Zaraz na pompie
Sprawdź przekaźnik pompy paliwa bo cewka też jest z niego zasilana.
Witam, pytanie jak w temacie, ewentualnie pytanie czy w tym aucie wogóle znajduje się przekaźnik pompy paliwa?
Może ktoś mi napisać czy to czasami będzie przekaźnik uszkodzony i będzie niskie napięcie 8V na pompę po wymianie przekaźnika będzie palił auto?
Panowie, gdzie jest przekaźnik pompy paliwa w tym aucie? Potrzebuję też schematu zasilania pompy paliwa.
Czyli sterowanie. Niestety nie wiem gdzie jest przekaźnik.
Jakie przejściówki? Wiązka wtryskiwaczy benzynowych jest nieruszana, we wszystkich jest czarny kabel masowy sterowany przez ECU a te kolorowe są stałym plusem od przekaźnika pompy.
A może pójść tym tropem? Zauważyłem że gdy próbuję odpalić to za pierwszym przekręceniem paliwo jest aczkolwiek z każdym dalszym kręceniem paliwo zanika. Tu bym się skupił. Brak wysterowania przekaźnika pompy.
Problem zdiagnozowany to był przekaźnik pompy paliwa.Dzięki za próby pomocy.
Nie, gdyż stacyjka nie załącza pompy. Odpowiada za to sterownik silnika sterujący przekaźnikiem pompy. Przekaźnik najprawdopodobniej "się skleił" i nie rozłącza.
A może ktoś wie gdzie w Volvo 850 znajduje sie sterownik pompy wtryskowej?
Przekaźnik główny sterownika + zepsuta pompa.
czy powinno tam być 3 bary?. Tak. Przekaźnik pompy paliwa rozbierałeś? - tam lubią się robić "zimne luty"
Zanim zaczniesz grzebać głębiej to sprawdź wzystkie masy a szczególnie te co idą do elektroniki sinika a później ewentualne złączki między elektroniką a przekaźnikiem.
Dziś przekładam silnik krokowy i jak czas pozwoli to sprawdzę zasilanie pompy. 12 lat temu jak było poniżej 5 stopni to miał problem z odpaleniem i o dziwo winę miał przekaźnik pompy. Wtedy też było zimno i walczyłem kilka dni.
Została założona pompa z Volvo o nr.R8448B034A Auto w porządku. Tylko coś jest z przekaźnikiem świec żarowych, właściwie z czujnikiem temperatury, ale to przy tej wymianie - szczegół. Tak więc można. więcej grzechów nie pamiętam
Po przelutowaniu wszystkiego na nowo sprawdzałem z akumulatorem i nic nie klika. Już przeglądałem zamienniki ale stwierdziłem, że spróbuję założyć do samochodu i chyba wszystko działa. Pompa paliwa ożyła, więc wnioskuję, że przekaźnik chodzi. Tzok fajnie tam jest opisane rzeczywiście na stronie volvo, więc wniosek jest taki - że nie jest tak proste...
Kolego jeżeli +12VDC masz z przekaźnika to masę możesz podłączyć nap. bezpośrednio z masy silnika czy też karoserii .
Jeśli plus idzie jak twierdzisz ze stacyjki to również jak podłączysz go bezpośrednio do pompy - świece nie powinny się załączać. Jeśli nie ma plusa po przekręceniu stacyjki, sprawdź kostkę stacyjki. Ja jednak twierdzę, że to coś z przekaźnikiem. U mnie (volvo) na przykład przekaźnik podaje prąd na świece z chwilą wyłączenia świec podaje prąd na przekaźnik...
Czy połączysz si ę z silnikiem za pomocą komputera? Jeśli nie, sprawdź zasilanie na sterowniku silnika zgodnie ze schematem. Czy przekaźnik K2 załącza się i daje zasilanie na bezpiecznik F40 po kluczyku?
