Obroty robocze 300-500KPa Obroty biegu jałowego min 150KPa
W takim razie sugerujac sie P0642 sprawdż, pod katem zwarcia do masy, zasilanie 5V wszystkich czujników odpowiedzialnych za "emission", czujnika wału i pedału przyspieszenia tez. Błąd zniknie sam gdy wróci prawidłowy sygnał.
Metaliczny dźwięk niewiele mówi. Olej jest prawidłowy? Spróbuj zlokalizować pochodzenie dźwięku
Tak jak powiedziałeś "układ reguluje na ślepo" tym bardziej musisz się postarać i zachować właściwe parametry regulacji , 5mm to stanowczo za dużo u mnie wystarczył jeden obrót nakrętki mimo prawidłowego skoku sztangi w stosunku do zadanego podciśnienia.
Witam! Volvo 1.6 D2 (silnik Ford 1.6 TDCI lub 1.6 HDI) Moc 114KM Przebieg 230000km Silnik pracuje prawidłowo, jednak przy zapalaniu zimnego silnika (temperatura zewnętrzna ok 20 stopni) lekko rzuca obrotami i pojawia się siwo czarny dym. Na zimnym silniku przy ruszaniu pojawia się czarno niebieski dymek. Rura po trasie okopcona na czarno. Korekcje wtrysków...
Jakie błędy są teraz, tylko dokładnie opisz. Jakie obroty w trakcie rozruchu, jakie jest to prawidłowe ciśnienie na listwie... Mamy za mało danych by pomóc.
Witam. Okazało się że problem polegał na nieprawidłowym ustawieniu rozrządu. Potrzebne są oryginalne blokady. Powyżej 3500 obrotów czujniki traciły sygnał i wywalały silnik w tryb awaryjny.
Witam, Ja miałem w swoim Volvo identyczny przypadek z falowaniem obrotów. Pojechałem do warsztatu gdzie mechanik podpiął się lapkiem do sterownika i stwierdził nieprawidłowy sygnał z sondy lambda. Po wymianie sondy silnik przestał falować. Oczywiście może być też inna przyczyna ale warto sprawdzić najpierw czy sygnał z sondy jest prawidłowy. Pozdrawiam,
Podepnę się do tematu. Czy ciśnienie o którym napisałeś (chodzi mi o wolne obroty) w każdym silniku diesla jest takie samo? Czy to zależy od pojemności, mocy, modeli itp.
Mnie się wydaje ze mieszanka powinna dążyć do optymalnego poziomy czyli lambda powinna wskazywać ok 0.5 V a skoro zatrzymuje się to cos jest nei tak, . Rzeczywiście ok. 0,5V to mieszanka stechiometryczna, ale charakterystyka w okolicy λ=1 (0,5V) jest tak stroma, że napięcie długo się nie utrzyma. http://us1.webpublications.com.au/static...
Witam. Mam problem z moim Volvo V50 2005 1.8 benzyna. Auto kupiłem 02.16 czyli okolo pół roku jestem jego szczęśliwym posiadaczem. Mam problem z obrotami. Po pierwsze, gdy stoje na swiatlach na rozgrzanym silniku w korku obroty oscyluja w granicach 600 i mysle ze to nie jest normalne, przy uruchomionej klimie w identycznej sytuacji obroty sa w granicach...
wiązka która idzie do kasety silnika była sprawdzana pin po pinie. ze względu na iż występował wcześnie również błąd wtrysku 4 i 6, parametry głupiały. instalacja elektryczna która idzie od wtrysków do kompa też została całą sprawdzona. co do pedału gazu to nie jestem pewien czy został sprawdzony, lecz na postoju silnik pracuje prawidłowo można go gazować...
Udało się naprawic? miałem ten sam problem najpierw obroty falowały, np na prędkosci 2 prawie nie działał, potem na 3 prawidłowo, a na 3,5 znowu słabo. Od wczoraj dmuchawa w ogóle przestała działać. Zastanawiam sie czy jest sens wymieniac mj802, jak dla mnie to raczej pokrętło(uszkodzony potencjometr). co o tym myślicie?
