Biały przewód to masa. Bezpieczniki zasilają kasetę LCM, która kontroluje instalacę świateł i w razie zwarcia odłącza dany obwód, dlatego trudno jest spalić bezpiecznik, aczkolwiek zdarza się. Z deski przeczytaj błędy w sterowniku świateł, jeśli brak błędów dotyczących danego obwodu: -Sprawdź przejście żółtego przewodu od wtyczki TA/TB (niebieska wtyczka...
Dla EBS wtyczka 1 zasilająca: pin 7 i 8 to +24V względem masy pin 10 i 12 (masa -). Jedno zasilanie jest po kluczyku. Dla hamulca górskiego to: są trzy elektrozawory sterowane przez ECU silnika - dwa na powietrze w takim bloku z boku silnika bliżej miski olejowej - steruje klapą wydechu i trzeci to pod pokrywą zaworów steruje ciśnieniem oleju na dźwignie...
Bardziej wygląda na koniec akumulatora lub klemy wyczyścić.
W innym przypadku spada do 0,00A. Niemożliwe.
Nie nie wystarczy. W przypadku podłączenia radia samochodowego + cb radio to musisz mieć przetwornicę o wydajności prądowej conajmniej 15-20A, wszystko zależy jakie mocne będziesz miał radio,jak głośno będziesz grał- bo to tez wpływa na pobór prądu. Podsumowując dla świętego spokoju kup przetwornicę o wydajności prądowej 20A i będzie ok, wystarczy prądu...
Kierunek przepływu prądu przez wirnik nie ma żadnego znaczenia. Będzie pracował tak jak należy.
Witam mam problem z brakiem prądu w Volvo fh. Jak podpiąłem przetwornice prądu zrobiłem zwarcie i wszystko zgasło. Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki w kabinie bo tylko tyle mogłem nie mam żadnego miernika stoję na parkingu.
Jest możliwość. Nawet granicząca z pewnością. Włącz w pozycje zapłon i wtedy zmierz jak spada. Prawdopodobnie przy pobieraniu prądu z akumulatora masz jeszcze mniej po chwili.
działa tylko to zżeranie baterii ... a bateria z Lidla czy z Biedronki ? Posiadasz dwa piloty ? Na obu to samo ? Podłączyłeś amperomierz aby zweryfikować jaki jest pobór prądu z baterii ? czy podmiana samej płytki z innego pilota XC90 załatwiła by sprawę. Tak Wtedy wystarczy przelutować procesor ze starej płytki pilota i "powinno" działać. Niestety...
Zrób kolego diagnostykę komputerową, będzie łatwiej.
W serwisie mowia ze soft siadl Zmień "serwis". Soft nie "siada". pewnie przetwornica nie dziala Nie ma absolutnie żadnego powodu dla którego przetwornica miałaby się zepsuć ale gdyby tak się stało, nadal działałoby np. podświetlenie oraz kilka kontrolek. Musisz znaleźć kogoś kto ma jakiekolwiek pojęcie o zasadzie działania urządzenia elektronicznego...
A mogę mu zapodac 5v I co ma to dać? Czujnik to prądnica prądu przemiennego, a jej budowa to po prostu cewka z dużą ilością zwojów na rdzeniu z magnesu. W wyniku obracania się koła z koronką występują zmiany pola magnetycznego i w cewce powstaje prąd o częstotliwości zależnej od prędkości obrotowej koła. 5V z modulatora służy tylko do "rozpoznania"...
Nie spotkałem się jeszcze z lampą ,która działa wyłącznie po can Najnowsze Volvo FM ma światła po CAN. Co ciekawe nie jest puszczony osobny, tylko wspólny dla Powetrain CAN (P-CAN) , tzn. silnika, itd... Czyli na chłopski rozum usterka świateł ma prawo wywołać unieruchomienie silnika. Ja taką usterkę właśnie robiłem w tym samochodzie. Tak wymyślają...