Witam gdzie znajduje się przekażnik pompy paliwa Volvo s 80 2400 benzyna rok 1999
Sprawdzić pierw czy brak masy czy +12V, później w zależności od braku potencjału dalsze poszukiwania. 12V na pompę idzie przez przekaźnik i bezpiecznik chyba nr17.
zmieniłem przekaźnik i bez zmian. Czy ten przekaźnik załącza Komputer? A może wie ktoś gdzie jest sterownik pompy wtryskowej w takim volvo?
Zacznij od sprawdzenia (wymiany) przekaźnika pompy paliwa CMI 12: http://obrazki.elektroda.pl/2417066600_1...
Żeby te 2 czrne kable spełniały swoją funkcję możesz przeciąć przewód od pompy paliwa popielato/czerwony znajdujący się w czarnym 6 polowym złączu konektorowym przekaźnika znajdującego się za schowkiem po stronie pasażera.Przewód różowy podłączasz to przewodu ze stacyjki na którym pojawia się + po przekręceniu stacyjki w pozycję zapłon. Po pierwsze...
Mercedes A-klasa (stary) - demontujesz elektronikę sterującą i zostaje Ci sam silnik DC na szczotkach który zasilasz przez duży przekaźnik/mały stycznik bezpośrednio z akumulatora. Niestety ale obawiam się że te pompy z elektrohydraulicznych układów wspomagania będą miały za małą wydajność dla orbitrola i większego siłownika.
Nie wiem jak jest w fordzie ale w volvo z tym silnikiem pompa paliwa jest zasilana przez specjalny moduł pompy. Może to on jest przyczyną .
Osobiście mam reno clio i tam pompa załącza się na moment po załączeniu zapłonu a potem po odpleniu chodzi już na stałe, a w tym volvo nie chodzi pompa po włączeniu zapłonu nawet na moment i to mnie dziwi, koleś podjedzie jutro więc sprawdzę przekaźnik pompe i i sterowanie no i ciśnieie może dowiem się dlaczego ciężko pali.
pompa to pewnie jest sprawna trzeba wyjąć sam silniczek więc pokolei najpierw zdejmij koło potem plastikowe nadkole zobaczysz silnik z pompą na "półce" cały zespół jest mocowany do półki na trzy śruby m8 odkręć nakrętki.na silniku masz cztery śrubki m6 wykręć je długie co? z boku tam gdzie dochodzą kable zasilające też masz śrubę m8 wykręć ją.teraz...
Przekaźnik od pompy paliwa jest obok sterownika przy prawym przednim słupku w kabinie. Jezeli bezpiecznik jest sprawny to tam trzeba szukać przyczyny.
Jest to przekaźnik od elektrycznej pompy wody. qrde to w 19-stkach były takie pompy? ja to spotkałem tylko w volvo z silnikami renault, ale skoro jest i rozladowuje aku to pewnie coś z nim nie tak albo z czujnikiem temperatury do którego jest podłączony
Renia Safrane silnik 2.0 16v z volvo rodem N7Q sterowny ecu siemens fenix 5, i mam z nia taki problem że nie zawsze zapala. Są trzy sytuacje możliwe: 1. włączam zapłon pompa paliwa sie odzywa na chwile i sie wyłącza silnik- odpala normalnie 2. pompa paliwa się odzywa i pompuje w kólko, nie przestaje pracować- silnik nie odpala 3. pompa się nie odzywa...
Witam Miganie kontrolki oznacza błędy w sterowniku, odczytać i skasować ręcznie. ominąć immo to wywalić przekaźniki sterowane z tego szarego modułu nad bezpiecznikami, przekaźniki sa za schowkiem po stronie pasażera, jeden od pompy paliwa a drugi na rozrusznik więcej chyba nie było Pozdrawiam
Witam Posiadam Volvo V70 silnik 2.4 benzyna 5 cylindrów 1997r. Auto nie odpala nie ma iskry oraz nie działa pompa paliwa. Dodatkowo brak komunikacji z sterownikiem silnika. Stąd też proszę o schemat pinów połączeń ECU silnika. Sterownik Siemens. Na pompie paliwa brak zasilania nawet gdy zewrę przekaźnik nie ma również masy na pompie. Chcę sprawdzić...
