w filtrze paliwa opiłki metalu. Nie wiem więc po co ten temat... Możesz się jeszcze uratować dając pompę od benzyniaka i podłączyć ją po stacyjce ale nie wróży to dobrze... Lepiej naprawiać, autko 7 letnie trochę szkoda.
Witam Każdy przypadek jest indywidualny i trudno zdiagnozować na odległość, a Ty na dodatek nie podajesz roku prod. auta. Rozumiem, że to model produkowany od 2001-2005, natomiast Twój to 2003r 1.9di. W tym modelu pompa w baku (pompa niskiego cisnienia) jest złączana tylko po załączeniu zapłonu i to na kilka sekund dalej sama pompa CR(pompa wysokiego...
Opel Vivaro 2.0 CDTI 2008 rok przy prędkości 120 km/h nagle auto szarpnęło i straciło moc, później już nie odpala. Rozrusznik kręci. Po podłączeniu do komputera wyskoczył błąd czujnika wałka rozrządu. Wymieniłem go na nowy, ale dalej silnik nie chce się uruchomić i wywala ten sam błąd, ale już nie jako stały. Czy ten czujnik jakoś się adaptuje przez...
Brak błędów , ciśnienie paliwa jest , wiązka ok
Opel vivaro 1.9 dti błąd p0190 wymieniłem czujnik ciśnienia na listwie ciśnienie generowane przy odpalaniu dochodzi do 650bar brak napięcia na wtryskach czujniki na wałkach zgrywają się nie odpala . Na plaku pracuje bez zastrzeżeń sprawdziłem kable od wtrysków do ecu wszystkie ok od czujnika ciśnienia na listwie i pompie wys. Ciś. Również. Pomocy koledzy...
Witam. i jaki był finał tej usterki? mam podobnie ciśnienie na szynie rośnie do 1500 i gaśnie . a na wolnych obrotach ma 1200.
clip u mechanika pokazywał zerowe ciśnienie na listwie przed wymianą czujnika i po wymianie też. Czyli zataiłeś fakty podczas opisywania problemu . Nie ładnie :sm31: Zacznij od ciśnienia paliwa .
sprawdzałeś filtr paliwa jesli jest ok sprawdz jakie ciśnienie daje pompa
Witam Mam Astre H 1.9 DTH i ten sam problem 3 błędów opisywany powyżej. Kolejność występowania ich jest taka: 1 ) P0002-75-Pomiar elektromagnetyczny zawór paliwa Zakres obwodu / wydajność 2) P0002-5B Obwód zaworu elektromagnetycznego dozującego paliwo, zakres/działanie 3) P0090-0A Obwód zaworu elektromagnetycznego kontroli ciśnienia szyny, zakres/działanie...
Wychodzi że regulator ciśnienia się skończył lub powrót paliwa jest zatkany i nie ma gdzie ciśnienie uchodzić. Zasilanie z pompy paliwa w baku nie znika podczas pracy?
Napisz ich opis Dodano po 1 Powiem tak, generalnie żeby sterownik silnika podał ci prąd na wtryskiwacze a tu jest prawdopodobnie przyczyna nieodpalania silnika to muszą zostać spełnione 3 warunki: 1 rozpoznany kluczyk - czyli zezwolenie na rozruch; 2 wymagane ciśnienie paliwa; 3 synchro rozrządu; Tego się trzymaj.
Cześć wszystkim. Mam pytanie odnośnie jednego chrupka Opel Vivaro 1.9 dti z 2003roku. Samochód ma problem z pedałem przyspieszenia, po odpaleniu przez kilka sekund nie ma reakcji na wciśniecie gazu ( niezależnie czy lekko czy do podłogi), przy ruszeniu do 2 tysięcy obrotów jest również jakiś problem z wysterowaniem bo ma strasznego muła (turbo, map...
Witam, jak zapali na plaku jakie ma parametry , ciśnienie paliwa ilość powietrza itd, powodzenia
Witam, Bardzo mi miło że pomogłem, tym bardziej że dopiero kilka dni jestem tu zarejestrowany. Co do ciśnienia pompy 900bar to troszkę mało ale maksymalne ciśnienie uzyskasz przy gwałtownym przygazowaniu i puszczeniu gazu lub podczas testu drogowego na pełnym obciążeniu silnika i powinno być więcej niż 1100. Jeżeli tak nie jest to masz któryś wtrysk...
