Jaka masz skrzynie biegów manual czy automat
jesli dobrze zrozumiałem to twoje volvo nie wkręca się na obroty volvo ma bardzo czuły układ paliwowy w pierwszej kolejności wymień filtr palwa sprawdź czy w pompie paliwa - zasilającej - nie wyrobił się plastikowy grzybk sprawdź smok w zbiorniku paliwa powinien mieć w rurce ssącej włożoną siatkę na koniec odpowietrz układ paliwowy powyżej opisane usterki...
Volvo v 60 gaśnie na wolnych obrotach
Temat stary jak świat, a odpowiedzi brak. Panowie, ratunku, mam taki sam problem. Wszystko, co możliwe, podmienione z drugiego Volvo, również 1.8 100% sprawnego, a obroty falują. Czy ktoś znalazł przyczynę?
na 100% masz do regulacji luz zaworow w szczegolnosci wydechowych
Jeżeli jest zdjęte zasilanie to zawór przyjmuje pewną określoną pozycję, przy której następuje mały; ale zawsze przelot. To praca awaryjna. W zależności od potrzeb może się on domknąć całkiem.
Przespustnica jak się kończy to albo naprawa albo wymiana, nie ma żadnego silniczka krokowego!!!!!!! KOszt nie mały zresztą jak wszystko w tym aucie.
WPisz na alledrogo - regulator obrotów silnika-- wyskoczy ci to czego szukasz, twój bierze ok 30A przy twardym rozruchu.
kody tyczą się pojazdu z lat 94-98, wymień pedał gazu pozdrowienia
PTO - przystawka, jest napędzane z wałka pośredniego skrzyni, wysoka/niska grupa (1-3/4-6), nie ma znaczenia ale połówki tak. Górna połówka, to wyższe obroty PTO.
Dmuchnij dymem z papierosa do układu dolotowego i będzie odpowiedź. Najczęściej odma.
Jakie to Volvo? Jaki silnik? Instalacja gazowa której generacji? Jakie podzespoły instalacji gazowej?
Przy obciążeniu delikatnie spada ciśnienie paliwa
Całkowity brak napięcia na 4 spowoduje zupełny brak ładowania lub ładowanie około 26V. Inaczej sprawy wyglądają jak na 4 jest np 20V bo gdzieś styku jak trzeba nie ma, albo przewód przegnił. Regulator "myśląc" że to napięcie na bateriach chce za wszelką cenę je podciągnąć i ładuje na max. POWIEDZ KIEROWCY ŻEBY ZAKUPIŁ SPORĄ ILOŚĆ WODY DESTYLOWANEJ I...
Oleju sam nie wymienisz. Olej w automacie wymienia się metoda dynamiczną, przy pomocy specjalnej pompy. Do wymiany potrzeba około 8-10 litrów oleju. Można wymienić statycznie ale nie ma gwarancji, że stary olej zostanie całkowicie usunięty ze skrzyni. Koszt wymiany oleju około 400 zł.
Nie wiem czy to Ci pomoże, mam nadzieje że chociaż częściowo zinterpretujesz gdzie szukać błędu... http://pages.infinit.net/mvlr/fich/LISTE...
Obroty robocze 300-500KPa Obroty biegu jałowego min 150KPa
A co było przyczyną nagłego zainteresowania się turbiną? Szukaj dziury, która powietrze ucieka. I nie stukaj w nic więcej. Nie ma tam żadnej elektronicznej regulacji ciśnienia, jeśli to silnik Renault - gruszka zasilana jest kawałkiem gumowego przewodu zapiętym bezpośrednio do muszli turbiny. Albo otwarty EGR, co nie jest znowuż takie dziwne, albo przetarty...
Ja bym zaczął od odmy.
Możliwe, że wadliwy jest czujnik ciśnienia. Z tego co pamiętam w niektórych modelach był z tym problem.
