Dmuchnij dymem z papierosa do układu dolotowego i będzie odpowiedź. Najczęściej odma.
Witam. Volvo FH500 grudzień 2018 przebieg 430 tys. Auto faluje na wolnych obrotach, przygasa, silnik wydaje się ciężko pracować. Na zimnym silniku raczej brak problemu. Występuje na rozgrzanym silniku często przy manewrach lub jeździe w mieście w korkach. Podczas falowania chwilowe spalanie podskakuje do 10l/h, ogólnie auto dużo pali jak na ładunki...
Witaj kolego, czy rozwiązałeś problem z brakiem mocy twojego volvo?
Temat stary jak świat, a odpowiedzi brak. Panowie, ratunku, mam taki sam problem. Wszystko, co możliwe, podmienione z drugiego Volvo, również 1.8 100% sprawnego, a obroty falują. Czy ktoś znalazł przyczynę?
Jeżeli koniecznie chcesz to doprowadzić do końca, to ja bym proponował Ecu Mastera (taki komputer co oszukuje oryginalny ECU). Do niego masz oprogramowanie i myślę, że spokojnie tym dało by się wszystko zgrać. Ale żeby zrobić to dobrze to do tego przydała by się sonda szerokopasmowa i wiedza... Soft w tym przypadku będzie drogi, bo musi zrobić to ktoś...
Spróbuj przeczyścić czujniki obrotów. Jeśli pomogłem zaznacz pomocny post. Na falowanie obrotów może mieć także wpływ luz na kołach rozrządu jak również nierówna wydajność na tłokach. Jeśli masz dostęp do urządzenia diagnostycznego sprawdź test zrównoważenia cylindrów.
Błąd wskazuje na regulator ciśnienia paliwa 1 przekroczył granice treningu - zbyt niskie ciśnienie.
Parę razy wymieniłem termostat w swoich samochodach, ale jedyne objawy to: * przegrznie, wyrzucanie płynu, wskazówka na czerwonym * niedogrzania, duże spalanie (zima), wskazówka za nisko Falowania i gaśnięcia nie miałem.
Skoro jesteś elektromechanikiem to napisz co sprawdziłęś i skąd sie bierze falowanie.
Jak tak podryguje tak jak byś szybko dodawał gazu to wina pompowtrysków, któryś daje za dużą dawke paliwa i skaczą obroty.
Problem rozwiązany, winowajca okazał się zawór EVAP czyli od oparów benzyny ze zbiornika. Wymieniłem go i problem znikną w moim przypadku :gitara:
Volvo fh 4 500 2016 comonrail faluje na obrotach żaden błąd w komputerze się nie pojawią. Zgasilem go i już nie chciał odpalić, pompowałem pompka ale to nic nie pomogło dopiero plaka wstrzyknalem i załapał. Gaszę odpalam i teraz za każdym razem łapie. Tyle że widzę że cały czas obroty falują wcześniej występowało to zadko a teraz non stop tak się dzieje
No niestety na to niema lekarstwa, ta sonda może się pojawiać bo termostat może nie dogrzewać silnika(ale nie powiedziane) normalnie trzyma temp. 90stopni? są jakieś jeszcze objawy? falowanie? wysokie wolne obroty, szarpanie? cokolwiek?
Może ktoś będzie widział co się dzieje. Samochód nie traci mocy w czasie jazdy, jedynie no wolnych obrotach (na światłach) zaczyna się dławić i gaśnie. Gdy trzymam wciśnięty RESET i przekręcam kluczyk w pozycję I zapala się kontrolka silnika i po chwili zaczyna migać 8 razy, następnie pali się ciągle - co to może być.
Witam Brak możliwości regulacji dawki paliwa w granicach tolerancji dawek. Pompowtrysk daje za dużą dawkę niż obliczona i zasterowana. Lub za małą ilość paliwa i zwiększa aż obroty nagle zaczną wzrastać. Cała przyczyna...
Wymieniłem świece i filtr powietrza, Nadal nic.. Ktoś jakieś podpowiedzi?
Volvo v70 aisin
Vaccum albo przewód od doładowania rozszczelnia się przy ciśnieniu.
ten element jest sterowany elektrycznie ? odłacz go w jakieś pozycji i zobacz czy będą falować obroty
Zobacz czego zaczyna brakować jak faluje i gaśnie. Podłącz oscyloskop pod wtrysk, potem pod sygnał obrotomierza, Sprawdź co dzieje się z ciśnieniem paliwa.
