Witam, pytanie jak w temacie, ewentualnie pytanie czy w tym aucie wogóle znajduje się przekaźnik pompy paliwa?
Panowie, gdzie jest przekaźnik pompy paliwa w tym aucie? Potrzebuję też schematu zasilania pompy paliwa.
Sprawdź przekaźnik pompy paliwa bo cewka też jest z niego zasilana.
Czyli sterowanie. Niestety nie wiem gdzie jest przekaźnik.
Może ktoś mi napisać czy to czasami będzie przekaźnik uszkodzony i będzie niskie napięcie 8V na pompę po wymianie przekaźnika będzie palił auto?
Nie, gdyż stacyjka nie załącza pompy. Odpowiada za to sterownik silnika sterujący przekaźnikiem pompy. Przekaźnik najprawdopodobniej "się skleił" i nie rozłącza.
czy powinno tam być 3 bary?. Tak. Przekaźnik pompy paliwa rozbierałeś? - tam lubią się robić "zimne luty"
Zanim zaczniesz grzebać głębiej to sprawdź wzystkie masy a szczególnie te co idą do elektroniki sinika a później ewentualne złączki między elektroniką a przekaźnikiem.
A może pójść tym tropem? Zauważyłem że gdy próbuję odpalić to za pierwszym przekręceniem paliwo jest aczkolwiek z każdym dalszym kręceniem paliwo zanika. Tu bym się skupił. Brak wysterowania przekaźnika pompy.
Zacznij od sprawdzenia (wymiany) przekaźnika pompy paliwa CMI 12: http://obrazki.elektroda.pl/2417066600_1...
Sprawdzić pierw czy brak masy czy +12V, później w zależności od braku potencjału dalsze poszukiwania. 12V na pompę idzie przez przekaźnik i bezpiecznik chyba nr17.
Wiem, ze post z archiwum, ale odpisuję , bo sam miałem ten problem i dużo krwi mi to napsuło - może komuś się ta informacja przyda . Skrzynka z bezpiecznikami - odkręcasz pokrywkę - sterownik pompy paliwa to czerwony przekaźnik z numerem 103. W środku jest elektronika i mały przekaźnik, który potrafi się skleić lub gdy wyschną elektrolity cewka ze zbyt...
Po przelutowaniu wszystkiego na nowo sprawdzałem z akumulatorem i nic nie klika. Już przeglądałem zamienniki ale stwierdziłem, że spróbuję założyć do samochodu i chyba wszystko działa. Pompa paliwa ożyła, więc wnioskuję, że przekaźnik chodzi. Tzok fajnie tam jest opisane rzeczywiście na stronie volvo, więc wniosek jest taki - że nie jest tak proste...
Witam gdzie znajduje się przekażnik pompy paliwa Volvo s 80 2400 benzyna rok 1999
Nie wiem jak jest w fordzie ale w volvo z tym silnikiem pompa paliwa jest zasilana przez specjalny moduł pompy. Może to on jest przyczyną .
Żeby te 2 czrne kable spełniały swoją funkcję możesz przeciąć przewód od pompy paliwa popielato/czerwony znajdujący się w czarnym 6 polowym złączu konektorowym przekaźnika znajdującego się za schowkiem po stronie pasażera.Przewód różowy podłączasz to przewodu ze stacyjki na którym pojawia się + po przekręceniu stacyjki w pozycję zapłon. Po pierwsze...
Przekaźnik od pompy paliwa jest obok sterownika przy prawym przednim słupku w kabinie. Jezeli bezpiecznik jest sprawny to tam trzeba szukać przyczyny.
Jeśli plus idzie jak twierdzisz ze stacyjki to również jak podłączysz go bezpośrednio do pompy - świece nie powinny się załączać. Jeśli nie ma plusa po przekręceniu stacyjki, sprawdź kostkę stacyjki. Ja jednak twierdzę, że to coś z przekaźnikiem. U mnie (volvo) na przykład przekaźnik podaje prąd na świece z chwilą wyłączenia świec podaje prąd na przekaźnik...
