Witam, jak przeczytasz uważnie cały temat:[url=http://www.elektroda.pl/rtvfo... i nie znajdziesz odpowiedzi to dzwoń może pomogę. Pozdrawiam
Nie odcina się z zasady obwodów wysokoprądowych.Wiem że się to praktykuje,ale najlepiej jest ich nie ciąć. Zdejmij obudowę stacyjki i zrób odcięcie na immo.Odbiornik jest wciśnięty bezpośrednio na stacyjkę https://obrazki.elektroda.pl/4718678200_... To lepsze rozwiązanie,bo nie ma tam wilgoci,dostep jest dobry,obwód nie jest obciażony,w...
Czy przy puszce filtra paliwa jest gruszka do napompowania paliwa ?
U mnie problem był z czujnikiem na listwie i przekaźniku pompy paliwa w zbiorniku.
WITAM jest ktos w temacie..... TRAFIC ; VIVARO 1.9 DF098 ponoc czujnik temperatury paliwa, wie ktos gdzie go szukac, zlokalizowac. badz inna przyczyna tego bledu,
Rok auta?
A nie pomyślałeś ze uwalenie regulatora i wtrysków ma wspólny mianownik- brokat w paliwie.
Potrzebuję rozpiski kostek do Opla Vivaro 2005 z elektronicznym wskaźnikiem paliwa.
Dziękuję za odpowiedź. Właśnie nie mogłem zlokalizować tej kostki w Vivaro B. Orientuje się Pan, czy te błędy w Vivaro B również dotyczą grzałek? Car Scanner pokazuje mi, że dotyczą one zbyt niskiego lub zbyt wysokiego napięcia na obwodzie pompy paliwa 🤨
Układ zasilania silnika sprawdziłeś? Filtr paliwa zmieniłeś? Widać w przewodach bańki powietrza? Pozdrawiam.
Witam, mam identyczny problem, udało Ci się znaleźć przyczynę? ja mam jeszcze zamiar sprawdzić mapę czy nie było coś dłubane przy dawce paliwa
Brak błędów , ciśnienie paliwa jest , wiązka ok
Tak idzie bezpośrednio do dolotu. Czyli konstruktor jednym słowem spartolił robote ze teraz trzęsie przy gaszeniu . Chyba że wtryski podczas gaszenia odcinają w innych czasach podawanie paliwa .
Zdarzają się też usterki samej pompy cr stąd brak ciśnienia paliwa
Lewa strona obok zbiornika z płynem chłodniczym jak się nie mylę.Lub z prawej strony w okolicach filtra paliwa.
Sprawdx czy pompka paliwa w zbiorniku pracuje i tłoczy paliwo.
Chodziło mi o regulator cisnienia paliwa.
Teraz pytanie do was. Gdzie znajduje się czujnik temperatury paliwa? Szukaj szarej wtyczki z dwoma przewodami nad pompą wysokiego ciśnienia.
To może filtr paliwa wymień.
Najpierw świece później filtr paliwa.
Spróbuj zamienić miejscami te dwa małe przekaźniki w skrzynce bezpieczników w komorze silnika, i powiedz jak zachowują się kontrolki.
Po mojemu rozrząd skoczył i brak ciśnienia na conajmniej dwóch cylindrach Dodano po 1 Sprawdź w parametrach taki punkt: synchoronizacja wału/wałku lub rozrządu (zależy jaki sterownik) podczas kręcenia musi być TAK, na zapłonie po kluczyku zwykle jest NIE. Dopóki tego nie będzie nie będzie ciśnienia paliwa itp
Witam jak wykręcisz zawór wysokiego ciśnienia z pompy i włączysz zapłon to wylatuje paliwo?Powinno wylatywać.
Sprawdz odpowietrzenie zbiornika. Tworzy sie podcisnienie i ciagnie z powrotem. Po drodze powinien tez byc zaworek zwrotny... Pisze bardzo ogolnie bo nie znam tego auta.
w filtrze paliwa opiłki metalu. Nie wiem więc po co ten temat... Możesz się jeszcze uratować dając pompę od benzyniaka i podłączyć ją po stacyjce ale nie wróży to dobrze... Lepiej naprawiać, autko 7 letnie trochę szkoda.