Witam, Ja miałem w swoim Volvo identyczny przypadek z falowaniem obrotów. Pojechałem do warsztatu gdzie mechanik podpiął się lapkiem do sterownika i stwierdził nieprawidłowy sygnał z sondy lambda. Po wymianie sondy silnik przestał falować. Oczywiście może być też inna przyczyna ale warto sprawdzić najpierw czy sygnał z sondy jest prawidłowy. Pozdrawiam,
Bez konkretnej diagnostyki skanerem ciężko coś wywróżyć.
Witam Volvo FMX 2018r hakowiec. Dzisiaj pod koniec pracy wyskoczył komunikat na czerwono " Silnik, awaria ukladu" Co może być przyczyną? Auto odpala bez problemu, nie faluje na obrotach, wszystko działa poprawnie tylko komunikat cały czas się odzywa
Co sprawdziłeś do tej pory?
http://obrazki.elektroda.pl/1286145200_1... Chodzi o te podłużne otwory do regulacji faz rozrządu (zaznaczone na czerwono), ale wygląda na to, że nie powinieneś ich ruszać, bo nieumiejetne operowanie może doprowadzić naprawe do poważnych konsekwencji, łączne ze zniszczeniem silnika. Oddaj samochód komuś, kto ma czas, natchnienie i wystarczającą...
Miałem podobny problem z tym samym silnikiem. Auto nie chciało startować na benzynie.Proponuję szybkie i proste sprawdzenie. Zakładajac że masz sprawne wtryski, zapłon, to sprawdz regulator ciśnienia na szynie zasilającej wtryskiwacze. Uruchom silnik na lpg, włącz pompę paliwa jeżeli instalacja na to pozwala i odłącz przewód podciśnienia z regulatora...
do Paw_el jakie miales objawy? szarpał, brak mocy? w jakim zakresie i kiedy? Witam. Obroty spadały i rosły, spadały i rosły do zgaśnięcia włącznie, na wolnych w miarę silnik pracował, ale przy dodaniu gazu następowało falowanie.
Witam zrobiłem patent podłączyłem zawór podciśnieniowy pod świece żarowe na razie faluje ale działa Pozdrawiam
Pobawie sie tym. Dziekuje:)
Jeżeli jest zdjęte zasilanie to zawór przyjmuje pewną określoną pozycję, przy której następuje mały; ale zawsze przelot. To praca awaryjna. W zależności od potrzeb może się on domknąć całkiem.
witam, to jest rocznik 1999 model z 2000-2004, kody błędów 261A,928C EODB P1171, był wymieniony filtr powietrza ale niestety pomogło tylko na jeden dzień i znów się zapaliła (błedy były wykasowane 2 razy), zauważyłem jedno w momencie jak kontrolka się świeci to komputer pokazuje większe zurzycie paliwa, natomiast nie zauważyłem aby silnik pracował nierównomiernie...
Kolego mógłbyś jakoś podać konkretne argumenty co skłoniło Cie do takiej decyzji? Dużej różnicy po między PB/LPG nie ma w tym aucie. Tyle ten okres nagrzewania od30-55 stopni, podczas zimy to dławienie się. A potem jest ok, w lato też jest w miarę.
Jutro pewnie wstanie volvoforum.pl, tam pewnie ktoś już miał ten problem.
Może być łożysko, bo teraz inna siła naciągu. Rozumiem, że alternator stary? A obroty falują lub maleją przy dojeździe do skrzyżowania? Może też gaśnie na światłach? Najperw sprawdź ładowanie.
Dzień dobry, volvo kupione z falującymi obrotami, po lekkim zagrzaniu 500- 1500rpm. Po podpięciu do cdif/3 pojawiają się błędy 6800 i 1C76. Check gaśnie po minucie, obroty biegu jałowego falują dalej. Tempomat działa. O ile błąd 6800 jest do ogarnięcia (tak sądzę), to za nic nie mogę znaleźć interpretacji błędu 1C76. Jakieś pomysły? Z góry dziękuję...
Silnik to B4184S8, 1.8 flexifuel, ewidentnie brak mu mocy, przy wyprzedzaniu lepiej wyłączyć klime, bo inaczej nie wyprzedzę, pracuje dosłownie jak na ssaniu. Czasami podczas ruszania pofalują obroty i silnik zgaśnie, trzeba operować gazem w te i wewte, żeby ruszyć równo. Podczas stałej jazdy wszystko jest ok, nic nie faluje. Pompy tam nie ma, jest...