Zakres obrotów jest jak najbardziej prawidłowy. Wymiana opon była jakieś 30kkm temu. Wszystkie objawy zaczynaj sie nasilac i dalej nie widać przyczyny. Nie chcialbym żeby coś się rozpadło na drodze... Zauważyłem jedna rzecz gdy chamuje chamulcem silnikowym to wszystkie te drgania zanikają.
Ciągle to samo, wymieniłem wszystkie cewki na sprawne (bo przełożone) bo to że mam nowe nie znaczy że są dobre, ale przełożenie nie pomogło. I znowu coś zauważyłem ze jak odpalę i opadną obroty na 1000rpm jak dodam gazu to tak jakby strzela, ale jak zgaszę i ponownie odpalę silnik to z reguły pracuje prawidłowo (na razie tylko raz nie pomogło), ale...
Witam wszytskich. Posiadam volvo fh12 z 2001r i mam nastepujacy problem obrotomierz mi warjuje tzn czasami dział prawidłowo a wystarczy ze zgasze silnik to zaniza mi prace o 500, 1000 obrotów lub niedział wcale zalezy jak go zaleci. gdzie moge szukać usterki? 3.1.13. Zabronione jest publikowanie wpisów naruszających zasady pisowni języka polskiego,...
Kolega salomon77 jiż to sugerował, a ja się z nim zgodzę - nieprawidłowo ustawiony rozrząd. Ustaw na blokady zgodnie z instrukcją serwisową, a potem jeszcze skoryguj przy pomocy "fasolek" do uzyskania zadowalającego efektu. Wydech masz szczelny?
Witam. Czy znalazłeś już przyczynę? Pytam ponieważ mam identyczny problem. Volvo 460 1.8+LPG 1995r Silnik pracował prawidłowo na Pb i LPG aż do wczoraj, rano nie odpalił na benzynie i po kilku próbach padł akumulator. Po naładowaniu aku. na LPG odpala i jeździ prawidłowo a na benzynie nie. Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki. Pompa paliwa słychać że...
Uzupełnienie. Do, jakiej prędkości obrotowej można zastosować wał Cardana? Fabrycznie w ciagnikach WOM to chyba max. 1000 rpm jednak w moim Volvo z napedem na tył wał napedowy na 5 biegu ma obroty wyższe niż silnik czyli coś około 5000 lub trochę wiecej. Przy prawidłowym wyważeniu i braku luzow nie powinno być problemów. Były konstrukcje Volvo gdzie...
A czy prawidłowo masz ustawioną pompe wtryskową w ogóle? I w ogóle pasowała z silnika F8T czyli zwykły DTI Do F8Q? A wtryski mają takie samo ciśnienie otwarcia? A sterownik silnika?
Witajcie mam taki dziwny problem . Nagle mu odbija gaśnie nie chce zapalić. Podczas kręcenia rozrusznikiem zauważyłem ,ze podczas próby odpalenia skacze napięcie w parametrze supply voltage 1 wynosi wtedy 0v po pojawieniu się tam 5v volvo odpala normalnie . W błędach sypie wtedy nieprawidłowa wartość napięcie przeplywki , czujnik cisnienia na listwie...
Wiem że siłownik klap nic do tego nie ma. Po prostu ogólnikowo podałem jakie błędy pokazała Vida. Co do sprężania nie jestem mechanikiem, ale po mojemu jakby silnik miał zaniżone sprężanie to by mu konie uciekły, a on normalnie pracuje bez zarzutów poza tą nierówną pracą. Doslownie wystarczy jakieś 30-40 sekund, żeby tylko parę Celsjuszów więcej złapał...
Drodzy, dzisiaj przypadkiem zdiagnozowałem dziwny objaw w przekładni kątowej przy skrzyni. Mianowicie podczas kręcenia na podnośniku prawy kołem słychać dziwne „szemrzenia- jakby coś przesypywało się” co jakiś obrót kół. Oczywiście na biegu N i tylko przy kręceniu do przodu. Jeżeli kręcę kołami do tylu cisza. Ogólnie podczas jazdy nie ma...