A. Jeśli wszystkie inne światła postojowe (w tym obrysowe) w naczepie działają z wyjątkiem tej jednej lampki to problem jest w naczepie. Żaden ciągnik nie wysyła oddzielnie prądu na poszczególne lampy naczepy. B. Światła cofania naczepy dostają zasilanie przez przekaźnik K12. https://obrazki.elektroda.pl/5373515600_... Wiązka od...
Starty pył ze szczotek i komutatora robi upływ prądu na masę A skąd niby robi te upławy do masy?
Tacho jest na 24V tak więc tylko do aut z instalacją 24V, kostka A (biała) rozpiska pinów: 1-Stały "+" 2-"+" po światłach 3-"+" po stacyjce 4-"+" po głównym włączniku prądu tzw."hebel" 5-Stała masa"-" 6-masa "-" Kostka B (żółta): 1-"+" przetwornika 2-"-" przetwornika 3- sygnał dodatni przetwornika 4-kod przetwornika Powodzenia przy podłączaniu :)
Po przekręceniu zapłonu nie działają zegary ,na 2przewody dochodzi prąd stały po przekręceniu zapłonu nie dochodzi prąd na inne kostki ,co może być za przyczyna?
Jeżeli zielono-czerwony to zasilanie to nic nie mogło się zepsuć, dodanie dodatkowego plusa przecież nie spowoduje błędu A właśnie że spowoduje,sterownik EBS kontroluje pobór prądu poprzez modulator itp. podając inne źródło zasilania zakłócasz cały system........wytnij te pajęczyny co porobiłeś i znajdź przerwę w tym przewodzie.
Trzeba wydostać alternator, rozpołowić go, odlutować stojan, wykręcić mostek. Sprawdzenie diód miernikiem zda się na niewiele, bo będą mierzyły się dobrze. Diody w mostku sprawdzam zasilaczem regulowanym. I tak, diody mocy prądem np 10-15A i obserwujesz czy w miarę nagrzewania się diody, spadek napięcia na niej nie zmienia się rażąco (w granicach 0,5-0,8V,...
Rozumiem że bezpiecznik również znajduje się przy akumulatorach w tej skrzynce? dokładnie tak to powinno wyglądać bo jeśli masz główny wyłącznik prądu to po jego zadziałaniu tachograf nie może się wyłączyć więc szukaj tego przewodu w tych okolicach Zdarza się że przewody łamią się pomiędzy ramą a kabiną na to miejsce też możesz zwrócić uwagę Tachograf...
Jeden idzie na masę alternatora 2 ma iść na zasilanie i 3 w to samo miejsce(zasilanie) To się zgadza ale gdzie by go mogli podpiąć ? (szczerze ja się nie spotkałem z takimi pomyłkami) Przewód który ma iść na zasilanie mały cienki podpinają pod masę . I takie cuda się dzieją alternator na desce pokazuję w granicach 28 volt a nie ładuję :) Już miałem...
Sprawdzałeś przelotkę z klapy do wnętrza? Pękają,korodują przewody.
Po rozwinięciu połowy instalacji el. samochodu i zdemontowaniu deski rozdzielczej, krok po kroku i centymetr po centymetrze szukałem przerwy w przejściu prądu i znalazłem ugnity przewód zasilający na wysokości lewego koła. Lutownica, kawałek przewodu, koszulka termokurczliwa i po problemie(ale dłubaniny sporo). Dzięki Paweł za podpowiedź.
Proponuję zmierzyć baterie, pewnie jedna jest uszkodzona. co do błędu Kod usterek: MID 128 - PPID 385 - FMI4 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PPID385 Napięcie zasilania bloku elektronicznego układu AdBlue FMI-4 Napięcie zbyt niskie lub zwarcie z układem o niższym napięciu lub z masą Niestety ale ta usterka...
auto jest bez ADR i na desce nie ma dodatkowego wyłącznika prądu
Jeżeli przy próbie, uruchomienia silnika, gasną kontrolki i starter nie "kręci", to następuje zwarcie w samym rozruszniku, lub jego instalacji! Albo brakuje już prądu na obrócenie rozrusznikiem. To że akumulator ma 2lata raczej słabo określa jego sprawność.
