PTO - przystawka, jest napędzane z wałka pośredniego skrzyni, wysoka/niska grupa (1-3/4-6), nie ma znaczenia ale połówki tak. Górna połówka, to wyższe obroty PTO.
lewy luft
Całkowity brak napięcia na 4 spowoduje zupełny brak ładowania lub ładowanie około 26V. Inaczej sprawy wyglądają jak na 4 jest np 20V bo gdzieś styku jak trzeba nie ma, albo przewód przegnił. Regulator "myśląc" że to napięcie na bateriach chce za wszelką cenę je podciągnąć i ładuje na max. POWIEDZ KIEROWCY ŻEBY ZAKUPIŁ SPORĄ ILOŚĆ WODY DESTYLOWANEJ I...
No niestety na to niema lekarstwa, ta sonda może się pojawiać bo termostat może nie dogrzewać silnika(ale nie powiedziane) normalnie trzyma temp. 90stopni? są jakieś jeszcze objawy? falowanie? wysokie wolne obroty, szarpanie? cokolwiek?
Oleju sam nie wymienisz. Olej w automacie wymienia się metoda dynamiczną, przy pomocy specjalnej pompy. Do wymiany potrzeba około 8-10 litrów oleju. Można wymienić statycznie ale nie ma gwarancji, że stary olej zostanie całkowicie usunięty ze skrzyni. Koszt wymiany oleju około 400 zł.
Spręrzanie sprawdzone na goracym silniku / na wysokich obrotach chodzi/?
Wchodzi na wysokie obroty a na małych gaśnie?
A jak wygladaly cisnienia na wolnych obrotach,hp oraz lp na zegarach?
W dieslu przepustnica,na jakie obroty się wtedy wkręca,dymi wtedy jak tak to na jaki kolor.
Update Został wymieniony zespół turbosprężarek z gruszkami na używane że sprawnego auta po przebiegu 70tys km, zostało przywrócone oryginale oprogramowanie w ecu gdyż się okazało że miał egr off i kilka dtc off, jeszcze raz podmienione zaworki podciśnieniowe ze sprawnego auta ......brak zmian Dalej jest objaw braku mocy na wyższych obrotach i dwa błędy.
Volvo v50 2.0 diesel, rozwaliło zbiornik płynu chłodniczego, wydaje mi się że wyciek oleju i wysokie obroty. Co to może być?
Nie z 6 do 10tyś, tylko z 600 do 1000 obr/min. Dogrzewanie silnika. Tak ma być. Ewentuajnie termostat do wymiany.
Witam. Jak uruchomię silnik na biegu jałowym obroty są w normie (10-15 obr). Jednak jak ruszam i zmieniam biegi np z 2 na 3 obroty nie spadają do końca utrzymują się na poziomie 20obr dzieje się tak tylko przez pierwsze 5min jazdy. Późnej jest już ok. Nawet jak zostawię auto na 2-3h ( jak nie mam mrozu nie ma tego problemu) ten problem nie występuje....
Piszę o pompie paliwowej w baku , przecież to nie trabant gdzie paliwo było samo opadowe.
Moc zwiększyłem przez obróbkę map sterujących EMS. Ciężki temat trzeba się mocno wgryźć w problem. Wyskakują jakieś błędy EDC lub VECU ? po tym jak jest dobrze i zaczyna być słaby ? Zobacz jeszcze jakie jest spalanie na postoju ciepły silnik, normalnie powinno być 1/2 l na h. Przegazuj go mocno i zobacz czy po zdjęciu nogi z gazu spalanie spada przez...
a mechanik mówił że na wolnych ma mieć między 2.5 a 2.9 a na ful gazie od 4.5 do 4.9. Z jakiej firmy ten mechanik specyfikacja mówi całkiem cos innego. Jeśli nie ma tam pompy mechanicznej tylko elektryczna to w jaki sposób ciśnienie ma wzrastać na wyższych obrotach?
Witam. Jest dość spore ale jakie być powinno i jeżeli jest za wysokie to co z tym zrobić.??
Świst to normalna sprawa, wszak rozrusznik ma wysokie obroty. 13,7 to za nisko.
A może pedał gazu się po prostu zacina? Dodano po 1 Poruszaj tą taką dźwignią przy przepustnicy i sprawdź czy da się porusząjąc nią zmniejszyć obroty.
Dlaczego tak sądzisz?
Wymieniłem zawór wysokiego ciśnienia w pompie wtryskowej
Szczerze mówiąc pojęcia nie mam. :) Pisze to co powiedział mi mechanik. Na Ten post trafiłem bo mam podobny, ale jednak inny :) problem z volvo S60. Pozdrawiam
Dzień dobry, wiem, ze temat stary i pewnie nieaktualny, ale czy udało sie Panu z tymi obrotami? Mam podobny problem tylko ze przedział obrotów jest mniejszy
Już wszystko pod kontrolą, pasek rozrządu przeskoczył o jeden ząb, Wtryski powypalane na dwóch cylindrach jak również nie ma ciśnienia na dwóch cylindrach. Zdejmę głowicę i wszystko się wyjaśni. Mam nadzieję że da się uratować ten motor. Dziękuję za pomoc.