Dzień dobry, mam problem z samochodem Volvo v70 2.5 tdi z 1997, mianowicie nie działa komunikacja z sterownikiem silnika, a np ze sterownikiem ABS działa, pokazuje np prędkość. Tester widzi serial number sterownika (nie wiem czy prawidłowy), niby nawiązuje połączenie, ale w każdej ramce pokazuje stałą wartość 8960 (obroty, mass flow, kąt wtrysku) -...
Volvo V50, 2.0 diesel wersja z dpf. Auto dymi na biało, bez znaczenia co do temperatury silnika. Dymi kiedy wyjeżdżam na podjazd garażu pod górkę (bez gazu, na obrotach) oraz przy przyspieszeniu. Olej prawidłowy, nie ubywa nie przybywa. Błędów brak, silnik ładnie trzyma obroty, jest moc, temperaturę trzyma. Dziwi mnie natomiast kiedy to jadąc przez...
Po pierwsze nie CDI a dci ( silnik Renault ) po drugie zachowanie jest prawidłowe . 700-750 obr na ciepłym silniku jest właściwe . Te obroty są podnoszone jeśli pojazd się porusza . Także w HDi i obecnie w benzynowych stosuje się takie rozwiązanie . Błędów nie będzie bo to nie awaria .
do patrykpolak6, ten "kręciołek" tak ma, że jak auto stoi, kręci się w jedną stronę a w czasie jazdy w drugą. Jak ustawisz pokrętła na "łóżka", "śpiocha" to w czasie postoju "kręciołek" powinien zatrzymać się, o ile to nie jest model "01" (informacja na tabliczce znamionowej) lub "ktoś" źle nie złożył tacho, ewentualnie płyta po złej ingerencji w gniazdo...
Witam mam podobny problem. mianowicie volvo fh 13 07r. I shift MID 130 PSID 26 FMI 7 2/3 bieg nieprawidłowa odpowiedz układu mechanicznego. wybiera tylko 4 bieg, oczywiście nie bez problemu gdy powciska sie pedałem gazu uda sie że coś wybierze. Obroty ograniczone łapał ok. 1000 obr. i szarpie, by gdzie kolwiek zjechac z drogi. Po wyjeciu wybieraka wyskoczył...
witam Mam problem z obrotami w moim aucie na tzw. luzie , po prostu obroty skaczą , a czasami zawieszają sie np na 2000 , czy to jest spowodowane nieprawidłową pracą silniczka krokowego czy być może sonda lambda jest uszkodzona ? Gdy silnik jest jeszcze zimny to chodzi w miarę poprawnie dopiero po uzyskaniu temperatury zaczyna fiksować .:cry:
Po pierwsze to sprawdza się co widzi sterownik. Jak on widzi pracę sondy. Druga sprawa to tylko sonda dedykowana. Już nie raz okazywało się że sonda uniwersalna różni się od oryginału. Nr z sondy i taka samą trzeba kupić. Potem szukać problemu. Kupowana w ASO. Sonda DOX-0405 Denso. W ecu volvo nie idzie wyświetlić parametry sondy 1 na kolektorze, nie...
Te coś to P1620....faulty signal in throttle unit , to nieprawidłowy sygnał z przepustnicy do ecu więc ciężko to wymienić na drugie, Wiec na piechotę z miernikiem trzeba szukać przyczyny. Jak już jest ciężko to podmieniłbym cała przepustnice. Dwa schemaciki do sprawdzenia.
auto kupione z taką przypadłością plus braki mocy - rozrząd ustawiany kilkakrotnie na blokady jest na 100% - teraz jest moc , tylko zostało cykliczna praca zaworu na wolnych obrotach - takie krótkie trykanie . Koło rozbierane i weryfikowane - nie ma się do czego przyczepić , ciśnienie oleju na zimnym ok 4 bar [ trochę dużo ] na rozgrzanym nie spada...
Kolego jak nie zdjąłeś paska na ustawionych prawidłowo kołach rozrządu i kole wału to jesteś w d...... . Teraz ratuje cię ustawienie ponownie wału i wałków. Dodano po 40 Wiesz nie potępiam cię ale to jest głupie co zrobiłeś. Dodano po 48 Mówisz o części 14.?