Wiem sprawdzałem to . To są od spryskiwaczy chodzi mi o bezpiecznik od pompki spryskiwaczy .. nie ma właśnie tego w książce. Jeszcze raz : Bezpiecznik 11/B16 od spryskiwacza znajdziesz pod maską w skrzynce bezpieczników jest to bezpiecznik obwodu pompki spryskiwacza przedniej szyby,na schemacie jest jak byk: bezpiecznik, następnie przekaźnik i sama...
Witam masz tu pole do popisu ale zaczoł bym od sprawdzenia zabezpieczeń tz.bezpieczników oraz przekaźnika pompy paliwa, nastepnie sprawdź czy bezpośrednio przy złączu pompy dochodzi prąd. Jesli chodzi o odciecie paliwa może być fabryczne tz. imobilajzer.KOlorów kabli nie znam :-(. Pozdrawiam I życze powodzenia .
Możliwości jest wiele, więc więcej danych samochodu i usterki musiałbyś podać, może to być pompa paliwa, wtryskiwacze, cewka zapłonowa, może jakiś przekaźnik robi zwarcie, czy coś już jest sprawdzone, iskra, paliwo, cokolwiek???????
Witam .Panowie Mam taka zagwozdkę volvo S40 1.8 i 16v . z pod czujnika wałka rozrządu ciekł olej, wyjąłem czujnik uszczelniłem silnik odpalał po godzinie silnik w czasie jazdy zgasł sekundy przed zapaliła sie kontrolka błąd sterownika sielnika . próba odpalenia nic nie dała, pod maska zaczą tykać przekaźnik od pompy paliwa imo wyłącza sie bez problemu...
A prócz wycinania otworu mogę coś więcej sprawdzić? Może instalację? Przekaźnik? Zrobić prowizoryczny układ zastępczy z inną pompą, żeby sprawdzić, czy silnik pracuje normalnie? Bo z tego, co wyczytałem, jeżeli wcześniej pompka podawała za słabo, mogło to wpływać na szarpanie, gdy silnik był zimny.
Pomimo wieku auto ma nieduży przebieg (niecale 200 kkm) i świece nie wiem czy nie są jeszcze oryginalne. W każdym razie sprawdzalem grzeją wszystkie. Nie ma natomiast znaczenia czy grzeję je raz czy nawet dwa razy aż do rozłączenia przekaźnika. Poza tym jak pisalem wyzej lekka zmiana ustawienia pompy i zimny pali super bez żadnego dymienia czy też rzucania...
Przyczyn ciężkiego odpalania może być kilka a świece żarowe, czyli przekaźnik 2/14 zostanie załączony przy temp około 6 stopni przy większej temperaturze możesz pomarzyć o jego wysterowaniu z ecm. Układ paliwowy przypadkiem się nie zapowietrza? obowiązkowo do sprawdzenia i ewentualnej regulacji najlepiej dynamicznie kąt wtrysku : w większości przypadków...
Dzień dobry, koparkoładowarka odstawiona normalnie po krótkiej pracy na noc. Za 2 dni odpaliła normalnie, błędów na desce rozdzielczej brak ale nie działa hydraulika łyżki przedniej oraz tylnej. Jazda działa normalnie, przód oraz tył i wybór biegów. Sprawdzałem bezpieczniki oraz przekaźniki wszystkie są sprawne. Przy załączeniu blokady przedniej łyżki...
Witam Czy komuś się udało rozwiązać problem ? Mam wszystkie opisane objawy plus ostatnio dodatkowo odcina mi pompę paliwa? Jak się już temperatura umiarkuje to powoli zaczynają wskakiwać po kolei odcięte zasilania (światła, nawiew, kierunkowskazy, szyby), sygnalizując to cykających przekaźnikami raz przodu raz bagażnika . Zastanawiam się czy wyciągnięcie...
Witam. MID 128 PSID 85 Przekaźnik główny. FMI 3 AdBlue nie jest przepompowywany z powrotem po wyłączeniu zapłonu. Wewnętrzna usterka jednostki sterującej w zespole pompy. Jeżeli błąd będzie się powtarzał, trzeba będzie zrobić diagnostykę i testy układu SCR.