Witam mam Volvo fh 460 mam problem z ruszaniem ruszam po sekundzie odcina gaz faluje obrotami zmienia bieg niżej i jedzie niema żadnych błędów ktoś wie co może mu dolegać ?? Nowy pedał gazu orginal nowy czujnik nacisku poduszek orginal????
Volvo/Ford Błąd ECM-0002 P0002, P0089 Dotyczy silnika 2.0TDCI/HDI układ Siemensa Problem to brak mocy i/lub falowanie podczas przyspieszania. Mimo że ECU rejestruje błąd ciśnienia paliwa (za niskie), to sprawcą problemów jest zafałszowany sygnał z MAF - ECU nie rejestruje, ani nie porównuje jego parametrów, dlaczego? Nie wiem. Piszę to dla potomnych,...
Witam. Przejrzałem forum, lecz nie znalazłem na nim rozwiązania.Może ktoś pomoże? Mianowicie mam volvo s 40 z silnikiem B4204S2 w którym falują wolne obroty. Komputer pokazuje w zasadzie 3 błędy: mieszanka za bogata, mieszanka za uboga oraz wypadanie zapłonu na poszczególnych cylindrach.Oto rzeczy które do tej pory sprawdziłem: 1.Lambdy pracują (pokazuje...
Witam, wyczyściłem przepustnice,nastawnik wolnych obrotów, oraz wszystkie styki i złącza sterowania silnikiem. Działa nie gaśnie :) ,ustąpiło również falowanie obrotów biegu jałowego. Mam nadzieje że na zawsze. Pozdrawiam
Najprawdopodobniej gdzieś zasysa "ślepe" powietrze, sprawdź przewody gumowe, czy któryś nie ma gdzieś pęknięcia przy króćcu, bądź gdzieś może przetarł się, Dobrze byłoby mieć starter w sprayu i psiknąć w parę miejsc obserwując zachowanie silnika, to bardzo pomaga z znalezieniu "dziury". To jednak jest tylko jedna z możliwości, przyczyn falowania może...
Witaj Samochod trafił do warsztatu... Ehh 😣 Z tego co mi powiedziano to: 1. Jedna cela w akumulatorze była pusta, dawał za małe napięcie, stąd było wypadanie zaplonów. Po wymianie aku falowanie ustalo zapłon normalny. 2. Nierozwiazany został problem z niskim napięciem na zasilaniu silnika krokowego. Na jałowym jest normalne, przy gazowaniu jest...
Mam Volvo 460 silnik 2.0 rocznik 95 problemów mam można powiedzieć trzy. Pierwszy problem podczas jazdy odczuwa się szarpanie na ogół na wszystkich biegach ale tylko przy obrotach 1900 ten problem jest zawsze.Drugi problem pojawia się gdy jest wilgoć pada deszcz a najgorzej po przejechaniu przez kałużę samochód szarpie falują obroty i gaśnie ale z ponownym...
Tak, przeważnie jak jest chłodno na dworzu to po nocy lub dłuższym postoju jest strasznie słaby na niskich obrotach, oczywiście wystarczy przy gazować i wszystko wraca do normy. Przepustnica chyba odpada, bo w takim wypadku wystepuje falowanie, a to zupelnie odrebny objaw. Cewki też mam nowe, więc to nie to. Musi to być coś wspólnego z ssaniem...
Witam, mam problem z Volvo V60 2.4 5D 205KM. Podpiąłem go pod kompa i wyskoczył problem z 1 i 3 wtryskiem. Postanowiłem wyciągnąć wszystkie i sprawdzić. Po włożeniu i ponownym podpięciu, okazało się, że na 1 i 2 oraz 3 wtrysku są błędy. Dokładnie: 1551, 1552, 1553. Na zimnym silniku jest dobrze, ale jak się rozgrzeje, przejadę nim z 10 km, to na wolnych...
Witam mam problem z volvem a nie man juz pomysłu, czasami nie odpala przeaznie po przejechaniu jakigos dystansu i odczekaniu kilku minut kreci ale nie odpala gdy ostygnie jest ok parametry wszystkie w normie wymienilem filtry paliwa czujnik cisnienia paliwa na filtrze pompe paliwa niskiego ciśnienia (ciśnienie nie na filtrze ok.4 bar) brak jakichkolwiek...