Jeśli faktycznie gubi ciśnienie paliwa to sugestie dotyczące filtra paliwa mogą być słuszne. Być może jest problem ze smokiem w baku paliwa. Zapycha się lub przechyły powodują braki w dostawie paliwa do silnika.
Co masz na mysli "trzyma diagnozę podczas kręcenia" napięcie wszędzie jest równomiernie nie żadnego zwarcia lub słabego napięcia - może cos przeoczylem ale starałem sie wszystko sprawdzić wg innych informacji na forach. Mówię o pompie paliwa - wydaje mi sie ze powinna zaciągnąć aby wytworzyć lepsze ciśnienie - taki dźwięk bynajmniej słyszałem w vivaro...
Witajcie, od jakiegoś czasu przeglądałem posty na forum jednak nie znalazłem tematu/odpowiedzi na moją bolączkę. Podpinam się do tematu bo pewnie problem jest zbliżony. Posiadam traffica z 2003 r silnik 1,9dci Od czerwca borykam się z samochodem, lawetami, mechanikami. Wybaczcie za epopeje , jednak może ma to jakiś związek ze sobą. Nie jestem mechanikiem...
Jednak stawiam na pompę paliwa i ewentualnie listwe wtryskową. Sprawdź ciśnienie paliwa, znajomy miał podobny problem z mazdą 2.0 też na wtryskach common rail , i padlo na pompę od za długiego jeżdżenia na rezerwie , tylko fakt faktem jeszcze dlużej trzeba bylo krecic tak z 5-7 sec rano żeby odpalić
Na początek spróbuj podpiąć drugi akumulator na kable i zobacz czy będzie róznica. Jeśli tak - akumulator lub rozrusznik. Potem jeśli brak poprawy to masz do sprawdzenia układ wtryskowy tj. test przelewowy wtryskiwaczy oraz sprawdzenie ciśnienia paliwa podczas rozruch tj. komputer pod obd2 i sprawdzasz jak rośnie ciśnienie na listwie, przy ok 250bar...
Sprawdź ciśnienie na railu, często padają czujniki ciśnienia, albo poprostu się zapowietrza obejrz wężyki paliwowe czy są bąbelki powietrza jak są to filtr paliwa by trzeba wymienić.
witam kolegow, problem rozwiazany, okazalo sie ze pompa HP zdechla na cacy, poprostu zaczalem sprawdzac uklad paliwowy od strony baku, sprawdzilem pompe LP na sucho, rozkrecilem na czesci 1wsze pozniej wszystko ladnie zlozylem, podlaczylem bez rurek wlalem 20l paliwka okazalo sie ze ladnie daje ropke do pompy HP, nastepnie sprawdzilem bak paliwa, i...
Witam. Tak jak w temacie mam problem z ciśnieniem na listwie ale może po kolei. Auto wkreca się na max 2900 obr oczywiscie na postoju podczas jazdy można powiedzieć wcale ok. 1000 obr. wcześniej wywalało błąd z za niskim ciśnieniem i auto gasło przy wcisnietym pedale gazu do dechy. Wymieniony na nowy regulator na listwie objawy takie same ale w miedzy...
Jak w temacie , mam Opla Vivaro 2.5 cdti G9U 630 z 2006 roku. Auto odpala bez problemu ale nie ma reakcji na pedał gazu. Jak silnik złapie temperature to przy dłuższym przytrzymaniu gazu to wrasta o jakieś 200-300 obrotów. W sterowniku jest kilka błędów ale nie dotyczących tematu: P0481,P0530,P0645,P0380. Po odpaleniu ciśnienie paliwa trzyma zgodne...
Dodam, że dzisiaj odpalałem auto na plaku i dopóki go wtryskiwałem silnik pracował. W programie widnieje "stan synchronizacji sygnału czujnika wału korbowego/wałka rozrządu- Nie zsynchronizowany" . Czujnik wałka rozrządu ma 10k ohm opornosci, sprawdziłem według katalogu to tyle powinien mieć. Musiałbym jeszcze sprawdzić czujnik wału korbowego na to...
Witam wszystkich. Wczoraj trafił do mnie opel vivaro, który zgasł podczas jazdy i nie odpala. Potrzebuje waszej rady, co mogę jeszcze sprawdzić, aby wykluczyć lub potwierdzić uszkodzenie pompy CR. Wtryski nie puszczają przelewami ani grama paliwa, podczas kręcenia rozrusznikiem, ciśnienie paliwa waha się między 6-12 barów, pompa paliwa w zbiorniku pracuje,...