Co do sprzęgła to jak się kończy to ciężko się zmienia biegi, a na wysokich biegach dodanie gazu powoduje wzrost obrotów a nie predkosci-tak w skrócie. Co do oleju to komputer nie jest tak inteligentny i nie posiada czujników gestosci- oblicza przebieg i jest on chyba ustawiony na 18 tys, ale wystarczy poszukać w gogle i na pewno się dowiesz
Witam ponownie Problem powrócił a mianowicie śruby się luzują po przejechaniu ok 4000 tys. km Co może być powodem ? Ostatnio dokręcone do oporu ok 180 * nawet 360* obrotu , i dziś to samo . Przy montażu nowej dokręcona według instrukcji . Według mnie to należy zastosować nowe śruby głowicy, jak w przypadku 1.9 TDI na pompkach, bądź masz problem z gwintami.
po dłuższej jeżdzie , po zatrzymaniu się, silnik wchodzi na wysokie obroty i po ok. 30 sek obroty wracają do normy lub jak zauważyłem po naciśnięciu przycisków od elektrycznych szyb co może być przyczyna takiej pracy silnika. Proszę o pomoc
Trudno uwierzyć że to wszystko jest dobre a nadal przepala ten tranzystor. Może za wysokie napięcie ładowania ale to już jest zgadywanie.Skoro wszystko sprawdzone to albo popełniono błąd przy sprawdzaniu albo jest to jedyn z tych "trudnych" przypadków. Zweryfikowanie tego na odległość bedzie ciężkie. Można zmierzyć prąd płynący przez wentylator na maxymalnych...
Aha no to spoko A jak hamujesz silnikiem to tez starasz sie aby nie spadly obroty ponizej 1500? A w drugą strone to czy obroty wysokie rzędu 5500-6000 6500 7000 szkodzą?
Przedmuchy możesz mieć tylko do kanałów(kanału)olejowego.To że nie ubywa płynu chłodniczego nie znaczy że uszczelka jest ok.
prawdopodobnie fałszuje odczt czujnik przepustnicy który steruje silniczkiem krokowym sensownie było by podłączyć go pod kompa tylko gdy się tak stanie nie ściągaj klemy bo błąd może się wykasować
Witam wszystkich posiadam vovlo 460 1.8 benz automat bez gazu,mam problem tego typu ,auto odpala za każdym razem ale przy temperaturze otoczenia do 10stC wszystko jest ok,ale jeśli jest cieplej silnik nie chce wejść na obroty i przerywa jakby nie chodził na wszystkie gary,na wolnych obrotach chodzi dobrze .Wymieniłem już sonde,kable WN,świece,cewke,podkładałem...
Dość rzadka przyczyna - zależy gdzie i co się tankuje, aczkolwiek siteczko smoka delikatne i dość małe. Sądzę, że może wytrącać się coś z aluminium zbiornika i powstaje szlam po latach. Najczęściej mechaniczna pompa paliwa daje zbyt niskie cisnienie . Nie trzeba odrazu wymieniać pompy, wystarczy wymienić zaworek zwrotny (od dołu pompy), a najlepiej...
Witam. Silnik nie wchodzi na wyższe obroty. Czy interfejsem ELM327 jest możliwe odczytanie błędów ze sterownika silnika?
Ten samochód MUSI mieć emulację sondy lambda, inaczej będzie się działo dokładnie to co piszesz. Wymiana nic tu nie da, najpierw zainstaluj emulator a później wyreguluj instalację i wolne obroty. Na gazie możesz ustawić troszkę wyższe niż na benzynie.
Volvo FL280 - 2007 r. Zapala błąd MID128 PSID96 FMI1. Auto podczas jazdy traci moc, po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu jedzie normalnie do czasu, aż znów wyrzuci błąd. W aucie wymieniona pompa wstępna paliwa, 2 pompy jednostkowe, zregenerowane wtryskiwacze, wymienione obsady wtrysków, zmieniona wiązka silnika. Czujnik ciśnienia na listwie wtryskowej,...
Do sprawdzenia układ paliwowy i filtr powietrza (filtr paliwa , smok w zbiorniku paliwa ) Ten objaw o którym piszesz to mała ilość paliwa na wyższych obrotach przy obciążeniu . Turbia raczej nie daje objawów takich jak piszesz że się trzęsie .
Jeździłem nim tylko po osiedlu. Jak to na jeździe próbnej. Jestem ciekaw jak to się ma przy wyprzedzaniu w trasie. Lub jak się tym jeździ autostradà. Czy przy szybkiej jeździe silnik nie ma za wysokich obrotów. A ile do setki ma ten mocniejszy ?