Problem z czujnikiem i słabym hamulcem górskim został rozwiązany, uszczelka koło przepustnicy kolektora dolotowego została wymieniona, zawór egr zamieniony, ustawienie zaworów i uszczelka od kolektora koło turbiny. Błąd zniknął i hamulec górski zaczął działać jak należy. Świst również ustał. Ale niestety od pewnego czasu auto bardzo się trzęsie i obroty...
Witam, odgrzeje temat, ponieważ mam podobny problem z Volvo s80 2.9 196KM rocznik 2003, od jakiegoś czasu trzeba bardzo długo kręcić żeby odpaliło, jak już odpali to pracuje normalnie i na PB i LPG, przy kręceniu wskazówka obrotomierza faluje, aku jest nowy, nie chciałbym na darmo kupować alternatora czy rozrusznika dlatego proszę o pomoc, jeden z kolegów...
Temat zamknięty chyba nie został, kolego od wentylatorów poradziłeś sobie ? ja myślę że masz zwarte kable przy chłodnicy na czujniku temperatury lub {jeśli występuje} sklejony przekaźnik wentylatora miałem tak w volvo nie znam twojego auta. :idea: Niestety ja również mam problem berlingo 1,4 98 r lpg ,falują mi wolne obroty na zimnym silniku po nagrzaniu...
Zaobserwowałem, że nierówne chodzenie silnika i w konsekwencji gasi się, występuje jak gaz się kończy w butli (sygnalizuje mi - brak gazu). Nawet po wyłączeniu silnika na benzynie i włączeniu go na benzynie dalej "faluje". Wtedy odłączam klemę od akumulatora na kilka minut i jest oki. Do kolejnego wyczerpania zbiornika.
To ciśnienie jest chyba trochę za wysokie i wastegate co chwilę upuszcza nadmiar - stąd falowanie wskazówki manometru. Nie mam pojęcia, jakie nastawy są w Volvo, ale u mnie w Saabie (2.0 185 KM) maksymalne ciśnienie to 0,95 bar. Sprawa druga, to ile przebiegu ma samochód? Jeśli dużo ponad 100 tys, to nie spodziewaj sie katalogowych osiągów. Zrób najpierw...
Witajcie!Mam problem z potencjometrami w przepustnicy,powycierane ścieżki powodują falowanie obrotów silnika,gaśnięcie itd. Czy można gdzieś dokupić potencjometry do przepustnicy Magnetti Marelli?pozdrawiam i z góry dziekuje za odpowiedzi
Panowie problem ze spalaniem został rozwiązany problem leżał w lejących wtryskiwaczach a z obrotami mechanik coś przykombinował i zbił obroty silniczkiem krokowym wkręcił jakąś śrubkę i pomogło choć czasami zawiesi się jeszcze na 2 tys. ale to jest rzadkość a jak ma normalne obroty to silnik lekko faluje o ok 50 obrotów.i co wy na to powiecie???Pozdrawiam
To jest turbo benzyna z pośrednim wtryskiem.
nie wiem, według mnie niema się czego czepiać, ale to trzeba by się przejechać są różne konwertery, jedne mają większy poślizg inne mniejsze, nawet w Astrach F są przynajmniej 2 rodzaje: bardziej "leniwy" i bardziej "ostry" mimo tej samej skrzyni, ja osobiście wolę takie bardziej leniwe, typowo Amerykańskie i taki mi się trafił przypadkowo ze skrzynią...
Udało się naprawic? miałem ten sam problem najpierw obroty falowały, np na prędkosci 2 prawie nie działał, potem na 3 prawidłowo, a na 3,5 znowu słabo. Od wczoraj dmuchawa w ogóle przestała działać. Zastanawiam sie czy jest sens wymieniac mj802, jak dla mnie to raczej pokrętło(uszkodzony potencjometr). co o tym myślicie?
Na CANa nie ma uniwersalnej recepty i każdy przypadek jest indywidualnym (toteż do tego zmierzam). Może nawet Ci się nie śniło, bo oto wypięta kostka z ory radia w pewnym stopniu komplikuje sprawę. Chodzi o brak terminatora 120Ω, który mógł się w nim znajdować, choć ja tego nie wiem. Nie mówiłbym tego też jakby w praktyce nie miało to potwierdzenia...