Dziękuję za pomoc. Pozycjoner w starej naprawiałem w 13 roku wymieniając blaszki. I do teraz działało dobrze mimo że na sucho. Więc w tej też może mieć problem gdysz olej wysycha w nom i brudzi się wszystko. Wtyczki sprawdzone Skrzynia rusza dynamicznie max to 40 Km/h więc rusza na 1, Czujnik obrotów ze starej ten osobno podłączony złamałem gdyż oring...
W zależności od sterownika silnika przyczyny mogą być różne ale trzeba wziąć pod uwagę, że jeśli na postoju stabiluje je prawidłowo to mała szansa, że to wina regulacji wolnych obrotów. Co do VVT trochę mało konkretny opis. Zwykle auto klekocze i ma problemy z mocą ale przygasanie? W jakich momentach przygasa? Poszukałbym opisów objawów dla Toyoty (VVTi),...
Nie działają te linki "....Wyciągnięcie wtryskiwaczy, włożenie do menzurek, otwarcie wagi do połowy napełnienie do 100ml pierwszego i sprawdzenie czy reszta nie ma odchyłów o więcej niż 20%. ...." taki test nie daje pewności co do prawidłowego dawkowania w całym zakresie obrotów a szczególnie na wolnych obrotach. K -Jetronik był bardzo krótko stosowany...
Witam . Mam podobny problem . Tylko że u mnie nie przerywa ale tez ciężko się wkręca na obroty i nie ma mocy. Auto się rozpędza ja by miało może z 90 KM a powinno mieć 170km. Przepływka wymieniona , sonda wymieniona , rozrząd ust prawidłowo. Po prawidłowym ust rozrządu gaśnie gdy się pości raptownie pedał gazu. Na benzynie jak i na LPG. Prosze o poradę....
Tam jest lekki problem z synchro czujników, za mały żeby wywalił błąd, jednak wystarczający by nie odpalał na rozruszniku. Na oscyloskopie jednak widoczny. Ciut podniesione napięcie, szybsze obroty rozrusznika, odpala. Dla przyzwoitości podmienione kondensatorki w sterowniku, nic nie zmieniło. Coraz bardziej podejrzewam jednak mechaniczny problem. Sterownik...
No może i prawidłowo ale nie spuszczal więc przy dobrych obrotach cholera wie może i do 16 napieprzal tak czy tak błędu ciśnienie z tyłu nie ma no i słychać pracę tylnego modulatora Dodano po 9 Może i niemam dlatego pytam na forum kogoś kompetentnego dzięki tym którzy starali się pomóc i mają wiedzę a tym co wypisują tego kom nie masz pojęcia robisz...
MID 144 PPID 75 Stan blokady zakresu, elektrozawór fmi4Usterka elektrycznaNienormalnie niskie napięcie lub zwarcie do niższego napięcia. mid 144 ppid 75 fmi 3Usterka elektrycznaNienormalnie wysokie napięcie lub zwarcie do wyższego napięcia. MID 144 SID 230 Włącznik obrotów biegu jałowego 1 fmi7Usterka mechanicznaNiewłaściwa odpowiedź z układu mechanicznego....
Witam, mam podobnie jak piszesz ale ja miałem problem z pompą VP-37 bo mi sie rozszczelnila i miałem wycieki nie czekajac odałem mechanikowi (tak myslałem ze to mechanik:cry:) pompa została uszczelniona i po odebraniu po tygodniu wyskoczył bład zaswiecił check na desce. problem ktury mam polega na tym ze auto odpalam normalnie ,wolne obroty są prawidłowe...
Witam. Jak w temacie mam dziwny problem otóż z filtra powietrza który jest dobrze uszczelniony i skręcony buczy. Bardziej jakby dudni ale tylko na wolnych obrotach. Autko pali i ma moc ale ten dźwięk pojawił się nagle. Co mi przychodzi do głowy to albo nieszczelnu egr, zawór na dolocie ( pracuje równo) albo przestawiony rozrząd. Dpf raczej ok bo nie...
Zapewne najlepiej byłoby gdyby w trakcie ponownego załączenia sprzęgła po redukcji delikatnie podnieść obroty silnika I tak też dzieje się w wadze ciężkiej i jak dla mnie do tej pory najlepszej skrzyni automatycznej montowanej do tej pory w ciężarówkach,jaką volvo montuje w swoich.Mowa tu o i-shift,gdzie to podczas hamowania "góralem",silnik szybko...