Witam masz tu pole do popisu ale zaczoł bym od sprawdzenia zabezpieczeń tz.bezpieczników oraz przekaźnika pompy paliwa, nastepnie sprawdź czy bezpośrednio przy złączu pompy dochodzi prąd. Jesli chodzi o odciecie paliwa może być fabryczne tz. imobilajzer.KOlorów kabli nie znam :-(. Pozdrawiam I życze powodzenia .
Renia Safrane silnik 2.0 16v z volvo rodem N7Q sterowny ecu siemens fenix 5, i mam z nia taki problem że nie zawsze zapala. Są trzy sytuacje możliwe: 1. włączam zapłon pompa paliwa sie odzywa na chwile i sie wyłącza silnik- odpala normalnie 2. pompa paliwa się odzywa i pompuje w kólko, nie przestaje pracować- silnik nie odpala 3. pompa się nie odzywa...
Witam Posiadam Volvo V70 silnik 2.4 benzyna 5 cylindrów 1997r. Auto nie odpala nie ma iskry oraz nie działa pompa paliwa. Dodatkowo brak komunikacji z sterownikiem silnika. Stąd też proszę o schemat pinów połączeń ECU silnika. Sterownik Siemens. Na pompie paliwa brak zasilania nawet gdy zewrę przekaźnik nie ma również masy na pompie. Chcę sprawdzić...
Witam Miganie kontrolki oznacza błędy w sterowniku, odczytać i skasować ręcznie. ominąć immo to wywalić przekaźniki sterowane z tego szarego modułu nad bezpiecznikami, przekaźniki sa za schowkiem po stronie pasażera, jeden od pompy paliwa a drugi na rozrusznik więcej chyba nie było Pozdrawiam
Możliwości jest wiele, więc więcej danych samochodu i usterki musiałbyś podać, może to być pompa paliwa, wtryskiwacze, cewka zapłonowa, może jakiś przekaźnik robi zwarcie, czy coś już jest sprawdzone, iskra, paliwo, cokolwiek???????
Osobiście mam reno clio i tam pompa załącza się na moment po załączeniu zapłonu a potem po odpleniu chodzi już na stałe, a w tym volvo nie chodzi pompa po włączeniu zapłonu nawet na moment i to mnie dziwi, koleś podjedzie jutro więc sprawdzę przekaźnik pompe i i sterowanie no i ciśnieie może dowiem się dlaczego ciężko pali.
Witam .Panowie Mam taka zagwozdkę volvo S40 1.8 i 16v . z pod czujnika wałka rozrządu ciekł olej, wyjąłem czujnik uszczelniłem silnik odpalał po godzinie silnik w czasie jazdy zgasł sekundy przed zapaliła sie kontrolka błąd sterownika sielnika . próba odpalenia nic nie dała, pod maska zaczą tykać przekaźnik od pompy paliwa imo wyłącza sie bez problemu...
Witam Mam taki problem z moim volvem że samochód nie chce chce palić gdyż nie ma masy na czarno niebieskim przewodzie do elektrozawor paliwa pompy comonraya. Gdy podam tam masę samochód bez problemu pali. Z tego co zauważyłem drugi Przewód to +12v załaczany za pomocą przekaźnika w skrzynce. Czy ten drugi Przewód ma iść bezpośrednio do masy czy gdzieś...
Problem rozwiązany – trzeba jeździć, aby wpaść na coś. Falowanie na obrotach i bogata dawka to przepływomierz (wszystkie 3 zamienniki do śmieci). Używany oryginał, a raczej w zapasie drugi i na każdym inna moc (pewnie zużycie). Dodawanie gazu – czujnik temperatury płynu (jak spadła wskazówka, to sam dodawał gazu). Gaśnięcie w czasie jazdy – przekaźnik...
Witam Czy komuś się udało rozwiązać problem ? Mam wszystkie opisane objawy plus ostatnio dodatkowo odcina mi pompę paliwa? Jak się już temperatura umiarkuje to powoli zaczynają wskakiwać po kolei odcięte zasilania (światła, nawiew, kierunkowskazy, szyby), sygnalizując to cykających przekaźnikami raz przodu raz bagażnika . Zastanawiam się czy wyciągnięcie...