Witam, w moim volvo s40 98r. nie działa prędkosciomierz. Sprawdziłem multimetrem wszystkie cztery czujniki. Wszystkie mają opór około 1.7ohma (pomiar na wtyczce czujników bez obracania piastą) ale tylko w tylnych podczas obracania piastą pojawiają się Volty. Na przednich nie pokazywały się Volty więc wymieniłem narazie prawy i okazuje się że nowy też...
No niestety na to niema lekarstwa, ta sonda może się pojawiać bo termostat może nie dogrzewać silnika(ale nie powiedziane) normalnie trzyma temp. 90stopni? są jakieś jeszcze objawy? falowanie? wysokie wolne obroty, szarpanie? cokolwiek?
Witam posiadam Volvo S40 2005 rok 1.8 benzyna po wymianie paska i napinacza od alternatora obroty silnika wirują występuje szarpanie przy jeździe i słychać rechotanie jaka przyczyna
Witam mam problem z koparką volvo ew160c po rozgrzaniu spada z obrotów A na wyświetlaczu wyswietla się czerwony wykrzyknik i pisze, błąd silnika
To nie problem vovlvo ma takie wolne obroty.
Emulator kosztuje 40 - 45 zł, popytaj w jakiejś hurtowni instalacji gazowych. Sam podłączysz bez problemu, w zestawie powinna być instrukcja.
Witam. LPG i dziurawa membrana w parowniku. Szukaj tu na forum sporo opisanych przypadków. Wszystko sprowadza się do wymiany albo regeneracji parownika. Poszukaj w moich postach jest opisane jak i i gdzie diagnozować. Pozdrawiam.
A nie jest to zwyczajnie pompa wody ? U nas od pewnego czasu grzeje na obrotach od 900+
Sprawdź sondę indukcyjną położenia wału ,szczególnie kabel i wtyk! Dodano po 30 System zapłonu silników Volvo B200 oraz B230, aby wygenerować impulsy zapłonu moduł ECU musi bezwarunkowo otrzymać impulsy z sondy indukcyjnej. Jeśli ich nie otrzyma to nie wygeneruje impulsów do modułu wzmacniacza silnik nie zapali. Natomiast jak silnik już ruszył , to...
Zobacz jakie ma żądane a jakie rzeczywiste obroty, tutaj widze że albo nieszczelność albo jakiś fałszywy sygnał.
Witajcie . Ja bym był skłonny przewietrzyć pompowtryski
Witaj kolego, czy rozwiązałeś problem z brakiem mocy twojego volvo?
Jak tak podryguje tak jak byś szybko dodawał gazu to wina pompowtrysków, któryś daje za dużą dawke paliwa i skaczą obroty.
Miałem taki problem i nie rozwiązałem go komputerem serwisowym nie znalazłem pozycji do ustawiania obrotów biegu jałowego. Raczej procedura ręczna a nie komputerem, volvo i scania też ma procedurę ręczną ustawiania biegu jałowego.
Wiem o czym mówisz. Ogrzewanie wraca ale nie takie jak było. Raz wieje ciepłej przy większych obrotach raz slabiej
Nie może ten silnik pracować poprawnie na komputerze od Turbo. Silnik turbo, nawet jeśli ma takie same wtryski, przepływkę itd to musi mieć inną mapę wtrysku i zapłonu. Hardware może być taki sam ale soft na pewno jest inny.
Popieram Daro122. Ja bym zaczął od wydłużenia gruchy ale tylko 1-1.5 mm czyli jeden obrót śrubą.
Nie wiem co tam powinno być podłączone. Generalnie jeśli chodzi o pedał to są trzy opcje: -Nie szczelny układ podciśnienia. -Kończąca się pompa vacum. -Uszkodzone serwo. Sprawdź jakie masz podciśnienie w układzie z odbiornikami podciśnienia i bez. Przy krućcu pompu vacum to - 0,75 bara po maksymalnie 5 sekundach od odpalenia auta.