Witam wszystkich. Mam problem ponieważ od dłuższego czasu poszukuję schematów elektrycznych do Volvo XC60 II z 2019 roku a konkretnie schemat połączeń ECM lub mówiąc krótko komputera silnika. Jest to wersja T5 z benzynowym silnikiem o oznaczeniu b4204t26. ECM to Denso 32242004. Auto jest po wypadku podczas którego został zniszczony komputer i wiązka...
Jeśli zaraz po zgaszeniu nie chce odpalić to chyba nie powietrze Sprawdź to co kolega kwantor mówił, ciśnienie pompy to podstawa. Granica alarmu ciśnienia paliwa to 1 bar prawidłowo ok 3,5bar otwarcie zaworu nadmiarowego ok 4,2bar. Po nagrzaniu silnika proponuję wykonać test zrównoważenia cylindrów, test sprężania, i zużycia paliwa (obciążenie silnika...
Wymień elektrozawory i będzie po kłopocie. W sieci znajdziesz trochę na ten temat, między innymi to: Najczęstsze problemy w skrzyni biegów AW55-50: Samochód szarpie przy zmianie biegów z N na D oraz przy ruszaniu na D. Przyczyną tego może być nieprawidłowe ciśnienie w elektrozaworze SLT lub zwyczajnie uszkodzenie tego elektrozaworu. To, co można zrobić...
Witam samochód VOLVO FH12 2002 EURO3 był na odczycie komputerowym w serwisie (tylko odczyt). I mam takie o to błedy: Procentowa pozycja pedału przyspieszenia - Napięcie poniżej normalnego lub zwarcie.................................... PID;91 FMI;4 Gdzie to mam mniej więcej szukać? może jakiś opis schemat by w tym pomógł....
Potrzebuję konkretnej pomocy w regulacji ustawień pompy LUCAS FQ8 LT03 w moim VOLVO V40 1,9 TD 90 KM (66 Kw). Chodzi mi głównie o regulację na samej pompie. Pompa ciekła, została uszczelniona, ale człowiek od uszczelnienia delikatnie mówiąc ustawił wszystko an słuch i wzrok i chyba nie do końca dobrze. Rano przy pierwszym uruchomieniu na zimnym silniku...
Witam Mam problem z silnikiem 2.5TDI AEL (ten sam co w audi A6 C4, VW T4) tzn. objawia się tym że turbosprężarka nie pompuje równo tzn. przy wciśnięciu do dechy na wyższym biegu gdzie obroty narastają stosunkowo wolno słychać jak turbo pompuje i za chwile przestaje, wydaje mi się że powinno być słychać ciągły świst turbosprężarki. Drugą sprawą są silne...
witam, chce sie podzielić info o wspomnianej skrzyni jest to dobra kasta dla kierowcy lecz na samą myśl o niej przechodzą ciarki mamy w firmie 5 volvek z tą skrzynią i podam parę moich spostrzeżeń by one działały prawidłowo: 1. Jeśli zmieniacie sprzęgło zmiencie widełki łożyska to boli cenowo ale warto 2. Obowiązkowo kalibracja po wymianie sprzegła...
Witam Posiadam jacht z seryjny napędem hydraulicznym. Skonstruowane jest to w taki sposób: Silnik spalinowy: farymann a40m moc: 12KM obr: 2500RPM Pompa hydrauliczna: Hydromarin HM2 ciśnienie max pracy: 200Bar pojemność na obrót: 8cm3 obroty max: 3200 moc ciągłą/szczytowa: 10/15KM http://obrazki.elektroda.pl/6939310300_1... Silnik hydrauliczny:...
Ma prawo działać. https://obrazki.elektroda.pl/3362450600_... Przypuszczam że drugi tyrystor służy do zablokowania iskry przy przeciwnym kierunku obrotu wału korbowego. Uzwojenie impulsatora musi być "bezmasowe" ze względu na potencjał katody tyrystora, więc oba wyprowadzenia są podłączone do bramek tyrystorów. W serwisówce przedstawiono...