Mam pytania dotyczące działania Immo w Ecu Siemens Fenix 5 z Megane I Coupe do silnika F7r (2l, 16V, 147KM) Zamontowałem powyższy silnik w Volvo 480 (zamiast B20F - F3r) musiałem wymienić całą elektrykę silnika. Zanabyłem komputer z "ponoć" bez immo. Choć guma jest cała i nie nacinana. Nie posiadam podułu Immo. Przewód ten nie jest podłaczony. Wszystkie...
Bez gazu. Benzyna. W sumie jeszcze nic nie sprawdzałem. Szukałem na forach ale przyczyn jest wiele: czujnik położenia wału, przekaźnik pompy paliwa, czujnik rozrządu...itp. Zdecydowałem się na tym forum zapytać jaka głównie jest przyczyna takiego problemu...ale myślę, że mając czujnik Halla zapasowy to wymienię jego w pierwszej kolejności. Tak myślę...
Witam Szanowne Grono :] Mój problem polega na tym, że auto po nocy muszę chechłać i chechłać aż zapali. Jak już się to uda, z tyłu z rury wydobywa się dość pokaźna chmura czarnego dymu (aż czujniki parkowania pokazują przeszkodę :D). Przy drugim odpaleniu , nawet po 1 minucie, auto zaskakuje od strzału. Dodam, że świece są sprawne, podobnie ich przekaźnik...
Nie są to >pierdoły< , jak sam widzisz.Masz jakieś pojęcie o tym , to sam sprawdz ,przy próbie odpalania na ciepłym. > czy jest sterowanie na pinie nr.5 modułu zapłonu, nie myl z czujnikiem, > czy jest napięcie 12V na cewce WN , > czy pali sie lapka kontrolna silnika, > sprawdz , czy włącza się przekaznik pompy paliwa , kolor khaki....
Witam, Volvo FH12 z 2004 roku z silnikiem d12d (moc 460km). Auto ma problemy z odpaleniem. Wystarczy, że złapie odrobinę samostartu i zapala. Jak zapali można zgasić i odpali bez problemu czasem nawet do kilku godzin. Podczas pracy zadnych nie pokojących zmian - spalanie dobre, moc jest, nie kopci. Do tej pory sprawdzono/wymieniono: Układ paliwowy -...
Samochód Volvo S90, silnik 3.0 lub 2.9 różnie podają. Jaka moc , 180 KM czy 204 KM ? Jeden z nich to chyba Motronic 1.8 z podziałem na grupy z dwoma pompami paliwa ; może tutaj jest problem ? Brak sygnału na plusie, Plus jest stały z przekaźnika. Więc albo coś słabo zapamiętałeś albo z tego elektryka żaden elektryk za przeproszeniem.
Instalacja? Jeśli masz na myśli instalację LPG to tak jak pisałem, po wypięciu jej z cewki i wyciągnięciu bezpieczników od inst. LPG też wystąpił ten problem, a więc raczej nie ona. Napięcie na uzwojenie pierwotne, z tego co widzę, idzie z sterownika zapłonu, przez moduł przy cewce, a sterownik podmieniony na inną sztukę, więc chyba nie on. No chyba,...
Pozwolę sobie podpiąć pod ten temat, bo mam podobny problem. Volvo xc90, silnik 2,5T B5254T2 -> 208k/5000ot Montuję do niego instalację AGIS OBD/CAN. I wiem, że jest konieczność zastosowania emulatora. Gdzie można kupić taki emulator o którym koledzy piszą wcześniej i jak go podpiąć pod wtyczkę z listwy wtryskowej. Na tej wtyczce mam 4 kabelki. Ewentualnie...
Common rail (w wolnym tłumaczeniu: wspólna szyna) - nowoczesna wersja systemu bezpośredniego wtrysku paliwa w silnikach Diesla. W tradycyjnym układzie wtrysku paliwa w silnikach Diesla, pompa sekcyjna wytwarza tylko w określonych, dla poszczególnych cylindrów, momentach ciśnienie, które otwiera wtryskiwacz i paliwo zostaje rozpylone w cylindrze lub...
http://obrazki.elektroda.pl/2243707500_1...