Witam mam problem z oplem VIVARO 1.9 101 km nie odpala na ciepłym silniku fachman stwierdził pompa wtryskowa daje za małe ciśnienie przy rozruchu sprawdził wtryski ok Wymienił pompę sam odpalił po rozgrzaniu zgasił i ten sam problem diagnoza następna pompa szajs założył następną pewną po rozgrzaniu ten sam objaw nie pali na ciepłym ani na zimnym Czyszczony...
Teraz pytanie do was. Gdzie znajduje się czujnik temperatury paliwa? Szukaj szarej wtyczki z dwoma przewodami nad pompą wysokiego ciśnienia.
Podłącz komputer pod auto wykasuj błędy, daj mu chwile popracować na plaku, odczytaj błędy. W blokach pomiarowych możesz odczytać napięcie kondensatora. Powinno być w okolicach 70 V. Dodano po 1 Jakiś czas temu też walczyłem vivaro. Czujnik ciśnienia paliwa robił mnie w konia. Po rozegraniu pompy CR okazało się ze ukrecila się płetwa od pompy niskiego...
Ta pompa ma na zewnątrz zębatą pompkę, która zaciąga paliwo z baku. Odłącz powrót paliwa od pompy wysokiego ciśnienia i sprawdź czy w czasie kręcenia rozrusznikiem idzie paliwo na powrót.
Błąd szyny paliwowej tzn który ciśnienie za niskie ,ciśnienie za wysokie itp.
Sprawdź dtc -Renault clip Moge byc : zawór ciśnienia paliwa pedał gazu
Tam zawsze jest ciśnienie, żadne druciarstwo typu gumowe wężyki czy chińskie zamienniki przelewów nie przejdą.
Schematu nie mam co prawda, ale możesz sprawdzić w wartościach rzeczywistych sterownika silnika czy działają przetwornice i jest wytwarzane 5v. U mnie skończyło się wymianą sterownika. A faktyczną przyczyną był wadliwy czujnik ciśnienia paliwa, który uwalił mi ecu.
Ta grucha jest twarda bo prawdopodobnie zawór regulacyjny nie działa poprawnie,tak mi sie wydaje....pompa zaciąga paliwo z baku,zawór nie puszcza na listwe bo zbyt małe ciśnienie jest wytwarzane a jak pompujesz to pomagasz pompie wytworzyć odpowiednie ciśnienie....przestajesz samochód gaśnie....ja mam pompe w baku i ona pompuje paliwo do pompy wysokiego...
Wtryskiwacze lub pompa, rzadko filtr paliwa (chińczyk nie przepuszcza), rzadziej gruszka lub baaardzo rzadko zagięty przewód paliwa (zdarzało się w Vivaro/Trafic). Te sprawdzenia i regeneracje u fachowców to temat rzeka. Dodano po 48 Pompa czasem ukręcała pompkę wstępną w sobie, ale wtedy nie palił całowicie. Części tanie można się bawić.
Witam szanowne grono. Mam problem z Oplem Vivaro 1.9 DTI 101 km z 2002 roku. Auto odpala od strzała, ale chodzi 2 sekundy i gaśnie. Kontrolka check czerwona miga. Dodam, że przy pompie wysokiego ciśnienia elektrozawór dziwnie buczy. Nie ma tak, że otwiera od razu dopływ paliwa do pompy. Gdzie szukać przyczyny? Z elektryką coś (IMO) czy wina mechaniczna?...
Nie pewny to oni maja styk ale w mózgu. Wartosci zmierzone i jakie cisnienie paliwa? temperatura ? obroty?
do sprawdzenia pompa niskiego ciśnienia w baku a jak nie to na pompie wysokiego cisnienia
1.9 dti z dowodu a to jest silnik f9k dci 100km Nie ma silników F9K jest za to F9Q. :| A może coś z pędzlem gazu Eeeee. Prędzej coś z ołówkiem płynu :crazyeyes: Nadal nie wiemy co z układem EGR :cry: Co z wartością przepływu powietrza i ciśnieniem paliwa w momencie wystąpienia usterki :?:
To prawdopodobnie jest przeladowywany, czyli turbina za mocno pompuje i masz za wysokie ciśnienie doładowania i sterownik odcina paliwo żeby zabezpieczyć silnik przed uszkodzeniem, Jeszcze nie spotkałem renówki która by gasła od za wysokiego ciśnienia doładowania . Węże rozerwie , cooler rozerwie , a silnik nie zgaśnie. :D Prędzej za niskie cisnienie...