Ja mam podobny problem na zimnym odpala od strzala i zaczynaja falowac obroty (jak by chodzil na 3 gary) i do tego dymi na biala szaro, elektro zawor kata wtrysku wymieniony na nowy na gwarancji i nic to nie dalo, wyjety z innego auta ktore chodzi idealnie tez nic nie dalo, co to moze byc ???????
To nie jest falowanie tylko redukcja. Jeszcze raz: jakie auto, jaka skrzynia? Nie można wnioskować co jest awarią a co czymś normalnym bez znajomosci konstrukcji skrzyni biegów. volvo v70 aisin To nie jest redukcja! Np jadę na 5b mam 1300obr lockup jest nie spięty puszcze gaz spada do jalowych wcisnę idzie na 2300 i w tym miejscu stoi a auto przyspiesza...
Dlaczego programowanie l?
Jeszcze jeżdżę s80 t6 z '99 model z 2000. Miałem pecha-był bity, ale już 7 lat go utrzymuję. Wymieniłem silnik, regeneracja turbin, 4 sondy lambda, przepływomierz, przepustnica, kilka rodzai świec (zwykłe do gazu potem platynowe i zostałem na oryginale od volvo). Cały czas miałem problemy z falowaniem obrotów, nawet byłem kilka razy w ASO i dopiero...
Odpal auto, weź komp i sprawdź czy jest stabilna wartość przepływomierza powietrza i praca zaworu egr. Miałem taki przypadek że mimo odpietego egr'u jego wartość wahała się od 2 do 70 % owtarcia przez co była inna wielkość zasysanego powietrza i ciśnienie paliwa falowało od 230 do 450 bar. Też podmienilem pompe wysokiego ciśnienia wraz z regulatorem...
Witam. Również mam podobny problem. Volvo XC70 2,4 D5 185 KM, przebieg 490 000 km. Po dłuższym postoju 2-3 dni po uruchomieniu falują obroty (700-800), silnik się dławi i mocno trzęsie, raz kiedyś zgasł nawet. Jeśli dodam gazu na 1100-1200, pracuje normalnie. Taka sytuacja trwa kilkadziesiąt sekund, potem pracuje w miarę równo. ALE od dłuższego czasu...
może ten czujnik Ci szwankuje, ja miałem taki problem w innym aucie ale właśnie ten czujnik był za to odpowiedzialny gdzieś kabelki się przetarły, sprawdź ten czujnik
A podłączałeś może coś co by chciało porozmawiać ze sterownikiem i ewentualnie podpatrzeć błędy i wartości rzeczywiste. Poza tym sprawdź podciśnienia na w nieszczelność i dolot na ten sam wypadek jak również serwo (pedał hamulca nie "stwardniał"?).
Nie wiem od czego zacząć , problem powstaje w trakcie jazdy jak i na postoju, najpierw zapalają się kontrolki ABS kontrola trakcji i czerwone kółko z wykrzyknikiem, po chwili zerują się liczniki opadają wskazówki i można jechać do momentu zatrzymania .Po zatrzymaniu silnik zaczyna falować, obroty rosną i maleją.Zapalają się praktycznie wszystkie kontrolki...
Witam. Volvo v40 1.9 95km 2000r.... Był problem z czujnikiem temperatury pokazywał max jak się zagrał (nie pompa wody) czujnik wymieniony jest ok. Ale po wymianie czujnika odpalał i gasł, wkrecał się na obroty falował gasł a obrotomierz pokazywał zupełnie co innego. Podejrzewam czujnik HALLA położenia wału przykręcony do szynki biegów (Tak mówi mechanik)...
Głupie i totalnie bezmyslne dzialanie z mojej strony, przyznaje. Tak wlasnie chodzi o 14 na schemacie
czytam tez że zawór zmiennych faz rozrządu może mieszac tak ze komputer czyta bład czujnika może by go przeczyścic
12 litrowy silnik z elektryczna pompka wersja elektryki2 z 2002r najczesciej spotykane usterki to "zuzyta sprezynka" w zaworku zwrotnym --- na schemacie w poprzednim poscie oznaczona jako 2 odkrecasz wyjmujesz rozciagasz sprezynke najlepiej 2x kontrolujesz plastikowy grzybek czy nie ma uszkodzen i skladasz spowrotem (JAK WYMIENIALES KOMPLETNA POMPE...