Witam ponownie już po sprawie wymiana czujnik MAP załatwiło sprawę samochód chodzi "poezja" nic się nie dławi i nie szarpie. A naprawa zaczęła sie od dość niewinnie wyglądających objawów samochód jak był zimnym po prostu nie odpalał a jak odpalił bardzo nierówni chodził ale wcale nie strzelał nie chodził również obrotomierz a pompa paliwa była podłączona...
Kumpel sprowadził sobie z niemiec Volvo 460 '96r., silnik 1.7 benzyna na jednopunktowym wtrysku, pełne wyposażenie. Problem tkwi w fabrycznym immobilizerze. W niemczech problemów z odpaleniem nie było - po przekręceniu kluczyka dioda fabryczna dioda gasła i samochód zapalał bez problemu. Samochód przyjechał do polski na lawecie gdyż był po zderzeniu...
Witam. Posiadam silnik od Laguny 2 1.9 DCI F9K. Silnik jest i przez najbliższe półtora roku pozostanie na palecie. Silnik aktualnie ma głowice do zrobienia po zerwaniu paska rozrządu, został kupiony jako okazja za 50zl. Mój już bierze olej i klepie po odpaleniu, raczej już bliski jego koniec. Sprawa wygląda tak, że chcę ten silnik wyremontować i założyc...
Witam problemem jest Volvo 460 1.7 turbo 1995r + Gaz sekwencja otóż samochód nie che odpalić ale jak mu w dolot samo startem prysnę to zapali tylko trzeba długo pryskać około 10s żeby zaczął sam pracować jak odpali ładnie się wkręca i jest ok jak zgaszę to raz zapali albo nie a jak zapali to przygasa i wchodzi na obroty jak już zapali to już nie zgaśnie...
aktualizacja: 6 maj dodane około 160 kolejnych skrótow Witam, ponieważ nigdzie nie znalazłem w internecie porządnej listy używanych skrótów OBD2 PIDS używanych w systemach diagnostycznych w trybie Live Data, pozwoliłem sobie rozpocząć wątek tychże skrótów. Ponieważ zdaję sobie sprawę, że to co wypisałem to jest tylko mała część mam do Was prośbę o ewentualnie...
Daewoo Volvo Reno Opel pompy paliwa takie same czasem w innej obudowie.Seat też z różnymi firmami pracował.Pompa zanurzona w paliwie i zasilana z akumulatora daje jakie takie ciśnienie to zostawić nie wymienić,sprawdzić zasilanie osobno plus podłączając się do minusa akumulatora z masą odwrotnie niema masy wyczyścić styk z nadwoziem brak plusa iść do...
auto zrobione,Carrier miałeś rację,nie jest takie straszne,plus po stacyjce po przecięciu gasi auto a potem nie działa nic łącznie z rozrusznikiem,bardzo cienkie przewody stacyjki-pewnie tylko sterują przekaznikami,problem stwarza przejście do drzwi,bo tylko tam można wysterować zamek[moduł w drzwiach],ale do pokonania,krańcówki z lampki przy nogach-sterowanie...
System zaplonu CI ( przed generacja jetronic ) Jaki powinien byc voltaz sygnalu powrotnego z czujnika "halla" z kopulki rozdzielacza .Zasilanie jest 12 V a powraca sygnal "kwadratowy" o wartosci 0V do 4.99V . Czy jest to prawidlowe napiecie? Jaki sygnal,jakie napiecie i jaki przebieg powinien byc wysylany ze sterownika do wzmacniacza zaplonu ? Generalnie...
przekaźnik pompy paliwa volvo volvo przekaźnik pompy przekaźnik pompy paliwa
prasa prędkość wektor napięcia ademco express
radio internetowe omnigena pompa głębinowa
Maksymalna pamięć RAM dla Samsung NP550P5C-S04PL Citroen Berlingo nie odpala - możliwe przyczyny i rozwiązania