Pokazuje 0.5 bara na wolnych obrotach ,a tak przy 1600-1700 obrotach 3,5 bara
podłączyć pewnie trzeba komputer diagnostyczny i w pamięci będzie dlaczego ograniczone były obroty
Czy ja powiedziałem że nie mam?? Pytam czy ktoś miał taki przypadek. Diagnostykę komputerową zrobię jutro. Mimo wszystko proszę o rady i sugestie. Dziękuję.
Mnie się wydaje ze mieszanka powinna dążyć do optymalnego poziomy czyli lambda powinna wskazywać ok 0.5 V a skoro zatrzymuje się to cos jest nei tak, . Rzeczywiście ok. 0,5V to mieszanka stechiometryczna, ale charakterystyka w okolicy λ=1 (0,5V) jest tak stroma, że napięcie długo się nie utrzyma. http://us1.webpublications.com.au/static...
lewy luft
Na początek sprawdź ciśnienie oleju.
Pompa wisi na trzech śrubach i bardzo łatwo ją odsunąć zęby dostać się do tego zabieraka,a wtedy i wałek można będzie ocenić. Co do spalin to z tyłu masz również egr,tak czy inaczej musisz się pobrudzić żeby ocenić skąd kopci.
700 800 obrotów
Udało Ci się rozwiązać problem? Mam to samo
czujnik obrotu wałem, albo przepływomierz
Tak, takie obroty szkodzą silnikowi.
ten element jest sterowany elektrycznie ? odłacz go w jakieś pozycji i zobacz czy będą falować obroty
Po pierwsze gdzie masz mikser, czy czasem nie za rurą wlotu nastawnika wolnych obrotów.
W dieslu przepustnica,na jakie obroty się wtedy wkręca,dymi wtedy jak tak to na jaki kolor.
A jak wygladaly cisnienia na wolnych obrotach,hp oraz lp na zegarach?
Przekażnk jest zasilany z 4-go biegu sterwania(pełna moc /biały kabel). Zwarcie 3 i 4 biegu panelu sterowania .
Tak, na takich samych obrotach.
Witam. Jak uruchomię silnik na biegu jałowym obroty są w normie (10-15 obr). Jednak jak ruszam i zmieniam biegi np z 2 na 3 obroty nie spadają do końca utrzymują się na poziomie 20obr dzieje się tak tylko przez pierwsze 5min jazdy. Późnej jest już ok. Nawet jak zostawię auto na 2-3h ( jak nie mam mrozu nie ma tego problemu) ten problem nie występuje....
Spróbuj przeczyścić czujniki obrotów. Jeśli pomogłem zaznacz pomocny post. Na falowanie obrotów może mieć także wpływ luz na kołach rozrządu jak również nierówna wydajność na tłokach. Jeśli masz dostęp do urządzenia diagnostycznego sprawdź test zrównoważenia cylindrów.
Wymieniłem zawór wysokiego ciśnienia w pompie wtryskowej
Możesz zacząć od bezpieczników. Wycieraczki działają? Zgasł nagle czy powoli schodził z obrotów
czy jest jakaś mozliwośc regulacji składu mieszanki na wolnych obrotach w czasie pracy na benzynie volvo v40 2.0 16v marek
Kolego, czy wykonana została diagnostyka? Jak wygląda stan EGR? Jest zamknięty? Czy palą się jakieś kontrolki błędu na desce ?
Hej Podepne się pod temat, u mnie szwankuje wskaźnik obrotów silinika( Volvo FH 2008 r), nie zawsze ale zdaża mu się przywiesić, za chwilę się odwiesi,zazwyczaj po zgaszeniu silnika mu przechodzi,czasami zacznie zawyżać obroty silnika o jakies 200-500 obr/min Ktoś przerabiał? podpowie coś ? Dzięki z góry
a mocowanie silnika czy naped moze miec cos wspolnego z obrotami ?? pozdrawiam
A nie masz dostępu do lampy stroboskopowej ? Ona służy do ustawiania zapłonu ;) Trochę niejasno napisałem. Nie miałem zamiaru ustawiać kąta zapłonu za pomocą obrotomierza/multimetru, tylko chciałem ustawić obroty silnika aby potem za pomocą lampy stroboskopowej ustawić kąt. Niestety multimetr podaje mi dziwne wartości obrotów.