Witam, wczoraj odebrałem auto po wymianie uszczelki pod głowicą i rozrządu. Auto przejechało kilka kilometrów po czym kontrolka pokazała "zagotowany" silnik. Obroty falują, płyn chłodniczy zagotowany. Co to może być? Zaczynam już tracić cierpliwość do mojego egezemplarza...Jestem totalnie początkujący i stąd pytanie - czy może być tak,że przy wymianie...
Witam posiadam Volvo 440 1991r z silnikiem 1721 GLT injection 102 km B 18 FP komputer Siemens (bendix). Od przedwczoraj mam problem z zbyt wysokimi obrotami biegu jałowego.Obroty utrzymują się w granicy 1500 obr/min na zimnym silniku, gdy silnik popracuje z 2-3 minuty wzrastają na 2000 obr/min i falują miarowo pomiędzy 2000 a 3100 obr/min. Wymieniłem...
witam. mam problem jak jest temperatura np -9 to samochod na zimnym rowniutko chodzi ale jak juz jest 0 to troche tak szarpie silnikiem przez jakieś 2 min aż się nagrzeje trochę, lecz wskazówka z obrotów nie faluje ani trochę . sprawdzalem w programie i czujnik temperatury cieczy jest ok
witam mam pytanko tego rodzaju, kolega ma volvo s40 1.9d z 97roku kupil je pare miesiecy temu, pasek rozrzadu wymieniony parenascie tys km temu w serwisie volvo, ostatnio wymienil wszystkie plyny i filtry [paliwa powietrza, olej itd] ostatnio zauwazyl ze silnik cos mu sie dlawi gdy rusza lub zmienia bieg i przyspiesza, pomaga mocniejsze wcisniecie gazu...
witam Mam falujące obroty w tym autku.będę go robić za parę dni. od czego zacząć?? silniczek krokowy??pozd
coralgol1976- czy poradziles sobie z tym problemem ?? mam identyczny problem.. Tak, wymieniłem tego "jeża z obrazka" i wszystko zaczęło działać jak należy. Cena w serwisie coś ok 900zł, ja dostałem używkę z "anglika" za 200zł. Pozdrawiam PS. Nie naprawiłem jak dotąd zużytej części, nie wiadomo czego szukać i co wlutować... Dodano po 3 Mam podobny problem...
Witam serdecznie, trochę poszperałem i znalazłem jak odczytać błędy w tym samochodzie. Problem jest taki ze silnik ciągnie do 2tys obr, potem od tych obrotów do ponad 3,5 tys. nie ciągnie tylko ledwo ledwo co jedzie. Na początku źle palił i falował jak sie mu dawało gaz do 2 tys. obr postanowiłem dla pewności ustawić rozrząd na nowo i juz nie faluje...
Przypomina mi to trochę moją przygodę w corolli. Po przypadkowym zwarciu przestało mi działać parę urządzeń i między innymi ładowanie akumulatora (świeciła się kontrolka ładowania). Po odpaleniu silnika wolne obroty falowały, a napięcie na alternatorze w takt zmian obrotów jeździło od 12-16V. i alternator momentalnie zrobił się gorący (mnie też przy...
Silnik: 2.5 TDI 140 KM (D5252T, AEL) Silnik odpala bardzo dobrze,ciepły na strzał, po zimnej nocy kręci zaledwie kilka obrotów. Przyspiesza bardzo dobrze, zadymi tylko jak nagle depne, jak turbo doładuje to przestaje i po prostu idzie. W trakcie jazdy na ciepłym (zazwyczaj bo i na zimnym sporadycznie się zdarza) silniku w zakresie 1-2 tys obrotów samochód...
Witam, jestem z Lublina, jestem posiadaczem Volvo s 80 2.9B od pół roku. Kupiłem go z uszkodzonym sterownikiem LPG, po zakupie wrzuciłem nowy sterownik lanzo i auto jeździło do tamtego tygodnia, trochę wcześniej zapaliła się sonda i zaczęły się tłuc środki w katalizatorach. Zrobiłem tak że wyciąłem katalizatory, wystukałem środki, jeden poszedł w ostatni...
Na zimno auto pali aż miło. Zarówno na Pb jak i LPG. LPG sekwencyjne. Wraz ze wzrostem temperatury silnik zaczyna pracować coraz gorzej. Nierówna praca, falowanie. O ile po osiągnięciu 90* na LPG silnik jeszcze jako tako pracuje, tak na Pb nie ma siły, żeby go do tego zmusić. Jeżeli uda mu się nie zgasnąć, ma czkawkę, trzęsionkę i Bóg wie co jeszcze....