Podłącz komputer pod auto wykasuj błędy, daj mu chwile popracować na plaku, odczytaj błędy. W blokach pomiarowych możesz odczytać napięcie kondensatora. Powinno być w okolicach 70 V. Dodano po 1 Jakiś czas temu też walczyłem vivaro. Czujnik ciśnienia paliwa robił mnie w konia. Po rozegraniu pompy CR okazało się ze ukrecila się płetwa od pompy niskiego...
Sprawdź dtc -Renault clip Moge byc : zawór ciśnienia paliwa pedał gazu
No to zacznij od wymiany filtra paliwa. Dobrze by było, żebyś przeprowadził diagnostykę specjalnym urządzeniem diagnostycznym, bo skoro kontrolka silnika się zapala, to wiele tak owe urządzenie może Ci podpowiedzieć.
Pod obciążeniem trzeba więcej paliwa. Jak pompa nie zaciągnie paliwa, to nie poda go dalej. Proponuję dmuchnąć w przewody paliwowe i zobaczyć w jakim stanie jest smok w zbiorniku. ...no i filtr, rzecz jasna.
Wiązka powinna być w samochodzie, bo po co by ją wyrywał poprzedni własciciel, piec masz już z pompką paliwa? Obudowa z blach i sprężynki do podwieszenia pod podłogą pieca do Opla Vivaro u mnie by się znalazły, pompka paliwa, jak też samo okablowanie przy piecu z płaską wtyczką. Napisz dokładnie co masz i co ci potrzeba. Pozdrawiam.
Filtr paliwa oryginalny?
Normalnie wypycha wężyki z tego zapięcia. A z tego, co się orientuję, paliwo chyba powinno iść w drugą stronę. Aczkolwiek mogę się mylić. https://filmy.elektroda.pl/46_1706602294... Dodano po 16 Dodam jeszcze tylko, że to nie są gumowe wężyki. To jest tylko osłona, a pod nimi są wężyki właśnie specjalnie przystosowane do tego.
Miałem podobny problem. Winny był czujnik powietrza dolotowego przy filtrze powietrza. Po wyczyszczeniu sondy z oleju i wymianie filtra powietrza i paliwa wróciło do normy.
Nie trzeba.
Wtryskiwacze lub pompa, rzadko filtr paliwa (chińczyk nie przepuszcza), rzadziej gruszka lub baaardzo rzadko zagięty przewód paliwa (zdarzało się w Vivaro/Trafic). Te sprawdzenia i regeneracje u fachowców to temat rzeka. Dodano po 48 Pompa czasem ukręcała pompkę wstępną w sobie, ale wtedy nie palił całowicie. Części tanie można się bawić.
Już dawno zaprowdziłbym auto fachowcowi.
https://obrazki.elektroda.pl/8980726500_... Dodano po 1 Pytanie, czy jest możliwość przepięcia jakichś kabli, żeby to ruszyło. Już nawet nie zależy mi na komputerze, ale sam wyświetlacz od paliwa i ten, żeby działał.
Jeśli faktycznie gubi ciśnienie paliwa to sugestie dotyczące filtra paliwa mogą być słuszne. Być może jest problem ze smokiem w baku paliwa. Zapycha się lub przechyły powodują braki w dostawie paliwa do silnika.
Podpiąć i sprawdzić parametry ciś. paliwa przy rozruchu
Wyłącznik wstrząsowy może zablokował pompę paliwa w momencie uderzenia?
Sprawdzałeś filtr paliwa i powietrza.