Witam serdecznie Mam problem z Volvo S40 II 2006r. 1,6HDI 109KM Odstawiłem samochód do garażu, wszystko było w porządku, na drugi dzień wsiadam, odpalam a tu wyskoczył mi błąd "wymagany serwis antypoślizgowy" od razu zaczął kopcić na czarno i przy 3tyś. obrotów takie szarpnięcie i razem z nim czarna chmura z tyłu oraz brak mocy (tak jak by wyłączyło...
Witam, mam problem z alternatorem w samochodzie volvo 440 (1991r) 1.7 gaźnik. Przygotowuje go wrakrace'a. Samochód kupiłem za dosłownie grosze gdyż był wybrakowany (brak wnętrza, wiązki elektrycznej itp). Jestem w trakcie odtwarzania wiązki elektrycznej potrzebnej do prawidłowego funkcjonowania silnika i reszty podzespołów. Posługując się niemieckimi...
Mam samochód VOLVO 740GL 2,3 i jakiś rok temu założyłem instalację gazową. Po zamontowaniu gazu samochód działa bez zarzutu jednak po przejechaniu kilkunastu km na gazie zapaliła się kontrolka sondy LAMBDA i świeći się stale, nie gaśnie nawet gdy jadę dość długo na benzynie. Jedyny sposób na zgaszenie kontrolki to odłączenie akumulatora na jakiś czas...
Akumulator był trochę słaby, ale go ładowałem, teraz napięcie na akumulatorze to 12,7 V. Elektromagnesu chyba nie słychać ale, upewnię się jeszcze jutro czy przy próbie odpalenia słychać elektromagnes w rozruszniku, jedyne co zaobserwowałem to że przy próbie odpalenia przygasają światła, jak zawsze ale nic poza tym. Cała sytuacja wyglądała tak że przy...
Witam mam problem z instalacją Kit MTM Ecodrive ( podobno to samo co BRC P&D . Przęłączanie LPG jest ustawione na 50 stopni . Na benzynie chodzi wszystko cacy i nic się nie dzieje. W momencie gdy przełączy się na LPG i podjadę 500 metrów stanę na światłach to auto szarpie do przodu , skaczą obroty i przygasa oświetlenie na desce rozdzielczej . Pózniej...
Witam! Mam problem z skrzynią vt2514gt (geartronic) w volvie FH12/460(rocznik2004) mianowicie auto odrazu po odpaleniu pokazuje dwa błędy: mid130 pid177 fmi5 temperatura oleju, skrzynia biegow wartosc zbyt wysoka. Na początku pojawia się temperatura około 140° i rośnie bardzo szybko aż dogodzi do granicy i na wyswietlaczu pokazują się trzy kreski(jak...
Centra Futura 62Ah 640A wytrzymał mi w dieslu 1,9 TDI 3,5 roku .W tym raz był reklamowany po roku użytkowania na nieprzewodzenie jednej celi (padła) .Nie wiem jak oni to zrobili ,ale oddali mi go po 1miesiącu w bardzo dobrym stanie:D z dopiskiem ,że mój alternator nie daje prawidłowego napięcia (B Z D UR A !!!!-miałem 14,2V na wolnych obrotach). Na...
podepnę się pod temat choć jak widzę mocno przedawniony. Mam podobne objawy jak kolega. Samochód pod obciążeniem wydaje (z okolic turbiny- tak się wydaje) bardzo dziwne dźwięki. Samochód posiadam od 2 miesięcy przejechałem 3tyś km i od samego początku z turbiny wydobywał się bardzo głośny gwizd (głośniejszy niż w innych dci które miałem) jednak wczoraj...
Witam, W moim autku z tygodnia na tydzień wzrosło spalanie. (31,6 => 36), w dłuższym okresie średnia wyszła by ok 32 litrów a teraz średnia wychodzi ok 37 litrów. (ostatnie tydzień 1000 prawie cały czas 24 tony 39 litrów. Zrobione: regulacja zaworów, pompwtrysków (lekka poprawa w mocy, brak zauważalnej poprawy w spalaniu), -sprężarka sprawdzona, -brak...