W benzyniakach Volvo płukanka pomaga na głośne zawory. W czasach tych 1.8 to jeszcze takich wynalazków nie było, ale zazwyczaj wystarczało go przytrzymać na trasie na wyższych obrotach i szklanki cichły, więc jednak coś ten olej przepłukuje.
(at)mrv4 Nie, nie robił próby olejowej ani nie zakładał kamerki. Zaproponował wpuszczenie pianki do cylindrów, która rozpuszcza nagar, i nowe świece, bo stare były różne. Zaproponował, żeby pojeździć z 500/1000 km i zobaczyć jeszcze raz ciśnienie, ewentualnie ubytki płynu lub oleju. Zastanawiam, może warto zrobić próbę olejową w celu wykluczenia nieszczelnych...
MID 144 PID 91 Położenie pedału gazu w procentach Otrzymane z czujnika sygnału napięcie jest powyżej 4,3 V, jednostka sterująca pojazdu traktuje jako usterkę i generuje kod błędu. Możliwe przyczyny: Przerwa w przewodzie do masy. Przerwa w przewodzie zasilania. Zwarcie przewodu sygnałowego do wyższego napięcia. Wadliwy czujnik. Uszkodzony włącznik jałowych...
Palenie na plaku wskazuje niezbicie, że brakuje w momencie startu paliwa, które albo się cofnęło, albo jest zbyt małe ciśnienie. Silnik kopnięty plakiem ma wysokie obroty, co sprawia, że pompka ma wyższą wydajność i ciśnieniek tóre jest za małe w czasie normalnego kręcenia.
Tak, mechanik,pełen serwis łącznie z rozrządem i w drogę. A obroty właśnie powyżej 2500 rpm, to nie dizel, choć te nowe też nie lubią takich obrotów. Musisz pojeździć na wyższych obrotach, aby jak to ująłeś odmulić auto i nie chodzi tu o prędkość samochodu. Silnik jest zabezpieczony fabrycznie limiterem, więc jednostka która ma odpowiednią temperaturę...
Cześć Mam problem z załączaniem wentylatorów chłodnicy w Volvo V70 rocznik 2009 - silnik T6 Są tam dwa wentylatory. Po uruchomieniu samochodu na kompletnie zimnym silniku . Większy wentylator pracuje przez krótki czas (silnik jest wtedy na wyższych obrotach) . Po jeździe, kiedy chłodnica jest dosyć gorąca, wentylatory się nie załączają. Będę wdzięczny...
okolicznosci trudno ocenic jednoznacznie wieczorem jak przyjechalem do domu wszystko bylo ok na drugi dzien rano juz samochodu nie odpalilem... sprawdzilem iskra jest opornosc cewki wysokiego napiecia 1 ohm czujnik obrotu wału korbowego 235 ohm
wydaje mi sie ze mogą to być przewody wysokiego napięcia. Myślicie ze to moze być to?
mam dice, jestem zarejestrowany jako niezależny zakład volvo :) - co prawda robię to tylko w celach prywatnych.. bo już mnie aso autoryzowane i nieautoryzowane chciały puścić z dymem.. obroty mam 720-730 czasami potrafią się chwiać po nagrzaniu od 720-760 obrotów (odczyt z vidy/cidy) , sterownik nie ingeruje w obroty - według vidy - sterownik zgłasza...
Witam, Volvo FH13 2006 r. Euro 3. Pojazd ma wysokie spalanie, solówka 400 km pali około 33 l/100 km na autostradzie, gdzie kiedyś było około 27. Stało się to samo. W aucie 2 razy robiona była regulacja zaworów, wymieniane 2× pompowtryski, nowe turbo itp. Nic nie pomogło. Błędów 0, jedynie obciążenie silnika wynosi 15%, jak się włączy sprężarka, dochodzi...
Cześć! Volvo 850 2.0 chyba 136km sama benzyna. Pali na strzał. Problem i obserwacja. PRoblem: Na ciepłym na jałowych mocne i wyczuwalne wypadanie zapłonu, na wyższych obrotach i podczas jazdy jest ok. Świece i kable nowe. Miał ktoś taki problem i czy udało sie rozwiązać? Obserwacja: Za lekko kręci. Wsadziłem aku co nie radził odpalić polo 1.4, a tu...
Mam problem z taką samą D16A520. Ma wysokie obroty ok 700 obr/min na wolnych. Nie mam komunikacji z EDC, wpinałem się bezpośrednio na kasetę i nic. Szukam schematu do niego.
volvo obrót obrót volvo wysoki obrót wolne obrót
chwilowy zanik seagate translator regulacja głowica kamera
cybertarcza orange cybertarcza orange
Schemat transformatora trójfazowego Einhell MIGOMAT 160 SGA Dobór bezpiecznika 3-fazowego 48V 5000W