Witam, jak zapali na plaku jakie ma parametry , ciśnienie paliwa ilość powietrza itd, powodzenia
Pewnie już po problemie ale na przyszłość zapraszam do mnie... a tu kilka ciekawych informacji na temat tego modelu: [url=http://auto-krak.pl/informacje/viva... Pozdrawiam
Jestem po wymianie pompy paliwa. Jest ciśnienie prawidłowe na wyjściu z pompy i na listwie. Niestety auto dalej nie odpala. Błąd P0190 regulator ciśnienia paliwa. Ktoś ma jakieś sugestie?
nie wszystkie tylko te ktore z 2 pinu maja wyjscie na przekaznik blokady wtrysku najgorsze jest to ze zazwyczaj nieda sie w 100% stwierdzic ktory sypie,bez watpienia jest to czujnik cisnienia na szynie cr lub elektrozawor na pompie paliwa,niema opcji ze inny
Schematu nie mam co prawda, ale możesz sprawdzić w wartościach rzeczywistych sterownika silnika czy działają przetwornice i jest wytwarzane 5v. U mnie skończyło się wymianą sterownika. A faktyczną przyczyną był wadliwy czujnik ciśnienia paliwa, który uwalił mi ecu.
Nie pewny to oni maja styk ale w mózgu. Wartosci zmierzone i jakie cisnienie paliwa? temperatura ? obroty?
Sprawdź ciśnienie na railu, często padają czujniki ciśnienia, albo poprostu się zapowietrza obejrz wężyki paliwowe czy są bąbelki powietrza jak są to filtr paliwa by trzeba wymienić.
Witam, Okazalo sie ze pompa paliwa umierala powoli az padla calkiem...i Ze swojej strony dodam, że nie wszystkie Ople Vivaro mają pompę paliwa w baku! Trzeba to sprawdzać za każdym razem. Teoretycznie jak ma gruszkę przy filtrze paliwa - to nie ma pompy paliwa, ale były przypadki, że miały i jedno i drugie... Ze swojego doświadczenia podpowiem, że częstą...
Filtr paliwa na początek, potem przewody paliwowe w jakim stanie.
Wychodzi że regulator ciśnienia się skończył lub powrót paliwa jest zatkany i nie ma gdzie ciśnienie uchodzić. Zasilanie z pompy paliwa w baku nie znika podczas pracy?
a może pompa paliwa w zbiorniku(jeżeli taką posiada)
Witam podepne sie pod temat czy w tym aucie jest dostep od strony skrzyni ladunkowej do zbiornika paliwa ,czy jest jakas pokrywa do miejsca gdzie podlaczone sa wezyki paliwowe i czujnik poziomu .Nie widze tego u siebie poniewaz mam zabudowe z tylu ,jezeli jest to rozbiore podloge a jezeli nie ma to czeka mnie kanal .Dziekuje za porade i pozdrawiam
autko po dłuzszym postoju nie odpala ,odpalił na 2 sekundy i zgasł poiawił sie błod silniczek z napisem stop i mryga , zciagnełem wezyk zasilaiacy od filtra paliwaa i gdy właczam zapłon to paliwo tylko lekko siknie , jak myslicie pompka paliwa w zbiorniku padła?
Filtr (wkład?) paliwa wymieniłeś? Popatrz czy widać bąbelki powietrza w przewodach paliwowych. Pozdrawiam.
sprawdz przewody do czujnika cisnienia paliwa idacego do pompy tak bylo u mnie :) pozdrawiam
Dzień dobry, Chciałbym wyczyścić układ paliwowy pomijając bak paliwa używając znany środek lm. Nie wiem w które przewody się wpiąć. Auto: Opel Vivaro 2.0 90KM rok 2008r. Czy ktoś mógłby podpowiedzieć? Z góry dziękuję za pomoc. https://obrazki.elektroda.pl/1062572600_... https://obrazki.elektroda.pl/2977681400_... https://obrazki.elektroda.pl/3856873700_...
Kilka razy takie problemy udało się naprawić za pomocą dodatków czyszczących do paliwa. Na efekty trzeba czekać po zrobieniu kilkuset kilometrów.
bylem dzisiaj podpiac pod kompa .. i jak sie okazalo ,,, czujnik cisnienia doladowania.... a co do paliwa .... leje zawsze w jednym miejscu statoil od 7 lat .. i nie nazekam ....
nie ja kasowałem błędy tylko mechanik. Auto odstawiłem i tylko odebrałem. powiedział tyle co napisałem. Podobno nie wykrywa żadnych błędów. Nie wiem czy to ma jakiś związek ale jak przekręcam kluczyk do pozycji zapalenia wszystkich kontrolek to coś buczy chyba ze zbiornika paliwa. czy to prawidłowy objaw?