Czy ktoś wie ile prądu bierze sprawny moduł ICM? U mnie: 0,3A? przy podłączeniu jedynie plusa i masy na stole. Z zasłoniętym portem MOST.
Zostaw to jeśli nie masz diagnoskopu nic nie sprawdzisz, a udział w odpaleniu ma nawet ABS. Równie dobrze nie ma ładowania - jak wystygnie odpali i jedzie dopóki prądu wystarczy.
A nie lepiej pociągnąć nowe zasilanie?
Najpierw napiszę po rosyjsku, a potem przez tłumacza po polsku. Купил Volvo с пробеk... 102500км. На этот моменm... она уже имела...
Nie działa klakson w Volvo V40 1998. Praktycznie nie pamiętam kiedy go używałem ostatnio. Może ze 3 lata temu gdzieś na parkingu. Podpiąłem oba klaksony pod akumulator na sucho i oba tylko pykały. Po kręceniu śrubkami jeden się aktywował. Drugi nie. Po zamontowaniu dalej cisza. Nie ma specjalnego przekaźnika (podobno). Bezpiecznik jest OK. Zrobiłem...
Kolego, udało Ci się ustalić, co było przyczyną poboru prądu? Mam podobny problem w swoim FH4. Przy wyłączonym wszystkim + wyjęte kluczyki pobór prądu 0,7A.
Poradziłeś sobie? Nie wiem jak w FM ale w FH to by wyglądało jak wyłączenie prądu awaryjnymi. Sprawdź przekaźniki.
W Oplu klemy to standard. W vw rzadkość. Ostatnio w volvo v30 gówniany rozgałęźnik minusa przy akumulatorze aż guma zeszła z niego.
Rozpisałem sobie ten cały schemat, który mi podrzuciłeś i po kolei będę go sprawdzał z tym co jest obecnie tam w aucie. Muszę być na 100% pewny bo nowy sterownik kosztuje w ASO 4500zł więc nie ma miejsca na błędy. Ogarnę wszystkie czujniki na silniku, elektrozawory i dojścia prądu czy zgadzają sie z tym co na schemacie. Już na pierwszy rzut oka widzę...
Mozesz napisac wiecej na temat sposoby mierzenia kompresji ktory podales bo jest interesujacy. Mówisz i masz (własny tekst przedrukowuję z innego forum). Pomimo tego, że obecne jednostki napędowe ze stajni HDi i nie tylko pracują na innej zasadzie niż "klasyczne" diesle lub pompowtryskiwacze VW/Audi, to nadal potrzebna jest dostatecznie dobra szczelność...
Chińczycy wypierają z Afryki nawet niezniszczalne pickup-y Toyota . Za tym idą części i serwis. Z czasem, wraz z bogaceniem się Afryki to Chiny będą sprzedawały samochody elektryczne. Zapewne mniejsze, tańsze i mniej wypasione a jednocześnie pozbawione wielu "wad", które są skutkiem regulacji np. w UE. Chińskie samochody się ostatnimi laty całkiem...
Volvo V50 2009 rok cierpi na brak obsługi centralnego zamka z pilota. Sprawdziłem komunikację pomiędzy RRX i CEM,przewody są OK. Po odłączeniu RRX ,moduł CEM zgłasza brak komunikacji z RRX. Po podłączeniu RRX na stole-w czasie bezczynności na przewodzie lin w czasie bezczynności 4.8V , w trakcie aktywności ponad 12V prądu stałego w stosunku do GND....
Niedawno sąd orzekł, że rząd ma zapłacić Grażynie Wolszczak 5 tys zł za nieskuteczną walkę ze smogiem. jeżeli będzie teraz bardzo dużo podobnych wniosków, to rząd przegra i zapłaci, ALE zaraz wprowadzą ustawę że od 2020r. WSZYSCY mają mieć ekologiczne źródło ogrzewania, a jak nie to 5tyś kary. Cała kasa wypłacona na odszkodowanie bardzo szybko się...