Witam Mam taki problem. Podczas uruchamiania samochodu silnik działa nierówno, falują obroty, krztusi się. Czasem nawet samochód gaśnie. Po około 30 sekundach kiedy się trochę rozgrzeje pracuje normalnie. Oczywiście kiedy go uruchamiam to działa na benzynie. Problem występuje kiedy dzień wcześniej jeździłem na gazie. Natomiast jeśli dzień wcześniej...
Witam, potrzebna pomoc, usterka jest dość dziwna i wiem że może być ciężko ją tak rozwiązać ale proszę chociaż o podpowiedzi co sprawdzić Auto odpala zupełnie normalnie czy zimny czy ciepły, po ok 2-3 sekundach spadają obroty i albo gaśnie albo dławi się tak utrzymując ok 200 obrotów, przy dodawaniu gazu potrafi strzelić w dolot i przez chwilę, 2 sekundy,...
Witam wszystkich mam taki problem w moim volvo a mianowicie od dwóch tygodni wyskakuje mi komunikat FERMARSI E RIPARTIRE po przetłumaczeniu wył. i wł. silnik. Jednocześnie przy włączeniu się komunikatu samochód pracuje nie równo na wolnych obrotach tak jak by pracował na 3 garach i nie ma mocy wkręca się tylko na jakieś 3 tys. obroty mimo do końca wciśniętego...
He he miałem to samo z moją 440. Byłem chyba u 4 mechaników. Musiałem przez to wstymac sie z instalacja gazu ale do rzeczy. Jeżleji faluje ci silnik na luzie to znaczy ze należy przeczyścić silniczek krokowy. Co od palenia na 3 cylindry - Wtyczka układu wtryskowego. ty masz chyba tez wielopunkta. Wtyczka jest tuż przy wtryskiwaczu, taka duża czarna...
Witam Mam problem z silnikiem 2.5TDI AEL (ten sam co w audi A6 C4, VW T4) tzn. objawia się tym że turbosprężarka nie pompuje równo tzn. przy wciśnięciu do dechy na wyższym biegu gdzie obroty narastają stosunkowo wolno słychać jak turbo pompuje i za chwile przestaje, wydaje mi się że powinno być słychać ciągły świst turbosprężarki. Drugą sprawą są silne...
Witam.... od momentu jak tylko kupiłem mojego dafa xf 480 kopcił na biało i był jakoś słaby jak na ten motor, na pusto łeb urywało a na pełno volvo f12 E0 98r. mnie brało pod góry, w DBK powiedzieli że jak pójdzie w trasę to mu przejdzie (przebieg to 830000km)... niestety nie przeszło... czasem kopci mniej czasem więcej do momentu ruszenia i przeciągnięcia...
To problem który próbowałem rozwiązać poprzedniej zimy, niestety bez rezultatu. Po odpaleniu na zimnym silniku (szczególnie po nocy) zaczyna przerywać, szarpie, obroty falują, zdarza się że silnik zgaśnie. Wystarczy kilka minut od odpalenia i problem znika, silnik zaczyna pracować równo, potem auto normalnie jeździ, nie ma problemu z przyśpieszaniem...
Sprawdź czy po stronie dolotowej jest wszystko szczelne bo to właśnie bywa często powodem problemów z obrotami. Najprościej jest kupić 0,5L benzyny ekstrakcyjnej i przelać to do jakiegoś pojemnika ze zraszaczem np. stare opakowanie po płynie do mycia szyb. ważne aby działał opryskiwacz. Następnie odpalić samochód i opryskać cały układ dolotowy. Jeżeli...
A więc tak na postoju i włączonym tylko zapłonie mam ciśnienie paliwa 371 kPa ( nominał 480 kPa) - pompa paliwa , duty cycle 100% . Po odpaleniu ( zimny silnik) - injection time bank 1 3,87ms / cisnienie paliwa 480 kPa / pompa duty cycle 43% / throttle andle 10% . Podczas ruszania i jazdy cisnienie paliwa 400kPa ( nominal 400kPa) / pompa duty cycle...