Witam szanowne grono. Mam problem z Oplem Vivaro 1.9 DTI 101 km z 2002 roku. Auto odpala od strzała, ale chodzi 2 sekundy i gaśnie. Kontrolka check czerwona miga. Dodam, że przy pompie wysokiego ciśnienia elektrozawór dziwnie buczy. Nie ma tak, że otwiera od razu dopływ paliwa do pompy. Gdzie szukać przyczyny? Z elektryką coś (IMO) czy wina mechaniczna?...
Powiem szczerze , że nie sprawdzałem dokładnych parametrów turbiny, w kilku warsztatach z diagnostyką twierdzą ze działa ok, dodam jeszcze ze do 2000 obrotów auto wogóle nie idzie gdy włączy sie turbina zaczyna przyspieszac ale przy kolejnym biegu znowu się zamula, czujnik wału wymieniałem bo tez oczywiscie padł, wiązke przy nim poprawiłem bo była przetarta...
dym jest taki ciemno niebieski oleju nie ubywa ,jeszcze przy ponad 2.6 tyś obrotów przerywa i strzela jak silnik gaźnikowy a ponad 3 tyś obrotów chodzi normalnie ale dymi już mocno na ciemno niebiesko. może to być coś ze sterowanikiem silnika np przez to że dostarczana jest za duża dawka paliwa ? auto jest w dieselu zapomniałem dodać .
Opel vivaro 1.9 dti błąd p0190 wymieniłem czujnik ciśnienia na listwie ciśnienie generowane przy odpalaniu dochodzi do 650bar brak napięcia na wtryskach czujniki na wałkach zgrywają się nie odpala . Na plaku pracuje bez zastrzeżeń sprawdziłem kable od wtrysków do ecu wszystkie ok od czujnika ciśnienia na listwie i pompie wys. Ciś. Również. Pomocy koledzy...
Mam Opla Vivaro 1,9 DTI 2003 r. w którym od pewnego czasu zwiększyły się obroty silnika na 1100 obr/min i jednocześnie podczas jazdy czasami traci moc/gaz , a po chwili odzyskuje. Zdarza się to czasami 5 razy podczas 4 km, a czasami przez 200 km ani razu. Filtr paliwa wymieniony. Proszę o radę.
1.9 dti z dowodu a to jest silnik f9k dci 100km Nie ma silników F9K jest za to F9Q. :| A może coś z pędzlem gazu Eeeee. Prędzej coś z ołówkiem płynu :crazyeyes: Nadal nie wiemy co z układem EGR :cry: Co z wartością przepływu powietrza i ciśnieniem paliwa w momencie wystąpienia usterki :?:
nie musi byc pompa, mam ten sam samochod, kolego sprawdz czy nie ma opilkow w pojemniku od filtra paliwa na dnie, to jest przyczyna padnietej pompy, a jak chcesz byc pewny to podepnij pod kompa i sprawdz cisnienie podczas krecenia, obczaj moje tematy z vivaro na forum na temat pompy hp, przerabialem to ponad rok temu, jak kopci to sprawdz wtryski na...
Dogrzewacz w Vivaro masz pod podłogą, Jest tam zasilanie pieca na podwójnej wtyczce, jedna płaska, a druga jajowata 8-mio pinowa. I na tej ostatniej sprawdź napiecia. Zasilanie masz na 1-2 pinie, 1/czerwony+/, 2 /masa/ Pompka paliwa pin 4 i masa Diagnoza pin 5 czujnik temperatury - pin 6 D+ Alternatora - pin 7. Dogrzewacz musi działać, bo jesli nie...
tylko nie wiem czemu gasnie Bo nie wiesz jak działa sterowanie silnika. Więc bądź uprzejmy swoje "porady" zachować dla siebie, na przysżłośc. Problem jest wybitnie z paliwem =- bez diagnostyki można sobie wróżyć. Wstępnie należało by znbadać czujnik ciśnienia paliwa, czy sygnał nie ginie/rośnie ponad wartość krytyczną.
kolego ja mam taki sam przypadek posiadam opla vivaro 1.9 cdti. U mnie zbiera się powietrze w filtrze paliwa i nie wiem skąd się tam bierze. Jutro autko idzie do serwisu bo już nie daje rady. Jak coś będe wiedział to się odezwe.
