostanie nauczką dla mnie i tych którzy w przyszłości będą eksperymentować z podobnymi...
witam, odgrzewam temat. Kupiłem auto z takim samym silnikiem 2013, euro 5, 480 km + intarder, płyn czysty , bez ciśnienia w zbiorniczku jadąc pustym od sprzedawcy (tem. na zewnątrz 28) temperatura oleju 104-105 stopni, temp płynu niby w normie, też jak kolega się wystraszyłem bo moje 440-tki temp oleju 93-97 stopni, umyłem chłodnicę z zewnątrz -nie...
Witam. Mam problem z Man l2000 15.224 z roku 1999. Zegar temperatury pokazuje, że silnik się grzeje ale jak odkręcę korek zbiorniczka wyrównawczego to woda się nie gotuje i nic nie idzie górą. Wymieniłem: czujnik temperatury, zegar temperatury, termostat, visco. Również sprawdziłem pompę wody i wymyłem chłodnice na zewnątrz. Dzisiaj chciałem podłączyć...
Dla mnie wygląda na zatkane kanały chłodnicy albo visco się ślizga.Nie zapomnij wywalić filterka płynu chłodzącego to oszczędzisz sobie problemów z niskim ciśnieniem oleju(filterek zapchany=chłodnica oleju nie chłodzi oleju=spada lepkość oleju że pompa nie nadąża z ciśnieniem i masz na desce warning low oil pressure).Chłopcy z paccar przedobrzyli i......
Miałem na myśli części eksploatacyjne: visco, pompa wody, filtry, oleje, itp. Gapiostwo i oszczędność jest powodem częstych usterek. Nie jest to silnik łatwy w diagnozowaniu. Wiedza i umiejętności przeciętnego mechanika nie pozwalają cieszyć się sprawnym silnikiem. TDS-sy często mają 400tyś. km, a napewno nie mniej niż 200tyś. km. Nie przekonasz mnie,...
https://www.youtube.com/watch?v=FuCF313D...
Hebel aku nie jest uszkodzony, zielony?....... sprawdziłeś po miesiącu? turbo - sprawdz czy nad visco nie jest uszkodzony zawór VGT przewód powietrza idzie od filtra(tego który wymieniłeś) do zaworu, czy nie ucieka powietrze? smarujesz turbinę? ,możesz rozebrać i nasmarować ośkę w środku. sprawdzałeś turbo do ilu kręci? sztanga pracuje bez problemu?...
Ecm 99 błąd związany z układem paliwowym jak i doladowaniem. Czy adblue działa prawidlowo? Do sprawdzenia na szybko pompka za kabiną do filtra wstepnego- jest po odpaleniu twarda czy mozesz normalnie pompowac? Filtry paliwa. Odpowietrzniki. Nie poca Ci się przewody paliwowe od pompy do głowicy szczegolnie te dwa na wsporniku metalowym. Ile kreci turbina?...
być może że po zimie kierownice od zmiennej geometrii zapiekły jeżeli jest to 110 ps,jeżeli tak to turbinka do wyciągnięcia,najlepiej podłączyć vcdsa i podejrzeć co go Dodano po 5 jeżeli chodzi o ogrzewanie to miałem taki przypadek wymieniano pompę wody,termostat,visco,a to była wina nagrzewnicy jest ona bardzo mała i musi być drożna żeby dogrzać wnętrze...
Wersja 510 KM ma mechanicznie inny silnik a wiec sterownik z oprogramowaniem do 510 w kombinacji z silnikiem 460 KM lub 410 KM nie będzie działać. Inne jest turbo i zawór waste-gate w 510 (waste gate w 510 jest sterowane elektronicznie zaworem sterowanym sygnałem PWM podczas gdy w niższych wersjach waste-gate jest czysto mechaniczny). Ponadto w 510...
nawiew bezpiecznik czerwona dioda świecić ciągło sterować świeca citroen
monitoring zewnętrzny kamery excel cennik automatyczny
Motus Scooty 10 Plus – natychmiastowy start po manetce gazu, tryb zero-start, ustawienia i diagnostyka Corab Multiswitch Smart Line 5/8 – brak sygnału, nie świeci dioda, diagnostyka usterki