pompa powinna byc w baku sprawdz czy masz prąd na wtyczce do niej jak tak to podłacz ja na krótkoz akumulatora jezeli nie idzie to ja wywal
Czy prawdą jest, że do silnika Volvo 850 T5 pasuje każda pompa oleju pochodząca z 5.cylindrowego silnika Volvo? Dzięki, pozdrawiam, Wiesiek
Wystarczy odkrecic sama elektronike 4 srubki na torx tylko uwazaj bo moga wyleciec tam jakies tloczki nie wiem dokladnie jakie ale lepij podlozyc cos i przykleic zeby nie powypadaly (np kawalek kartonika ) zebys nie musial demontowac calego abs mialem podopbny problem tylko z kablem masowym naszczescie sie nie rozlaczyl ale splonela cala ftyczka ktora...
Witam najpierw diagnostyka,potem pomoc jak wygląda kąt wtrysku i czy się zmienia zależnie od obrotów silnika,i jaka dawka paliwa,
Czy ktoś dysponuje rynunkiem układu smarowania silnika i pompy oleju do Volvo 850 t5, gdzie jest zawór regulacyjny (cisnienia) pompy. Dziękuje Wiesiek
A może ktoś wie gdzie w Volvo 850 znajduje sie sterownik pompy wtryskowej?
Źle zamontowana pompa.
Jaki typ wtrysku i jaki silnik?
Okazała sie uszkodzona pompa paliwa.
typowa awaria końca życia pompy wtryskowej
Problem zdiagnozowany to był przekaźnik pompy paliwa.Dzięki za próby pomocy.
Nie jestem pewny , ale czy regulator ciśnienia paliwa nie jest na pompie paliwa?
może odkręć gdieś wężyk doprowadzajacy paliwo do silnika i niech ktos zapali bryke, a ty zobaczysz, czy odrazu leci paliwo, czy ma problemy... tak na chlopski rozum!... jesli tak, to cosik z pompą!.
Nie są to >pierdoły< , jak sam widzisz.Masz jakieś pojęcie o tym , to sam sprawdz ,przy próbie odpalania na ciepłym. > czy jest sterowanie na pinie nr.5 modułu zapłonu, nie myl z czujnikiem, > czy jest napięcie 12V na cewce WN , > czy pali sie lapka kontrolna silnika, > sprawdz , czy włącza się przekaznik pompy paliwa , kolor khaki....
ze ludzie sie zamykajaa w 6-8 litrach Na trasie :D W mieście nie masz szans. Możesz mieć problem z dawką paliwa, kątem wtrysku, EGRem, turbiną, wtryskiwaczami.
Wygląda na pompę paliwa - wydajność lub filtr przytkany.
Co do volvo wnioskuje ze jest to silnik rzedowy 5 cylindrowy pochodzacy z vw LT. Jesli tak zaczal bym od diagnostyki calosci czyli przepływki i czujnikow a na koncu zwalal wine na pompe bo jesli to jest ten silnik o ktorym mysle to pompa tam rzadko pada. Czy to moze volvo 850 ? Pozdrawiam :)
zmieniłem przekaźnik i bez zmian. Czy ten przekaźnik załącza Komputer? A może wie ktoś gdzie jest sterownik pompy wtryskowej w takim volvo?
Dziś przekładam silnik krokowy i jak czas pozwoli to sprawdzę zasilanie pompy. 12 lat temu jak było poniżej 5 stopni to miał problem z odpaleniem i o dziwo winę miał przekaźnik pompy. Wtedy też było zimno i walczyłem kilka dni.
Witam wyskoczył mi kod błedu 071 auto po za tym powyzej 120/130 dusi sie spada z mcy czasem wyskakuje lambda filtr paliwa wymieniony ,ustawiona pompa co to za bład ?
kwaku85, komputer ABS masz bezpośrednio na pompie czy nie?
Zasil pompę bezpośrednio z flaszki ropy za pomocą kawałka wężyka
Witam rozgrzej silnik,zgaś,odłącz czujnik temperatury i spróbuj odpalić nie czekaj aż zgaśnie świeca żarowa,pal od razu o wyniku daj znać. Trochę czasu minęło - oczywiście pompa wtryskowa. Regeneracja w serwisie Boscha, przy Modlińskiej w Warszawie - 1400 zł.
Witam, oto co mozna znalezc na innym forum. Sa to przyklady jak sie okazalo jazdy na 100% OR lub mieszankach bez instalacji i oleju silnikowym MINERALNYM!!! Cytat: Passat 1,9 TDI: zatarte łożysko turbiny (na Kujawskim od miesiąca) - Volvo 850 2,5 TDI: uszkodzona pompa wtryskowa (na Kujawskim od 50 tys. km) - Astra 1,7D: smalec pod pokrywą zaworów, 12h...
Hmm no nie mam zabardzo jak. A co do paliwa to co masz namyśli tzn przekażnik lub pompa czy jakość paliwa no bo niema przecież znaczenie benzyna 95 lub 98 w tym aucie chyba??? W zasadzie taka rzecz z tym odpalaniem dzieje się tylko w lecie.
Objawy: Raz na 3-5 dni wskazówka obrotomierza opada i podczas przyspieszania szarpie (na biegu jałowym chodzi równiutko). Tak samo na benzynie i na LPG. Początkowo wyłączenie i włączenia zapłonu pomaga (wskazówka się podnosi i działa jak należy i nie szarpie), po chwili jednak problem wraca i znów wył.-włą. zapłonu pomaga na chwilę. Po kilku km takiej...