Opel Vivaro 2.0 dcdti 115 km problem z uruchomieniem . Auto normalnie jeździło, nie było żadnych nipokojacych objawów, żadna kontrolka też się nie świeci. Przyjechałem wieczorem a rano po odpaleniu zaczął dziwnie pracować. Wymieniłem filtr paliwa (chociaż był wymieniony około 10tys. ) i zachowuje się tak jakby chciał odpalić a nie może. Dziękuję z góry...
Witam Panowie Mam taką sprawę: chce sobie dolozyc ogrzewanie postojowe do mojego Vivaro z 2012roku, ma to byc pelne ogrzewanie ze stareowaniem dmuchawa nawiewu. Problem polega na tym ze na miejscu u mojego znajomego lezy praktycznie nówka Eberspacher D5S nr 252634 z pomka paliwa, wody, przewodami wodnymi itd z vivaro. Czy ktos z Was jest mi stanie powiedziec...
jesli pompa sie sypie to napewno znajdziesz opilki metalu w obudowie filtra paliwa,poza tym koniec pompy objawia sie trudnym rozruchem na cieplym silniku
Powinieneś przynajmniej dobrze przyjrzeć się temu silnikowi. Układ wydechowy się nie rozszczelnił ? Filtry paliwa i powietrza kiedy były zmieniane ? Jak tu wszystko Ok. to kontrola rozrządu/ sprawdzenie ciśnienia sprężania......
Witam Na forum znalazłem post o komputerze pokładowym w Vivaro mam pytanko dodatkowe bo posiadam Vivaro z 2010 rok i mam zegary o oznaczeniu X83 OBVR EU GM ma wyświetlacz po środku zegarów elektroniczny z przebiegiem i przebiegiem dziennym temperaturą i wskaźnikiem paliwa. manetkę też mam z przyciskiem który tylko kasuje przebieg dzienny. czy jest opcja...
Mam problem z odcinajaca turbina gdy silnik dostanie obciążenia przy dodawaniu gazu odcina moc turbina jest dobra. Wymienilem czujnik cisnienia paliwa i elektrozawor. Chce jeszcze wymienic czujnik doladowania i potrzebuje wiedziec gdzie on sie znajduje. Vivaro 2.5 114 km 2007rok
Witam posiadam vivaro 2008r z silnikiem 2.0 cdti występujący problem polega na tym że jak jadę 80km/h i dodając gazu zaczyna przerywać i szarpać tak jak by na ułamek sekundy nie dostawał paliwa. Auto rozpedzi się tak do 140 oczywiście cały czas przerywając i to jest już max co mozna z niego wydusić. Byłem juz u kilku mechaników i podłaczony był pod...
Proszę pomóżcie może ktoś wie jaki czujnik za to odpowiada Z silnika idzie tylko informacja zużycia paliwa :cry: No właśnie oto mi chodzi skąd silnik wie ile go zużył . Jakiś czujnik ??
Ale tam nie masz czasami silnika Common Rail ? Elektryczna pompa powinna podawać paliwo.
Spróbuj sprężonym powietrzem na podniesionym kole przedmuchać koronkę (oczywiście na zdjętym czujniku) możesz też kamerą inspekcyjną jeżeli posiadasz zobaczyć stan koronki. Luz jeżeli byś miał byłby wyczuwalny. Miałem taki problem z Vivaro - uszkodzona koronka.