Proponowałbym sprawdzić kable które idą do czujnika cisnienia paliwa na pompie. NA pompie nie ma czujnika ciśnienia
Powinieneś przynajmniej dobrze przyjrzeć się temu silnikowi. Układ wydechowy się nie rozszczelnił ? Filtry paliwa i powietrza kiedy były zmieniane ? Jak tu wszystko Ok. to kontrola rozrządu/ sprawdzenie ciśnienia sprężania......
To nie jest żadna usterka.Tak jest w każdym silniku,dźwięk jest jedynie inny z uwagi na konstrukcję pokrywy klawiatury ,tego co ma pod spodem i umiejscowienia samego wlewu. To że spaliny się wydobywają to też jest normalne,bo niby którędy miały by się wydobywać. Diesel doładowany jest silnikiem w którym ciśnienie w kolektorze ssącym zawsze jest wyższe...
Przecież to widać, że jeden z nich będzie blisko regulatora ciśnienia i będą szły przelewy z wtrysków to wiadomo który powrót.
Witam. Opel Vivaro A 2004r 2.5 Problem z odpalaniem po postoju wystarczy raz odpalić za drugim razem odpali bez problemu . Wymienione były końcówki wtrysków i pojawił się problem . Sprawdzane były niejednokrotnie wszystko się zgadza. Sprawdzałem też: pompę, czujnik ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej, czujnik położenia pompy , czujnik położenia wału,...
1.po przekreceniu kluczyka na zaplon pompka w baku pompuje paliwo przez 6sek. lub do osiagniecia 2 barow co objawilo by sie cieknieciem paliwa 2.Komp wyrzuca w takiej sytuacji blad p0191 3.po odpaleniu silnika pompa wtryskowa sama ssie paliwo z baku a jesli jest nieszczelnosc to ssie wiatr,co za tym idzie cisnienie na listwie cr powinno spadac i pojawia...
Mam problem z odcinajaca turbina gdy silnik dostanie obciążenia przy dodawaniu gazu odcina moc turbina jest dobra. Wymienilem czujnik cisnienia paliwa i elektrozawor. Chce jeszcze wymienic czujnik doladowania i potrzebuje wiedziec gdzie on sie znajduje. Vivaro 2.5 114 km 2007rok
Swiece żarowe nie sprawdzałem, ale jak zapali to równo i nie kopci. To sprawdź. Czy możliwe jest, że to może mieć coś wspólnego z czujnikiem ciśnienia paliwa na listwie? Zostaje mi raczej czujnik na listwie wtryskowej lub czujnik ciśnienia paliwa na filtrze paliwowym, ale czy to możliwe aby się tak zawieszał na mrozie? Zostaje Ci raczej wnikliwa diagnostyka,...
Witam Wszystkich! Mam taki problem może zacznę od początku,Kupiłem 3msc temu Opla Vivaro 2.0dci 90km 170tys przebiegu (niby sie zgadza z strona zagraniczna,stan samochodu rownież nie jest zniszczony) samochód sprowadzony,sprzedąjacy mówił ze lekko podkapca bo długo stal i trzeba go rozjezdzic niestety jazda nic nie dala i zaczął się problem z Kopceniem...
Zaczęło się od szarpania przy 1800-2000 obrotów podczas jazdy.pozniej już przy przyspieszeniu 2-3 bieg szarpanie oraz czerwony czek oraz stop.,kontrolja swiec..Po diagnostyce komp .błąd df026. Po kliku dniach kolejna diagnostyka i ten sam błąd. Kolejnego dnia dodatkowo df027 .W opisie usterki obwodu wtryskiwaczy 1 oraz 2. Korekty na postoju Idealne.Auto...
Wymieniłem filtr, sprawdziłem wydajność pompki w zbiorniku (około 1,7L/min) sprawdziłem przewody paliwowe - są ok. W dalszym ciągu bez efektu. Proszę jeszcze o jakieś wskazówki co mógłbym sprawdzić samodzielnie.
Witam wszystkich. Borykam się już od kilku dni z moim Vivaro 2.5CDTI 2003r. Spróbuję opisać dokładnie sytuacje. Podczas jazdy obojętnie przy jakich obrotach ale szczególnie gdy silnik jest obciążony czyli np. pod górkę nagle gaśnie silnik nie zapalając żadnych kontrolek na desce po cofnięciu kluczyka i ponownym uruchomieniu odpali i jedzie dalej. Druga...