Auto nie odpala Powlaczeniu zaplonu pompa pracuje 2s auto posiada gniazdo z dioda i przyciskiem do wyblyskania kodow po wlozeniu wtyku i przycisnieciu przycisku dioda swieci swiatlem ciaglym i nie mruga Przy probie polaczenia kTS tez sie nie polaczyl Bezpieczniki sprawdzone Czy uszkodzony jest sterownik czy moze byc inna przyczyna
Oki, piny podaję z pamieci, mogłem pomylić jednostki. Co do diagnostyki ICM w sprawnym aucie też nie daje się zczytać kodów błyskowych... Skrzynia manualna. Zegary reagują na czujnik, ECM na pewno żyje, po zapodaniu symulowanych impulsów z ICM steruje wtryskami, załącza pompę paliwa, ICM jako taki w 100% sprawny, podłożony do innego auta(oczywiście...
Witam, jestem posiadaczem samochodu jak w opisie, mam z nim problem, auto zapala bez problemu, nie kopci, silnik ładnie równo pracuje, pompa po wymianie, turbo suche, wymienione wszystkie filtry, rozrząd, świece, na obroty się wkręca, ale nie ma mocy, dynamiki. W czym może być problem, dodam że auto było na diagnostyce i komputer nie wykazał żadnego...
Witam. W mojej 850 z 1997, nie mam wolnych obrotów. Auto zagazowane. Silnik krokowy wymieniony i bz. Wcześniej problemy z pompą paliwa i została wymieniona na nową. Na gazie pracuje. Jakieś sugestie?
No dobra to w koncu nie rozumiem, to Ty masz ten powrot nie drożny ?? skoro problem jest tego typu ze utrzymuje sie odpowiednie cisnienie na listwie a na podcisnienie idzie zamiast oparow paliwo to moze w celach typowo diagnostycznych zaslep podcisnienie przy regulatorze no i oczywiscie z drugiej strony przy przepustnicy....?? Jezeli chodzi o ciśneniomierz...
Witam!! U mnie w samochodzie Volvo 850 TDI też takie cos sie dzialo. Odłącz czujnik temperatury silnika, wtedy komputer poda dawke paliwa jak przy -40 stopniach ,wskaze błąd i zapali świece. Odpalaj odrazu bez świec. Powinien odpalic od kopa. Jesli tak jest, to trzeba przestawic mechanicznie dawke paliwa w pompie wtryskowej na stałe. Mnie tak zrobili....
http://obrazki.elektroda.pl/7890755200_1... Przyczyną powstania tego projektu było zapotrzebowanie na prąd w instalacji. W FSO 1,6 głównym odbiornikiem jest wzmacniacz pożerający 111A przy pełnej mocy. Jako alternator zastosowany jest alternator z Laguny II 1,9 DCI Valeo SGxxxxx dający 125A. Problemem było kolo pasowe , ale orginalne...
Potrzebuję konkretnej pomocy w regulacji ustawień pompy LUCAS FQ8 LT03 w moim VOLVO V40 1,9 TD 90 KM (66 Kw). Chodzi mi głównie o regulację na samej pompie. Pompa ciekła, została uszczelniona, ale człowiek od uszczelnienia delikatnie mówiąc ustawił wszystko an słuch i wzrok i chyba nie do końca dobrze. Rano przy pierwszym uruchomieniu na zimnym silniku...
Aleksander_01: a ja tam mam Astrę F, a nawet mam kilka tych astr, one mają już ponad 20-25 lat (zależy która) i to rewelacyjne samochody, to że Ty nie chciał byś jeździć 15 letnim samochodem to nie znaczy że każdy, ja na ten przykład nie chciał bym jeździć nowym, bo one mnie po prostu wkurzają, właśnie przez te idiotyczne startstopy, przez ten beznadziejny...
Witam, mam podobnie jak piszesz ale ja miałem problem z pompą VP-37 bo mi sie rozszczelnila i miałem wycieki nie czekajac odałem mechanikowi (tak myslałem ze to mechanik:cry:) pompa została uszczelniona i po odebraniu po tygodniu wyskoczył bład zaswiecił check na desce. problem ktury mam polega na tym ze auto odpalam normalnie ,wolne obroty są prawidłowe...
Witam. Panowie czy jest jakis sposób na to by wykluczyć że przyczyną moich problemów jest pompa paliwa? Jedem mechanik twierdzi, że to wina właśnie pompy ponieważ jeżeli jeżdzę na benzynie to za słabo podaj epaliwo przy gwałtownym nadepnięciu pedału. Natomiast gdy jeżdzę na gazie to pompka pracuje nadal i tłoczy sobie paiwo. Rzekomo dlatego gdy przełączam...
volvo pompa pompa volvo pompa wspomagania volvo
deska rozdzielcza laguna zasilacz moduł electrolux fujitsu siemens amilo sterowniki
podlaczenie glosnikow 32lhn pilot
Asus P5Q Xeon BIOS – modyfikacje, mikrokody, obsługa LGA 771 Termostat grzałki 3 kW a termostat z grzałki 2 kW – zamiana, parametry, bezpieczeństwo