Kolego miałem podobny problem i chyba udało mi się z tym poradzić w banalny sposób spuściłem wodę z filtra paliwa i dałem nową wkładkę filtra paliwa jak to zrobić obrazki są w instrukcii obsługi opla patrz problemy dotyczące tej kontrolki
Witam Mam problem z Oplem Vivaro 1.9 cdi. Nie dochodzi prąd do czujnika położenia walu. A drugi Problem to że nie ma prądu w tym rozdzielaczu co idą te cztery przewody od filtra paliwa i jeszcze trzy inne a do tego podłączona jest taka biała długa kostka i w niej też nie ma prądu. proszę o pomoc pozdrawiam.
Witaj Tak jak koledzy pisali wtryski się koduje ale bez problemu powinien odpalić bez kodowania kodowanie jest potrzebne do określenia dokładnej dawki paliwa przez komputer , sprawdź miernikiem czy któryś wtrysk niema przebicia na masę. Miałem taki przypadek w tym silniku .
na plaka chodzi cały czas bez reakcji na gaz. wymienione zostało paliwo oraz filtr paliwa. A filtr powietrza? Może też zarósł mchem? :D Jakie napięcie ma aku? Jak słabe to auto też może się tak zachowywać
Zaczęło się od szarpania przy 1800-2000 obrotów podczas jazdy.pozniej już przy przyspieszeniu 2-3 bieg szarpanie oraz czerwony czek oraz stop.,kontrolja swiec..Po diagnostyce komp .błąd df026. Po kliku dniach kolejna diagnostyka i ten sam błąd. Kolejnego dnia dodatkowo df027 .W opisie usterki obwodu wtryskiwaczy 1 oraz 2. Korekty na postoju Idealne.Auto...
Kupił sobie ELM wartego 5 zł przepłacając na aledrogo pewnie ze 150 i myśli że mu to pokażę wymień wtryskiwacz wymień filtr paliwa wymień świece. No i niestety tego komputer nie pokazuje no więc nie wie co robić. Autorze jedź tam gdzie ci zdiagnozują, sam jak widzisz tego nie ogarniasz. A tu też nie ma wróżki, tylko diagnoza.
Witam. Opel Vivaro A 2004r 2.5 Problem z odpalaniem po postoju wystarczy raz odpalić za drugim razem odpali bez problemu . Wymienione były końcówki wtrysków i pojawił się problem . Sprawdzane były niejednokrotnie wszystko się zgadza. Sprawdzałem też: pompę, czujnik ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej, czujnik położenia pompy , czujnik położenia wału,...
witam, poszukuje schematu do ranault traffic 2013-, opel vivaro 2013- (w nowej "budzie") przewodu sygnału paliwa analogowo z pływaka, ponieważ za licznik pewnie idzie po CAN-ie (czyli cyfrowo). Być może w starszych modelach będzie taki sam przewód jak w nowych.
Podłączyłem się do CAN (CAN_H oraz CAN_L)w Oplu Vivaro z 2012 roku i przy ustawieniach: Baud rate: 250000 oraz filtrze 11bitids udało mi się odczytać z niego takie parametry: ID=0FA (8) 00 00 32 10 20 32 32 18 ID=101 (8) 00 00 00 00 00 00 00 00 ID=102 (3) 00 00 00 00 00 01 00 00 ID=1BA (6) 10 32 00 3E 01 25 59 18 ID=49A (7) 00 A2 B5 5B 69 9A 40 18 ID=69F...
Witam Wszystkich! Mam taki problem może zacznę od początku,Kupiłem 3msc temu Opla Vivaro 2.0dci 90km 170tys przebiegu (niby sie zgadza z strona zagraniczna,stan samochodu rownież nie jest zniszczony) samochód sprowadzony,sprzedąjacy mówił ze lekko podkapca bo długo stal i trzeba go rozjezdzic niestety jazda nic nie dala i zaczął się problem z Kopceniem...
Co masz na mysli "trzyma diagnozę podczas kręcenia" napięcie wszędzie jest równomiernie nie żadnego zwarcia lub słabego napięcia - może cos przeoczylem ale starałem sie wszystko sprawdzić wg innych informacji na forach. Mówię o pompie paliwa - wydaje mi sie ze powinna zaciągnąć aby wytworzyć lepsze ciśnienie - taki dźwięk bynajmniej słyszałem w vivaro...