Niech ci ktoś w końcu podepnie vide i zobaczy jakie są żądane obroty biegu jałowego bo możliwe że wszystko jest ok tylko sterownik zadaje takie obroty.
To jest kompresor. Podobny schemat działania jak w 1.4 tsi. Kompresor podnosi moment na wolnych obrotach a turbina na większych. Taki patent na turbodziurę
Błędy mechanik czytał ? Może coś znajdziesz na kanele Profesora, jakąś podpowiedź ->[url=https://www.youtube.com/channel/U... Jest tam sporo ciekawych filmów o Volvo.
Problem rozwiązany, winowajca okazał się zawór EVAP czyli od oparów benzyny ze zbiornika. Wymieniłem go i problem znikną w moim przypadku :gitara:
Pobawie sie tym. Dziekuje:)
Było kompletnie pusto Jak układ jest zapowietrzony, jak ma grzać? Trzeba odpowietrzyć! Dowolny warsztat powinien zrobić to za darmo, w ramach reklamy! Zawór nagrzewnicy otworzyć na full. Korek wlewu odkręcić. Trzymać na średnich obrotach, aż przestaną wydobywać się bomble. Uzupełnić płyn.
Mam starą lancię 1.9TDS, świece zaraz po odpaleniu grzeją nawet 4-5 minut, do osiągnięcia ok 50°C. W czasie jazdy, wiadomo, szybciej wyłącza grzanie. A świece pobierają u mnie ok 60A, na wolnych obrotach bieda z ładowaniem ±13.5V
Problem rozwiązany zapchany dpf. Pali się błąd FCIOM CI04411 od czego to może byc
Jeszcze sensor obrotów wentylatora visco jest na tym zasilaniu.
Witam Brak możliwości regulacji dawki paliwa w granicach tolerancji dawek. Pompowtrysk daje za dużą dawkę niż obliczona i zasterowana. Lub za małą ilość paliwa i zwiększa aż obroty nagle zaczną wzrastać. Cała przyczyna...
zasilania na czujniki obrotów? reszta parametrów? błędy w innych modułach?
Wymienić "mechanika" na mechanika. Kolega nie podał jednej rzeczy do sprawdzenia na początku gmerania przy samochodzie.
Grudzień 2018
Tak tylko trzeba na uruchomionym silniku obroty Ok 1500 itp nie pamiętam Dokladnie
Piszę o pompie paliwowej w baku , przecież to nie trabant gdzie paliwo było samo opadowe.
Nie z 6 do 10tyś, tylko z 600 do 1000 obr/min. Dogrzewanie silnika. Tak ma być. Ewentuajnie termostat do wymiany.
Ja mam podobny problem na zimnym odpala od strzala i zaczynaja falowac obroty (jak by chodzil na 3 gary) i do tego dymi na biala szaro, elektro zawor kata wtrysku wymieniony na nowy na gwarancji i nic to nie dalo, wyjety z innego auta ktore chodzi idealnie tez nic nie dalo, co to moze byc ???????
A więc trzeba się zająć układem paliwowym.Kontrola filtra,przewodów ,czujnika ciśnienia,parametrów na kompie. Ogółem odpialem kostkę przepływomierza i silnik działa bez zmian myślisz ze zepsuty jest? I dlatego tak obroty wariują sobie?
Problem rozwiazany
Po pierwsze solidna diagnostyka komputerowa potrzebna, jakie są kody błędów, jakie jest ciśnienie doładowania i co robi egr.