Bez gazu. Benzyna. W sumie jeszcze nic nie sprawdzałem. Szukałem na forach ale przyczyn jest wiele: czujnik położenia wału, przekaźnik pompy paliwa, czujnik rozrządu...itp. Zdecydowałem się na tym forum zapytać jaka głównie jest przyczyna takiego problemu...ale myślę, że mając czujnik Halla zapasowy to wymienię jego w pierwszej kolejności. Tak myślę...
Witam W łodzi mam zainstalowany silnik Volvo Penta TAMD41 A. Mam kłopoty z uruchomieniem . Nie dysponuję schematem elektrycznym. Na zawór elektromagnetyczny pompy wtryskowej musiałem podać dodatkowo napięcie z akumulatora bo w momencie zapalania nie pojawiało się. W układzie jest kilka przekaźników o dużym prądzie / podgrzewanie świec , rozrusznik /...
Witam. Mam problem z pracą silnika na benzynie w volvie 740 silnik b230F. Należało by chyba wykluczyć problem z zapłonem gdyż po przełączeniu na gaz pacuje normalnie... na benzynie zaś trzyma 1tyś obrotów po dodaniu gazu dochodzi do 3tyś obrotów strzela w kolektor ssący wtedy spadają obroty do zgaśnięcia... po zluzowaniu masy, która przychodzi na kolektor...
Mam pytania dotyczące działania Immo w Ecu Siemens Fenix 5 z Megane I Coupe do silnika F7r (2l, 16V, 147KM) Zamontowałem powyższy silnik w Volvo 480 (zamiast B20F - F3r) musiałem wymienić całą elektrykę silnika. Zanabyłem komputer z "ponoć" bez immo. Choć guma jest cała i nie nacinana. Nie posiadam podułu Immo. Przewód ten nie jest podłaczony. Wszystkie...
Emilian52 - pisałem że mam prądy na modułach. Potarzam: wszystko sprawdzone, nie ma przekaźnika cewki, jest tylko główny oraz pompy. Główny załącza zasilanie po stacyjce, odłącza trochę po odłaczeniu stacyjki (dopalanie MAFa). Przekażnik pompy pracuje jak ECM dostanie impulsy a jak pisałem wyżej nie dostaje ich z ICM. Wiązki przedzwonione... goldwinger...
Witam, Volvo FH12 z 2004 roku z silnikiem d12d (moc 460km). Auto ma problemy z odpaleniem. Wystarczy, że złapie odrobinę samostartu i zapala. Jak zapali można zgasić i odpali bez problemu czasem nawet do kilku godzin. Podczas pracy zadnych nie pokojących zmian - spalanie dobre, moc jest, nie kopci. Do tej pory sprawdzono/wymieniono: Układ paliwowy -...
Instalacja? Jeśli masz na myśli instalację LPG to tak jak pisałem, po wypięciu jej z cewki i wyciągnięciu bezpieczników od inst. LPG też wystąpił ten problem, a więc raczej nie ona. Napięcie na uzwojenie pierwotne, z tego co widzę, idzie z sterownika zapłonu, przez moduł przy cewce, a sterownik podmieniony na inną sztukę, więc chyba nie on. No chyba,...
Nie są to >pierdoły< , jak sam widzisz.Masz jakieś pojęcie o tym , to sam sprawdz ,przy próbie odpalania na ciepłym. > czy jest sterowanie na pinie nr.5 modułu zapłonu, nie myl z czujnikiem, > czy jest napięcie 12V na cewce WN , > czy pali sie lapka kontrolna silnika, > sprawdz , czy włącza się przekaznik pompy paliwa , kolor khaki....
Paliwo idzie do listwy wtryskowej wiec pompa sprawna , próbowałem odpalić bez przekaźnika odcięcia wtryskiwaczy wtedy nie pali ani na benzynie ani na lpg o ile to ta kostka , wychodzi z komputera od gazu więc to raczej to.