Czemu dziwne, że podczas jazdy? Moje Vivaro również lubi czasem podczas jazdy zaszwankować . To taki typ. Co do problemu: Może być uszkodzony czujnik położenia wału, wałka rozrządu (ale tu nie jestem pewien czy spowoduje zgaśnięcie auta), może z jakiegoś powodu paliwa nie dostaje (pompa?), i tak można sobie gdybać bez większej ilości informacji. Trzeba...
Przemyj wtyczki zmywaczem do hamulców A ropa jest tam z wtryskiwaczy, prawdopodobnie któryś przewód przelewowy nie trzyma i jest przeciek paliwa to konieczne należy wyeliminować. Jak ktoś tyle opasek poprzypinal to na pewno nie wiedział jak demontuje się przewody nadmiaru z wtryskiwaczy i uszkodził te połączenia
Witam, poszukuje koloru przewodu odpowiedzialnego za sygnał na wskaźnik paliwa z licznika. Modele do 2014 i od 2014 wzwyż. Pozdrawiam
Witam ponownie problem został rozwiązany. Przyczyną są palone przewody biegnące nad dmuchawą w kierunku zbiornika paliwa. Jest to przewód zasilający dmuchawę biegnący do wtyczki z rezystorem. Niestety jest tak ułożony, że bez demontażu dmuchawy nie widać usterki tym bardziej nie da się jej naprawić. Po przelutowaniu przewodów i wymianie Bezpiecznika...
No na plaka odzywa sie wczesniej pompa nie dawala paliwa zostala zmieniona i juz podaje paliwo. No wal blokowany byl i te gorne koło w pionie na obudowie tez nie ma znakow nic. Kolo zamachowe nie bylo ruszane. No moze i ten klin bedzie masz moze jakis schemat czy cos takiego?
Od niedawna mam opla vivaro 1.9 cdti, silnik F9Q760. Na liczniku ma 250kkm. Po przejechaniu 500km pojawiły się pierwsze problemy więc proszę o radę. Po kilku dniach jazdy (nie zawsze efekt ten występuje) po przełączeniu na drugi bieg, potem na trzeci bieg od ok. 1500obr. do 2000-2200obr. brak mocy przy dodawaniu gazu, a po przekroczeniu 2000-2200obr...
Witam mam problem z oplem VIVARO 1.9 101 km nie odpala na ciepłym silniku fachman stwierdził pompa wtryskowa daje za małe ciśnienie przy rozruchu sprawdził wtryski ok Wymienił pompę sam odpalił po rozgrzaniu zgasił i ten sam problem diagnoza następna pompa szajs założył następną pewną po rozgrzaniu ten sam objaw nie pali na ciepłym ani na zimnym Czyszczony...
To nie jest żadna usterka.Tak jest w każdym silniku,dźwięk jest jedynie inny z uwagi na konstrukcję pokrywy klawiatury ,tego co ma pod spodem i umiejscowienia samego wlewu. To że spaliny się wydobywają to też jest normalne,bo niby którędy miały by się wydobywać. Diesel doładowany jest silnikiem w którym ciśnienie w kolektorze ssącym zawsze jest wyższe...
Witam grupę, ktoś ma jakieś pomysły? Vivaro nie jedzie od dołu do jakichś 2000rpm na zimnym, na rozgrzanym coś koło 2300rpm, potem dostaje tak jakby boosta, że się szybciej wkręca na obroty i turbo zaczyna pompować. Parametry sprawdzane op comem: Masa paliwa: zimny silnik 11mg, ciepły 8mg, pod obciążeniem ledwo dotkiesz gazu jest 21mg, a do 3.5k dochodzi...
vivaro ciśnienie paliwa vivaro pompa paliwa czujnik ciśnienia paliwa vivaro
instrukcja tester akumulator usuwanie zakłóceń naprawa końcówka onkyo
selfclean bosch delonghi schematy serwisowe
Lokalizacja bezpiecznika w sterowniku hulajnogi 036015A-001 Zebra ZM600 samoczynnie odłącza się od sieci LAN