To problem który próbowałem rozwiązać poprzedniej zimy, niestety bez rezultatu. Po odpaleniu na zimnym silniku (szczególnie po nocy) zaczyna przerywać, szarpie, obroty falują, zdarza się że silnik zgaśnie. Wystarczy kilka minut od odpalenia i problem znika, silnik zaczyna pracować równo, potem auto normalnie jeździ, nie ma problemu z przyśpieszaniem...
Kakibara, Darfur5, dziekuje za odp. Odnośnie spalania, w Manie powinno być mniejsze niż w Volvie, wiem ponieważ zawodowo zajmuję się szkoleniem z ekonomicznej jazdy, oraz testami samochodów ciężarowych, jeździłem MANami które spalały 19-20 litrów w dość trudnym terenie. Ładunki te same, trasa ta sama, tydzień w tydzień. U nas jest podobnie. Jak Volvo...
Jak w temacie 850-tka z silnikiem: B5202S. Otóż trafiło do mnie na lawecie to auto - powód nie pali. W mig doszukałem się, że nie ma iskry na świecach. Po dłuższym szukaniu (wymieniłem kopułkę, palec, przewody WN i świece - wsio było złom!) doszedłem w końcu, że coś nie halo z czujnikiem położenia wału korbowego. Oscyloskop pokazywał cuda... Demontaż...
Przyglądając się dyskusji zauważyłem że nikt nie zauważył że zadający pytania napisał "Sprawdzałem im oporność a później dla skuteczności pomiarów podłączyłem do modulatora przedniej osi i wartość zmieniała się z położeniem czujnika więc dlatego czujniki uważam za dobre.". Nic bardziej błędnego mógł zrobić kolega "wrrw00 " mierząc rezystancje czujników....
Witam, Panowie mam podobny problem tyle, że w saabie 95 2.0TB ze skrzynią Aisin AW50-42LE. Zacznę od początku. Zaczeło sie od tego, że wyjmowaliśmy silnik w celu wymiany pierścieni, panewek, rozrzadu. Przy łączeniu silnika ze skrzynią najprawdopodobniej popełniliśmy błąd i po przejechaniu ok. 50 km samochód nagle stracił napęd. Nie działały ani biegi...
Witam, auto Saab 9-5 2.3t Aero 230km 2001r silnik b235r Skrzynia AW50-42LE, FA47C03 prawdopodobny przebieg: 230.000km Problem jest następujący: Na zimnym płynie ATF (prawidłowy Texamatic7045e) skrzynia pracuje jak należy, każdy bieg wchodzi pewnie, bez zwłoki i szarpnięć. Jedynym objawem który doszedł to rozłączenie napędu przy prędkościach rzędu 70-80km/h....
Witam. W mojej V40 1999 (silnik B418S2) przez dłuższy czas było do wymiany koło zmiennych faz, bo terkotało. Z braku czasu dość długo zwlekałem z wymianą, bo oprócz "terkotania" silnik pracował w porządku, nie tracił mocy ani nie było innych problemów. Jednak jakiś czas temu zapalił się check. Za pierwszym razem udało się go skasować i jeździć tak jak...
Witam. Problem polega na tym, że do naszego warsztatu trafiła koparka na remont kapitalny silnika. Po ponownym włożeniu silnika i podłączeniu wszystkiego mechanik stwierdził, że silnik nie chce odpalić więc poprosił mnie o pomoc abym sprawdził elektrykę. Okazało się, że problemem jest elektrozawór w pompie wtryskowej, a konkretnie + go zasilający. W...
Witam. Panowie od jakiegoś czasu mam problem który opisuje poniżej. Aktualnie po wizycie w serwisie jest tragedia. Opis pacjenta MAN TGX 18.440 2016r LLS-u, pojazd po najmie z jednej z dużych firm. Zakupiłem jako dwuletni, z przebiegiem 236000km. Aktualnie 351000, w ostatnim miesiącu wymienione: czujnik ciśnienia osuszacza, awaria, objawy: późno załączająca...