Witam koledzy. Może mi podpowiecie gdzie w volvo bl 71 2002r. znajdę sterownik od jazdy. Problem jest taki że ginie mi prąd na elektrozaworach .
Dlaczego nie idzie prąd na świece żarowe w volvie v70 1997 świece sprawdzane ale w kablu tym co idzie na świece po przekręceniu stacyjki nie ma prądu a lampka na tablicy się normalnie zaświeca i po kilku sekundach gaśnie proszę o pomoc w tej sprawie
Większość napędów daje opcję zdalnego dopisywania pilota za pomocą już dopisanego (nie klonowania) - w tym część Wiśniowskiego i Nice. Ale niektore nie (np stary Wiśniowski) lub w napędach osiedlowych ta opcja może być wyłączona - zależy co masz. A podpięcie - do wszystkiego czym można "mrugnąć" i wystawia łatwo dostepne 12V czyli większość odbiorników...
z racji iż pojazd jest z zabudową ADR, po wyłączeniu zapłonu, komputer auta odłącza główne zasilanie przy akumulatorach po około 20-30 minutach przez co wymienione radio gubi ustawienia To funkcja nie jest bezpośrednio powiązana z ADR, służy jako właśnie wyłączanie prądu po czasie gdy kierowca opuści pojazd, można tą opcje wyłączyć.
mam ładowarkę volvo plugin OE 32257794 dla pluginów z wtykiem typu 1 (w eu jest tu montowany wtyk typu 2) chciałbym przerobić taką ładowarkę jak w tytule ze standardu USA z gniazdem NMEA, na EU, czyli inna wtyk zasilający.. niby ładowarka wspiera 240V, ale do wtyczki zasilającej dochodzi 6 przewodów , PE. L1, L2 (lub N), i 3 cienkie przewody - ale mocno...
Cytuję: "Typ AGM jest optymalnym rozwiązaniem dla szybkiego, acz płytkiego poboru prądu (związanego z rozruchem silnika), typ GEL natomiast jest najlepszą receptą dla wolnych, ale znacznie głębszych rozładowań (poborów prądu). Korzyści te mogą być istotne lub nie w zależności od zastosowań – dlatego akumulatory żelowe sprawdzają się m.in. w: karetkach...
Bo na pewno włączył najpierw prostownik do sieci, a następnie prostownik do akumulatora, albo przy odłączaniu nie odłączył najpierw prostownika od sieci, to wtedy takie jaja są możliwe. I jeszcze jedna uwaga - tętnienia nie zostaną wyprostowane, tylko stłumione przez pojemność akumulatora. Niestety nie. Takie szpilki były z podłączonym akumulatorem....
Latem maszyna grzała świece, wszystko było dobrze, a teraz, gdy przyszły mrozy, rano nie podgrzewa świece, tylko dopiero po rozgrzaniu silnika. W jaki sposób Kolega doszedł do takiego wniosku? Były pomiary z zakresu prądu elektrycznego? Jeśli tak, to jakie i ile wynoszą odczytane wartości?
No właśnie a jak nie będzie tam prądu to co dalej ?.
Poszukuję do Volvo XC 90 schematu elektrycznego wyprowadzeń głównie z kostki stacyjki. Wersja bez cem wszystko na przekaźnikach po nieokreślonym zwarciu brak prądu w całym aucie. Na kostce stacyjki brak stałego plusa itp.
Nie znalazłeś przyczyny więc nie licz na dłuższy sukces. Moim zdaniem jedna z diód paska LED poszła na zwarcie i reszta dostaje zawyżone napięcie czyli płynie zawyżony prąd .Taki wiem że zazwyczaj są rozwiązania z kontrolą prądu ale tu najwyraźniej ktoś dał stabilizację napięcia i szeregowe ograniczenie prądu w postaci rezystora.
volvo pobór prądu volvo wycieraczki volvo volvo hamulce volvo
schemat skrzynka bezpiecznik scenic wybór pralki używanej bosch terminal smart
program arduino program arduino
Wyważarka CEMB C68 - Kod błędu 12: Diagnoza i Rozwiązania Kalibracja wyważarki CEMB C68: krok po kroku