Najpierw ciezko bylo zapalac na cieplym silniku , pozniej pojawil sie zanik mocy , teraz na zimnym tez ma problemy z zapalaniem. Byly 3x podmieniane wtryski , wymieniona pompa cisneinia , reduktor cisnienia w pompie , reduktor cisnienia na rampie , podmieniony czujnik polozenia walu , nowa przepływka , wyczyszczony zbiorkik paliwa , wymieniony filtr...
witam ponownie diagnostykę robiłem clipem,żadnych błędów nie było wymieniłem filtry,przepływkę,czujnik ciśnienia doładowania i ten drugi czujnik turbo i skończyły mi się pomysły nadal to samo przy -10 odpala od kopa turbo załańcza się około 2000 od 2800-3000 działa tak, jakby chciał, a nie mógł jakby nie dostawał paliwa po 3000 wraca do normy dzieje...
Witam, Van po diagnozie i wszystko wskazuje na `regulator ciśnienia paliw`. Podczas inspekcji wskazywał będne wartości na wolnych obrotach silnika. Egr i przepływka OK. Mam nadzieję, że uda mi się go pochytać i wymienić na dniach. Wtedy potwierdzę diagnozę i podam orientacyjne koszty usunięcia usterki. Liczę, że któryś z Was skorzysta z tych informacji....
Witam grupę, ktoś ma jakieś pomysły? Vivaro nie jedzie od dołu do jakichś 2000rpm na zimnym, na rozgrzanym coś koło 2300rpm, potem dostaje tak jakby boosta, że się szybciej wkręca na obroty i turbo zaczyna pompować. Parametry sprawdzane op comem: Masa paliwa: zimny silnik 11mg, ciepły 8mg, pod obciążeniem ledwo dotkiesz gazu jest 21mg, a do 3.5k dochodzi...
-- Wiadomość powiązana z http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic21... brandy-p Co ty pierdolis...? brandy-p I ty też przeciwko mnie, świat stacza się na dnoooo. I tego widocznie nie da się zatrzymać w żaden sposób. Sorki za ortografy ja po sylwku, ale guwnia..ch przyjaciół się nie zapomina chociaż sam nie wiem czy można ich takimi ochrzcić i...
Dzień dobry.Mam problem z oplem Vivaro 1.9cdti 2005rok. W trakcie jazdy wyskakuje kontrolka żółta(check) I auto traci moc (brak reakcji na gaz) Jak puszczam gaz, chwile odczekam, to kontrolka gaśnie i jedzie normalnie do pojawienia się na nowo kontrolki, lub jak zgaszę i zapalę auto, to też jest ok. Poniżej wideo, jak się auto zachowuje. Auto jest strasznie...
a gdzie idą te przewody od czujnika może tam łatwiej sprawdzić? Schemat podłączenia czujnika klimy Opis schematu: Układy ENF9Q760-C13 Silnik F9Q 760, EDC 15 C13 ENF9Q762-C13 Silnik F9Q 762, EDC 15 C13 Elementy składowe A25 Moduł sterujący, silnik diesel, common rail S114 Włącznik - poziom wody, filtr paliwa B19 Czujnik położenia pedału Y4 Zawór elektromagnet....
Witam. Odswieżę stary temat w celach informacyjnych. Jezeli chodzi o podmianki . W vivaro padl mi silnik m9r 630. Przyczyną byly problemy z PDF. Czesto sie zapychal, pomimo czestych dlugich tras ,wypalanie nieudane jedno po drugim. Pomimo ze posiada piąty wtrys na wydechu za turbina, który sluzy do tego. Komunikat na desce rozdzielczej to PDF, inspuiting...
Witam temat bardzo nie typowy bo jeszcze takiego tu nie widziałem. Auto Nissan Primastar 1,9 dci 2004r. Taki sam jak Opel Vivaro. Zawsze po nocy przekręcam kluczyk zapalają się kontrolki. Przekręcam klucz na start i brak reakcji rozrusznika kontrolki na desce nawet nie przygasną. Trzymając kluczyk w tej pozycji przez 1 do 5 minut rozrusznik w pewnym...
Sprawdziłem czujnik walka rozrządu poprzez dołączenie multimetru który wskazywał 12v i przy zetknięciu z magnesem napięcie schodziło do 0 volt. Przeczyściłem czujnik ciśnienia paliwa i zauważyłem że była na nim brązowa maź(galareta) czujnik podaje mi przy kreceniu 650 bar ale nie wiem czy nie oszukuje, bo używam ELM327. Co do wtrysków zmierzyłem jeden...