Wyjąłem elektrozawór nagrzewnicy ( jego demontaż to jest jakis koszmar ) i go rozebralem , byl delikatnie zawalony szlamem z plyny , wszystko zostalo wyczyszczone i zawor dziala po podpieciu zasilania.Na kostce zasilajacej sprawdzilem napiecie i zmienia sie w przedziale 24-12V takze klimatronik wydaje sie byc sprawny.Po tym zabiegu efektów brak , tak...
Witam w volvo fh 12 2005r na desce rozdzielczej nie pokazuje obrotów , doładowania turbiny, ,temperatury cieczy, ciśnienia oleju i zużycia chwilowego paliwa jak i sredniej na 100km . Robiłem test wskaźników . Kreca sie prawidlowo. Czy to wina po stronie elektrycznej?
12 litrowy silnik z elektryczna pompka wersja elektryki2 z 2002r najczesciej spotykane usterki to "zuzyta sprezynka" w zaworku zwrotnym --- na schemacie w poprzednim poscie oznaczona jako 2 odkrecasz wyjmujesz rozciagasz sprezynke najlepiej 2x kontrolujesz plastikowy grzybek czy nie ma uszkodzen i skladasz spowrotem (JAK WYMIENIALES KOMPLETNA POMPE...
Witam Volvo V70 2003r. silnik 2.4 Diesel. Samochód stracił moc, zaczyna jako tako się zbierać powyżej 3,5-4 tys. obr. Po naciśnięciu pedału hamulca obroty na biegu jałowym wzrastają z 700 do 950. W odczytach live brak parametru pozycji pedału gazu, cały czas 0%. Na dzień dobry sypie błędami, które po kasowaniu wracają od razu. 9520 Czujnik pedału przyspieszenia,...
Witam, proszę o pomoc w ustaleniu problemu; po za tankowaniu do pełna po ok 50km w momencie jazdy pod górę wyskoczyło check engine, zgasło po około następnych 50km gdy auto trzymałem na wysokich obrotach. Potem pojawiło się znowu. Oczywiście po skasowaniu błędu po kilkudziesięciu km pojawia się znowu Po podłączeniu do komputera wyszło: - nieprawidłowe...
Przeprowadzilem kilka kolejnych prob. Wylaczylem wszystkie odbiorniki elektryczne, ladowanie na akumulatorze wynosilo 14.67V 14.77V- alternator zagrzal sie przez 20 minut nie zmienil temperatury(wiem ze wczesniej pisalem ze caly czas sie rozgrzewa przepraszam za pomylke) pozniej wlaczalem po kolei dmuchawe, ogrzewanie szyby, radio. Ladowanie zaczelo...
PUH OMEGA Bosch VP44 VP30 Serwis ul. Brzozowa 57 27-530 Ożarów woj. świętokrzyskie. tel. 510667029 https://www.puhomega.pl https://www.naprawa-pomp.com https://www.youtube.com/channel/UCsCG-Oc... Regeneracja mechaniczna pomp wtryskowych BOSCH VP44, VP30, naprawa sterowników PSG5, PSG16, sterowników ISUZU 1.7L DELPHI DELCO EDU oraz...
Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu z Volvem S80 2.8 Bi turbo a dokładnie z fazami rozrządu lub inną przyczyna nieprawidłowej pracy silnika w tym aucie problem powstał po wymianie silnika i zmianie paska rozrządu , przed wymiana ustawiłem koła zębate wałków rozrządu na znaki oraz koło zębate wału korbowego na znak zgodny ze znakiem na obudowie silnika...
Posiadam autko jak w temacie i mam mały problem: Silnik startuje na dotyk za pierwszym razem, obroty wskakują sobie na 1200 i tak sobie chodzi ok 5-7 minut, potem zwalnia na ok 1100 i następnie ok 750-850 i tak sobie ładnie chodzi. Po kilku minutach od zejścia na niskie obroty nagle zaczyna iść sobie białawy dymek z wydechu strasznie pachnący benzyną-...
prawidłowy sygnał obrót obrót volvo wysoki obrót volvo
diody mercedes przełącznik astabilny honda accord schemat instalacji
polecany zasilacz laboratoryjny subaru outback
Płyta główna DABKXMB18B0 w Asus TUF Gaming FX506 Jak połączyć równolegle akumulatory Seplos 2.0?