Samochód Volvo S90, silnik 3.0 lub 2.9 różnie podają. Jaka moc , 180 KM czy 204 KM ? Jeden z nich to chyba Motronic 1.8 z podziałem na grupy z dwoma pompami paliwa ; może tutaj jest problem ? Brak sygnału na plusie, Plus jest stały z przekaźnika. Więc albo coś słabo zapamiętałeś albo z tego elektryka żaden elektryk za przeproszeniem.
Witam Szanowne Grono :] Mój problem polega na tym, że auto po nocy muszę chechłać i chechłać aż zapali. Jak już się to uda, z tyłu z rury wydobywa się dość pokaźna chmura czarnego dymu (aż czujniki parkowania pokazują przeszkodę :D). Przy drugim odpaleniu , nawet po 1 minucie, auto zaskakuje od strzału. Dodam, że świece są sprawne, podobnie ich przekaźnik...
Witam: Posiadam Volvo 740 2.4TD model GL z 89r. Mam z nim problem gdyż przekaźnik świec żarowych (taka spora kostka nad akumulatorem) grzeje cały czas tzn: Po przekręceniu kluczyka zaczyna grzać i nie przestaje po zadnym czasie, nawet po odpaleniu nie rozłącza się, tylko non stop podaje prąd na świece żarowe. Myślałem, że to wina przekaźnika. Dałem...
Nie jestem takim amatorem... :) Termowłącznik podłączyłem normalną kostką, bo pasuje "plug'n'play" - wraz z wejściem modelu 1.9Di 95KM dodano trzeci pin 97 który u mnie jest niewykorzystany, ale włącznik z 95KM pasuje do 90KM - tyle teoria. Bezpieczniki, przekaźniki wszystko sprawne. Wentylator się przecież załącza, kiedy wskazówka jest na 3/4 skali...
Pozwolę sobie podpiąć pod ten temat, bo mam podobny problem. Volvo xc90, silnik 2,5T B5254T2 -> 208k/5000ot Montuję do niego instalację AGIS OBD/CAN. I wiem, że jest konieczność zastosowania emulatora. Gdzie można kupić taki emulator o którym koledzy piszą wcześniej i jak go podpiąć pod wtyczkę z listwy wtryskowej. Na tej wtyczce mam 4 kabelki. Ewentualnie...
http://obrazki.elektroda.pl/2243707500_1...
Witam. Posiadam silnik od Laguny 2 1.9 DCI F9K. Silnik jest i przez najbliższe półtora roku pozostanie na palecie. Silnik aktualnie ma głowice do zrobienia po zerwaniu paska rozrządu, został kupiony jako okazja za 50zl. Mój już bierze olej i klepie po odpaleniu, raczej już bliski jego koniec. Sprawa wygląda tak, że chcę ten silnik wyremontować i założyc...
Witam ponownie już po sprawie wymiana czujnik MAP załatwiło sprawę samochód chodzi "poezja" nic się nie dławi i nie szarpie. A naprawa zaczęła sie od dość niewinnie wyglądających objawów samochód jak był zimnym po prostu nie odpalał a jak odpalił bardzo nierówni chodził ale wcale nie strzelał nie chodził również obrotomierz a pompa paliwa była podłączona...
Common rail (w wolnym tłumaczeniu: wspólna szyna) - nowoczesna wersja systemu bezpośredniego wtrysku paliwa w silnikach Diesla. W tradycyjnym układzie wtrysku paliwa w silnikach Diesla, pompa sekcyjna wytwarza tylko w określonych, dla poszczególnych cylindrów, momentach ciśnienie, które otwiera wtryskiwacz i paliwo zostaje rozpylone w cylindrze lub...