Skoro przy wsparciu z plaka ma trudności z paleniem to masz problem z rozrządem lub/i już głowicą. Odkręć "parcianą" osłonę rozrządu i skontroluj pasek, napinacz. Witam po świątecznej przerwie Wczoraj chciałem zamontować nowy pasek rozrządu, napinacz i pompe wody poniewaz stary byl na wykończeniu a ogólnie to chodziło o sprawdzenie tego rozrządu czy...
Witam.Mam problem z vivaro 1.9dti i wrzuciłem filmik na yt, ale nie mogę zamieścić linka. Tytuł " Spalanie stukowe ?Padnięty wtrysk ? Opel Vivaro 1.9 DTI DCI" jakby kogoś zainteresowało. Auto normalnie odpala i jeździ, ale problem pojawia się ok. minuty po rozruchu. Pojawia się nieregularne stukanie i nikt nie jest w stanie potwierdzić co to jest. Wystarczy...
Zalecane momenty dokręcania (grupa J) Nm Śruba pedału przyspieszenia 8 Pokrywa zespołu filtra powietrza 2 Tylna nakrętka zespołu filtra powietrza 8 Przednia nakrętka zespołu filtra powietrza 10 Wspornik do skrzyni biegów, rozrusznika i katalizatora, śruba i nakrętka 21 Świeca żarowa 15 Nakrętka naprężenia wstępnego paska rozrządu 10 Nakrętka naprężenia...
Witam. Opel Vivaro 2,0 cdti 2006r, nie wkręca się powyżej 3k obr/min. Po sprawdzeniu błędów silnika wyskakują: 00067 - Chłodzenie silnika - nieprawidlowe funkcjonowanie obwodu czujnika temperatury Obecny 00069 - Obwód temperatury zasysanego powietrza, wadliwe działanie Obecny 00071 - Usterka w obwodzie czujnika MAP (ciśnienia absolutnego w kolektorze) Obecny 00075...
Z opisu jasno wynika ze jest to problem z ciśnieniem paliwa.Proponuje sprawdzić wtryskiwacze na przelewy. Sprawdzić szczelność zaworu bezpieczeństwa w szynie CR. Jeżeli są problemy z rozruchem to przy pomocy CLIP-a można w funkcji zapisu parametrów sprawdzić jak szybko narasta ciśnienie w szynie CR podczas rozruchu - w tym przypadku wystarczy zrobić...
nie wszystkie tylko te ktore z 2 pinu maja wyjscie na przekaznik blokady wtrysku najgorsze jest to ze zazwyczaj nieda sie w 100% stwierdzic ktory sypie,bez watpienia jest to czujnik cisnienia na szynie cr lub elektrozawor na pompie paliwa,niema opcji ze inny
Nie trzeba.
bylem dzisiaj podpiac pod kompa .. i jak sie okazalo ,,, czujnik cisnienia doladowania.... a co do paliwa .... leje zawsze w jednym miejscu statoil od 7 lat .. i nie nazekam ....
sprawdz przewody do czujnika cisnienia paliwa idacego do pompy tak bylo u mnie :) pozdrawiam
Dzięki wielkie za informację bardzo mi pomogły:) Dodam jeszcze wczoraj wymienilem regulator cisnienia paliwa i czujnik i problemy zniknęły autko teraz śmiga:) dziś jeszcze podepne pod kompa żeby pousowac błędy i może będzie ok :) filtr paliwa też zmieniłem wlałam rope do szklanego naczynia strasznie dużo było śmieci tak ze pewnie jak będzie do czyszczenia......
Mam nastepujace pytanie dotyczace mojego Opla Vivaro A 2.0 dci x83 (Renault Trafic II). Niedawno na autostradzie zatarly sie linki zmiany biegow. Skrzynia biegow zblokowala sie, linki zatarte, powód: korozja, woda (jak zostałem poinformowany). Nie bylem w stanie zmienic biegu i nie wystartowałem z pasa startowego przy stacji, a skończyło się na trzecim...
vivaro paliwa czujnik ciśnienie vivaro vivaro czujnik ciśnienie
wykrywanie dźwięku przebieg samochodu junkers cyrkulacja
mikrokomputer cobra1 przycisk okrągły podświetlany
Buczenie głośników po wyłączeniu komputera - przyczyny i rozwiązania Vaillant dwufunkcyjny grzeje mimo osiągnięcia temperatury