Z tymi wysokimi obrotami tak się zastanawiam, może jakaś nieszczelność w dolocie jeszcze? Ja robię tak, mam pompkę z benzyną ekstrakcyjną i psikam mgiełką po dolocie i nasłuchuję czy zmienia się praca silnika. Często auta stały po warsztatach a na koniec się okazywało, że to tylko nieszczelność dolotu. Z tą benzyną trochę trzeba uważać. Miałem kiedyś...
to jest volvo! a Packard to jest 100% różnicy! Pompy swoje a wtryski swoje! to jest jak CR z pompą i wtryskiem na 1 cylinder
Witam. Laguna I po lifcie 1,6l 16v 1998r, Kupiona tydzień temu. Odpalam samochód rano, rozgrzewa się na gazie (bigas), obroty na benzynie normalnie- 1200 rpm, przełączam obrotami na gaz i zaczyna się "pływanie obrotów" pomiędzy 1200-1800 rpm. Sytuacja trwa przez jakieś 10 minut jazdy, i ustalają się obroty na gazie na poziomie 1200 rpm. Po dłuższym...
Zakupiłem używaną przepustnice, lecz i ta po pół roku odmówiła posłuszeństwa.... Przez ten czas rozebrałem swoją i spróbowałem naprawić, po przez odwrócenie blaszek z ostrymi krawędziami(prawdopodobnie wytarły powierzchnie oporową) na drugą stronę i wyczyściłem płynem do potencjometrów. Jak do tej pory działa bez zarzutu.... żadnych falujących obrotów,...
Witam Serdecznie. Mam problem z moim VOLVO V40. Jest to model z 2000r. z silnikiem 1.8 (122KM) ze zmienną fazą rozrządu. Samochód w gazie. Samochód po odpaleniu bardzo cicho i spokojnie chodzi. Czuć że ma moc itd. Problem zaczyna się po kilku minutach (wskazówka temperatury wchodzi na 2 - 3 kreskę). Jeśli wjadę na drogę szybkiego ruchu i rozpędzę samochód...
Ja mam podobny problem na zimnym odpala od strzala i zaczynaja falowac obroty (jak by chodzil na 3 gary) i do tego dymi na biala szaro, elektro zawor kata wtrysku wymieniony na nowy na gwarancji i nic to nie dalo, wyjety z innego auta ktore chodzi idealnie tez nic nie dalo, co to moze byc ??????? Gdzie ta sonda bo czujnik od temp cieczy i od powietrza...
Witam. Tak problem został rozwiązany. Dzięki chyba mojejmu uparci, uparłem się żeby podpiąć zwykły manometr do wężyka za filtrem. Mechanik nie chciał bo przecież komputer pokazuje że jest ok;/. Okazało się że jak manometr był w kręcony tam gdzie czujnik na filtrze (nie pamietam już ale chyba to powrót )strasznie falowalo ciśnienie jak dodawałem gazu...
Witam szanowne grono mam problem z autem jak w opisie. Mianowicie problem polega na szarpaniu powyżej 4 tys obrotów. Auto kolegi było kupione w takim stanie po drodze miał zmieniany silnik tydz. po zakupie obróciło panewkę. Silnik został zmieniony ale już nie ma regulatora faz rozrządów. oba silniki t4 ale była jakaś zmiana. ale problem jest cały czas....
Dzisiaj moje Volvo dostało nagle głupawki i zaczęło szarpać, szczególnie na wolnych obrotach. Jak zatrzymywałem się na światłach obroty falowały aż do zgaśnięcia silnika. W czasie jazdy było ok, tylko jak puszczałem gaz, albo chciałem przyspieszyć trochę szarpnął. Po powrocie do domu sprawdziłem świece, przewody cewki, wszystko jest ok. Odkręciłem osłonę...
Posiadam autko jak w temacie i mam mały problem: Silnik startuje na dotyk za pierwszym razem, obroty wskakują sobie na 1200 i tak sobie chodzi ok 5-7 minut, potem zwalnia na ok 1100 i następnie ok 750-850 i tak sobie ładnie chodzi. Po kilku minutach od zejścia na niskie obroty nagle zaczyna iść sobie białawy dymek z wydechu strasznie pachnący benzyną-...
falować volvo volvo falować obrót falować obrót volvo
iphone blokada ekran teleinformatyk egzamin zawodowy bzyczenie zasilacza
klawiatura membranowa mikrokomputer cobra1
Gdzie znaleźć schematy radiowe i telewizyjne online? Ekspres Krups EA 89** - Czujnik NTC i temperatura kawy