Kumpel sprowadził sobie z niemiec Volvo 460 '96r., silnik 1.7 benzyna na jednopunktowym wtrysku, pełne wyposażenie. Problem tkwi w fabrycznym immobilizerze. W niemczech problemów z odpaleniem nie było - po przekręceniu kluczyka dioda fabryczna dioda gasła i samochód zapalał bez problemu. Samochód przyjechał do polski na lawecie gdyż był po zderzeniu...
sprawdz bezpiecznik 13 to od pompy napięcie brane z przekaznika b12 przekaznik z komputera na dokladny schemat potrzeba oznaczenie silnika
Komputer nie ma nadzoru nad obwodem pompy. Chyba nawet obwodu cewki przekaznika nie kontroluje. Przekaznik podaje prąd do pompy, dopuki dostaje impulsy z układu zapłonowego. Napisz jaki to system (k-Jetronik, czy LH Jetronik 2.2 ?)
Witam. Problem polega na tym, że do naszego warsztatu trafiła koparka na remont kapitalny silnika. Po ponownym włożeniu silnika i podłączeniu wszystkiego mechanik stwierdził, że silnik nie chce odpalić więc poprosił mnie o pomoc abym sprawdził elektrykę. Okazało się, że problemem jest elektrozawór w pompie wtryskowej, a konkretnie + go zasilający. W...
Witam problemem jest Volvo 460 1.7 turbo 1995r + Gaz sekwencja otóż samochód nie che odpalić ale jak mu w dolot samo startem prysnę to zapali tylko trzeba długo pryskać około 10s żeby zaczął sam pracować jak odpali ładnie się wkręca i jest ok jak zgaszę to raz zapali albo nie a jak zapali to przygasa i wchodzi na obroty jak już zapali to już nie zgaśnie...
Daewoo Volvo Reno Opel pompy paliwa takie same czasem w innej obudowie.Seat też z różnymi firmami pracował.Pompa zanurzona w paliwie i zasilana z akumulatora daje jakie takie ciśnienie to zostawić nie wymienić,sprawdzić zasilanie osobno plus podłączając się do minusa akumulatora z masą odwrotnie niema masy wyczyścić styk z nadwoziem brak plusa iść do...
aktualizacja: 6 maj dodane około 160 kolejnych skrótow Witam, ponieważ nigdzie nie znalazłem w internecie porządnej listy używanych skrótów OBD2 PIDS używanych w systemach diagnostycznych w trybie Live Data, pozwoliłem sobie rozpocząć wątek tychże skrótów. Ponieważ zdaję sobie sprawę, że to co wypisałem to jest tylko mała część mam do Was prośbę o ewentualnie...
Najprostsze rozwiązanie to mechaniczna, membranowa wakupompa napędzana paskiem klinowym, były stosowane w volvie, peugeocie i fordzie sierra z silnikiem diesla peugeota. Drugi pomysł, skoro masz elektryczną wakupompę, to zastosowanie map sensora np z opla/ daewoo i do tego komparator sterujący przekaźnikiem uruchamiającym silnik pompy
auto zrobione,Carrier miałeś rację,nie jest takie straszne,plus po stacyjce po przecięciu gasi auto a potem nie działa nic łącznie z rozrusznikiem,bardzo cienkie przewody stacyjki-pewnie tylko sterują przekaznikami,problem stwarza przejście do drzwi,bo tylko tam można wysterować zamek[moduł w drzwiach],ale do pokonania,krańcówki z lampki przy nogach-sterowanie...
System zaplonu CI ( przed generacja jetronic ) Jaki powinien byc voltaz sygnalu powrotnego z czujnika "halla" z kopulki rozdzielacza .Zasilanie jest 12 V a powraca sygnal "kwadratowy" o wartosci 0V do 4.99V . Czy jest to prawidlowe napiecie? Jaki sygnal,jakie napiecie i jaki przebieg powinien byc wysylany ze sterownika do wzmacniacza zaplonu ? Generalnie...
volvo przekaźnik pompy paliwa przekaźnik pompy paliwa volvo pompy volvo
membrana pompa paliwo upływność przewód rozebrać klapa pralka
bosch wan2006spl25 firstchip fc1178bc
Wymiana termostatu w lodówce Indesit NBAA 13V NX Pralka automatycznie przechodzi w tryb pauzy - przyczyny i rozwiązania