A może pedał gazu się po prostu zacina? Dodano po 1 Poruszaj tą taką dźwignią przy przepustnicy i sprawdź czy da się porusząjąc nią zmniejszyć obroty.
Witam serdecznie, Zastanawiam sie czy w tym temacie cos sie rozwiazalo? Jak skonczyla sie sprawa z falujacymi obrotami na zimnym silniku?
Witam najpierw diagnostyka,potem pomoc jak wygląda kąt wtrysku i czy się zmienia zależnie od obrotów silnika,i jaka dawka paliwa,
Automat czy manual? Jeśli manual i obroty rosną, a auto nie przyspiesza to ślizga się sprzęgło.
Ale kurcze wytłumacz mi jak inne wywrotki (oryginalne) ganiaja pod samym odcięciem i kurde nie trzeba ich tak żyłować z obrotami ...
Witam. Wyciągnij wtyczkę od dmuchawy i sprawdź czy wybija. Jeżeli nie to problem tkwi w regulatorze obrotów lub w samym silniku dmuchawy. Silnik możesz sprawdzić "na krótko".
Witam, Po wymianie jednego koła w automatycznej skrzyni biegów w Volvo samochód za każdym razem rusz a pierwszego biegu a biegi zmienia przy około 1800 obrotów. Co może być przyczyną????
Po bloku silnika grubym peszlem(rurą plastykową karbowaną)idą kable do sterownika umocowanego na silniku.Między innymi kable sygnałowe od pedału gazu i wystarczy,że wewnątrz peszla na skutek drgań zostanie ponadcierana izolacja kabli(nie muszą wcale się stykać w tych miejscach ze sobą) co powoduje zakłócanie sygnału i takie cuda.Sprawdz czy jak jedziesz...
Wymień skrzynie.
Dwa błędy mamy od reflektorów i jeszcze jakiś od komunikacji. Zasadniczo nic, co by miało wpływ na rozruch silnika. Podaj co tam w ECU silnika, jak błędów nie będzie, to parametry, obroty, temperatury, ciśnienie raila.
Witam. Moze masz prozaiczny problem z Twoim samochodem. Piszesz ,że zatankowałes gaz i po jakimś czasie zaczęły sie problemy. Może to jest wina samego zatankowanego gazu co teraz w warunkach zimowych jest nagminne. Postaraj sie go wypuścić ze zbiornika lub tak jeździć i po trosze dotankowywać na innej stacji np. Statoil lub BP.
Może być problem ze sterowanie zmienna geometrą turbiny lub samą geometrią (zapieczona)- "zamulenie" pojawia się około 2000-2200 obrotów. ?.
Może ktoś będzie widział co się dzieje. Samochód nie traci mocy w czasie jazdy, jedynie no wolnych obrotach (na światłach) zaczyna się dławić i gaśnie. Gdy trzymam wciśnięty RESET i przekręcam kluczyk w pozycję I zapala się kontrolka silnika i po chwili zaczyna migać 8 razy, następnie pali się ciągle - co to może być.
Silnik 2.4 benzyna gaz. Przed odkręceniem korka obroty skaczą
Witam. W mojej srebrnej strzale volvo v70 z 99 obroty silnika na biehu jalowym lubia czasem podniesc sie do 1300 obr na min. Wtedy albo trzeba przydusic go na biegu lub po prostu wylaczyc nawiew...... Gdzie tkwi problem?
Czyli jak pobiera prąd z akumulatora podczas pracy silnika to psuje sie alternator? Tak zawsze jest jak jest max obciążenie i jałowe obroty.
obrót volvo wysoki obrót volvo obrót volvo diesel
dystrybutor paliw schemat lodówka sprawdzić wyciek mercedes actros błędy hamulce
falownik solis renault visteon
Sprawdzenie centralnego zamka Volvo XC60 2015 Sprawdzenie centralnego zamka Volvo XC60 2015